Герб України

Ухвала від 15.08.2025 по справі 490/4026/22

Центральний районний суд м. миколаєва

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Центральний районний суд м. Миколаєва

54607, м. Миколаїв, вул. Декабристів, 41/12, inbox@ct.mk.court.gov.ua

490/4026/22

н\п 1-кс/490/3145/2025

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 серпня 2025 року слідчий суддя Центрального районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання прокурора відділу Миколаївської обласної прокуратури ОСОБА_3 про передачу в управління арештованого майна, -

ВСТАНОВИВ:

Прокурор звернувся до слідчого судді Центрального районного суду м. Миколаєва з клопотанням про надання дозволу на передачу в управління Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (код ЄДРПОУ 41037901, юридична адреса: 01001, Київська обл., м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1) арештоване на підставі ухвали слідчого судді Центрального районного суду міста Миколаєва від 13.10.2022 у справі № 490/4026/22 провадження 1-кс/490/2606/2022, наступне майно: «М`які текстильні спеціалізовані контейнери багаторазового використання типу МК 14-10, «для сипучої продукції» згідно ТУ 2297-001-56579756-06, складаються з синтетичної поліфірної тканини, силового каркасу, який у свою чергу складається з подовжніх та поперечних поліефірних стрічок, дна контейнера, кінцівок стрічок споруджені сталевими кільцями марки Ст3, розмір - висота 2500+50мм., діаметр - 2400+50 мм., вживані, вантажопідйомністю до 14 000 кг - в кількості 3 045 штук, що були ввезені за митними деклараціями: №UA504060000/2021/562, №UA504060000/2021/564, №UA504060000/2021/580, №UA504060000/2021/760, №UA504060000/2021/790, №UA504060000/2021/805, №UA504060000/2021/824, №UA504060000/2021/827, №UA504060000/2021/830, №UA504060000/2021/831, №UA504060000/2021/835, №UA504060000/2021/836, №UA504060000/2021/839, №UA504060000/2021/840, №UA504060000/2021/841, №UA504060000/2021/844, №UA504060000/2022/84, №UA504060000/2022/96, №UA504060000/2022/114, №UA504060000/2022/130, №UA504060000/2022/405, №UA504060000/2022/415, власником якого є резидент російської федерації - акціонерне товариство «новітні технології в перевезеннях» (м. москва, вул. крижановського, 15, к. 5, офіс 515, росія), для здійснення заходів з реалізації, з метою забезпечення його збереження та збереження його економічної вартості з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.

В обґрунтування клопотання вказав, що СВ УСБУ в Миколаївській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №22022150000001076 від 12.07.2022 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 110-2, ч. 2 ст. 364-1 КК України, за фактом здійснення протиправної діяльності суб`єктами підприємницької діяльності, які зареєстровані та здійснюють свою господарську діяльність на території Миколаївської області, кінцевими бенефіціарними власниками та засновниками яких є громадяни республіки білорусь та російської федерації, які вчиняють кримінальні правопорушення шляхом фінансування дій, направлених на насильницьку зміну та повалення конституційного ладу і захоплення державної влади на території Україні.

Досудовим розслідуванням встановлено, що на території ТОВ «Миколаївській глиноземний завод», за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, с. Галицинове, вул. Набережна, 64, знаходиться рухоме майно резидента російської федерації - акціонерного товариства «новітні технології в перевезеннях» (м. москва, вул. крижановського, 15, к. 5, офіс 515, росія).

Відповідно до наданої Миколаївською митницею Держмитслужби інформації з додатками, в митному режимі «тимчасове ввезення» на ТОВ «Миколаївській глиноземний завод» знаходиться багаторазова тара, що надійшла від акціонерного товариства «новітні технології в перевезеннях» (російська федерація), а саме:

- «м`які текстильні спеціалізовані контейнери багаторазового використання типу МК 14-10, «для сипучої продукції» згідно ТУ 2297-001-56579756-06, складаються з синтетичної поліефірної тканини, силового каркасу, який у свою чергу складається з подовжніх та поперечних поліефірних стрічок, дна контейнера, кінцівок стрічок споруджені сталевими кільцями марки Ст3, розмір - висота 2500+50мм., діаметр - 2400+50 мм., вживані, вантажопідйомністю до 14000 кг - 3045 штук, що були ввезені за митними деклараціями: №UА504060000/2021/562, №UА504060000/2021/564, №UА504060000/2021/580, №UА504060000/2021/760, №UА504060000/2021/790, №UА504060000/2021/805, №UА504060000/2021/824, №UА504060000/2021/827, №UА504060000/2021/830, №UА504060000/2021/831, №UА504060000/2021/835, №UА504060000/2021/836, №UА504060000/2021/839, №UА504060000/2021/840, №UА504060000/2021/841, №UА504060000/2021/844, №UА504060000/2022/84, №UА504060000/2022/96, №UА504060000/2022/114, №UА504060000/2022/130, №UА504060000/2022/405, №UА504060000/2022/415.

Вказане майно постановою слідчого від 30.09.2022 визнано речовими доказами.

13.10.2022 року ухвалою слідчого судді Центрального районного суду м. Миколаєва було накладено арешт на багаторазову тару, що перебуває в митному режимі «тимчасове ввезення» на ТОВ «Миколаївський глиноземний завод» (код ЄДРПОУ 33133003) та надійшла від АТ «Новітні Технології в перевезеннях» (Російська Федерація), а саме: «м`які текстильні спеціалізовані контейнери багаторазового використання типу МК 14-10, «для сипучої продукції» згідно ТУ 2297-001-56579756-06, складаються з синтетичної поліефірної тканини, силового каркасу, який у свою чергу складається з подовжніх та поперечних поліефірних стрічок, дна контейнера, кінцівок стрічок споруджені сталевими кільцями марки Ст3, розмір висота 2500+50мм., діаметр 2400+50 мм., вживані, вантажопідйомністю до 14000 кг 3045 штук, що були ввезені за митними деклараціями: № UА504060000/2021/562, № UА504060000/2021/564, № UА504060000/2021/580, № UА504060000/2021/760, № UА504060000/2021/790, № UА504060000/2021/805, № UА504060000/2021/824, № UА504060000/2021/827, № UА504060000/2021/830, № UА504060000/2021/831, № UА504060000/2021/835, № UА504060000/2021/836, № UА504060000/2021/839, № UА504060000/2021/840, № UА504060000/2021/841, № UА504060000/2021/844, № UА504060000/2022/84, № UА504060000/2022/96, № UА504060000/2022/114, № UА504060000/2022/130, № UА504060000/2022/405, № UА504060000/2022/415.

Під час проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні встановлено фактичне місцезнаходження вищевказаної «багаторазової тари», та 11.11.2022 за участю представників ТОВ «МГЗ» за місцем їх фактичного розташування: Миколаївська області Миколаївській район, с. Галицинове, вул. Набережна, 64, проведено їх огляд, про що складено відповідний протокол огляду арештованого майна.

Загальна вартість вилученого та арештованого майна складає 304 500 доларів США, що в еквіваленті на час накладення арешту на майно - 13.10.2022 в перерахунку на національну валюту України, відповідно до офіційного курсу НБУ складає (304500?36,5686 = 11 135 138,7 грн.).

В судове засідання прокурор не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання без його участі, в якій вказав, що клопотання підтримує та просить задовольнити.

Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, приходжу до наступного.

Статтею 2 КПК України передбачено, що завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Відповідно до ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Згідно ч. 1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Відповідно до вимог п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.

Згідно ч. 2 ст. 100 КПК України, речовий доказ або документ, наданий добровільно або на підставі судового рішення, зберігається у сторони кримінального провадження, якій він наданий. Сторона кримінального провадження, якій наданий речовий доказ або документ, зобов`язана зберігати їх у стані, придатному для використання у кримінальному провадженні. Речові докази, які отримані або вилучені слідчим, прокурором, оглядаються, фотографуються та докладно описуються в протоколі огляду. Зберігання речових доказів стороною обвинувачення здійснюється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до ч. 4 ст. 100 КПК України, у разі втрати чи знищення стороною кримінального провадження наданого їй речового доказу вона зобов`язана повернути володільцю таку саму річ або відшкодувати її вартість.

Згідно абз. 7 ч. 6 ст. 100 КПК України, речові докази вартістю понад 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, якщо це можливо без шкоди для кримінального провадження, передаються за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості, а речові докази, зазначені в абзаці першому цієї частини, такої самої вартості - для їх реалізації з урахуванням особливостей, визначених законом.

Відповідно до ч. 7 ст. 100 КПК України, у випадках, передбачених пунктами 2, 4 та абзацом сьомим частини шостої цієї статті, слідчий за погодженням із прокурором або прокурор звертається з відповідним клопотанням до слідчого судді місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого здійснюється досудове розслідування, а в кримінальних провадженнях щодо кримінальних правопорушень, віднесених до підсудності Вищого антикорупційного суду, - до слідчого судді Вищого антикорупційного суду, або до суду під час судового провадження, яке розглядається згідно із статтями 171-173 цього Кодексу. Прокурор у випадку, передбаченому абзацом сьомим частини шостої цієї статті, не пізніше наступного робочого дня з моменту постановлення ухвали слідчого судді, суду надсилає копію цієї ухвали Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, із зверненням щодо прийняття активів, а також вживає невідкладних заходів щодо передачі цих активів Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.

Частиною 1 ст. 2 Закону України Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів №772-VIII від 10.11.2015 року (далі - Закону) визначено, що Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - Національне агентство), є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави, та/або з управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави або які конфісковано у кримінальному провадженні чи стягнено за рішенням суду в дохід держави внаслідок визнання їх необґрунтованими.

У п. 4 ч. 1 ст. 9 Закону зазначається, що на Національне агентство покладено функцію з проведення оцінки, ведення обліку та управління активами.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що управління активами - діяльність із володіння, користування та розпорядження активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави і вирішено питання про їх передачу АРМА, тобто забезпечення збереження активів, збереження (за можливістю - збільшення) їх економічної вартості, передача їх в управління або реалізація активів у випадку та в порядку, передбачених цим Законом, а також реалізація активів, конфіскованих у кримінальному провадження чи стягнених за рішенням суду в дохід держави внаслідок визнання їх необґрунтованими.

Створення і забезпечення належного функціонування Національного агентства є заходом з виконання положень Закону України «Про засади державної антикорупційної політики (Антикорупційна стратегія)» на 2014 - 2017 роки та Державної програми щодо реалізації засад державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2015 - 2017 роки, імплементації в законодавство України Директиви ЄС від 03.04.2014 № 2014/42/EU про арешт та конфіскацію предметів злочинної діяльності та доходів від неї в ЄС, Рішення Ради ЄС № 2007/845/JHA від 06.12.2007 про співробітництво між агентствами держав-членів з повернення активів у сфері виявлення і розшуку доходів, отриманих злочинним шляхом, або іншого майна, пов`язаного зі злочинною діяльністю, а також одним із основних критеріїв виконання Україною Плану дій з лібералізації візового режиму з ЄС.

Національне агентство утворено з метою виконання міжнародних договорів стороною яких є Україна, зокрема, Конвенції про відмивання, пошук, арешт та конфіскацію доходів, одержаних злочинним шляхом, Конвенції Організації Об?єднаних Націй проти корупції, Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією і Конвенції Ради Європи про відмивання, пошук, арешт та конфіскацію доходів, одержаних злочинним шляхом, та про фінансування тероризму.

Також, Національне агентство створено на виконання 38 рекомендації Міжнародної групи з протидії відмиванню брудних грошей (Financial Action Task Force on Money Laundering FATF), згідно з якими, державам-учасницям рекомендовано утворити органи які могли б оперативно реагувати на запити аналогічних іноземних органів щодо виявлення, заморожування, арешту та конфіскації майна отриманого незаконним шляхом.

Крім того, однією з умов виконання Меморандуму про взаєморозуміння між Україною як Позичальником та Європейським Союзом як Кредитором щодо отримання Україною макрофінансової допомоги Європейського Союзу у сумі до 1 мільярда 800 мільйонів євро (ратифіковано Законом № 538-VIII від 18.06.2015) є зобов`язання визначити установу, яка буде діяти як управління по поверненню активів (п. 7 (і) розділу «Урядування та прозорість»). Необхідність створення агентства із повернення активів було одним із основних критеріїв виконання Україною Плану дій з лібералізації візового режиму з ЄС.

Директива ЄС № 2014/42/EU передбачає необхідність вжиття заходів з ефективного розпорядження активами, на які накладено арешт, а також створення спеціальних інституцій, відповідальних за менеджмент такими активами з метою їх збереження або збереження їх вартості. В Директиві зазначається, що з метою ефективного управління передбачається можливість здійснення реалізації активів.

«Великою вісімкою» (G8) в межах підгрупи з кримінально-правових питань 27.04.2005 схвалено Кращі практики щодо адміністрування арештованих активів (G8 Best Practices for the Administration of Seized Assets).

Як зазначається у відповідних рекомендаціях, вони спрямовані, зокрема, на допомогу державам у збереженні вартості арештованих активів. При цьому, однією з ключових рекомендацій є те, що в судовому провадженні, відповідно до національного законодавства, має бути дозволено продаж активів до винесення остаточного рішення суду по справі та застосування заходів конфіскації або стягнення активів в дохід держави стосовно тих активів, які швидко псуються або швидко знижуються у вартості, наприклад, судна, літаки, автомобілі, тварини, ферми з вирощуванням сільськогосподарських культур тощо. Держава має забезпечити розгляд питання про надання дозволу на продаж до винесення остаточного рішення суду по справі активів, які є надто обтяжливими для управління. В свою чергу, отримані від реалізації доходи повинні бути збережені відповідно до національного законодавства до винесення остаточного рішення суду та застосування заходів конфіскації або стягнення активів в дохід держави.

Відповідно до ч. 3 ст. 21 Закону, управління активами, зазначеними у ч. 1 цієї статті, здійснюється Національним агентством на умовах ефективності, а також збереження та збільшення їх економічної вартості.

Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 19 Закону, зазначені активи приймаються в управління на підставі ухвали слідчого судді, суду чи згоди власника активів.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Закону у разі прийняття в управління активів, які чи права на які та їх обтяження підлягають державній реєстрації, Національне агентство надсилає того самого дня інформацію про накладення арешту на активи органам, що ведуть державні реєстри таких активів, прав на них або їх обтяжень.

Вимогами абз.2ч.2ст.21Закону передбачено,що управлінняактивами здійснюєтьсяна підставідоговору,укладеного відповіднодо глави70Цивільного кодексуУкраїни зурахуванням особливостей,визначених цимЗаконом, між Національним агентством та управителем, визначеним за результатами конкурсу відповідно до абз. 1 ч. 2 зазначеної статті Закону.

Згідно з ч. 4 ст. 21 Закону, майно, в тому числі у вигляді предметів чи великих партій товарів, зберігання якого через громіздкість або з інших причин неможливе без зайвих труднощів, або витрати із забезпечення спеціальних умов зберігання якого чи управління яким співмірні з його вартістю, або яке швидко втрачає свою вартість, а також майно у вигляді товарів або продукції, що піддаються швидкому псуванню, підлягає реалізації за цінами щонайменш не нижче ринкових. Примірний перелік такого майна визначається Кабінетом Міністрів України.

Згідно з ч. 4 ст. 21 Закону, у разі надходження винесеного у межах наданих законом повноважень рішення прокурора, а також судового рішення, що набрало законної сили, яким скасовано арешт прийнятих в управління активів, Національне агентство у триденний строк повертає їх законному власнику, а в разі їх реалізації - повертає одержані від цього кошти, а також проценти, нараховані як плата за користування банком такими коштами.

Як вбачається з матеріалів клопотання, 13.10.2022 року в рамках досудового розслідування кримінального провадження №22022150000001076 ухвалою слідчого судді Центрального районного суду м. Миколаєва (справа №490/4026/22, н\п 1-кс/490/2606/2022) було накладено арешт на багаторазову тару, що перебуває в митному режимі «тимчасове ввезення» на ТОВ «Миколаївський глиноземний завод» (код ЄДРПОУ 33133003) та надійшла від АТ «Новітні Технології в перевезеннях» (Російська Федерація), а саме: «м`які текстильні спеціалізовані контейнери багаторазового використання типу МК 14-10, «для сипучої продукції» згідно ТУ 2297-001-56579756-06, складаються з синтетичної поліефірної тканини, силового каркасу, який у свою чергу складається з подовжніх та поперечних поліефірних стрічок, дна контейнера, кінцівок стрічок споруджені сталевими кільцями марки Ст3, розмір висота 2500+50мм., діаметр 2400+50 мм., вживані, вантажопідйомністю до 14000 кг 3045 штук, що були ввезені за митними деклараціями: №UА504060000/2021/562, №UА504060000/2021/564, №UА504060000/2021/580, №UА504060000/2021/760, №UА504060000/2021/790, №UА504060000/2021/805, №UА504060000/2021/824, №UА504060000/2021/827, №UА504060000/2021/830, №UА504060000/2021/831, №UА504060000/2021/835, №UА504060000/2021/836, №UА504060000/2021/839, №UА504060000/2021/840, №UА504060000/2021/841, №UА504060000/2021/844, №UА504060000/2022/84, №UА504060000/2022/96, №UА504060000/2022/114, №UА504060000/2022/130, №UА504060000/2022/405, №UА504060000/2022/415.

Відповідною постановою слідчого від 30.09.2022 року дане майно було визнане речовим доказом у кримінальному провадженні №22022150000001076.

Крім того, до матеріалів клопотання прокурором долучено лист від ТОВ «Миколаївський Глиноземний Завод» в якому зазначено, що згідно з п. 3.2.4. Контракту № 1-NAP-RSI-COR/2013 від 20.02.2013, укладеного між ТОВ «МГЗ» (в якості Виконавця) та компанією «RS International GmbH» (в якості замовника, м. Цуг, Швейцарія), Замовник надає Виконавцю тимчасово (на термін до 12 місяців) м`які контейнери типу МК 14-10 (далі МК) для сипучої продукції для заповнення глиноземом для відправки залізничним та водним транспортом за межі митної території України. Залогова вартість 1 МК -100 доларів США. Відправником МК є ЗАТ «Нові технології в перевозках». На виконання зазначеного контракту на територію ТОВ «МГЗ» було ввезено 3045 МК та завантажено в них глинозем з метою його подальшого транспортування. Отже, ТОВ «МГЗ» не є власником МК і не володіє достовірною інформацією щодо їх якісних характеристик. Проте, враховуючи те, що м`які контейнери призначені для багаторазового використання, ймовірно, вони не відносяться до майна, що швидко псуються та швидко втрачає свою вартість. Витрати на зберігання МК протягом 1 року не перевищують 50% їх вартості. Крім того зазначені МК завантажені, тобто в них знаходиться 36540 тон глинозему, який необхідно зберігати лише у спеціально обладнаних для цього силосах (закритих ємностях), яких наразі для вивантаження глинозему у ТОВ «МГЗ» немає.

Враховуючи вищевикладене, прокурором не надано доказів щодо швидкого псування або швидкого знижування у вартості арештованого майна, за такого вважаю за необхідне у задоволенні клопотання відмовити.

Керуючись ст.ст. 100, 309 КПК України, Законом України Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, -

УХВАЛИВ:

У задоволенні клопотання - відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає.

СЛІДЧИЙ СУДДЯ ОСОБА_4

СудЦентральний районний суд м. Миколаєва
Дата ухвалення рішення15.08.2025
Оприлюднено21.08.2025
Номер документу129634756
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна про передачу арештованого майна в управління Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами,одержаними від корупційних та інших злочинів

Судовий реєстр по справі —490/4026/22

Ухвала від 30.09.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Демінська О. І.

Ухвала від 08.08.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 08.08.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 15.08.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 10.06.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Лященко В. Л.

Ухвала від 19.05.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Демінська О. І.

Ухвала від 19.05.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Демінська О. І.

Ухвала від 19.05.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Демінська О. І.

Ухвала від 01.04.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 01.04.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні