Герб України

Постанова від 21.05.2025 по справі 466/10362/22

Львівський апеляційний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 466/10362/22 Головуючий у 1 інстанції: ЛУЦІВ-ШУМСЬКА Н.Л.

Провадження № 22-ц/811/2394/24 Доповідач в 2-й інстанції: Ванівський О. М.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 травня 2025 року м. Львів

Львівський апеляційний суд у складі колегії суддів судової палати з розгляду цивільних справ: головуючого: Ванівського О.М.,

суддів: Цяцяка Р.П., Шеремети Н.О.,

секретаря: Цьони С.Ю.,

з участю: представника позивача ОСОБА_1 ОСОБА_2 , представника відповідача ОСОБА_3 , представника третьої особи Пилат М.Я.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Львові в залі суду цивільну справу за апеляційнимискаргами ОСОБА_1 та Головногоуправління Пенсійногофонду Україниу Львівськійобласті нарішення Шевченківськогорайонного судум.Львова від24червня 2024року у справі за позовом ОСОБА_1 до Товариства з додатковою відповідальністю «ЛВВТП «Прогрес», третя особа Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області, про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій,-

ВСТАНОВИВ:

В грудні 2022 року ОСОБА_1 звернувся в суд з позовом до Товариства з додатковою відповідальністю «ЛВВТП «Прогрес», в якому просив визнати дії відповідача протиправними щодо відмови надання довідки про розмір заробітної плати за виконання службових обов`язків у зоні відчуження по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС; зобов`язати ТДВ «ЛВВТП «Прогрес» провести належний розрахунок заробітної плати йому за роботу в зоні відчуження Чорнобильської АЕС за період з 08.05.1986 по 30.09.1986 з відображенням його в особовому рахунку; зобов`язати ТДВ «ЛВВТП «Прогрес» здійснити нарахування та виплату йому, ОСОБА_1 компенсації втрати частини доходу у зв`язку з порушенням строків її виплати за період з 29.06.2006 по 01.12.2022 внаслідок невчасної нарахованої заробітної плати у відповідності до положень Закону України «Про компенсацію громадян втрати частини доходів у зв`язку з порушенням їх виплати».

В обґрунтування своїх вимог зазначає, що він є учасником ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році, особою з інвалідністю ІІІ групи, І категорії, згідно із Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

З 01.01.2012 набула чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1210 «Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», яка передбачає проведення перерахунків та осучаснення пенсії для осіб, що брали участь у ліквідації наслідків аварії у 1986 1990 і були визнані інвалідами.

Зазначеною постановою було затверджено Порядок обчислення пенсії особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, згідно з яким визначено механізм обчислення пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання і пенсій у зв`язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до ст. ст. 54 та 57 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Цією постановою задекларовано положення про те, що пенсії за бажанням осіб можуть призначатися виходячи із заробітної плати, одержаної за роботу у зоні відчуження у 1986 - 1990р.р. у розмірі відшкодування фактичних збитків.

На час коли відбулась аварія на ЧАЕС, в 1986 році він працював у м. Львові на ЛПО «Прогрес» в транспортному цеху - водієм.

Йому стало відомо, що розрахунок та виплата заробітної плати за період праці по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС в 1986 році були нараховані невірно, без врахування вимог Уряду, з яких знято гриф «таємно» та « Для службового користування», які регламентували порядок оплати праці у 30-ти км зоні відчуження, а саме:

постанова РС УРСР і УРРПС за № 207-7 від 10.06.1986 року (встановлено премії 60% тарифної ставки)

- постанова РМ УРСР і УРРПС за № 207 - 7 від 10.06.1986 року ( оплата праці у вихідні та свідкові дні у 2-х кратному розмірі).

постанова СМ УРСР за N9 168-5 від 08.05.1986р.

розпорядження Ради Міністрів СРСР від 17 травня 1986р № 964р (3-х, 4-х, 5-ти кратна оплата праці).

Згідно постанов йому мали нарахувати: підвищення до 100% тарифної ставки, вихідні та святкові дні з оплатою в подвійному розмірі, максимальної премії 60% від тарифної ставки, понадурочний час, що не було зроблено.

В листопаді 2000 році його викликали в управління Шевченківського Пенсійного фонду України у Львові, надали зразок Довідки для заповнення та нарахування заробітної плати за роботу в зоні відчуження врахування всіх постанов КМУ для визначення розміру його пенсії. В травні 2001 року підприємство заповнило зразок Довідки, однак нарахувало йому зарплату за основним місцем роботи та за роботу в зоні відчуження з грубим порушенням, розрахована була тільки кратність.

В червні 2006 року він знов звернувся особисто до підприємства щоб йому видали нову довідку, врахували всі розрахунки до постанов. З довідки, яку видало підприємство від 29.06.2006р № 492 про заробіток в зоні відчуження йому не було проведено нарахування згідно Постанов КМ , а саме тарифної ставки у подвійному розмірі, вихідні та святкові дні понадурочний час не було нараховано премії. Бухгалтер в довідку включила доплату за роботу в зоні відчуження згідно наказу № 141-К від 27.03.1987року розпорядження Ради Міністрів СРСР та розмір виплат командировочні згідно Довідки, виданої військоматом Шевченківського району м. Львова.

Видача довідок про період роботи по ліквідації наслідків аварії на ЧАЄС, а також на територіях радіоактивного забруднення, про заробітну плату за цей період здійснюється підприємствами, установами, що передбачено ст.15 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». А це означає що, якщо в 1986-1990р йому не були нараховані і виплачені дані кошти, то зараз коли він дізнався, що кошти повинні були йому нараховані та виплачені і включені до довідки про заробітну плату за виконання службових обов`язків у зоні відчуження під час ліквідації аварії на ЧАЄС, і саме з цієї заробітної плати (де нараховане все) йому повинна була нарахована пенсія.

Він неодноразово звертався як письмово, так і особисто до бухгалтерів підприємства, приносив копії документів, постанов, розрахунків.

Підприємство ТДВ «ЛВВТП «Прогрес» відповідає йому, що не має підстав щодо донарахування заробітної плати та відповідно надання нової довідки про доходи. Підприємство ТДВ « ЛВВТП «Прогрес» повинно було дорахувати та видати нову довідку.

З такою відповіддю, він не погоджується, оскільки:

В Довідці № 492 видано 29.06.2006 року зазначена тарифна ставка 0.596.

В постанові № 207 -7 від 10 червня 1986 року - також зазначено розмір премії 60% тарифної ставки. В довідці про премії ніде не зазначено.

В довідці в таблиці - Фактична заробітна плата за роботу в зоні відчуження із якої визначається пенсія, в колонці «Премії за діючими преміюваннями за роботу в зоні відчуження з повним поясненням» - вказані зовсім не ті нарахування.

В довідці, яку надало Управління Пенсійного фонду, для заповнення та нарахування всіх розрахунків за роботу в зоні відчуження зазначено про постанови на які потрібно звернути увагу при нарахуванні заробітної плати за роботу в зоні відчуження, та працівники підприємства проігнорували ці вказівки чинних постанов і недорахували йому заробітну плату, що суттєво зменшило розмір пенсії.

Тому в жовтні 2022р він звернувся до ТДВ «ЛВВТП «Прогрес» з новою заявою з проханням видати нову довідку про доходи за роботу в зоні відчуження для нарахування йому пенсії, при цьому щоб було зазначено всі нарахування та виплату заробітної плати, яку йому недорахували, та повинні були виплатити.

У своїй відповіді №27 від 25 жовтня 2022р. відповідач зазначив що підприємство не має правових підстав щодо нарахування заробітної плати та відповідно надання нової довідки про доходи.

Із зазначеним розміром його заробітної плати, а відповідно нарахованої на її підставі сумою пенсії погодитись не можна, так як при їх визначенні не було враховане ряд обставин і допущено ряд неправомірних рішень. Це призвело до суттєвого обмеження його Конституційних прав та інтересів, що виразилось в неповноті наданої інформації, і, як наслідок, в подальшому стало причиною відчутної втрати розміру його пенсії під час її нарахування, осучасненню і виплати управлінням Пенсійного фонду України у Львівській області.

З 1 грудня 2022р року внесено зміни до Постанови КМУ від 23.11.2011р № 1210 « Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», яка передбачає проведення перерахунків та осучаснення пенсії для осіб, що брали участь у ліквідації наслідків аварії у 1986-1990рр і були визнані інвалідами, осучаснена формула з якою нараховується мені пенсія.

Згідно постанов йому мали нарахувати: підвищення до 100% тарифної ставки, вихідні та свідкові дні з оплатою в подвійному розмірі, понадурочний час, максимальної премії 60% від тарифної ставки, що не було зроблено.

Крім цього, згідно з п.3 Порядку проведення компенсацій громадян втрата частини грошових доходів у зв`язку з порушенням термінів їх виплати, затвердженого Постановою КМ України від 21.02.2001р № 159, він має право на розрахунок і виплату недоотриманої суми з урахуванням індексації грошових доходів громадян.

Враховуючи вищенаведене, просив позов задовольнити.

Рішенням Шевченківськогорайонного судум.Львовавід 24червня 2024року позов задоволено частково.

Зобов`язано Товариство з додатковою відповідальністю «ЛВВТП «Прогрес» видати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , Довідку про заробітну плату працівників за роботу в зоні відчуження в 1986 1990 роках за формою, наведеною у листі Міністерства соціального захисту населення від 27.02.1996 року №01-3/244-013-2, на ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за період з 10 травня 1986 року по 30 вересня 1986 року, з розшифровкою виплачених сум за видами заробітку.

У задоволенні інших позовних вимог відмовлено.

Рішення суду оскаржив ОСОБА_1 , подавши апеляційну скаргу.

Вважає рішення суду незаконним, необґрунтованим, та таким, що підлягає скасуванню в частині відмовлених позовних вимог, прийнятим з порушенням норм матеріального та процесуального права, у зв`язку із неправильним встановленням обставин справи, неправильним дослідженням та оцінкою доказів, які мають значення для справи.

Вказує, що суд першої інстанції не надав оцінку доказам, які він надавав в письмових поясненнях.

Зазначає, що бухгалтерією було неправильно нараховано заробітну плату за виконання робіт з ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЄС, а документи які приносив позивач як приклади для правильного заповнення довідок бухгалтером до уваги не було взято.

Просить рішення суду скасувати в частині відмовлених позовних вимог та ухвалити в цій частині нове рішення, яким позов задоволити.

Рішення суду оскаржило Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області, подавши апеляційну скаргу.

З рішенням суду не погоджується.

Вказує,що згідно довідки від 31.03.1997 № 4/25 виданої ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_1 був призваний на військові збори по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС з 10.05.1986 по 30.05.1986 рік, як військовозобов?язаний.

Підпунктом 4 пункту 3 Порядку № 1210 «Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» передбачено, що у разі коли особа пропрацювала у зоні відчуження менше календарного місяця у 1986-1990 роках, за її бажанням пенсія може обчислюватись виходячи із заробітної плати, одержаної за роботу в зоні відчуження, за весь фактично відпрацьований час, в одному із неповних календарних місяців роботи протягом цих років, без додавання суми заробітної плати за період роботи за межами зони відчуження. У такому разі заробітна плата за весь фактично відпрацьований час ділиться на число відпрацьованих днів, а одержана сума множиться на 25,4. Якщо дні роботи припали на вихідні і святкові дні, розрахунок заробітної плати проводиться у такому ж порядку, як і за роботу у робочі дні, а доплата за вихідні і святкові дні, нарахована за фактично відпрацьований час, з урахуванням встановленої кратності додається до суми обчисленої заробітної плати. Іншого механізму обчислення розміру пенсії по інвалідності особам, які працювали в зоні відчуження менше календарного місяця у 1986-1990 роках, в тому числі, для осіб, які приймаючи участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, проходили службу в органах внутрішніх справ не передбачено.

З огляду на вищенаведене, вважає, що суд безпідставно частково задоволив позовні вимоги ОСОБА_1 .

Просить рішення суду скасувати в частині задоволених позовних вимог, прийняти нове рішення, яким відмовити в задоволенні позову в повному обсязі.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представника позивача ОСОБА_1 ОСОБА_2 , представника відповідача ОСОБА_3 , представника третьої особи Пилат М.Я., перевіривши матеріали справи, законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційних скарг та вимог заявлених у суді першої інстанції, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційні скарги не підлягають до задоволення з наступних підстав.

Відповідно до вимог ст.263 ЦПК України судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права із дотриманням норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Колегія суддів вважає, що рішення суду першої інстанції відповідає зазначеним вимогам.

Згідно з вимогами ч.1 ст. 264 ЦПК України під час ухвалення рішення суд вирішує такі питання: 1) чи мали місце обставини (факти), якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються; 2) чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження; 3) які правовідносини сторін випливають із встановлених обставин; 4) яка правова норма підлягає застосуванню до цих правовідносин; 5) чи слід позов задовольнити або в позові відмовити; 6) як розподілити між сторонами судові витрати; 7) чи є підстави допустити негайне виконання судового рішення;8) чи є підстави для скасування заходів забезпечення позову.

Задовольняючи частково позовні вимоги, суд першої інстанції вважав вимоги позивача про визнання протиправними дій відповідача щодо відмови у наданні довідки про розмір заробітної плати за виконання службових обов`язків у зоні відчуження по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС обґрунтованими

Відмовляючи в іншій частині позовних вимог, суд першої інстанції вважав, що позивачем не доведено належними і допустимими доказами неправильності проведених йому в 1986р. нарахувань за період роботи по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, відтак, відсутні підстави і для компенсацій втрати частини доходу у зв`язку з порушенням строків виплати заробітку.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції.

Встановлено, що ОСОБА_1 є учасником ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році, особою з інвалідністю ІІІ групи, І категорії, згідно із Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , перебуває на обліку у Головному управлінні Пенсійного фонду України у Львівській області, як непрацюючий пенсіонер, ліквідатор наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році, категорія 1, особа з інвалідністю III групи внаслідок аварії на ЧАEC (захворювання, пов`язане з виконанням обов`язків військової служби по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС), ступінь втрати працездатності 60%, одержувач пенсії по інвалідності відповідно до Закону України від 28.02.1991 № 796 «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (далі - Закон № 796) з 15.06.1993 року.

Згідно довідки від 31.03.1997 № 4/25, виданої ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_1 був призваний на військові збори по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській AEС з 10.05.1986 по 30.05.1986, як військовозобов`язаний.

29.06.2006 року відповідачем було видано довідку № 492 про заробітну плату ОСОБА_1 за роботу в зоні відчуження період з 01.05.1986 по 30.09.1986. Ця довідка наявна у його пенсійній справі. Позивачу здійснювався перерахунок пенсії як на підставі цієї довідки, так і масовий /індивідуальний перерахунок пенсії.

04.05.2007 року проведено акт перевірки довідки № 492 від 29.06.2006 року, порушень не виявлено.

26.01.2019р. позивач звернувся до ГУ Пенсійного фонду України у Львівській області із заявою, в якій просив посприяти йому у вирішенні питання нарахування заробітної плати за роботу в зоні відсудження, видачі йому відповідачем ТзДВ «ЛВВТП «Прогрес» довідки про заробітну плату для обчислення пенсії з врахуванням всіх постанов та розпоряджень КМ України.

З цією метою ГУ Пенсійного фонду України у Львівській області 05.03.2019р. направило на адресу ТзДВ «ЛВВТП «Прогрес» лист про надання для перерахунку позивачеві довідку про заробітну плату ОСОБА_1 за роботу в зоні відчуження в 1986 1990 роках за формою, наведеною у листі Міністерства соціального захисту населення від 27.02.1996 року №01-3/244-013-2, з розшифровкою виплачених сум за видами заробітку.

Проте така довідка підприємством ТзДВ «ЛВВТП «Прогрес» видана не була.

Згідно із ч. 1 ст. 4 ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

На підставі ст. 13 ЦПК України суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.

Відповідно до статей 15, 16 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

Відповідно до ст. 54 Закону України «Про статус та соціальний захист осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв`язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно із законодавством.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1210 від 23.11.2011, яка набрала чинності з 01.01.2012, затверджено Порядок обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Цей Порядок визначає механізм обчислення пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсій у зв`язку із втратою годувальника, внаслідок Чорнобильської катастрофи відповідно до ст. ст. 54 і 57 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». Пенсії за бажанням осіб можуть призначатись, виходячи із заробітної плати, одержаної за роботу у зоні відчуження в 1986 - 1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків.

Для розрахунку пенсії по інвалідності, виходячи із заробітку за роботу в зоні відчуження, необхідно надати довідку про заробітну плату за роботу в зоні відчуження, первинні документи того періоду, які підтверджують дану роботу та отриману заробітну плату.

Заробітна плата для обчислення пенсій враховується за будь-які 12 місяців підряд такої роботи.

У разі коли особа пропрацювала у зоні відчуження менше календарного місяця у 1986 - 1990 роках, за її бажанням пенсія може обчислюватися виходячи із заробітної плати, одержаної за роботу у зоні відчуження, за весь фактично відпрацьований час, в одному із неповних календарних місяців роботи протягом цих років, без додавання суми заробітної плати за період роботи за межами зони відчуження. У такому разі заробітна плата за весь фактично відпрацьований час ділиться на число відпрацьованих днів, а одержана сума множиться на 25,4. Якщо дні роботи припали на вихідні і святкові дні, розрахунок заробітної плати проводиться у такому ж порядку, як і за роботу у робочі дні, а доплата за вихідні і святкові дні, нарахована за фактично відпрацьований час, з урахуванням установленої кратності додається до суми обчисленої заробітної плати.

Відповідно до пункту 6 Порядку № 1210, в усіх випадках премія, передбачена підпунктом 3 пункту 1 постанови Ради Міністрів УРСР, Укрпрофради від 10 червня 1986 № 207-7 (не більш як 400 карбованців на місяць), що була визначена умовами оплати праці для осіб, які безпосередньо брали участь у роботах, пов`язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи і запобіганням забрудненню навколишнього природного середовища, після проведеного розрахунку додається до суми обчисленого заробітку.

Відповідно до статті 15 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 28.02.1991 № 796-XII видача довідок про період роботи (служби) по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також на територіях радіоактивного забруднення, про заробітну плату за цей період здійснюється підприємствами, установами, організаціями (військоматами).

Оскільки з вимогою надання довідки з детальною розшифровкою виплачених сум за видами заробітку звертався не лише позивач, а і ГУ Пенсійного фонду України у Львівській області, ці звернення були обумовлені необхідністю вирішення питання правильності проведених нарахувань та можливості проведення перерахунку пенсії заявника, тому вимога позивача про зобов`язання ТзДВ «ЛВВТП «Прогрес» видати Довідку про заробітну плату працівників за роботу в зоні відчуження в 1986 1990 роках за формою, наведеною у листі Міністерства соціального захисту населення від 27.02.1996 року №01-3/244-013-2, на ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за період з 10 травня 1986 року по 30 вересня 1986 року, з розшифровкою виплачених сум за видами заробітку є підставною.

В частині вимог позивача про перерахунок заробітної плати варто звернути увагу на те, що такий розрахунок особі яка брала участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, здійснюється виключно на підставі первинних документів про нараховану заробітну плату, період фактичної тривалості робочого дня та місця її виконання.

Оскільки позивачем на підтвердження своїх доводів не надано жодних первинних документів бухгалтерського обліку, які були б підставою для перерахунку заробітної плати, відсутні правові підстави для задоволення позовних вимог в цій частині.

Колегія суддів вважає, що доводи апеляційних скарг не спростовують правильних висновків суду першої інстанції.

Європейський суд з прав людини вказав, що пункт 1статті 6Конвенціїпрозахистправлюдиниіосновоположних свобод зобов`язує суди давати обґрунтування своїх рішень, але це не може сприйматись як вимога надавати детальну відповідь на кожен аргумент. Межі цього обов`язку можуть бути різними в залежності від характеру рішення. Крім того, необхідно брати до уваги, між іншим, різноманітність аргументів, які сторона може представити в суд, та відмінності, які існують у державах-учасницях, з огляду на положення законодавства, традиції, юридичні висновки, викладення та формулювання рішень. Таким чином, питання, чи виконав суд свій обов`язок щодо подання обґрунтування, що випливає зі статті 6 Конвенції, може бути визначено тільки у світлі конкретних обставин справи (Проніна проти України, № 63566/00, § 23, ЄСПЛ, від 18 липня 2006 року).

Відповідно дост. 129 Конституції України основнимизасадами судочинства є рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом, змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, а відповідно дост.6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свободтаке конституційне право повинно бути забезпечене судовими процедурами, які повинні бути справедливими.

Відповідно до ч. 1. ст. 375 ЦПК України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 367, 368, 374, 375, 381, 382, 383, 384 ЦПК України, Львівський апеляційний суд,-

УХВАЛИВ :

апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення.

Апеляційну скаргу Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області залишити без задоволення.

Рішення Шевченківського районного суду м. Львова від 24 червня 2024 року залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дня її прийняття, але може бути оскарженою у касаційному порядку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повної постанови.

Повний текст постанови складено 28 травня 2025 року.

Головуючий : Ванівський О.М.

Судді: Цяцяк Р.П.

Шеремета Н.О.

СудЛьвівський апеляційний суд
Дата ухвалення рішення21.05.2025
Оприлюднено30.05.2025
Номер документу127710602
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Інші справи позовного провадження

Судовий реєстр по справі —466/10362/22

Ухвала від 28.07.2025

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Коломієць Ганна Василівна

Ухвала від 25.06.2025

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Коломієць Ганна Василівна

Постанова від 21.05.2025

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Ванівський О. М.

Постанова від 21.05.2025

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Ванівський О. М.

Ухвала від 29.04.2025

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Ванівський О. М.

Ухвала від 29.04.2025

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Ванівський О. М.

Ухвала від 18.02.2025

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Ванівський О. М.

Ухвала від 09.12.2024

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Ванівський О. М.

Ухвала від 15.11.2024

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Ванівський О. М.

Ухвала від 15.11.2024

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Ванівський О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні