Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 серпня 2025 рокуСправа №160/15573/25
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Царікової О.В.,
розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «Бріо Інжиніринг» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України, про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
УСТАНОВИВ:
До Дніпропетровського окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю «Бріо Інжиніринг» з позовом до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України, в якому, з урахуванням заяви про зміну предмету позову, просить суд:
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області №12483390/42511202 від 10.02.2025 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 07.10.2024 року;
-Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 07.10.2024 року, подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Бріо Інжиніринг» датою її подання на реєстрацію.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивачем було подано на реєстрацію до контролюючого органу податкову накладну, втім, реєстрацію податкової накладної зупинено та запропоновано платнику податків подати додаткові документи та пояснення, достатні для прийняття рішення про реєстрацію. На виконання п.п.201.16.2 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України позивачем було направлено документи, запитувані відповідачем. Однак, комісією Головного управління ДПС у Дніпропетровській області було прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної. Позивач вважає спірне рішення протиправним, оскільки підстави для зупинення реєстрації відсутні. Подані позивачем документи повністю підтверджують реальність господарської операції, за результатами якої складено податкову накладну, яку надіслано для реєстрації. З урахуванням наведеного, рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, є протиправним та підлягає скасуванню. З огляду на викладене, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Ухвалою від 30.05.2025 відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження.
11.06.2025 на адресу суду через систему «Електронний суд» від представника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області надійшов відзив на позовну заяву (вх. №30866/25), в якому останній заперечив проти задоволення позовних вимог. В обґрунтування своєї позиції зазначає, що комісія контролюючого органу при прийнятті оскаржуваного рішення діяла у межах своїх повноважень та у спосіб, що передбачений законом. Також, стверджує, що дії по реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних є дискреційними повноваженнями, а тому, позовні вимоги в частині зобов`язання ДПС України зареєструвати спірну податкову накладну є передчасними.
11.06.2025 на адресу суду через систему «Електронний суд» від представника Державної податкової служби України надійшов відзив на позовну заяву (вх.№ 30858/25), в якому останній заперечив проти задоволення позовних вимог. В обґрунтування своєї позиції зазначає, що комісія контролюючого органу при прийнятті оскарженого рішення діяла у межах своїх повноважень та у спосіб, що передбачений законом. Також, стверджує, що дії по реєстрації податкової накладної/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних є дискреційними повноваженнями, а тому, позовні вимоги в частині зобов`язання ДПС України зареєструвати спірну податкову накладну є необґрунтованими.
11.06.2025 на адресу суду через систему «Електронний суд» від представника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області надійшли заперечення щодо стягнення витрат на професійну правничу допомогу та клопотання про розгляд справи в порядку загального позовного провадження.
12.06.2025 на адресу суду через систему «Електронний суд» від представника Товариства з обмеженою відповідальністю «Бріо Інжиніринг» до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла заява про зміну предмету позову (вх. № 31090/25), в якій позовні вимоги викладено в наступній редакції:
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області №12483390/42511202 від 10.02.2025 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 07.10.2024 року;
-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 07.10.2024 року, подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Бріо Інжиніринг» датою її подання на реєстрацію.
12.06.2025 на адресу суду через систему «Електронний суд» від представника Товариства з обмеженою відповідальністю «Бріо Інжиніринг» надійшла відповідь на відзив на позовну заяву, в якій останній відхиляє заперечення відповідачів, викладені у відзивах на позовну заяву як необґрунтовані. В обґрунтування своєї правової позиції зазначає, що у податкового органу були відсутні правові підстави для відмови у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних спірної податкової накладної №2 від 07.10.2024, а тому рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН прийнято без урахування всіх обставин, що мають значення для його прийняття, тобто необґрунтовано, а отже є протиправним та підлягає скасуванню.
Ухвалою суду від 23.06.2025 прийнято до розгляду заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Бріо Інжиніринг» про зміну предмету позову.
Ухвалою суду від 23.06.2025 відмовлено у задоволенні заяви представника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про розгляд справи №160/15573/25 за правилами загального позовного провадження.
Вивчивши та дослідивши всі матеріали справи та надані докази, а також проаналізувавши зміст норм матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, з`ясувавши всі обставини справи, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд зазначає таке.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Бріо Інжиніринг» (далі позивач), є юридичною особою, зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 02.10.2018 року за номером № 12241020000087217, місцезнаходження: Україна, 49000, Днiпропетровська обл., м. Днiпро, Центральний р-н, вул. Миколи Руденка, буд. 6. ТОВ «Бріо Інжиніринг» зареєстроване платником податку на додану вартість з 01.12.2023 року Індивідуальний податковий номер 425112004654.
Основними видами господарської діяльності ТОВ «Бріо Інжиніринг» є: 46.43 Оптова торгівля побутовими електротоварами й електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворювання звуку й зображення, 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту, 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи, 43.21 Електромонтажні роботи.
24 вересня 2024 року між ТОВ «Бріо Інжиніринг» та ТОВ «ДНІПРОМЕТИЗ ТАС» було укладено договір № 1398/24. Предмет договору: «Улаштування освітлення на третьому поверсі СДК, ділянка виготовлення путанки». 24 вересня 2024 року була підписана специфікація до договору № 1398/24 від 24.09.2024 року, згідно якої загальна сума договору склала 575 500,00 гривень з ПДВ.
07.10.2024 року було отримано попередню оплату за Договором на загальну суму 345 300,00 гривень. 14.11.2025 року було підписано акт виконаних робіт за Договором та 21.11.2024 року здійснено остаточний розрахунок в сумі 230 200,00 гривень.
На виконання вимог п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України за проведеною господарською операцією позивачем було складено податкову накладну №2 від 07.10.2024 року на суму попередньої оплати 345 300,00 грн. в т.ч. ПДВ 57550,00 грн. яку відправлено на реєстрацію 05.11.2024 року в ЄРПН, реєстраційний номер 9331502255.
Відповідно до квитанції ДПС України від 05.11.2024 року реєстрація податкової накладної №2 від 07.10.2024 року зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 43.21, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D"=15,8411%, "Рпоточ"=0. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Враховуючи підстави зупинення реєстрації податкової накладної, зазначеної в квитанції ДПС України, позивачем було подано в електронній формі засобами електронного зв`язку повідомлення №1 від 28.01.2025, щодо подання пояснень та копії документів щодо податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено. До повідомлень позивачем було надано первинні бухгалтерські документі, письмові пояснення, що підтверджують реальність господарської операції та правомірність подання на реєстрацію податкових накладних, а саме: пояснення до повідомлення від 27.01.2025 року; штатний розпис від 01 квітня 2024 р. з наказом про затвердження штатного розпису; договір оренди нежитлового приміщення №16/02-24 від 16.02.2024 р. з актом та платіжною інструкцією; договір позички автомобіля б/н від 15 січня 2024 року; договір підряду №1398/24 від 24.09.2024 року зі специфікацією; акт б/н приймання виконаних робіт за листопад 2024 року; акт №1 за листопад 2024 року; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2024 року; платіжні інструкції №8428, №10001; виписка з банку обороти за період з 01.10.2024 18.12.2024р.; картка рахунку 361 за 2024 рік; рахунок на оплату №6 від 20.11.2024 року; рахунок на оплату №4 від 03.10.2024 року; видаткова накладна №9042 від 10.10.2024 р.; рахунок на оплату №16350 від 09.10.2024 року; платіжна інструкція №18; оборотно сальдова відомість по рахунку 631 за 2024 рік; податкова накладна №1001 від 09.10.2024 р. з квитанцією про прийняття; видаткова накладна №РН-0000681 від 10.10.2024 р.; рахунок на оплату №СФ-0001541 від 09.10.2024 року; платіжна інструкція №19; оборотно сальдова відомість по рахунку 631 за 2024 рік; податкова накладна №18 від 09.10.2024 р. з квитанцією про прийняття; видаткова накладна №43 від 11.10.2024 р.; рахунок на оплату №53 від 11.10.2024 року; платіжна інструкція №20; оборотно сальдова відомість по рахунку 631 за 2024 рік; податкова накладна №4 від 11.10.2024 р. з квитанцією про прийняття; видаткова накладна №61 від 11.10.2024 р.; рахунок на оплату №66 від 11.10.2024 року; платіжна інструкція №21; оборотно сальдова відомість по рахунку 631 за 2024 рік; податкова накладна №2 від 11.10.2024 р. з квитанцією про прийняття; видаткова накладна №2787 від 15.10.2024 р.; рахунок на оплату №4402 від 14.10.2024 року; договір поставки №ТИД-1112 від 14.10.2024 р.; платіжна інструкція №23; оборотно сальдова відомість по рахунку 631 за 2024 рік; податкова накладна №219 від 15.10.2024 р. з квитанцією про прийняття; договір підряду №240924 від 24.09.2024 року з договірною ціною.; акт б/н за жовтень 2024 року; товарно-транспорта накладна 1510/24-1 від 15.10.2024 року; договір підряду №411/24 від 04.11.2024 року з договірною ціною; акт б/н за листопад 2024 року; довідка про вартість виконаних робіт та витрати за листопад 2024 року; виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; рішення №1 єдиного засновника ТОВ «Бріо Інжиніринг» від 02.10.2018 року; наказ №1 від 02.10.2024 року; опис документів, що подаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії від 02.10.2018 року; статут ТОВ «Бріо Інжиніринг».
30.01.2025 року на адресу позивача надійшло повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/бо документів, необхідних для розгляду питання прийняття Комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №12438586/42511202. Зміст повідомлення №12438586/42511202 зводився до необхідності надання додаткових документів, а саме первинних документів щодо придбання, товарів, послуг, паспортів якості, інших документів. В полі «Додаткова інформація» зазначалося: «Не в повному обсязі надано придбання матеріалів зазначених згідно номенклатурних позицій в акті виконаних робіт, відсутні печатки контрагентів в актах виконаних робіт з ТОВ «БУД ТОП ГРУП», код 45047080, ТОВ «БГ «ЄВРО СТАНДАРТ» код 45040514, ТТН».
За результатами розгляду документів комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області було прийнято рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 10.02.2023 року №12483390/42511202 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 07.10.2024 року.
Позивач оскаржив спірне рішення в адміністративному порядку, проте, рішенням за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 10.02.2023 року №12483390/42511202, скарги залишено без задоволення, а рішення про відмову в реєстрації податкових накладних без змін.
Не погоджуючись зі спірним рішенням, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить із такого.
Відповідно до абзацу першого пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7 статті 201 ПК України).
За правилами абзаців першого, п`ятого пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин. Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку (абзаци десятий, дванадцятий пункту 201.10 статті 201 ПК України).
Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165, тут і надалі в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 3 Порядку №1165 визначені ознаки податкових накладних/розрахунків коригування, яким вони повинні відповідати для безумовної їх реєстрації.
У разі, коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/ розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі (пункт 4 Порядку №1165).
За приписами пункту 5 зазначеного Порядку платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Як установлено пунктом 7 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
За приписами пунктів 10, 11 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 р. №520.
У спірних правовідносинах зі змісту квитанції встановлено, що реєстрацію спірної податкової накладної від 07.10.2024 №2 зупинено з тієї причини, що обсяг постачання товару/послуги 43.21, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D"=15,8411%, "Рпоточ"=0. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних..
Додатком 3 до Порядку №1165 визначені Критерії ризиковості здійснення операцій, у пункті 1 яких вказано: обсяг постачання товару/послуги згідно з кодом УКТЗЕД/Державного класифікатора продукції та послуг/умовним кодом такого товару, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/ послуги, зазначеного/ зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі за відсутності такого товару/послуги згідно з кодом УКТЗЕД/ Державного класифікатора продукції та послуг/умовного коду товару у врахованій таблиці даних платника податку.
Відповідач не надав переконливих доказів про наявність підстав для зупинення реєстрації спірної податкової накладної.
Поряд з тим, визначаючи у квитанції як підставу зупинення реєстрації податкової накладної конкретну підставу, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши, які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях.
За правилами пункту 4 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019 року за №1245/34216, далі - Порядок №520; зі змінами), у разі зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №520 встановлено, що платник податку, який склав податкову накладну/ розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/ відмову в реєстрації таких податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі може подати такі документи:
договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;
інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.
У разі, коли у квитанції до податкової накладної/ розрахунку коригування зазначено код товару/ послуги згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності/ умовним кодом товару/ Державним класифікатором продукції та послуг, операція за яким стала підставою для зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування, платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів виключно до такої операції.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/ розрахунку коригування (пункт 6 Порядку №520).
Суд зауважує, що пункт 5 Порядку №520 визначає перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, який не є вичерпним та не передбачає необхідності надання платником податку усіх документів згідно з таким переліком. Тобто наданню підлягають лише ті документи, які безпосередньо стосуються предмета господарської операції, за якою оформлено податкову накладну, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки.
У постанові Верховного Суду від 22 липня 2019 року у справі №815/2985/18 сформовано висновок, згідно з яким у випадку не конкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу відповідно створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.
У постанові від 03 листопада 2021 року у справі №360/2460/20 Верховний Суд за наслідками аналізу положень Порядку №520 зазначив, що можливість надання платником податків переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків із зазначенням необхідності надання документів за переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд (вказана правова позиція підтримана у постановах Верховного Суду від 01 грудня 2021 року у справі №600/1878/20-а, від 20 січня 2022 року у справі №140/4162/21, від 28 червня 2022 року у справі №380/9411/21, від 29 червня 2022 року у справі №380/5383/21, від 16 вересня 2022 року у справі №380/7736/21).
У даному випадку контролюючим органом не сформовано конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання для реєстрації в ЄРПН податкової накладної, а лише продубльовано перелік документів, який зазначений у пункті 5 Порядку №520.
Разом з тим позивач подав до комісії регіонального рівня разом із письмовими поясненнями копії документів, які розкривають зміст господарської операції, щодо якої складено спірну податкову накладну, та які вважав достатніми для її реєстрації в ЄРПН.
Суд зазначає, що предметом доказування у цій справі є наявність підстав, підтверджених належними та достатніми документами, для реєстрації податкової накладної від 07.10.2024 №2.
Відповідно до пункту 2 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку на додану вартість (далі - платник податку) засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронні довірчі послуги» (пункт 3 Порядку №520).
Як встановлено пунктом 9 Порядку №520, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:
або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;
або надсилає повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування;
або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Форма та вимоги до змісту такого повідомлення передбачені Додатком 2 до Порядку №520 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 14 липня 2023 року № 394). А отже таке повідомлення має містити вимогу про надання конкретних документів, обумовлених необхідністю надання додаткових пояснень та/або документів для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. В свою чергу як встановлено судом, в повідомленні №12438586/42511202 передбачено загальну вимогу, яка зводилася до необхідності надання додаткових документів, а саме первинних документів щодо придбання, товарів, послуг, паспортів якості, інших документів без конкретизації переліку необхідних документів. В полі ж «Додаткова інформація» зазначалося: «Не в повному обсязі надано придбання матеріалів зазначених згідно номенклатурних позицій в акті виконаних робіт, відсутні печатки контрагентів в актах виконаних робіт з ТОВ «БУД ТОП ГРУП», код 45047080, ТОВ «БГ «ЄВРО СТАНДАРТ» код 45040514, ТТН».
Отже, як вбачається з повідомлення №12438586/42511202, останнє не містить конкретної вимоги про надання будь-яких додаткових документів, а тільки зазначає про те, що певний обсяг документів щодо придбання матеріалів, без ідентифікації таких номенклатурних позицій, надано не в повному обсязі та звертає увагу на недоліки деяких первинних документів.
Загальними ж вимогами до акта індивідуальної дії як акта правозастосування є його обґрунтованість та вмотивованість, що означає надання контролюючим органом конкретних підстав для його оформлення (як фактичних, так і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів прийняття. Можливість надання платником вичерпного переліку документів, що підтверджують правомірність формування та подання податкової накладної, безпосередньо залежить від чіткого визначення контролюючим органом такого конкретного переліку. Використання контролюючим органом загального посилання на обсяг документів, без зазначення точного переліку документів, які платник має надати, є неконкретизованим і призводить до необґрунтованого обмеження права платника бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд. Тому невиконання контролюючим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Схожі за змістом правові висновки викладені Верховним Судом у постановах від 17 квітня 2025 року у справі № 400/802/24 , від 23 лютого 2023 року у справі № 420/9924/20, від 27 січня 2022 року у справі № 380/2365/21, від 18 червня 2019 року у справі № 0740/804/18, від 23 жовтня 2018 року у справі № 822/1817/18, від 12 лютого 2025 року у справі № 160/34198/23.
В подальшому, як вбачається із рішення №12483390/42511202 від 10.02.2025 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 07.10.2024 в її реєстрації відмовлено у зв`язку із ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.
Суд не погоджується із вказаною підставою прийняття спірного рішення та зауважує, що крім загального формулювання воно не містить чіткої фактичної причини його прийняття, тобто у ньому не вказано, які конкретно документи не були надані позивачем та графа «Додаткова інформація» (зазначити конкретні документи) не заповнена.
При цьому слід зазначити, що відповідачі не надали доказів, які підтверджують наявність обґрунтованих підстав для зупинення реєстрації податкової накладної, однак попри це позивач для підтвердження виконання робіт, щодо яких складено податкову накладну, надав письмові пояснення та документи, що розкривають зміст правовідносин із контрагентом та які вважав достатніми для реєстрації в ЄРПН такої податкової накладної.
Судом встановлено, що ТОВ «Бріо Інжиніринг» та ТОВ «ДНІПРОМЕТИЗ ТАС» було укладено договір № 1398/24 від 24 вересня 2024 року. Предмет договору: «Улаштування освітлення на третьому поверсі СДК, ділянка виготовлення путанки».
24 вересня 2024 року була підписана специфікація до договору № 1398/24 від 24.09.2024 року, згідно якої загальна сума договору склала 575 500,00 гривень з ПДВ.
Постачальниками матеріалів для виконання робіт за договором №1398/24 від 24.09.2024 року між ТОВ «Бріо Інжиніринг» і ТОВ «ДНІПРОМЕТИЗ ТАС» стали :
-ТОВ «КАБЛЕКС-УКРАІНА» ЄДРПОУ 33398849 кабельна продукція;
-ТОВ «СИСТЕМИ КАБЕЛЬНИХ ТРАСС» ЄДРПОУ 41611109 кабельні лотки;
-ФОП ОСОБА_1 РНОКПП НОМЕР_1 світильники;
-ФОП ОСОБА_2 РНОКПП НОМЕР_2 світильники;
-ТОВ «СУЧАСНІ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ «ІМПУЛЬС» ЄДРПОУ 42532713 кабельні канали.
Транспортування матеріалів відбувалось орендованим автомобілем ТОВ «Бріо Інжиніринг». Всі взаєморозрахунки з постачальниками виконані, оформлені відповідні первинні документи.
Для виконання робіт на об`єкті замовника ТОВ «Бріо Інжиніринг» залучало субпідрядні організації:
-24 вересня 2024 року між ТОВ «Бріо Інжиніринг» і ТОВ «БУД ТОП ГРУП» (ЄДРПОУ 45047080) було підписано договір № 240924 предмет якого - «Улаштування освітлення на третьому поверсі СДК, ділянка виготовлення путанки». 15 жовтня 2024 року був підписаний акт виконаних робіт № 1 на суму 150 000 гривень. 16 жовтня 2024 року була перераховна оплата на рахунок субпідрядника в сумі 150 000 гривень. Таким чином взаємні обов`язки по розрахунках з субпідрядником ТОВ «БУД ТОП ГРУП» виконані.
-04 листопада 2024 року між ТОВ «Бріо Інжиніринг» і ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ЄВРО СТАНДАРТ» (ЄДРПОУ 45040514) було підписано договір № 411/24 предмет якого «Улаштування освітлення на третьому поверсі СДК, ділянка виготовлення путанки». 1 листопада 2024 року був підписаний акт виконаних робіт № 1 на суму 180 000 гривень. 26 листопада 2024 року була перераховна оплата на рахунок субпідрядника в сумі 180000 гривень. Таким чином взаємні обов`язки по розрахунках з субпідрядником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ЄВРО СТАНДАРТ» виконані.
Матеріали придбані замовником ТОВ «Бріо Інжиніринг» у постачальників передавались субпідрядникам.
07.10.2024 року було отримано попередню оплату за Договором на загальну суму 345300,00 гривень. 14.11.2025 року було підписано акт виконаних робіт за Договором та 21.11.2024 року здійснено остаточний розрахунок в сумі 230200,00 гривень.
Таким чином взаємні обов`язки між ТОВ «Бріо Інжиніринг» і ТОВ «ДНІПРОМЕТИЗ ТАС» виконані в повному обсязі і взаєморозрахунки проведені.
На думку суду, контролюючий орган застосував формальний підхід до вирішення питання реєстрації податкової накладної від 07.10.2024 №2, оскільки документи, які стосуються господарської операції, щодо якої складено податкову накладну, були надані позивачем.
Подані позивачем первинні документи відповідають встановленим вимогам щодо форми та змісту, узгоджуються між собою. Передбачених законом підстав для позбавлення права позивача на реєстрацію податкової накладної від 07.10.2024 №2 в ЄРПН судом під час розгляду справи не встановлено.
При вирішенні спору суд враховує правові висновки Верховного Суду у постанові від 07 грудня 2022 року у справі №500/2237/20, відповідно до яких суб`єкти владних повноважень, ухвалюючи рішення, якими, зокрема, обмежується права платника податків, повинні уникати надмірного формалізму. Обсяг документів, які надаються платниками податку на додану вартість з метою усунення сумнівів у контролюючих органів щодо легальності відповідної операції, за наслідками якої складено податкову накладну, подану для реєстрації в ЄРПН, хоч і є визначеним у Порядку №520, проте завжди є унікальним та залежить від організації господарських взаємовідносин між суб`єктами господарювання, змісту договірних відносин між такими, а також особливостями законодавчого врегулювання діяльності тієї чи іншої сфери бізнесу. Саме за результатами детального дослідження змісту документів (в тому числі договору), наданих на підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, можливим є формування висновків щодо можливості чи неможливості реєстрації є ЄРПН податкової накладної, реєстрація якої була зупинена згідно із відповідною квитанцією. Предметом розгляду у справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом. При розгляді таких спорів, крім іншого, має бути встановлено настання обставини, яка обумовлює обов`язок платника податків скласти податкову накладу та зареєструвати її в ЄРПН відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК України.
Суд зазначає, що предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентами. Приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України.
Аналогічний правовий висновок викладений Верховним Судом у постанові від 02 квітня 2025 року у справі № 380/7481/2
Приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій платника податку на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України (постанови Верховного Суду від 03 жовтня 2023 року у справі №380/4146/22, від 13 грудня 2023 року у справі №500/4191/22).
Відповідачами не підтверджено факт виявлення об`єктивних ознак неможливості надання позивачем послуги, дані про яку зазначено у спірній податковій накладній, та/або ймовірності уникнення ним виконання свого податкового обов`язку, які б свідчили про ризик порушення ним норм податкового законодавства.
На підставі аналізу норм законодавства, що врегульовує спірні правовідносини, та встановлених обставин у справі, зокрема, зважаючи на наявність у позивача передбачених законодавством документів стосовно господарської операції, яка обумовлює складання податкової накладної від 07.10.2024 №2, надання ним достатніх документів для прийняття рішення про реєстрацію такої податкової накладної в ЄРПН, в контролюючого органу не було обґрунтованих причин для відмови у її реєстрації.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про те, що контролюючий орган не довів правових підстав для відмови позивачу у реєстрації спірної податкової накладної, тому, оскаржене рішення від 12483390/42511202 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 07.10.2024 року, підлягає скасуванню.
Стосовно вимог про реєстрацію податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, слід зазначити наступне.
Відповідно до вимог пунктів 201.1, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України обов`язок реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних покладений на платника податків.
В той же час суд зауважує, що наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.
За приписами пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:
прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;
набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);
неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.
Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.
У справі, яка розглядається, обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної №2 від 07.10.2024 року суд не встановив.
За змістом частини 1 статті 245 КАС України при вирішенні справи по суті суд може задовольнити позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково.
Згідно із пунктом 2 частини 2 статті 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.
Відповідно частини 3 статті 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, а також з метою дотримання судом гарантій про те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: №2 від 07.10.2024 року датою їх фактичного подання.
Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно з частиною другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
За умовами частини першої статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Згідно з частиною 1 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до положень частин 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.
Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні (частина 1 статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України).
Згідно з частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Враховуючи сукупність викладених обставин, системно проаналізувавши норми законодавства, оцінивши наявні докази у їх сукупності при безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, за результатами з`ясування обставини у справі та їх правової оцінки, суд дійшов висновку про наявність законних підстав для задоволення позовних вимог.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить з такого.
Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Отже, за результатами розгляду даної справи сплачений позивачем судовий збір у розмірі 3028,00 грн підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів в рівних частинах.
Керуючись ст. ст. 8, 9, 72, 77, 132, 139, 241-246, 250, 255, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
УХВАЛИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Бріо Інжиніринг» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України, про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України у Дніпропетровській області від 10.02.2025 року №12483390/42511202 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 07.10.2024 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «Бріо Інжиніринг».
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 07.10.2024 року, подану Товариством з обмеженою відповідальністю «Бріо Інжиніринг» датою її подання на реєстрацію.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 44118658) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Бріо Інжиніринг» (код ЄДРПОУ 42511202) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 1514 (одна тисяча п`ятсот чотирнадцять гривень 00 копійок).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Бріо Інжиніринг» (код ЄДРПОУ 42511202) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 1514 (одна тисяча п`ятсот чотирнадцять гривень 00 копійок).
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст рішення суду складений 04.08.2025.
Суддя О.В. Царікова
| Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
| Дата ухвалення рішення | 04.08.2025 |
| Оприлюднено | 29.08.2025 |
| Номер документу | 129784508 |
| Судочинство | Адміністративне |
| Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Царікова Олена Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Царікова Олена Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Царікова Олена Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Царікова Олена Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні