А8/414-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
21.01.08р.
Справа № А8/414-07
За позовом Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській області (м. Дніпропетровськ)
до 1) Колективного підприємства Дніпропетровської виробничо-торгівельноїфірми "Славутич" (м. Дніпропетровськ)
2) Дніпропетровської міської ради (м. Дніпропетровськ)
про зобов'язання вчинити певні дії
Суддя Дубінін І.Ю.
Представники сторін:
Від позивача: Батюк Д.В. - спец.1-ї кат. (дов. № 9 від 15.01.07р.)
Бойко Г.С. - гол.спец./юр. (дов. № 25 від 12.03.07р.)
від відповідача-1: Поронько М.Д. - юрисконсульт (дов. № 3 від 20.08.07р.)
від відповідача-2: не з'явився
СУТЬ СПОРУ:
Регіональне відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській області (далі-позивач) звернулося до Колективного підприємства Дніпропетровської виробничо-торгівельної фірми "Славутич" (далі-відповідач-1) та до Дніпропетровської міської ради (далі-відповідач) з позовом про:
- зобов'язання відповідача-1 передати до комунальної власності територіальної громади м. Дніпропетровська в особі відповідача-2 об'єкт державного житлового фонду - гуртожиток по вул. С.Ковалевської, 78 (інв № 1235), та об'єкти інженерної інфраструктури, що його обслуговують, які не увійшли до статутного фонду відповідача-1;
- зобов'язання відповідача-2 прийняти до комунальної власності територіальної громади м. Дніпропетровська від відповідача-1 об'єкт державного житлового фонду - гуртожиток по вул. С. Ковалевської, 78 (інв № 1235), та об'єкти інженерної інфраструктури, що його обслуговують, які не увійшли до статутного фонду відповідача-1.
Позов мотивовано посиланням на Закон України "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності".
Відповідачі-1,2 проти позову заперечують, посилаючись на те, що вищеназваним Законом передбачено прийняття вказаних об'єктів з державної у комунальну власність територіальної громади лише за згодою відповідної ради. Жоден нормативний акт не покладає на ради обов'язок приймати до комунальної власності будь-яке майно.
Господарський суд, вислухавши представників сторін, розглянувши матеріали справи, -
В С Т А Н О В И В:
Основні засади передачі об'єктів права державної власності у комунальну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах або у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, а також об'єктів права комунальної власності у державну власність безоплатно або шляхом обміну визначає Закон України "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності" (преамбула Закону).
Згідно ст.ст. 3, 4 вказаного Закону, ініціатива щодо передачі об'єктів права державної може виходити відповідно від органів, уповноважених управляти державним майном, Національної академії наук, інших аналогічних самоврядних організацій, яким передано в користування державне майно та надані повноваження щодо прийняття відповідних рішень.
Разом з тим, ч. 2 ст. 4 названого Закону, визначає, що передача об'єктів з державної у комунальну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах здійснюється за наявності згоди відповідних сільських, селищних, міських, районних у містах рад, якщо інше не передбачено законом, а у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст - за наявності згоди районних або обласних рад, якщо інше не передбачено законом.
Позивачем не наведено норм чинного законодавства України, які покладали б на відповідні ради обов'язок щодо прийняття спірних об'єктів державної власності.
Посилання позивача на свій наказ від 13.03.07р. № 12/10-14-УДМ не може бути прийняте судом до уваги з наступних причин:
Вказаний наказ тільки констатує факт прийняття відповідного рішення про передачу спірного майна та передбачає заходи, спрямовані на реалізацію цього рішення.
Але, за відсутності згоди відповідача на прийняття згаданого майна, таке рішення не може бути реалізоване, оскільки це суперечить вимогам Закону України "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності".
При викладених обставинах господарський суд не знаходить достатніх підстав для задоволення позову.
Керуючись Законом України «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності», ст.ст. 17, 71, 87, 89, 94, 98, 158, 160-163, 186, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд, -
П О С Т А Н О В И В:
В задоволенні адміністративного позову відмовити.
Постанова набирає законної сили відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена у порядку та строки, встановлені ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя
І.Ю. Дубінін
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 01.02.2008 |
Оприлюднено | 11.02.2008 |
Номер документу | 1342511 |
Судочинство | Господарське |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Туркіна Леоніла Петрівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Дубінін І.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні