Херсонський міський суд херсонської області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа №766/15938/21
н/п 1-кс/766/5815/25
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28.07.2025 рокуслідчий суддяХерсонського міськогосуду Херсонськоїобласті ОСОБА_1 ,за участюсекретаря судовогозасідання ОСОБА_2 ,розглянувши клопотаннясторони кримінальногопровадження №42021232010000084від 08.09.2021 року, т.в.о. старшого слідчого СВ Херсонського районного управління поліції ГУНП в Херсонській області капітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів та їх вилучення, -
В С Т А Н О В И В:
В провадження слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , надійшло клопотання сторони кримінального провадження № 42021232010000084 від 08.09.2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, т.в.о. старшого слідчого СВ Херсонського районного управління поліції ГУНП в Херсонській області капітана поліції ОСОБА_3 про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою АДРЕСА_1 , а саме отримати оригінали документів реєстраційної справи в якій наявні документи щодо відкриття рахунку № НОМЕР_1 який належить ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 .
Мотивуючи клопотання, слідчий вказує, що у провадженні СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області перебувають матеріали досудового розслідування, зареєстровані у Єдиному реєстрі досудових розслідувань за № 42021232010000084 від 08.09.2021 за ч. 4 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, до Херсонського районного управління поліції надійшло повідомлення про те, що співробітники ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " при виконанні будівельних робіт по ремонту даху будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою АДРЕСА_2 здійснили розтрату майна та коштів.
Між замовником ІНФОРМАЦІЯ_4 в особі начальника ОСОБА_4 та виконавцем ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 в особі директора ОСОБА_5 , 12.06.2019 року укладено договір №1332, з виконанню робіт з капітального ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 " ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою АДРЕСА_2 . Строк виконання робіт грудень місяць 2019року. Умови договору були виконані, про що свідчать відповідні акти, але розрахунок з підрядником здійснився не в повному обсязі, а саме на суму 767 705,40грн.
09.05.2024 було допитано представника потерпілого ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , яка повідомила, що 06.09.2021 року Управління освіти отримало лист від ІНФОРМАЦІЯ_8 № 56 з повідомленням про порушення конструкції парапету над кабінетом № 419, а в подальшому при огляді виявлено порушення парапету по всьому периметру будівлі. Директор ОСОБА_7 просить створити комісію щодо усунення наслідків аварійної ситуації для збереження здоров`я та життя людей.
Начальником ІНФОРМАЦІЯ_4 , директором ІНФОРМАЦІЯ_9 , начальником матеріально-технічного центру при управлінні освіти та підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » було здійснено огляд пошкодженої покрівлі та в усній формі висунуто вимогу щодо усунення виявлених пошкоджень, але недоліки усунуті не були.
Зазначені недоліки становлять загрозу життю та здоров`ю як учасників освітнього процесу так і пересічних громадян міста та можуть привести до руйнації цегляної кладки будівлі з послідуючим потраплянням атмосферних опадів в середину будівлі закладу освіти.
Розрахунки за виконання капітального ремонту проводяться шляхом поетапної оплати замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3. (До актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 підрядником додаються оформлені належним чином документи, що підтверджують виконання договору підряду: журнали виконання робіт, акти на приховані роботи, паспорти, сертифікати відповідності, акти на випробування устаткування. За наявності в договірній ціні коштів на покриття додаткових витрат, пов?язаних з індексом споживчих цін, їх витрачання при проведенні взаєморозрахунків можливо лише за умовами надання підтверджуючих документів.
Замовник, за участю підрядника, перевіряє обґрунтованість поданих йому документів і зобов?язаний їх підписати та передати підряднику, або надати обґрунтовану відмову у підписанні впродовж 3-х робочих днів.
Замовник до початку робіт сплачує підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30 % від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови № 1764 від 27.12.2001р. зі змінами) та аванс на виконання робіт, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (п.1 п.п.3 Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 зі змінами і доповненнями).
Виконавець зобов`язується використовувати отриманий аванс на виконання робіт та на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами.
Приймання виконаних робіт здійснюється замовником після надходження коштів на відповідний розрахунковий рахунок замовника.
ІНФОРМАЦІЯ_11 кошти передбачені бюджетом галузі освіти на конкретний фінансовий рік перераховуються на рахунок Управління освіти. За результатами виконаних робіт Управління освіти перераховує кошти на рахунки підрядних організацій, які виконували роботи згідно укладених договорів.
В даному випадку для проведення остаточного розрахунку підрядник не надав акти виконаних робіт, тому з повної суми 6 648 250 грн відповідно до договору № 1332 від 12.06.2019 підряднику не було виплачено 767 705, 40 грн.
25.11.2024 року призначено судову будівельно технічну експертизу за матеріалами кримінального провадження та направлено для виконання експертам ІНФОРМАЦІЯ_12 .
12.02.2025 року отримано висновок експерта №24-6419 від 12.02.2025 за результатами проведення експертизи встановлено, що обсяги фактично виконаних робіт не відповідають обсягам, які зазначено сумарно в «Актах приймання виконаних робіт» № за б/м 2019 від 25.09.2019р, №2 за жовтень 2019р від 03.10.2019р, №3 за жовтень 2019р. від 23 10.2019р., №4 за листопад 2019р від 14.11.2019р, №5 за грудень 2019р від 27.12.2019. Перевищення обсягів фактично виконаних робіт у порівнянні з виконаними будівельними роботами, зазначеними в «Актах приймання виконаних робіт» по об?єкту: «Капітальний ремонт покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 «дошкільного навчального закладу - спеціалізованої школи з поглибленим вивченням англійської мови Іст. ІНФОРМАЦІЯ_13 » призвело до завищення сумарної вартості на 1057812,81 грн. у т.ч. ПДВ 176302,14 грн. До цього, вартість зазначена в Додатковій угоді №5 від 23.12.2019 року до Договору №1332 від 12 червня 2019 року, узгодженої у поточному 2019 році з підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на обсяг робіт 55000000,00 грн. у т.ч. ПДВ, не відповідає вартості фактично виконаних ремонтно-будівельних робіт з завищенням вартості на 1057812,81 грн. у т. ч. ПДВ 176302/14 грн
07.04.2025 року за матеріалами кримінального провадження призначено судову економічну експертизу проведення якої доручено експертам ІНФОРМАЦІЯ_14 , за результатами проведеної експертизи підтверджено перерахунок коштів відповідно до актів виконаних робіт в загальній сумі 5 500 000,00грн.
Під час аналізу договору №1332 від 12.06.2019 року з виконанню робіт з капітального ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 " ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою АДРЕСА_2 , який було укладено між замовником ІНФОРМАЦІЯ_4 в особі начальника ОСОБА_4 та виконавцем ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 в особі директора ОСОБА_5 , встановлено, що ОСОБА_5 вказав в договорі рахунок в ІНФОРМАЦІЯ_1 р/р 37123107405760, на який здійснювалося перерахування коштів ІНФОРМАЦІЯ_4 .
В ІНФОРМАЦІЯ_1 зберігаються реєстраційна справа в якій наявні документи щодо відкриття рахунку № НОМЕР_1 який належить ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 .
В зазначених документах, наявна інформація, яка не містить охоронювану законом таємницю, є предметом доказування та має значення для встановлення обставин у кримінальному провадженню, а саме: щодо осіб, якими прийнято рішення про створення суб`єкта підприємницької діяльності, щодо видів діяльності підприємства згідно до статуту, періодів та ПІБ осіб, що перебували на посадах службових осіб та відповідали за здійснення фінансово-господарської діяльності, щодо осіб, які мали право представлення інтересів підприємства в державних органах, тобто містять відомості про відповідальних осіб і період часу їх діяльності, що впливають на кваліфікацію дій службових осіб зазначених суб`єктів господарської діяльності з ознаками «ризикових», а тому виклик службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 може призвести до передчасного розголошення обставин, які безпосередньо стосуються суті кримінального провадження та процесуальних дій, які заплановано провести з метою збирання доказів по кримінальному провадженню.
Тобто, довести вищевказані обставини, за допомогою цих документів, іншим способом не передбачається можливим.
Вилучення оригіналів зазначених у клопотанні документів, наддасть можливість використання їх при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, а саме: почеркознавчої експертизи, а також для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків та необхідне для досягнення мети отримання доступу до документів та виконання вимог ч. 3 ст. 99 КПК України, згідно якої сторона кримінального провадження зобов`язана надати суду та експерту для проведення експертизи оригінал документа.
Відповідно до Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз, затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 08.10.1998 №53/5: основним завданням почеркознавчої експертизи є ідентифікація виконавця рукописного тексту і підпису. Цією експертизою вирішуються і деякі неідентифікаційні завдання (встановлення факту виконання рукопису в незвичних умовах або в незвичайному стані виконавця, навмисно зміненим почерком, з наслідуванням (імітацією) почерку іншої особи, визначення статі виконавця, а також належності його до певної групи за віком).
Отже, в ході досудового розслідування зазначеного кримінального провадження, з метою проведення судової почеркознавчої експертизи, необхідно провести тимчасовий доступ до документів які містять інформацію охоронювану законом таємницю, а саме отримати оригіналів документів, які знаходяться у володінні в ІНФОРМАЦІЯ_1 який знаходиться за адресою АДРЕСА_1 , по рахунку № НОМЕР_1 , який належить ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 .
Дана інформація має суттєве значення для кримінального провадження та може бути використана як доказ того, що посадові особи вчинили кримінальне правопорушення.
Посилаючись на викладені обставини, слідчий просить клопотання задовольнити.
В судове засідання слідчий не з`явився, надав до суду заяву, зі змісту якої вбачається, що клопотання підтримує в повному обсязі та просить розглянути клопотання за його відсутності, додаткових пояснень до клопотання не має.
Обґрунтовуючи внесене клопотання слідчий зазначив, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Відповідно до ч. 6 ст.163КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Враховуючи доводи клопотання слідчого, слідчий суддя приходить до висновку про достатність підстав для надання тимчасового доступу до вищевказаних речей та документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою АДРЕСА_1 , оскільки є достатні підстави вважати, що вказані речі та документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а іншими способами їх довести неможливо.
На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166 КПК України слідчий суддя, -
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання задовольнити.
Надати слідчим СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області: ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_3 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою АДРЕСА_1 , а саме отримати оригінали документів реєстраційної справи в якій наявні документи щодо відкриття рахунку № НОМЕР_1 , який належить ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 .
Визначити строк дії ухвали тривалістю шістдесят днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддяОСОБА_1
Суд | Херсонський міський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 28.07.2025 |
Оприлюднено | 30.07.2025 |
Номер документу | 129142423 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Херсонський міський суд Херсонської області
Гонтар Д. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні