Герб України

Рішення від 16.05.2025 по справі 400/14868/23

Миколаївський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 травня 2025 р. № 400/14868/23 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Устинова І.А. з розглянув в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовомГоловного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Героїв Рятувальників, 6,м. Миколаїв,54005,

до відповідачаОСОБА_1 , АДРЕСА_1 ,

простягнення податкового боргу у сумі 145 864,16 грн,

ВСТАНОВИВ:

Головне управління ДПС у Миколаївській області звернулось до адміністративного суду з позовом до ОСОБА_1 про стягнення податкового боргу у сумі 145 864,16 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що в результаті неналежного виконання покладених законом на платника податків обов`язків, у ОСОБА_1 наявний непогашений податковий борг у сумі 145 864,16 грн., який було нараховано згідно з податковою декларацією про майновий стан і доходи № 9309599033 від 10.03.2023 у сумі 322,26 грн., строк сплати 12.05.2023, за період 2022 року, згідно з податковим повідомленням-рішенням № 88714290707 від 03.03.2023 штрафні санкції у сумі 2 081,20 грн., строк сплати 21.04.2023; згідно з податковим повідомленням-рішенням № 88614290707 від 03.03.2023 штрафні санкції у сумі 18 893,3 грн., строк сплати 21.04.2023, згідно з податковим повідомленням-рішенням № 88814290707 від 03.03.2023 штрафні санкції у сумі 93 793,9 грн., строк сплати 21.04.2023, згідно з податковим повідомленням-рішенням № 88914290707 від 03.03.2023 штрафні санкції у сумі 30 773,50 грн., строк сплати 21.04.2023.

Ухвалою від 12.12.2023 суд відкрив провадження по справі та призначив розгляд за правилами спрощеного позовного провадження.

29.01.2024 ОСОБА_1 подала зустрічний позов про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень рішення Головного управління ДПС у Миколаївській області № 88714290707 від 03.03.2023, № 88614290707 від 03.03.2023, № 88814290707 від 03.03.2023, № 88914290707 від 03.03.2023.

Зустрічні позовні вимоги обґрунтовані тим, що фактично Податковим кодексом України з 27.05.2022 у зв`язку з набранням чинності Закон України від 12 травня 2022 року № 2260-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зброї та єдиного внеску під час дії воєнного стану». Поновлено строки проведення фактичних перевірок, складення актів, подання та розгляду заперечень, додаткових документів та пояснень, визначення грошових зобов`язань, прийняття, надсилання та оскарження податкового повідомлення рішення, адміністративного арешту майна за результатами фактичних перевірок. Разом з цим Головне управління ДПС у Миколаївській області податкові повідомлення-рішення виносить 03.03.2023 року, не надавши актів перевірок та позбавивши мене права на надання заперечень на акти перевірки. Також, позивачка наголосила, що заборгованість з військового збору у сумі 322,26 грн. погашено в повному обсязі, що підтверджується Квитанцією від 16.01.2024 року № 9469-0A81- AK2X-8H08.

Суд ухвалою від 05.02.2024 прийняв до розгляду зустрічний позов та об`єднав в одне провадження.

ГУ ДПС у Миколаївській області надав до суду відзив на зустрічний позов, проти задоволення зустрічних позовних вимог заперечує з підстав того, що контролюючий орган діяв у межах та у спосіб, визначений чинним законодавством.

Справу розглянуто в порядку письмового провадження.

Дослідив матеріали справи, суд встановив наступне.

ГУ ДПС у Миколаївській області проведена фактична перевірка фізичної особи підприємця ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 (далі Підприємець), за адресою здійснення діяльності: АДРЕСА_2 , біля будівлі автостанції «Дачна», м.Миколаїв, Миколаївська область, кіоск (далі кіоск), з метою здійснення контролю за дотриманням норм законодавства з питань обліку, ліцензування, виробництва, зберігання, транспортування та обігу пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального за період з 14.07.2020 по 19.01.2022 (акт перевірки від 20.01.2022 №334/14/29/07/2742601646. Перевірка проводилась з 11.01.2022 по 19.01.2022.

Перевіркою встановлено порушення вимог Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі Закон №265), а саме:

- непроведення розрахункової операції через РРО у розмірі 6,60 грн., з не роздрукуванням та невидачею розрахункового документу встановленого зразка (п.1 ст. 3 Закону №265);

- здійснення реалізації товару, який необлікований у встановленому законодавством порядку на загальну суму 13731,40 грн. (п.12 ст. 3 Закону №265);

- проведення розрахункових операцій з порушенням режиму програмування РРО для підакцизних товарів, а саме: без коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД для підакцизних товарів, що є порушенням порушенням (п. 11 ст. 3 Закону №265).

за результатами перевірки ГУ ДПС у Миколаївській області прийняте податкове повідомлення-рішення від 03.03.2023:

- форми «С» №88714290707, яким визначено грошове зобов`язання на загальну суму 2081,20 гривень за платежем: адміністративні штрафи та інші санкції;

- форми «С» №88614290707, яким визначено грошове зобов`язання на загальну суму 18893,30 гривень за платежем: адміністративні штрафи та інші санкції (код платежу 21081100);

- форми «С» №88814290707, яким визначено грошове зобов`язання на загальну суму 93793,90 гривень за платежем: адміністративні штрафи та інші санкції;

- форми «С» №88914290707, яким визначено грошове зобов`язання на загальну суму 30773,50 гривень за платежем: адміністративні штрафи та інші санкції (код платежу 21081100);

ГУ ДПС звернулосб до суду з позовом про стягнення податкового боргу у сумі 145 864,16 грн., який було нараховано згідно з податковою декларацією про майновий стан і доходи № 9309599033 від 10.03.2023 у сумі 322,26 грн., строк сплати 12.05.2023, за період 2022 року, а також згідно з податковим повідомленням-рішенням № 88714290707 від 03.03.2023 штрафні санкції у сумі 2 081,20 грн., строк сплати 21.04.2023; згідно з податковим повідомленням-рішенням № 88614290707 від 03.03.2023 штрафні санкції у сумі 18 893,3 грн., строк сплати 21.04.2023, згідно з податковим повідомленням-рішенням № 88814290707 від 03.03.2023 штрафні санкції у сумі 93 793,9 грн., строк сплати 21.04.2023, згідно з податковим повідомленням-рішенням № 88914290707 від 03.03.2023 штрафні санкції у сумі 30 773,50 грн., строк сплати 21.04.2023.

Позивачка непогоджуючись з вищезазначеними податковими повідомленнями рішеннями звернулась до суду з зустрічним позовом.

Щодо податкового повідомлення-рішення від 03.03.2023 від №88714290707 суд зазначає наступне.

Так, за результатами фактичної перевірки позивачки за зустрічним позовом податковою було прийнято рішення форми «С» №88714290707, яким визначено грошове зобов`язання на загальну суму 2081,20 гривень за платежем: адміністративні штрафи та інші санкції.

Перевіркою встановлено не проведення розрахункової операції через РРО у розмірі 6,60 грн., при реалізації однієї пачки сигарет «Вінстон Блу», з не роздрукуванням та невидачею розрахункового документу встановленого зразка. (п.1 ст. 3 Закону №265).

Відповідно до п.12 ст. 3 Закону №265 суб`єкти господарювання забов`язані вести в порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів, здійснювати продаж лише тих товарів, що відображені в такому обліку. Порядок та форма обліку товарних запасів для фізичних осіб - підприємців, у тому числі платників єдиного податку, встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. При цьому суб`єкт господарювання зобов`язаний надати контролюючим органам на початок проведення перевірки документи (у паперовій або електронній формі), що підтверджують облік та походження товарних запасів (зокрема, але не виключно, документи щодо інвентаризації товарних запасів, документи про отримання товарів від інших суб`єктів господарювання та/або документи на внутрішнє переміщення товарів), які на момент перевірки знаходяться у місці продажу (господарському об`єкті).

Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2021 №496 «Про затвердження Порядку ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб - підприємців, у тому числі платників єдиного податку» вказано що, відповідно до статті 3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", Податкового кодексу України та підпункту 5 пункту 4 Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року N 375, затверджено Порядок ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб - підприємців, у тому числі платників єдиного податку (далі Порядок).

Цей Порядок визначає правила ведення обліку товарних запасів та поширюється на фізичних осіб - підприємців, у тому числі платників єдиного податку (далі - ФОП), які відповідно до вимог законодавства зобов`язані вести облік товарних запасів та здійснювати продаж лише тих товарів, що відображені в такому обліку, та осіб, які фактично здійснюють продаж товарів (надання послуг) та/або розрахункові операції в місці продажу (господарському об`єкті) такого ФОП.

Відповідно до п. 5 Порядку для ФОП, в яких виникає обов`язок щодо ведення обліку товарних запасів, перший запис, що вноситься ФОП до Форми обліку, має відображати інформацію про залишки товарів, наявних у такої ФОП на дату набуття ним обов`язку щодо ведення обліку товарних запасів. Такою датою є 25.11.2021.

Такий запис вноситься до Форми обліку на підставі самостійно складеного ФОП документа щодо опису залишків товарів у відповідному порядку.

Відповідно до п.9 Порядку заборонено продаж товарів, на які у місцях продажу таких товарів (господарських об`єктах) відсутні:

1) первинні документи, записи про які внесено до Форми обліку; 2) відповідні записи у Формі обліку про наявні первинні документи; 3) первинні документи і записи у Формі обліку про такі первинні документи.

В ході проведення перевірки, відповідно до п. 20.1.9 п.20.1 ст. 20 ПКУ, після вручення 11.01.2022 платнику податків письмової вимоги від 11.01.2022, без номера, про зняття залишків товарних запасів на господарській одиниці (додаток до першого примірника акта перевірки), та запиту про надання документів від 11.01.2022 (додаток до першого примірника акту перевірки), ОСОБА_1 в присутності посадових осіб контролюючого органу, які проводили перевірку, здійснено зняття фактичних залишків товарних запасів.

На виконання запиту ФОП ОСОБА_1 11.01.2022 та 17.01.2022 надано наступні документи: - Форму ведення обліку товарних запасів за період з 25.11.2021 по 11.01.2022 (інформація щодо Залишків запасів (товарно-матеріальних цінностей) за даними бухгалтерського обліку на початок звітної дати (25.11.2021) відомості);

- аркуш форми ведення обліку товарних запасів в паперовому вигляді на 1 аркуші, де зазначено запис про наявність опису №2 від 25.11.2021 на суму 71123,63 грн.(опис №2 не надано) та записи про видаткові накладні від 09.12.2021, 21.12.2021, 23.12.2021, 25.12.2021, 28.12.2021 та записи про накладі про переміщення товару від 10.01.2022, 11.01.2022;

- оригінали на переміщення товару від 10.01.2022 №№1,2,3,5 з кіоску «дачна» в магазин « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

- оригінали видаткових накладних на товар від постачальників: ТОВ «ТЕДІС Україна (код ЄДРПОУ 30622532) про постачання у грудні 2021 року тютюнових виробів, від постачальника ТОВ «ТД «ПРО ТАБАК» (код ЄДРПОУ 4436956).

За результатами перевірки встановлено здійснення реалізації товару, який необлікований у встановленому законодавством порядку на загальну суму 13731,40 грн. (п.12 ст. 3 Закону №265).

Відповідно до п.11 ст.3 Закону України від 06 липня 1995року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», із змінами та доповненнями (далі - Закону №265), суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов`язані проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій та/або через програмні реєстратори розрахункових операцій для підакцизних товарів з використанням режиму програмування із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, найменування товарів, цін товарів та обліку їх кількості, а також із зазначенням цифрового значення штрихового коду марки акцизного податку (серія та номер) при роздрібній торгівлі алкогольними напоями.

До підакцизних товарів належать: спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, пиво (крім квасу «живого» бродіння); тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну, рідини, що використовуються в електронних сигаретах; пальне; автомобілі легкові, кузови до них, причепи та напівпричепи, мотоцикли, транспортні засоби, призначені для перевезення 10 осіб і більше, транспортні засоби для перевезення вантажів; електрична енергія (п. 215.1 ст. 215 ПКУ).

Таким чином, податковим органом було встановлено що під час проведення розрахункових операції в кіоску при продажі тютюнових виробів мало місце відсутнє зазначення коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, позивачкою за зустрічним позовом зворотнє не доведено, ненадано жодного доказу та пояснення на спростування встановленого під час фактичної перевірки, тому суд доходить висновку про правомірність податкового повідомлення-рішення від 03.03.2023 №88714290707.

Щодо податкового повідомлення-рішення від 03.03.2023 від №88614290707 та №8891429070 суд зазначає наступне.

Так, перевіркою встановлено не проведення розрахункової операції через РРО у розмірі 6,60 грн., при реалізації однієї пачки сигарет «Вінстон Блу», з не роздрукуванням та невидачею розрахункового документу встановленого зразка.

Також, перевіркою встановлено не проведення розрахункової операції через РРО у розмірі 27,00 грн., при реалізації однієї пачки сигарет «Palermo», з не роздрукуванням та невидачею розрахункового документу встановленого зразка. (п.1 ст. 3 Закону №265).

Відповідно до п.11 ст.3 Закону України від 06 липня 1995року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», із змінами та доповненнями (далі - Закону №265), суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов`язані проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій та/або через програмні реєстратори розрахункових операцій для підакцизних товарів з використанням режиму програмування із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, найменування товарів, цін товарів та обліку їх кількості, а також із зазначенням цифрового значення штрихового коду марки акцизного податку (серія та номер) при роздрібній торгівлі алкогольними напоями.

Тоді як, форма та зміст розрахункового документа встановлені Положенням про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документов, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 21.06.2016 №13 (із змінами, внесеними наказами Міністерства фінансів України від 18.06.2020 №306 та від 08.06.2021 №329) (даліПоложення). Код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД є обов`язковим реквізитом у фіскальному чеку на товари (послуги) згідно п.2 розділу II Положення.

Відповідно до п.11 ст.3 Закону України від 06 липня 1995року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», із змінами та доповненнями (далі - Закону №265), суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов`язані проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій та/або через програмні реєстратори розрахункових операцій для підакцизних товарів з використанням режиму програмування із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, найменування товарів, цін товарів та обліку їх кількості, а також із зазначенням цифрового значення штрихового коду марки акцизного податку (серія та номер) при роздрібній торгівлі алкогольними напоями.

Позивачкою за первісним позовом не надано жодного доказу на спростування не роздрукування та невидачі розрахункового документу встановленого зразка при реалізації однієї пачки сигарет «Вінстон Блу», тоді як податковою надано докази на підтвердження встановленого порушення. Відтак, суд доходить висновку про правомірність податкового повідомлення-рішення від 03.03.2023 №88614290707 та №8891429070.

Щодо податкового повідомлення-рішення від 03.03.2023 №88814290707 суд зазначає наступне.

Так, вищезазначеним рішенням податкової визначено грошове зобов`язання на загальну суму 93793,90 гривень за платежем: адміністративні штрафи та інші санкції.

В ході проведення перевірки, відповідно до п. 20.1.9 п.20.1 ст. 20 ПКУ, після вручення 10.01.2022 14 год.22 хв. (дата та час вручення) платнику податків письмової вимоги від 10.01.2022, без номера, про зняття залишків товарних запасів на господарській одиниці (додаток до першого примірника акта перевірки), та запиту про надання документів від 10.01.2022 14 год 22 хв. (додаток до першого примірника акту перевірки), ОСОБА_1 в присутності посадових осіб контролюючого органу, які проводили перевірку, здійснено зняття фактичних залишків товарних запасів. Розпочато 10.01.2022 о 14 год.16 хв. Закінчено 19.01.2022 о 16 год 45 хв.

На виконання запиту ФОП ОСОБА_1 10.01.2022 та 17.01.2022 надано наступні документи:

- Форму ведення обліку товарних запасів за період з 25.11.2021 по 11.01.2022 (інформація щодо Залишків запасів (товарно-матеріальних цінностей) за даними бухгалтерського обліку на початок звітної дати (25.11.2021) відомості);

- первинні документи, записи про які внесено до Форми обліку починаючи з 25.11.2022 (інформація щодо надходження запасів (товарно-матеріальних цінностей) за визначений період);

Опис залишків товарів у відповідному порядку від 25.11.2021 до Форми ведення обліку товарних запасів ФОП ОСОБА_1 перевіряючим надано не було.

Вибуття запасів (товарно-матеріальних цінностей) за визначений період згідно Почекової інформації РРО Аналітичної системи ІС «Податковий блок».

Під час проведення перевірки ФОП ОСОБА_1 не надала посадовим особам контролюючого органу, що проводили перевірку документи (у паперовій або електронній формі), які підтверджують облік та походження підакцизних товарів (алкогольних напоїв та тютюнових виробів), що на момент перевірки 10.01.2022 знаходились у місці продажу (господарському об`єкті) на загальну суму 93793,90 грн (по цінам реалізації), що є порушенням вимог п.12 ст. 3 Закону №265.

Позивачкою за зустрічним позовом не надано доказів на спростування встановленого податковою вищезазначеного порушення, тому податкове повідомлення-рішення від 03.03.2023 №88814290707 є правомірним.

Суд відхиляє посилання позивачки за зустрічним позовом, як на підставу для визнаннч протиправними спірних податкових повідомлень рішень, на пп. 69.2 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» (в редакції на 07.03.2022) та пп. 69.9 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» (в редакції з 27.05.2022), з огляду на наступне.

Приписами пп. 69.9 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (в редакції на 07.03.2022 року) встановлено - Для платників податків та контролюючих органів зупиняється перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Приписами пп. 69.2 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (в редакції на 07.03.2022 року) 69.2. Податкові перевірки не розпочинаються, а розпочаті перевірки зупиняються.

З 27 травня 2022 року набрав чинності Закон України від 12 травня 2022 року № 2260-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зброї та єдиного внеску під час дії воєнного стану» (далі Закон № 2260).

Так, згідно з нормами пп. 69.9 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі ПКУ) для платників податків та контролюючих органів зупиняється перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотримання якого покладено на контролюючі органи, крім: строків проведення фактичних та документальних позапланових перевірок, складення актів, подання та розгляду заперечень, додаткових документів та пояснень, визначення грошових зобов`язань, прийняття, надсилання та оскарження податкового повідомлення рішення, адміністративного арешту майна за результатами фактичних перевірок.

Згідно з нормами пп. 69.2 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України 69.2. Податкові перевірки не розпочинаються, а розпочаті перевірки зупиняються, крім: в) фактичних перевірок.

Так, з матеріалів справи вбачається, що ГУ ДПС у Миколаївській області проведена фактична перевірка фізичної особи підприємця ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 (далі Підприємець), за адресою здійснення діяльності: АДРЕСА_2 , біля будівлі автостанції «Дачна», м.Миколаїв, Миколаївська область, кіоск (далі кіоск), з метою здійснення контролю за дотриманням норм законодавства з питань обліку, ліцензування, виробництва, зберігання, транспортування та обігу пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального за період з 14.07.2020 по 19.01.2022 (акт перевірки від 20.01.2022 №334/14/29/07/2742601646. Перевірка проводилась з 11.01.2022 по 19.01.2022.

Таким чином, фактична перевірка проводилась податковим органом до внесення змін ПК Укпаїни, на які посилається позивачка за зустрічним позовом та щодо неї було проведено саме фактичну перевірку, яка є виключенням з мораторію навіть враховуючи ці зміни.

Оскаржувані податкові повідомлення рішення були прийняті податковою 03.03.2023 за результатами саме фактичної перевірки, що згідно з нормами пп. 69.9 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України є виключеням з мараторію.

Таким чином, зустрічний позов не підлягає задоволенню.

Щодо первісного позову про стягнення з позивачки податкового боргу в сумі 145 864,16 грн, то він підлягає частковому задоволенню, оскільки згідно квитанції від 16.01.2024 року № 9469-0A81- AK2X-8H08 заборгованість з військового збору у сумі 322,26 грн. було нею погашено в повному обсязі. Тому, до стягнення підлягає сума 145 541,90 грн.

Судові витрати за первісним позовом відсутні.

Судові витрати за зустрічним позовом покладаються на позивачку.

керуючись ст. ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

1. У задоволенні зустрічного позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 , РНОКПП НОМЕР_2 ) до Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Героїв Рятувальників, 6, м. Миколаїв, 54005, код ЄДРПОУ 44104027) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень № 88714290707 від 03.03.2023, № 88614290707 від 03.03.2023, № 88814290707 від 03.03.2023, № 88914290707 від 03.03.2023, відмовити.

2. Позов Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Героїв Рятувальників, 6, м. Миколаїв, 54005, код ЄДРПОУ 44104027) до ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 , РНОКПП НОМЕР_2 ) про стягнення податкового боргу у сумі 145 864,16 грн задовольнити частково.

3. Стягнути з ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 , РНОКПП НОМЕР_2 ) на користь Держави податковий борг в сумі 145 541,90 грн (сто сорок п`ять тисяч п`ятсот сорок одна гривня дев`яносто копійок).

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Строк на апеляційне оскарження рішення суду 30 днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження 30 днів з дня складання повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається в порядку та строки, визначені ст.ст. 295-297 КАС України.

Суддя І. А. Устинов

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.05.2025
Оприлюднено19.05.2025
Номер документу127400859
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —400/14868/23

Постанова від 18.09.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 14.07.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 19.06.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 19.06.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Рішення від 16.05.2025

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Устинов І. А.

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Устинов І. А.

Ухвала від 12.12.2023

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Устинов І. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні