Герб України

Ухвала від 30.05.2025 по справі 280/5061/23

Запорізький окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

З ПИТАНЬ ВСТАНОВЛЕННЯ СУДОВОГО КОНТРОЛЮ

30 травня 2025 рокуСправа № 280/5061/23 м. Запоріжжя

Запорізький окружний адміністративний суд у складі судді Максименко Л.Я., розглянувши матеріали заяви представника ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду у справі

за позовною заявою ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 )

до Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (69057, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 158-Б, код ЄДРПОУ 20490012)

про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 16.10.2023 у справі №280/5061/23 позовну заяву ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (69057, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 158-Б, код ЄДРПОУ 20490012) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, задоволено повністю.

Рішення набрало законної сили 04.04.2024 та позивачу видано виконавчі документи.

26.05.2025 від представника ОСОБА_1 надійшла заява вх.№26156, в якій він просить зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області подати до суду звіт про виконання Запорізького окружного адміністративного суду від 16.10.2023 у справі № 280/5061/23 у 10-денний строк з моменту отримання відповідної ухвали суду.

Враховуючи те, що положення ст. 382 КАС України не передбачають обов`язку призначення судового засідання для розгляду заяви про встановлення судового контролю, суд вважає за можливе розглянути заяву в порядку письмового провадження.

Суд, дослідивши матеріали справи, заяви, оцінивши надані докази, їх достатність і взаємний зв`язок у сукупності, вважає за необхідне зазначити наступне.

За правилами статті 14 КАС України судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України.

Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Наведена норма кореспондується із положеннями статті 370 КАС України, згідно якої судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами.

Також, Конституційний Суд України, розглядаючи справу №1-7/2013 у Рішенні від 26.06.2013 року, звернув увагу, що вже неодноразово вказував на те, що виконання судового рішення є невід`ємною складовою права кожного на судовий захист і охоплює, зокрема, законодавчо визначений комплекс дій, спрямованих на захист і відновлення порушених прав, свобод, законних інтересів фізичних та юридичних осіб, суспільства, держави (пункт 2 мотивувальної частини Рішення від 13.12.2012 року N 18-рп/2012); невиконання судового рішення загрожує сутності права на справедливий розгляд судом (пункт 3 мотивувальної частини Рішення від 25.04.2012 року N 11-рп/2012).

Отже, обов`язок виконати судове рішення виникає з моменту набрання ним законної сили.

Питання судового контролю за виконанням судових рішень врегульовано статтями 382, 382-1 КАС України.

Згідно з частиною першою статті 382 КАС України суд, який розглянув адміністративну справу як суд першої інстанції і ухвалив судове рішення, за письмовою заявою особи, на користь якої ухвалено судове рішення і яка не є суб`єктом владних повноважень, або за власною ініціативою може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

В адміністративних справах з приводу обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту та пільг за письмовою заявою заявника суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати звіт про виконання судового рішення.

Згідно ч.ч. 2-3 ст. 382-1 КАС України, за наслідками розгляду заяви суд постановляє ухвалу про її задоволення або відмову у задоволенні та зобов`язання суб`єкта владних повноважень подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Встановлений судом строк для подання звіту про виконання судового рішення має бути достатнім для його підготовки. Достатнім є строк, який становить не менше десяти календарних днів з дня отримання суб`єктом владних повноважень відповідної ухвали та не перевищує трьох місяців.

Так, рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 16.10.2023 року по справі № 280/5061/24, зокрема, зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області внести до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування відомості про наявність у ОСОБА_1 страхового стажу у страхувальника ДП Державний проектний інститут Запоріжцивільпроект у період з червня 2010 року по грудень 2010 року включно; грудень 2012 року; з січня 2013 року по грудень 2013 року включно; з січня 2014 року по грудень 2014 року включно; з січня 2015 року по грудень 2015 року включно; з січня 2016 року по грудень 2016 року включно; з січня 2017 року по 23.02.2021 року та відомості про нарахування ОСОБА_1 таких сум заробітної плати страхувальником ДП Державний проектний інститут Запоріжцивільпроект (код 05482972) за вересень 2015 року у сумі 2772,00 грн., за жовтень 2015 року у сумі 1764,00 грн., за листопад 2015 року у сумі 2673,56 грн., за січень 2016 року у сумі 2378,25 грн., за лютий 2016 року у сумі 2646,00 грн., за лютий 2017 року - суму 1932,95 грн.; за березень 2017 року- суму 1078,00 грн.; за квітень 2017 року - суму 931,00 грн.; за травень 2017 року - суму 980,00 грн.; за червень 2017 року - суму 980,00 грн.; за липень 2017 року - суму 980,00 грн.; за серпень 2017 року - суму 1029,00 грн.; за вересень 2017 року - суму 1029,00 грн.; за жовтень 2017 року - суму 1029,00 грн.; за листопад 2017 року - суму 1078,00 грн.; з грудня 2017 року по 23 лютого 2021 року у розмірі 249983 грн.

А також, зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області здійснити з 06.07.2022 перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_1 із зарахуванням до страхового стажу періодів роботи на Державному підприємстві Державний проектний інститут Запоріжцивільпроект (Державний проектний інститут Запоріжцивільпроект) з червня 2010 року по грудень 2010 року включно; грудень 2012 року; з січня 2013 року по грудень 2013 року включно; з січня 2014 року по грудень 2014 року включно; з січня 2015 року по грудень 2015 року включно; з січня 2016 року по грудень 2016 року включно; з січня 2017 року по 23.02.2021 року включно та із врахуванням сум заробітної ОСОБА_1 Державному підприємстві Державний проектний інститут Запоріжцивільпроект (Державний проектний інститут Запоріжцивільпроект) за вересень 2015 року у сумі 2772,00 грн., за жовтень 2015 року у сумі 1764,00 грн., за листопад 2015 року у сумі 2673,56 грн., за січень 2016 року у сумі 2378,25 грн., за лютий 2016 року у сумі 2646,00 грн., за лютий 2017 року - суму 1932,95 грн.; за березень 2017 року- суму 1078,00 грн.; за квітень 2017 року - суму 931,00 грн.; за травень 2017 року - суму 980,00 грн.; за червень 2017 року - суму 980,00 грн.; за липень 2017 року - суму 980,00 грн.; за серпень 2017 року - суму 1029,00 грн.; за вересень 2017 року - суму 1029,00 грн.; за жовтень 2017 року - суму 1029,00 грн.; за листопад 2017 року - суму 1078,00 грн.; з грудня 2017 року по 23 лютого 2021 року у розмірі 249983 грн.

При цьому, листом Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області від 29.10.2024 було у відповідь на звернення представника позивача щодо виконання рішення суду, повідомлено наступне: «Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2023 року по справі 280/5061/23, яке набуло законної сили згідно із ухвалою Третього апеляційного адміністративного суду від 04 квітня 2024 виконано органом Пенсійного фонду України відповідно до покладених зобов`язань, в установленому чинним законодавством порядку...».

Проте, доказів, з яких би вбачалось виконання рішення суду згідно його резолютивної частини на даний час не надано.

З огляду на викладене, суд вбачає підстави для встановлення судового контролю за виконанням рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 16.10.2023 у справі №280/5061/23 та зобов`язання Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області у десятиденний строк з дня отримання цієї ухвали подати до Запорізького окружного адміністративного суду звіт про виконання судового рішення у справі № 280/5061/23.

Враховуючи наведене, керуючись ст. 248, 256, 382 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

Заяву представника позивача про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду, - задовольнити.

Встановити судовий контроль за виконанням рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 16.10.2023 у справі №280/5061/23 та зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області у десятиденний строк з дня отримання цієї ухвали подати до Запорізького окружного адміністративного суду звіт про виконання судового рішення у справі № 280/5061/23.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі в 15-денний строк з дня її постановлення.

Суддя Л.Я. Максименко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.05.2025
Оприлюднено04.06.2025
Номер документу127799123
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —280/5061/23

Ухвала від 20.06.2025

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 30.05.2025

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Постанова від 04.04.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 20.12.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 20.12.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Рішення від 16.10.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Ухвала від 12.07.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні