Справа № 2-5623
2010 р.
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 липня 2010 року м. Свердловськ
Свердловській міський суд Луганської області в складі :
одноособово судді: Ал ександриної І.О.,
при секретарі: Радч енко Л.О.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд ових засідань Свердловськог о міського суду в місті Сверд ловську Луганської області ц ивільну справу за позовом О СОБА_1 до Управління Пен сійного Фонду України в м. Све рдловську Луганської област і про визнання дій неправомі рними і зобов' язання вчинит и певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Позивачка звернулася д о суду з позовом і в обґрунтув ання своїх вимог зазначає, що вона, ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІ Я_1, відповідно до статті 1 За кону України № 2195-ІУ від 18 листо пада 2004 року «Про соціальний з ахист дітей війни», є дитиною війни.
Згідно зі статтею 6 зазначен ого Закону з 1 січня 2006 року поз ивачці повинна виплачуватис ь щомісячна соціальна допомо га у розмірі 30 % мінімальної пе нсії за віком. У 2006 - 2010 роках їй та ка допомога не виплачувалась , збільшення пенсії проведен о не було. Більш того, як вказу є позивачка, їй надають роздр уківку виплат яких вона не от римувала взагалі. Це легко до слідити та встановити перегл янувши її особисту справу.
Верховна Рада України свої м Законом України № 3235-ІV від 20.12.05 року «Про Державний бюджет У країни на 2006 рік», стаття 77 та ст аття 110, та Законом України № 489-V від 19.12.2006 року «Про Державний бю джет України на 2007 рік», стаття 71, пункт 12, призупинила дію ста тті 6 Закону України «Про соці альний захист дітей війни».
Однак Конституційний суд У країни своїм рішенням № 6-рп/2007 від 9 липня 2007 року по справі № 1 - 29/2007, керуючись статтями 147,150, 152 К онституції України та стат тями 45, 51, 61, 63, 65 Закону України «Пр о Конституційний суд України », вирішив:
Пункт 1. Визнати такими, що не відповідають Конституції України і є неконституційн ими, положення Закону Україн и «Про Державний бюджет Укра їни на 2007 рік», пункт 12 статті 71, я ким зупинено дію статті 6 Зако ну України № 2195-ІV від 18 листопад а 2004 року «Про соціальний захи ст дітей війни.
Пункт 3. Положення статті 71 За кону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» № 489-V в ід 19.12.2006 року визнані неконстит уційними.
Пункт 5. Рішення Конституцій ного суду в цій справі має пре юдиціальне значення для судд ів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'яз ку з правовідносинами, які ви никли внаслідок дій положень статей зазначених законів, щ о визнані неконституційними .
Пункт 6. Рішення Конституцій ного суду є обов'язковим до ви конання на території України , остаточним і не може бути оск аржене. Відповідно до частин и 2 статті 3 Закону України «Пр о соціальний захист дітей ві йни», державні соціальні гар антії дітям війни, встановле ні цим законом, не можуть бути обмежені або скасовані інши ми нормативно-правовими акта ми. Згідно частини 2 статті 19 та частини 3 статті 22 Конституц ії України, органи державно ї влади та органи місцевого с амоврядування, їх посадові о соби зобов'язані діяти на під ставі в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Ко нституцією та законами Укр аїни. При прийнятті нових зак онів або внесенні змін до чин них законів не допускається звуження змісту та обсягу іс нуючих прав і свобод.
Таким чином, зважаючи на вищ евикладене, позивачка вважає , що невиплата їй соціальної д опомоги, передбаченої статте ю 6 Закону України «Про соціал ьний захист дітей війни», є пр отиправною і такою, що супере чить Конституції та зако нам України.
Розмір соціальної допомог и, відповідно до статті 6 «Про соціальний захист дітей війн и», становить 30 % мінімальної п енсії за віком. Мінімальна пе нсія за віком, відповідно до с татті 28 Закону України «Про за гальнообов'язкове державне п енсійне страхування», встано влюється у розмірі прожитков ого мінімуму для осіб, які втр атили працездатність.
У порушення Наказу Президе нта № 569 "Про Концепцію формува ння системи безкоштовної пра вової допомоги в Україні" при виконавчому комітеті м. Свер дловськ немає безкоштовної ю ридичної консультації де б в ін зміг отримати цю інформац ію, скласти позив та отримати усі необхідні консультації з приводу порушення його пра в.
Позивачка звернулася до Управління Пенсійного фон ду у м. Свердловська та отрима ла відповідь з відмовою у пер ерахунку та з підтвердженням того, що строк звернення до су ду повинен рахуватися з моме нту, коли вона отримала відмо ву, а значить дізналась, що Пен сійний фонд продовжує порушу вати рішення Конституційног о суду України .
Позивачка вважає, що її зако нні права було обмежено шлях ом прийняття окремих неконст итуційних положень норматив но-правових актів вищої сили , Законів України, крім того, п ро належні їй як дитині війни виплати її повідомлено не бу ло, тому про факт продовження порушення її прав їй стало ві домо лише після отримання ві дповіді з ПФ.
Той факт, що УПФ не донесло ц ю важливу інформацію до насе лення через офіційні повідом лення є бездіяльністю посадо вих осіб, покриттям важливої інформації та бездіяльністю органу місцевого самоврядув ання по інформуванню населен ня з прийняття важливих зако нодавчих рішень.
Той факт, що Управління пенсійного фонду у м. Свердло вськ. знаючи, що Конституційн ий суд прийняв таке рішення н е звернулось до громадян з пи сьмовими повідомленнями та н е перерахувало виплати самос тійно є бездіяльністю посадо вих осіб, покриттям важливої інформації, використанням п осадовими особами службових повноважень та незаконною і противоправною діяльністю.
Отже, про грубе порушення св оїх прав: що на момент винесен ня рішення Конституційним су дом триває і досі, і порушуєть ся і у 2009 та 2010 роках позивачці с тало відомо тільки після отр имання відповіді наданої їй Управлінням пенсійного ф онду у м. Свердловськ від 21.06.2010 р . №2055, з якого встановлено, що УП ФУ нараховує їй виплати менш е ніж встановлено законодавс твом.
У зв' язку з викладеним поз ивачка просить зобов'язати Управління Пенсійного фон ду України м. Свердловську Лу ганської області провести пе рерахунок її пенсії у відпов ідності до ст.6 «Про соціальни й захист дітей війни» та збіл ьшити її на 30% з 09.07.2007 року по 31.12.2007 р оку та з 22.05.2008 року і далі безстр оково та нарахувати на її кор исть недоплачену їй, як дитин і війни, щомісячну державну с оціальну допомогу з 09.07.2007 року п о 31.12.2007 року та з 22.05.2008 року, стягну ти з відповідача на її корист ь сплачені судові витрати.
Позивач ОСОБА_1 у судо ве засідання не з' явилася, н адавши суду заяву з прохання м розглянути справу за її від сутністю, позовні вимоги під тримує у повному обсязі.
Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, надав суду заперечення, де просить суд розглянути спра ву у їх відсутність, позов не в изнає, також у запереченні вк азує, що пунктом 10 Положення п ро Пенсійний фонд встановлен о, що кошти Пенсійного фонду У країни використовуються вик лючно за призначенням і вилу ченню не підлягають. В бюджет Пенсійного фонду України, як ий затверджується Кабінетом Міністрів України, не включе но витрати на виплату підвищ ення до пенсії дітям війни. Вр аховуючи, що механізм реаліз ації положень ст.6 Закону Укра їни «Про соціальний захист д ітей війни» відсутній, то вир ішити питання про реалізацію вказаного положення можливо лише внесенням змін до Закон у України «Про соціальний за хист дітей війни». До внесенн я таких змін правових підста в для призначення та виплати підвищення пенсії відповідн о до ст.6 Закону України «Про с оціальний захист дітей війни » Управлінням Пенсійног о фонду України в м. Свердловс ьку Луганської області немає . Просить відмовити позивачу у задоволенні позовних вимо г.
Дослідивши матеріали сп рави, суд вважає позов обґрун тованим та таким, що підлягає задоволенню у повному обсяз і з наступних підстав.
Згідно положень ст.ст.3, 11 та 15 ЦПК України кожна особа має п раво в порядку, встановленом у цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх поруш ених, невизнаних або оспорюв аних прав, свобод чи інтересі в.
Суд розглядає цивільні спр ави не інакше як за звернення м фізичної чи юридичної осіб , поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених ви мог і на підставі доказів сто рін та інших осіб, які беруть у часть у справі.
Відповідно до ч.1 ст.60 ЦПК Укр аїни, кожна сторона зобов' я зана довести ті обставини, на які вона посилається як на пі дставу своїх вимог і запереч ень, крім випадків, встановле них ст.61 цього Кодексу.
Відповідно до ст.6 Закону Ук раїни „Про соціальний захист дітей війни”, дітям війни пен сії або щомісячне довічне гр ошове утримання чи державна соціальна допомога, що випла чується замість пенсії, підв ищуються на 30 відсотків мінім альної пенсії за віком.
Згідно ст. 28 Закону України „ Про загальнообов' язкове де ржавне пенсійне страхування ” мінімальний розмір пенсії за віком за наявності у чолов іків 25, а у жінок - 20 років стра хового стажу встановлюється у розмірі прожиткового міні муму для осіб, які втратили пр ацездатність, визначеного за коном.
Згідно паспорту на ім' я ОСОБА_1 (а.с.4) убачається, що в она народилася ІНФОРМАЦІЯ _1 і є громадянкою України.
Судом встановлено, що позив ач має статус дитини війни, що підтверджується посвідченн ям № НОМЕР_1, виданим Сверд ловським УПФУ Луганської обл асті 10.10.2005 року (а.с.5).
Згідно повідомлення Упра вління Пенсійного Фонду Ук раїни в м. Свердловську Луган ської області (а.с.6) надбавка д о пенсії, призначена згідно і з законом України «Про соціа льний захист дітей війни» у 200 7 році ОСОБА_1 не нараховув алась та не виплачувалась, а з 01.01.2008 року по 31.03.2008 року у розмірі 47,00 грн., з 01.04.2008 року по 30.06.2008 року - у розмірі 48,10 грн., з 01.07.2008 року по 30 .09.2008 року - у розмірі 48,20 грн., з 01.10 .2008 року - у розмірі 49,80 грн. та по зивачу було відмовлено у вип латі щомісячної соціальної д опомоги в розмірі 30% мінімальн ої пенсії за віком як дитиній війни у 2006-2010 роки за відсутніст ю на це юридичних підстав.
Суд вважає, що позовні вимог и щодо визнання неправомірни ми дії Управління Пенсій ного Фонду України в м. Свердл овську в частині невиплати п озивачці державної соціаль ної допомоги до пенсії, як дит ині війни у період з 09 лип ня 2007 року по 31грудня 2007 року , і зобов'язання Управлін ня Пенсійного Фонду Україн и в м. Свердловську Лугансько ї області нарахувати і випла тити на її користь недоплаче ну як дитині війни щомісячну державну соціальну допомогу за період з 09 липня 2007 року по 31 г рудня 2007 року підлягає задово ленню з наступних підстав:
Статтею 62 Закону України «П ро державний бюджет України на 2007 рік» від 19 грудня 2006 р., що на брав чинності з 1 січня 2007 р. (із з мінами від 15 березня 2007 р.), був з атверджений прожитковий мін імум на одну особу, яка втрати ла працездатність - з 1 січня - 38 0 грн., з 1 квітня - 406 грн. Крім ць ого, цією статтею передбачен о, що для визначення мінімаль ного розміру пенсії за віком відповідно до абзацу першог о частини 1 статті 28 Закону Укр аїни «Про загальнообов'язков е державне пенсійне страхува ння» з 1 жовтня 2007 року застосов ується прожитковий мінімум д ля осіб, які втратили працезд атність, визначений абзацом 5 частини першої цієї статті, з більшений на 1 відсоток, що скл адає відповідно 410 грн. 06 коп., 415 г рн. 11 коп.
Статтею 71 Закону України «П ро державний бюджет на 2007 рік» дія ст. 6 Закону України «Про с оціальний захист дітей війни » була зупинена.
Рішенням Конституційног о Суду України від 09 липня 2007 року № 6-рп/2007 положення статті 71 Закону України «Про державн ий бюджет на 2007 рік», якими була зупинена дія статті 6 Закону У країни «Про соціальний захис т дітей війни», визнанні таки ми, що не відповідають Конс титуції України.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що дії відповіда ча в частині невиплати позив ачці державної соціальної д опомоги до пенсії, як дитині війни у період з 09 липня 2 007 року по 31 грудня 2007 року є неправомірними, тому суд вв ажає зобов' язати відповіда ча нарахувати та виплатити п озивачці доплату до пенсії у розмірі 30 відсотків мінімаль ної пенсії за віком як дитині війни з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року з урахув анням підвищення прожитково го мінімуму на одну особу.
Розглядаючи позовні вимог и про визнання дій відповіда ча неправомірними та зобов'я зання здійснити підвищення п енсії як дитині війни за пері од з 22 травня 2008 року по 31 гр удня 2008 року суд виходит ь з наступного.
Законом України «Про Держа вний бюджет України на 2008 рік т а про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 28.12.2007 року внесено зміни до Закону України «Про соціаль ний захист дітей війни», зокр ема статтею 6 вказаного Закон у після внесення змін передб ачалось, що дітям війни до пен сії або щомісячного довічног о грошового утримання чи дер жавної соціальної допомоги, що виплачується замість пенс ії, виплачується підвищення у розмірі надбавки, встановл еної для учасників війни.
Однак, рішенням Конститу ційного Суду України № 10-рп/2 008 від 22.05.2008 року положення пункт у 28 розділу II «Внесення змін до деяких законодавчих актів У країни» Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до д еяких законодавчих актів Укр аїни» від 28.12.2007 року щодо внесен ня змін до Закону України «Пр о соціальний захист дітей ві йни» визнані такими, що не від повідають Конституції У країни.
З урахуванням вищевикладе ного суд вважає, що дії відпов ідача в частині виплати не в п овному обсязі позивачці держ авної соціальної допомоги д о пенсії, як дитині війни у пер іод з 22 травня 2008 року по 31 г рудня 2008 року є неправом ірними і тому відповідач зоб ов' язаний був перерахувати та виплатити позивачці підв ищення до пенсії як дитині ві йни з 22 травня 2008 року по 31 г рудня 2008 року з урахуван ням прожиткового мінімуму на одну особу, встановленого ст аттею 58 Закону України «Про Де ржавний бюджет України на 2008 р ік та про внесення змін до дея ких законодавчих актів Украї ни» від 28.12.2007 року.
Розглядаючи позовні вимог и щодо визнання дій УПФУ в м. С вердловську неправомірними в частині виплати не в повном у обсязі позивачці щомісячно ї державної соціальної допом оги згідно із Законом Україн и „Про соціальний захист діт ей війни” з 01 січня 2009 року , суд вважає їх обґрунто ваними та такими, що підлягаю ть задоволенню з наступних п ідстав. Право позивачки на от римання щомісячного підвище ння до пенсії з 01 січня 2009 року підтверджується б езпосередньо вимогами ст.6 За кону України «Про соціальний захист дітей війни», які за це й період були чинними.
Відповідно до ст.6 Закону Ук раїни „Про соціальний захист дітей війни”, дітям війни пен сії або щомісячне довічне гр ошове утримання чи державна соціальна допомога, що випла чується замість пенсії, підв ищуються на 30 відсотків мінім альної пенсії за віком.
Згідно зі ст.54 Закону Україн и „Про державний бюджет Укра їни на 2009 рік” у 2009 році встановл ено прожитковий мінімум на о дну особу та для тих, хто відно ситься до основних соціальни х і демографічних груп насел ення, в розмірах, що діяли у гр удні 2008 року. Розміри державни х соціальних гарантій на 2009 рі к, що визначаються залежно ві д прожиткового мінімуму, вст ановлюються відповідними за конами України, цим законом т а нормативно-правовими актам и Кабінету Міністрів України .
Статтею 71 Закону України „П ро державний бюджет України на 2009 рік” Кабінету Міністрів надано право у 2009 році встанов лювати розміри соціальних ви плат, які відповідно до закон одавства визначаються залеж но від розміру мінімальної з аробітної плати, в абсолютни х сумах асигнувань, передбач ених за відповідними бюджетн ими програмами. Вказана норм а передбачає встановлення в абсолютних сумах розмірів ли ше тих виплат, вихідним крите рієм розрахунку яких є розмі р мінімальної заробітної пла ти. Відповідно, її дія не пошир юється на спірні відносини, о скільки розмір зазначених со ціальних виплат згідно із за коном „Про соціальний захист дітей війни” залежить від ро зміру мінімальної пенсії за віком.
Тотожні положення містять ст.ст.52, 70 Закону України „Про д ержавний бюджет України на 2010 рік” № 2154-УІ від 27.04.10 року. Отже ро змір підвищення до пенсії ос обі, яка має статус „дитина ві йни” у 2009 та 2010 роках має визнача тися відповідно до Закону Ук раїни „Про соціальний захист дітей війни”, а саме, у розмір і 30% мінімальної пенсії за вік ом.
За чинним законодавством р озмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за п равилами, передбаченими част иною першою статті 28 Закону Ук раїни «Про загальнообов' яз кове державне пенсійне страх ування», іншого нормативно-п равового акту, який би визнач ав цей розмір або встановлюв ав інший розмір, немає.
Враховуючи вказані положе ння частини першої статті 28 За кону України «Про загальнооб ов' язкове державне пенсійн е страхування» та положення ст.6 Закону України „Про соціа льний захист дітей війни”, як ою встановлено право особи з і статусом «дитина війни» на отримання щомісячного підви щення до пенсії у розмірі 30 ві дсотків мінімальної пенсії з а віком, суд вважає, що відпові дач зобов' язаний призначит и, нарахувати та виплатити по зивачці підвищення до пенсії на 30 відсотків мінімальної пе нсії за віком, виходячи з міні мального розміру пенсії за в іком, встановленого у січні-г рудні 2009 року, січні - червні 2 010 року.
На час розгляду цієї справи судом розмір мінімальної пе нсії за віком згідно ст.28 Зако ну України „Про загальнообов ' язкове державне пенсійне с трахування” дорівнює прожит ковому мінімуму встановлени х для осіб, що втратили працез датність.
Відповідно до ст.2 ч.1 Закону У країни „Про прожитковий міні мум” від 15 липня 1999 року, прожит ковий мінімум застосовуєтьс я для встановлених розмірів мінімальної заробітної плат и та мінімальної пенсії за ві ком.
Статтею 147 Конституції У країни передбачено, що єдини м органом конституційної юри сдикції в Україні є Констит уційний Суд України. Лише Конституційний Суд Україн и вирішує питання про відпов ідність законів та інших пра вових актів Конституції України і дає офіційне тлума чення Конституції Украї ни та законів України.
Статтею 152 Конституції У країни передбачено, що закон и, інші правові акти або їх окр емі положення, що визнані нек онституційними, втрачають чи нність з дня ухвалення Конс титуційним Судом України р ішення про їх неконституційн ість.
Згідно з ст. 19 Конституції України органи державної в лади та органи місцевого сам оврядування, їх посадові осо би зобов'язані діяти лише на п ідставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України. Наве дене свідчить, що відповідач повинен був здійснювати нар ахування та виплату позивачу підвищення до пенсії після в инесення Конституційним суд ом рішення від 22.05.2008 року № 10-рп/20 08.
Відповідно до ст. 8 Констит уції України в Україні визн ається і діє принцип верхове нства права. Конституція України має найвищу юридичн у силу. Закони та інші нормати вно-правові акти приймаються на основі Конституції Ук раїни і повинні відповідати їй. Норми Конституції Ук раїни є нормами прямої дії. Зв ернення до суду для захисту к онституційних прав і свобод людини і громадянина безпосе редньо на підставі Констит уції України гарантується .
Суттю положень ст. 46 Конст итуції України є те, що гром адяни мають право на соціаль ний захист, що включає право н а забезпечення їх у разі повн ої, часткової або тимчасової втрати працездатності, втра ти годувальника, безробіття з незалежних від них обстави н, а також у старості та в інши х випадках, передбачених зак оном. Пенсії, інші види соціа льних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування , мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожитко вого мінімуму, встановленого законом
Згідно ст. 55 Конституції України кожному гарантуєт ься право на оскарження в суд і рішень, дій чи бездіяльност і органів державної влади, ор ганів місцевого самоврядува ння, посадових і службових ос іб.
На вимогу п.2 Постанови Пле нуму Верховного Суду України від 01.11.1996 року № 9 «Про застосув ання Конституції Україн и при здійсненні правосуддя» , оскільки Конституція Ук раїни, як зазначено в її ст. 8, ма є найвищу юридичну силу, а її н орми є нормами прямої дії, суд и при розгляді справ мають оц інювати зміст будь-якого зак ону чи іншого нормативно-пра вового акта з точки зору його відповідності Конституці ї і в усіх необхідних випад ках застосовувати Констит уцію як акт прямої дії. Судо ві рішення мають ґрунтуватис ь на Конституції, а також на чинному законодавстві, як е не суперечить їй.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що дії відповідач а - Управління Пенсійного фонду України в м. Свердловсь ку Луганської області в част ині виплати не в повному обся зі позивачці державної соціа льної допомоги до пенсії, як дитині війни у період з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 рок у та з 22 травня 2008 року є не правомірними, тому суд вважа є зобов' язати Управління Пенсійного фонду України в м. Свердловську Луганської о бласті перерахувати та випла тити на користь позивачки пі двищення до пенсії у розмірі 30 відсотків мінімальної пенс ії за віком, як дитині війни, з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року з урахуванням фактично зд ійснених виплат.
Відповідно до вимог ст.88 Ц ПК України і на підставі пост анови КМУ від 21 грудня 2005 року № 1258 “Про затвердження порядку оплати витрат з інформаційно -технічного забезпечення роз гляду цивільних справ та їх р озмірів”, суд вважає за необх ідне стягнути з відповідача Управління Пенсійного фо нду України в м. Свердловську Луганської області на корис ть позивача сплачені витрати на інформаційно-технічне за безпечення розгляду цивільн ої справи у сумі 37 грн. 00 коп. Згі дно п.34 ст.4 Декрету КМУ «Про дер жавне мито» відповідач звіль нений від сплати судового зб ору, у зв' язку з чим сума спла ченого позивачем судового зб ору 8,50 грн. не підлягає стягнен ню з відповідача, тому суд вва жає стягнути цю суму на корис ть позивача з держави.
На підставі ст.ст. 8, 19, 46, 55, 147, 152 Конституції Україн и, Постанови Пленуму Верховн ого Суду України від 01.11.1996 року № 9 «Про застосування Конст итуції України при здійсне нні правосуддя», Закону Укра їни „Про соціальний захист д ітей війни” від 19.12.2006 року № 489-V, Рі шення Конституційного С уду України № 6-рп/2007 від 09 липня 2007 року, Закону України „Про Де ржавний бюджет України на 2007 р ік”, Рішення Конституційн ого Суду України № 10-рп/2008 від 22 травня 2008 року, Закону Україн и „Про Державний бюджет Укра їни на 2008 рік та про внесення зм ін до деяких законодавчих ак тів України ”, Закону України „Про державний бюджет Украї ни на 2009 рік”, Закону України „П ро державний бюджет України на 2010 рік”, Закону України „Про прожитковий мінімум”, Закон у України «Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування», керуючись ст .ст.3, 10-11, 15, 60, 61, 79, 81, 88 та 212-215 ЦПК України , суд, -
В И Р І Ш И В:
Позов ОСОБА_1 до Уп равління Пенсійного Фонду України в м. Свердловську Луг анської області про визнання дій неправомірними і зобов' язання вчинити певні дії зад овольнити у повному обсязі.
Визнати неправомірними дії Управління Пенсійно го фонду України в м. Свердлов ську Луганської області щодо виплати не в повному обсязі ОСОБА_1 щомісячної державн ої соціальної допомоги згідн о Закону України «Про соціал ьний захист дітей війни» за п еріод з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 р оку.
Зобов' язати Управлі ння Пенсійного фонду Украї ни в м. Свердловську Луганськ ої області нарахувати та вип латити ОСОБА_1 підвищення до пенсії у розмірі 30 відсотк ів мінімальної пенсії за вік ом, як дитині війни, з 09 ли пня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року з ураху ванням фактично здійснених в иплат.
Стягнути з Управління Пенсійного фонду України в м. Свердловську Луганської о бласті на користь ОСОБА _1 сплачені витрати на і нформаційно-технічне забезп ечення розгляду цивільної сп рави у розмірі 37 гривень .
Стягнути з держави на ко ристь ОСОБА_1 сплачений су довий збір у розмірі 8 гр ивень 50 копійок.
Рішення суду набирає зак онної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо зая ву про апеляційне оскарження не було подано.
Рішення може бути оскаржен е в апеляційному порядку до а пеляційного суду Луганської області через Свердловський міський суд Луганської обла сті шляхом подачі в 10-денний с трок з дня проголошення ріше ння заяви про апеляційне оск арження і поданням після цьо го протягом 20 днів апеляційно ї скарги, з подачею її копії до апеляційної інстанції або в порядку ч.4 ст.295 ЦПК України.
СУДДЯ
Суд | Свердловський міський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 01.07.2010 |
Оприлюднено | 24.01.2011 |
Номер документу | 13051415 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Свердловський міський суд Луганської області
Александрина Ірина Олексіївна
Цивільне
Лубенський міськрайонний суд Полтавської області
Чередников Сергій Михайлович
Цивільне
Мар`їнський районний суд Донецької області
Ліпчанський Сергій Миколайович
Цивільне
Бердянський міськрайонний суд Запорізької області
Полєва Надія Миколаївна
Цивільне
Артемівський міськрайонний суд Донецької області
Радченко Лариса Анатоліївна
Цивільне
Старокостянтинівський районний суд Хмельницької області
Сагайдак Інна Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні