Ленінський районний суд м.кіровограда
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа № 405/4858/23
провадження № 1-кс/405/2150/25
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26.08.2025 м. Кропивницький
слідчий суддя Подільського районного суду м. Кропивницького ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м. Кропивницькому клопотання слідчого відділу СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 04.05.2023 за №42023120000000081 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України про обрання запобіжного заходу у виді тримання під вартою підозрюваному ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянину України, уродженцю м.Санкт-Петербург, російської федерації, зареєстрованому та проживаючому за адресою: АДРЕСА_1 , одруженому, маючому вищу освіту, раніше не судимому,
встановив:
слідчий відділу СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_4 звернувся до слідчого судді з клопотанням про обрання запобіжного заходу у виді тримання під вартою підозрюваному ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яке просив задовольнити, з підстав зазначених у ньому.
Прокурор у судовому засіданні надав пояснення, згідно з якими клопотання підтримав, просив задовольнити.
Заслухавши прокурора, дослідивши матеріали клопотання слідчий суддя дійшов наступних висновків.
Встановлено, що Державне підприємство «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» Державного агентства резерву України, код 00951862 (далі Підприємство, ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2») засноване на державній власності і належить до сфери управління Державного агентства резерву України, що діє відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08 жовтня 2014 року № 517 «Про затвердження Положення про Державне агентство резерву України» (далі Держрезерв, уповноважений орган управління). Підприємство є державним унітарним підприємством. Місцезнаходження Підприємства: Україна, 25014, Кіровоградська область, м. Кропивницький, проспект Інженерів, 2.
Відповідно до п. 1.5 Статуту, власником (засновником) Підприємства є держава, яка реалізує свої повноваження власника через уповноважений орган управління - Державне агентство резерву України.
Відповідно до п. 1.6 Статуту, підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про Державний матеріальний резерв», іншими законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Державного агентства резерву України, іншими нормативно-правовими актами, а також Статутом.
Відповідно до п. 1.7 Статуту, Державне підприємство «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» Державного агентства резерву України входить до системи державного резерву та не підлягає приватизації.
Відповідно до п. 2.1. Статуту, метою діяльності Підприємства є одержання прибутку від провадження господарської діяльності, задоволення державних потреб та потреб споживачів на продукцію, роботи і послуги.
Відповідно до п. 2.2.1. Статуту, предметом діяльності Підприємства зокрема є: виробництво, переробка, зберігання, відвантаження, заготівля та реалізація сільськогосподарської продукції, створення та експлуатація агропромислових об`єктів з виробництва та переробки зерна, олійних культур, м`яса, молока, птиці, плодоовочевої продукції та іншої продукції тваринництва і рослинництва; Забезпечення належного зберігання матеріальних цінностей, забезпечення контролю за їх кількісними і якісними показниками; Впровадження нових досягнень науки та техніки механізації і автоматизації, поліпшення техніко-економічних показників в господарській діяльності; Виробництво насіння сільськогосподарських культур; Оптова, оптова-роздрібна, роздрібна торгівля; Заготівля продукції сільського господарства у фізичних та юридичних осіб і реалізація її на договірних умовах;
Відповідно до п. 3.1. Статуту, за своїм правовим статусом Підприємство є державним комерційним підприємством, що діє на принципах повного господарського розрахунку та самофінансування і несе відповідальність за наслідки своєї діяльності усім належним йому майном згідно з вимогами законодавства.
Відповідно до п. 3.2. Статуту, Підприємство є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахункові та інші рахунки в установах банків, печатки зі своєю назвою та кутовий штамп, інші необхідні реквізити, фірмові бланки, знак для товарів і послуг, які реєструються у встановленому законом порядку. Підприємство вважається утвореним і таким, що набуло прав юридичної особи, з дати її державної реєстрації в установленому законом порядку.
Відповідно до п. 3.3. Статуту, Підприємство не несе відповідальності за зобов`язаннями держави та уповноваженого органу управління, а держава та уповноважений орган управління не несуть відповідальності за зобов`язаннями Підприємства, якщо інше не передбачено законодавством України.
Відповідно до п. 3.4. Статуту, Підприємство відповідає за своїми зобов`язаннями всім належним йому на майном, на яке може бути звернене стягнення. Підприємство не відповідає за своїми зобов`язаннями державним майном, що передане йому в господарське відання, користування чи управління.
Відповідно до п. 3.5. Статуту, у межах своєї статутної діяльності та положень даного Статуту Підприємство має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов`язки, бути позивачем і відповідачем в суді, господарському, адміністративному та третейському суді. Підприємства вільні у виборі предмета договору, визначенні зобов`язань, інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству України.
Відповідно до п. 3.6. Статуту, під час здійснення господарської діяльності Підприємство самостійні приймає рішення, якщо це не суперечить чинному законодавству України, рішенням Засновника та цьому Статуту.
Відповідно до п. 3.7. Статуту, Підприємство має право самостійно планувати свою діяльність та основні напрямки свого розвитку відповідно до стратегічних галузевих напрямів розвитку Державного резерву України.
Відповідно до п. 3.10. Статуту, Підприємство зобов`язане приймати та виконувати доведені до нього в установленому законодавством порядку державні замовлення, враховувати їх при формуванні виробничої програми, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку та виборі контрагентів, а також складати й виконувати річний та з поквартальною розбивкою фінансовий план на кожен наступний рік.
Відповідно до п. 3.11. Статуту, основним плановим документом Підприємства є фінансовий план, відповідно до якого підприємство отримує доходи й здійснює видатки, визначає обсяг та спрямування коштів для виконання своїх функцій протягом року відповідно до установчих документів. Фінансовий план підлягає затвердженню в установленому порядку. Підприємство має право розпоряджатися доходами від власної діяльності та майном, придбаним за рахунок цих доходів на принципах раціональності та розумності.
Відповідно до п. 3.12. Статуту, Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам, крім випадків, передбачених законом. Відчужувати майнові об`єкти, що належать до основних фондів, Підприємство має право лише за попередньою згодою органу, до сфери управління якого воно належить, і лише на конкурентних засадах, якщо інше не встановлено законом. Розпоряджатися в інший спосіб майном, що належить до основних фондів, Підприємство має право лише у межах повноважень та у спосіб, що передбачені законодавством. Кошти, одержані від продажу майнових об`єктів, що належать до основних фондів державного комерційного підприємства, використовуються відповідно до затвердженого фінансового плану, якщо інше не передбачено законом. Кошти, одержані від продажу нерухомого майна, за вирахуванням балансової (залишкової) вартості такого майна, якщо інше не встановлено законом, зараховуються до загального фонду Державного бюджету України.
Відповідно до п. 3.12. Статуту, списання з балансу не повністю амортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів державного комерційного підприємства можуть проводитися лише за згодою органу, до сфери управління якого входить дане підприємство.
Відповідно до п. 3.15. Статуту, Підприємство веде в установленому порядку бухгалтерський, оперативний облік результатів своєї діяльності, а також веде статистичну звітність і подає її у встановленому порядку та обсязі органам державної статистики. Керівник Підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірності обліку та статистичної звітності. Інші права Підприємства в галузі фінансів та заробітної плати працівників, матеріально-технічного забезпечення визначаються чинним законодавством України.
Відповідно до п. 4.1. Статуту, майно підприємства становлять виробничі та невиробничі фонди, а також інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі підприємства.
Відповідно до п. 4.2. Статуту, майно Підприємства становлять основні фонди та оборотні кошти, а також цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі Підприємства.
Відповідно до п. 4.4. Статуту, майно Підприємства є державною власністю і закріплюється за ним на праві господарського відання. Підприємство володіє, користується майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим органом управління) відповідно до вимог законодавства. Правомочності щодо розпорядження майном здійснюються Підприємством у порядку встановленому законодавством.
Відповідно до п. 4.5. Статуту, Підприємство використовує державне майно, що не підлягає приватизації, відповідно до законодавства. Майно, що є державною власністю і надане Підприємству в господарське відання, користування чи управління, включається до її активів, але не може бути відчужене у будь-який спосіб без рішення власника. Списання та передача державного майна здійснюється відповідно до законодавства.
Відповідно до п. 4.6. Статуту, джерелами формування майна Підприємства є: грошові та матеріальні внески засновника; доходи, одержані від реалізації продукції, а також інших видів фінансово-господарської діяльності; доходи від цінних паперів; кредити банків та інших кредиторів; капітальні вкладення і бюджетні кошти; безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій, підприємств та громадян; інше майно, набуте на підставах, що не заборонені чинним законодавством України.
Відповідно до п. 4.7. Статуту, Підприємство здійснює володіння, користування землею та іншими природними ресурсами відповідно до мети своєї діяльності та у порядку визначеному законодавством. Власник в особі уповноваженого органу управління здійснює контроль за ефективністю використання та збереження закріпленого за Підприємством майна.
Відповідно до п. 5.1. Статуту, вищим органом управління Підприємством є уповноважений орган управління - Державне агентство резерву України.
Відповідно до п. 5.2. Статуту, до компетенції вищого органу управління належить: визначення основних напрямів діяльності; внесення змін до Статуту Підприємства, зміна розміру його статутного фонду; розпорядження основними засобами Підприємства; прийняття рішень про відчуження нерухомого майна та транспортних засобів; передача в оренду цілісних майнових комплексів та приміщень, або споруд загальною площею більше ніж 200 кв. м; позику, заставу; списання основних засобів на суму більше ніж 50 розмірів мінімальної заробітної плати; списання не повністю замортизованих основних засобів; створення спільних підприємств; затвердження положення про наглядову раду; затвердження бізнес-плану Підприємства, зокрема фінансового плану (бюджету) та інвестиційної програми; затвердження річного звіту Підприємства; обрання в установленому порядку членів наглядової ради; прийняття рішення за наслідками розгляду звітів наглядової ради, керівника, проведення оцінки діяльності наглядової ради, керівника; надання згоди на вчинення значного правочину, якщо ринкова вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності Підприємства, у випадках, передбачених законодавством; надання згоди на вчинення правочинів, щодо вчинення яких є зацікавленість, у випадках, передбачених законодавством; прийняття рішення про припинення діяльності Підприємства, його ліквідацію, затвердження ліквідаційного балансу.
Відповідно до п. 5.2. Статуту, повноваження з розв`язання питань, що належать до виключної компетенції уповноваженого органу управління, не можуть бути передані іншим органам Підприємства.
Крім цього досудовим розслідуванням встановлено, що відповідно до наказу т.в.о. голови Державного агентства резерву України № 43-к від 03.03.2021 на ОСОБА_5 покладено виконання обов`язків директора ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» з 04.03.2021 до прийняття відповідного рішення уповноваженим органом управління.
Відповідно до наказу т.в.о. голови Державного агентства резерву України №86-к від 28.04.2021 ОСОБА_5 припинено виконання обов`язків директора ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів №2» з 27.04.2021.
Згідно до Статуту ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2», виконуючий обов`язки директора ОСОБА_5 , у період перебування на посаді з 04.03.2021 по 27.04.2021, був наділений наступними правами та обов`язками:
Відповідно до п. 5.26. керівник Підприємства є виконавчим органом підприємства, що здійснює управління його поточною діяльністю.
Відповідно до п. 5.27. Статуту, керівник Підприємства в установленому порядку обирається наглядовою радою і є підзвітним їй. Строк, на який обирається керівник, встановлюється рішенням наглядової ради. Одна особа може обиратися до складу правління неодноразово. Керівник здійснює функції управління на умовах найму та на підставі контракту, в якому визначаються строк найму, права, обов`язки й відповідальність керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови найму за погодженням сторін.
Відповідно до п. 5.28. Статуту, до компетенції Керівника належать всі питання, пов`язані з керівництвом поточною діяльністю Підприємства, крім питань, що належать до виключної компетенції уповноваженого органу управління, наглядової ради та до компетенції інших органів згідно з цим Статутом. Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади й органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.
Відповідно до п. 5.29. Статуту, до компетенції керівника належить: виконання планів та рішень уповноваженого органу управління і наглядової ради; розпорядження майном та коштами Підприємства з урахуванням обмежень, встановлених цим Статутом та внутрішніми документами (положеннями, регламентами тощо) Підприємства; здійснення попереднього розгляду питань, що підлягають обговоренню на засіданнях наглядової ради, підготовка матеріалів, необхідних для розгляду таких питань, та організація виконання рішень уповноваженого органу управління і наглядової ради; вирішення питань управління філіями, представництвами, іншими відокремленими підрозділами; вирішення питань організації господарської діяльності, фінансування, ведення обліку та звітності; прийняття рішення про утворення та ліквідацію філій, представництв, інших відокремлених підрозділів, затвердження положень про них; видання наказів та розпоряджень з питань поточної діяльності Підприємства; без довіреності представлення Підприємства у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами як в Україні, так і за кордоном; видання довіреностей на вчинення юридичних дій від імені Підприємства; призначення на посаду та звільнення з посади працівників Підприємства, застосування до них заходів заохочення або дисциплінарного стягнення і прийняття рішення про притягнення їх до матеріальної відповідальності; укладення колективного договору від імені Підприємства; розподілення повноважень між заступниками (за наявності), зокрема з правом підпису наказів та інших розпорядчих документів Підприємства відповідно до їх повноважень та функціональних обов`язків; призначення на посаду та звільнення з посади керівників філій, представництв, інших відокремлених підрозділів; без довіреності укладення договорів (контрактів) та вчинення інших правочинів від імені Підприємства без довіреності; затвердження штатного розпису Підприємства; затвердження положення про структурні підрозділи Підприємства; організація ведення обліку військовозобов`язаних та мобілізаційної підготовки; призначення за погодженням з відповідним державним органом посадову особу, яка є громадянином України, керівником режимно-секретного органу, на яку покладається організація та здійснення заходів щодо охорони державної таємниці; здійснення інших повноважень, передбачених законодавством та цим Статутом, а також покладені на нього рішенням уповноваженого органу управління або наглядовою радою.
Відповідно до п. 5.30. Статуту, Керівник зобов`язаний: забезпечувати виконання завдань Підприємства, передбачених законодавством України, Статутом, контрактом; забезпечувати складання в установленому порядку річного фінансового плану Підприємства та подання його для затвердження; подавати у встановленому порядку уповноваженому органу управління квартальну, річну фінансову звітність Підприємства; забезпечити виконання показників ефективності використання державного майна, доходу Підприємства, майнового стану Підприємства; забезпечити кількісне та якісне зберігання матеріальних цінностей Державного резерву України; виконувати завдання та розпорядження наглядової ради та уповноваженого органу управління; забезпечити своєчасну сплату заробітної плати працівникам Підприємства та не допускати заборгованості з її виплати; створювати належні умови для праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування; забезпечити своєчасну сплату податків та інших врахувань згідно з законодавством України; забезпечити належне використання зобов`язань за договорами Підприємства перед державою та іншими контрагентами; здійснювати будівництво, реконструкцію, а також капітальний ремонт основних фондів, утримувати їх, забезпечувати своєчасне освоєння нових виробничих потужностей та якнайшвидше введення в дію придбаного обладнання; відповідно до державного контракту та державного замовлення, укладених договорів забезпечувати виробництво та постачання продукції та товарів, здійснення послуг; у своїй діяльності забезпечувати дотримання норм і вимог законодавства щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки; здійснювати бухгалтерський, оперативний облік та вести статистичну звітність згідно з законодавством України; надавати уповноваженому органу управління фінансову звітність про результати діяльності Підприємства у терміни згідно з чинним законодавством України; забезпечити виконання положень ЗУ «Про державну таємницю» та підзаконних нормативних актів; оприлюднювати достовірну інформацію відповідно до вимог законодавства, уповноваженого органу управління чи наглядової ради.
Згідно статті 18 та примітки 1 статті 364 КК України службовими особами у статтях 364, 368, 368-2, 369 цього Кодексу є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також обіймають постійно чи тимчасово в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на державних чи комунальних підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною особою підприємства, установи, організації, судом або законом.
Отже, в силу наділених повноважень ОСОБА_5 обіймаючи посаду виконувача обов`язків директора ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» постійно був наділений організаційно-розпорядчими і адміністративно-господарськими функціями, та відповідно до ст. 18 та примітки 1 ст. 364 КК України, являвся службовою особою.
В ході проведення досудового розслідування встановлено, що 08.01.2009 Державним комітетом України з матеріального державного резерву (реорганізовано Державне агентство резерву України) в особі Голови комітету ОСОБА_6 з однієї сторони та ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» в особі директора ОСОБА_7 укладено договір відповідального зберігання матеріальних цінностей державного резерву № юр-2зб/347-2009-45/135 від 08.01.2009.
Предметом зазначеного договору є зберігання матеріальних цінностей державного резерву (далі - цінностей) у зерносховищах Зберігача. Згідно умов договору Держрезерв передає, а ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» приймає на відповідальне зберігання цінності згідно зі специфікацією у кількості та вартістю згідно з актом форми Р-16.
Розділом 2 умов договору передбачено права та обов`язки Зберігача, де Зберігач зобов`язаний:
- п. 2.1. Вживати заходи для належного зберігання цінностей відповідного виду;
- п. 2.2. Цінності, що закладаються на відповідальне зберігання, повинні відповідати державним стандартам та вимогам, які затверджуються Держрезервом;
- п. 2.3. Надсилати Держрезерву акти форми Р-16;
- п. 2.4. Відшкодовувати втрату, нестачу цінностей та їх пошкодження з використанням продукції відповідного асортименту і належної якості у 5-ти денний термін після виявлення втрати нестачі або пошкодження;
- п. 2.5. Проводити відпуск цінностей тільки за нарядами Держрезерву;
- п. 2.6. Проводити освіження (поновлення) та заміну цінностей на продукцію аналогічного асортименту і якості самостійно без залучення додаткових коштів з поданням Держрезерву акта форми Р-17 протягом 3-х днів після здійснення операції;
- п. 2.7. Щороку подавати Держрезерву: до 15 січня року, наступним за звітним звітом по формі № 1 станом на 1 січня; до 15 липня року наступним за звітним інформацію про результати перевірки якості та умов зберігання цінностей, за формою встановленою Держрезервом, станом на 1 липня.
Розділом 3 умов договору передбачено обов`язки Держрезерву, де Держрезерв зобов`язаний:
- п. 3.2. Контролювати додержання умов зберігання цінностей, їх наявність та якісний стан;
- п. 3.3. Визнає зберігачу природні втрати матеріальних цінностей про зберіганні, а також нестачі понад природні втрати, спричиненні покращенням якості, на підставі актів зачистки.
Розділом 4 визначено порядок проведення розрахунків, п. 4.1. визначено, що вартість зберігання цінностей визначається згідно з порядком відшкодування витрат підприємствам, установам та організаціям, що здійснюють відповідальне зберігання матеріальних цінностей державного резерву, затвердженого Кабінету Міністрів України.
Розділом 6 договору передбачена відповідальність сторін, а саме: за невиконання або неналежне виконання своїх зобов`язань за цим договором Держрезерв і Зберігач несуть відповідальність згідно із законодавством, зокрема згідно із Законом України «Про державний матеріальний резерв», іншими актами законодавства.
Пунктом 7.3 умов договору передбачено, що цей договір набирає чинності з моменту його підписання та діє протягом усього терміну зберігання цінностей.
Також, між Державним агентством резерву України в особі в.о. Голови Держрезерву ОСОБА_8 з однієї сторони та ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» в особі директора ОСОБА_9 з другої сторони укладено додаткову угоду № 18 від 16.03.2016 до договору № юр-2зб/347-2009-45/135 від 08.01.2009 де внесено зміни, зокрема:
- п. 2.1. викласти у такій редакції «Вживати заходів для належного зберігання цінностей відповідного виду, якості й забезпечити проведення контролю якості»;
- п. 2.3. викласти у такій редакції «Оформлювати акти форми Р-16 та надавати до Держрезерву у встановленому порядку згідно із нормативними документами»;
- п. 2.5. викласти у такій редакції «Проводити відпуск цінностей тільки за розпорядженням (нарядом) Держрезерву та кількістю що визначена в розпорядженні (наряді)»;
- п. 2.6. викласти у такій редакції «Проводити освіження (поновлення) та заміну цінностей на продукцію аналогічного асортименту і якості самостійно без залучення додаткових коштів відповідно до норм чинного законодавства»;
- п. 2.7. викласти у такій редакції «Щороку подавати до Держрезерву звіт про проведення інвентаризації та щомісяця подавати УкрНДІ «Ресурс» звіт про якість та місце зберігання цінностей держрезерву, що зберігаються до Держрезерву»;
- п. 3.1. викласти у такій редакції «Відшкодувати Зберігачу витрати за зберігання цінностей у межах бюджетних асигнувань, передбачених на ці цілі. Цінності державного резерву в процесі зберігання мають відповідати якісним та кількісним характеристикам»;
- п. 3.3. викласти у такій редакції «Визнавати та погоджувати зберігачу природні втрати матеріальних цінностей при зберіганні, та також нестачі понад норм природних втрат на підставі актів зачисток відповідно до форми № 34. Вносити зміни до обліку та зменшувати кількість продукції на ці витрати та нестачі»;
- доповнити Договір п. 3.4. такого змісту «Отримані згідно з актами зачистки зернові відходи реалізуються відповідно до норм чинного законодавства.
На виконання умов договору відповідального зберігання матеріальних цінностей Держрезерву № юр-2зб/347-2009-45/135 від 08.01.2009 та відповідно до складських квитанцій виписаних ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2», Державним агентством резерву України закладено на зберігання зерно за якісними показниками ДСТУ 3768:2010, а саме:
-пшениця м`яка 2 класу урожаю 2010 року заліковою вагою 1476200 кг;
-пшениця м`яка 3 класу урожаю 2010 року та урожаю 2018 року заліковою вагою 14993809 кг;
-пшениця м`яка 3 класу урожаю 2018 року заліковою вагою 98650 кг;
-пшениця м`яка 6 класу урожаю 2014 року заліковою вагою 1900 кг.
Отже, за даними бухгалтерського і складського обліку ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» поставлено на облік матеріальні цінності (зерно), які належать Державному агентству резерву України в кількості 16 570,559 тон.
Згідно Закону України «Про державний матеріальний резерв» № 51/97-ВР від 24.01.1997 в редакції від 16.10.2020 (що був чинний на момент вчинення кримінального правопорушення втрата чинності 16.12.2023), в якому визначено загальні принципи формування, розміщення, зберігання, використання, поповнення та освіження (поновлення) запасів державного матеріального резерву і регулює відносини в цій сфері.
Відповідно до ст. 1 Закону Поняття державного резерву Державний резерв є особливим державним запасом матеріальних цінностей, призначених для використання в цілях і в порядку, передбачених цим Законом. У складі державного резерву створюється незнижуваний запас матеріальних цінностей (постійно підтримуваний обсяг їх зберігання).
Відповідно до ст. 2 Закону відповідальне зберігання матеріальних цінностей державного резерву - зберігання закладених до державного резерву матеріальних цінностей у постачальника (виробника) або одержувача (споживача) без надання йому права користуватися цими матеріальними цінностями до прийняття у встановленому порядку рішення про відпуск їх з державного резерву.
Окрім того, відповідно до ст. 2 Закону самовільне відчуження матеріальних цінностей державного резерву - використання або реалізація відповідальним зберігачем матеріальних цінностей державного резерву, що перебувають у нього на відповідальному зберіганні, без відповідного рішення на це центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного матеріального резерву (Державний комітет України з державного матеріального резерву).
Відповідно ст. 12 Закону Порядок відпуску матеріальних цінностей з державного резерву.
- п. 1. Державний резерв матеріальних цінностей є недоторканним і може використовуватися лише за рішенням Кабінету Міністрів України;
- п. 2. Відпуск матеріальних цінностей з державного резерву здійснюється: у зв`язку з їх освіженням (поновленням) і заміною; у порядку тимчасового позичання; у порядку розбронювання; для надання гуманітарної допомоги; для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій; у разі настання особливого періоду;
- п. 3. Матеріальні цінності з державного резерву реалізуються на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
- п. 4. Відпуск із державного резерву матеріальних цінностей, що підлягають освіженню (поновленню) і зберігаються на підприємствах, в установах і організаціях системи державного резерву, провадиться за рішенням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного матеріального резерву. Такий відпуск провадиться на конкурсних засадах. Кошти, отримані внаслідок такої реалізації, спрямовуються на придбання та закладення до державного резерву аналогічних матеріальних цінностей.
Освіження (поновлення) матеріальних цінностей державного резерву, що знаходяться на зберіганні на підприємствах, в установах і організаціях (відповідальних зберігачів), а також заміна їх на продукцію аналогічного асортименту та якості здійснюється ними самостійно без залучення додаткових коштів.
- п.5. Відпуск матеріальних цінностей з державного резерву в порядку тимчасового позичання провадиться за рішенням Кабінету Міністрів України, в якому визначаються одержувачі, строки та умови відпуску матеріальних цінностей із державного резерву, а також строки їх повернення.
Якщо відпуск матеріальних цінностей з державного резерву провадиться у порядку позичання, одержувач (позичальник) - підприємство, установа або організація на основі контракту (договору) подає гарантійне зобов`язання про повернення матеріальних цінностей до державного резерву. В контракті (договорі) повинно бути передбачено спосіб забезпечення зобов`язання одержувача (позичальника) у вигляді застави або банківської гарантії.
За позичання матеріальних цінностей з державного резерву передбачається плата, розмір якої визначається в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, і не може перевищувати розміру облікової ставки Національного банку України.
- п.6. Реалізація матеріальних цінностей з державного резерву, що підлягають розбронюванню, здійснюється на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відпуск матеріальних цінностей із державного резерву для надання гуманітарної допомоги здійснюється у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відпуск матеріальних цінностей із незнижуваного запасу провадиться за рішенням Кабінету Міністрів України, погодженим з Верховною Радою України;
- п.7. Відпуск матеріальних цінностей з державного резерву для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій провадиться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного матеріального резерву, за поданням міністерств, інших органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, на які покладено функції щодо координації робіт по ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій за рішенням Кабінету Міністрів України. Витрати на відпуск цих матеріальних цінностей, враховуючи їх вартість, відшкодовуються за рахунок коштів, передбачених на ці цілі Державним бюджетом України;
- п.8. Відпуск матеріальних цінностей з державного резерву в разі настання особливого періоду провадиться згідно з Законом України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію".
В ході досудового розслідування встановлено, що вищезазначене зерно передане на відповідальне зберігання ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2», Державним агентством резерву України втратило свою класність та відповідно на момент реалізації являлось нестандартною пшеницею, тобто не відповідало вимогам ДСТУ 3768:2010 «Пшениця. Технічні умови» по показникам «Запах», «Зернова домішка», «Сміттєва домішка, зокрема мінеральна домішка, зіпсовані зерна» та «Зараженість шкідниками» та «Масова частка сирої клейковини», що також підтверджується актом комісійного відбору проб (зразків) № 1 від 26.01.2021, протоколом випробувань № 154 від 02.02.2021, № 155 від 02.02.2021, № 156 від 02.02.2021, Актом перевірки Держрезерву № 4 від 26.01.2021 року.
Окрім того, відповідно до розділу 4 «Фактична наявність» Акту перевірки Держрезерву № 4 від 26.01.2021 пшениця, що знаходилась на відповідальному зберіганні ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» Державного агентства резерву України в кількості 1476,200 тон пшениці 2 класу, 15092,459 тон пшениці 3 класу, урожаю 2010 та 2018 років, 1,900 тон пшениці 6 класу урожаю 2014 року, разом в кількості 16570,559 тон (1476,200 + 15092,459 + 1,900) або 16 570 559 кг вказана як «нестандартна», що за граничними нормами показників якості не відповідає жодному класу за ДСТУ.
В ході досудового розслідування встановлено, що в період з 18.02.2021 по 26.02.2021 ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» через електронний майданчик «Prozorro.Продажі»: ТОВ «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.Онлайн» проведено аукціон з продажу «Нестандартна пшениця в кількості 16570559 кг з невластивим запахом (пліснявий, гнильний, різкий, хімічний, заражена шкідниками)», переможцем якого визначено ТОВ «Укр-Грейн-Експо».
Обраному електронною системою переможцем аукціону ТОВ «Укр-Грейн-Експо», код 39673098, надіслано повідомленням про намір укласти Договір.
Після цього, на початку березня 2021 року, точної дати досудовим розслідуванням не встановлено, у виконувача обов`язків директора ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» ОСОБА_5 , виник злочинний умисел спрямований на зловживання своїм службовим становищем, з метою одержання неправомірної вигоди для ТОВ «Укр-Грейн-Експо», код 39673098, що полягало у протиправній реалізації (відпуску) нестандартної пшениці, яка перебувала на відповідальному зберіганні в ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» та належала Державному агентству резерву України.
04.03.2021, ОСОБА_5 , перебуваючи на своєму робочому місці за адресою: м. Кропивницький, просп. Інженерів, 2, з метою реалізації свого злочинного умислу спрямованого на зловживання службовим становищем, з метою одержання неправомірної вигоди для ТОВ «Укр-Грейн-Експо», код 39673098, достовірно знаючи про порядок відповідального зберігання та відпуску матеріальних цінностей державного резерву, діючи умисно та цілеспрямовано, передбачаючи настання суспільно небезпечних наслідків та бажаючи їх настання, усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, використовуючи своє службове становище та надані йому повноваження всупереч інтересам служби, діючи всупереч вимог Статуту Підприємства, ЗУ «Про державний матеріальний резерв», ЗУ «Про зерно та ринок зерна в Україні», постанови КМУ «Про затвердження Порядку формування, розміщення та проведення операцій з матеріальними цінностями державного резерву» від 8 жовтня 1997 року № 1129, умисно уклав договір поставки № 05/48 від 04.03.2021 за результатами електронного аукціону UA-PS-2021-02-18-000131-1, що відбувся 26.02.2021.
Відповідно до умов договору поставки № 05/48 від 04.03.2021 покупець ТОВ «Укр-Грейн-Експо» в особі директора ОСОБА_10 , що діє на підставі Статуту, з однієї сторони та постачальник ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» в особі виконуючого обов`язки директора ОСОБА_5 , що діє на підставі Статуту, з другої сторони, керуючись положеннями уклали Договір про наступне: п. 1.1 договір складений за результатами аукціону A-PS-2021-02-18-000131-1, що відбувся 26.02.2021 а ЕТС Прозорро.Продажі через електронний майданчик, який належить ТОВ «Держзакупівлі.Онлайн»; п. 1.2 Постачальник зобов`язується поставити, а Покупець прийняти та оплатити сільськогосподарську продукцію в кількості, асортименті, у строки і на умовах, передбачених у цьому Договорі і Додаткових угодах, які з моменту їх підписання стають невід`ємними частинами цього Договору; п. 1.3 Постачальники засвідчує Покупцю відсутність обмежень і заборон на відчуження, відсутність порушення прав третіх осіб на зазначений товар і наявність повноважень представника Постачальника на укладення цього Договору; п. 2.1. Вартість Товару, шо поставляється за цим Договором становить 7 620 700, 00 гривень (сім мільйонів шістсот двадцять тисяч сімсот гривень) (в т.ч. ПДВ); п. 3.1. Поставка здійснюється на умовах EXW на складі Постачальника («Франко склад») (у редакції Інкотермс 2020), за адресою Кіровоградська область, м. Кропивницький, проспект Інженерів, 2; п. 3.2. Постачальник зобов`язаний повідомити Покупця по факсимільному зв`язку про готовність передачі партії Товару; п. 3.3. Плату за зберігання та всі ризики відносно Товару до моменту передачі Товару Покупцю відповідно до складської квитанції здійснює Постачальник; п. 3.4. Приймання Товару по кількості та якості здійснюється у відповідності до чинного законодавства України; п. 4.1. Оплата за Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця, зазначений у рахунку - фактурі Продавця; п. 4.2. Оплата здійснюється на умовах, які встановлені в Додатковій(их) угоді(ах) до Договору; п. 4.3. Продавець який є платником ПДВ, зобов`язується зареєструвати податкову накладну на Товар в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до ст. 201.1 Податкового кодексу України (далі - ПКУ); п. 4.4. Сторони погодили, шо у випадку невиконання Продавцем вимог п. 4.3. цього Договору, Продавець зобов`язаний компенсувати Покупцю 14% від вартості Товару; п. 4.5. Моментом поставки Товару Постачальником вважається фактична його передача Покупцю в місці поставки, визначеного, згідно Додаткової угоди, шо є невід`ємною частиною цього договору та згідно видаткової накладної; п. 5.1. Товар, який надається по цьому Договору, повинен відповідати якості заявленої продавцем в лоті аукціону № UA-PS-2021-02-18-000131-1, що відбувся 26.02.2021 в ЕТС Прозорро.Продажі через електронний майданчик, який належить ТОВ «Держзакупівлі.Онлайн»; п. 6.1. Сторони не несуть відповідальність за невиконання своїх зобов`язань по цьому Договору, причиною яких стали фактори, які не підлягають контролю Сторін - стихійні лиха, екстремальні погодні умови, пожежі, воєнні дії, громадські безпорядки, заборони державного рівня і т.д. Документальним підтвердженням обставин непереборної сили, які визнаються сторонами, с відповідний акт, виданий Торгово-Промисловою Палатою України, або її відповідним уповноваженим регіональним відділенням; п.7.1. Спірні питання, щодо яких Сторонам не вдалося знайти спільного рішення шляхом переговорів, підлягають вирішенню в органах судової влади України відповідної підсудності у встановленому процесуальному порядку у відповідності до чинного законодавства України; п.8.1. Усі зміни та доповнення до цього Договору дійсні лише в тому випадку, якщо вони здійсненні в письмовій формі і підписані уповноваженими представниками Сторін; п.8.2. Договір може бути змінений, розірваний, визнаний недійсним тільки на умовах і в порядку передбаченому діючим законодавством України. Одностороння необґрунтована відмова від виконання своїх зобов`язань за цим Договором не допускається; п.8.3. Цей Договір складений у двох екземплярах, які мають однакову юридичну силу, по одному кожній зі Сторін, на українській мові; п.8.4. Договір, зміни або і доповнення до нього Договору, підписані та передані по факсимільному зв`язку, мають юридичну силу.
Також, відповідно до Додаткової угоди № 1 від 04.03.2021 Договору поставки № 05/48 від 04.03.2021 покупець ТОВ «Укр-Грейн-Експо» в особі директора ОСОБА_10 з однієї сторони та ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» в особі в.о. директора ОСОБА_5 уклали угоду про наступне: п. 1. Постачальник зобов`язується поставити, а Покупець прийняти й оплатити вказаний нижче Товар в строки і на умовах, передбачених в Договорі та Додаткові угоді. Постачальник постачає наступний Товар за умови що Покупець здійснює передоплату в розмірі 100 відсотків згідно Договору: назва товару нестандартна пшениця з невластивим запахом (пліснявий, гнильний, різкий, хімічний, заражена шкідниками), кількість 16 570 559 кілограмів, сума 7 620 700 гривень (в тому числі ПДВ 1 066 898 гривень).
В свою чергу ОСОБА_5 достовірно знаючи, що зерно пшениці в кількості 16 570 559 кілограмів перебуває на відповідальному зберіганні ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» та належить Держрезерву України, діючи умисно, з метою одержання неправомірної вигоди для ТОВ «Укр-Грейн-Експо», всупереч інтересам служби, передбачаючи настання суспільно небезпечних наслідків та бажаючи їх настання, усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, використовуючи своє службове становище та надані йому повноваження всупереч інтересам служби, діючи всупереч вимог Статуту Підприємства, ЗУ «Про державний матеріальний резерв», ЗУ «Про зерно та ринок зерна в Україні», постанови КМУ «Про затвердження Порядку формування, розміщення та проведення операцій з матеріальними цінностями державного резерву» від 8 жовтня 1997 року № 1129, підписанням вказаного договору засвідчив ТОВ «Укр-Грейн-Експо» про відсутність порушення прав власності третіх осіб на зерно пшениці в кількості 16 570 559 кілограмів.
Також в ході досудового розслідування встановлено, що Державним агентством резерву України, не надавались дозволи на реалізацію, відпуск, оновлення та будь-які інші дії пов`язані з відчуженням зерна пшениці в кількості 16 570 559 кілограмів, яка зберігалась до 2021 року на території ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів №2» згідно договору відповідального зберігання матеріальних цінностей державного резерву від 08.01.2009 № юр-2зб/347-2009-45/135 і перебувало в Державній власності Державне агентство резерву України.
Відповідно до умов Протоколу аукціону № UA-PS-2021-02-18-000131-1 продаж зерна в кількості 16570,559 тон пшениці нестандартної повинен бути виконаний на умовах купівлі-продажу при 100 відсотковій попередній оплаті.
У подальшому, 12.03.2021, точного часу досудовим розслідуванням не встановлено, ОСОБА_5 перебуваючи в приміщенні свого службового кабінету за адресою: м. Кропивницький, просп. Інженерів, 2, продовжуючи реалізовувати свій злочинний умисел спрямований на зловживання службовим становищем, всупереч інтересам служби, з метою одержання неправомірної вигоди для ТОВ «Укр-Грейн-Експо», засвідчив власним підписом та видав офіційний документ, а саме видаткову накладну № 0000000007 від 12.03.2021 на оплату «пшениці нестандартної згідно Договору поставки № 05/48» в кількості 16570,559 тон, ціна за тону без ПДВ 403,41575 гривень на загальну суму 7 620 700 гривень.
Проведення оплати по Договору поставки за результатами аукціону № UA-PS-2021-02-18-000131-1 № 05/48 від 04.03.2021 документально підтверджується на суму 7 193 362, 30 гривень, які були зараховані на рахунок ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» № НОМЕР_1 11.03.2021 від ТОВ «Укр-Грей-Експо» з банківського рахунку відкритого в АБ «Укргазбанк» із призначенням платежів «оплата за с/г продукцію згідно Договору поставки № 05/48 від 04.03.21 в тому числі ПДВ».
Водночас, ТОВ «Укр-Грей-Експо» всупереч умовам Договором поставки № 05/48 здійснило попередню оплату у розмірі 7193362,30 грн., що на 427 338 грн. менше передбаченої умовами договору, 100 відсоткового розміру попередньої оплати.
Крім цього, ТОВ «Укр-Грей-Експо», 15.03.2021 надіслано на адресу ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» лист №1503-1 від 15.03.2021 з проханням переоформити пшеницю нестандартну у кількості 3000,00 тон на ТОВ «Зерно-Трейд БЦ».
У подальшому, ТОВ «Укр-Грей-Експо», у період часу з 24.03.2021 по 07.04.2021, надіслано на адресу ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» листи №2403-3 від 24.03.2021, №3103-4 від 31.03.2021, №0204-2 від 02.04.2021, №0704-1 від 07.04.2021, з проханням переоформити пшеницю нестандартну у кількості 12090,454 тон на ТОВ «Фесіліті Трейд».
Незважаючи на вищевказані обставини, відсутність дозволу Державного агентства резерву України, на реалізацію, відпуск, оновлення та будь-які інші дії пов`язані з відчуженням зерна пшениці в кількості 16 570 559 кілограмів та здійснення ТОВ «Укр-Грейн-Експо» попередньої оплати за договором не у 100 відсотковому розмірі, в.о. директора ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» ОСОБА_5 у період часу з 12.03.2021 по 07.04.2021, більш точного часу в ході досудового розслідування не встановлено, перебуваючи в приміщенні свого службового кабінету за адресою: м. Кропивницький, просп. Інженерів, 2, з метою реалізації свого злочинного умислу спрямованого на зловживання службовим становищем, з метою одержання неправомірної вигоди для ТОВ «Укр-Грей-Експо», достовірно знаючи про порядок відповідального зберігання та відпуску матеріальних цінностей державного резерву діючи умисно та цілеспрямовано, передбачаючи настання суспільно небезпечних та бажаючи їх настання, усвідомлюючи протиправний характер своїх дій використовуючи своє службове становище та надані йому повноваження всупереч інтересам служби, діючи всупереч вимог Статуту Підприємства, ЗУ «Про державний матеріальний резерв», ЗУ «Про зерно та ринок зерна в Україні», постанови КМУ «Про затвердження Порядку формування, розміщення та проведення операцій з матеріальними цінностями державного резерву» від 8 жовтня 1997 року № 1129, видав накази №2/1 від 12.03.2021 терміном дії 5 днів на відпуск/відвантаження ТОВ «Флекс Ресурс» пшениці нестандартної у кількості 1478,100 тон, № 3/1 від 15.03.2021 терміном дії 5 днів на відпуск/відвантаження ТОВ «Зерно-Трейд БЦ» пшениці нестандартної у кількості 3000,00 тон, №4/1 від 19.03.2021 терміном дії 5 днів на відпуск/відвантаження ТОВ «Фелісіті Трейд» пшениці нестандартної у кількості 3000,00 тон, №5/1 від 25.03.2021 терміном дії 5 днів на відпуск/відвантаження ТОВ «Фелісіті Трейд» пшениці нестандартної у кількості 3000,00 тон, №6/1 від 01.04.2021 терміном дії 5 днів на відпуск/відвантаження ТОВ «Фелісіті Трейд» пшениці нестандартної у кількості 1000,00 тон, №7/1 від 02.04.2021 терміном дії 5 днів на відпуск/відвантаження ТОВ «Фелісіті Трейд» пшениці нестандартної у кількості 3000,00 тон, №8/1 від 07.04.2021 терміном дії 5 днів на відпуск/відвантаження ТОВ «Фелісіті Трейд» пшениці нестандартної у кількості 2090,454 тон.
В подальшому ОСОБА_5 продовжуючи реалізовувати свій злочинний умисел діючи в інтересах ТОВ «Укр-Грей-Експо», умисно в період з 12.03.2021 по 13.04.2021 підписав та видав матеріальні перепустки №007377 від 12.03.2021, №007376 від 12.03.2021, №007375 від 12.03.2021, №007374 від 12.03.2021, №007373 від 12.03.2021, №007387 від 13.03.2021, №007386 від 13.03.2021, №007385 від 13.03.2021, №007384 від 13.03.2021, №007383 від 13.03.2021, №007382 від 13.03.2021, №007381 від 13.03.2021, №007380 від 13.03.2021, №007379 від 13.03.2021, №007378 від 13.03.2021, №007388 від 15.03.2021, №007389 від 15.03.2021, №007394 від 16.03.2021, №007390 від 16.03.2021, №007391 від 16.03.2021, №007392 від 16.03.2021, №007393 від 16.03.2021, №007395 від 16.03.2021, №007396 від 16.03.2021, №007397 від 16.03.2021, №007398 від 16.03.2021, №007418 від 17.03.2021, №007414 від 17.03.2021, №007400 від 17.03.2021, №007399 від 17.03.2021, №007403 від 17.03.2021, №007402 від 17.03.2021, №007404 від 17.03.2021, №007405 від 17.03.2021, №007406 від 17.03.2021, №007407 від 17.03.2021, №007408 від 17.03.2021, №007409 від 17.03.2021, №007412 від 17.03.2021, №007411 від 17.03.2021, №007413 від 17.03.2021, №007423 від 17.03.2021, №007420 від 18.03.2021, №007421 від 18.03.2021, №007428 від 18.03.2021, №007426 від 18.03.2021, №007427 від 18.03.2021, №007424 від 18.03.2021, №007425 від 18.03.2021, №007433 від 18.03.2021, №007422 від 18.03.2021, №007434 від 18.03.2021, №007429 від 18.03.2021, №007430 від 18.03.2021, №007431 від 18.03.2021, №007432 від 18.03.2021, №007435 від 18.03.2021, №007449 від 19.03.2021, №007451 від 19.03.2021, №007450 від 19.03.2021, №007436 від 19.03.2021, №007437 від 19.03.2021, №007438 від 19.03.2021, №007439 від 19.03.2021, №007440 від 19.03.2021, №007441 від 19.03.2021, №007442 від 19.03.2021, №007443 від 19.03.2021, №007444 від 19.03.2021, №007445 від 19.03.2021, №007446 від 19.03.2021, №007447 від 19.03.2021, №007448 від 19.03.2021, №007452 від 20.03.2021, №007453 від 20.03.2021, №007463 від 20.03.2021, №007464 від 20.03.2021, №007459 від 20.03.2021, №007454 від 20.03.2021, №007455 від 20.03.2021, №007456 від 20.03.2021, №007457 від 20.03.2021, №007458 від 20.03.2021, №007460 від 20.03.2021, №007461 від 20.03.2021, №007462 від 20.03.2021, №007465 від 20.03.2021, №007466 від 20.03.2021, №007467 від 20.03.2021, №007468 від 20.03.2021, №007482 від 22.03.2021, №007483 від 22.03.2021, №007471 від 22.03.2021, №007473 від 22.03.2021, №007472 від 22.03.2021, №007474 від 22.03.2021, №007475 від 22.03.2021, №007477 від 22.03.2021, №007476 від 22.03.2021, №007479 від 22.03.2021, №007478 від 22.03.2021, №007481 від 22.03.2021, №007480 від 22.03.2021, №007470 від 22.03.2021, №007469 від 22.03.2021, №007484 від 22.03.2021, №007485 від 22.03.2021, №007486 від 22.03.2021, №007487 від 22.03.2021, №007488 від 22.03.2021, №007489 від 23.03.2021, №007490 від 23.03.2021, №007491 від 23.03.2021, №007492 від 23.03.2021, №007493 від 23.03.2021, №007494 від 23.03.2021, №007496 від 23.03.2021, №007495 від 23.03.2021, №007498 від 23.03.2021, №007497 від 23.03.2021, №007499 від 23.03.2021, №007500 від 23.03.2021, №007052 від 23.03.2021, №007051 від 23.03.2021, №007054 від 23.03.2021, №007053 від 23.03.2021, №007056 від 23.03.2021, №007055 від 23.03.2021, №007058 від 24.03.2021, №007057 від 24.03.2021, №007059 від 24.03.2021, №007060 від 24.03.2021, №007061 від 24.03.2021, №007062 від 24.03.2021, №007063 від 24.03.2021, №007065 від 24.03.2021, №007066 від 24.03.2021, №007064 від 24.03.2021, №007071 від 24.03.2021, №007072 від 24.03.2021, №007069 від 24.03.2021, №007070 від 24.03.2021, №007074 від 24.03.2021, №007068 від 24.03.2021, №007067 від 24.03.2021, №007073 від 24.03.2021, №007075 від 24.03.2021, №007076 від 24.03.2021, №007077 від 25.03.2021, №007083 від 25.03.2021, №007081 від 25.03.2021, №007078 від 25.03.2021, №007084 від 25.03.2021, №007082 від 25.03.2021, №007086 від 25.03.2021, №007085 від 25.03.2021, №007090 від 25.03.2021, №007089 від 25.03.2021, №007092 від 25.03.2021, №007091 від 25.03.2021, №007094 від 25.03.2021, №007093 від 25.03.2021, №007095 від 25.03.2021, №007098 від 25.03.2021, №007079 від 25.03.2021, №007080 від 25.03.2021, №007087 від 25.03.2021, №007088 від 25.03.2021, №007099 від 26.03.2021, №007100 від 26.03.2021, №007503 від 26.03.2021, №007501 від 26.03.2021, №007513 від 26.03.2021, №007502 від 26.03.2021, №007510 від 26.03.2021, №007511 від 26.03.2021, №007509 від 26.03.2021, №007508 від 26.03.2021, №007097 від 26.03.2021, №007096 від 26.03.2021, №007507 від 26.03.2021, №007506 від 26.03.2021, №007504 від 26.03.2021, №007505 від 26.03.2021, №007516 від 26.03.2021, №007519 від 26.03.2021, №007520 від 26.03.2021, №007515 від 27.03.2021, №007524 від 27.03.2021, №007514 від 27.03.2021, №007512 від 27.03.2021, №007526 від 27.03.2021, №007525 від 27.03.2021, №007528 від 27.03.2021, №007527 від 27.03.2021, №007523 від 27.03.2021, №007529 від 27.03.2021, №007517 від 27.03.2021, №007518 від 27.03.2021, №007521 від 27.03.2021, №007522 від 27.03.2021, №007530 від 27.03.2021, №007545 від 29.03.2021, №007546 від 29.03.2021, №007535 від 29.03.2021, №007544 від 29.03.2021, №007533 від 29.03.2021, №007532 від 29.03.2021, №007534 від 29.03.2021, №007543 від 29.03.2021, №007542 від 29.03.2021, №007531 від 29.03.2021, №007540 від 29.03.2021, №007539 від 29.03.2021, №007538 від 29.03.2021, №007547 від 29.03.2021, №007548 від 29.03.2021, №007549 від 29.03.2021, №007551 від 29.03.2021, №007550 від 29.03.2021, №007536 від 29.03.2021, №007537 від 29.03.2021, №007541 від 29.03.2021, №007552 від 30.03.2021, №007553 від 30.03.2021, №007554 від 30.03.2021, №007555 від 30.03.2021, №007556 від 30.03.2021, №007557 від 30.03.2021, №007558 від 30.03.2021, №007559 від 30.03.2021, №007560 від 30.03.2021, №007561 від 30.03.2021, №007562 від 30.03.2021, №007563 від 30.03.2021, №007564 від 30.03.2021, №007565 від 30.03.2021, №007566 від 30.03.2021, №007567 від 30.03.2021, №007569 від 30.03.2021, №007570 від 30.03.2021, №007571 від 30.03.2021, №007572 від 30.03.2021, №007573 від 30.03.2021, №007575 від 31.03.2021, №007574 від 31.03.2021, №007577 від 31.03.2021, №007576 від 31.03.2021, №007576 від 31.03.2021, №007578 від 31.03.2021, №007584 від 31.03.2021, №007580 від 31.03.2021, №007581 від 31.03.2021, №007582 від 31.03.2021, №007583 від 31.03.2021, №007585 від 01.04.2021, №007603 від 02.04.2021, №007588 від 02.04.2021, №007589 від 02.04.2021, №007587 від 02.04.2021, №007591 від 02.04.2021, №007590 від 02.04.2021, №007593 від 02.04.2021, №007592 від 02.04.2021, №007595 від 02.04.2021, №007594 від 02.04.2021, №007597 від 02.04.2021, №007596 від 02.04.2021, №007599 від 02.04.2021, №007598 від 02.04.2021, №007601 від 02.04.2021, №007600 від 02.04.2021, №007602 від 02.04.2021, №007606 від 03.04.2021, №007604 від 03.04.2021, №007605 від 03.04.2021, №007608 від 03.04.2021, №007607 від 03.04.2021, №007609 від 03.04.2021, №007610 від 03.04.2021, №007611 від 03.04.2021, №007612 від 03.04.2021, №007613 від 03.04.2021, №007614 від 03.04.2021, №007615 від 03.04.2021, №007616 від 03.04.2021, №007618 від 03.04.2021, №007617 від 03.04.2021, №007612 від 03.04.2021, №007619 від 03.04.2021, №007623 від 03.04.2021, №007621 від 03.04.2021, №007626 від 03.04.2021, №007622 від 03.04.2021, №007640 від 04.04.2021, №007636 від 04.04.2021, №007627 від 04.04.2021, №007634 від 04.04.2021, №007635 від 04.04.2021, №007632 від 04.04.2021, №007633 від 04.04.2021, №007630 від 04.04.2021, №007631 від 04.04.2021, №007628 від 04.04.2021, №007629 від 04.04.2021, №007624 від 04.04.2021, №007625 від 04.04.2021, №007652 від 05.04.2021, №007654 від 05.04.2021, №007651 від 05.04.2021, №007650 від 05.04.2021, №007648 від 05.04.2021, №007649 від 05.04.2021, №007646 від 05.04.2021, №007647 від 05.04.2021, №007641 від 05.04.2021, №007645 від 05.04.2021, №007639 від 05.04.2021, №007637 від 05.04.2021, №007638 від 05.04.2021, №007644 від 05.04.2021, №007643 від 05.04.2021, №007657 від 05.04.2021, №007642 від 05.04.2021, №007659 від 05.04.2021, №007658 від 05.04.2021, №007663 від 06.04.2021, №007675 від 06.04.2021, №007674 від 06.04.2021, №007673 від 06.04.2021, №007671 від 06.04.2021, №007669 від 06.04.2021, №007670 від 06.04.2021, №007667 від 06.04.2021, №007668 від 06.04.2021, №007665 від 06.04.2021, №007666 від 06.04.2021, №007672 від 06.04.2021, №007664 від 06.04.2021, №007662 від 06.04.2021, №007661 від 06.04.2021, №007655 від 06.04.2021, №007653 від 06.04.2021, №007660 від 06.04.2021, №007656 від 06.04.2021, №007687 від 07.04.2021, №007690 від 07.04.2021, №007688 від 07.04.2021, №007685 від 07.04.2021, №007686 від 07.04.2021, №007683 від 07.04.2021, №007684 від 07.04.2021, №007680 від 07.04.2021, №007681 від 07.04.2021, №007678 від 07.04.2021, №007679 від 07.04.2021, №007676 від 07.04.2021, №007677 від 07.04.2021, №007692 від 07.04.2021, №007691 від 07.04.2021, №007693 від 08.04.2021, №007694 від 08.04.2021, №007695 від 08.04.2021, №007689 від 08.04.2021, №007697 від 09.04.2021, №007696 від 09.04.2021, №007699 від 09.04.2021, №007698 від 09.04.2021, №007701 від 09.04.2021, №007700 від 09.04.2021, №007703 від 09.04.2021, №007702 від 09.04.2021, №007704 від 09.04.2021, №007713 від 12.04.2021, №007712 від 12.04.2021, №007715 від 12.04.2021, №007714 від 12.04.2021, №007710 від 12.04.2021, №007711 від 12.04.2021, №007709 від 12.04.2021, №007708 від 12.04.2021, №007706 від 12.04.2021, №007707 від 12.04.2021, №007718 від 13.04.2021, №007717 від 13.04.2021, №007716 від 13.04.2021, на вивезення з території ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» вказаної кількості зерна пшениці.
На підставі вищевказаних перепусток в період з 12.03.2021 по 13.04.2021 з території ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» було вивезено зерно пшениці нестандартної у кількості 15092,459 тон.
Отже, в ході досудового розслідування встановлено, що внаслідок вищезазначених умисних протиправних дій в.о. директора ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2» ОСОБА_5 спрямованих на зловживання службовим становищем, з метою одержання неправомірної вигоди для ТОВ «Укр-Грей-Експо», шляхом реалізації зерна пшениці нестандартної, що перебувало на відповідальному зберіганні ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2», відбулось безпідставне відчуження/продаж активу пшениці м`якої в кількості 15092,459 тон державної власності Державного агентства резерву України, яка знаходилась на відповідальному зберіганні зернового складу ДП «Кіровоградський комбінат хлібопродуктів № 2», згідно Договору № юр-2зб/347-2009 відповідального зберігання матеріальних цінностей державного резерву від 08.01.2009, шляхом реалізації (переоформлення) на ТОВ «Укр-Грейн-Експо», код 39673098, та в подальшому переоформлення на ТОВ «Зерно-Трейд БЦ», код 44098485, ТОВ «Флекс Ресурс», код 41915355, та ТОВ «Фелісіті Трейд», код 42929107, в загальній кількості 15092,459 тон, внаслідок чого Державі в особі Державного агентства резерву України, завдано матеріальної шкоди в розмірі 7 620 634, 38 гривень, на суму яка у двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян, що підтверджується висновком судової економічної експертизи № 3841-3843/23-27 від 02.08.2024.
Таким чином, ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , своїми умисними протиправними діями вчинив кримінальне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 364 КК України, тобто зловживання службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для іншої юридичної особи, використання службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, що спричинило тяжкі наслідки, охоронюваним законом державним інтересам.
Таким чином, ОСОБА_5 обґрунтовано підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, що підтверджується зібраними у кримінальному провадженні доказами:
- повідомленням про виявлене кримінальне правопорушення з додатками (а.к.15-21);
- договором відповідального зберігання матеріальних цінностей (а.к.22-23);
- додатковими угодами (а.к.24-43);
- показаннями свідка ОСОБА_10 , яка повідомила, що їй невідомі обставини перебування на посаді директора ТОВ «Укр-Грейн-Експо», а також що вона не укладала договір поставки з директором ДП «Кіровоградський КХП №2» ОСОБА_5 (а.к.110-111);
- показаннями свідка ОСОБА_11 (а.к.112-113);
- іншими зібраними у справі доказами, які викривають ОСОБА_5 у вчиненні умисного кримінального правопорушення у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов`язаної з наданням публічних послуг, передбаченого Кримінальним кодексом України: зловживання службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для іншої юридичної особи, використання службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, що спричинило тяжкі наслідки, охоронюваним законом державним інтересам, тобто у вчинені кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.
01.08.2025 слідчим за погодженням з прокурором у відповідності до ст.ст. 110, 111, 276-278 КПК України складено та підписано письмове повідомлення ОСОБА_5 про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.
01.08.2025 вручити письмове повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України ОСОБА_5 не представилось можливим оскільки останній відсутній за місцем реєстрації та проживання за адресою АДРЕСА_1 , що також підтверджується інформацією даних системи «АРКАН», якою встановлено, що 15.03.2023 ОСОБА_5 здійснив виїзд за межі України у пункті перетину «Грушів» та до теперішнього часу до України не в`їздив.
У такому випадку згідно до Глави 11 КПК України, а саме ч. 2 ст. 135 КПК України у разі тимчасової відсутності особи за місцем проживання повістка (повідомлення) для передачі ОСОБА_5 вручається під розписку дорослому члену сім`ї особи чи іншій особі, яка з нею проживає, житлово-експлуатаційній організації за місцем проживання особи або адміністрації за місцем її роботи.
01.08.2025 згідно до вимог ст.ст. 111, 135, 276-278, КПК України, письмове повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України від 01.08.2025 ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , вручено під розписку для передачі останньому керівнику житлово-експлуатаційної організації КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва».
Підозрюваний ОСОБА_5 на даний час переховується від органів досудового слідства та суду, вжитими розшуковими заходами встановити його місце знаходження не представилось можливим
08.08.2025 винесено постанову про оголошення розшуку підозрюваного ОСОБА_5
13.08.2025 ухвалою Подільського районного суду міста Кропивницького надано дозвіл на затримання ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 з метою його приводу до Подільського районного суду міста Кропивницького для участі в розгляді клопотання про застосування запобіжного заходу тримання під вартою.
Встановити місцезнаходження підозрюваного ОСОБА_5 не надалося можливим, за інформацією органу внутрішніх справ підозрюваний ОСОБА_5 , 15.03.2023 здійснив виїзд за межі України у пункті перетину «Грушів» та у зворотному напрямку кордон не перетинав, тобто за місцем проживання та реєстрації відсутній.
Підозрюваний ОСОБА_5 документований паспортом громадянина України серія НОМЕР_2 виданий 22.12.2015 Оболонським ГУДМС України в м. Києві та паспортом громадянина України для виїзду за кордон НОМЕР_3 виданий 23.01.2019 Святошинським відділом ЦМУ ДМС у м. Києві та Київській області, РНОКПП НОМЕР_4 .
15.08.2025 винесено постанову про оголошення підозрюваного ОСОБА_5 в міжнародний розшук.
На даний час документально доведено і підтверджено відомості, що підозрюваний ОСОБА_5 , будучи належним чином повідомлений про підозру, тривалий час має можливість вільного пересування зокрема за межами України, умисно переховуючись у такий спосіб від суду, а отже необхідно здійснювати його розшук каналами і можливостями Інтерполу.
На стадії досудового розслідування відповідно до ст. 281 КПК України, якщо під час досудового розслідування місцезнаходження підозрюваного невідоме або особа перебуває за межами України та не з`являється без поважних причин на виклик слідчого, прокурора за умови її належного повідомлення про такий виклик, то слідчий, прокурор оголошує його розшук.
Про оголошення розшуку виноситься окрема постанова, якщо досудове розслідування не зупиняється, або вказується в постанові про зупинення досудового розслідування, якщо таке рішення приймається, відомості про що вносяться до Єдиного реєстру досудових розслідувань.
Зі змісту даної норми закону вбачається, що такий розшук може бути державним, міждержавним, міжнародним. Особа оголошується в міжнародний розшук після або одночасно з оголошенням в державний розшук. За наявності підтвердження відомостей про виїзд розшукуваної особи з України міжнародний розшук оголошується негайно. Міжнародний розшук не замінює собою міждержавний розшук в межах певного кола держав і може здійснюватися паралельно з ним.
Таким чином, на стадії досудового розслідування маються підтверджені і достовірні відомості, що належним чином повідомлений про підозру ОСОБА_5 перебуває за межами України, умисно переховується у такий спосіб від участі у досудовому розслідуванні кримінального провадження, в зв`язку з чим підлягає оголошенню в міжнародний розшук для подальшого, у відповідності до ч. 6 ст.193 КПК України, розгляду судом клопотання прокурора про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою для здійснення його міжнародного розшуку каналами і можливостями Інтерполу.
Зазначені обставини дозволять своєчасно встановити місцезнаходження підозрюваного ОСОБА_5 з метою його екстрадиції для притягнення до кримінальної відповідальності, забезпечать судовий розгляд кримінального провадження у розумні строки.
Таким чином, викладені обставини є достатніми для оголошення підозрюваного ОСОБА_5 в міжнародний розшук.
На підставі викладеного, керуючись вимогами наказів МВС України №3/1/2/5/2/2 від 09.01.1997 «Про затвердження Інструкції про порядок використання правоохоронними органами можливостей НЦБ Інтерполу в Україні у попередженні, розкритті та розслідуванні злочинів», №3 дск від 05.01.2005 «Про затвердження Інструкції з організації розшуку підозрюваних, обвинувачених (підсудних), осіб, які ухиляються від відбування призначеного покарання, безвісно зниклих осіб, та встановлення особи невпізнаних трупів», Європейською конвенцією про видачу правопорушників від 13.12.1957 (з додатками), та приймаючи до уваги, що підозрюваний ОСОБА_5 ухиляється від слідства та його місцезнаходження не відомо слідчим 15.08.2025 винесено постанову про оголошення у міжнародний розшук підозрюваного ОСОБА_5 .
Таким чином, метою і підставами застосування до ОСОБА_5 запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою є забезпечення виконання обвинуваченим покладених на нього процесуальних обов`язків, а також запобігання спробам:
- переховуватись від органів досудового розслідування та суду;
- знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей і документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення;
- незаконно впливати на потерпілих і свідків у кримінальному провадженні;
- продовжувати вчиняти інші кримінальні правопорушення.
Таким чином, на думку слідчого судді зазначені в клопотанні, ризики переховуватися від органів досудового розслідування та суду, а також вчинення іншого кримінального правопорушення є належно обґрунтованими.
По справі наявні реальні ознаки справжнього суспільного інтересу, який, незважаючи на презумпцію невинуватості, переважає принцип поваги до особистої свободи обвинуваченого. При цьому необхідно оцінити суворість можливого покарання ОСОБА_5 та визнати за реальну небезпеку можливість його ухилення від правосуддя у разі застосування більш м`якого запобіжного заходу ніж тримання під вартою.
Відповідно до листа Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ № 511-550/0/4-13 від 04 квітня 2013 року «Про деякі питання порядку застосування запобіжних заходів під час досудового розслідування та судового провадження відповідно до Кримінального процесуального кодексу України», слідчому судді, суду слід враховувати, що рішення про застосування одного із видів запобіжних заходів, який обмежує права і свободи підозрюваного, обвинуваченого, має відповідати характеру певного суспільного інтересу, що, незважаючи на презумпцію невинуватості, превалює над принципом поваги до свободи особистості.
Крім цього, відповідно до практики Європейського суду з прав людини, суд своїм рішенням повинен забезпечити не тільки права підозрюваного, а й високі стандарти охорони загальносуспільних прав та інтересів. Забезпечення таких стандартів, як підкреслює Європейський суд з прав людини, вимагає від суду більшої суворості в оцінці порушень цінностей суспільства.
Так, згідно ст. 7-9 КПК України кримінальне процесуальне законодавство України застосовується з урахуванням практики Європейського суду з прав людини. У рішенні по справі «Летельє проти Франції» від 26.06.1991 Європейський суд з прав людини вказав, що наявність вагомих підстав підозрювати затриманого у вчиненні злочину є неодмінною умовою правомірності тримання під вартою.
У рішенні по справі «W проти Швейцарії» від 26.01.1993 Європейський суд з прав людини вказав, що врахування тяжкості злочину має свій раціональний зміст, оскільки вона свідчить про ступінь суспільної небезпечності цієї особи та дозволяє спрогнозувати з достатньо високим ступенем імовірності її поведінку, беручи до уваги, що майбутнє покарання за тяжкий злочин підвищує ризик того, що підозрюваний може ухилитись від слідства.
Крім цього, у рішенні по справі «Харченко проти України» від 10.02.2011 Європейський суд з прав людини вказав, що розумність строку тримання під вартою не може оцінюватись абстрактно, вона має оцінюватись в кожному конкретному випадку залежно від особливостей конкретної справи.
У ст. 5 Рекомендації Комітету Міністрів Ради Європи R(80) 11 від 27.06.1980 «Про взяття під варту до суду» зауважується, що при розгляді питання про необхідність тримання під вартою, судовий орган повинен брати до уваги обставини конкретної справи, у тому числі характер та тяжкість інкримінованого злочину.
Обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою стосовно ОСОБА_5 відповідає суспільному інтересу. Крім того, гарантії того, що останній не вчинить інше кримінальне правопорушення, відсутні.
Так,обрання запобіжногозаходу увиді триманняпід вартоюстосовно ОСОБА_5 спрямоване на забезпечення посилення контролю за місцем перебування останнього, виконання ним процесуальних обов`язків, попередження та своєчасне припинення вчинення ним незаконного впливу на свідків та вчинення інших кримінальних правопорушень.
Таким чином, слідчий суддя, вважає що підозрюваний може переховуватись від органів досудового розслідування та/або суду; незаконно впливати на свідків та інших підозрюваних у цьому ж кримінальному провадженні, а тому з метою забезпечення кримінального провадження та виконання підозрюваним покладених на нього процесуальних обов`язків, є необхідність застосування до ОСОБА_5 запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою.
Відповідно до ч. 6 ст. 193 КПК України слідчий суддя, суд розглядає клопотання про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою та може обрати такий запобіжний захід за відсутності підозрюваного, обвинуваченого лише у разі доведення слідчим, прокурором наявності підстав, передбачених статтею 177 цього Кодексу, а також наявності достатніх підстав вважати, що підозрюваний, обвинувачений виїхав та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, та/або оголошений у міжнародний розшук. У такому разі після затримання особи і не пізніш як через сорок вісім годин з часу її доставки до місця кримінального провадження слідчий суддя, суд за участю підозрюваного, обвинуваченого розглядає питання про застосування обраного запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою або його зміну на більш м`який запобіжний захід, про що постановляє ухвалу.
Керуючись ст. 183, 193, 309 КПК України
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання прокурора задовольнити.
Обрати підозрюваному ОСОБА_5 ,
ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у вигляді тримання під вартою без визначення застави.
Роз`яснити, що згідно з положеннями ч. 6ст.193 КПК України, після затримання особи і не пізніше як через сорок вісім годин з часу доставки її до місця кримінального провадження слідчий суддя, суд за участю підозрюваного, обвинуваченого розглядає питання про застосування обраного запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою або його зміну на більш м`який запобіжний захід, про що постановлює ухвалу.
Відповідно до ч. 4ст. 197 КПК України, у разі постановлення слідчим суддею, судом ухвали про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою стосовно підозрюваного, обвинуваченого, на підставі частини шостоїстатті 193 цього Кодексустрок дії такої ухвали не зазначається.
Дана ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.
Контроль за виконанням ухвали доручити прокурору.
Апеляційна скарга на ухвалу слідчого судді подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом п`яти днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_12
| Суд | Ленінський районний суд м.Кіровограда |
| Дата ухвалення рішення | 26.08.2025 |
| Оприлюднено | 01.09.2025 |
| Номер документу | 129821806 |
| Судочинство | Кримінальне |
| Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів тримання під вартою |
Кримінальне
Ленінський районний суд м.Кіровограда
Плохотніченко Л. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні