Рішення
від 24.12.2010 по справі 8/221-10
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

23.12.10р. Справа № 8/221-10

За позовом Військовог о прокурора Євпаторійського гарнізону в інтересах держа ви в особі Установи "28 Управлі ння начальника робіт" (м. Євпат орія)

до Закритого акціонерн ого товариства "Трест "Кривба сшахтопроходка" (м. Кривий Ріг , Дніпропетровської області)

про стягнення заборгов аності за договором субпідря ду № 168/20 від 16.09.2009р. у загальному р озмірі 195 329,32 грн.

Суддя Дубінін І.Ю.

Представники:

Прокурор: Манько вський К.Л.

від позивача: не з'явив ся

від відповідача: Бонда ренко О.В. - нач.юр.відділу (до в. № 2 від 28.01.10р.)

СУТЬ СПОРУ:

Військовий прокурор Є впаторійського гарнізону зв ернувся до господарського су ду із позовом в інтересах дер жави в особі Установи "28 Управ ління начальника робіт" (далі -позивач) до Закритого акціон ерного товариства "Трест "Кри вбасшахтопроходка" (далі-від повідач) про стягнення забор гованості за договором субпі дряду № 168/20 від 16.09.2009р. у загальном у розмірі 195 329,32 грн.

Сума позову складається з н аступних сум: 161 013,62 грн. - основни й борг, 14 813,22 грн. - інфляційні втр ати, 3 758,45 грн. - 3% річних та 15 744,03 грн. - пеня.

Позовні вимоги обґрунтова ні порушенням відповідачем з обов'язань за договором субп ідряду № 168/20 від 16.09.2009р. в частині своєчасної та повної оплати виконаних будівельних робіт .

Відповідач відзиву на позо в не надав.

Позивач у судове засідання не з'явився, але був належним чином повідомлений про час і місце судового засідання, що підтверджується направленн ям ухвал суду на юридичну адр есу позивача.

Згідно з Інформаційним лис том Вищого господарського су ду України від 13.08.2008р. № 01-8/482 "Про де які питання застосування нор м Господарського процесуаль ного кодексу України, поруше ні у доповідних записках про роботу господарських судів у першому півріччі 2008 року", від повідно до пункту 3.5.11 Інструкц ії з діловодства в господарс ьких судах України, затвердж еною наказом Вищого господар ського суду України від 10.12.2002р. № 75 (з подальшими змінами), перш ий, належним чином підписани й, примірник процесуального документа (ухвали, рішення, по станови) залишається у справ і; на звороті у лівому нижньом у куті цього примірника прос тавляється відповідний штам п суду з відміткою про відпра вку документа, що містить: вих ідний реєстраційний номер, з агальну кількість відправле них примірників документа, д ату відправки, підпис праців ника, яким вона здійснена.

Дана відмітка, за умови, що ї ї оформлено відповідно до на ведених вимог названої Інстр укції, є підтвердженням нале жного надсилання копій проце суального документа сторона м та іншим учасникам судовог о процесу.

За таких обставин, господар ський суд вважає, що позивач н е скористався своїм правом н а участь представника у судо вому засіданні.

Від позивача та відповідач а 14.12.10р. надійшла сумісна заява про затвердження мирової уг оди та припинення провадженн я у справі.

Прокурор надіслав факсом л ист, а також його представник наполягав на задоволенні вк азаного листа, в якому прокур ор наполягав на задоволенні позовних вимог щодо стягненн я інфляційних втрат - 14 813,22 грн., 3% річних - 3 758,45 грн. та пені - 15 744,03 грн ., а всього 34 315,70 грн.

Дослідивши матеріали спра ви, вислухавши доводи предст авника відповідача та прокур ора, оцінивши докази в їх суку пності, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до ст. 121 Конст итуції України, ст. 361 Закону Ук раїни "Про прокуратуру", на про куратуру покладено функції п редставництва інтересів гро мадян і держави в судах у випа дках, передбачених законом.

Рішенням Конституційного Суду України від 08.04.1999 року № 3-рп /99 визначено, що "інтереси держ ави" є оціночним поняттям і то му прокурор чи його заступни к у кожному конкретному випа дку самостійно визначає з по силанням на законодавство, н а підставі якого подається п озов, в чому саме відбулося чи може відбутися порушення ма теріальних або інших інтерес ів держави, обґрунтовує у поз овній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уп овноважений державою здійсн ювати відповідні функції у с пірних відносинах. Окрім тог о, поняття "орган, уповноважен ий державою здійснювати відп овідні функції у спірних від носинах" означає орган, на яки й державою покладено обов'яз ок щодо здійснення конкретно ї діяльності у відповідних п равовідносинах, спрямованої на захист інтересів держави . Таким органом, відповідно до ст. 6, 7, 13 та 143 Конституції Україн и, може виступати орган держа вної влади чи орган місцевог о самоврядування, якому зако ном надано повноваження орга ну виконавчої влади. В систем і Збройних Сил України таким органом виступає Міністерст во оборони України.

Так, згідно ст. 10 Закону Украї ни "Про оборону України", ст. 10 З акону України "Про Збройні Си ли України" і "Положення про Мі ністерство оборони України", затвердженого Указом Презид ента України від 21.08.1997 року № 888/97 , Міністерство оборони Украї ни, що здійснює безпосере днє керівництво Збройними Силами України, є централ ьним органом виконавчої влад и і військового управління.

Збройні Сили України будую ться на принципах централізо ваного управління, тобто під порядкованості зверху до низ у відповідно до їхньої орган ізаційної структури (з'єднан ня, об'єднання, військові част ини, установи і т. ін.).

Відповідно до ст. 2 Закону Ук раїни "Про правовий режим май на у Збройних Силах України", М іністерство оборони України як центральний орган управл іння Збройних Сил України зд ійснює відповідно до закону управління військовим майно м. Таким чином, структурними п ідрозділами Міністерства об орони України є військові ус танови, в тому числі і Установ а "28 Управління начальника роб іт".

Відповідно до п. 1.1, 2.1. Положен ня про Установу "28 Управління начальника робіт", затвердже ного наказом Міністра оборон и України від 15.10.2008 р. № 506, Установ а "28 Управління начальника роб іт" - це державна госпрозрахун кова установа, яка заснована на державній власності та на лежить до сфери управління М іністерства оборони України . Метою діяльності Установи є виконання програми житловог о і військового будівництва для Міністерства оборони Укр аїни, здійснення капітальног о і поточного ремонтів казар мено-житлового фонду та кому нальних споруд, капітального будівництва житла та інших п усконалагоджувальних робіт на замовлення Міністерства оборони України, Збройних Си л та інших замовників.

Військовою прокуратурою Є впаторійського гарнізону пр оведена перевірка повноти і своєчасності розрахунків за виконані Установою "28 Управлі ння начальника робіт" будіве льні роботи.

Під час перевірки встановл ено, що між відповідачем (Гене ральним підрядником) та пози вачем (Субпідрядником), на вик онання та на підставі Догово ру генерального підряду в ка пітальному будівництві № 24/2009 в ід 24.03.2009 р., укладеного Генпідря дником з Державним підприємс твом "Дирекція підприємства, що будується на базі Новокос тянтинівського родовища ура нових руд", був укладений дого вір субпідряду № 168/20 від 16.09.2009 р. п о будівництву на об'єкті Держ авного підприємства "Дирекці я підприємства, що будується на базі Новокостянтинівсько го родовища уранових руд".

Відповідно до п. 1.1 договору, Субпідрядник бере на себе зо бов'язання в межах договірно ї ціни виконати власними сил ами роботи по реконструкції надшахтної будівлі "РЕ-6" та пі діймальної установки на об'є кті Державного підприємства "Дирекція підприємства, що бу дується на базі Новокостянти нівського родовища уранових руд" відповідно до проектно-к ошторисної документації, а Г енпідрядник у встановленому порядку передає Субпідрядни ку затверджену проектно-кошт орисну документацію, обладна ння та матеріали, передача як их покладена на Генпідрядник а, приймає та оплачує виконан і Субпідрядником за даним до говором роботи.

Відповідно до п. 2.1. договору, договірна ціна вартості роб іт, доручених для виконання с убпідряднику, складає 383 000 грн. , в т.ч. ПДВ 63 833,33 грн.

Згідно з п. 3.1. договору, Субпі дрядник виконує повний обсяг робіт згідно проекту та граф іку виконання робіт, в якому в изначені початок та завершен ня виконання робіт.

Пунктом 4.2. договору встанов лено, що генпідрядник здійсн ює щомісяця проміжні платежі за фактично виконані роботи на підставі акту (форма КБ-2в) т а довідки (форма КБ-3), засвідче ної підписами уповноважених представників сторін.

Відповідно до п. 4.4. договору, оплата виконаних робіт здій снюється протягом 15 банківсь ких днів з моменту підписанн я (погодження) Генпідряднико м документів, визначених пун ктами 4.2. - 4.3., які є підставою для оплати.

Позивач виконав свої догов ірні зобов'язання, виконавши роботи на суму 166 830,84 грн.. що підт верджується підписаними акт ами виконаних робіт форма КБ -2в і довідками про вартість ви конаних робіт форми КБ-3 та вис тавив відповідачу рахунки.

Проте, Генпідрядник не по вністю розрахувався з Субпі дрядником за виконані будів ельні роботи, а саме: по рахунк у № 105 від 28.12.2009 року, у зв'язку з чи м за Генпідрядником утворила сь заборгованість по оплаті виконаних будівельних робіт за договором субпідряду № 168/20 від 16.09.2009р. у сумі 161 013, 62 грн.

14.07.2010 року на адресу відповід ача була надіслана претензія з вимогою про погашення існу ючої заборгованості, однак в казана претензія була залише на відповідачем без задоволе ння.

Отже, матеріалами справи вс тановлено порушення відпові дачем умов договору в частин і своєчасної оплати виконани х робіт на суму 161 013, 62 грн.

Крім того, на підставі ст. 625 Ц ивільного кодексу України, п рокурор просив стягнути суму боргу з урахуванням встанов леного індексу інфляції за в есь період прострочення та т ри проценти річних від прост роченої суми у розмірі, а тако ж пеню на підставі 16.4. договору .

В процесі розгляду справи, а саме: 14.12.10р., від позивача та від повідача надійшла сумісна за ява про затвердження мирової угоди та припинення провадж ення у справі.

Згідно ч. 4 ст. 78 Господарсько го процесуального кодексу Ук раїни, про прийняття відмови позивача від позову або про з атвердження мирової угоди ст орін господарський суд винос ить ухвалу, якою одночасно пр ипиняє провадження у справі.

Господарським судом при ви вченні тексту мирової угоди встановлено, що у п. 1.4. сторони узгодили, що відповідач відм овляється від вимог в частин і стягнення: інфляційних нар ахувань у сумі 14 813,22 грн., 3% річних у сумі 3 758,45 грн., пені у сумі 15 744,03 г рн. В той час, як вищевказані в имоги пред'явлені до відпові дача, а не останнім.

Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 80 Госп одарського процесуального к одексу України, господарськи й суд припиняє провадження у справі, якщо сторони уклали м ирову угоду і вона затвердже на господарським судом.

В той же час, прокурор надіс лав факсом лист, а також його п редставник наполягав на задо воленні вказаного листа у су довому засіданні, в якому про курор наполягав на задоволен ні позовних вимог щодо стягн ення інфляційних втрат - 14 813,22 гр н., 3% річних - 3 758,45 грн. та пені - 15 744,03 г рн., а всього 34 315,70 грн.

Відповідно до ст. 29 Господар ського процесуального кодек су України, прокурор бере уча сть у розгляді справ за його п озовами, а також може вступит и за своєю ініціативою у спра ву, порушену за позовом інших осіб, на будь-якій стадії її р озгляду для представництва і нтересів громадянина або дер жави. У разі прийняття господ арським судом позовної заяви , поданої прокурором в інтере сах держави в особі органу, уп овноваженого здійснювати фу нкції держави у спірних прав овідносинах, зазначений орга н набуває статусу позивача. П рокурор, який бере участь у сп раві, несе обов'язки і користу ється правами сторони, крім п рава на укладення мирової уг оди. Відмова позивача від поз ову, поданого прокурором в ін тересах держави, не позбавля є прокурора права підтримува ти позов і вимагати вирішенн я спору по суті.

Враховуючи вищевикладене, а також з огляду на те, що мате ріалами справи встановлено п орушення відповідачем умов д оговору в частині своєчасної оплати виконаних робіт на су му 161 013, 62 грн., господарський суд вважає за необхідне відмови ти позивачу та відповідачу у задоволенні заяви про затве рдження мирової угоди, та зад овольнити вимоги прокурора щ одо стягнення інфляційних вт рат - 14 813,22 грн., 3% річних - 3 758,45 грн. та пені - 15 744,03 грн., а всього 34 315,70 грн.

В частині вимог щодо стягне ння основного боргу в сумі 161 013 , 62 грн. господарський суд вваж ає за необхідне припинити пр овадження у справі, у зв'язку з його оплатою відповідачем, н а підставі п. 1-1 ст. 80 Господарсь кого процесуального кодексу України, відповідно до якого , господарський суд припиняє провадження у справі, якщо ві дсутній предмет спору.

Приймаючи рішення господа рський суд виходив також з на ступного.

Згідно ст. 173 Господарського кодексу України, господарсь ким визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом госп одарювання та іншим учаснико м (учасниками) відносин у сфер і господарювання з підстав, п ередбачених цим Кодексом, в с илу якого один суб'єкт (зобов'я зана сторона, у тому числі бор жник) зобов'язаний вчинити пе вну дію господарського чи уп равлінсько-господарського х арактеру на користь іншого с уб'єкта (виконати роботу, пере дати майно, сплатити гроші, на дати інформацію тощо), або утр иматися від певних дій, а інши й суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має прав о вимагати від зобов'язаної с торони виконання її обов'язк у.

Згідно ч. 1 ст. 193 Господарсько го кодексу України, суб'єкти господарювання та інші учасн ики господарських відносин п овинні виконувати господарс ькі зобов'язання належним чи ном відповідно до закону, інш их правових актів, договору, а за відсутності конкретних в имог щодо виконання зобов'яз ання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ста вляться. До виконання господ арських договорів застосову ються відповідні положення Ц ивільного кодексу України з урахуванням особливостей, пе редбачених цим Кодексом.

Господарське зобов'язання виникає, зокрема із господар ського договору (ст. 174 Господа рського кодексу України).

Відповідно ст.ст. 837, 854, 853 Цивіл ьного кодексу України, за дог овором пiдряду одна сторона (п iдрядник) зобов'язується на св iй ризик виконати певну робот у за завданням другої сторон и (замовника), а замовник зобов 'язується прийняти та оплати ти виконану роботу. Договiр пiд ряду може укладатися на виго товлення, обробку, переробку , ремонт речi або на виконання iншої роботи з переданням її р езультату замовниковi. Якщо д оговором пiдряду не передбач ена попередня оплата виконан ої роботи або окремих її етап iв, замовник зобов'язаний спла тити пiдрядниковi обумовлену цiну пiсля остаточної здачi ро боти за умови, що роботу викон ано належним чином i в погодже ний строк або, за згодою замов ника, - достроково. Замовник зо бов'язаний прийняти роботу, в иконану пiдрядником вiдповiдн о до договору пiдряду, оглянут и її i в разi виявлення допущен их у роботi вiдступiв вiд умов до говору або iнших недоліків не гайно заявити про них пiдрядн иковi. Якщо замовник не зробит ь такої заяви, вiн втрачає прав о у подальшому посилатися на цi вiдступи вiд умов договору а бо недолiки у виконанiй роботi.

Відповідно до ст. 875 Цивільно го кодексу України, за догово ром будівельного підряду під рядник зобов'язується збудув ати і здати у встановлений ст рок об'єкт або виконати інші б удівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної док ументації, а замовник зобов'я зується надати підрядникові будівельний майданчик (фрон т робіт), передати затверджен у проектно-кошторисну докуме нтацію, якщо цей обов'язок не п окладається на підрядника, п рийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплати ти їх.

Згідно зі ст. 838 Цивільного ко дексу України, підрядник має право, якщо інше не встановле но договором, залучати до вик онання роботи інших осіб (суб підрядників), залишаючись ві дповідальним перед замовник ом за результат їхньої робот и. У цьому разі підрядник вист упає перед замовником як ген еральний підрядник, а перед с убпідрядником - як замовник.

Крім того, згідно ст. ст. 525, 526 Ци вільного кодексу України, зо бов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільн ого законодавства, а за відсу тності таких умов та вимог - ві дповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що зв ичайно ставляться. Односторо ння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо ін ше не встановлено договором або законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 530 Цивіль ного кодексу України, якщо у з обов'язанні встановлений стр ок (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у це й строк (термін). Зобов'язання, строк (термін) виконання яког о визначений вказівкою на по дію, яка неминуче має настати , підлягає виконанню з настан ням цієї події.

Згідно п. 2 ст. 218 Господарсько го кодексу України учасник г осподарських відносин відпо відає за невиконання або нен алежне виконання господарсь кого зобов'язання.

У відповідності до ст. 610 Циві льного кодексу України, пору шенням зобов'язання є його не виконання або виконання з по рушенням умов, визначених зм істом зобов'язання (неналежн е виконання).

Боржник вважається таким, щ о прострочив, якщо він не прис тупив до виконання зобов'яза ння або не виконав його у стро к, встановлений договором аб о законом (ст. 612 Цивільного код ексу України).

Згідно ст. 599 Цивільного коде ксу України зобов'язання при пиняється виконанням, прове деним належним чином.

Умовами п. 16.4. договору субпі дряду №168/20 від 16.09.2009р. передбачен о, що у випадку несвоєчасного виконання Генпідрядником св оїх зобов'язань за договором , Генпідрядник сплачує Субпі дряднику пеню в розмірі подв ійної облікової ставки НБУ в ід суми несплачених Субпідря днику по договору коштів чи в артості невиконаних ним за д оговором зобов'язань за кожн ий календарний день простроч ення виконання Генпідрядник ом своїх зобов'язань із враху ванням змін розмірів обліков их ставок за даними НБУ у пері од, за який нараховується пен я, а також сплачує Субпідрядн ику збитки від інфляції та тр и відсотки річних та відшкод овує завдані внаслідок цього субпідряднику збитки понад сплати пені у повному обсязі з дня отримання коштів.

Крім того, за ст.ст. 611, 549, 551 ЦК Ук раїни, у разi порушення зобов'я зання настають правовi наслiд ки, встановленi договором або законом, зокрема - сплата неус тойки. Неустойкою (штраф ом, пенею) є грошова сума або iн ше майно, якi боржник повинен п ередати кредиторовi у разi пор ушення боржником зобов'язанн я. Штрафом є неустойка, що обчи слюється у відсотках від сум и невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання. Пен ею є неустойка, що обчислюєть ся у вiдсотках вiд суми несвоєч асно виконаного грошового зо бов'язання за кожен день прос трочення виконання. Предмето м неустойки може бути грошов а сума, рухоме i нерухоме майно . Якщо предметом неустойки є г рошова сума, її розмiр встанов люється договором або актом цивiльного законодавства.

За ст. 1 Закону України "Про ві дповідальність за несвоєчас не виконання грошових зобов' язань", платники грошових кош тiв сплачують на користь одер жувачiв цих коштiв за простроч ку платежу пеню в розмiрi, що вс тановлюється за згодою сторi н.

На підставі вищевикладени х норм, а також п. 16.4. договору, пр окурором була нарахована пен я у розмірі 15 744,03 грн., розрахуно к якої перевірений господарс ьким судом.

При викладених обставинах вимогу прокурора щодо стягн ення пені у розмірі 15 744,03 грн. сл ід визнати обґрунтованою і т акою, що підлягає задоволенн ю.

Згідно ст. 625 Цивільного коде ксу України боржник не звіль няється від відповідальност і за неможливість виконання грошового зобов'язання.

Відповідно ч. 2 ст. 625 Цивільно го кодексу України, боржник, я кий прострочив виконання гро шового зобов'язання, на вимог у кредитора зобов'язаний спл атити суму боргу з урахуванн ям встановленого індексу інф ляції за весь час прострочен ня, а також три проценти річни х від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не вс тановлений договором або зак оном.

На підставі вищевказаної н орми закону, прокурором були нараховані інфляційні втрат и у розмірі 14 813,22 грн., а також 3% рі чних за прострочення виконан ня грошового зобов'язання у р озмірі 3 758,45 грн.

Розрахунок інфляційних вт рат та 3% річних господарським судом перевірений та відпов ідає вимогам чинного законо давства.

При викладених обставинах вимоги прокурора щодо стягн ення інфляційних втрат та 3% рі чних за прострочення виконан ня грошового зобов'язання у р озмірі 14 813,22 грн. та 3 758,45 грн. відпо відно слід визнати обґрунтов аними і такими, що підлягають задоволенню.

Викладене є підставою для ч асткового задоволення позов у. Судові витрати по справі сл ід покласти на відповідача у повному обсязі, оскільки осн овний борг був ним погашений після звернення прокурора з позовом до суду.

Керуючись ст.ст. 525, 526, 530, 549, 551, 599, 611, 612 , 625, 837, 838, 853, 854, 875 Цивільного кодексу України, ст.ст. 173, 174, 193, 218 Господар ського кодексу України, ст.ст . 29, 49, ч. 4 ст. 78, п. 1-1 ст. 80, п. 7 ч. 1 ст. 80, ст.ст . 82 - 85 Господарського процесуал ьного кодексу України, госпо дарський суд, -

ВИРІШИВ:

Припинити провадження в частині стягнення основного боргу в сумі 161 013,62 грн.

В решті позов задовольнити .

Стягнути з Закритого акціо нерного товариства "Трест "Кр ивбасшахтопроходка" (50002, Дніпр опетровська область, м. Криви й Ріг, вул. Кобилянського, 124-а; к од ЄДРПОУ 33355963):

- на користь Установи "28 Управ ління начальника робіт" (97404, м. Є впаторія, вул.Казаса, 15; код ЄДР ПОУ 24967480) - 14 813,22 грн. інфляційних вт рат, 3 758,45 грн. 3% річних, 15 744,03 грн. - пе ні.

- в доход державного бюджету в особі Управління Держказн ачейства у Жовтневому район і м. Дніпропетровська (49027, м. Дні пропетровськ, пл. Шевченка, 7; р /рахунок 31118095700005 в відділенні бан ку ГУДКУ у Дніпропетровській області, МФО 805012, код ЄДРПОУ 24246786; КБК 22090200) - 1 953 грн. 29 коп. витрат на д ержмито;

- в доход державного бюджету в особі Управління Держказн ачейства у Жовтневому район і м. Дніпропетровська (49027, м. Дні пропетровськ, пл. Шевченка, 7; р /рахунок 31211259700005 в відділенні ба нку ГУДКУ у Дніпропетровськ ій області, МФО 805012, ЄДРПОУ 2424678 6, ККД 22050000) - 236 грн. 00 коп. витрат на і нформаційно-технічне забезп ечення судового процесу.

Видати накази після набран ня судовим рішенням законної сили.

Рішення суду набирає закон ної сили після закінчення де сятиденного строку з дня йог о підписання і може бути оска рженим протягом цього строку до Дніпропетровського апеля ційного господарського суду .

Суддя І.Ю. Дубінін

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення24.12.2010
Оприлюднено13.01.2011
Номер документу13413860
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —8/221-10

Судовий наказ від 23.03.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Дубінін Ігор Юрійович

Судовий наказ від 23.03.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Дубінін Ігор Юрійович

Судовий наказ від 23.03.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Дубінін Ігор Юрійович

Постанова від 10.03.2011

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Сизько Ірина Анатоліївна

Рішення від 24.12.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Дубінін Ігор Юрійович

Ухвала від 14.12.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Дубінін Ігор Юрійович

Ухвала від 26.11.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Дубінін Ігор Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні