ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
У Х В А Л А
28.05.2025 м.Дніпро Справа № 908/3100/23
Центральний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Чус О.В. - (доповідача),
судді: Верхогляд Т.А., Кощеєв І.М.
За участю:
Представник позивача: Аксарін Р.М. адвокат
Представник відповідача: Шостак Д.Ю. самопредставництво
Представник третьої особи: не з`явився
Розглянувши апеляційну скаргу Комунальної установи «Водно-спортивний комплекс» Мелітопольської міської ради Запорізької області на рішення Господарського суду Запорізької області від 18.12.2023 (повний текст рішення складено 09.01.2024, суддя Азізбекян ТА.) у справі № 908/3100/23
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжжяелектропостачання» (69063, м. Запоріжжя, вул.Олександрівська, буд. 35, код ЄДРПОУ 42093239)
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача: Публічне акціонерне товариствоЗапоріжжяобленерго (69035, м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, буд. 14, код ЄДРПОУ 00130926)
про стягнення грошової суми,
ВСТАНОВИВ:
В жовтні 2023 до Господарського суду Запорізької області надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжжяелектропостачання» до Комунальної установи Водно-спортивний комплекс Мелітопольської міської ради Запорізької області про стягнення заборгованість за спожиту електричну енергію за період з 01.01.2022 по 08.11.2022 в розмірі 3 104 223,71 грн., яка складається з 3 073 905,74 грн. основного боргу та 30 317,97 грн. 3% річних.
Позов обґрунтовано порушенням відповідачем зобов`язань за договором № 2214 від 11.01.2022 про постачання електричної енергії споживачу щодо оплати спожитої електричної енергії за період з 01.01.2022 по 08.11.2022 на суму 3073905,74 грн. За прострочення оплати позивач нарахував 3% річних за період з 29.05.2023 по 25.09.2023 в сумі 30317,97 грн., які просить стягнути з відповідача разом із сумою основного боргу. Позовні вимоги заявлено на підставі ст.ст. 193, 230 ГК України, ст.ст. 16, 526, 530, 625, 610, 611, 612, 629 ЦК України, Законом України «Про ринок електричної енергії», Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП України від 14.03.2018 № 312.
Рішенням господарського суду Запорізької області від 18.12.2023, в даній справі, позовні вимоги задоволено.
Стягнуто з Комунальної установи Водно-спортивний комплекс Мелітопольської міської ради Запорізької області (72319, м. Мелітополь, Запорізька область, вул. Ярослава Мудрого, 13, код ЄДРПОУ 43749581) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжжяелектропостачання» (69063, м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 35, ідентифікаційний код 42093239) 3 073 905 (три мільйона сімдесят три тисячі дев`ятсот п`ять) грн. 74 коп. основного боргу, 30 317 (тридцять тисяч триста сімнадцять) грн 97 коп. 3% річних та 46563 (сорок шість тисяч п`ятсот шістдесят три) грн 36 коп. судового збору.
Не погодившись з рішенням суду, 13.12.2024 через систему "Електронний суд", Комунальна установа «Водно-спортивний комплекс» Мелітопольської міської ради Запорізької області, звернулась з апеляційною скаргою, в якій просить: поновити строк на апеляційне оскарження рішення суду від 18.12.2023; скасувати рішення суду від 18.12.2023 та направити справу на розгляд до суду першої інстанції.
Апеляційна скарга мотивована тим, що 24 лютого 2022 року Російська Федерація, порушивши всі норми міжнародного права, почала повномасштабне військове вторгнення на територію незалежної європейської держави - Україна, зокрема, внаслідок чого військовослужбовцями загарбницької армії російської федерації було тимчасово окуповано місто Мелітополь Запорізької області.
Відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 №309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» Мелітопольська міська територіальна громада внесена до даного переліку як тимчасово окупована територія з 25.02.2022 року.
На теперішній час у місті Мелітополь представниками окупаційної влади за підтримки військових формувань російської федерації захоплено усі адміністративні будівлі установ, організацій, закладів, підприємств, що підпорядковані Мелітопольській міській раді Запорізькій області та її виконавчому комітету, у т.ч. будівля КУ «Водно-спортивний комплекс» ММР ЗО. За вказаним фактом УСБУ в Запорізькій області зареєстровано кримінальне провадження від 21.06.2022 року за №22022080000000997.
У зв`язку із виникненням ситуації, небезпечної для життя та здоров`я працівників Мелітопольської міської ради Запорізької області та її виконавчого комітету, а також у зв`язку з захопленням окупантами адміністративної будівлі виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області, що унеможливило фактичне здійснення управління містом, відповідно до рішень 19 позачергової сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VIII скликання № 2\1 та 2\2 від 13.03.2022, було змінено місцезнаходження Мелітопольської міської ради Запорізької області та її виконавчого комітету з: 72312, Запорізька область, місто Мелітополь, вул. Михайла Грушевського, буд. 5 на: 69107, місто Запоріжжя, проспект Соборний, буд. 164.
З початку повномасштабного вторгнення Російської Федерації на територію України, КУ «Водно-спортивний комплекс» Мелітопольської міської ради Запорізької області не здійснювала своєї господарської діяльності а також Мелітопольською міською радою Запорізької області та її виконавчим комітетом не здійснювалось її фінансування, у зв`язку із чим перереєстрацію на території м. Запоріжжя не було здійснено.
Із відкритих джерел стало відомо про наявність рішення Господарського суду Запорізької області від 18.12.2023 р. по справі №908/3100/23 щодо стягнення з КУ «Водно-спортивний комплекс» Мелітопольської міської ради Запорізької області заборгованості за начебто поставлену електричну енергію у 2022 році.
11.01.2022 року між ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» та КУ Водно-спортивний комплекс Мелітопольської міської ради Запорізької області дійсно було укладено договір № 2214 про постачання електричної енергії (далі - договір).
Відповідно до п. 5.9 договору оплата має бути здійснена протягом 5 днів з дня отримання рахунку та підписання сторонами Актів приймання - передачі, які є підставою для остаточних розрахунків між Сторонами.
З інформації наведеної у рішенні Господарського суду Запорізької області від 18.12.2023 за №908/3100/23 Акти приймання - передавання електричної енергії за період з 01.01.2022 по 08.11.2022 року не погоджені та не підписані Відповідачем.
На сьогодні КУ «Водно-спортивний комплекс» Мелітопольської міської ради Запорізької області не має жодної правової підстави для підтвердження факту надання електричної енергії та обсягу начебто наданої Позивачем електричної енергії, адже відсутній доступ до будівлі установи з моменту повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України.
Позивач також стверджує, що надіслав відповідні Акти прийняття-передачі на електронну пошту: 43749s8Iw@gmail.com вказану у Заяві-приєднанні до договору.
З 24.02.2022 року і по сьогодні доступ до зазначеної електронної пошти у Відповідача відсутній, оскільки єдина особа, яка мала до неї доступ залишилась на тимчасово окупованій території та зв`язок із нею втрачено. Технічна можливість відновити доступ до зазначеної поштової скриньки наразі відсутня.
Скаржник зазначає, що позивач з огляду на загальновідомий факт окупації м. Мелітополя з 25.02.2022 року міг скористатись своїм правом та припинити постачання електричної енергії, але, на думку скаржника, з корисливих мотивів з метою збільшення суми боргу за нібито поставлену електричну енергію, не скористався цим правом та не припинив постачання електричної енергії на окуповану територію.
Натомість, частина 2 статті 131 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» (вказана норма набула чинності 20.03.2022 р.) визначає, що на період тимчасової окупації переміщення товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію усіма видами транспорту, в тому числі автомобільним, залізничним, повітряним та трубопровідним транспортом, а також лініями електропередач та гідротехнічними спорудами заборонено.
Таким чином позивач починаючи з 20.03.2022 не має права постачати електричну енергію лініями електропередач, а третя особа ПАТ «Запоріжжяобленерго» не має право її розподіляти до об`єктів нерухомого майна, розташованих на тимчасово окупованій території зокрема до об`єкту нерухомого майна та щодо якого було укладено договір з Відповідачем.
Твердження позивача, щодо спожитого обсягу електричної енергії саме КУ Водно спортивний комплекс Мелітопольської міської ради Запорізької області підлягає обґрунтованим сумнівам, оскільки Лист Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП) від 21.04.2023 № 4316/20.5/7-23 зазначає, що у зв`язку з перебуванням певних територій у тимчасовій окупації (ОСР не контролює власні електромережі на час окупації), ОСР не має можливості відстежувати обсяги надходження електроенергії до мереж розподілу, а також, оскільки неможливо визначити від чиїх мереж здійснюється розподіл та куди надходить вироблена електроенергія під час окупації території, покази по об`єктах споживачів, розташованих на окупованих територіях, як щодо споживання так і щодо генерації, мають прийматися рівними нулю.»
Тобто на даний час неможливо відслідкувати, до яких об`єктів нерухомості, яка саме електрична енергія та який її обсяг було поставлено на тимчасово окуповану територію.
Відповідно до інформації зазначеної у оскаржуваному судовому рішенні 17.10.2023 Публічним акціонерним товариством «Запоріжжяобленерго» на електронну пошту суду надійшли пояснення, в яких ПАТ «Запоріжжяобленерго» як оператор системи підтверджує, що в період з січня по листопад 2022 року відповідачу за Договором про надання послуг з розподілу №2214 було надано послуг з розподілу в обсязі 686 937 кВт/год.
Водночас, відповідно до п. 3.3 Договору про розподіл електричної енергії від 18.01.2022 року за №2214 для визначення обсягів споживання електричної енергії за розрахунковий період о 24-00 год, в останні день місяця Споживач (відповідно - Відповідач) самостійно або в присутності представника Оператора системи (субспоживача) відповідно до точок розрахункового обліку, що наведені в Додатку №3 «Відомості про розрахункові засоби обліку електричної енергії» здійснює зняття показів розрахункових засобів обліку, що відповідають споживанню електричної енергії. Зафіксовані покази оформлюються «Актом про спожиту активну електричну енергію» 2-х примірниках. Відповідно до зазначеного Додатку №3 точки розрахункового обліку Споживача розміщено на зовнішній стіні будівлі КУ «Водно спортивний комплекс» Мелітопольської міської ради Запорізької області.
Отримати дані з визначених точок розрахункового обліку, які б надали змогу визначити хоча б обсяг фактично розподіленої електричної енергії у період з 24.02.2022 року і по сьогодні неможливо, у зв`язку із захопленням приміщень вказаної будівлі військовими російської федерації, що також підтверджує неможливість встановлення обсягу поставленої та розподіленої електричної енергії, а також ставить під обґрунтовані сумніви достовірність листа за № 007-66/2800 від 16.03.2023 року адміністратора комерційного обліку, функції якого в Запорізькій області виконує ПАТ «Запоріжжяобленерго», щодо фактичного обсягу спожитої електричної енергії.
Скаржник наголошує, що саме з 24 лютого 2022 року договірні відносини між сторонами зазнали дії форс-мажорних обставин.
Надзвичайні та невідворотні обставини, які виникли в результаті збройної агресії російської федерації, окупації м. Мелітополя та негативні наслідки правового, соціального, гуманітарного характеру визнані на державному рівні та не вимагають підтвердження висновком недержавної самоврядної організації.
Унаслідок бойових дій, тимчасової окупації та інших обставин, пов`язаних з війною, припинили свою діяльність міська рада та її виконавчі органи, комунальні підприємства, постанови та організації, що їм підпорядковані, у тому числі і КУ «Водно-спортивний комплекс» Мелітопольської міської ради Запорізької області. Посадові та службові особи відповідача, разом з іншим населенням громади, потрапили під соціально-психологічний, фізичний тиск з боку збройних формувань окупаційних військ, що загрожувало їх життю та здоров`ю та унеможливило вчасного виконання зобов`язань щодо повідомлення про форс-мажорні обставини.
Враховуючи вищевикладене та відповідно до ст. 617 ЦК України та п. 12.1 договору сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов`язань за Договором, якщо це невиконання є наслідком непереробної сили (форс-мажорних обставин).
З викладеного вище вбачається, що судом попередньої інстанції не було надано належної правової оцінки усім наявним доказам, а саме в частині наявності/ відсутності підстав для задоволення вимог Позивача та проігноровано факт тимчасової окупації м. Мелітополя з 25.02.2022 р., що суттєво впливає на обставини справи.
Згідно до протоколу автоматичногорозподілу судової справи між суддямивід 16.12.2024 у даній справі визначена колегія суддів у складі: головуючий, доповідач суддя Чус О.В., судді: Верхогляд Т.А., Кощеєв І.М.
Ухвалою Центрального апеляційного господарського суду від 20.12.2024 відкладено вирішення питань, пов`язаних з рухом апеляційної скарги, до надходження до Центрального апеляційного господарського суду матеріалів справи № 908/3100/23. Доручено Господарському суду Запорізької області надіслати до Центрального апеляційного господарського суду матеріали справи № 908/3100/23.
01.01.2025 матеріали даної справи надійшли до Центрального апеляційного господарського суду.
Ухвалою Центрального апеляційного господарського суду від 08.01.2025 визнано поважними підстави пропуску строку на подання апеляційної скарги та відновити строк на подання апеляційної скарги на рішення суду. Відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Комунальної установи «Водно-спортивний комплекс» Мелітопольської міської ради Запорізької області на рішення Господарського суду Запорізької області від 18.12.2023 у справі № 908/3100/23. Зупинено дію оскаржуваного рішення на час розгляду апеляційної скарги. Розгляд апеляційної скарги призначено в судовому засіданні на 28.05.2025 року об 10:20год.
20.01.2025 від ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» до ЦАГС надійшов відзив на апеляційну скаргу, в якому зазначено про те, що оскаржуване рішення є неупередженим, законним, обґрунтованим і ухваленим з дотриманням норм матеріального і процесуального права, а вимоги відповідача, викладені в апеляційній скарзі є такими, що не підлягають задоволенню з наступних підстав.
ПАТ «Запоріжжяобленерго» погоджується, що у зв`язку із вторгненням військ російської федерації на територію України, Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 на всій території України введено воєнний стан , строк дії якого в подальшому продовжувався відповідними Указами Президента України та триває й на теперішній час.
Період спірних правовідносин між Позивачем та Третьою особою з однієї сторони та Відповідачем з другої сторони, включають в себе, зокрема, січень та майже увесь лютий 2022 року, тобто до початку загальновідомих подій.
Відповідач не надавав за січень-лютий 2022 актів про спожиту електричну енергію, що є порушенням як умов Договору, так і вимог Закону.
Порядок визначення середньодобового обсягу викладений в п.8.6.11 ККОЕЕ, згідно з якою середньодобовий обсяг споживання електричної енергії електроустановками споживача для цілей розрахунків визначається у кВттод з округленням до чотирьох цифр після коми на основі фактичного споживання в аналогічному періоді попереднього року, розрахованого з урахуванням знятих фактичних або (у разі їх відсутності) оціночних показів лічильника та коефіцієнта приросту/зниження споживання (для індивідуальних побутових споживачів).
У разі відсутності відповідних історичних даних середньодобовий обсяг споживання розраховується на основі зафіксованих двох останніх послідовно зчитаних показів, кількості днів між цими зчитуваннями при умові, що між датами зчитування цих показів не менше ніж 28 днів (без урахування днів, коли електроустановки споживача були відключені оператором системи).
При визначення обсягів споживання ПАТ «Запоріжжяобленерго» керувалось вказаною вище нормою.
Щодо застосування норм Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України»(далі - Закон).
Апелянт вважає, що вказаною вище нормою заборонено надавати товари, роботи , послуги на всі без виключення території, якій перебувають в тимчасовій окупації.
Звертаємо увагу, що згідно позиції, викладеній у листі Міністерства реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 13.01.2023, цим Законом визначено два типи тимчасово окупованих територій - тимчасово окупована російською федерацією територія України, яка тимчасово окупована у 2014 році (АР Крим, м. Севастополь, частина території Донецької та Луганської областей в межах, визначених Указом Президента України від 07.02.2019 № 32/2019 «Про межі та перелік районів, міст, селищ і сіл, частин їх територій, тимчасово окупованих у Донецькій та Луганській областях»), а також тимчасово окупована російською федерацією територія України, визнана такою в умовах воєнного стану.
Перелік територій, на яких ведуться(велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, затверджений наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 за № 309, зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 23 грудня 2022 року за № 1668/39004, містить інформацію про всі тимчасово окуповані російською федерацією території, при цьому з графи «дата початку тимчасової окупації» можна встановити, до якої з них належить та чи інша територія.
Якщо в графі «дата початку тимчасової окупації» зазначено 20 лютого або 07 квітня 2014 року - це тимчасово окупована територія, визначена підпунктом 1 ч.1 ст.3 Закону.
Якщо в графі «дата початку тимчасової окупації» зазначено будь-яку дату починаючи з 24.02.2022 - це тимчасово окупована територія, визначена пп.3 ч.1ст.3 Закону.
У відповідності до ст.131 цього Закону зазначено, що положення цієї статті застосовуються до тимчасово окупованої території, передбаченої п. 1 і 2 ч.1 ст. 3 цього Закону, надр під територіями, зазначеними у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону, і повітряного простору над цими територіями.
В умовах воєнного стану рішенням Кабінету Міністрів України положення цієї статті можуть бути поширені на тимчасово окуповані території, передбачені пунктом 3 частини першої статті 3 цього Закону, надра під територіями, зазначеними у пункті 3 частини першої статті 3 цього Закону, і повітряний простір над цими територіями.
Отже, для застосування положення ст. 131 Закону щодо територій , тимчасово окупованих, починаючи із 24.02.2022, необхідне окреме рішення Кабінету Міністрів України.
Наразі таке рішення не приймалось.
Таким чином, ПАТ «Запоріжжяобленерго» як оператор системи розподілу надавати послуги з розподілу електричної енергії на всій території Запорізької області .
В апеляційній скарзі Відповідач(скаржник) зазначає, що акти про спожиту електричну енергію в спірний період Оператору системи не надавались, а тому обсяги за цей період не можуть бути нараховані.
На це ПАТ «Запоріжжяобленерго» повідомляє, що при визначенні обсягів споживання електричної енергії споживачів, електроустановки яких знаходяться на тимчасово окупованих територіях, оператор системи керувався вимогами ПРРЕЕ, ККОЕЕ та Договору з урахуванням особливостей, встановлених Положенням про особливості постачання електричної енергії споживачам та розрахунків між учасниками роздрібного ринку електричної енергії у період дії в Україні воєнного стану, затвердженого Наказом Міністерства енергетики України №148 від 13.04.2022 (далі Положення).
Положення є спеціальною нормою права, яка регулювала правовідносини, що виникли між учасниками ринку в умовах воєнного стану. Тому, у зв`язку із ненадходженням від споживача актів про обсяги спожитої електричної енергії за спірний період (січень-листопад 2022), розрахунок оператором системи був здійснений у відповідності до цього Положення.
Споживач (апелянт) не надав Оператору системи (Третій особі) підтвердженої інформації, яка б давала на той час можливість визначати обсяги рівними нулю.
Окрім того, ПАТ «Запоріжжяобленерго» як сторона за публічним договором про надання послуг з розподілу, мала свої зобов`язання перед контрагентами, які намагалась виконувати своєчасно і в повному обсязі.
За таких обставин вважаємо, що і позивач і третя особа діяли у відповідності до чинного законодавства, діючих договорів та наданих органами виконавчої влади в межах їх повноважень роз`яснень, тобто мали нормативне підґрунтя та договірні зобов`язання щодо надання послуг споживачам на тимчасово окуповані території Запорізької області.
Отже, вважаємо, що судом першої інстанції повно та детально досліджені надані сторонами докази, всебічно та неупереджено з`ясовані обставини справи, ухвалено обґрунтоване та законне рішення.
Просить залишити рішення Господарського суду Запорізької області від 18.12.2023 у справі № 908/3100/23 без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.
22.05.2025 від ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» до ЦАГС надійшло клопотання про зупинення провадження у справі № 908/3100/23.
Клопотання мотивовано тим, що предметом позову в справі № 908/3100/23 є стягнення з Відповідача заборгованості у розмірі 3.073.905,74 грн основного боргу, 30.317,97 грн 3% річних за спожиту/ використану електричну енергію за період з 01.01.2022 по 08.11.2022.
В провадженні об`єднаної палати Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду перебуває на розгляді справі № 908/1162/23 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІМК" до Комунального некомерційного підприємства "Територіальне медичне об`єднання "Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги" Мелітопольської міської ради Запорізької області про стягнення 1 593 623,84 грн.
Передача справи на розгляд об`єднаної палати Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду зумовлена тим, що колегія суддів вважає за необхідне відступити від висновку Верховного Суду, викладеного у постанові від 07.03.2024 у справі № 910/9680/23 щодо того, що достатнім для застосування частини другої статті 13 та частини другої статті 131 Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" є розповсюдження дії цього Закону на спірні правовідносини з огляду на приписи статті 2 Закону. Колегія суддів вважає, що положення статей 13 та 131 Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" можуть бути поширені на тимчасово окуповані території з урахування частини першої цих статей, а саме за рішенням Кабінету Міністрів України.
Отже, оскільки в справі № 908/1162/23 вирішується спір у подібних правовідносинах (постачання електроенергії на тимчасово окуповані території України), враховуючи відсутність правового висновку, вважаємо, що наявні підстав для зупинення провадження у справі № 910/2715/24 до закінчення перегляду справи.
У судовому засіданні 28.05.2025 проголошено скорочене судове рішення (вступну та резолютивну частини ухвали) по справі.
Розглянувши матеріали справи, суд дійшов до висновку про необхідність зупинення провадження у даній справі до розгляду Об`єднаною Палатою Касаційного господарського суду у складі Верховного суду справи № 908/1162/23.
Відповідно до ч.4 ст. 236 ГПК України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Згідно з п.7 ч.1 ст. 228 ГПК України суд може за заявою учасника справи, а також з власної ініціативи зупинити провадження у справі у випадках перегляду судового рішення у подібних правовідносинах (в іншій справі) у касаційному порядку палатою, об`єднаною палатою, Великою Палатою Верховного Суду.
Пунктом 11 ч.1 ст. 229 ГПК України передбачено, що провадження у справі зупиняється у випадках, встановлених пунктом 7 частини першої статті 228 цього Кодексу - до закінчення перегляду в касаційному порядку.
За таких обставин, враховуючи, що Об`єднаною Палатою Касаційного господарського суду у складі Верховного суду переглядається судове рішення у правовідносинах, подібних тим, що розглядаються в рамках даної справи, колегія суддів дійшла висновку про наявність підстав для зупинення провадження у справі №908/3100/23 до закінчення перегляду справи №908/1162/23 у касаційному порядку Об`єднаною Палатою Касаційного господарського суду у складі Верховного суду та оприлюднення повного тексту судового рішення, ухваленого за результатом такого розгляду. При цьому, суд враховує, що висновки, здійснені касаційною інстанцією при розгляді подібної справи, можуть мати суттєве значення для розгляду даної справи.
Керуючись ст.ст. 228, 229, 234 Господарського процесуального кодексу України, Східний апеляційний господарський суд
УХВАЛИВ:
Зупинити провадження за апеляційною скаргою Комунальної установи «Водно-спортивний комплекс» Мелітопольської міської ради Запорізької області на рішення Господарського суду Запорізької області від 18.12.2023 у справі № 908/3100/23 до закінчення перегляду справи № 908/1162/23 у касаційному порядку Об`єднаною Палатою Касаційного господарського суду у складі Верховного суду .
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддями. Порядок та строки оскарження в касаційному порядку встановлені статтями 286-289 ГПК України.
Повна ухвала складена 03.06.2025.
Головуючий суддя О.В. Чус
Суддя І.М. Кощеєв
Суддя Т.А. Верхогляд
Суд | Івано-Франківський апеляційний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.05.2025 |
Оприлюднено | 04.06.2025 |
Номер документу | 127823435 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають з правочинів щодо акцій, часток, паїв, інших корпоративних прав в юридичній особі купівлі-продажу, з них поставки товарів, робіт, послуг, з них енергоносіїв |
Господарське
Центральний апеляційний господарський суд
Чус Оксана Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні