ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 липня 2010 року < ЧАС > м. Полтава Справа № 2а-45874/09/1670
Полтавський окружний ад міністративний суд у складі:
головуючого судді - Шевя кова І.С.,
при секретарі - Мушук В.В.,
за участю:
представника позивача - К русь Ю.І. ,
представника відповідача - Пусан Є.В.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні справу за адміністративним позовом То вариства з обмеженою відпові дальністю "Фан-сервіс" до Крем енчуцької об'єднаної державн ої податкової інспекції про визнання рішення нечинним, -
В С Т А Н О В И В:
09 липня 2009 року позивач , Товариство з обмеженою відп овідальністю "Фан-сервіс", зве рнувся до Полтавського окруж ного адміністративного суду з адміністративним позовом до Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспек ції про визнання рішень нечи нними.
У своєму позові позивач пр осив визнати нечинними рішен ня Кременчуцької об' єднано ї державної податкової інспе кції (надалі по тексту - Крем енчуцька ОДПІ) про застосува ння до ТОВ «Фан-сервіс»штраф них (фінансових) санкцій: № 000319230 3/1867 від 17.06.2008 року, № 0003202303/1868 від 17.06.2008 ро ку, №0003212303/1869 від 17.06.2008 року, № 0003222303/1870 ві д 17.06.2008 року, №0003232303/1871 від 17.06.2008 року, № 0003772303/2012 від 09.07.2008 року, №0003972303/2066 від 15.07.20 08 року, № 0003982303/2067 від 15.07.2008 року, №0003992303/2 068 від 15.07.2008 року, № 0004002303/2069 від 15.07.2008 рок у, №0004012303/2070 від 15.07.2008 року, № 0004392303/2134 від 25.07.2008, № 0004502303/7214 від 31.07.2008, № 0005562303/2702 від 18.09.2 008, № 0005572303/2703 від 18.09.2008, № 0005592303/2705 від 18.09.2008, № 0005622303/2732 від 22.09.2008, № 0005712303/2733 від 23.09.2008, № 0005772 303/2755 від 29.09.2008, № 0005772303/2755 від 29.09.2008, № 0005862303/2859 від 06.10.2008, № 0006012303/2896 від 10.10.2008, № 0006172303/2955 ві д 16.10.2008, № 0006182303/2956 від 16.10.2008, № 0006302303/2466 від 20. 10.2008, № 0006442303/2980 від 20.10.2008, № 0007012303/3318 від 10.11.2008, № 0006972303/3319 від 10.11.2008, № 0007002303/3320 від 10.11.2008, № 00 06962303/3322 від 10.11.2008, № 0007072303/3369 від 14.11.2008, № 0007082303 /3370 від 14.11.2008, № 0007092303/3371 від 14.11.2008, № 0007102303/3372 в ід 14.11.2008, № 0007112303/3373 від 14.11.2008, № 0007122303/3374 від 14.11.2008, № 0007262303/3391 від 17.11.2008, № 0007272303/3392 від 17.11.2 008, № 0007282303/3393 від 17.11.2008, № 0007352303/3460 від 19.11.2008, № 0007392303/3464 від 19.11.2008, № 0007412303/3466 від 19.11.2008, № 0007422 303/3467 від 19.11.2008, № 0007822303/3609 від 27.11.2008, № 0007832303/3610 від 27.11.2008, № 0008012303/3711 від 03.12.2008, № 0008022303/3712 ві д 03.12.2008, № 0008032303/3713 від 03.12.2008, № 0008042303/3714 від 03. 12.2008, № 0008052303/3715 від 03.12.2008, № 0008062303/3716 від 03.12.2008, № 0008072303/3717 від 03.12.2008, № 0008082303/3718 від 03.12.2008, № 00 08092303/3719 від 03.12.2008, № 0008282303/3755 від 05.12.2008, № 0008292303 /3756 від 05.12.2008, № 0008362303/3792 від 08.12.2008, № 0008392303/3793 в ід 08.12.2008, № 0008402303/3794 від 08.12.2008, № 0008412303/3795 від 08.12.2008, № 0008422303/3796 від 08.12.2008, № 0008432303/3797 від 08.12.2 008, № 0008442303/3798 від 08.12.2008, № 0008352303/3799 від 08.12.2008, № 0008342303/3800 від 08.12.2008, № 0008382303/3801 від 08.12.2008, № 0008372 303/3802 від 08.12.2008, № 00088322303/ від 11.12.2008, № 0008542303/386 1 від 11.12.2008, № 0008552303/3862 від 11.12.2008, № 0008562303/3863 ві д 11.12.2008, № 0008572303/3864 від 11.12.2008, № 0008582303/3865 від 11. 12.2008, № 0008592303/3867 від 11.12.2008, № 0008602303/3868 від 11.12.2008, № 0008612303/3869 від 11.12.2008, № 0008622303/3870 від 11.12.2008, №000 8632303/3871 від 11.12.2008, № 0008642303/3872 від 11.12.2008, № 0008702303/ 3873 від 11.12.2008, № 0008712303/3874 від 11.12.2008, № 00087 22303/3875 від 11.12.2008, № 0008732303/3876 від 11.12.2008, № 0008742303/38 77 від 11.12.2008, № 0008752303/3878 від 11.12.2008, № 0008762303/3879 ві д 11.12.2008, № 0008772303/3880 від 11.12.2008, № 0008782303/3881 від 11. 12.2008, № 0008792303/3882 від 11.12.2008, № 0008802303/3883 від 11.12.2008, № 0008812303/3884 від 11.12.2008, № 0008822303/3885 від 11.12.2008, № 00 09002303/3933 від17.12.2008, № 0009482303/4113 від 31.12.2008, № 000031230 3/44 від 15.01.2009, № 0000322303/45 від15.01.2009, № 0000862303/183 ві д 29.01.2009, № 0000872303/184 від 29.01.2009, № 0000922303/185 від 29.01 .2009, № 0002152303/732 від 06.03.2009, № 0002162303/733 від 06.03.2009, № 0002452303/906 від 24.03.2009, № 0002592303/950 від 24.03.2009, № 000255230 3/951 від 24.03.2009, № 0002562303/952 від 24.03.2009, № 0002572303/953 в ід 24.03.2009, № 0002582303/954 від 24.03.2009, № 0002932303/1041 від 31.03.2009, № 0003442303/1181 від 10.04.2009, № 0004022303/1358 від 24.04.20 09, № 0004242303/1386 від 28.04.2009, № 0004532303/1485 від 12.05.2009, № 0004852303/1638 від 19.05.2009, № 0005022303/1666 від 25.05.2009 - ус ього 114 рішень про застосуванн я штрафних (фінансових) санкц ій.
В обґрунтування сво їх позовних вимог позивач вк азав, що за період часу з 17.06.2008 ро ку по 25.05.2009 року відповідачем пр оведено перевірки діяльност і відокремлених структурних підрозділів підприємства на території різних регіонів У країни, за наслідками яких бу ли прийняті відповідні рішен ня про застосування штрафних (фінансових) санкцій. Такі ріш ення прийняті на підставі ви сновків відповідача про пору шення ТОВ «Фан-сервіс»норм З акону України "Про застосува ння реєстраторів розрахунко вих операцій у сфері торгівл і, громадського харчування т а послуг" (надалі по тексту - З акон про РРО) стосовно невико нання позивачем вимог стосов но обов' язкової фіскалізац ії кожного грального автомат у, які були встановлені у прим іщеннях підрозділів. Вважав, що наявність у кожному залі гральних автоматів належним чином зареєстрованого та оп ломбованого реєстратора роз рахункових операцій забезп ечило виконання вимог Закону про РРО. Свої твердження обґр унтовував з посиланням на но рми Закону про РРО.
Представник позивача у суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав, просив їх задов ольнити.
Представник відповідача в судовому засіданні проти по зову заперечував та просив в ідмовити у задоволенні позов них вимог. У письмових запере ченнях на позов та у поясненн ях, наданих у ході судового за сідання, представником було зазначено, що оскаржувані рі шення є правомірними, оскіль ки податковими органами були проведені виїзні перевірки дотримання ТОВ «Фан-сервіс»в имог Закону про РРО. У ході пер евірок встановлено факти вик ористання нефіскалізованих гральних автоматів. Вказува в з посиланням на норми Закон у про РРО та постанов Кабінет у Міністрів України, що на час проведення перевірки позива ч повинен був здійснювати об лік розрахункових операцій ( послуг, що надаються гральни м автоматом) із застосування м РРО.
Суд, заслухавши представни ка позивача та представника відповідача, вивчивши та дос лідивши матеріали справи, за слухавши пояснення представ ника відповідача, з'ясувавши всі фактичні обставини, на як их ґрунтуються позовні вимог и, оцінивши докази, які мають з начення для розгляду справи і вирішення спору, приходить до наступних висновків.
Судом встановлено, що товар иство з обмеженою відповідал ьністю «Фан-сервіс»є юридичн ою особою (свідоцтво про держ авну реєстрацію серії АОО № 127 315, ідентифікаційний код 33588919). Ма є ліцензію Міністерства фіна нсів України АВ № 082935 на органі зацію діяльності з проведенн я азартних ігор та ліцензію П олтавської облдержадмініст рації АВ № 303221 на організацію т а утримання тоталізаторів, г ральних закладів.
У період часу з 17.06.2008 року по 25.05 .2009 року працівниками різних п ідрозділів Державної податк ової служби у відповідності з вимогами Методичних рекоме ндацій щодо порядку взаємоді ї між підрозділами органів д ержавної податкової служби У країни при організації та пр оведенні перевірок платникі в податків, затверджених нак азом ДПА України від 27.05.2008 року № 355, проведено перевірки діял ьності відокремлених структ урних підрозділів підприємс тва на території різних регі онів України, за наслідками я ких були прийняті відповідні рішення про застосування шт рафних (фінансових) санкцій. П равомірність підстав та дотр имання процедури проведення перевірок сторонами не оспо рювалася.
Із матеріалів справи вбача ється та не заперечується ст оронами, що при здійсненні пр ацівниками державної податк ової служби перевірок в зала х гральних автоматів, належн их позивачу, знаходилися гра льні автомати, які перебувал и у робочому режимі та були пі дключені до електромережі, н адавалися послуги з продажу кредитів на гральних автомат ах. В залах гральних автоматі в знаходилися зареєстровані , опломбовані та переведені у фіскальним режим роботи реє стратори розрахункових опер ацій, через які проводились р озрахунки із споживачами.
Викладене не оспорювалося представниками сторін, а том у, згідно ч. 3 ст. 72 КАС України, су д не вбачає необхідності ці о бставини доводити.
В ході перевірок працівник ами податкової служби було щ одо кожного перевіреного об' єкту встановлено порушення позивачем пунктів 1, 2 статті 3 З акону України "Про застосува ння реєстраторів розрахунко вих операцій у сфері торгівл і, громадського харчування т а послуг", а саме не було забез печено проведення розрахунк ових операцій на повну суму п окупки (надання послуги) чере з зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та п ереведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахун кових операцій з роздрукуван ням відповідних розрахунков их документів, що підтверджу ють виконання розрахункових операцій, та не роздруковано і не видано розрахунковий до кумент встановленої форми на повну суму проведеної опера ції.
За результатами проведени х перевірок були прийняті ос каржувані рішення, які позив ач у передбачений законодавс твом строк оскаржив до суду.
Відповідно до частини 3 стат ті 2 Кодексу адміністративно го судочинства України у спр авах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єкт ів владних повноважень адмін істративні суди перевіряють , чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважен ь та у спосіб, що передбачені К онституцією та законами Укра їни; з використанням повнова ження з метою, з якою це повнов аження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обс тавин, що мають значення для п рийняття рішення (вчинення д ії); безсторонньо (неупередже но); добросовісно; розсудливо ; з дотриманням принципу рівн ості перед законом, запобіга ючи несправедливій дискримі нації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного бал ансу між будь-якими несприят ливими наслідками для прав, с вобод та інтересів особи і ці лями, на досягнення яких спря моване це рішення (дія); з урах уванням права особи на участ ь у процесі прийняття рішенн я; своєчасно, тобто протягом р озумного строку.
Оцінюючи оскаржувані ріше ння на предмет їх відповідно сті викладеним вище критерія м правомірності, суд приходи ть до наступних висновків.
Згідно пунктів 1 та 2 статті 3 Закону України "Про застосув ання реєстраторів розрахунк ових операцій в сфері торгів лі, громадського харчування та послуг" суб'єкти підприємн ицької діяльності, які здійс нюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготі вковій формі (із застосуванн ям платіжних карток, платіжн их чеків, жетонів тощо) при про дажу товарів (наданні послуг ) у сфері торгівлі, громадсько го харчування та послуг зобо в'язані: проводити розрахунк ові операції на повну суму по купки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та п ереведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахун кових операцій з роздрукуван ням відповідних розрахунков их документів, що підтверджу ють виконання розрахункових операцій, або у випадках, пере дбачених цим Законом, із заст осуванням зареєстрованих у в становленому порядку розрах ункових книжок; видавати осо бі, яка отримує або повертає т овар, отримує послугу або від мовляється від неї, розрахун ковий документ встановленої форми на повну суму проведен ої операції.
Згідно статті 2 Закону Украї ни "Про застосування реєстра торів розрахункових операці й в сфері торгівлі, громадськ ого харчування та послуг" реє стратор розрахункових опера цій - пристрій або програмно-т ехнічний комплекс, в якому ре алізовані фіскальні функції і який призначений для реєст рації розрахункових операці й при продажу товарів (наданн і послуг), операцій з купівлі-п родажу іноземної валюти та/а бо реєстрації кількості прод аних товарів (наданих послуг ). До реєстраторів розрахунко вих операцій відносяться: ел ектронний контрольно-касови й апарат, електронний контро льно-касовий реєстратор, ком п'ютерно-касова система, елек тронний таксометр, автомат з продажу товарів (послуг) тощо .
Автомат з продажу товарів (п ослуг) - реєстратор розрахунк ових операцій, який в автомат ичному режимі здійснює видач у (надання) за готівкові кошти або із застосуванням платіж них карток, жетонів тощо това рів (послуг) і забезпечує відп овідний облік їх кількості т а вартості.
Оскільки гральні автомати , які були предметом перевірк и, надають гральні послуги в а втоматичному режимі, суд при ходить до висновку, що вони є о дним із видів реєстратора ро зрахункових операцій в розмі нні статті 2 Закону України "П ро застосування реєстраторі в розрахункових операцій в с фері торгівлі, громадського харчування та послуг".
Статтею 11 Закону України "Пр о застосування реєстраторів розрахункових операцій в сф ері торгівлі, громадського х арчування та послуг" встанов лено, що терміни переведення суб'єктів підприємницької д іяльності на облік розрахунк ових операцій у готівковій т а безготівковій формі (із зас тосуванням платіжних карток , платіжних чеків, жетонів тощ о) із застосуванням реєстрат орів розрахункових операцій встановлюються Кабінетом Мі ністрів України за поданням центрального органу виконав чої влади з питань економічн ої політики, Державної подат кової адміністрації України та Національного банку Укра їни.
Пунктом 6 додатку до постано ви Кабінету Міністрів Україн и від 07.02.2001 року № 121 "Про те рміни переведення суб'єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових опер ацій у готівковій та безготі вковій формі із застосування м реєстраторів розрахункови х операцій", в редакції постан ови Кабінету Міністрів Укра їни від 07.06.2006 року № 803 "Про внесен ня зміни у додаток до постано ви Кабінету Міністрів Україн и від 7 лютого 2001 р. N 121", встановле но термін переведення суб'єк тів підприємницької діяльно сті на облік розрахункових о перацій у готівковій та безг отівковій формі із застосува нням реєстраторів розрахунк ових операцій за формою діял ьності - використання гральн их автоматів до 31 грудня 2006 рок у.
Таким чином, з 01.01.2007 року на суб ' єктів господарювання, які надають послуги з використан ням гральних автоматів, покл адено обов'язок здійснювати облік розрахункових операці й із застосуванням реєстрато рів розрахункових операцій.
Разом із тим, згідно зі стат тею 12 Закону України “Про заст осування реєстраторів розра хункових операцій у сфері то ргівлі, громадського харчува ння та послуг”, на території У країни у сферах, визначених ц им Законом, дозволяється реа лізовувати та застосовувати лише ті реєстратори розраху нкових операцій вітчизняног о та іноземного виробництва, які включені до Державного р еєстру реєстраторів розраху нкових операцій та конструкц ія і програмне забезпечення яких відповідає конструктор сько-технологічній та програ мній документації виробника .
Пунктом 2 постанови Кабінет у Міністрів України “Про тер міни переведення суб'єктів п ідприємницької діяльності н а облік розрахункових операц ій у готівковій та безготівк овій формі із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій” від 07.02.2001 року № 121 на Міністерство промислової по літики було покладено обов'я зок забезпечити організацію розроблення автоматів з про дажу товарів (послуг), які відп овідатимуть необхідним вимо гам, а також запам'ятовуючих п ристроїв (фіскальної пам'яті ) для оснащення автоматів, що в же діють.
Наказом Державної податко вої адміністрації України ві д 1 липня 2008 року № 430 “Про затвер дження Державного реєстру ре єстраторів розрахункових оп ерацій у новій редакції” (нак аз втратив чинність згідно з наказом Державної податково ї адміністрації України від 10 вересня 2008 року № 581) до Державн ого реєстру реєстраторів роз рахункових операцій було вкл ючено комп'ютерно-касову сис тему “Фіскал”, яка призначен а для фіскалізації гральних автоматів, оснащених фіскаль ною функцією.
З огляду на викладене, суд п риходить до висновку, що з 01.07.2008 року позивач мав можливість і зобов'язаний був використо вувати комп'ютерно-касову си стему “Фіскал” у гральних ав томатах, а за неможливості вс тановлення фіскального блок у на наявні гральні автомати , не мав права надавати послу ги через такі автомати.
Враховуючи зазначені норм и законодавства, суд вважає, щ о оскаржувані рішення про за стосування штрафних (фінансо вих) санкцій, які прийняті на п ідставі перевірок, що були пр оведені до 01.07.2008 року, тобто до в ключення до Державного реєст ру реєстраторів розрахунков их операцій комп'ютерно-касо вої системи “Фіскал”, підляг ають скасуванню.
Так, статтею 17 Закону Україн и "Про застосування реєстрат орів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадсько го харчування та послуг" вста новлено відповідальність су б'єктів господарювання за не дотримання порядку використ ання РРО у вигляді накладенн я штрафних санкцій, які за сво єю природою є адміністративн о-господарськими.
Відповідно до ч. 2 ст. 218 Господ арського кодексу України уч асник господарських відноси н відповідає за невиконання або неналежне виконання госп одарського зобов'язання чи п орушення правил здійснення г осподарської діяльності, якщ о не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів д ля недопущення господарсько го правопорушення. У разі якщ о інше не передбачено законо м або договором, суб'єкт госпо дарювання за порушення госпо дарського зобов'язання несе господарсько-правову відпов ідальність, якщо не доведе, що належне виконання зобов'яза ння виявилося неможливим вна слідок дії непереборної сили , тобто надзвичайних і невідв оротних обставин за даних ум ов здійснення господарської діяльності.
Позивач до 01 липня 2008 року не мав можливості використову вати комп'ютерно-касову сист ему "Фіскал" у гральних автома тах, оскільки остання була вк лючена до Реєстру лише 01 липня 2008 року.
Таким чином, відсутність в ини суб'єкта господарювання у порушенні ним порядку вико ристання РРО під час надання послуг у сфері грального біз несу виключає застосування д о нього штрафних санкцій.
За таких обставин, суд прихо дить до висновку, що відповід ач при винесенні оскаржувани х рішень про застосування шт рафних (фінансових) санкцій № 0003192303/1867 від 17.06.2008 року, № 0003202303/1868 від 17.06.2 008 року, № 0003212303/1869 від 17.06.2008 року, № 00032223 03/1870 від 17.06.2008 року, № 0003232303/1871 від 17.06.2008 ро ку, № 0003972303/2066 від 15.07.2008 року, № 0003982303/2067 ві д 15.07.2008 року, № 0003992303/2068 від 15.07.2008 року, № 0004002303/2069 від 15.07.2008 року, № 0004012303/2070 від 15.07.2 008 року діяв необґрунтовано, т обто без урахування всіх обс тавин, що мають значення для п рийняття рішення, а тому ці рі шення слід визнати протиправ ними та скасувати, задовольн ивши у відповідній частині п озовні вимоги.
У ході судового розгляду су дом було встановлено, що ряд р ішень про застосування штраф них (фінансових) санкцій, які о скаржені у цій справі позива чем, є предметом розгляду у ін ших адміністративних справа х.
Так, позови про оскарження р ішень Кременчуцької ОДПІ про застосування штрафних (фіна нсових) санкцій №0005572303/2703 від 18.09.2008 року, № 0003772303/2012 від 09.07.2008 року, №0005592303/270 5 від 18.09.2008 року, № 0005622303/2732 від 22.09.2008, № 00055 62303/2702 від 18.09.2008 року, № 0005772303/2755 від 29.09.2008 р озглядалися Полтавським окр ужним адміністративним судо м та на даний час перебувають на стадії апеляційного пров адження, відомості про набра ння законної сили судовими р ішеннями за цими позовами ві дсутні.
З огляду на вказане та керую чись п. 3 ч. 1 ст.155 КАС України, суд залишає позов без розгляду в частині оскарження рішень К ременчуцької ОДПІ про застос ування штрафних (фінансових) санкцій №0005572303/2703 від 18.09.2008 року, № 0 003772303/2012 від 09.07.2008 року, №0005592303/2705 від 18.09.2008 року, № 0005622303/2732 від 22.09.2008, № 0005562303/2702 від 1 8.09.2008 року, № 0005772303/2755 від 29.09.2008.
Що ж стосується решти оскар жуваних рішень, то суд приход ить до висновку про їх обґрун тованість і правомірність.
Так, пунктами 1 та 2 статті 17 За кону України "Про застосуван ня реєстраторів розрахунков их операцій в сфері торгівлі , громадського харчування та послуг" встановлена відпові дальність за порушення вимог цього Закону до суб'єктів під приємницької діяльності, які здійснюють розрахункові опе рації за товари (послуги), за р ішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фіна нсові санкції у таких розмір ах: у п'ятикратному розмірі в артості проданих товарів (на даних послуг), у разі нероздру кування відповідного розрах ункового документа, що підтв ерджує виконання розрахунко вої операції; двадцять неопо датковуваних мінімумів дохо дів громадян - у разі застосув ання при здійсненні розрахун кових операцій непереведено го у фіскальний режим роботи , незареєстрованого, неоплом бованого або опломбованого з порушенням встановленого по рядку реєстратора розрахунк ових операцій.
Вище описано висновки суду про обов' язок позивача з 01.07.2 008 року використовувати комп'ю терно-касову систему “Фіскал ” у гральних автоматах, а за не можливості встановлення фіс кального блоку на наявні гра льні автомати, позивач, як на д умку суду, не мав права надава ти послуги через такі автома ти.
Тому позивачем не було дотр имано вимоги, встановленої п унктами 1 та 2 статті 3 Закону Ук раїни "Про застосування реєс траторів розрахункових опер ацій у сфері торгівлі, громад ського харчування та послуг" податковим органом правомір но застосовано до позивача ш трафні (фінансові) санкції на підставі актів перевірок, як і проведені після 01.07.2008 року.
У зв' язку з цим рішення Кре менчуцької ОДПІ про застосув ання до ТОВ «Фан-Сервіс»штра фних (фінансових) санкцій № 000319 2303/1867 від 17.06.2008 року, № 0003202303/1868 від 17.06.2008 р оку, №0003212303/1869 від 17.06.2008 року, № 0003222303/1870 в ід 17.06.2008 року, №0003232303/1871 від 17.06.2008 року, №0003972303/2066 від 15.07.2008 року, № 0003982303/2067 від 15.0 7.2008 року, №0003992303/2068 від 15.07.2008 року, № 00040023 03/2069 від 15.07.2008 року, №0004012303/2070 від 15.07.2008 ро ку, № 0004392303/2134 від 25.07.2008, № 0004502303/7214 від 31.07.2008 , № 0005712303/2733 від 23.09.2008 № 0005862303/2859 від 06.10.2008, № 00 06012303/2896 від 10.10.2008, № 0006172303/2955 від 16.10.2008, № 0006182303 /2956 від 16.10.2008, № 0006302303/2466 від 20.10.2008, № 0006442303/2980 в ід 20.10.2008, № 0007012303/3318 від 10.11.2008, № 0006972303/3319 від 10.11.2008, № 0007002303/3320 від 10.11.2008, № 0006962303/3322 від 10.11.2 008, № 0007072303/3369 від 14.11.2008, № 0007082303/3370 від 14.11.2008, № 0007092303/3371 від 14.11.2008, № 0007102303/3372 від 14.11.2008 , № 0007112303/3373 від 14.11.2008, № 0007122303/3374 від 14.11.2008, № 0 007262303/3391 від 17.11.2008, № 0007272303/3392 від 17.11.2008, № 000728230 3/3393 від 17.11.2008, № 0007352303/3460 від 19.11.2008, № 0007392303/3464 в ід 19.11.2008, № 0007412303/3466 від 19.11.2008, № 0007422303/3467 від 19.11.2008, № 0007822303/3609 від 27.11.2008, № 0007832303/3610 від 27.11.2 008, № 0008012303/3711 від 03.12.2008, № 0008022303/3712 від 03.12.2008, № 0008032303/3713 від 03.12.2008, № 0008042303/3714 від 03.12.2008, № 0008052 303/3715 від 03.12.2008, № 0008062303/3716 від 03.12.2008, № 0008072303/3717 від 03.12.2008, № 0008082303/3718 від 03.12.2008, № 0008092303/3719 ві д 03.12.2008, № 0008282303/3755 від 05.12.2008, № 0008292303/3756 від 05. 12.2008, № 0008362303/3792 від 08.12.2008, № 0008392303/3793 від 08.12.2008, № 0008402303/3794 від 08.12.2008, № 0008412303/3795 від 08.12.2008, № 00 08422303/3796 від 08.12.2008, № 0008432303/3797 від 08.12.2008, № 0008442303 /3798 від 08.12.2008, № 0008352303/3799 від 08.12.2008, № 0008342303/3800 в ід 08.12.2008, № 0008382303/3801 від 08.12.2008, № 0008372303/3802 від 08.12.2008, № 00088322303/ від 11.12.2008, № 0008542303/3861 від 11.12. 2008, № 0008552303/3862 від 11.12.2008, № 0008562303/3863 від 11.12.2008, № 0008572303/3864 від 11.12.2008, № 0008582303/3865 від 11.12.2008, № 0008592 303/3867 від 11.12.2008, № 0008602303/3868 від 11.12.2008, № 0008612303/3869 від 11.12.2008, № 0008622303/3870 від 11.12.2008, №0008632303/3871 ві д 11.12.2008, № 0008642303/3872 від 11.12.2008, № 0008702303/3873 від 11. 12.2008, № 0008712303/3874 від 11.12.2008, № 0008722303/3875 від 11.12.2008, № 0008732303/3876 від 11.12.2008, № 0008742303/3877 від 11.12.2008, № 00 08752303/3878 від 11.12.2008, № 0008762303/3879 від 11.12.2008, № 0008772303 /3880 від 11.12.2008, № 0008782303/3881 від 11.12.2008, № 0008792303/3882 в ід 11.12.2008, № 0008802303/3883 від 11.12.2008, № 0008812303/3884 від 11.12.2008, № 0008822303/3885 від 11.12.2008, № 0009002303/3933 від17.12.20 08, № 0009482303/4113 від 31.12.2008, № 0000312303/44 від 15.01.2009, № 0000322303/45 від15.01.2009, № 0000862303/183 від 29.01.2009, № 0000872303/ 184 від 29.01.2009, № 0000922303/185 від 29.01.2009, № 0002152303/732 ві д 06.03.2009, № 0002162303/733 від 06.03.2009, № 0002452303/906 від 24.03 .2009, № 0002592303/950 від 24.03.2009, № 0002552303/951 від 24.03.2009, № 0002562303/952 від 24.03.2009, № 0002572303/953 від 24.03.2009, № 000258230 3/954 від 24.03.2009, № 0002932303/1041 від 31.03.2009, № 0003442303/1181 в ід 10.04.2009, № 0004022303/1358 від 24.04.2009, № 0004242303/1386 від 28.04.2009, № 0004532303/1485 від 12.05.2009, № 0004852303/1638 від 19.05.2 009, № 0005022303/1666 від 25.05.2009 - скасуванню н е підлягають, а позовні вимог и у відповідній частині не пі длягають до задоволення.
Частиною другою статті 71 Ко дексу адміністративного суд очинства України передбачен о, що в адміністративних спра вах про протиправність рішен ь, дій чи бездіяльність суб'єк та владних повноважень обов' язок щодо доказування правом ірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він запе речує проти адміністративно го позову.
Отже, обов'язок доведення об ставин, які стали підставою д ля прийняття спірного рішенн я покладено на податковий ор ган.
В даному випадку відповід ач довів правомірність части ни прийнятих ним рішень про з астосування штрафних (фінанс ових) санкцій.
На підставі викладеного, к еруючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 155, 160- 163 Кодексу адміністративного судочинства України,-
П О С Т А Н О В И В:
Позовні вимоги задово льнити частково.
Рішення Кременчуцької ОДП І про застосування штрафних (фінансових) санкцій № 0003192303/1867 ві д 17.06.2008 року, № 0003202303/1868 від 17.06.2008 року, № 0003212303/1869 від 17.06.2008 року, № 0003222303/1870 від 17.06 .2008 року, № 0003232303/1871 від 17.06.2008 року, № 00039723 03/2066 від 15.07.2008 року, № 0003982303/2067 від 15.07.2008 ро ку, № 0003992303/2068 від 15.07.2008 року, № 0004002303/2069 ві д 15.07.2008 року, № 0004012303/2070 від 15.07.2008 року - визнати протиправними та ска сувати.
Залишити без розгляду позо вні вимоги в частині оскарже ння рішень Кременчуцької ОДП І про застосування штрафних (фінансових) санкцій №0005572303/2703 ві д 18.09.2008 року, № 0003772303/2012 від 09.07.2008 року, № 0005592303/2705 від 18.09.2008 року, № 0005622303/2732 від 22.09.20 08, № 0005562303/2702 від 18.09.2008 року, № 0005772303/2755 від 29.09.2008.
В іншій частині позовних ви мог відмовити.
Постанова відповідно до ст атті 254 Кодексу адміністратив ного судочинства України на бирає законної сили після за кінчення строку подання заяв и про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подан о. Якщо було подано заяву про а пеляційне оскарження, але ап еляційна скарга не була пода на у строк, встановлений Коде ксом адміністративного судо чинства України, постанова н абирає законної сили після з акінчення цього строку. У раз і подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не с касовано, набирає законної с или після закінчення апеляці йного розгляду справи.
Постанова може бути оскарж ена до Харківського апеляцій ного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повно му обсязі відповідно до стат ті 160 цього Кодексу - з дня ск ладення в повному обсязі. Як що постанову було проголоше но у відсутності особи, яка бе ре участь у справі, то строк подання заяви про апеляці йне оскарження обчислюєтьс я з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарг а може бути подана у 20-денний с трок після подачі заяви про а пеляційне оскарження в поряд ку, визначеному статтею 186 Код ексу адміністративного суд очинства України.
Повний текст постанови виг отовлено 27 липня 2010 року.
Суддя І.С. Шевяков
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.07.2010 |
Оприлюднено | 02.02.2011 |
Номер документу | 12752663 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Шевяков І.С.
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Шевяков Ігор Сергійович
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Шевяков Ігор Сергійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні