Київський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяКИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 червня 2025 року справа №640/13436/22
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Щавінського Р.В. розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Міністерства праці та соціальної політики України (відповідач-1), Державного підприємства «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України» (відповідач-2), про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити дії,
в с т а н о в и в:
ОСОБА_1 звернулась до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Міністерства праці та соціальної політики України з вимогами:
- визнати протиправними дії Міністерства праці та соціальної політики України пов`язані з відмовою виправити помилку допущену в Індивідуальному номері у платіжному дорученні наданому АТ "Ощадбанк" для можливості зарахування на рахунок НОМЕР_1 МФО банку 305299 банк отримувача КБ "Приватбанк" допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам;
- зобов`язати Міністерства праці та соціальної політики України вчинити дії з виправлення помилку допущену в Індивідуальному номері у платіжному дорученні наданому АТ "Ощадбанк" для можливості зарахування на рахунок НОМЕР_1 МФО банку 305299 банк отримувача КБ "Приватбанк" допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам у розмірі 20000,00 грн.;
- зобов`язати Міністерства праці та соціальної політики України вчинити дії з виплати ОСОБА_1 грошових коштів у розмірі 20000,00 грн. допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам шляхом зарахування грошових коштів на рахунок НОМЕР_1 МФО банку 305299 банк отримувача КБ "Приватбанк".
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 01.09.2022 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.
Законом України від 13.12.2022 №2825-IX «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» (далі - Закон №2825-IX) Окружний адміністративний суд міста Києва ліквідовано, утворено Київський міський окружний адміністративний суд із місцезнаходженням у місті Києві.
Відповідно до п. 2 Прикінцевих та перехідних Закону №2825-IX, з дня набрання чинності цим Законом Окружний адміністративний судміста Києва припиняє здійснення правосуддя; до початку роботи Київського міського окружного адміністративного суду справи, підсудні окружному адміністративному суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, розглядаються та вирішуються Київським окружним адміністративним судом.
На виконання вимог зазначених приписів, Окружним адміністративним судом міста Києва адміністративну справу №640/13436/22 скеровано за належністю до Київського окружного адміністративного суду.
Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями, головуючим суддею визначено Щавінського В.Р.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 07.12.2023 справу №640/13436/22 прийнято до провадження суддею Щавінським В.Р. та вирішено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
На підставі ухвали суду від 24.03.2025 судом залучено співвідповідача - Державне підприємство «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України».
Обґрунтовуючи заявлені позовні вимоги ОСОБА_1 вказала, що у квітні 2022 року після отримання статусу внутрішньо-переміщеної особи для себе та свого неповнолітнього сина, нею відкрито рахунок «Є-Підтримка» у КБ «Приватбанк» для отримання виплат на проживання. Проте, у травні 2022 року позивачка отримала повідомлення у мобільному застосунку «Приват24» щодо не зарахування виплат на проживання у зв`язку із тим, що ІПН отримувача коштів у платіжному дорученні не співпадає із ІПН отримувача коштів у банку. У зв`язку із наведеним позивачка звергнулась до Міністерства праці та соціальної політики України із проханням виправити помилку у її даних, однак отримала відмову, яку вважає протиправною.
Відповідач-1 адміністративний позов не визнав, звернувся до суду із відзивом, зазначивши, що згідно з порядком використання коштів державного бюджету для надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам прийнятим відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 №332 „Про деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам" (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) Мінсоцполітики подавало подання в якому зазначалось лише кількість отримувачів допомоги на відповідний період та загальна сума надання допомоги на підставі Реєстру внутрішньо переміщених осіб, який формувало Державне підприємство „Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики". Враховуючи зазначене, Мінсоцполітики є неналежним відповідачем, оскільки жодним чином не порушувала права позивача.
Відповідач 2, належним чином повідомлений про розгляд справи, своїм правом, передбаченим статтею 162 КАС України не скористався, із відзивом до суду не звернувся.
Розглянувши матеріали адміністративної справи, дослідивши надані у справі докази, надавши їм юридичну оцінку, суд встановив.
Як вбачається з матеріалів справи, 20.04.2022 після успішної обробки заявки на отримання статусу внутрішньо-переміщеної особи для себе та свого неповнолітнього сина та відкриття рахунку «Є - Підтримка» у КБ «Приватбанк», позивачці надано довідки переселенців №№6505-7500268349, 6505-7500268350 та право на отримання виплат на проживання у розмірі 2000,00 грн та 3000,00 грн відповідно.
20 травня 2022 року через мобільний застосунок «Приват 24» позивачка отримала повідомлення згідно якого, виплати не було зараховано у зв?язку з тим, що ІПН отримувача коштів у платіжному дорученні не співпадає з ІПН отримувача коштів у банку.
3 метою з?ясування обставин та їх вирішення, ОСОБА_1 через сайт «Урядови контактний центр» https://ukc.gov.ua до Міністерства праці та соціальної політики України сформовано та спрямовано звернення №ду-14059487, в якому позивачка вимагала виправити помилку у її ІПН, яке було допущено відповідачем при перерахуванні коштів.
Однак 22.06.2022, через сайт «Урядовий контактний центр» була отримана відповідь, згідно якої відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №602 від 17.05.2022 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо посилення соціальної підтримки окремих категорії населення, яке постраждало у зв?язку з військовою агресією Російської Федерації проти України», ОСОБА_1 необхідно особисто звернутися до органу праці та соціального захисту населення після відновлення його роботи із заявою про виправлення даних.
Вважаючи таку відповідь протиправною та такою, що порушує права позивачки, остання звернулась до суду з даним адміністративним позовом.
Надаючи правову оцінку відносинам, які виникли між сторонами спору, суд зазначає наступне.
Згідно приписів Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» від 20.10.2014 № 1706-VII (далі Закон № 1706, у редакції, чинній на момент спірних правовідносин), внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру.
Україна вживає всіх можливих заходів, передбачених Конституцією та законами України, міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, щодо запобігання виникненню передумов вимушеного внутрішнього переміщення осіб, захисту та дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб, створення умов для добровільного повернення таких осіб до покинутого місця проживання або інтеграції за новим місцем проживання в Україні.
Факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 цього Закону.
Підставою для взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є проживання на території, де виникли обставини, зазначені в статті 1 цього Закону, на момент їх виникнення.
Для отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи така особа звертається із заявою до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за місцем проживання у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Місцеві державні адміністрації в межах своїх повноважень забезпечують:
2) взяття на облік внутрішньо переміщеної особи в порядку, встановленому статтею 4 цього Закону;
7) внесення до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб структурним підрозділом місцевої державної адміністрації з питань соціального захисту населення відомостей про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, у тому числі місце її фактичного перебування, та про надані такій особі послуги;
Постановою Кабінету Міністрів України «Про облік внутрішньо переміщених осіб» від 01.10.2014 № 509 затверджено Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (далі Порядок № 509, у редакції, чинній на момент спірних правовідносин).
Довідка є документом, який підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Заява про взяття на облік та включення до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб інформації про внутрішньо переміщену особу за наявності технічної можливості може подаватися також через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (далі - Портал Дія).
З метою обліку внутрішньо переміщених осіб орган соціального захисту населення на підставі отриманої електронної справи включає інформацію про таких осіб до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.
На отримання довідки мають право особи, які після введення Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 Про введення воєнного стану в Україні воєнного стану перемістилися з території адміністративно-територіальної одиниці, на якій проводяться бойові дії та яка визначена в переліку, затвердженому розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 204 Про затвердження переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога застрахованим особам в рамках Програми єПідтримка (далі - територія адміністративно-територіальної одиниці, на якій проводяться бойові дії).
Заява про взяття на облік може бути подана в електронній формі з використанням мобільного додатка Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (далі - Портал Дія) повнолітньою або неповнолітньою внутрішньо переміщеною особою, якій присвоєно реєстраційний номер облікової картки платника податків. У разі наявності в такої особи дітей подання заяви про взяття їх на облік можливе лише за наявності відображення в електронному вигляді інформації, що міститься у свідоцтві про народження таких дітей, виготовленому на паперовому бланку (далі - е-свідоцтво про народження).
Для подання заяви особі необхідно встановити мобільний додаток Порталу Дія на електронний пристрій, критерії якого підтримують використання такого додатка, підключений до Інтернету, із увімкненою функцією геолокації, та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, або інших засобів електронної ідентифікації, які дають змогу однозначного встановлення особи.
Заява про взяття на облік в електронній формі формується засобами мобільного додатка Порталу Дія у формі, придатній для сприйняття її змісту відповідно до відомостей, зазначених у пункті 3 цього Порядку, заповнення форм (полів) заяви здійснюється автоматично, зокрема з урахуванням відомостей, отриманих у порядку електронної інформаційної взаємодії.
Формування заяви про взяття на облік в електронній формі припиняється за допомогою засобів мобільного додатка Порталу Дія, якщо зазначені в заяві відомості:
надані не в повному обсязі;
не відповідають відомостям інформаційно-комунікаційних систем, зазначених у цьому пункті;
не відповідають вимогам арифметичного та формато-логічного контролю.
Відповідальність за достовірність відомостей, що містяться в заяві про взяття на облік, несе заявник.
У разі подання заяви в електронній формі через Портал Дія, у тому числі мобільний додаток Порталу Дія, складення та/або подання будь-яких інших заяв, документів чи відомостей для отримання довідки не вимагається.
Обробка персональних даних осіб здійснюється відповідно до законодавства про захист персональних даних.
Заява про взяття на облік в електронній формі, сформована засобами мобільного додатка Порталу Дія та накладеним віддаленим кваліфікованим електронним підписом Дія.Підпис (Дія ID) особи, передається засобами Порталу Дія до інформаційної системи Мінсоцполітики для включення до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.
Після включення відомостей про особу до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб така особа може сформувати засобами Порталу Дія електронну довідку, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення та взяття на облік такої особи відповідно до пункту 6-1 цього Порядку.
Пункт 3. Заява про взяття на облік повинна містити, зокрема, таку інформацію про заявника: відомості про малолітніх, неповнолітніх внутрішньо переміщених осіб, які прибули разом з ним (у разі необхідності);
Пункт 5. З метою обліку внутрішньо переміщених осіб уповноважений орган веде Єдину інформаційну базу даних про внутрішньо переміщених осіб, держателем якої є Мінсоцполітики,
Пункт 6.1 Інформаційна взаємодія Порталу Дія та Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб здійснюється відповідно до Положення про електронну взаємодію державних електронних інформаційних ресурсів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2016 р. № 606 «Деякі питання електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів».
Постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2016 № 606 «Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів» затверджено Положення про електронну взаємодію електронних інформаційних ресурсів.
Держателем та замовником системи є Мінцифри.
Адміністратором системи є державне підприємство Державний центр інформаційних ресурсів України, що належить до сфери управління Мінцифри (далі - адміністратор системи).
Постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 № 332 «Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам» затверджено Порядок надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (далі Порядок № 332, у редакції, чинній на момент спірних правовідносин)
Пункт 1. Цей Порядок визначає механізм надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (далі - допомога).
Пункт 3. Допомога надається щомісячно з місяця звернення до квітня 2022 р. включно на кожну внутрішньо переміщену особу, відомості про яку включено до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, у таких розмірах:
для осіб з інвалідністю та дітей - 3000 гривень;
для інших осіб - 2000 гривень.
Допомога виплачується за повний місяць незалежно від дати звернення за її наданням.
Допомога внутрішньо переміщеним особам, які звернулися за її наданням до 30 квітня 2022 р. включно, надається починаючи з березня 2022 року.
Починаючи з травня 2022 р. допомога надається внутрішньо переміщеним особам, які перемістилися з тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим і м. Севастополя, території територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), а також внутрішньо переміщеним особам, у яких житло зруйноване або непридатне для проживання внаслідок пошкодження і які подали заявку на відшкодування відповідних втрат, зокрема через Єдиний державний вебпортал електронних послуг.
Перелік територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), затверджується Мінреінтеграції за погодженням з Міноборони на підставі пропозицій відповідних обласних, Київської міської військових адміністрацій.
Список внутрішньо переміщених осіб, які звернулися щодо виплати допомоги на проживання, за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку формується Мінцифри на підставі поданих заяв після перевірки інформації та надається державному підприємству Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики один раз на день не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після дня подання заяви внутрішньо переміщеною особою.
Пункт 10. Державне підприємство Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики на підставі списків, отриманих від Мінцифри, включає інформацію про внутрішньо переміщених осіб, які подали заяву для виплати допомоги, до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб та щомісяця до 2, 12 і 22 числа формує Реєстри внутрішньо переміщених осіб, які звернулися щодо виплати допомоги на проживання, за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку через АТ Ощадбанк на банківський рахунок (за стандартом IBAN) у банку, в якому відкрито рахунок одержувача.
Реєстр внутрішньо переміщених осіб, які звернулися щодо виплати допомоги на проживання, подається Мінсоцполітики з накладеною кваліфікованою електронною печаткою за допомогою програмно-технічних засобів Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України для подальшої передачі АТ Ощадбанк.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 215 «Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану» (далі Постанова № 215, у редакції, чинній на момент спірних правовідносин) постановлено:
Державне підприємство Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики формує інформацію (реєстри) щодо одержувачів грошової допомоги, пільг та житлових субсидій, які перебувають на обліку в органах соціального захисту населення, які не мають можливості забезпечити підготовку виплатних документів та забезпечити проведення фінансування виплат:
щодо одержувачів, які отримували виплати через уповноважені банки, - для перерахування АТ Ощадбанк коштів на банківський рахунок (за стандартом IBAN) в банку, в якому відкрито рахунок одержувача;
АТ Ощадбанк на кожне 1 число місяця інформує Міністерство соціальної політики про здійснені виплати грошових переказів одержувачам.
У разі коли протягом 60 календарних днів, а починаючи з виплат за травень 2022 р. - протягом 30 календарних днів, з дати зарахування переказів АТ Ощадбанк одержувачам грошової допомоги, пільг та житлової субсидії одержувачі не звернулися за отриманням грошових переказів, відповідні кошти повертаються до АТ Ощадбанк для їх повернення Міністерству соціальної політики не пізніше трьох робочих днів після закінчення такого періоду разом з реєстрами осіб, яким не здійснено виплату грошового переказу. Плата за оброблення електронних реєстрів через міжнародну платіжну системуTRANSFER банку не справляється.
Кошти, які повернулися від АТ Ощадбанк Міністерству соціальної політики у зв`язку з неотриманням грошових переказів одержувачами, спрямовуються АТ КБ ПриватБанк разом з відповідними електронними реєстрами для зарахування їх на банківські рахунки одержувачів, відкриті в цьому банку. Якщо в одержувача немає відкритого рахунка в АТ КБ ПриватБанк, кошти виплачуються одержувачам після укладення ними договору про відкриття банківського рахунка з банком шляхом їх зарахування на такий рахунок. Плата за оброблення електронних реєстрів та зарахування коштів на банківські рахунки одержувачів не справляється.
Не зараховані одержувачам протягом 30 календарних днів з дати надходження на рахунок АТ КБ ПриватБанк кошти повертаються АТ КБ ПриватБанк Міністерству соціальної політики не пізніше ніж через три робочих дні після закінчення такого періоду разом з реєстрами осіб, яким не проведено виплату;
3) зарахування грошових допомог, пільг та житлових субсидій на банківські рахунки (за стандартом IBAN) банкам, в яких відкриті рахунки одержувачів, здійснюється за умови збігу інформації про банківський рахунок, відкритий на ім`я особи, прізвища, імені, по батькові (за наявності), реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності) та відсутності у банку даних про смерть особи, набрання законної сили рішенням суду про визнання його безвісно відсутнім або оголошення померлим.
Незараховані суми коштів не пізніше ніж протягом наступного операційного дня після надходження коштів повертаються банками до АТ Ощадбанк для їх повернення Міністерству соціальної політики протягом трьох операційних днів після надходження коштів від банків. Водночас АТ Ощадбанк подає Міністерству соціальної політики в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису інформацію про прізвище, ім`я та по батькові (за наявності) одержувача, банківський рахунок (за стандартом IBAN), причини незарахування коштів, суму і дату повернення коштів на рахунок Міністерства.;
4) інформація (реєстри) про одержувачів соціальної допомоги, пільг та житлових субсидій подається Міністерству соціальної політики з накладеною кваліфікованою електронною печаткою за допомогою програмно-технічних засобів Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України для подальшої передачі АТ Ощадбанк.
Встановлені судом на підставі наявних у справі письмових доказів та пояснень, наданих сторонами у заявах по суті справи фактичні обставини свідчать, що позивач та її малолітній син подали заяви про оформлення довідки ВПО та про надання допомоги на проживання ВПО із використанням Порталу Дія та 20.04.2022 ОСОБА_1 та ОСОБА_2 видано довідки переселенця № 6505-75002683349 та №6505-7500268350 відповідно.
Тобто у розумінні Закону № 1706 та Порядку № 509 позивачка та її неповнолітній син набули статусу ВПО. Станом на момент розгляду спору вказані вище довідки є чинними та не скасовані в установленому законом порядку. Отже позивачка та її син мають право на отримання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам у розмірах, визначених Порядком №332.
Відповідачі наявність статусу ВПО та права на отримання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам не оспорювали.
Натомість підставою для невиплати заявникам допомоги ВПО на проживання є некоректність даних у платіжних дорученнях органу виплати, зокрема ІПН.
Суд, проаналізувавши наведені вище норми законодавства, що регулюють спірні правовідносини, констатує, що обов`язок відновлення порушеного права позивача, який має вчинитись шляхом зміни некоректних даних у його особовій електронній справі має покладатись на відповідача-2.
Тобто, належним та ефективним способом захисту прав позивачки суд вважає зобов`язання саме ДП «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України» вчинити дії з виправлення помилку допущену в Індивідуальному номері у платіжному дорученні наданому АТ "Ощадбанк".
Разом із цим, суд звертає увагу на те, що позовна вимога стосовно зобов`язання Міністерства праці та соціальної політики України вчинити дії з виплати ОСОБА_1 грошових коштів шляхом зарахування грошових коштів на рахунок НОМЕР_1 МФО банку 305299 банк отримувача КБ "Приватбанк" є передчасною, оскільки, враховуючи предмет та обставини даної справи, відповідач-1 ще не отримав належним чином оформлене доручення.
Виходячи з меж заявлених позовних вимог, положень проаналізованого законодавства, наявних у матеріалах справи доказів та встановлених судом обставин справи, суд дійшов висновку про наявність підстав для часткового задоволення позовних вимог.
Під час звернення з даним позовом до суду позивач судовий збір не сплачував на підставі частини першої статті 5 Закону України «Про судовий збір», тому підстави для вирішення питання щодо судових витрат відсутні.
Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
1. Адміністративний позов задовольнити частково.
2. Зобов`язати Державне підприємство «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України» вчинити дії з виправлення помилку допущену в Індивідуальному номері у платіжному дорученні наданому АТ "Ощадбанк" для можливості зарахування на рахунок UA863052990262026400933001425 МФО банку 305299 банк отримувачаКБ "Приватбанк" допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам у розмірі 20000,00 грн.
3. У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Щавінський В.Р.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.06.2025 |
Оприлюднено | 09.06.2025 |
Номер документу | 127937379 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Щавінський В.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні