Гощанський районний суд рівненської області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Давидюка Тараса, 26А, м. Рівне, 33013, тел. (0362) 62 03 12, код ЄДРПОУ: 03500111,
e-mail: inbox@rv.arbitr.gov.ua, вебсайт: https://rv.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
Про затвердження ліквідаційного балансу, закриття провадження у справі
"13" травня 2025 р. м. Рівне Справа № 918/1102/23
Господарський суд Рівненської області у складі головуючого судді Пашкевич І.О., за участі секретаря судового засідання Ярощук О.П., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за заявою Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак" (вул. Чорновола В`ячеслава, буд. 39, м. Рівне, 33028, код ЄДРПОУ 32316766) про банкрутство
у судове засідання з`явилися:
- ліквідатор банкрута: Мельник Ірина Анатоліївна;
- від кредитора Головного управління ДПС у Хмельницькій області: Щавінська Тетяна Анатоліївна (в режимі ВКЗ);
- від кредитора Головного управління ДПС у Рівненській області: не з`явився;
ВСТАНОВИВ:
27 жовтня 2023 року до Господарського суду Рівненської області надійшла заява Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак" (далі - ВКПП "Продпак") про відкриття провадження у справі про банкрутство.
Ухвалою від 21.11.2023 (з урахуванням ухвали від 18.12.2023 про виправлення описки), серед іншого, відкрито провадження у справі про банкрутство ВКПП "Продпак". Введено мораторій на задоволення вимог кредиторів. Введено процедуру розпорядження майном ВКПП "Продпак" до 09.05.2024. Розпорядником майна призначено Мельник Ірину Анатоліївну. Вжито заходи щодо забезпечення вимог кредиторів шляхом заборони боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави. Встановлено строк проведення розпорядником майна інвентаризації майна боржника до 21.01.2024. Проведення попереднього засідання суду призначено на 30.01.2024.
З метою виявлення кредиторів на офіційному веб-порталі судової влади України https://supreme.court.gov.ua/supreme/pro_sud/og_pov/?d=71945v=5297d62e3dt=3 здійснено оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство ВКПП "Продпак". Номер публікації: 71945, Дата публікації на сайті ВГСУ: 23.11.2023 11:37 год.
Ухвалою від 30.01.2024 заяву Головного управління ДПС у Хмельницькій області з грошовими вимогами до боржника задоволено. Постановлено визнати конкурсні грошові вимоги Головного управління ДПС у Хмельницькій області до ВКПП "Продпак" на загальну суму 11 124 352 грн. 31 коп., які підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів відповідно до наступної черговості: 100 064 грн 08 коп. (єдиний соціальний внесок) - 2 черга задоволення; 7 051 404 грн 25 коп. - 3 черга задоволення; 3 972 883 грн 98 коп. - 6 черга задоволення. Включено до витрат, пов`язаних з провадженням у справі про банкрутство витрати на оплату судового збору Головного управління ДПС у Хмельницькій області у розмірі 5 368 грн 00 коп., які боржник ВКПП "Продпак" зобов`язаний сплатити в дохід Державного бюджету України. Стягувачем є Державна судова адміністрація України. Підсумкове засідання призначено на 28.03.2024.
Ухвалою від 28.03.2024 відкладено підсумкове засідання у справі № 918/1102/23 на 16.04.2024.
Ухвалою від 02.04.2024 замінено кредитора у справі № 918/1102/23 - Головне управління ДПС у Хмельницькій області в частині конкурсних грошових вимог до ВКПП "Продпак" на загальну суму 7 281 607,29 грн., в т.ч, 1 281 065,66 грн. пені, в розрізі податків: податок на додану вартість - 1 493 467,82 грн., податок на прибуток підприємства- 5 636 506, 11 грн., єдиний соціальний внесок - 151 633,36 грн. - на Головне управління ДПС у Рівненській області. Постановлено, що в решті грошових вимог до ВКПП "Продпак", визнаних ухвалою від 30.01.2024 Головне управління ДПС у Хмельницькій області залишається конкурсним кредитором у справі № 918/1102/23.
Ухвалою від 16.04.2024 відкладено підсумкове засідання у справі № 918/1102/23 на 14.05.2024.
Постановою від 14.05.2024 затверджено Звіт розпорядника майна арбітражного керуючого Мельник І.А. про хід ведення справи № 918/1102/23 за період з 21.11.2023 по 18.04.2024. Клопотання розпорядника майна про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором у справі арбітражного керуючого Мельник І.А. задоволено. Визнано банкрутом ВКПП "Продпак". Відкрито ліквідаційну процедуру ВКПП "Продпак" строком на 12 місяців. Припинено повноваження розпорядника майна арбітражного керуючого Мельник І.А. Призначено ліквідатором ВКПП "Продпак" арбітражного керуючого Мельник Ірину Анатоліївну. Підприємницьку діяльність банкрута завершено. Постановлено вважати строк виконання всіх грошових зобов`язань ВКПП "Продпак" таким, що настав. Припинено нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута. Припинено повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном. Зобов`язано ліквідатора після завершення всіх розрахунків з кредиторами подати до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс. Зобов`язано державного реєстратора внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запис про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та відомості про ліквідатора банкрута.
15 травня 2024 року о 17:57 год. на офіційному веб-порталі судової влади України https://supreme.court.gov.ua/supreme/pro_sud/og_pov/?d=73200v=3f69087659t=5 оприлюднено Повідомлення про визнання ВКПП "Продпак" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Номер публікації: 73200.
09 квітня 2025 року від ліквідатора банкрута Мельник Ірини Анатоліївни надійшло клопотання про затвердження Звіту ліквідатора банкрута про хід ведення справи, про затвердження ліквідаційного балансу, ліквідацію юридичної особи боржника та закриття провадження у справі за заявою ВКПП "Продпак" про банкрутство.
Ухвалою від 30.04.2025 клопотання ліквідатора банкрута Мельник Ірини Анатоліївни про затвердження Звіту ліквідатора банкрута про хід ведення справи, про затвердження ліквідаційного балансу, ліквідацію юридичної особи боржника та закриття провадження у справі за заявою ВКПП "Продпак" про банкрутство прийнято та призначено до розгляду у судовому засіданні на 13.05.2025.
13 травня 2025 року у судове засідання з`явився ліквідатор банкрута та представник кредитора Головного управління ДПС у Хмельницькій області в режимі ВКЗ.
Головне управління ДПС у Рівненській області не забезпечило явку уповноваженого представника у судове засідання, про час дату та місце проведення повідомлене належним чином шляхом доставлення ухвали від 30.04.2025 до його електронного кабінету в підсистемі Електронний суд ЄСІТС 30.04.2025 о 18:44 год.
Згідно з п. 2 ч. 6 ст. 242 ГПК України днем вручення судового рішення є, серед іншого, день отримання судом повідомлення про доставлення копії судового рішення до електронного кабінету особи. Відповідно до абз 2 ч. 6 ст. 242 ГПК України якщо судове рішення надіслано до електронного кабінету пізніше 17 години, судове рішення вважається врученим у робочий день, наступний за днем його відправлення, незалежно від надходження до суду повідомлення про його доставлення.
Відтак Головне управління ДПС у Рівненській області вважається таким, що отримало ухвалу від 30.04.2025 - 01.05.2025.
13 травня 2025 року від Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло клопотання про проведення судового засідання без участі його представника.
Згідно з ч. 3 ст. 196 ГПК України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності.
Згідно з ч. 1 ст. 202 ГПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.
Зважаючи на те, що явка представників учасників справи у судове засідання не визнавалася обов`язковою та з огляду на наявність заяви кредитора поданої на підставі ч. 1 ст. 196 ГПК України, суд дійшов висновку про можливість проведення судового засідання без участі представника Головного управління ДПС у Рівненській області.
Дослідивши звіт ліквідатора банкрута про хід ведення справи про банкрутство, ліквідаційний баланс банкрута та матеріали справи, судом встановлено наступне.
У 2003 році в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за ідентифікаційним кодом юридичної особи № 32316766 та згідно до номеру запису 1006761070015000260 на підставі рішення № 1 від 21.01.2003 було зареєстроване Виробничо-комерційне приватне підприємство «ПРОДПАК».
Засновником ВКПП "Продпак" є ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 . Розмір частки засновника - 20 000 грн 00 коп, що становить 100 %.
Відповідно до Статуту метою підприємства є здійснення господарської діяльності та отримання прибутку на вкладений капітал для задоволення потреб Власника Підприємства. Основними видами статутної діяльності ВКПП "Продпак" є: Оптова торгівля м`ясом і м`ясними продуктами; Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення; Неспеціалізована оптова торгівля; Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; Вантажний автомобільний транспорт; інше.
Арбітражним керуючим Мельник І.А. було проведено оцінку фінансового стану ВКПП "Продпак" відповідно до Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутство, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства затвердженого наказом Міністерства економіки України № 14 від 19.01.2006 та зі змінами і доповненнями затверджених наказом Міністерства економіки України № 1361 від 26.10.2010.
Оскільки провадження у справі про банкрутство ВКПП «ПРОДПАК» було відкрито 21.11.2023, - об`єктом дослідження є показники фінансової звітності за період з 2020 року по 2022 рік.
В результаті проведеного аналізу встановлено, що підприємство є фінансово нестабільним з наростанням кризи неплатоспроможності, що підтверджується невтішними величинами статей балансу. Дана тенденція свідчить про те, що рішення засновника щодо ліквідації юридичної особи було правомірним. Оскільки, зменшення загальних показників балансу підприємства в період з 2020 року по 2022 рік є свідченням залежності підприємства від зовнішніх факторів впливу з макросередовища, та підтвердженням не ефективності використання ресурсів комунальним підприємством та самої діяльності боржника, так як позитивних змін в динаміці балансу не спостерігається. Таке співвідношення не є прийнятними для підприємства, і характеризує в цілому неефективність використання капіталу та наявністю ознак неплатоспроможності.
Відповідно до даних фінансової звітності за період, що аналізувався, тенденція до скорочення була характерна для такого показника як валюта балансу, що є величиною, яка узагальнює (показує) усю реальну картину ефективності роботи підприємства. Таким чином за даними балансів підприємства встановлено, що станом на 31.12.2022 вказана величина скоротилась на 3 622,10 тис. грн., і становила 2 032,6 тис. грн. в 2022 році, коли в 2020 році фіксувалась на рівні 5 654,70 тис. грн.
За результатами проведеного аналізу фінансового становища боржника було встановлено, що згідно до Методичних рекомендацій, ситуація, що склалась в показниках є свідченням того, що задоволення визнаних судом вимог кредиторів можливе лише шляхом застосування ліквідаційної процедури, так як у боржника відсутні ознаки наявності санаційної спроможності.
Показники фінансової стійкості свідчать про те, що підприємство не зможе самостійно формувати оборотний капітал і фінансувати свої оборотні активи тільки за рахунок власного капіталу. Висока залежність від позикового капіталу створює середньо - і довгострокові ризики. У поточних умовах підприємство може працювати, однак збільшення вартості залучення позикових коштів, закриття доступу на кредитний ринок і ринок капіталу може призвести до проблем фінансування оборотного капіталу.
На основі обрахованих даних підтверджено той факт, що підприємству як в 2020 році, так і в 2022 році була характерна недостатня ліквідність та платоспроможність, що за причинно-наслідковим зв`язком могло призвести до погіршення фінансової стійкості і в 2023 році. Підтвердженням того, що фінансову стійкість підприємство втратило є значення станом на 31.12.2022 коефіцієнта концентрації залученого капіталу, коефіцієнта фінансової напруги, коефіцієнта інвестування та інші, а враховуючи те, що вони мають від`ємне значення, то це говорить, що підприємство знаходиться на межі банкрутства.
Після введення ліквідаційної процедури згідно з постановою суду від 14.05.2024, - 15.05.2024 ліквідатором банкрута було винесено наказ № 3 «Про здійснення ліквідатором управління боржником», відповідно до якого арбітражний керуючий Мельник Ірина Анатоліївна у зв`язку з винесенням постанови по справі 918/1102/23 від 14.05.2024 про визнання ВКПП "Продпак" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, на виконання ч. 1 ст.61 Кодексу України з процедур банкрутства - приступила до виконання повноважень керівника (органів управління) ВКПП "Продпак" та приступила до виконання функцій з управління та розпорядження майном банкрута. Також згідно до даного наказу ліквідатор зобов`язувався прийняти за результатами інвентаризації у своє відання наявне майно боржника з метою забезпечення його збереження.
Згідно з наказом № 5 від 15.05.2024 «Про припинення повноважень органів управління Виробничо-комерційного приватного підприємства «Продпак» було припинено з дати винесення постанови про визнання боржника банкрутом повноваження органів управління, а саме: власника та директора боржника - ОСОБА_2 , котру листом повідомлено про наслідки відкриття ліквідаційної процедури та про те, що припинено повноваження органів управління банкрутом, а тому ліквідатор просив учасника товариства та керівника припинити вчинення будь-яких дій щодо управління, розпорядження як самим товариством, так і його майном.
Ліквідатором Мельник І.А. матеріальні цінності банкрута прийнято по фактично наявних одиницях станом на дату їх передачі від директора підприємства - 30.05.2024, про що було складено наступні документи: акт приймання-передачі печатки, акт прийняття майна до свого відання та акт приймання наявних документів.
Відповідно до ст. 59 КУзПБ та на підставі наказу № 8 від 02.08.2024 ліквідатором було прийнято до відома виявленні під час проведення інвентаризації цінності Підприємства по факту, відповідно до даних, що були документально та фактично підтвердженні на дату завершення проведення інвентаризації активів боржника.
За результатами вчинених дій зі сторони ліквідатора було складено: акт про прийняття до свого відома активів та матеріальних цінностей банкрута згідно до даних передавального балансу станом на 14.05.2024, сформованого та підписаного 02.08.2024. Також було надіслано боржнику та його засновнику «Повідомлення щодо наслідків введення процедури ліквідації у справі № 918/1102/23» за вих. № 02-01/20-918/1102/23-34 від 16.05.2024, в якому повідомлялися всі наслідки введення процедури банкрутства.
З метою пошуку активів підприємства банкрута та звірки наявних активів боржника з даними щодо реєстрації майна у відповідних установах, перевірки фінансового стану боржника, згідно зі ст. 61 КУзПБ, ліквідатор здійснив направлення запитів до відповідних установ. Як вбачається, ліквідатор отримав наступні відповіді на запити:
- Державна авіаційна служба України листом вих. № 1.16-6-25 від 01.01.2025 повідомила, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ВКПП "Продпак" повітряні судна ніколи не були зареєстровані. Аеродроми, злітно-посадкові майданчики та суб`єкти аеропортової діяльності, зареєстровані за ВКПП "Продпак" відсутні. З метою отримання ліцензії на право провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів повітряним транспортом, прав на експлуатацію повітряних ліній та сертифіката на право продажу повітряних перевезень ВКПП "Продпак" до Державіаслужби не зверталося.
- Державна інспекція України з безпеки на морському та річковому транспорті повідомила, що річкових транспортних засобів за банкрутом не зареєстровано;
- Головне управління Держгеокадастру у Рівненській області в листі вих. № 29-17-0.2- 4/2-25 від 01.01.2025 та в листі вих. № 33-17-0.2- 96/2-25 від 06.01.2025, ГУ Держгеокадастру у Житомирській області в листі вих. № 33-6-0.221-75/2-25 від 07.01.2025, ГУ Держгеокадастру в Волинській області в листі вих. № 33-3-0.2-58/2-25 від 15.01.2025, ГУ Держгеокадастру у Чернівецькій області в листі вих. № 33-24-0.21-54/2-25 від 06.01.025, ГУ Держгеокадастру в Хмельницькій області в листі вих. № 33-22-0.2-73/2-25 від 08.01.2025, ГУ Держгеокадастру в Одеській області в листі вих. № 33-15-0.8-66/2-25 від 07.01.2025, ГУ Держгеокадастру в Сумській області в листі вих. № 33-18-0.222-52/2-25 від 06.02.2025, ГУ Держгеокадастру в Дніпропетровської області в листі вих. № 33-4-0.222-11/2-25 від 08.01.2025, ГУ Держгеокадастру в Івано-Франківській області, ГУ Держгеокадастру в Полтавській області в листі вих. № 33-16-0.221-87/2-25 від 06.01.2025, ГУ Держгеокадастру в Львівській області в листі вих. № 33-13-0.2-254/2-25 від 17.01.2025, ГУ Держгеокадастру в Черкаській області в листі вих. № 33-23-0.2-149/2-25 від 08.01.2025, ГУ Держгеокадастру в Закарпатської області в листі вих. № 33-7-0.2-89/2-25 від 08.01.2025, ГУ Держгеокадастру в Тернопільській області в листі вих. № 21-19-0.61-31/2-25 від 03.01.2025, ГУ Держгеокадастру у Вінницькій області в листі вих. № 0-2-0.2-11090/2-24 від 06.01.2025, ГУ Держгеокадастру в Кіровоградської області в листі вих. № 33-11-02-43/2-25 від 03.01.2025, ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області в листі вих. № 33-25-0.221-88/2-25 від 06.01.2025, ГУ Держгеокадастру у м. Києві та Київській області в листі вих. № 33-10-0.221-376/2- 25 від 17.01.2025 повідомили, що станом на 01.01.2013 за ВКПП "Продпак" права власності та користування на земельні ділянки на території області не виявлено. Додатково зазначили, що з 01.01.2013 державна реєстрація прав здійснюється відповідно Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
- ГУ Держгеокадастру в Донецькій області в листі вих. № 33-5-0.222-58/2-25 від 06.01.2025, ГУ Держгеокадастру в Миколаївській області в листі вих. № 33-14-0.3-26/2-25 від 03.01.2025, ГУ Держгеокадастру в Херсонській області, ГУ Держгеокадастру у Запорізькій області в листі вих. № 32-8-0.21-39/2-25 від 06.01.2025, ГУ Держгеокадастру в Харківській області в листі вих. № 33-20-9-68/вих-25 від 14.01.2025 повідомили, що у зв`язку зі збройною агресією російської федерації проти України, доступ користувачів до програмного забезпечення Державного земельного кадастру частково відновлено адміністратором Державного земельного кадастру на території Донецької області. Тому відсутня можливість надати запитувану інформацію через відсутність повного доступу до Державного земельного кадастру та архівних матеріалів. Додатково зазначили, що з 01.01.2013 державна реєстрація прав здійснюється відповідно Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
- Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру в листі вих. № 33-28-0.214-16/20-25 від 02.01.2025 повідомила, що відомості про земельні ділянки надаються до 01.01.2013 за місцем розміщення земельної ділянки. У зв`язку з чим запит було скеровано до територіальних органів для розгляду та надання відповіді.
- АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» листом вих. № ГІОЦ-45/264 від 13.01.2025 повідомила, що за ВКПП «Продпак» не обліковується жодна залізнична техніка. За даними Автоматизованої системи паспортизації, експлуатації, контролю під`їзних колій промислових підприємств дані щодо наявності під`їзних колій, які є власністю Товариства відсутні;
- Державна організація «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновації» в листі вих. № 218/3103-07-25 від 09.01.2025 повідомив, що згідно до даних «Спеціальної інноваційної системи УКРНОІВІ (СІС)» та у Державному реєстрі свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір і у Державному реєстрі договорів, які стосуються прав автора на твір - відомостей про об`єкти інтелектуальної власності не виявлено;
- Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку України листом вих. № 10/04/22936 від 30.12.2024 повідомила, що згідно до наданої депозитними установами інформації відповідно до Положення про порядок звітування депозитними установами до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11.06.2013 № 992 ВКПП "Продпак" станом на 30.09.2024 серед власників пакетів голосуючих акцій (5 % і більше) акціонерних товариств, відсутнє;
- Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС України у Рівненській області листом вих. № 31/35/14-391-2025 від 10.01.2025 повідомив, що за ВКПП "Продпак" станом на 09.01.2025 згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру транспортних засобів МВС, протягом останніх трьох років транспортні засоби не зареєстровані, не реєструвалися, не перереєструвалися та з обліку не знімалися.
- Департамент надання адміністративних послуг Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України листом вих. № 486/02-1-2/15-25 від 09.01.2025 повідомив, що за наявною інформацією, яка міститься в Державному судновому реєстрі України і Судновій книзі України, відсутні відомості щодо зареєстрованих суден, власником або судновласником яких є ВКПП «Продпак»;
- Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів листом вих. № 29-15/27025 від 02.01.2025 повідомила, що згідно з даними уніфікованої автоматизованої електронно-облікової системи трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньобудівельні і меліоративні машини, сільськогосподарська техніка та інші механізми за ВКПП «Продпак» не зареєстровані та на обліку не перебували;
- ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області листом вих. № 08-17/01-11/13-25 від 02.01.2025 повідомили, що відповідно до даних інформаційної системи «АгроТех» за ВКПП «Продпак» у ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області зареєстрованої, перереєстрованої, знятої з обліку сільськогосподарської, дорожньо-будівельної, меліоративної та іншої техніки не значиться;
- Головне управління ДПС у Рівненській області надало інформацію про відкриті рахунки ВКПП «Продпак» та інформацію щодо юридичних осіб, в яких товариство має свою частку в корпоративних правах. Повідомило, що на території Рівненської області ВКПП «Продпак» перебувало на загальній системі оподаткування. Анульовано реєстрацію платника податку на додану вартість Рішенням контролюючого органу 28.07.2023. Відповідно до даних ІКС «Податковий блок» акти камеральних та документальних перевірок за період 2020 -2024 роки по ВКПП «Продпак» не складались, планові/позапланові та виїзні перевірки не проводились. Надано копію акта опису майна №180/22-01-13-05-14 від 04.04.2023, складеного Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області, електронні копії податкових декларацій з податку на прибуток підприємства за період 2020 - 2024 роки, електронні копії податкових декларацій з податку на додану вартість з додатками за період 2020 - 2024 роки, електронна інформація про контрагентів за звітні періоди 2020-2023 роки (за даними ЄРПН), електронні копії звітності 1ДФ, 4ДФ та єдиного соціального внеску за період 2020 - 2024 роки;
- ГУ ДПС у Хмельницькій області в листі вих. № 339/6/22-01-12-02-08 від 10.01.2025 повідомило, що станом на 07.01.2025 згідно з даними інформаційної систем ДПС України ВКПП «Продпак» перебуває на обліку як платник податків за основним місцем обліку в ГУ ДПС у Рівненській області, Рівненській ДПІ з 01.01.2024. До єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 18.09.2023 внесений запис про зміну місцезнаходження ВКПП «Продпак» з Хмельницької області, м. Кам`янець Подільський на м. Рівне;
- Західне міжрегіональне управління державної служби з питань праці у листі вих. № 3Х/1/147-25 від 03.01.2025 повідомило, що великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби за ВКПП "Продпак" не зареєстровані;
- Державна інспекція архітектури та містобудування України листом вих. № 131/03/18- 25 від 10.01.2025 повідомила, що шляхом перевірки відомостей, які містяться в архівній складовій частині Реєстру будівельної діяльності, за параметром пошуку «замовник будівництва - ВКПП "Продпак" інформації та документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, та документів, що засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, змін до них, їх скасування чи анулювання станом на дату надання відповіді не виявлено;
- Державна космічна агенція України в листі вих. № 20-3.1 від 02.01.2025 повідомила про відсутність зареєстрованих унікальних об`єктів космічної діяльності за ВКПП "Продпак";
- Державна служба України з надзвичайних ситуацій в листі вих. № 04-639/212-1 від 08.01.2025 повідомила, що в інформаційній системі, за наданими реквізитами відсутні відомості згідно з вказаними в запиті реквізитами щодо наявності у власності ВКПП "Продпак" захисних споруд. Також не укладалися договори користування, купівлі-продажу;
- Державна служба України з безпеки на транспорті в листі вих. № 149/2.4/15-25 від 07.01.2025 повідомила, що станом на 06.01.2025 ВКПП "Продпак" не має чинних чи анульованих ліцензій на право провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, а також ліцензій на право провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів залізничним транспортом;
- Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв`язку в листі вих. № 06-237/103 від 10.01.2025 повідомила, що станом на 09.01.2025 ВКПП "Продпак" до Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг не включенне, ліцензії на користування радіочастотним спектром України та дозволи на користування ресурсом нумерації не видавалися;
- Державна служба геології та надр України в листі вих. № 95/08/2-25 від 07.01.2025 повідомила, що відповідно до електронної інформаційної бази даних Державного науково- виробничого підприємства «Державний інформаційний геологічний фонд України» інформація щодо наявності у ВКПП "Продпак" спеціальних дозволів на користування надрами відсутня. Додатково повідомила про відсутність інформації щодо визнання ВКПП "Продпак" переможцем аукціонів з продажу спеціальних дозволів на користування надрами;
- АТ КБ «Приватбанк» в листі вих. № 20.1.0.0.0/7-241230/2854 від 31.12.2024 повідомив про відмову у наданні запитуваної інформації посилаючись на банківську таємницю;
- АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» в листі вих. № КНО- 07.8.5/279БТ від 10.01.2025 повідомив про відкриті за ВКПП "Продпак" рахунки. Надано Виписку про рух коштів за рахунком № НОМЕР_1 у гривні за період з дати відкриття по 30.12.2024. Рух коштів за рахунком № НОМЕР_2 в гривні за період з дати відкриття по 30.12.2024 відсутній
- Державна митна служба України в листі вих. № 19/19-02-04/14/47 від 03/01/2025 вказала, що згідно з даними Єдиної автоматизованої інформаційної системи митних органів ВКПП "Продпак" не перебувало на централізованому обліку в Держмитслужбі в реєстрі осіб, які під час провадження своєї діяльності є учасниками відносин, що регулюються законодавством України з питань митної справи, з 01.02.2013. Дані щодо митного оформлення товарів за період з 01.01.2015 по 03.01.2025 не знайдено. За даними Автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор» станом на 03.01.2025, у підприємства відсутні кошти передоплати (авансованих платежів) що опубліковуються;
- Державна митна служба України Хмельницька Митниця в листі вих. № 7.26- 2/27/8.19/4905 від 30.12.2024 повідомила, що ВКПП "Продпак не перебуває на централізованому обліку в митних органах України, митне оформлення товарів в зоні діяльності Хмельницької митниці не здійснювало. На депозитному рахунку Хмельницької митниці відсутні кошти, закріплені за ВКПП "Продпак";
- Головне управління статистики у Рівненській області в листі вих. № 09-17/85-25 від 08.01.2025 повідомило, що ВКПП "Продпак" на адресу органів державної статистики за період з 2019 року по 2024 рік подавало лише фінансову звітність малого підприємства за 2023 рік. Крім того, ВКПП "Продпак" не було включено до сформованих на державному рівні сукупностей звітних одиниць за ф.№3-борг (місячна) «Звіт про заборгованість з оплати праці» та не подавало зазначену звітність на адресу органів державної статистики;
- ФДМУ листом № 10-17-2-303 від 06.01.2025 повідомив, що ВКПП "Продпак не належить до сфери управління Фонду. В Реєстрі корпоративних прав держави зазначене товариство не обліковується. До Фонду не надходили відомості, які б давали підстави для включення цього підприємства до Реєстру корпоративних прав держави. Відомості стосовно державного майна, що перебуває на балансі ВКПП "Продпак" в інформаційних системах, які використовує в своїй роботі Фонд, відсутні.
Крім цього, як встановлено судом, ліквідатор банкрута самостійно здійснював пошук активів ВКПП "Продпак" у відкритих реєстрах. Із інформації, отриманої арбітражним керуючим Мельник І.А. вбачається відсутність за боржником будь-якого зареєстрованого майна, об`єктів права інтелектуальної власності. Записи про те, що учасниками є орган який дії від імені держави та є власником корпоративних прав ВКПП "Продпак" відсутні. ВКПП "Продпак" не є засновником/учасником інших юридичних осіб.
Ліквідатором банкрута було виявлено, що ВКПП "Продпак" має дебіторів:
- дебіторська заборгованість АТ «Подільський цемент» (код ЄДРПОУ: 00293091) в розмірі 1 650,24 грн.
- Дебіторська заборгованість ПрАТ «Івано-Франківськцемент» (код ЄДРПОУ: 00292988) в розмірі 19 507,86 грн.
- Дебіторська заборгованість ТОВ «Івано-Франківськ-ДАХ» (код ЄДРПОУ: 43632293) в розмірі 3 249,99 грн.
При цьому після листування із дебіторами, звірки взаємних розрахунків та аналізу документації було встановлено, що означена дебіторська заборгованість хоч і обліковувалася за даними бухгалтерського обліку ВКПП "Продпак", однак при аналізі переданих керівником підприємства первинних документів було встановлено, що зі сторони усіх трьох дебіторів було повністю проведено розрахунки. В той же час зі сторони ВККП «ПРОДПАК» не було зареєстровано на всі суми поставки та оплати податкові накладні, в результаті чого дебіторська заборгованість АТ «Подільський цемент» в розмірі 1 650,24 грн. та ТОВ «Івано-Франківськ-ДАХ» в розмірі 3 249,99 грн. - це не суми боргу контрагентів перед банкрутом, а величина незареєстрованого податкового кредиту, що не має відношення в розумінні стандартів бухгалтерського обліку до дебіторської заборгованості.
Водночас, ліквідатором виявлено, що в Інформаційній системі «Реєстр дозволів», що знаходиться за посиланням - http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/search зафіксовано, що ВКПП "Продпак" отримувало Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки № 0403.15.46 - 03.08.2005 строком на 5 років. Станом на 31.01.2025 строк дії дозволу закінчився.
Крім цього, ліквідатором встановлено, що у базі даних Технічних умов України, що знаходиться на веб-сайті http://csm.kiev.ua/tu/ за параметром пошуку назва власника виявлено зареєстровані за ВКПП "Продпак" технічні умови.
Через «YOU CONTROL» за пошуком щодо ВКПП "Продпак" не було виявлено інформації щодо того, що особа була учасником (засновником) суб`єктів господарювань. Також, було проведено перевірку за допомогою додатку «YOU CONTROL» щодо наявності корпоративних прав у статутних капіталах юридичних осіб, що зареєстровані в Великобританії, на Кіпрі, в Росії, в результаті чого не підтверджено володіння таким активом зі сторони ВКПП "Продпак".
Як вбачається із доказів, долучених ліквідатором банкрута до справи, на підставі наказу № 6 від 16.05.2024 було розпочато проведення інвентаризації активів боржника в порядку визначеному Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879. Для проведення інвентаризації було створено тимчасову комісію в складі 3-х осіб: голова інвентаризаційної комісії - арбітражний керуючий Мельник Ірина Анатоліївна, члени комісії - директор ОСОБА_1 та представник арбітражного керуючого Мельник І.А., що діє на підставі довіреності, - Тиргоале Ганна Олегівна.
За результатами проведенням інвентаризації активів ВКПП "Продпак" керуючись Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХГУ, Положенням про інвентаризацію активів та зобов`язань, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879, наказом № 8 від 02.04.2024 було затверджено результати проведення інвентаризації активів банкрута, що відображені в наступних актах, а саме: Інвентаризаційний опис запасів від 01.08.2024; Інвентаризаційний опис необоротних активів (основні засоби, нематеріальні активи, інші необоротні матеріальні активи, капітальні інвестиції) від 01.08.2024; Акт № 1 про результати інвентаризації наявних коштів станом на 14.05.2024; Акт інвентаризації розрахунків з дебіторами та кредиторами від 01.08.2024; Інвентаризаційний опис прав користування об`єктами права інтелектуальної власності від 01.08.2024; Акт інвентаризації наявності фінансових інвестицій від 01.08.2024; Акт інвентаризації грошових документів, бланків документів суворої від 01.08.2024; Інвентаризаційний опис цінних паперів Виробничо-комерційне приватне підприємство «Продпак» від 01.08.2024; Інвентаризаційний опис орендованих активів (матеріальні активи, нематеріальні активи, інші оборотні та необоротні активи) від 01.08.2024..
Крім цього, за результатами проведення інвентаризації було складено Протокол засідання інвентаризаційної комісії згідно до якого було зафіксовано наступні обставини: «В ході проведення інвентаризації встановлено, що боржник володіє наступним майном: технічні умови ТУ У 16.2-32326766-001-2021 «Піддоні пласкі з дерева», Програмне забезпечення « 1С Бухгалтерія, балансовою вартістю 2 880,00 грн., дебіторська заборгованість на суму 24 408 грн. 09 коп.». Саме означені активи включено до ліквідаційної маси банкрута.
Виявлені два рахунки банкрута, що були відкриті в АТ "ПУМБ" були закриті ліквідатором відповідно до його заяви до Банку від 27.02.2025.
При проведенні інвентаризації активів боржника, за основним місцем реєстрації юридичної особи - 33028, м. Рівне, вул. В`ячеслава Чорновола, буд. 39, не було виявлено документів ні щодо фінансово-господарської діяльності підприємства, ні щодо трудових відносин з колишніми працівниками банкрута.
Ліквідатором було надіслано запит до Головного управління Пенсійного фонду України у Рівненській області (лист вих. № 02-01/20-918/1102/23- 101 від 26.12.2024) щодо отримання інформації чи перебували в трудових відносинах з ВКПП "Продпак" фізичні особи щодо яких дана особа як податковий агент подавала відповідну податкову звітність в т. ч. і «ПОДАТКОВИЙ РОЗРАХУНОК СУМ ДОХОДУ, НАРАХОВАНОГО (СПЛАЧЕНОГО) НА КОРИСТЬ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ - ФІЗИЧНИХ ОСІБ, І СУМ УТРИМАНОГО З НИХ ПОДАТКУ, А ТАКОЖ СУМ НАРАХОВАНОГО ЄДИНОГО ВНЕСКУ».
ГУ Пенсійного фонду України в Рівненській області в листі вих. № 1700-0605-8/591 від 03.01.2025 повідомило, що надає інформацію з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування щодо кількості застрахованих осіб, яким нараховувалася заробітна плата (дохід), страхувальником ВКПП «ПРОДПАК» до 14.05.2024, станом на 02.01.2025.
Відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 61 Кодексу ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження щодо проведення інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута.
Враховуючи дане на підставі аналізу ринку було визначено, що ринкова вартість технічних умов ТУ У 16.2-32326766-001-2021 «Піддоні пласкі з дерева» становить 10 000 грн. 00 коп., ринкова вартість програмного забезпечення « 1С Бухгалтерія - 1 000 грн. 00 коп.
08 листопада 2024 року було проведено збори кредиторів боржника, рішення за результатами яких оформлено протоколом, за результатами засідання прийнято наступні рішення:
По питанню 1 - Звіт ліквідатора про хід ведення справи №918/1102/23 про банкрутство ВКПП "Продпак" та фінансове становище боржника станом на 31.10.2024 прийняти до відома;
- По питанню 2 - Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат по справі № 918/1102/23 про банкрутство Виробничо-комерційного приватного підприємства «Продпак» за період з 14.05.2024 по 31.10.2024 прийняти до відома.
По питанню 3 - Надати згоду на продаж майна на запропонованих умовах.
Відповідно до ст. 63 КУзПБ встановлено, що після проведення інвентаризації та отримання згоди на продаж майна ліквідатор здійснює продаж майна банкрута на аукціоні. Початковою вартістю продажу майна банкрута є його вартість, визначена ліквідатором. Ліквідатор може здійснювати безпосередній продаж або продаж на комісійних умовах через організацію роздрібної торгівлі за розумною ціною товарів, що швидко псуються. Ліквідатор може здійснювати безпосередній продаж або продаж на комісійних умовах через організацію роздрібної торгівлі за розумною ціною також виробничих запасів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, ринкова вартість яких не перевищує однієї мінімальної заробітної плати.
Ліквідатор здійснює продаж фінансових інструментів у порядку, визначеному законодавством України, згідно з договором, укладеним між ліквідатором та інвестиційною фірмою.
Умови договорів, укладених на реалізацію майна банкрута, не можуть передбачати розстрочення або відстрочення платежів за придбане майно.
Статтею 75 Кодексу закріплено, що арбітражний керуючий визначає умови продажу за погодженням з комітетом кредиторів та забезпеченим кредитором (щодо майна, яке є предметом забезпечення). До обов`язкових умов продажу належать: склад майна (лот); початкова ціна; крок аукціону. Якщо продажу підлягає майно, яке є предметом забезпечення, до умов продажу належить також умова про витрати, пов`язані з утриманням, збереженням та продажем цього майна, які підлягають відшкодуванню з коштів, отриманих від реалізації такого майна.
На підставі даного на адресу боржника та кредиторів було направлено умови продажу майна (лист вих. № 02-01/20-918/1102/23-75 та вих. № 02-01/20-918/1102/23-76 від 28.10.2024). Протокольним рішенням засідання комітету кредиторів, яке відбулося 08.11.2024, були погоджені умови продажу майна. Арбітражний керуючий виставив на продаж майно, що включене до ліквідаційної маси.
З метою забезпечення реалізації майна через систему «ПРОЗОРО.ПРОДАЖІ» було укладено Договір щодо організації проведення електронних торгів (аукціонів) з ТОВ «Ю.БІЗ».
Через оператора авторизованого електронного майданчика ТОВ «Ю.БІЗ» 27.11.2024 було розмішено на електронному майданчику «Прозоро.Продажі» оголошення про проведення аукціону з продажу майна банкрута: «Технічні умови ТУ У 16.2 32326766-001-2021», а також «Програмне забезпечення 1С» відповідно до умов, що буди погодження рішенням зборів кредиторів по справі № 918/1102/23, що оформлено протоколом від 08.11.2024.
Як встановлено судом, відповідно до оголошення по продажу «Технічні умови ТУ У 16.2 32326766-001-2021» прийом пропозицій учасників тривав до 20 год. 00 хв. 11.12.2024. Дата проведення аукціону: 12:55 12.12.2024. Початкова ціна лоту: 10 000,00 грн.
До участі в аукціону зареєструвався лише 1 учасник: ОСОБА_3 (ІПН НОМЕР_3 ), який і став переможцем. Пропозиція учасника: 10 000,00 грн. Розрахунок переможцем проведено в межах визначеного строку: кошти перераховані на рахунок в АТ «ПУМБ».
26 грудня 2024 року між ВКПП "Продпак" в особі ліквідатор та ОСОБА_3 було укладено Акт про придбання майна на електронному аукціоні про те, що відповідно до Протоколу про результати електронного аукціону, затвердженого оператором електронного майданчика ТОВ "Ю.БІЗ", покупець сплатив продавцю закриту цінову пропозицію, запропоновану покупцем як переможцем електронного аукціону, а саме - грошові кошти в розмірі 10 000 грн 00 коп. без ПДВ, а продавець передав у власність Покупцю об`єкт: Технічні умови ТУ У 16.2-32326766-001-2021 «Піддоні пласкі з дерева», зареєстровані в книзі обліку за № 02568319/005900 та внесені до бази даних «Технічні умови України», що належать ВКПП "Продпак". Ціна продажу зазначеного майна на електронному аукціоні, який відбувся 12.12.2024 становить 10 000 грн без ПДВ, які сплачені Покупцем в повному обсязі, та продавець не має претензій до покупця щодо виконання обов`язку по оплаті.
Окрім цього, відповідно до оголошення по продажу «Програмне забезпечення 1С» прийом пропозицій учасників тривав до 20 год. 00 хв. 08.12.2024. Дата проведення аукціону: 11:05 09.12.2024. Початкова ціна лоту: 1 000,00 грн. Аукціон не відбувся.
При цьому 17.12.2024 на електронному майданчику «Прозоро.Продажі» було оприлюднено оголошення про проведення аукціону з продажу майна банкрута «Програмного забезпечення 1С» згідно до умов, що буди погодження рішенням зборів кредиторів по справі № 918/1102/23, що оформлено протоколом від 08.11.2024.
Відповідно до оголошення прийом пропозицій учасників тривав до 20 год. 00 хв. 26.12.2024. Проведення аукціону було заплановано на 11 год. 05 хв. 27.12.2024. Початкова ціна 800,00 грн.
Відповідно до протоколу проведення електронного аукціону сформованого о 20 год. 05 хв. 26.12.2024 - до участі в аукціоні було зареєстровано лише 1 учасника: Адвокатське бюро "Олександра Терлецького" (код ЄДРПОУ: 42996973, який запропонував 801,00 грн. Переможець сплати означену суму у повному обсязі.
Арбітражним керуючим було оприлюднено відомості про сплату повної ціни за придбане майно на аукціоні в електронній торгівельній системі, та надіслано повідомлення власнику ВКПП "Продпак" про реалізацію об`єкту.
У відповідності до ст. 88 КУзПБ 13.01.2025 між ВКПП "Продпак" в особі ліквідатора та Адвокатським бюро "Олександра Терлецького" в особі керуючого Терлецького Олександра Миколайовича укладено Акт про придбання майна на електронному аукціоні про те, що відповідно до Протоколу про результати електронного аукціону проведеного оператором ТОВ "Ю.БІЗ" покупець сплатив продавцю закриту цінову пропозицію, запропоновану покупцем як переможцем електронного аукціону, а саме - грошові кошти в розмірі 801 грн без ПДВ, а продавець передав у власність покупця об`єкт Програмне забезпечення « 1С Бухгалтерія», що належать ВКПП "Продпак". Ціна продажу зазначеного майна на електронному аукціоні, який відбувся 27.12.2024 становить 801 грн без ПДВ, які сплачені Покупцем в повному обсязі, та Продавець не має претензій до Покупця щодо виконання обов`язку по оплаті.
Відтак, як вбачається із матеріалів справи, активи, що були включені до ліквідаційної маси в справі про банкрутство ВКПП "Продпак" було реалізовано.
Окрім цього, як встановлено судом, ліквідатором банкрута було надіслано лист вих. № 02-01/20-918/1102/23-102 від 26.12.2024 до архівних установ Кам`янець-Подільського району Хмельницької області щодо про отримання інформації чи передавали на зберігання посадові особи банкрута документи по особовому складу Товариства (трудова документація). Кам`янець-Подільський районний трудовий архів в листі вих. № М-775/04-03 від 31.12.2024 повідомив, що в Кам`янець-Подільському районному трудовому архіві відповідно до акту приймання-передавання від 23.07.2024 прийнято на зберігання документи ВКПП «ПРОДПАК» Хмельницької області за 2003-2023 рр. в кількості 33 справи. До фондового складу увійшли наступні документи, а саме: статут підприємства, нарахування заробітної плати, накази з кадрових питань, а також фінансові, статистичні звіти та баланс за 2018-2024 рр. Архівний відділ Кам`янець-Подільської районної державної адміністрації в листі вих. № 127/04-06 від 30.12.2024 повідомив, що документів на зберігання не надходило.
Судом встановлено, що ліквідатором банкрута були вжиті всі необхідні заходи, що передбачені діючим законодавством, щодо проведення ліквідаційної процедури банкрута, у зв`язку із чим поданий до суду звіт ліквідатора банкрута за результатами проведення ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс ВКПП "Продпак".
Як вбачається із довідки про використання грошових коштів, отриманих на ліквідаційний рахунок (період надходження коштів - із 14.05.2024 до 31.03.2025 у загальному розмірі 10 801 грн 00 коп), - вся сума коштів, що була виручена від продажу активів ВКПП "Продпак" -10 801 грн 00 коп - була спрямована на часткову оплату послуг арбітражного керуючого Мельник Ірини Анатоліївни.
Згідно з ч. 1 ст. 65 КУзПБ після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду (а в разі ліквідації страховика або кредитної спілки - також до Національного банку України) звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про результати аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів. Про час і місце судового засідання, в якому мають розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та кредиторів.
Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Відповідно до ч. 2 ст. 65 КУзПБ якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна або майно не виявлено чи відсутнє, господарський суд постановляє ухвалу про припинення юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.
Зважаючи на встановлені вище обставини, матеріалами справи підтверджується правомірність складеного ліквідатором банкрута звіту та ліквідаційного балансу, згідно якого у ВКПП "Продпак" відсутні грошові кошти та майнові активи, за рахунок яких можливо було б здійснити задоволення вимог кредиторів.
Як встановлено судом, за час роботи призначеного судом у цій справі ліквідатора банкрута скарг на його дії не надходило. Заперечень проти затвердження ліквідаційного балансу та закриття провадження у справі не надходило.
Присутній у судовому засіданні представник кредитора ГУ ДПС у Хмельницькій області в режимі ВКЗ не заперечив проти затвердження ліквідаційного балансу банкрута та закриття провадження у справі про банкрутство ВКПП "Продпак".
Відповідно до ч. 7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги кредиторів, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.
Господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, як це передбачено в п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, у разі затвердження звіту ліквідатора банкрута в порядку, передбаченому цим Кодексом.
Розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора банкрута, ліквідаційний баланс банкрута, а також дослідивши додані до звіту докази, судом встановлено, що для виявлення майнових активів банкрута з метою задоволення вимог кредиторів ліквідатор банкрута Мельник І.А. виконала усі необхідні дії та покладені на неї Кодексом України з процедур банкрутства обов`язки, у зв`язку з чим суд вважає за необхідне затвердити поданий звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута (відповідно до якого на кінець звітного періоду активи і пасиви у ВКПП "Продпак" відсутні), а банкрута, як юридичну особу - ліквідувати та закрити провадження у справі № 918/10102/23.
Згідно з ч. 3 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства про закриття провадження у справі про банкрутство постановляється ухвала.
У відповідності до ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства у випадках, передбачених пунктами 4 - 6 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Керуючись ст. ст. 1, 2, 30, 58-61, 64, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 196, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Затвердити звіт ліквідатора банкрута про хід ведення справи та ліквідаційний баланс Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак" (вул. Чорновола В`ячеслава, буд. 39, м. Рівне, 33028, код ЄДРПОУ 32316766).
2. Ліквідувати банкрута - Виробничо-комерційне приватне підприємство "Продпак" (вул. Чорновола В`ячеслава, буд. 39, м. Рівне, 33028, код ЄДРПОУ 32316766), як юридичну особу у зв`язку з банкрутством.
3. Державному реєстратору за місцезнаходженням банкрута провести державну реєстрацію припинення Виробничо-комерційного приватного підприємства "Продпак" (вул. Чорновола В`ячеслава, буд. 39, м. Рівне, 33028, код ЄДРПОУ 32316766), як юридичної особи.
4. Вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна банкрута, вважати погашеними.
5. Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Кодексом України з процедур банкрутства строк або були відхилені господарським судом, вважати погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.
6. Провадження у справі № 918/1102/23 закрити.
Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та строки, встановлені статтями 254-257 Господарського процесуального кодексу України.
Повний текст ухвали складено на підписано " 19" травня 2025 року.
Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається - http://rv.arbitr.gov.ua/sud5019/.
Суддя І.О.Пашкевич
Суд | Гощанський районний суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 13.05.2025 |
Оприлюднено | 21.05.2025 |
Номер документу | 127420620 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Рівненської області
Пашкевич І.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні