Категорія №2.32
ПОСТАНОВА
Іменем України
18 січня 2011 року Справа № 2а-8108/10/1270
Луганський окружний адміністративний суд у скла ді:
Судді Ковальово ї Т.І.
при секретарі Скрипкіні й А.О.
за участю сторін
позивача - УВП №2 УТОС
представника - Березовс ького Ю.В.
відповідача КРУ Луганськ ої області
представника - Посохово ї Г.Є.
представника - Поляково ї І.О.
розглянувши у відкритом у судовому засіданні адмініс тративний позов Рубіжанськ ого учбово-виробничого підпр иємства № 2 Українського това риства сліпих до контрольно- ревізійного управління у Луг анській області про скасуван ня висновку акту, про визнанн я противоправними дій, щодо п роведення державного фінанс ового контролю
ВСТАНОВИВ:
26 жовтня 2010 року Рубіжанське учбово-виробниче підприємст во №2 Українського товариств а сліпих звернулося до суду з позовними вимогами до контр ольно-ревізійного управлінн я у Луганській області про ск асування висновку акту, про в изнання противоправними дій , щодо проведення державного фінансового контролю.
В обґрунтування позовних в имог вказав, що з 02.03.2009 року по 31.0 3.2009 року КРУ в Луганській облас ті було проведено ревізію у Р убіжанському підприємстві № 2 Українського товариства сл іпих за період з 01.01.2006 року по 01.03.2 009 року та складено акт від 31.03.2009 року № 210-21/006.
Основною метою діяльності підприємства є працевлаштув ання та навчання інвалідів з ору 1 та 11 групи у відповідност і з рекомендаціями МСЕК.
Відповідно до угоди від 22.06.2007 року №1, укладеної між Лугансь ким обласним відділенням Фон ду соціального захисту інвал ідів та Рубіжанським УВП №2 УТ ОС було виділено кошти на при дбання міні-завод «РЕТ-mini» вар тістю 880000 грн.
01 грудня 2008 року рішенням Ком ісії з питань діяльності під приємств та організацій інва лідів відповідно до Протокол у №6 надано безповоротну фіна нсову допомогу за рахунок ко штів Фонду соціального захис ту інвалідів для капітальног о ремонту гуртожитку. Всього отримано фінансової допомог и від Фонду соціального захи сту інвалідів на загальну су му 1174786 грн.
За результатами перевірки Фондом соціального захисту інвалідів було визнано закон ність та ефективність викори стання усіх коштів, що надава лись як фінансова допомога (в исновок № 3946 від 03.11.2010 року).
Розпорядником даних кошті в виступає Фонд соціального захисту інвалідів в особі св оїх відділень.
Згідно з ч.2 ст.19 Конституції України принципи дії посадов их осіб, які роблять перевірк и, це виконання повноважень, у мов та способів передбачених у Конституції та законах Укр аїни.
Відповідно до примітки ч.І с т.210 КК України, встановлено, що до бюджетних коштів належат ь кошти, що включаються у бюдж ети всіх рівнів незалежно ві д джерела їх формування. Зако ном України «Про закупівлю т оварів, робот і послуг за держ авні кошти» наведений виключ ний перелік розпорядників де ржавних коштів, а також встан овлене чітке визначення держ авних та інших державних кош тів. Підприємство №2 УТС не явл яється розпорядником держав них коштів. Частка державної власності у статутному фонд і складає 0 відсотків. Кошти од ержані підприємством у якост і фінансової допомоги не явл яються державними, або іншим и державними коштами.
Згідно ст..2 Закону України « Про контрольно-ревізійну слу жбу в Україні» встановлено, що завданням державної контрольно-ревізійної є здій снення фінансового контролю за використанням бюджетних коштів, отриманих з бюджетів різних рівнів.
Згідно Статуту Українсько го товариства сліпих, зареєс трованого Міністерством юст иції України 18.09.1992 року встанов лено, що кошти Українського т овариства сліпих створюютьс я із вступних і членських вне сків членів УТОС, надходжень від діяльності створених об ' єднань, підприємств органі зацій УТОС, з добровільних вн есків громадян, підприємств, установ, та не передбачено од ержання бюджетних коштів.
Відповідач не мав жодного н алежного підтвердження щодо отримання Рубіжанським УВП №2 УТОС бюджетних коштів.
Просив суд скасувати висно вки акту управління КРУ в Лу ганській області від 31.03.2009 року №210-21/006 в частині, що кошти одерж ані за угодами як фінансова д опомога від відділення Фонду соціального захисту інвалід ів у Луганській області у сум і 1174786 грн. та витрачені Рубіжан ським УВП №2 УТОС за цільовим п ризначенням відносяться до б юджетних.
Визнати противоправними д ії управління Контрольно-ре візійного управління в Луган ській області щодо проведенн я державного фінансового кон тролю Рубіжанського учбово-в иробничого підприємства №2, в частині використання позабю джетних коштів, наданих Фонд ом соціального захисту інвал ідів, та одержаних за господа рськими договорами, як фінан сову допомогу на технічне пе реоснащення підприємства.
В судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні вимоги і просив їх задо вольнити.
Представники відповідача у судовому засіданні позовн і вимоги не визнали і вказали , що згідно п. 3 Порядку проведе ння інспектування державною контрольно-ревізійною служб ою, затвердженого Постановою КМУ від 20.04.2006 №550 акт ревізії - це д окумент, який фіксує факт про ведення ревізії та її резуль тати. Акт не породжує правові наслідки, не спрямований на р егулювання тих чи інших сусп ільних відносин і не має обов 'язковий характер для суб'єкт ів цих відносин.
Крім того, підставами для ви знання акту протиправним є н евідповідність його вимогам чинного законодавства та/аб о визначеній законом компете нції органу, який видав цей ак т. Таким чином, акт ревізії КРУ не є нормативно-правовим акт ом чи правовим актом індивід уальної дії та носить лише ін формаційний характер, тому н е може бути оскаржений в поря дку адміністративного судоч инства.
недійсними вищезазначених актів, суд повинен відмовити у їх прийнятті, а у разі помил кового прийняття позову - при пинити провадження у справі.
Акт та висновки до нього, як і є його невід'ємною частиною являються документами які ф іксують встановлення певних фактів, цей документ не є ріше нням суб'єкта владних повнов ажень, акт та висновки до ньог о не тягнуть по відношенню до Позивача ніяких юридичних н аслідків і процесуальним зак оном не передбачена можливіс ть скасування такого докумен та. Необґрунтованою є і дода ткові позовні вимоги.
Ревізія окремих питань щод о використання коштів держав ного бюджету за цільовим при значенням , а також дотриманн я чинного законодавства при проведенні операцій з бюджет ними коштами у Рубіжанському учбово виробничому підприєм стві №2 Українського товарис тва сліпих здійснювалась від повідно (далі УВН №2 УТОС) до п. 2 .11 плану контрольно-ревізійно ї роботи Голов. КРУ на І кварта л 2009 року та за дорученням СБУ в Луганській області. Ревізія проводилась за період з 01.01.2006 п о 01.03.2009.
Згідно ст. 2 Закону „Про держ авну контрольно-ревізійну сл ужбу в Україні", головним завд анням державної контрольно-р евізійної служби є здійсненн я державного фінансового кон тролю за використанням і збе реженням державних фінансов их ресурсів, необоротних та і нших активів, правильністю в изначення потреби в бюджетни х коштах та взяття зобов'язан ь, ефективним використанням коштів і майна, станом і досто вірністю бухгалтерського об ліку і фінансової звітності в міністерствах та інших орг анах виконавчої влади,..., а так ож на підприємствах і в орган ізаціях, які отримують (отрим ували в періоді, який перевір яється) кошти з бюджетів усіх рівнів та, державних фондів...
Оскільки, кошти виділені Ф ондом соціального захисту ін валідів УВП №2 УТОС, згідно уго ди від 22.06.2007 №1 та рішення Комісі ї з питань діяльності підпри ємств та громадських організ ацій інвалідів від 01.12.2008, є держ авними, дії контролерів - реві зорів були законними. Просил и у задоволенні позовних вим ог відмовити.
Вислухавши сторони, дослід ивши матеріали справи, суд пр ийшов до висновку, що у задово ленні позовних вимог слід ві дмовити із наступних підстав .
Судом встановлено, що Рубіж анське учбово-виробниче підп риємство №2 УТОС створено пос тановою Президії Центрально го правління УТОС від 28.05.1998 року . Засновником і власником під приємства є всеукраїнська до бровільна громадська органі зація - Українське товарист во сліпих в особі Центрально го правління.
Основною метою підприємст ва є працевлаштування інвалі дів по зору, їх навчання, орган ізація надомної праці, розви ток і підвищення ефективност і виробництва, підвищення тр удової дисципліни…… (аркуш с прави 6-21).
Рубіжанське учбово-виробн иче підприємство №2 УТОС є юри дичною особою, колективне пі дприємство, зареєстроване в єдиному державному реєстру п ідприємств та організацій Ук раїни, ідентифікаційний код 25367730 (аркуш справи 23-24).
Відповідно до протоколу ко місії з питань діяльності пі дприємств та організацій гро мадських організацій інвалі дів №6 від 01 грудня 2008 року на ка пітальний ремонт гуртожиткі в УВП №2 УТОС виділені асигнув ання в сумі 294 786, 0 грн. (аркуш спра ви25-27).
19 грудня 2008 року між Фондом со ціального захисту інвалідів та Рубіжанським УВП №2 УТОС ук ладена угода про надання фін ансової допомоги для капітал ьного ремонту гуртожитку під приємства у сумі 294786 грн. (аркуш справи 28-29).
З 02.03.2009 року по 31.03.2009 року контро льно-ревізійним відділом у м . Рубіжне Контрольно-ревізій ного управління в Луганській області було проведено пере вірку щодо використання кош тів державного бюджету за ці льовим призначенням, а також дотримання чинного законода вства при проведенні операці й з бюджетними коштами у Рубі жанському учбово-виробничом у підприємстві №2 Українсько го товариства сліпих за пері од з 01.01.2006 по 01.03.2009 роки про що 31 бе резня 2009 року складено акт № 210-21 /006 (аркуш справи 39-62, 101-102).
Управлінням Служби Безпек и України в Луганській облас ті було доручено управлінню КРУ в Луганській області вкл ючити до плану ревізії вивче ння фінансово-господарської діяльності Рубіжанському У ВП №2 УТОС в період з 01.01.2006 року по 01.01.2009 рік (аркуш справи 119).
17 червня 2008 року між Фондом со ціального захисту інвалідів та Рубіжанським УВП №2 УТОС ук ладена угода про надання фін ансової допомоги для створе ння на робочому місці інвалі да належних санітарно-гігієн ічних, виробничих і технічни х умов згідно з індивідуальн ою програмою реабілітації ін валіда та рекомендаціями МСЕ К у сумі 1 198 215 грн. (аркуш справи 126).
06.11. 2006 року між Фондом соціаль ного захисту інвалідів та Ру біжанським УВП №2 УТОС укладе на угода про надання фінансо вої допомоги на технічне пер еоснащення підприємства у су мі 487500 грн. (аркуш справи 128-131).
06.11. 2006 року між Фондом соціаль ного захисту інвалідів та Ру біжанським УВП №2 УТОС укладе на угода про надання фінансо вої допомоги для створення н а робочому місці інваліда на лежних санітарно-гігієнічни х, виробничих і технічних умо в згідно з індивідуальною пр ограмою реабілітації інвалі да та рекомендаціями МСЕК у с умі 100 000 грн. (аркуш справи 132).
На запит відділення КРУ у м . Рубіжне УДК у м. Рубіжне ГУДК У у Луганській області надал о інформацію щодо коштів дер жавного бюджету, які виділял ись Рубіжанському учбово-вир обничому підприємству №2 Укр аїнського товариства сліпих (далі за текстом -УВП №2 УТОС) в 2006. 2007 та 2008 роках за КПКВ 2507080 «Соці альна, трудова та професійна реабілітація інвалідів» КЕК В 2410 «Капітальні трансферти п ідприємствам (установам, орг анізаціям)» та 2501580 «Придбання житла для інвалідів-сліпих т а інвалідів-глухих» КЕКВ 2121 «Б удівництво (придбання) житла », а саме:
УВП №2 УТОС ЗО травня 2008 року в ключений до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачі в бюджетних коштів, як одержу вач бюджетних коштів ;
УВП №2 УТОС надавалися плани використання бюджетних кошт ів у 2006, 2007, 2008 роках, по КПКВ 2507080 «Соц іальна, трудова та професійн а реабілітація інвалідів» КЕ КВ 2410 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, ор ганізаціям)» затверджені Луг анським обласним відділення м фонду соціального захисту інвалідів, а по КПКВ 2501580 «Придб ання житла для інвалідів-слі пих та інвалідів-глухих» КЕК В 2121 «Будівництво (придбання) ж итла» у 2008 році затверджений М іністерством праці та соціал ьної політики України, згідн о яких УВП №2 УТОС брав зобов'я зання та здійснював проплати за рахунок бюджетних коштів .
Надані завірені копі ї звітів про надходження та
використання УВП №2 УТОС в 2006 , 2007 та 2008 роках
вищезазначен их бюджетних коштів, в яких за значено обсяги коштів
дер жавного бюджету, одержаних т а використаних УВП №2 УТОС в
розрізі по роках, КПКВ та КЕ КВ (аркуш справи 163-171).
Порядок проведення р евізії управлянням КРУ позив ач не оскаржує.
27.04.2009 року управлінням К РУ в Луганській області було винесено вимогу УВП №2 УТОС. Д ана вимога не направлялася в зв' язку з усуненням всіх ви мог, вказаних у вимозі, що не з аперечували сторони по справ і (аркуш справи 174-176).
Контрольно-ревізійни й відділ у м. Рубіжне входить д о управління КРУ в Луганські й області, не є юридичною особ ою, що не заперечували сторон и по справі.
Відповідно до ст.. 171 Ко дексу адміністративного суд очинства оскарження нормат ивно правових актів поширюєт ься щодо законності та відпо відності правовим актам вищо ї юридичної сили нормативно- правових актів міністерств, інших центральних органів ви конавчої влади, Ради міністр ів Автономної Республіки Кри м, місцевих державних адміні страцій, органів місцевого с амоврядування, інших суб'єкт ів владних повноважень.
Право оскаржити нормативн о-правовий акт мають особи, що до яких його застосовано, а та кож особи, які є суб'єктом прав овідносин, у яких буде застос овано цей акт.
Юридичний акт - волевиявл ення держави (її органів, поса дових осіб) формально обов' язкове для виконання. Соціал ьну роль державного, юридичн ого акту полягає в тому, що чер ез нього держава об' єктивує , виражає свою волю, доводить ї ї до відповідних суб' єктів, створює формально обов' язк ові передумови для узгоджен ня з цією волею поведінки уча сників суспільного життя. Ци м держава впливає на поведін ку громадян, діяльність різн оманітних об' єднань та угру повань, реалізує у правовій ф ормі свої функції.
Юридичні акти поділяються за сферою обов' язковості - на нормативні (загальні) та ін дивідуальні (зокрема правоза стосувальні), за юридичною фо рмою - на закони, укази, вирок и, рішення, інструкції, накази тощо…
З огляду на викладене акт КР У в Луганській області від 31.03.2 009 року № 210-21/006 не є нормативно-пр авовим актом і не є актом інди відуальної дії, оскільки в йо го приписах відсутня обов' я зковість. У вказаному акті за фіксовані встановлені пере віряючими данні (факти). Тому в розумінні Кодексу адміністр ативного судочинства він не підлягає оскарженню.
Відповідно до Положення пр о фонд соціального захисту і нвалідів, затвердженого пост ановою Кабінету Міністрів № 1434 від 26.09.2002 року фонд соціальног о захисту інвалідів (далі - Фон д) є урядовим органом державн ого управління, який діє у скл аді Мінпраці та підпорядкову ється йому.
Фонд у своїй діяльності кер ується Конституцією і закона ми України, актами Президент а України і Кабінету Міністр ів України, наказами Мінпрац і та цим Положенням.
Основними завданнями Фонд у є:
реалізація у межах своєї ко мпетенції державної політик и у сфері соціального захист у інвалідів;
контроль за виконанням під приємствами, установами, орг анізаціями, у тому числі підп риємствами і організаціями г ромадських організацій інва лідів, фізичними особами, які використовують найману прац ю (далі - підприємства), нормат иву робочих місць для працев лаштування інвалідів, устано вленого Законом України "Про основи соціальної захищенос ті інвалідів в Україні";
фінансування заходів щодо соціального захисту інвалід ів.
Фонд відповідно до покладе них на нього завдань, в тому чи слі,
використовує в установлен ому порядку кошти, що надійшл и до державного бюджету від с плати адміністративно-госпо дарських санкцій і пені, анал ізує їх використання, розроб ляє та подає Мінпраці пропоз иції щодо визначення потреби в коштах та забезпечення їх е фективного використання.
Згідно ст.. 20 Закону України « Про основи соціальної захище ності інвалідів в Україні №875 від 21.03.1991 року, суми адміністрат ивно-господарських санкцій і пені, що надійшли до державно го бюджету, використовуються Фондом соціального захисту інвалідів на:
фінансування цим Фондом за ходів, які здійснюються цент ральними органами виконавчо ї влади та підпорядкованими їм установами, у тому числі сп еціалізованими, і підприємст вами, організаціями громадсь ких організацій інвалідів, щ одо соціальної, трудової, фіз культурно-спортивної (за под анням Національного комітет у спорту інвалідів України) т а професійної реабілітації і нвалідів;
надання підприємствам, уст ановам, організаціям, у тому ч ислі підприємствам, організа ціям громадських організаці й інвалідів, фізичним особам , які використовують найману працю, цільової позики (на пов оротній основі з терміном по вернення до трьох років) на ст ворення робочих місць, призн ачених для працевлаштування інвалідів, у межах коштів, пер едбачених на зазначені потре би у відповідному році. Цільо ві позики підприємствам та о рганізаціям громадських орг анізацій інвалідів надаютьс я лише за наявності відповід ного рішення Комісії;
фінансування витрат на про фесійне навчання непрацюючи х інвалідів, у тому числі за на правленням державної служби зайнятості, на професійне на вчання інвалідів із числа ви пускників спеціальних загал ьноосвітніх шкіл (шкіл-інтер натів), загальноосвітніх сан аторних шкіл (шкіл-інтернаті в), загальноосвітніх навчаль них закладів на спеціалізова них робочих місцях підприємс тв, організацій інвалідів;
надання фінансової допомо ги на здійснення заходів соц іальної, трудової, фізкульту рно-спортивної (за поданням Н аціонального комітету спорт у інвалідів України) та профе сійної реабілітації інвалід ів (відновлення працездатнос ті шляхом забезпечення інвал іда технічними реабілітацій ними засобами, створення умо в для занять фізичною культу рою і спортом, оплата навчанн я та перекваліфікації, створ ення на робочому місці інвал іда належних санітарно-гігіє нічних, виробничих і технічн их умов згідно з індивідуаль ною програмою реабілітації і нваліда, випуск для інваліді в спеціальної літератури та аудіозаписів для їх професій ної підготовки), працевлашту вання інвалідів шляхом створ ення робочих місць, у тому чис лі спеціальних робочих місць , а також
надання фінансової допомо ги на технічне оснащення дію чих робочих місць для працев лаштування на них інвалідів та на технічне переоснащення виробництва підприємств, ор ганізацій громадських орган ізацій інвалідів з метою ств орення додаткових робочих мі сць і працевлаштування на ни х інвалідів. Фінансова допом ога надається лише за наявно сті відповідного рішення Ком ісії;
надання підприємствам, уст ановам, організаціям, у тому ч ислі підприємствам, організа ціям громадських організаці й інвалідів, фізичним особам , які використовують найману працю, дотацій на створення с пеціальних робочих місць для працевлаштування інвалідів , зареєстрованих у державній службі зайнятості як безроб ітні або такі, що шукають робо ту. Дотації надаються лише за наявності відповідного ріше ння Комісії;
на функціонування всеукра їнських, державних, міжрегіо нальних центрів професійної реабілітації інвалідів і де ржавних центрів соціальної р еабілітації дітей-інвалідів у порядку, визначеному Кабін етом Міністрів України.
Порядок сплати адміністра тивно-господарських санкцій і пені до відділень Фонду соц іального захисту інвалідів, їх акумуляції, обліку, а також з урахуванням пропозицій вс еукраїнських громадських ор ганізацій інвалідів - викори стання цих коштів затверджує ться Кабінетом Міністрів Укр аїни.
З вищенаведених нормативн их актів вбачається, що Фонд с оціального захисту інваліді в в межах своєї компетенції р еалізує державну політику у сфері соціального захисту ін валідів та є урядовим органо м державного управління.
Адміністративно-господарс ькі санкції надходять до Дер жавного бюджету. Мінпраці що року затверджує кошторис Фон ду соціального захисту інвал ідів на відповідний рік за йо го поданням в установленому законодавством порядку.
Органи Державного казначе йства за запитом інформують відділення фонду про суми ад міністративно-господарськи х санкцій та пеню, що надійшли до Державного бюджету.
Сума санкцій та пеня викори стовуються для надання фінан сової допомоги на поворотній та безповоротній основі та н а другі заходи, вказані в вище наведеному Законі та в Поста нові Кабінету Міністрів від 31 січня 2007 року №70 «Про реалізац ію статей 19,20 Закону України «П ро основи соціальної захищен ості інвалідів в Україні». То бто по укладеним угодам з Фон дом, позивачеві виділялись д ержавні кошти з рахунків дер жавного казначейства, що під тверджується розподілом від критих асигнувань (аркуш спр ави 133-137), звітами про надходжен ня (аркуш справи 164-171), платіжним и дорученнями (аркуш справи 139 -152).
На підставі ст.. 2 Закону Укра їни «Про державну контрольно -ревізійну службу в Україні» № 2939 від 26 січня 1993 року головним завданням державної контрол ьно-ревізійної служби є здій снення державного фінансово го контролю за використанням і збереженням державних фін ансових ресурсів, необоротни х та інших активів, правильні стю визначення потреби в бюд жетних коштах та взяття зобо в'язань, ефективним використ анням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерськ ого обліку і фінансової звіт ності в міністерствах та інш их органах виконавчої влади, в державних фондах, у бюджетн их установах і у суб'єктів гос подарювання державного сект ору економіки, а також на підп риємствах і в організаціях, я кі отримують (отримували в пе ріоді, який перевіряється) ко шти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або викори стовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майн о (далі - підконтрольні устано ви), виконанням місцевих бюдж етів, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених нед оліків і порушень та запобіг ання їм у подальшому.
Державний фінансовий конт роль реалізується державною контрольно-ревізійною служб ою через проведення державно го фінансового аудита, перев ірки державних закупівель та інспектування.
Відповідно до п.3 Положення про Головне контрольно-ревіз ійне управління України, зат вердженого Указом Президент а України від 28 листопада 2000 № 126 5 основними завданнями Голов КРУ України є:
підготовка пропозицій щод о формування державної політ ики у сфері державного фінан сового контролю;
забезпечення в установлен ому порядку реалізації держа вної політики у сфері держав ного фінансового контролю за використанням відповідно до законодавства міністерства ми, іншими центральними і міс цевими органами виконавчої в лади, органами місцевого сам оврядування, іншими бюджетни ми установами, а також підпри ємствами і організаціями нез алежно від форми власності, о рганізаційно-правових форм, відомчої належності та підпо рядкованості, які отримують кошти з бюджетів та державни х цільових фондів, коштів і ма теріальних цінностей, їх збе реженням, веденням і достові рністю бухгалтерського облі ку та фінансової звітності;
розроблення пропозицій що до усунення виявлених недолі ків і порушень та попереджен ня їх у подальшому.
Оскільки Фонд є урядовим ор ганом державного управління , реалізує у межах своєї компе тенції державну політику у с фері соціального захисту інв алідів, позивачеві, згідно ук ладених угод, виділялись дер жавні кошти з рахунків держа вного казначейства, суд прий шов до висновку, що управлінн я КРУ в Луганській області ді яло правомірно, згідно Закон у та в рамках наданих повнова жень.
Згідлно ст.. 94 КАС України якщ о судове рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта вла дних повноважень, суд присуд жує з іншої сторони всі здійс нені нею документально підтв ерджені судові витрати, пов'я зані із залученням свідків т а проведенням судових експер тиз.
Керуючись ст. ст. 2, 9, 11, 17, 18, 71, 94, 158-163 К одексу адміністративного су дочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні позовн их вимог Рубіжанського учбов о-виробничого підприємства № 2 Українського товариства сл іпих до контрольно-ревізійно го управління в Луганській о бласті про скасування виснов ку акту, про визнання противо правними дій, щодо проведенн я державного фінансового кон тролю відмовити за необґрунт ованістю.
Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.
Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.
Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Постанова складена в повно му обсязі 23 січня 2011 року.
Суддя Т.І. Ковальова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.01.2011 |
Оприлюднено | 01.02.2011 |
Номер документу | 13542186 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Жаботинська Світлана Володимирівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Жаботинська Світлана Володимирівна
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Ковальова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні