4/136-10
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
21036, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 тел. 66-03-00, 66-11-31 http://vn.arbitr.gov.ua
І м е н е м У к р а ї н и
РІШЕННЯ
02 грудня 2010 р. Справа 4/136-10
Господарський суд Вінницької області у складі:
Головуючий суддя В. Білоус
Секретар судового засідання А. Логінов
за участю представників:
позивача: Гамарц О.С.- згідно довіреність № 77 від 04.01.10 р. .;
відповідача: Юр"євський В.Ю. - згідно довіреності № б/н від 30.09.10 р.;
3-ї особи - Фінансове управління Томашпільської районної державної адміністрації: не з"явився ;
3-ї особи - Головне фінансове управління Вінницької обласної державної адміністрації: Цехановський І.Л. - згідно довіреності № 05-1-37/1331 від 01.12.10 р.;
3-ї особи - Управління Державного казначейства у Вінницькій області: Бубела Н.А. - згідно довіреності № 14-40/134 від 11.01.10 р..;
3-ї особи - Державне казначейство України: не з"явився.
розглянувши справу у відкритому судовому засіданні за позовом:
за позовом:Одеської залізниці (вул. Пантелеймонівська, № 19, м. Одеса, 65012) до:Управління праці та соціального захисту населення Томашпільської районної державної адміністрації (пл. Ленінського Комсомолу, 2, смт. Томашпіль, Вінницька область, 24200); Треті особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Фінансове управління Томашпільської районної державної адміністрації (вул. Ленінського комсомолу, 4, смт. Томашпіль); Державе казначейство України (01601, м. Київ, вул.Бастіонна,6); Управління Державного казначейства у Вінницькій області(вул.Пирогова, 29 м. Вінниця); Головне фінансове управління Вінницької обласної державної адміністрації (вул.Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця) про стягнення 202300 грн. збитків за перевезення протягом 2010 р. пільгових категорій громадян залізничним транспортом в межах бюджетних асигнувань, -
ВСТАНОВИВ :
Відповідач у відзиві на позов, наданому в листі № 2228 від 05.10.2010 р. і його представник в судовому засіданні проти позову заперечили. Покликалися на те, що фінансування пільг за безкоштовний проїзд пільгової категорії населення залізничним транспортом відшкодовується згідно Постанови Кабінету Міністрів України №256 від 04.03.2002 року в межах бюджетних призначень. Кошторисні призначення на пільгове перевезення громадян залізничним транспортом на 2010 рік дійсно становлять 202300грн. Але дані кошти йдуть на погашення збитків за 2008 рік згідно рішення суду від 19 січня 2009 року, справа 14/102-08 та частина за проїзд пільгової категорії в 2009 році. Виходячи із вище сказаного управління праці та соціального захисту населення Томашпільської райдержадміністрації не має можливості заключити договір з Одеською залізницею на пільгове перевезення окремої категорії громадян залізничним транспортом на 2010 рік, так як заборгованість за судовим рішенням повністю не погашена, а також не погашена заборгованість за 2009 рік. Від Одеської залізниці до управління праці щомісячно направляються рахунки за пільговий проїзд окремих категорій громадян залізничним транспортом у 2010 році. Управління праці га соціального захисту не в змозі приймати розрахунки від Одеської залізниці таобліковувати витрати за надання пільг по перевезенню окремих категорій громадян залізничним транспортом за 2010 рік, згідно ст, 51 Бюджетного кодексу України передбачено, що розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють відповідні видатки за загальним фондом бюджету тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлеих кошторисами. Зобов'язання, взяті розпорядником бюджетних коштів без відповідних бюджетних асигнувань не вважаються бюджетними зобов"язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов"єязань є бюджетним правопорушенням. Управління праці та соціального захисту населення Томашпільської райдержадміністрації неодноразово зверталося з листами до фінансового управління райдержадміністрації (лист № 1219 від 01.07.2010 р.), головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації (лист № 1220 від 01.07.2010 року) з проханням посприяти у вирішенні питання щодо збільшення кошторисних призначень по перевезенню пільговою категорією населення залізничнім транспортом. Тому, лише при збільшені кошторисних призначень на 2010 рік управління праці та соціального захисту населення буде взмозі заключити договір з Одеською залізницею та реєструвати розрахунки за 2010 рік.
Фінансове управління Томашпільської районної державної адміністрації Вінницької області з листом № 02-20/1462 від 25.11.2010 р. надало копії витребуваних ухвалою суду доказів, в тому рахунку кошторису і плану асигнувань на 2010 р. відповідача КФК 170302 «Компенсаційні виплати на пільговий проїзд окремих категорій громадян залізничним транспортом»в сумі 202300 грн.
Державне казначейство України в листі від 25.11.2010 р. № 5-13/6410-22168 пояснило, що перерахування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв'язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд, та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян здійснюється у відповідності з вимогами постанов Кабінету Міністрів України від 04.03.2002 № 256 «Про затвердження Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету»(зі змінами) та від 11.01.2005 №20 «Про затвердження Порядку перерахування в 2010 році деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій»(зі змінами) - згідно з помісячним розписом асигнувань державного бюджету, але в межах фактичних зобов'язань відповідних бюджетів. Крім того, окремими дорученнями Міністерства фінансів України встановлюються індивідуальні нормативи та суми перерахування частини субвенції грошовими коштами. Розписом асигнувань державного бюджету на 2010 рік вказана субвенція передбачена Вінницькій області у сумі 50 002,9 тис. гривень, у тому числі на січень-листопад - 41 252,0 тис. гривень. Станом на 22.11.2010 зазначена субвенція перерахована з державного бюджету місцевим бюджетам Вінницької області у сумі 41 252,0 тис. гривень або 86,1 відсотка розпису на січень-листопад поточного року, у тому числі грошовими коштами - 24 814,5 тис. гривень. Перераховані кошти субвенції відповідають наявним зобов'язанням місцевих бюджетів Вінницької області по зазначених видатках та дорученням Міністерства фінансів України з цих питань.
Ці ж пояснення підтримав представник ГУ Держказначейства у Вінницькій області.
Головне фінансове управління в листі від 29.11.2010 р. і його представник у судовому засіданні пояснили, що передбачені законодавством пільги на проїзд окремих категорій громадян залізничним, автомобільним та міським електротранспортом з року в рік не підкріплені належними фінансовими ресурсами, асигнування в державному бюджеті закладаються на 40-50 відсотків менше від потреби. Разом з тим, права громадян щодо пільгового проїзду постійно розширюються внаслідок прийнятих нових законодавчих актів, збільшується собівартість пасажирських перевезень у зв'язку з подорожчанням пально-мастильних матеріалів, запасних частин тощо. Розмір коштів, які щорічно виділяються на таку компенсацію з державного бюджету місцевим бюджетам не відповідає реальним потребам. Так, у 2009 році передбачено 60199,8 тис.грн. при потребі 69199,8 тис.грн., в 2010 році доведено 50002,9 тис.грн. при обрахованій потребі головними розпорядниками коштів - управліннями праці та соціального захисту населення 151425,8 тис.грн. Крім того, починаючи з 2010 року загальна чисельність пільговиків збільшилась за рахунок багатодітних сімей. На протязі десяти місяців поточного року отримано з державного бюджету субвенцію на надання пільг з послуг зв'язку, інших передбачених законодавством пільг та компенсацію за пільговий проїзд в сумі 37637,3 тис.грн. при плані асигнувань на січень-жовтень 41115,6 тис.грн. Тобто, область недоотримала 3478,3 тис.грн., що призвело до зростання кредиторської заборгованості. На 01.11.2010р. кредиторська заборгованість становить 12439,9 тис.грн., в тому числі по компенсаційним виплатам на пільговий проїзд окремих категорій громадян автомобільним транспортом 6721,5 тис.грн., залізничним транспортом 207,1 тис.грн. і міським електротранспортом 3295,6 тис.грн. Доведений Вінницькій області на 2010 рік обсяг субвенції з державного бюджету на надання пільг з послуг зв'язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого побутового палива, послуг тепло-, водопостачання та водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та при будинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян в сумі 50002,9 тис.грн. затверджено рішенням сесії обласної Ради від 12.05.2010р. №1004 «Про обласний бюджет на 2010 рік», в тому числі бюджету Томашпільського району передбачено 544,0 тис.грн. Слід зазначити, що обсяг субвенції доводиться районам і містам обласного значення одною сумою, розподіл коштів за напрямками використання: пільги з послуг зв'язку, інші пільги, компенсація за пільговий проїзд окремих категорій громадян автомобільним, залізничним та міським електротранспортом відноситься до повноважень головних розпорядників коштів місцевих бюджетів. Згідно пункту 3 Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2002р. № 256 (із змінами і доповненнями) головними розпорядниками коштів місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення є керівники головних управлінь, управлінь, відділів та інших самостійних структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів рад, до компетенції яких належать питання праці та соціального захисту населення. За січень-жовтень 2010 року бюджету Томашпільського району при доведеному плані асигнувань в сумі 438,711 тис.грн. виділено субвенцію на надання пільг з послуг зв'язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання та водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та при будинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян в сумі 362,561 тис.грн., з них кліринговими розрахунками за механізмом постанови Кабінету Міністрів України від 14.01.2005р. №20 (із змінами та доповненнями) в сумі 108,275 тис.грн. та банківськими коштами в сумі 254,286 тис.грн.
Заслухавши пояснення представників сторін, повно, всебічно, об'єктивно і в сукупності дослідивши надані в справу докази, надавши їм юридичну оцінку, суд на підставі ст.ст.11, 16, 509, 525, 530, 623, 903. ЦК України 174 ГК України ч.2 ст.60 ЗУ «Про Державний бюджет України на 2010 р. прийшов до висновку про те, що позовні вимоги, підлягають задоволенню в сумі 202300 грн. бюджетних асигнувань на 2010 р., з огляду на таке.
Згідно ч.1,2 ст.509 ЦК України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (... сплатити гроші), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав встановлених ст.11 цього кодексу –цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства.
На підставі положень ст.ст. 9, 20 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали від Чорнобильської катастрофи", ст.ст. 12-16 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії соціального захисту", ст. 14 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей", ст. 7 Закону України "Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні", постанови КМУ від 17.05.1993 р. № 354 "Про безплатний проїзд пенсіонерів на транспорті загального користування", постанови КМУ від 16.08.1994 р. № 555 "Про поширення чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.05.1993 р. № 354", ст. 12 Закону України "Про транспорт", ч. 5 ст. 9 Закону України "Про залізничний транспорт", Одеською залізницею в 2010 р. здійснено перевезення 35450 пасажирів пільгових категорій по станціях віднесених до території Томашпільського району на загальну суму 342 530, 99 грн.
Розрахунок про кількість перевезених залізницею пільгових категорій громадян у приміському залізничному сполученні з застосуванням пільгових тарифів та про належні у зв'язку з цим залізниці компенсаційні виплати складаються з даних звітів квиткових кас станцій, які знаходяться на території Томашпільського району та звітів провідників-касирів приміських поїздів при оформленні та видачі пільгових квитків. Це стверджується щомісячними звітами, актами.
Відповідно до п. 21 Порядку обслуговування громадян залізничним транспортом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1997 р. № 252 оформлення пільгових та безоплатних проїзних документів здійснюється по пред'явленні документів, що підтверджують відповідне право.
Згідно п. 2 Правил видачі безплатних та пільгових проїзних документів за талонами, затвердженого наказом Міністерства транспорту України № 297 від 28.07.1998 р., безплатні або пільгові документи видаються всіма білетними касами загального користування за умови одночасного пред'явлення документа, який засвідчує право на пільги та листа (книжки) талонів.
Відповідно до ч. 5 ст. 9 та ст. 10 Закону України "Про залізничний транспорт" для захисту окремих категорій громадян на пасажирських перевезеннях, у тому числі у приміських, можуть передбачатись пільгові тарифи. Збитки в свою чергу завдані залізничному транспорту від їх використання відшкодовуються залізниці за рахунок державного або місцевого бюджету залежно від того, яким органом влади прийнято рішення щодо введення відповідних пільг. Вказане також затверджено ст. 42 Закону України "Про державний бюджет України на 2008 р. та про внесення змін до деяких законодавчих актів України".
Разом з тим, ст. 89 п. 4 підпунктом "Б" Бюджетного кодексу передбачено, що до видатків, які здійснюються з районних бюджетів та враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, належать також видатки на компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян залізничним транспортом.
В свою чергу, механізм фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання держаних програм соціального захисту населення щодо здійснення компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян за рахунок субвенцій з державного бюджету регулюється Порядком фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету, затвердженого постановою КМУ від 04.03.2002 р. № 256 відповідно до п.п. 5, 8, 12 якого головні розпорядники коштів місцевих бюджетів щомісяця готують дані про нараховані суми щодо компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян та акти звіряння розрахунків за надані послуги та направляють їх до фінансових органів райдержадміністрацій до 15 числа місяця, що настає за звітнім. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів у п'ятиденний термін здійснюють розрахунки з постачальниками відповідних послуг.
Частиною 1 ст. 22 Бюджетного кодексу України та пунктом 3 Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету, затвердженого постановою КМУ від 04.03.2002 р. № 256, головним розпорядником коштів місцевого бюджету є керівники управлінь, відділів та інших самостійних структурних підрозділів місцевих держадміністрацій, до компетенції яких належать питання праці та соціального захисту населення.
Вказане свідчить, що між сторонами виникли цивільні правовідносини з відшкодування витрат на перевезення пільгової категорії громадян в 2010 р. з підстав вказаних в законодавстві.
Згідно пояснень Державного казначейства України від 25.11.2010 р. розписом асигнувань державного бюджету на 2010 р. Вінницької області передбачено у сумі 50002,9 тис.грн. у тому числі на січень-листопад –41252,0 тис. грн. і станом на 22.11.2010 р. зазначила субвенція перерахована з державного бюджету місцевим бюджетом Вінницької області у сумі 41252,0 тис.грн., в тому числі 24814,5 тис. грн. грошовими коштами. Перераховані кошти субвенції відповідають наявним зобов'язанням місцевих бюджетів Вінницької області по зазначених видатках та дорученням Міністерства фінансів України з цих питань.
Планом асигнувань загального фонду бюджету на 2010 р. відповідачеві для компенсації пільгового проїзду залізницею (КФК 170302) передбачено бюджетні асигнування в сумі 202300 грн. В такій же сумі передбачені відповідачеві бюджетні асигнування в 2010 р. по КФК 170302 і в кошторисі на 2010 р.
На виконання вимог Порядку оформлення розрахунків і звітних документів при здійсненні продажу проїзних документів на залізничному транспорті Одеська залізниця направила до Управління праці та соціального захисту населення відповідні дані про надані послуги з перевезень пільгової категорії громадян і необхідність відшкодування понесених у зв'язку з цим збитків на суму 342530, 99 грн.
Відповідач свої зобов'язання щодо відшкодування витрат позивача від перевезення пільгової категорії громадян в 2010 р. не виконав.
Згідно з приписами ст. 23, частин п'ятої та шостої статті 51 Бюджетного кодексу України: розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та провадять видатки тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами; будь-які зобов'язання, взяті фізичними та юридичними особами за коштами Державного бюджету України без відповідних бюджетних асигнувань або ж з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України, не вважаються бюджетними зобов'язаннями; витрати державного бюджету на покриття таких зобов'язань не можуть здійснюватися.
Відповідно до підпункту “б” пункту 4 частини першої статті 89 та статті 102 Бюджетного кодексу України видатки місцевих бюджетів на державну програму соціального захисту, яка передбачає компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян, фінансуються за рахунок субвенцій з Державного бюджету України у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пункту 2 Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів за державними програмами соціального захисту населення провадиться за рахунок субвенцій, передбачених державним бюджетом на відповідний рік, у межах обсягів, затверджених у обласних бюджетах, бюджеті Автономної Республіки Крим, бюджетах міст Києва та Севастополя, міст республіканського Автономної Республіки Крим і обласного значення та у районних бюджетах на зазначені цілі.
Згідно з пунктом 3 Порядку головними розпорядниками коштів місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення є керівники головних управлінь, управлінь, відділів та інших самостійних структурних підрозділів місцевих держадміністрацій, виконавчих органів рад, до компетенції яких належать питання праці та соціального захисту населення.
Отже, зі змісту наведених норм вбачається, що загальний обсяг виплат з місцевих бюджетів на державну програму соціального захисту, яка передбачає компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян, не може перевищувати розміру затверджених субвенцій.
З огляду на наведені законодавчі приписи компенсація витрат позивача з перевезення пільгових категорій громадян повинна здійснюватися виключно в межах обсягів затверджених у місцевому бюджеті бюджетних призначень.
Тому позивач обґрунтовано пред'явив позов про стягнення лише 202300 грн. із 343530,99 грн. понесених витрат на перевезення пільгових категорій громадян в 2010 р., тобто в межах бюджетних асигнувань встановлених для відповідача в кошторисі на 2010 р. за КФК 170302 (перевезення залізницею).
Відповідач суму 202300 грн. витрат позивача від перевезення залізницею в 2010 р. пільгової категорії громадян позивачеві не сплатив. Це і стало причиною виникнення спору. Платіжні доручення і платіжна вимога надані відповідачем з листом № 2615 від 25.11.2010 р. судом до уваги не беруться, оскільки вони згідно призначення платежу, вказаного в них, стверджують відшкодування відповідачем позивачеві збитків від перевезення пільгової категорії громадян в 2008 р. за рішенням господарського суду Вінницької області № 14/102-08 від 19.01.2009 р., а також пільгових перевезень в 2009 р., а не в 2010 р.
Суд не бере до уваги лист відповідача № 2276 від 11.10.2010 р. про зміну бюджетного призначення на 37045 грн.74 коп. з КФК 170302 (залізничні перевезення) на 170102 (автомобільні перевезення), оскільки суду не надано доказів внесення, в передбаченому законом порядку –рішення районної ради про внесення змін до бюджету району на 2010 р. і змін на підставі нього до кошторису відповідача на 2010 р. по КФК 170302 ( перевезення залізницею) і змінений кошторис на КФУ 170302
Відповідно до п. 2.13 Порядку обліку зобов'язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державного казначейства України, затвердженого наказом Державного казначейства України від 09.08.2004 р. № 136, бюджетні фінансові зобов'язання щодо виплати субсидій, допомоги, пільг за оплатою за спожиті житлово-комунальні послуги та компенсацій громадянам з бюджету, на що згідно із законодавством України мають право відповідні категорії громадян, обліковуються органами Державного казначейства України незалежно від визначених на цю мету бюджетних призначень і бюджетних асигнувань.
Статтею 46 Конституції України гарантовано право громадян на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Це право гарантується загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними.
Враховуючи викладене, суд не приймає до уваги заперечення відповідача щодо неможливості відшкодування Одеській залізниці витрат пов'язаних з наданням послуг щодо перевезення пасажирів пільгових категорій по території України в зв'язку з обмеженням бюджетних призначень на вказані цілі в 2010 р., оскільки вказані права відповідної категорії громадян гарантовані державою, Конституцією України, Законами України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали від Чорнобильської катастрофи", "Про статус ветеранів війни, гарантії соціального захисту", "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей", "Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні", "Про транспорт", "Про залізничний транспорт", "Про державний бюджет на 2010 р." та Постановою КМУ від 17.05.1993 р. № 354 "Про безплатний проїзд пенсіонерів на транспорті загального користування" і Постановою КМУ від 16.08.1994 р. № 555 "Про поширення чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.05.1993 р. № 354".
Разом з тим, ні Конституція України, ні Закон України "Про державний бюджет України на 2010 р." не ставлять обов'язок відшкодування витрат за послуги по перевезенню пасажирів пільгових категорій залізничним транспортом в залежність від надходження бюджетних асигнувань.
З огляду на це суд не бере до уваги заперечення відповідачем проти позову, а також тому, що позов пред'явленню позивачем про відшкодування збитків від пільгових перевезень в 2010 р. в межах бюджетних асигнувань доведених відповідачеві на 2010 р. по КФК 170302 (компенсація перевезень залізницею), а платіжні доручення і платіжна вимога стосуються оплати збитків від пільгових перевезень в 2008 р., 2009 р., а не в 2010 р.
Таким чином, позовні вимоги щодо відшкодування 202300 грн. збитків від перевезення пільгових категорій громадян, пред'явлені в межах бюджетних асигнувань відповідача на 2010 р. є законними, обґрунтованими належними доказами, а відтак підлягаючими задоволенню.
В зв'язку із задоволенням позову судові витрати на держане мито в сумі 2023 грн., на інформаційно - технічне забезпечення судового процесу в сумі 236 грн., згідно ч.1.5 ст.49 ГПК слід покласти на відповідача.
Керуючись ст.32, 33, 34, ч.1, 5 ст.49, ст.82-84, 85, 116, 117 ГПК України,-
ВИРІШИВ :
1.Позов задовольнити. Судові витрати на держане мито в сумі 2023 грн., на інформаційно - технічне забезпечення судового процесу в сумі 236 грн. покласти на відповідача.
2.Стягнути з Управління праці та соціального захисту населення Томашпільської районної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 34246413(пл. Ленінського Комсомолу, 2, смт. Томашпіль, Вінницька область, 24200)на користь Одеської залізниці, код ЄДРПОУ 01071315 (вул. Пантелеймонівська, № 19, м. Одеса, 65012) 202300 грн. збитків за перевезення в 2010 р. пільгових категорій громадян залізничним транспортом, 2023 грн. витрат на сплату держмита, 236 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судовому процесу. В день набрання рішенням законної сили видати наказ.
3.Копію рішення направити позивачеві, відповідачеві, третім особам рекомендованим листом або вручити їх повноважним представникам під розписку.
Вступну та резолютивну частини рішення оголошено 02.12.2010 р. Повний текст рішення відповідно до ст.84 ГПК України оформлено і підписано 06.12.2010 р. Рішення набирає законної сили на протязі 10-ти днів з дня повного його оформлення і підписання.
Суддя Білоус В.В.
віддрук. прим.:
1 - до справи
2 - позивачу (вул. Пантелеймонівська, № 19, м. Одеса, 65012)
3 - відповідачу (пл. Ленінського Комсомолу, 2, смт. Томашпіль, Вінницька область, 24200)
4-Фінансове управління Томашпільської районної державної адміністрації (вул. Ленінського комсомолу, 4, смт. Томашпіль )
5- Державному казначейству України (01601, м. Київ, вул.Бастіонна,6)
6-Управлінню Державного казначейства у Вінницькій області ( вул. Пирогова, 29 м. Вінниця)
7-Головне фінансове управління Вінницької обласної державної адміністрації (вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця)
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 02.12.2010 |
Оприлюднено | 15.12.2010 |
Номер документу | 12805985 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Вінницької області
Білоус В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні