Постанова
від 16.10.2007 по справі 9/463/07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

9/463/07

  

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

=======================================================================

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

  

"16" жовтня 2007 р. 10:00

Справа №  9/463/07

                                                  

Господарський суд Миколаївської області у складі  судді Філінюк І.Г., при секретарі Сіренко І. М., розглянувши у відкритому судовому засіданні  матеріали адміністративного позову:

Миколаївської обласної санітарно-епідеміологічної станції, м. Миколаїв, вул.. Лазурна, 1, код 22440805,

до Державної інспекції з контролю за цінами в Миколаївській області, м. Миколаїв, вул.. Адміральська, 41, код 24440805

За участі представників сторін:

Від позивача: Лях Н.В., дор. від 11.10.2006р.  

Від відповідача: Одноор В.М., дов. №10/15-1501 від 10.11.2006р.

СУТЬ СПОРУ:

Позивач звернувся до господарського суду з позовом про скасування рішення відповідача №113 від 11.12.2006р. про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін.

Відповідач позовні вимоги не визнав в повному обсязі.

За згодою сторін в судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши матеріали справи, вислухавши представників сторін, господарський суд, -                                         

ВСТАНОВИВ:

Державною інспекцією з контролю за цінами в Миколаївській області проведено перевірку Миколаївської обласної санітарно-епідеміологічної станції. На підставі результатів перевірки 08.12.2006р. складено акт №658, яким встановлено порушення вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2003р. №1351 «Про затвердження тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби»зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2006р. №662, а саме: Миколаївською обласною СЕС при розрахунках з замовниками за надані послуги та виконані роботи з 11.05.2006р. застосовувались тарифи, що перевищують фіксовані тарифи, затверджені вищезазначеною постановою; за надані платні послуги та виконані роботи до фіксованих розмірів тарифів застосовувалась непередбачена законодавством націнка у розмірі 20%; в результаті за період з 11.05.2006р. по 23.08.2006р. Миколаївською обласною СЕС необґрунтовано отримано виручку в сумі 23170,63грн.; загальна сума необґрунтовано отриманої виручки за перевіряємий період склала 186710,63грн.

11.12.2006р., керуючись ст.. 14 Закону України «Про ціни та ціноутворення», відповідачем винесено рішення №113 про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін –вилучення у позивача в дохід державного бюджету необґрунтовано отриманої виручки в сумі 186710,00грн., а також штрафу в сумі 373420,00грн.

Зазначене рішення підлягає скасуванню з огляду на наступне.

Рішення відповідача №113 від 11.12.2006р. винесено на підставі матеріалів перевірки та ґрунтується на встановлених перевіркою порушеннях позивачем вимог постанов КМУ від 27.08.2003р. №1351 та №662 від 11.05.2006р.

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2003р. №1351 «Про затвердження тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби»зазначено про затвердження, відповідно до ст. 5 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби. Зазначена постанова не містить відомостей щодо того, чи включено до тарифів, які нею встановлено податку на додану вартість і не регулює відносини, пов'язані з нарахуванням і сплатою податку на додану вартість.

Відповідно до ст.. 2 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»одним із завдань органів державної податкової служби в Україні є роз'яснення законодавства з питань оподаткування.

Листом №6915/5/16-1515 від 08.06.2007р. Державної податкової адміністрації України встановлено, що операції з надання платних послуг, які надаються установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби, відповідно до норм пп..3.1.1 ст. 3 та п.1.4 ст.1 Закону України від 03.04.1997р. №168/97-ВР «Про податок на додану вартість»є операціями, які підлягають оподаткуванню податком на додану вартість в розмірі 20%.

Відповідно до п.1 ч.2 ст.92 Конституції України, виключно законами України встановлюється система оподаткування, податки і збори.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про податок на додану вартість», об'єктом оподаткування є операції платників податку з поставки товарів (робіт, послуг) на митній території України. База оподаткування операцій з поставки товарів (робіт, послуг), відповідно до ст. 4 Закону України «Про податок на додану вартість», визначається виходячи з їх договірної (контрактної вартості), визначеної за вільними або врегульованими цінами (тарифами) з урахуванням акцизного збору, ввізного мита, інших загальнодержавних податків та зборів (обов'язкових платежів), за винятком ПДВ, що включається в ціну товарів (робіт, послуг).

Послуги, які надаються закладами державної санітарно-епідеміологічної служби та затверджені постановою КМУ №1351 від 27.08.2003р., згідно вимог Закону України від 03.04.1997р. №168/97-ВР, не відносяться до операцій, які звільняються від оподаткування або не є об'єктом оподаткування, а тому мають обкладатися ПДВ і до ціни зазначених операцій необхідно додавати встановлений законом розмір ПДВ.

Таким чином, враховуючи наведене, позивачем при наданні послуг та виконанні робіт законно і обґрунтовано до тарифу, визначеного постановою КМУ №1351 донараховувався ПДВ в розмірі 20%, зазначене донарахування не є необґрунтовано отриманою виручкою, тому законних підстав для застосування до позивача фінансових санкцій, зазначених в рішенні, немає.

За таких обставин, позовні вимоги підлягають задоволенню повністю.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 87, 94, 157, 160, 161, 162, 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд  –

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Скасувати рішення Державної інспекції з контролю за цінами в Миколаївській області №113 від 11.12.2006р. про застосування до Миколаївської обласної санітарно-епідеміологічної станції економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін.

Стягнути з Державної інспекції з контролю за цінами в Миколаївській області (м. Миколаїв, вул.. Адміральська, 41, код 24440805) на користь Миколаївської обласної санітарно-епідеміологічної станції (м. Миколаїв, вул.. Лазурна, 1, код 22440805)  –3,40 грн. судового збору.

Постанова у відповідності зі ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано.

Сторони, які беруть участь у справі, мають право оскаржити в апеляційному порядку постанову повністю або частково у порядку і строки встановлені ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України

Виконавчий лист у відповідності зі ст.258 Кодексу адміністративного судочинства України видається за заявою позивача після набрання законної сили рішенням господарського суду.

       

Суддя I.Г.Фiлiнюк

 

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення16.10.2007
Оприлюднено11.02.2008
Номер документу1342228
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —9/463/07

Ухвала від 12.08.2009

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Туркіна Л.П.

Постанова від 16.10.2007

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Фiлiнюк I.Г.

Ухвала від 28.01.2008

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Фiлiнюк I.Г.

Ухвала від 24.01.2008

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Фiлiнюк I.Г.

Ухвала від 17.07.2007

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Фiлiнюк I.Г.

Ухвала від 14.08.2007

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Фiлiнюк I.Г.

Ухвала від 20.06.2007

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Фiлiнюк I.Г.

Ухвала від 20.06.2007

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Фiлiнюк I.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні