Галицький районний суд м.львова
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа № 461/4919/25
Провадження № 1-кс/461/4170/25
УХВАЛА
про арешт майна
03.07.2025 м. Львів
Слідчий суддя Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1 , секретар судового засідання ОСОБА_2 , з участю прокурора ОСОБА_3 , власника майна ОСОБА_4 , представника власника майна ОСОБА_5 адвоката ОСОБА_6 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові клопотання прокурора Спеціалізованої екологічної прокуратури (на правах відділу) Львівської обласної прокуратури ОСОБА_3 про накладення арешту на майно,-
в с т а н о в и в:
враховуючи те, що складання ухвали слідчого судді вимагає значного часу, вважаю за необхідне обмежитися складанням, та оголошенням її резолютивної частини, складання та оголошення повного тексту ухвали відклавши на строк не пізніше п`яти діб з дня проголошення резолютивної частини ухвали.
Керуючись ч.2 ст.376 КПК України, слідчий суддя, -
п о с т а н о в и в:
клопотання прокурора Спеціалізованої екологічної прокуратури (на правах відділу) Львівської обласної прокуратури ОСОБА_3 про накладення арешту на майно задовольнити частково.
Накласти арешт на майно, яке було вилучене 30.06.2025 в ході проведення обшуку у приміщеннях, які використовує ОСОБА_5 , що за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
- Договір №27 на закупівлю послуг від 06.02.2025 із специфікацією на 6 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_5 ;
-Договір №2 на закупівлю послуг від 06.01.2025 із специфікацією на 6 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_5 ;
- Договір №56 на закупівлю послуг від 25.02.2025 із специфікацією на 7 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_5 ;
- Договір №46 на закупівлю послуг від 20.02.2025 із специфікацією на 6 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_5 ;
- Договір №62 на закупівлю послуг від 13.03.2024 із специфікацією на 6 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_5 ;
- Акти здачі-приймання робіт (надання послуг) та акти звіряння розрахунків по договорах №27 на закупівлю послуг від 06.02.2025 між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_5 ; №2 на закупівлю послуг від 06.01.2025 між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_5 ; №56 на закупівлю послуг від 25.02.2025 між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_5 ; №46 на закупівлю послуг від 20.02.2025 між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_5 ; №62 на закупівлю послуг від 13.03.2024 між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_5 на 191 арк.;
- Подорожні листи по ФОП ОСОБА_5 в кількості 124 шт.;
- Документи із вільними взірцями підпису ОСОБА_5 : Договір оренди приміщення від 01.01.2025 із актом на 2 арк.; Акт №18 виїзного огляду місця провадження господарської діяльності отримувача мікрогранту щодо дотримання ним умов договору мікрогранту від 15.03.2024 із додатком на 4 арк.; договір поставки № 1310/200 від 13.10.2023 на 4 арк.; договір поставки №15/09-1 від 15.09.2023 на 2 арк.;
- Відтиски печатки ФОП ОСОБА_5 на 10 арк.;
- Талони-замовника до дорожніх листів, реєстр шляхових листів на надані послуги, акти здачі послуг на 41 аркуші (документи не підписані);
- Банківські виписки ФОП ОСОБА_5 .
В задоволенні решти вимог клопотання відмовити.
Зобов`язати слідчих СУ ГУНП у Львівській області, які входять до складу слідчої групи у кримінальному провадженні, внесеному 30.12.2024 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12024140000001242, вилучене 30.06.2025 в ході проведення обшуку у вказаному кримінальному провадженні майно, а саме:
- Договір №51 на закупівлю послуг від 25.02.2025 із специфікацією на 6 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_7 ; Договір №100 на закупівлю послуг від 02.04.2024 із специфікацією на 6 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_7 ; Акти здачі-приймання робіт (надання послуг) та акти звіряння розрахунків по договорах №51 на закупівлю послуг від 25.02.2025 із специфікацією між ДП «Львіввугілля» та ОСОБА_7 та №100 на закупівлю послуг від 02.04.2024 із специфікацією на 6 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_7 на 161 арк.; Договір №196 на закупівлю послуг від 12.06.2025 із специфікацією на 8 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_8 ; Договір №104 на закупівлю послуг від 02.04.2024 із специфікацією на 6 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_8 ; Акти здачі-приймання робіт (надання послуг) та акти звіряння розрахунків по договорі №104 на закупівлю послуг від 02.04.2024 із специфікацією між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_8 на 112 арк.; Договір №50 на закупівлю послуг від 25.02.2025 із специфікацією на 6 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_9 ; Акти здачі-приймання робіт (надання послуг) та акти звіряння розрахунків по договорі №50 на закупівлю послуг від 25.02.2025 із специфікацією на 6 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_9 на 23 арк.; Договір №49 на закупівлю послуг від 25.02.2025 із специфікацією на 6 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_10 ; Договір №102 на закупівлю послуг від 02.04.2024 із специфікацією на 6 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_10 ; Договір №103 на закупівлю послуг від 02.04.2024 із специфікацією на 6 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_10 ; Договір №99 на закупівлю послуг від 02.04.2024 із специфікацією на 6 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_10 ; Акти здачі-приймання робіт (надання послуг) та акти звіряння розрахунків по договорах №102 на закупівлю послуг від 02.04.2024 із специфікацією між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_10 , №103 на закупівлю послуг від 02.04.2024 із специфікацією між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_10 , №99 на закупівлю послуг від 02.04.2024 із специфікацією між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_10 та № 49 на закупівлю послуг від 25.02.2025 із специфікацією на 6 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_10 на 360 арк.; Договір №52 на закупівлю послуг від 25.02.2025 із специфікацією на 7 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_4 ; Договір №159 на закупівлю послуг від 14.05.2024 із специфікацією на 6 арк. між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_4 ; Акти здачі-приймання робіт (надання послуг) та акти звіряння розрахунків по договорах №52 на закупівлю послуг від 25.02.2025 між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_4 та №159 на закупівлю послуг від 14.05.2024 між ДП «Львіввугілля» та ФОП ОСОБА_4 на 256 арк.; Подорожні листи по ФОП ОСОБА_4 в кількості 24 шт.; Журнали щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв а кількості 7 шт.; Документи із вільними взірцями підпису ОСОБА_4 : Договір про закупівлю №42/2240-Б від 15.11.2021 на 4 арк., додаткову угоду №2 до Договору №15/12022-2ЧГ про надання послуг від 15.10.2022 від 03.04.2023 на 2 арк., акт приймання передачі наданих послуг до Договору №15-10/2022-2ЧГ від 15.10.2022 на 2 арк.; Документи із вільними взірцями підпису ОСОБА_8 : Договір поставки №15П-10 від 01.10.2024 на 6 арк.; видаткову накладну №Чг 00452 від 19.03.2025 на 1 арк., видаткову накладну №13796 від 12.02.2025 на 1 арк., видаткову накладну №2657 від 29.11.2024 на 2 арк., накладну №33 від 15.11.2024 на 1 арк., накладну №67 від 19.09.2024 на 1 арк., Договір №28/2 від 28.02.2024 із додатком на 2 арк., договір №242 оренди майна від 18.06.2024 на 2 арк.; Документи із вільними взірцями підпису ОСОБА_9 : Договір поставки №49 від 16.02.2022 на 2 арк.; договір №103 на закупівлю послуг від 16.02.2024 на 7 арк., видаткову накладну №37986 від 02.04.2025 на 1 арк., видаткову накладну №80251 від 09.08.2024 на 1 арк., видаткову накладну №7897 від 17.10.2024 на 1 арк., Договір про надання послуг від 01.01.2024 на 1 арк.; Документи із вільними взірцями підпису ОСОБА_7 : Договір №1 надання послуг перевезення від 01.01.2025 на 1 арк.; Договір №2 надання послуг перевезення від 01.01.2025 на 1 арк.; Договір №1 надання послуг перевезення від 02.01.2024 на 1 арк.; Документи із вільними взірцями підпису ОСОБА_10 в наступних документах: Договір №2 надання послуг перевезення від 27.03.2025 на 1 арк.; Договір №2 надання послуг перевезення від 01.11.2024 на 1 арк.; Договір №1 надання послуг перевезення від 01.03.2024 на 2 арк.; Відтиски печатки ФОП ОСОБА_9 на 10 арк.; Відтиски печатки ФОП ОСОБА_8 на 10 арк.; Відтиски штампу ФОП ОСОБА_4 на 10 арк.; Відтиски печатки ФОП ОСОБА_10 на 10 арк.; 2 блокноти із чорновими записами; Медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом в кількості 27 штук; Аркуш А4 із даними водіїв на 1 арк., банківські виписки ФОП ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_4 на 10 арк., ФОП ОСОБА_10 за 2024-2025 рік,- повернути ОСОБА_4 ;
- банківські картки «РайфайзенБанк» № НОМЕР_1 , № НОМЕР_2 , № НОМЕР_3 , № НОМЕР_4 , № НОМЕР_5 ; Банківські картки «ОщадБанк» № НОМЕР_6 , № НОМЕР_7 , № НОМЕР_8 , № НОМЕР_9 , № НОМЕР_10 , № НОМЕР_11 , № НОМЕР_12 , № НОМЕР_13 , № НОМЕР_14 , Банківські картки «АльфаБанк» № НОМЕР_15 , № НОМЕР_16 , - повернути по-приналежності.
Контроль за виконанням ухвали слідчого судді покласти на прокурора у кримінальному провадженні.
На ухвалу слідчого судді безпосередньо до Львівського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення може бути подана апеляційна скарга. Якщо ухвалу суду постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.
Копія ухвалинегайнопісляїї постановленнявручаєтьсяслідчому,прокурору,атакожприсутнім підчасоголошенняухвали: фізичній або юридичній особі, щодо майна якої вирішувалося питання про арешт . У разі відсутності таких осіб під час оголошення ухвали копія ухвали надсилається їм не пізніше наступного робочого дня після її постановлення.
Ухвала може бути скасованою в порядку, що передбачений ст.174 КПК України.
Повний текст ухвали буде складений та оголошений 07.07.2025 о 16:00 год.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Галицький районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 03.07.2025 |
Оприлюднено | 07.07.2025 |
Номер документу | 128628546 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Галицький районний суд м.Львова
Кротова О. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні