Герб України

Ухвала від 03.07.2025 по справі 480/12138/23

Сумський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про продовження строку подання звіту про виконання рішення суду

03 липня 2025 року Справа № 480/12138/23

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Прилипчука О.А.,

розглянувши у письмовому провадженні в приміщенні суду в м. Суми звіт Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумської області щодо виконання рішення суду по справі

за позовом ОСОБА_1

до Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумської області,

третя особа - Рада адвокатів Сумської області

про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

Рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 06.05.2024 задоволено адміністративний позов ОСОБА_1 до Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумської області, третя особа - Рада адвокатів Сумської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії.

Визнано протиправною бездіяльність Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумської області щодо неоприлюднення публічної інформації відповідно до вимог ст. 15 Закону України Про доступ до публічної інформації".

Зобов`язано Кваліфікаційно-дисциплінарну комісію адвокатури Сумської області оприлюднити на її вебсайті (http://advоkatura.sumy.uа) публічну інформацію, передбачену ч. 1 ст. 15 Закону України Про доступ до публічної інформації".

Також цим рішенням постановлено стягнути з Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумської області на користь ОСОБА_1 судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 858,88 грн.

Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 19.07.2024 апеляційну скаргу Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумської області залишено без задоволення, рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06.05.2024 р. по справі № 480/12138/23 залишено без змін.

20.01.2025 через систему "Електронний суд" від позивачки до суду надійшла заява про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду.

Ухвалою суду від 11.02.2025 заяву ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду задоволено. Встановлено судовий контроль за виконанням рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06.05.2024 у справі №480/12138/23 та зобов`язано Кваліфікаційно-дисциплінарну комісію адвокатури Сумської області протягом дев`яносто днів з дня отримання цієї ухвали подати звіт про виконання рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06.05.2024 у справі №480/12138/23.

01.05.2025 через систему "Електронний суд" відповідачем подано звіт про виконання рішення судута просить постановити ухвалу про прийняття звіту КДКА Сумської області про виконання рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06 травня 2024р. за позовом ОСОБА_1 до Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумської області, третя особа - Рада адвокатів Сумської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії у справі №480/12138/23.

Ухвалою суду від 02.05.2025 у прийнятті звіту Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумської області про виконання рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06.05.2024р. у справі №480/12138/23 відмовлено.

05.05.2025 через систему "Електронний суд" відповідачем подано звіт про виконання рішення суду та просить постановити ухвалу про прийняття звіту КДКА Сумської області про виконання рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06 травня 2024р. за позовом ОСОБА_1 до Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумської області, третя особа - Рада адвокатів Сумської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії у справі №480/12138/23.

Ухвалою суду від 26.05.2025 у прийнятті звіту Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумської області про виконання рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06.05.2024р. у справі №480/12138/23 відмовлено.

28.05.2025 через систему "Електронний суд" відповідачем подано звіт про виконання рішення суду та просить постановити ухвалу про прийняття звіту КДКА Сумської області про виконання рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06 травня 2024р. за позовом ОСОБА_1 до Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумської області, третя особа - Рада адвокатів Сумської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії у справі №480/12138/23.

В обґрунтування звіту зазначено, що виконуючи рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06.05.2024р. у справі №480/12138/23 Кваліфікаційно-дисциплінарною комісією адвокатури Сумської області на вебсайті Ради адвокатів Сумської області (http://advоkatura.sumy.uа), який є спільним з КДКА Сумської області, оприлюднено публічну інформацію, передбачену ч. 1 ст. 15 Закону України Про доступ до публічної інформації", яка в подальшому оновлюється.

На вебсайті Ради адвокатів Сумської області (http://advоkatura.sumy.uа) мається розділ «Органи адвокатського самоврядування», серед яких мається підрозділ «Кваліфікаційно-дисциплінарна комісія адвокатури».

В ньому міститься інформація про назву суб`єкта владних повноважень - Кваліфікаційно-дисциплінарна комісія адвокатури Сумської області, адресу - 40000 м.Суми, вул.Петропавлівська, 68, засоби зв`язку, електронна адреса, відомості про Голову КДКА Сумської області, номер телефону, а також розпорядок роботи

Вся публічна інформація розмішена у 6-ти розділах. Серед них - це Положення про Кваліфікаційно-дисциплінарну комісію адвокатури Сумської області, в якому мається перелік нормативних актів, що регулюють діяльність КДКА Сумської області.

В ухвалі суду про встановлення судового контролю, як на недолік, вказано, що цей розділ містить лише перелік найменувань нормативних актів , які регулюють діяльність КДКА Сумської області, але не самі документи.

На виконання ухвали суду опубліковано Положення про Кваліфікаційно- дисциплінарну комісію адвокатури Сумської області, що безпосередньо визначає та регулює нормативно-правові засади нашої діяльності. з яким можна ознайомитися за посиланням.

Що стосується решти нормативних актів - це Закон України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», а також Порядок допуску до складення кваліфікаційного іспиту, порядок складення кваліфікаційного іспиту та методика оцінювання результатів складення кваліфікаційного іспиту для набуття права на заняття адвокатською діяльністю в Україні, затверджений рішенням Ради адвокатів України від 17.12.2013р. №270 з наступними змінами та доповненнями, останні - згідно з рішенням Ради адвокатів України №71 від 11.08.2023р., Програма складення кваліфікаційного іспиту, затверджено рішенням Ради адвокатів України від 21.09.2019р. №113, Положення про порядок прийняття та розгляду скарг щодо неналежної поведінки адвоката, яка може мати наслідком його дисциплінарну відповідальність, затверджене рішенням Ради адвокатів України від 30 серпня 2014 року № 120 (з останніми змінами, внесеними рішенням Ради адвокатів України від №84 від 11.08.2023р.), то вони маються в загальному доступі в мережі Інтернет.

Другий розділ - це склад кваліфікаційної палати, в якому зазначена адреса, номер телефону та список членів кваліфікаційної палати з зазначенням голови та секретаря палати.

На виконання ухвали суду оприлюднені номери службового телефону голови та секретаря палати, а також розміщені зразки заяви про допуск до складення кваліфікаційного іспиту та згоди на обробку персональних даних.

Також зазначено, що всі члени кваліфікаційної палати працюють на безоплатній основі.

Третій розділ - це склад дисциплінарної палати, в якому зазначена адреса, номер телефону та список членів дисциплінарної палати з зазначенням голови, заступника та секретаря палати.

На виконання ухвали суду оприлюднені номери службового телефону голови та секретаря палати.

Також зазначено, що всі члени дисциплінарної палати працюють на безоплатній основі.

Четвертий розділ - це рішення КДКА, в якому опубліковані усі рішення, прийняті кваліфікаційною палатою за період січень-грудень 2024р. Що стосується рішень дисциплінарної палати за цей період, то вони відсутні, оскільки в цей період часу дисциплінарна палата не здійснювала своїх повноважень через відсутність кворуму.

За 2025р. оприлюднені всі прийняті рішення КДКА Сумської області, серед них: рішення кваліфікаційної палати від 31.01.2025р., 28.02.2025р., 21.03.2025р. та рішення дисциплінарної палати від 30.01.2025р., 20.03.2025р., 03.04.2025р.

П`ятий розділ - це статистична інформація, в якому за посиланням можна ознайомитися з усіма поквартальними статистичними звітами КДКА Сумської області за 2024р. та за 1-й квартал 2025р.

Шостий розділ - це звітність, в якому оприлюднено фінансову звітність КДКА Сумської області за 2024р.

На цій же сторінці справа у колонці «Новини» публікуються оголошення з інформацією про дату, час та місце наступних засідань кваліфікаційної та дисциплінарної палат КДКА Сумської області.

КДКА Сумської області не фінансується за рахунок бюджетних коштів, заробітну плату голова та члени палат не отримують, відповідно, інформація про фінансові ресурси, що передбачена ч.1 ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», у нас відсутня.

Крім того, порядок та умови обрання голови та членів кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури визначаються в ст.50 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» - вони обираються на конференції адвокатів регіону. Тому в КДКА Сумської області не може бути вакантних посад, не проводяться конкурси на їх заміщення, тощо. Відповідно, така інформація відсутня.

Таким чином, з урахуванням специфіки діяльності, на виконання рішення суду та ухвали про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення була оприлюднена публічна інформація, передбачена ч. 1 ст. 15 Закону України Про доступ до публічної інформації", яка постійно оновлюється.

09.06.2025 позивачем надано додаткові пояснення, в яких зазначено, що відповідачем рішення суду виконано не в повному обсязі.

Зокрема зазначила, що на вебсайті Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумської області відсутні відомості передбачені п.1, 2, 3, 7, 10, 11 ч. ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», а тому просила відмовити у прийнятті звіту про виконання рішення суду.

18.06.2025 відповідачем подано додаткові пояснення до звіту, в яких заперечувала щодо не виконання рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06.05.2024р. у справі №480/12138/23, просила прийняти звіт про виконання рішення суду.

Розглянувший поданий звіт, суд зазначає наступне.

Відповідно до частини 1 статті 382-3 КАС України за наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень суд постановляє ухвалу про прийняття або відмову у прийнятті звіту, яку може бути оскаржено в апеляційному порядку за правилами частини п`ятої статті 382-1 цього Кодексу. Оскарження ухвали не зупиняє її виконання.

За приписами частини 2 статті 382-3 КАС України суд відмовляє у прийнятті звіту, якщо суб`єктом владних повноважень не наведено обґрунтовані обставини, які ускладнюють виконання судового рішення, або заходи, які вживаються ним для виконання судового рішення, на переконання суду, є недостатніми для своєчасного та повного виконання судового рішення. Суд також відмовляє у прийнятті звіту, якщо звіт подано без додержання вимог частин другої та/або третьої статті 382-2 цього Кодексу.

Суд також відмовляє у прийнятті звіту, якщо звіт подано без додержання вимог частин другої та/або третьої статті 382-2 цього Кодексу.

Аналіз викладених норм процесуального закону свідчить, що підставами для відмови у прийнятті звіту є:

-не наведення суб`єктом владних повноважень обґрунтованих обставин, які ускладнюють виконання судового рішення,

-недостатність заходів, які вживаються ним для виконання судового рішення, для своєчасного та повного виконання судового рішення;

-подання звіту без додержання вимог частин другої та/або третьої статті 382-2 КАС України.

Суд зазначає, що рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 06.05.2024 зобов`язано Кваліфікаційно-дисциплінарну комісію адвокатури Сумської області оприлюднити на її вебсайті (http://advоkatura.sumy.uа) публічну інформацію, передбачену ч. 1 ст. 15 Закону України Про доступ до публічної інформації".

Станом на дату розгляду звіту про виконання рішення суду, судом встановлено, що спірним залишається питання щодо виконання відповідачем вимог п.1, 2, 3, 7, 10, 11 ч.1 ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Щодо інших пунктів зазначеної норми сторони підтверджуються факт його виконання.

Так, згідно п.1 ч.1 ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядники інформації зобов`язані оприлюднювати: інформацію про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання, структуру, принципи формування та розмір оплати праці, винагороди, додаткового блага керівника, заступника керівника юридичної особи публічного права, керівника, заступника керівника, члена наглядової ради державного чи комунального підприємства або державної чи комунальної організації, що має на меті одержання прибутку, особи, яка постійно або тимчасово обіймає посаду члена виконавчого органу чи входить до складу наглядової ради господарського товариства, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) прямо чи опосередковано належать державі та/або територіальній громаді, тощо), а також інформацію, зазначену в частині п`ятій статті 6 цього Закону;

Із відомостей, розміщених на офіційному вебсайті Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумській області (https://www. http://advokatura.sumy.ua/) станом на 03.07.2025, судом встановлено, що відповідачем оприлюднено інформацію про структуру (організаційну структуру) КДКА; інформацію про нормативно-правові засади діяльності КДКА; статистичну звітність; перелік актів індивідуальної дії, прийнятих КДКА.

Також, суд зазначає, що оскільки КДКА Сумської області не фінансується за рахунок бюджетних коштів, заробітну плату голова та члени палат не отримують, відповідно, інформація про фінансові ресурси, що передбачена ч.1 ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» відсутня, а тому відсутній обов`язок щодо оприлюднення таких відомостей.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить висновку, що у наведеній частині рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06.05.2024р. у справі №480/12138/23 виконано.

Відповідно до п.2 ч.1 ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядники інформації зобов`язані оприлюднювати нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформацію про нормативно-правові засади діяльності.

З відомостей, розміщених на офіційному вебсайті Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумській області (https://www. http://advokatura.sumy.ua/) станом на 03.07.2025, судом встановлено, що відповідачем розміщено перелік нормативних актів, що регулюють діяльність КДКА Сумської області, опубліковано тексти даних актів, з якими можна ознайомитися за гіперпосиланнями.

Також, додано Регламент кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури регіону, затверджений рішенням Ради адвокатів України №268 від 17.12.2013р., з текстом якого також можна ознайомитися за гіперпосиланням.

Отже, суд приходить висновку, що відповідачем оприлюднено нормативно-правові акти, що регулюють діяльність КДКА Сумської області.

Щодо тверджень позивачки про необхідність оприлюднення Статуту НААУ та актів ВКДКА, суд наголошує, що ч.1 ст.15 Закону України Про доступ до публічної інформації" передбачено, що підлягають оприлюдненню, зокрема, нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньо організаційних), прийняті розпорядником публічної інформації, тобто в даному випадку - це КДКА Сумської області, а тому обов`язок оприлюднення рішень інших органів самоврядування у відповідача відсутній.

Також, в розділі «Рішення КДКА» оприлюднено рішення за період 2024-2025 роки, зокрема із питань дисциплінарного провадження.

Щодо доводів позивачки про те, що рішення, прийняті КДКА Сумської області, були оприлюднені не за весь період діяльності, а за 2024р. та з січня по квітень (на даний час - вже по травень) 2025р., суд зазначає, що оскільки рішення суду у даній справі набрало законної сили 19.07.2024 та предметом розгляду справи не був визначений конкретний період оприлюднення рішень, а тому суд не досліджує питання оприлюднення усіх рішень КДКА Сумської області за всі роки її діяльності.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить висновку, що у наведеній частині рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06.05.2024р. у справі №480/12138/23 виконано.

Згідно п.3 ч.1 ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядники інформації зобов`язані оприлюднювати перелік та умови отримання послуг, що надаються цими органами, форми і зразки документів, правила їх заповнення.

Із відомостей, розміщених на офіційному вебсайті Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумській області (https://www. http://advokatura.sumy.ua/) станом на 03.07.2025, судом встановлено, що відповідачем розміщено Порядок допуску до складення кваліфікаційного іспиту, порядок складення кваліфікаційного іспиту та методика оцінювання результатів складення кваліфікаційного іспиту для набуття права на заняття адвокатською діяльністю в Україні, затверджений рішенням Ради адвокатів України від 17.12.2013р. №270 та зразки заяви про допуск до складання кваліфікаційного іспиту та згоди на обробку персональних даних.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить висновку, що у наведеній частині рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06.05.2024р. у справі №480/12138/23 виконано.

Відповідно п.7 ч.1 ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядники інформації зобов`язані оприлюднювати плани проведення та порядок денний своїх відкритих засідань.

Із відомостей, розміщених на офіційному вебсайті Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумській області (https://www. http://advokatura.sumy.ua/) станом на 03.07.2025, слідує, що в розділі «Новини» публікуються оголошення про дату, час та місце засідань кваліфікаційної та дисциплінарної палат КДКА.

Проте, в новині за 11.06.2025 не зазначено план проведення та порядок денний засідання кваліфікаційної палати, що свідчить про неповне виконання рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06.05.2024р. у справі №480/12138/23.

Разом з тим, доводи позивача про необхідність опублікування архівних відомостей щодо порядків денних попередніх засідань п.7 ч.1 ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» не передбачає.

Враховуючи вищевикладене, суд не приймає звіт про виконання рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06.05.2024р. у справі №480/12138/23 у наведеній частині.

Згідно п.10 ч.1 ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядники інформації зобов`язані оприлюднювати звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію.

Із відомостей, розміщених на офіційному вебсайті Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумській області (https://www. http://advokatura.sumy.ua/) станом на 03.07.2025, судом встановлено, що відповідачем у розділі «Статистична інформація» було розміщена звітність за 2024-2025 рік.

Щодо доводів позивачки про те, що звіти, прийняті КДКА Сумської області, були оприлюднені не за весь період діяльності, а за 2024р. -2025р., суд зазначає, що оскільки рішення суду у даній справі набрало законної сили 19.07.2024 та предметом розгляду справи не був визначений конкретний період оприлюднення рішень, а тому суд не досліджує питання оприлюднення усіх рішень КДКА Сумської області за всі роки її діяльності.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить висновку, що у наведеній частині рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06.05.2024р. у справі №480/12138/23 виконано.

Відповідно п.11 ч.1 ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядники інформації зобов`язані оприлюднювати інформацію про діяльність суб`єктів владних повноважень, а саме про:

їхні місцезнаходження, поштову адресу, номери засобів зв`язку, адреси офіційного веб-сайту та електронної пошти;

прізвище, ім`я та по батькові, службові номери засобів зв`язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників, а також керівників структурних та регіональних підрозділів, основні функції структурних та регіональних підрозділів, крім випадків, коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом;

розклад роботи та графік прийому громадян;

вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;

перелік та умови надання послуг, форми і зразки документів, необхідних для надання послуг, правила їх оформлення;

перелік і службові номери засобів зв`язку підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, та їх керівників, крім підприємств, установ та організацій, створених з метою конспірації, оперативно-розшукової або контррозвідувальної діяльності;

порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень суб`єктів владних повноважень, їх дій чи бездіяльності;

систему обліку, види інформації, якою володіє суб`єкт владних повноважень.

Із відомостей, розміщених на офіційному вебсайті Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумській області (https://www. http://advokatura.sumy.ua/) станом на 03.07.2025, судом встановлено, що відповідачем не оприлюднено функції структурних підрозділів, графік прийому громадян (окремо від загального розпорядку роботи, якщо такий існує), Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень КДКА, її дій чи бездіяльності, систему обліку і перелік видів інформації, якою володіє КДКА.

Враховуючи вищевикладене, суд не приймає звіт про виконання рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06.05.2024р. у справі №480/12138/23 у наведеній частині.

Таким чином, суд приходить висновку про виконання відповідачем вимог п.1,2,3,10 ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Разом з тим, вимоги п. 7, 11 ч.1 ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» виконані не у повному обсязі, а тому, суд не приймає звіт Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумської області про виконання рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06.05.2024р. у справі №480/12138/23.

Керуючись ст. ст. 248, 256, 295, 382-2, 382-3 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

У прийнятті звіту Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Сумської області про виконання рішення Сумського окружного адміністративного суду від 06.05.2024р. у справі №480/12138/23 - відмовити.

Встановити Кваліфікаційно-дисциплінарній комісії адвокатури Сумської області новий строк для подання звіту про виконання рішення суду від 06.05.2024р. у справі №480/12138/23 в частині виконання вимог п. 7, 11 ч.1 ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» - протягом 60 днів з дня набрання цією ухвалою законної сили.

Ухвала набирає законної сили в момент підписання суддею та оскарженню не підлягає.

Суддя О.А. Прилипчук

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.07.2025
Оприлюднено07.07.2025
Номер документу128604671
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на доступ до публічної інформації

Судовий реєстр по справі —480/12138/23

Ухвала від 03.07.2025

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 26.05.2025

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 02.05.2025

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 11.02.2025

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 30.01.2025

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 20.01.2025

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 21.11.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Постанова від 19.07.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 27.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 27.05.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні