Герб України

Ухвала від 06.08.2025 по справі 910/3991/25

Господарський суд міста києва

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА вул. Б.Хмельницького, 44-В, м.Київ, 01054, тел. (044) 334 68 95 e-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua, web: ki.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 05379487

УХВАЛА

м. Київ

06.08.2025Справа № 910/3991/25За заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Маркоексперт" (02002, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 17, ідентифікаційний номер 38808147)

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський склотарний завод" (04073, м. Київ, пров. Балтійський, 23, ідентифікаційний номер 00293278)

про банкрутство

Суддя Мандичев Д.В.

Помічник (за дорученням судді) Судак С.С.

Представники учасників:

від заявника - Дубас К.М.,

від боржника - Шпак М.О.,

розпорядник майна - Бандола О.О.,

від ГУ ДПС у м. Києві - Іващенко Д.А.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

У березні 2025 року до Господарського суду міста Києва надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Маркоексперт" про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський склотарний завод".

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 02.04.2025 № 910/3991/25 заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Маркоексперт" про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський склотарний завод" було прийнято до розгляду, підготовче засідання призначено на 16.04.2025.

08.04.2025 до суду надійшла заява арбітражного керуючого Бандоли О.О. про участь у справі.

15.04.2025 до Господарського суду міста Києва надійшло клопотання ініціюючого кредитора про долучення до матеріалів справи доказів на виконання вимог ухвали суду від 02.04.2025.

15.04.2025 до суду надійшов відзив боржника на заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство.

15.04.2025 до Господарського суду міста Києва надійшло клопотання боржника про розгляд справи без участі представника.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 16.04.2025 відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський склотарний завод" (04073, м. Київ, пров. Балтійський, 23, ідентифікаційний номер 00293278). Визнано грошові вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Маркоексперт" (02002, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 17, ідентифікаційний номер 38808147) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський склотарний завод" (04073, м. Київ, пров. Балтійський, 23, ідентифікаційний номер 00293278) у розмірі 400 000,00 грн. Введено мораторій на задоволення вимог кредиторів. Введено процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський склотарний завод" (04073, м. Київ, пров. Балтійський, 23, ідентифікаційний номер 00293278). Здійснено оприлюднення на офіційному веб-порталі судової влади України повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський склотарний завод" (04073, м. Київ, пров. Балтійський, 23, ідентифікаційний номер 00293278) за номером 75843 від 17.04.2025р. Призначено розпорядником майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський склотарний завод" (04073, м. Київ, пров. Балтійський, 23, ідентифікаційний номер 00293278) арбітражного керуючого Бандолу Олександра Олексійовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого № 853 від 17.07.2013). Визначено дату проведення попереднього судового засідання на 18.06.2025 р.

Ухвалою попереднього засідання від 18.06.2025 визнано кредитором у справі № 910/3991/25 по відношенню до боржника: Товариство з обмеженою відповідальністю "Маркоексперт" з грошовими вимогами на суму 502 280,00 грн., з яких 102 280,00 грн. - вимоги першої черги, 400 000,00 грн. - вимоги четвертої черги; Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві з грошовими вимогами на суму 4 345 009,42 грн., з яких 6 056,00 грн. - вимоги першої черги, 4 338 953,42 грн. - вимоги другої черги; Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з грошовими вимогами на суму 47 095 243,03 грн., з яких 4 844,80 грн. - вимоги першої черги, 47 090 398,23 грн. - вимоги четвертої черги. Визначено дату підсумкового засідання на 06.08.2025.

18.06.2025 до суду надійшла заява Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС з грошовими вимогами до боржника на суму 578 062,94 грн.

20.06.2025 до Господарського суду міста Києва надійшло клопотання розпорядника майна про долучення до матеріалів справи реєстру вимог кредиторів.

07.07.2025 до суду надійшло клопотання розпорядника майна про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «Київський склотарний завод» банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Бандоли О.О.

07.07.2025 до Господарського суду міста Києва надійшло клопотання розпорядника майна про затвердження звітів арбітражного керуючого Бандоли О.О. про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період виконання повноважень розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Київський склотарний завод», а також сплату грошової винагороди з депозитного рахунку господарського суду.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 10.07.2025 прийнято заяву Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС про визнання кредитором боржника з грошовими вимогами на суму 578 062,94 грн., розгляд якої відбудеться у підсумковому засіданні 06.08.2025.

04.08.2025 до суду надійшло повідомлення розпорядника майна про результати розгляду заявлених Головним управлінням ДПС у м. Києві, як відокремленим підрозділом ДПС грошових вимог до боржника.

У судове засідання, призначене на 06.08.2025, з`явилися представники сторін, заявленого кредитора та розпорядник майна. Представники кредиторів у судове засідання не з`явилися, хоча про дату, час і місце його проведення були повідомлені належним чином.

Відповідно до ч. 6 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, розглядаються господарським судом у порядку черговості їх отримання у судовому засіданні, яке проводиться після попереднього засідання господарського суду.

Дослідивши заяву Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС з грошовими вимогами до боржника на суму 578 062,94 грн., яка надійшла до суду 18.06.2025, тобто із пропуском строку, визначеного ч. 1 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства, судом встановлено наступне.

Як зазначає податковий орган, за Товариством з обмеженою відповідальністю «Київський склотарний завод» обліковується заборгованість, яка включає в себе:

- податок на додану вартість у розмірі 393,86 грн. (393,09 грн. - основний платіж, 0,77 грн. - штрафна санкція);

- податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на суму 43 954,52 грн. (43 954,52 грн. - основний платіж);

- орендна плата з юридичних осіб на суму 527 658,56 грн. (499 724,92 грн. - основний платіж, 27 933,64 грн. - пеня).

Податковим органом зазначено, що заборгованість з податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки виникла на підставі самостійно задекларованих зобов`язань шляхом подання податкового розрахунку № 9029234187 від 20.03.2023 на суму 43 954,52 грн.

Заборгованість з податку на додану вартість виникла на підставі самостійно задекларованих Товариством з обмеженою відповідальністю «Київський склотарний завод» зобов`язань шляхом подання податкового розрахунку № 9192397200 від 02.08.2023 на суму 393,09 грн.

Також, контролюючим органом винесено податкове повідомлення-рішення (форма «Н») № 1255280413 від 31.10.2024, яким нараховано штрафні санкції на суму 0,77 грн. за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У свою чергу, заборгованість з орендної плати з юридичних осіб виникла на підставі самостійно задекларованих Товариством з обмеженою відповідальністю «Київський склотарний завод» зобов`язань шляхом подання податкового розрахунку № 9029234324 від 20.02.2023 на суму 499 724,92 грн.

Крім того, податковим органом на вказану заборгованість донараховано пеню в порядку ст. 129 Податкового кодексу України в розмірі 27 933,64 грн.

Згідно з підпунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до п. 57.1, 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом - за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 робочих днів, наступних за днем такого узгодження.

Згідно з пп. 129.1.1, 129.1.3 п. 129.1, пп. 129.3.3 п. 129.3 ст. 129 Податкового кодексу України нарахування пені розпочинається:

- при нарахуванні контролюючим органом податкового зобов`язання у встановлених цим Кодексом випадках, не пов`язаних з проведенням перевірки, або при нарахуванні контролюючим органом грошового зобов`язання, визначеного за результатами перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків такого зобов`язання, визначеного в податковому повідомленні-рішенні згідно із цим Кодексом;

- при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного платником податків або податковим агентом, у тому числі у разі внесення змін до податкової звітності внаслідок самостійного виявлення платником податків помилок відповідно до статті 50 цього Кодексу, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання.

Нарахування пені закінчується (крім пені, передбаченої підпунктами 129.1.2, 129.1.4 пункту 129.1 цієї статті) у день запровадження мораторію на задоволення вимог кредиторів (при винесенні відповідної ухвали суду у справі про банкрутство або прийнятті відповідного рішення Національним банком України).

Заявлена Головним управлінням ДПС у м. Києві, як відокремленим підрозділом ДПС заборгованість Товариства з обмеженою відповідальністю «Київський склотарний завод» підтверджується відомостями, зазначеними у інтегрованих картках платника податків за відповідні періоди обрахування боргу.

Організація ведення податковими органами оперативного обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування визначено Порядком, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 12.01.2021 № 5 (надалі - Порядок).

Пунктом 2 розділу І Порядку визначено, що:

- достовірність показників - відповідність первинного показника, наявного в підсистемах інформаційно-комунікаційної системи ДПС (далі - ІКС ДПС), аналогічному первинному показнику оперативного обліку;

- оперативний облік - це систематизований процес фіксації та відображення в ІКП первинних показників оперативного обліку, утворення / зміни абсолютного значення облікового показника. Оперативний облік ґрунтується на принципах бухгалтерського обліку та методологічних засадах, встановлених Податковим кодексом України (далі - Кодекс) та Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування";

- інтегрована картка платника (далі - ІКП) - форма оперативного обліку за визначеними параметрами, яка містить інформацію щодо облікових даних платника та призначена для хронологічного, систематичного або комбінованого накопичення, групування та узагальнення інформації з реквізитів первинних документів, оброблених засобами ІКС ДПС (податкових декларацій, звітності з єдиного внеску, податкових повідомлень-рішень, рішень податкового органу, повідомлень економічних операторів, отриманих з Електронної системи обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, про розраховану (зменшену) суму акцизного податку за сформовані (деактивовані) унікальні ідентифікатори, вимоги про сплату боргу (недоїмки) з єдиного внеску, рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов`язань чи податкового боргу, даних Казначейства про надходження платежів тощо).

Інформація в ІКП ґрунтується на показниках первинних документів, оброблених ІКС ДПС.

Згідно з пунктом 1 підрозділу 2 розділу ІІ Порядку з метою забезпечення контролю за правильністю відкриття/закриття ІКП в ІКС ДПС щодекадно забезпечується автоматичне формування реєстрів контролю: реєстр контролю ІКП, відкритих в ІКС ДПС, які не відповідають Переліку форм ІКП; реєстр контролю наявності відкритої ІКП за платником, стосовно якого в ЄДР внесено запис про припинення; реєстр контролю наявності ІКП без ознаки "Платник відсутній в реєстрі" відкритої платнику, якого не включено / виключено з реєстру платників певного податку.

Відповідно до пунктів 1, 2 підрозділу 1 розділу ІІІ Порядку оперативний облік надходжень забезпечується підрозділом, що здійснює облік платежів: за податками, зборами та платежами на підставі документів, визначених Порядком взаємодії органів Державної казначейської служби України та органів Державної податкової служби України в процесі виконання державного та місцевих бюджетів за доходами та іншими надходженнями, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 18 липня 2016 року № 621, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10 серпня 2016 року за № 1115/29245; за єдиним внеском на підставі документів, визначених Положенням про рух коштів єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 12 лютого 2016 року № 54, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 02 березня 2016 року за № 330/28460. У разі сплати грошових зобов`язань та/або податкового боргу (заборгованості) з податків і зборів, єдиного внеску та інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на податкові органи, з використанням єдиного рахунку оперативний облік надходжень на бюджетні та/або небюджетні рахунки забезпечується підрозділом, що здійснює облік платежів на підставі реєстру платежів з єдиного рахунка в розрізі окремого платника у складі зведеного реєстру платежів з єдиного рахунка, підтвердженого та прийнятого до виконання Казначейством у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2020 року № 321 "Про затвердження Порядку функціонування єдиного рахунка та виконання норм статті 35-1 Податкового кодексу України центральними органами виконавчої влади".

Згідно з пунктом 1 підрозділу 1 розділу ІV Порядку первинні показники, які відображаються у підсистемі, що забезпечує обробку звітності та платежів, є показниками форм податкової звітності та звітності з єдиного внеску.

Пунктом 2 підрозділу 1 розділу IV Порядку визначено, що структурні підрозділи податкового органу, які за своїми функціональними обов`язками відповідають за розробку форм Документів звітності: визначають первинні показники Документів звітності, що мають відображатись в ІКП (показники, що впливають на стан розрахунків платника із бюджетами); описують алгоритми відображення показників Документів звітності в ІКП (зокрема визначають умови, дати граничного терміну сплати та коди первинного показника оперативного обліку для такого відображення), а також алгоритми арифметичного та логічного контролю Документів звітності; погоджують алгоритми контролю показників Документів звітності зі структурними підрозділами ДПС за відповідними напрямами роботи. На підставі таких алгоритмів за формою, визначеною регламентом комп`ютерної обробки податкової звітності, звітності з єдиного внеску та іншої звітності (далі - Регламент комп`ютерної обробки звітності) в ІКС ДПС органів ДПС здійснюються процедури: приймання та реєстрації Документів звітності; проведення арифметичного та логічного контролю Документів звітності; відображення (рознесення) даних первинних показників Документів звітності в ІКП.

Відтак, судом враховано, що інтегрована картка платника формується на підставі поданих таким платником даних звітних документів (первинних показників, що містяться у первинних документах).

Наведене правозастосування відповідає позиції Верховного Суду, викладеній у постанові від 21 жовтня 2019 року у справі № 826/7343/18.

Згідно з повідомленням розпорядника майна заявлені кредитором грошові вимоги до Товариства з обмеженою відповідальністю «Київський склотарний завод» визнані у повному обсязі.

Боржником станом на 06.08.2025 не надано суду доказів погашення заявленої заборгованості та не наведено аргументів на її спростування.

Враховуючи, що заявлені податковим органом грошові вимоги до Товариства з обмеженою відповідальністю «Київський склотарний завод» складаються із податкового боргу, який виник на підставі самостійно поданих боржником декларацій, а також заборгованості, нарахованої контролюючим органом у порядку ст. 54 Податкового кодексу України, та відповідні податкові повідомлення-рішення Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС не оскаржувалися боржником, суд приходить до висновку, що заявлена сума грошового зобов`язання є узгодженою та належним чином обгрунтованою.

З огляду на викладене, Головне управління ДПС у м. Києві, як відокремлений підрозділ ДПС підлягає визнанню кредитором боржника з грошовими вимогами на суму 572 006,94 грн. з віднесенням 544 072,53 грн. до вимог третьої черги та 27 934,41 грн. - до вимог шостої черги.

Поряд з вищеописаною заборгованістю внесенню до реєстру вимог кредиторів підлягають судові витрати кредитора у розмірі 6 056,00 грн. - вимоги першої черги.

Дослідивши заяву розпорядника майна в частині затвердження звітів арбітражного керуючого Бандоли О.О. про нарахування та виплату грошової винагороди у розмірі 88 645,14 грн. за період виконання повноважень розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Київський склотарний завод» з 16.04.2025 по 06.08.2025, а також здійснення та відшкодування витрат у розмірі 815,50 грн. за період виконання повноважень розпорядника майна боржника з 16.04.2025 по 30.06.2025, судом встановлено наступне.

30.06.2025 відбулося засідання комітету кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю «Київський склотарний завод».

Згідно з Протоколом від 30.06.2025 комітетом кредиторів прийнято у тому числі наступні рішення, а саме:

- схвалити звіт про нараховану та невиплачену основну грошову винагороду арбітражного керуючого Бандоли О.О. під час виконання повноважень розпорядника майна ТОВ «Київський склотарний завод» за період з 16.04.2025 по 30.06.2025 у сумі 60 000,00 грн.;

- схвалити звіт про здійснені та невідшкодовані особисто понесені витрати арбітражного керуючого Бандоли О.О. під час виконання повноважень розпорядника майна ТОВ «Київський склотарний завод» за період з 16.04.2025 по 30.06.2025 у сумі 815,50 грн.

Частиною 1 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород.

Нормами ч. 2 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень. Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі.

У відповідності до ч. 6 ст. 30 Кодексу України арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях зборів кредиторів (у справі про неплатоспроможність фізичної особи) чи комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - перед забезпеченим кредитором. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у справі про неплатоспроможність фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

З огляду на викладене, дослідивши подані звіти, ознайомившись з Протоколом засідання комітету кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю «Київський склотарний завод» від 30.06.2025, суд вважає їх такими, що узгоджуються з нормами Кодексу України з процедур банкрутства, а отже підлягаю затвердженню.

При цьому, судом враховано, що арбітражний керуючий Бандола О.О. продовжував виконувати повноваження розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Київський склотарний завод» у період після проведення засідання комітету кредиторів боржника 30.06.2025. Будь-яких зауважень щодо роботи розпорядника майна та/або скарг на його дії станом на 06.08.2025 до суду не надходило.

Дослідивши подану арбітражним керуючим Бандолою О.О. заяву в частині сплати грошової винагороди, судом встановлено наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 12 Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Кодексом.

Нормами ч. 2 ст. 34 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що до заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство додаються докази авансування винагороди арбітражному керуючому трьох розмірів мінімальної заробітної плати за три місяці виконання повноважень.

Частиною 1 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород.

Нормами ч. 2 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень. Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі.

Як вбачається з матеріалів справи, Товариством з обмеженою відповідальністю "Маркоексперт" на депозитний рахунок Господарського суду міста Києва були внесені грошові кошти у розмірі 72 000,00 грн. відповідно до квитанції до платіжної інструкції на переказ готівки № 2612510006 від 31.03.2025 для авансування винагороди арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

У поданій заяві арбітражний керуючий Бандола О.О. просить суд здійснити йому сплату грошової винагороди за три місяці виконання ним повноважень розпорядника майна боржника у справі № 910/3991/25 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Київський склотарний завод» у розмірі 72 000,00 грн.

З огляду на викладене, враховуючи те, що право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень, суд вважає за можливе задовольнити заяву розпорядника майна арбітражного керуючого Бандоли О.О. в частині сплати винагороди та здійснити сплату основної винагороди арбітражному керуючому Бандолі Олександру Олексійовичу за три місяці виконання ним повноважень розпорядника майна боржника у справі № 910/3991/25 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Київський склотарний завод» у розмірі 72 000,00 грн. з депозитного рахунку Господарського суду міста Києва за рахунок коштів, авансованих Товариством з обмеженою відповідальністю «Маркоексперт».

Керуючись ст.ст. 30, 45 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 232, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Визнати кредитором у справі № 910/3991/25 по відношенню до боржника Головне управління ДПС у м. Києві, як відокремлений підрозділ ДПС з грошовими вимогами на суму 578 062,94 грн., з яких 6 056,00 грн. - вимоги першої черги, 544 072,53 грн. - вимоги третьої черги, 27 934,41 грн. - вимоги шостої черги.

2. Зобов`язати розпорядника майна внести відповідні відомості до реєстру вимог кредиторів.

3. Задовольнити заяву розпорядника майна від 07.07.2025 про затвердження звітів арбітражного керуючого Бандоли О.О. про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування понесених витрат за період виконання повноважень розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський склотарний завод", а також сплату грошової винагороди з депозитного рахунку господарського суду.

4. Затвердити звіт арбітражного керуючого Бандоли О.О. про нараховану основну грошову винагороду за період виконання повноважень розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський склотарний завод" з 16.04.2025 по 06.08.2025 у розмірі 88 645,14 грн.

5. Затвердити звіт арбітражного керуючого Бандоли О.О. про здійснені та невідшкодовані витрати за період виконання повноважень розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський склотарний завод" з 16.04.2025 по 30.06.2025 у розмірі 815,50 грн.

6. Здійснити сплату основної винагороди арбітражному керуючому Бандолі Олександру Олексійовичу (свідоцтво арбітражного керуючого № 853 від 17.07.2013, ідентифікаційний код отримувача НОМЕР_1 ) на його рахунок, відкритий у АТ КБ "Приватбанк", МФО 305299, номер рахунку IBAN НОМЕР_2 за три місяці виконання ним повноважень розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський склотарний завод" у справі № 910/3991/25 в розмірі 72 000 (сімдесят дві тисячі) грн. 00 коп. з депозитного рахунку Господарського суду міста Києва UA418201720355289002000015332, відкритого у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 05379487 за рахунок коштів, авансованих Товариством з обмеженою відповідальністю "Маркоексперт" у відповідності до квитанції до платіжної інструкції на переказ готівки № 2612510006 від 31.03.2025.

7. Копію ухвали направити учасникам справи та визнаному кредитору.

Ухвала набирає законної сили в порядку ч.ч. 4, 5 ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства та може бути оскаржена. Оскарження ухвали не зупиняє провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність).

Повний текст ухвали складено 18.08.2025

Суддя Д.В. Мандичев

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення06.08.2025
Оприлюднено20.08.2025
Номер документу129604008
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —910/3991/25

Ухвала від 19.09.2025

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 19.09.2025

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 11.09.2025

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Постанова від 06.08.2025

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 06.08.2025

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 18.08.2025

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Постанова від 06.08.2025

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 06.08.2025

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 18.06.2025

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 10.07.2025

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні