Постанова
від 30.09.2010 по справі 4-833-10
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 4-833/2010р.

П О С Т А Н О В А

30.09.2010 р. Суддя Ленінського районного суду м. Кіровограда Кореняк В.К., при секретарі Ільченко І.В., з участю прокурора Олійника І.М., адвоката ОСОБА_1, розглянувши подання заступника начальника відділення розслідування кримінальних справ СВ ПМ ДПА у Кіровоградській області про продовження запобіжного заходу у вигляді взяття під варту відносно

ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженки м. Кіровограда, громадянки України, одруженої, з вищою освітою, працюючої бухгалтером ПТ «Ломбард Єврокредит», проживаючої АДРЕСА_3, раніше не судимої

В С Т А Н О В И В :

Заступник начальника відділення розслідування кримінальних справ СВ ПМ ДПА у Кіровоградській області за згодою прокурора звернувся до суду з поданням про продовження відносно ОСОБА_2 запобіжного заходу у вигляді взяття під варту на строк до чотирьох місяців, а саме до 01.12.2010 р.

В обгрунтування подання вказується, що ОСОБА_2 обвинувачується в скоєнні злочинів, передбачених ст. 27 ч. 3, ст. 28 ч. 2, ч. 2 ст. 205 КК України, а також ст. 27, ч. 3 ст. 212 КК України, за наступних обставин:

Мешканець м.Кіровограда, ОСОБА_3 за попередньою змовою з ОСОБА_4, посягаючи на встановлений законодавством України порядок здійснення господарської (підприємницької) діяльності, порядок державної реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності і права власності, діючи в порушення ст.1 Закону України “Про підприємництво” №698-ХII від 07.02.1991р., згідно якого “Підприємництво це безпосередня, самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанні робіт, надання послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними і юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності в порядку, встановленому законом”, ст.10 вищезгаданого Закону, якою передбачено, що “підприємець” зобов'язаний не заподіювати збитки природному середовищу, не порушувати права та інтереси громадян, підприємств, установ, організацій і держави, які охороняються законом”, Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" (в редакції Закону України N283/97-ВР від 22.05.97) від 28.12.1994 N334/94-ВР, в якому визначено, що “господарська діяльність” це будь-яка діяльність особи, направлена на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, у разі коли безпосередня участь такої особи в організації такої діяльності є регулярною, постійною та суттєвою та порушуючи Наказ Держкомітету України з питань регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004року N97, в якому визначено, що господарська діяльність це діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконування робіт чи надавання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність [п.2.4]; підприємницька діяльність це самостійна ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, здійснювана суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку [п.2.4.2]; субєкти господарювання - це учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за свої зобов'язання в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством (п.2.5) і порушуючи інші норми законодавства України, усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер своїх протиправних дій, передбачаючи настання суспільно-небезпечних наслідків у вигляді спричинення матеріальної шкоди охоронюваним законом інтересам держави і свідомо допускаючи їх настання, маючи намір на отримання незаконного доходу, діючи умисно, з корисливих мотивів, вирішили систематично займатися фіктивним підприємництвом, тобто створенням суб'єктів підприємницької діяльності (юридичних осіб) без мети здійснення господарської (підприємницької) діяльності, а виключно з метою прикриття незаконної діяльності, яка виражалася б у сприянні, за матеріальну винагороду, різним суб'єктам підприємницької діяльності України, що реально діють, в проведенні безтоварних операцій та незаконному переказі безготівкових грошових коштів в готівку, з використанням реєстраційних документів і розрахункових рахунків фіктивних підприємств.

ОСОБА_3 за попередньою змовою з ОСОБА_4 мали на меті займатися незаконною діяльністю, тобто діяльністю, яку особа немає права здійснювати взагалі, повязаною з незаконною конвертацією безготівкових коштів інших підприємств у готівку, мали намір на отримання незаконного доходу та не сплати податків до бюджету України.

Домовляючись між собою про вчинення злочинних дій, ОСОБА_3 за попередньою змовою з ОСОБА_4 розуміли, що їх незаконна діяльність не буде повязана з виробництвом чи реалізацією продукції (товарів), виконанням робіт чи наданням послуг з метою одержання прибутку (комерційна господарська діяльність) або без такої мети (некомерційна господарська діяльність), а також не буде повязана з підприємницькою діяльністю, яка є одним із видів господарської діяльності, обовязковими ознаками якої є безпосередність, систематичність її здійснення з метою отримання прибутку.

ОСОБА_3 за попередньою змовою з ОСОБА_4 мали на меті не зайняття повноцінною, самодостатньою підприємницькою діяльністю, а зовсім інше прикриваючись комерційною юридичною особою як ширмою, вони прагнули приховати свою незаконну діяльність, повязану з незаконною конвертацією безготівкових коштів інших підприємств у готівку, а саме за матеріальну винагороду, різним суб'єктам підприємницької діяльності України, що реально діють, в проведенні безтоварних операцій, з використанням реєстраційних документів і розрахункових рахунків фіктивних підприємств, прикриваючи незаконну діяльність, використовуючи документи осіб, які дали згоду зареєструвати юридичну особу на своє імя.

ОСОБА_3 за попередньою змовою з ОСОБА_4 розробили злочинний план, направлений на досягнення злочинного результату і зрозуміли відведену кожному роль у скоєнні злочинів, усвідомивши її, як співорганізаторство і участь у створенні фіктивних підприємств, зайнятті незаконною діяльністю, яка полягала у незаконній конвертації безготівкових коштів інших підприємств у готівку, а саме за матеріальну винагороду, різним суб'єктам підприємницької діяльності України, що реально діють, в проведенні безтоварних операцій, з використанням реєстраційних документів і розрахункових рахунків фіктивних підприємств.

Для реалізації свого злочинного наміру в цей же час ОСОБА_3, за попередньою змовою з ОСОБА_4 залучили свого знайомого, жителя м. Кіровограда ОСОБА_6 та осіб, які мають спеціальність бухгалтерів ОСОБА_2 та ОСОБА_5, яких посвятили в розроблений ними злочинний план, направлений на досягнення злочинного результату і пояснили відведену їм роль у скоєнні злочинів, яку останні усвідомили як співорганізаторство і участь в створенні фіктивних підприємств, проведенні безтоварних операцій з подальшою конвертацією грошових коштів з безготівкової форми розрахунку в готівку.

ОСОБА_6 усвідомивши суть відведеної йому ролі співорганізатора і активного виконавця у здійсненні розробленого ОСОБА_3 та ОСОБА_4 злочинного плану, досяг з останніми домовленості про розмір суми винагороди за виконання відведеної йому ролі, яка заключалася у підборі ним осіб, на яких потрібно було в подальшому зареєструвати підприємства та за їх допомогою відкрити рахунки в банківських установах, для використання їх для незаконного переказу безготівкових грошових коштів та їх оготівковування, проведенні безтоварних операцій, умисному ухиленні від сплати податків з використанням реєстраційних документів, печаток і поточних рахунків субєктів фіктивного підприємництва, а також легалізацією (відмиванням) грошових коштів, здобутих злочинним шляхом.

Також, ОСОБА_2 та ОСОБА_5 усвідомивши суть відведеної їм ролі співорганізаторів і активних виконавців у здійсненні розробленого ОСОБА_3 та ОСОБА_4 злочинного плану, досягли з останніми домовленості про розмір суми винагороди за виконання відведеної їм ролі, яка полягала в готуванні первинних документів від імені субєктів фіктивного підприємництва, на підставі фіктивних договорів, товарних і податкових накладних, екземпляри яких за невстановлених слідством обставин передавались підприємствам, що реально діяли, реалізовуючи спільний злочинний план, який був до них доведений вели бухгалтерський і податковий облік на субєктах фіктивного підприємництва, складаючи та подаючи до ДПІ у м.Кіровограді податкові декларації по податку на прибуток і податку на додану вартість, що свідчило про ведення нібито справжньої, легальної фінансово-господарської діяльності.

Результатом злочинних дій ОСОБА_3, за попередньою змовою з ОСОБА_4 та ОСОБА_6, стала реєстрація на номінальну особу ОСОБА_7, без мети здійснення нею будь-якої діяльності в реєстраційній палаті виконавчого комітету Кіровоградської міської Ради 10.06.2003року приватного підприємства „Транзит Ойл” (код 32504733, м. Кіровоград, вул. К.Маркса, б.50, кв.229), яке відповідно до Статуту є юридичною особою.

В подальшому вказане підприємство 09.07.2003року було поставлене на податковий облік у державній податковій інспекції міста Кіровограда.

Крім цього, ОСОБА_3, за попередньою змовою з ОСОБА_4 та ОСОБА_6, діючи згідно розробленого злочинного плану неодноразового здійснення фіктивного підприємництва, повторно, на номінальну особу ОСОБА_8, за грошову винагороду, без мети здійснення ним будь-якої діяльності 17.07.2007року зареєстрували в реєстраційній палаті виконавчого комітету Кіровоградської міської Ради приватне підприємство „Сервіс-Ком 2007” (код 35192977, м. Кіровоград, вул. Севастопольська, 9), яке відповідно до Статуту є юридичною особою.

В подальшому вказане підприємство 18.07.2007року було поставлене на податковий облік у державній податковій інспекції міста Кіровограда.

Крім цього, ОСОБА_6, за попередньою змовою з ОСОБА_4 та ОСОБА_3, діючи згідно розробленого злочинного плану неодноразового здійснення фіктивного підприємництва, повторно, на себе, без мети здійснення будь-якої діяльності зареєстрував в реєстраційній палаті виконавчого комітету Кіровоградської міської Ради 25.12.2007року приватне підприємство „Інтерсервіс-2008” (код 35652520, м. Кіровоград), яке відповідно до Статуту є юридичною особою. В подальшому, не бажаючи бути викритим перереєстрували вказане підприємство на номінальну особу ОСОБА_9, за грошову винагороду, без мети здійснення ним будь-якої діяльності.

Вказане підприємство 26.12.2007року було поставлене на податковий облік у державній податковій інспекції міста Кіровограда.

Також, ОСОБА_3, за попередньою змовою з ОСОБА_4 та ОСОБА_6, діючи згідно розробленого злочинного плану неодноразового здійснення фіктивного підприємництва, повторно, на номінальну особу ОСОБА_10, без мети здійснення ним будь-якої діяльності, зареєстрували в реєстраційній палаті виконавчого комітету Кіровоградської міської Ради 03.02.2009року приватне підприємство „Самгір” (код 36333256, м. Кіровоград, вул.Родникова, б.86), яке відповідно до Статуту є юридичною особою.

В подальшому вказане підприємство 04.02.2009року було поставлене на податковий облік у державній податковій інспекції міста Кіровограда.

Окрім цього, ОСОБА_3, за попередньою змовою з ОСОБА_4 та ОСОБА_6, діючи згідно розробленого злочинного плану неодноразового здійснення фіктивного підприємництва, повторно, на номінальну особу ОСОБА_11, за грошову винагороду, без мети здійснення нею будь-якої діяльності, зареєстрували в реєстраційній палаті виконавчого комітету Кіровоградської міської Ради 12.02.2009року приватне підприємство „Пром-Мід” (код 36390314, м. Кіровоград, вул. Белінського, 2/В кв. 3), яке відповідно до Статуту є юридичною особою.

В подальшому вказане підприємство 13.02.2009року було поставлене на податковий облік у державній податковій інспекції міста Кіровограда.

Зареєструвавши субєкти фіктивного підприємництва ПП „Транзит Ойл”, ПП „Сервіс-Ком 2007”, ПП „Інтерсервіс-2008”, ПП „Самгір”, ПП „Пром-Мід”, ОСОБА_3, за попередньою змовою з ОСОБА_4, ОСОБА_6, ОСОБА_2 та ОСОБА_5 для доведення до кінцевого результату свого злочинного плану будучи співорганізаторами здійснення злочинної діяльності підшукували субєктів підприємницької діяльності України, які були заінтересовані в проведені безтоварних операцій і незаконній конвертації безготівкових коштів у готівку, з якими від імені підставних керівників підконтрольних їм фіктивних підприємств укладали безтоварні договори на поставку товарів і здійснення послуг, здійснювали оформлення бухгалтерської документації і податкової звітності, залучали осіб, які допомагали здійсненню злочинного плану, не ставлячи їх до відома щодо кінцевої мети та злочинності дій, встановлювали між собою розмір винагороди за здійснення незаконної діяльності з конвертації безготівкових коштів у готівку.

Вони ж, обмінювались з СПД України підробленими документами з реквізитами фіктивних підприємств (підписами і відтисками печаток), а ті в свою чергу, на виконання нібито договірних правовідносин по фіктивним (безтоварним) операціям на розрахункові рахунки фіктивних підприємств перераховували грошові кошти, це давало змогу легально діючим підприємствам, без сплати податків до бюджету незаконно конвертувати належні їм безготівкові кошти у готівку, а також відповідно до підроблених договорів, документів бухгалтерського та податкового обліку створювати фіктивний податковий кредит по податку на додану вартість та незаконно ним користуватися у своїй господарській діяльності, одержуючи право на незаконне відшкодування ПДВ з бюджету.

Банківські рахунки субєктів фіктивного підприємництва ПП „Транзит Ойл”, ПП „Сервіс-Ком 2007”, ПП „Інтерсервіс-2008”, ПП „Самгір”, ПП „Пром-Мід” відкриті в АТ „УкрСибБанк”, „Райфайзен банк Аваль” у м. Києві, Кіровоградській філії „УкрПромБанк”, Кіровоградськй філії АБ „УкрГазБанк” протягом 2007-2010рр. використовувались ОСОБА_3, за попередньою змовою з ОСОБА_4, ОСОБА_6, ОСОБА_2 та ОСОБА_5 для прикриття незаконної діяльності направленої на умисне ухилення від сплати податків та переведення безготівкових коштів у готівку, по нібито проведених фінансово-господарських операціях з реально діючими підприємствами.

Згідно поданих додатків №5 до декларації з ПДВ „Розшифровка податкових зобовязань та податкового кредиту в розрізі контрагентів” ПП „Сервіс-Ком 2007” та ПП „Пром-Мід” протягом 2008-2010рр. надавали послуги з необґрунтованого завищення валових витрат і незаконного формування податкового кредиту з податку на додану вартість, як підприємствам Кіровоградської області так і підприємствам інших областей за рахунок нібито проведених фінансово-господарських операцій.

Згідно поданих ПП „Сервіс-Ком 2007” декларацій з податку на прибуток підприємства за 2008рік валові обороти склали 4,6млн.грн., з ПДВ за 2008рік його загальний обсяг поставки товарів становить 5,6млн.грн.

Згідно поданих ПП „Пром-Мід” декларацій з податку на прибуток підприємства за 2009рік валові обороти склали 41,2 млн.грн., з ПДВ за 2009рік його загальний обсяг поставки товарів становить 49,4млн.грн. Згідно поданих декларацій з ПДВ за 2010рік загальний обсяг поставки товарів становить 6,82млн.грн.

Підприємство ТОВ „Згода” (код 23100419, зареєстроване в смт Добровеличківка, Кіровоградської області) згідно поданих додатків №5 до декларації з податку на додану вартість „Розшифровка податкових зобовязань та податкового кредиту в розрізі контрагентів” формувало свій податковий кредит у 2008році за рахунок нібито проведених операцій з ПП „Сервіс-Ком 2007” та у 2009році за рахунок нібито проведених операцій з ПП „Пром-Мід”.

В поданій до ДПІ податковій звітності ТОВ „Згода” відображені фінансово-господарські взаємовідносини з ПП „Сервіс-Ком 2007” та ПП „Пром-Мід” на загальну суму 2142633.3грн., в тому числі ПДВ 357 105,55грн.

Крім того, СФГ ОСОБА_12 (код НОМЕР_1, зареєстроване в с. Воробївка, Добровеличківського району, Кіровоградської області) згідно поданих додатків №5 до декларації з податку на додану вартість „Розшифровка податкових зобовязань та податкового кредиту в розрізі контрагентів” формували свій податковий кредит у 2009році за рахунок нібито проведених операцій з ПП „Пром-Мід”.

В поданій до ДПІ податковій СФГ ОСОБА_12 звітності відображені фінансово-господарські взаємовідносини з ПП „Пром-Мід” на загальну суму 102250грн., в тому числі ПДВ 17041,7грн.

ТОВ „Влада-Агро” (код 32332018, зареєстроване в с.Олександрівка, Добровеличківського району, Кіровоградської області) згідно поданих додатків №5 до декларації з податку на додану вартість „Розшифровка податкових зобовязань та податкового кредиту в розрізі контрагентів” формувало свій податковий кредит у 2009році за рахунок нібито проведених операцій з ПП „Пром-Мід”. В поданій ТОВ „Влада-Агро”

звітності відображені фінансово-господарські взаємовідносини з ПП „Пром-Мід” на загальну суму 103272,5грн., в тому числі ПДВ 17212,1грн.

ТОВ „Згода”, СФГ ОСОБА_12 та ТОВ „Влада-Агро” відобразили в своїй податковій звітності взаємовідносини з ПП „Сервіс-Ком 2007” та ПП „Пром-Мід” на загальну суму понад 2347000грн., що дало змогу зазначеним реально діючим підприємствам необґрунтовано завищити валові витрати і незаконно сформувати податковий кредит з податку на додану вартість, за рахунок нібито проведених фінансово-господарських операцій з вказаними субєктами фіктивного підприємництва.

Своїми умисними протиправними діями ОСОБА_2 вчинила фіктивне підприємництво, тобто створення суб”єктів підприємницької діяльності (юридичних осіб) з метою прикриття незаконної діяльності, вчинене повторно, являючись організатором вчинення злочинів, за попередньою змовою групою осіб, тобто злочини, передбачені ст.27 ч.3, ст.28 ч.2, ч.2 ст.205 КК України.

Крім того , мешканці м.Кіровограда, ОСОБА_3 та ОСОБА_4, являючись засновниками ТОВ „Нафтогазтранс” (код ЄДРПОУ 33372800, м.Кіровоград), посягаючи на встановлений законодавством України порядок здійснення господарської (підприємницької) діяльності, порядок державної реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності і права власності, діючи в порушення ст.1 Закону України “Про підприємництво” №698-ХII від 07.02.1991р., згідно якого “Підприємництво це безпосередня, самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанні робіт, надання послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними і юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності в порядку, встановленому законом”, ст.10 вищезгаданого Закону, якою передбачено, що “підприємець” зобов'язаний не заподіювати збитки природному середовищу, не порушувати права та інтереси громадян, підприємств, установ, організацій і держави, які охороняються законом”, Закону України „Про оподаткування прибутку підприємств” (в редакції Закону України N283/97-ВР від 22.05.97) від 28.12.1994 N334/94-ВР, в якому визначено, що “господарська діяльність” це будь-яка діяльність особи, направлена на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, у разі коли безпосередня участь такої особи в організації такої діяльності є регулярною, постійною та суттєвою та порушуючи Наказ Держкомітету України з питань регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004року N97, в якому визначено, що господарська діяльність це діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконування робіт чи надавання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність [п.2.4]; підприємницька діяльність це самостійна ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, здійснювана суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку [п.2.4.2]; субєкти господарювання - це учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за свої зобов'язання в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством (п.2.5) і порушуючи інші норми законодавства України, усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер своїх протиправних дій, передбачаючи настання суспільно-небезпечних наслідків у вигляді спричинення матеріальної шкоди охоронюваним законом інтересам держави і свідомо допускаючи їх настання, маючи намір на умисне ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах та отримання незаконного доходу шляхом не сплати податків до бюджету України, діючи умисно, з корисливих мотивів, вирішили систематично скоювати умисне ухилення від сплати податків за результатами фінансово-господарської діяльності ТОВ „Нафтогазтранс”

шляхом використання первинних документів та податкової звітності створених ними для цього та підконтрольних їм субєктів фіктивного підприємництва, використовуючи з метою прикриття цієї своєї незаконної діяльності реєстраційні документи, печатки і поточні рахунків цих субєктів.

Для реалізації вказаного задуму, направленого на досягнення злочинного результату ОСОБА_3 за попередньою змовою з ОСОБА_4 розробили злочинний план, і зрозуміли відведену кожному роль у скоєнні злочинів, усвідомивши її, як співорганізаторство і участь у зайнятті незаконною діяльністю, яка полягала в умисному ухиленні від сплати податків, використовуючи створенні з цією метою фіктивні підприємства, з використанням реєстраційних документів, печаток і розрахункових рахунків фіктивних підприємств проведення безтоварних операцій, підробленням по безтоварних операціях первинних документів з подальшим внесенням на підставі підроблених документів до податкової звітності завідомо недостовірних даних про розміри податкового кредиту та розміри валових витрат.

Для реалізації свого злочинного наміру в цей же час ОСОБА_3, за попередньою змовою з ОСОБА_4 залучили свого знайомого, жителя м. Кіровограда ОСОБА_6 та осіб, які мають спеціальність бухгалтерів ОСОБА_2 та ОСОБА_5, яких посвятили в розроблений ними злочинний план, направлений на досягнення злочинного результату у вигляді умисного ухилення від сплати податків групою осіб і пояснили відведену їм роль у скоєнні злочинів, яку останні усвідомили як співорганізаторство і участь в умисному ухиленні від сплати податків шляхом створення фіктивних підприємств, в проведенні з використанням реєстраційних документів, печаток і розрахункових рахунків субєктів фіктивного підприємництва безтоварних операцій, з подальшим підробленням первинних документів та внесенням завідомо недостовірних даних до податкової звітності.

ОСОБА_6 усвідомивши суть відведеної йому ролі співорганізатора і активного виконавця у здійсненні розробленого ОСОБА_3 та ОСОБА_4 злочинного плану, досяг з останніми домовленості про розмір суми винагороди за виконання відведеної йому ролі, яка заключалася у підборі ним осіб, на яких потрібно було в подальшому зареєструвати підприємства та за їх допомогою відкрити рахунки в банківських установах, для використання їх в умисному ухиленні від сплати податків у проведенні з використанням реєстраційних документів, печаток і поточних рахунків субєктів фіктивного підприємництва безтоварних операцій.

ОСОБА_2 та ОСОБА_5, усвідомивши суть відведеної їм ролі співорганізаторів і активних виконавців у здійсненні розробленого ОСОБА_3 та ОСОБА_4 злочинного плану, досягли з останніми домовленості про розмір суми винагороди за виконання відведеної їм ролі, яка полягала в готуванні первинних документів від імені субєктів фіктивного підприємництва, на підставі фіктивних договорів, товарних і податкових накладних, реалізовуючи спільний злочинний план, який був до них доведений, вели бухгалтерський і податковий облік на субєктах фіктивного підприємництва ПП „Пром-Мід”, ПП „Преміум-2010” та на реально діючому ТОВ „Нафтогазтранс”, складаючи та подаючи до ДПІ у м.Кіровограді податкові декларації по податку на прибуток і податку на додану вартість по вищезазначених підприємствах, що свідчило про ведення нібито справжньої, легальної фінансово-господарської діяльності останніми.

Результатом злочинних дій ОСОБА_3, за попередньою змовою з ОСОБА_4 та ОСОБА_6, стала реєстрація на номінальну особу ОСОБА_11, за грошову винагороду, без мети здійснення нею будь-якої діяльності, приватного підприємства „Пром-Мід” (код 36390314, м. Кіровоград, вул. Белінського, 2/В кв. 3), яке 12.02.2009року зареєстроване в реєстраційній палаті виконавчого комітету Кіровоградської міської Ради та відповідно до Статуту є юридичною особою.

В подальшому вказане підприємство 13.02.2009року було поставлене на податковий облік у державній податковій інспекції міста Кіровограда, яка на даний час реорганізована в Кіровоградську ОДПІ.

Продовжуючи злочинну діяльність, ОСОБА_3, за попередньою змовою з ОСОБА_4 та ОСОБА_6, діючи згідно розробленого злочинного плану неодноразового здійснення фіктивного підприємництва та умисного ухилення від сплати податків, повторно, на номінальну особу ОСОБА_13, без мети здійснення ним будь-якої діяльності, зареєстрували в реєстраційній палаті виконавчого комітету Кіровоградської міської Ради 21.08.2009року приватне підприємство „Преміум-2010” (код 366533990, м. Кіровоград, вул.Промислова,1), яке відповідно до Статуту є юридичною особою.

В подальшому вказане підприємство 25.08.2009року було поставлене на податковий облік у державній податковій інспекції міста Кіровограда, яка на даний час реорганізована в Кіровоградську ОДПІ.

Зареєструвавши субєкти фіктивного підприємництва ПП „Пром-Мід” та ПП „Преміум-2010”, ОСОБА_3 та ОСОБА_4, за попередньою змовою з ОСОБА_6, ОСОБА_2 та ОСОБА_5 для доведення до кінцевого результату свого злочинного плану направленого на умисне ухилення від сплати податків, будучи співорганізаторами здійснення злочинної діяльності замовили і отримали печатки та відкрили в банківських установах поточні рахунки ПП „Пром-Мід” та ПП „Преміум-2010” та встановили на компютер, доступ і користування яким мали лише ОСОБА_3 і ОСОБА_4, систему „Клієнт-Банк” з доступом до скеровуванням платежів по рахунках ТОВ „Нафтогазтранс”, ПП „Пром-Мід” та ПП „Преміум-2010”, і від імені підставних керівників підконтрольних їм субєктів фіктивного підприємництва ПП „Пром-Мід” та ПП „Преміум-2010” складали договори з недостовірною інформацією про начебто поставку товарів і здійснення послуг, з реально діючим субєктом господарювання ТОВ „Нафтогазтранс”, засновниками якого є ОСОБА_3 та ОСОБА_4, здійснювали підроблення первинних бухгалтерських документів (рахунків, видаткових та податкових накладних), складали та подавали до податкового органу податкову звітність субєктів фіктивного підприємництва ПП „Пром-Мід” та ПП „Преміум-2010” та податкову звітність реально діючого субєкта господарювання ТОВ „Нафтогазтранс” з внесенням завідомо недостовірних даних фінансово-господарських відносин, що не підтверджені фактичними обставинами справи, встановлювали між собою розмір винагороди за здійснення незаконної діяльності з ухилення від сплати податків реально діючого субєкта господарювання ТОВ „Нафтогазтранс”.

За допомогою системи „Клієнт-Банк” ОСОБА_3 і ОСОБА_4, з наявним лише у них доступом до скеровування платежів по рахунках реально діючого ТОВ „Нафтогазтранс” та підконтрольних їм субєктів фіктивного підприємництва ПП „Пром-Мід” та ПП „Преміум-2010”, на виконання нібито договірних правовідносин по фіктивних (безтоварних) операціях перераховували грошові кошти з рахунку ТОВ „Нафтогазтранс” на розрахункові рахунки фіктивних підприємств, що давало змогу легально діючому підприємству ТОВ „Нафтогазтранс”, власниками і засновниками якого були брати ОСОБА_3 і ОСОБА_4, без сплати податків до бюджету незаконно виводити із обороту і конвертували належні ТОВ „Нафтогазтранс” безготівкові кошти у готівку, які використали на свій розсуд, а також відповідно до підроблених договорів, документів бухгалтерського та податкового обліку безпідставно завищувати валові витрати та створювати фіктивний податковий кредит з податку на додану вартість та незаконно ним користувалися у господарській діяльності реально діючого власного субєкта господарювання ТОВ „Нафтогазтранс”.

Банківські рахунки субєктів фіктивного підприємництва ПП „Пром-Мід” відкриті в АТ „УкрСибБанк”, „Райфайзен банк Аваль” у м. Києві, Кіровоградській філії „УкрПромБанк”, Кіровоградськй філії АБ „УкрГазБанк” та ПП „Преміум-2010” в АТ „УкрСибБанк”, „Райфайзен банк Аваль” у м. Києві, в АТ „Укрсиббанк”, в Кіровоградській філії „ПАТ „КБ Хрещатик”, в Кіровоградській філії АТ „Полтава банк” відкриті протягом 2009-2010рр. використовувались ОСОБА_3, за попередньою змовою з ОСОБА_4, ОСОБА_6, ОСОБА_2 та ОСОБА_5 для прикриття незаконної діяльності реально діючого субєкта господарювання ТОВ „Нафтогазтранс”, власниками і засновниками якого є брати ОСОБА_3 та ОСОБА_4, направленої на умисне ухилення від сплати податків та переведення по нібито проведених фінансово-господарських операціях з реально діючим підприємством ТОВ „Нафтогазтранс” безготівкових коштів у готівку, з подальшим їх витрачанням на свій власний розсуд.

Згідно поданих додатків №5 до декларації з ПДВ „Розшифровка податкових зобовязань та податкового кредиту в розрізі контрагентів” ПП „Преміум-2010” та ПП „Пром-Мід” протягом 2008-2010рр. надавали послуги з необґрунтованого завищення валових витрат і незаконного формування податкового кредиту з податку на додану вартість ТОВ „Нафтогазтранс” за рахунок нібито проведених фінансово-господарських операцій.

З викладеного вбачається, що статут ПП „Пром-Мід” та ПП „Преміум 2010” є фіктивним правочином (зареєстрованими на підставну особу), та таким, що вчинений без наміру створення правових наслідків, які обумовлювались цим правочином (статті 234 ЦКУ). Тобто, статут не відповідає загальним вимогам, а саме: невідповідність волевиявлення учасника правочину його внутрішній волі та вчинення правочину без наміру створення правових наслідків, які мали настати на підставі цього правочину. Дотримання вказаних вимог є необхідним для чинності правочину.

Спеціалістами ДПА у Кіровоградській області проведений аналіз господарських операцій ТОВ „Нафтогазтранс” (код ЄДРПОУ 33372800) з ПП „Пром-Мід” (код ЄДРПОУ 36390314) та ПП „Преміум 2010” (код ЄДРПОУ 36653990) з питань повноти обчислення та своєчасності внесення до бюджету сум податку на додану вартість та податку на прибуток, за результатами якого складено висновок спеціаліста №838 від 02.08.2010року.

Проведеним аналізом встановлено, що відповідно до даних Додатку 5 до декларацій з податку на додану вартість ТОВ „Нафтогазтранс” віднесено до складу податкового кредиту суми ПДВ по податкових накладних виписаних від імені ПП „Пром-Мід” в розмірі 777709,27 грн., в т.ч.: за липень 2009 року 229091,47 грн., за серпень 2009 року 311760 грн., за грудень 2009 року 59783,31 грн., за січень 2010 року 93741,16 грн., за лютий 2010 року 33333,33 грн., за березень 2010 року 50000 грн. та від імені ПП „Преміум 2010” в розмірі 1172058,34 грн., в т.ч.: за березень 2010 року 61595,00 грн., за квітень 2010 року 328839,48 грн., за травень 2010 року 423830,44 грн., за червень 2010 року 357793,42 грн.

У відповідності до Наказу Державної податкової адміністрації України від 18.04.2008 №266 „Про організацію взаємодії органів державної податкової служби при проведенні перевірок податкових декларацій з податку на додану вартість з урахуванням інформації розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів” зі змінами та доповненнями:

- вигодонабувач - суб'єкт господарювання (платник ПДВ) - виробник або отримувач (товарів, послуг), що здійснює господарські операції з використанням вигодоформуючих суб'єктів (у тому числі по ланцюгу поставки товару), діяльність яких спрямовано на отримання податкової вигоди (п. п. 1.4.2 п. 1.4 Наказу № 266);

- вигодотранспортуючий суб'єкт (транзитер) - суб'єкт господарювання (платник ПДВ), що здійснює посередницьку функцію між вигодоформуючим суб'єктом та вигодонабувачем, у якого відповідно до податкової звітності податкові зобов'язання на рівні податкового кредиту за всіма операціями чи по окремих операціях або різниця між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом незначна, економічна вигода від діяльності, що ними здійснюється, чи від окремих операцій, що вони здійснюють, - відсутня (п. п. 1.4.3 п. 1.4 Наказу № 266);

- вигодоформуючий суб'єкт (податкова яма) - суб'єкт господарювання, який значиться у розшифровках податкового кредиту контрагента та формує податкову вигоду вигодонабувачу (виробнику, отримувачу), у тому числі через вигодотранспортуючих суб'єктів (п. п. 1.4.3 п. 1.4 Наказу № 266).

Таким чином, ПП „Пром-Мід” та ПП „Преміум 2010” є вигодоформуючими субєктами (податковими ямами), які не мають можливості фактичного здійснення господарських операцій з урахуванням часу, оперативності проведення операцій, місцезнаходження майна, віддаленості контрагентів один від одного або обсягу матеріальних ресурсів, економічно необхідних для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг, не мають можливості вести облік для цілей оподаткування господарських операцій, здійснюють операції з товаром, що не вироблявся або не міг бути вироблений в обсязі, зазначеному у звітних документах; не мають відповідних умов для досягнення результатів відповідної господарської, економічної діяльності в звязку з відсутністю управлінського або технічного персоналу, основних фондів, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів, тощо.

Проведеним аналізом встановлено, що суми податку на додану вартість сплачені (отримані) від ПП „Пром-Мід” та ПП „Преміум 2010”, що віднесені ТОВ „Нафтогазтранс” до складу податкового кредиту та відображені в додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість „Розшифровка податкових зобовязань та податкового кредиту в розрізі контрагентів” відповідних звітних періодів не підлягають включенню до складу податкового кредиту з податку на додану вартість, так як виписані за операціями, що не підтверджують факт поставки товару та виписані не уповноваженими особами.

Згідно п. 19 статті 2 Бюджетного кодексу України доходи бюджету - усі податкові, неподаткові та інші надходження на безповоротній основі, справляння яких передбачено законодавством України (включаючи трансферти, дарунки, гранти);

Згідно статті 9 Бюджетного кодексу України доходи бюджету класифікуються за такими розділами: податкові надходження, неподаткові надходження, доходи від операцій з капіталом, трансферти.

Згідно ч.2 статті 9 вказаного Кодексу податковими надходженнями визнаються передбачені податковими законами України загальнодержавні і місцеві податки, збори та інші обов'язкові платежі.

Підпунктом 3.2.1 п. 3.2 статті 3 Закону України „Про порядок погашення зобовязань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” визначено, що у випадках коли платник податків згідно із законами з питань оподаткування уповноважений утримувати податок, збір (обов'язковий платіж), якими оподатковуються інші особи, у тому числі податок на додану вартість, а також будь-які інші податки, що утримуються з джерела виплати, сума таких податків, зборів (обов'язкових платежів) вважається бюджетним фондом, який належить державі або територіальній громаді та створюється від їх імені.

Таким чином, несплачений підприємством податок на додану вартість внаслідок невірного формування податкового зобов'язання та податкового кредиту, є дохідною частиною державного бюджету, власністю держави.

Отже, ОСОБА_3 та ОСОБА_4, за попередньою змовою з ОСОБА_6, ОСОБА_2 та ОСОБА_5 здійснювалось документальне оформлення придбання ТОВ „Нафтогазтранс” товару у ПП „Пром-Мід” та ПП „Преміум 2010” без мети реального настання правових наслідків, з метою заниження обєкту оподаткування, несплати податків, в звязку з чим такі дії призвели до втрат дохідної частини Державного бюджету України.

Відповідно до п.п. 7.4.1. п.7.4. статті 7 Закону України від 03.04.1997 № 168/97-ВР „Про податок на додану вартість” зі змінами та доповненнями „податковий кредит звітного періоду складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 81 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку”.

Згідно з п.п. 7.4.5. п.7.4. статті 7 Закону України від 03.04.1997 № 168/97-ВР „Про податок на додану вартість” зі змінами та доповненнями „не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені податковими накладними чи митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з підпунктом 7.2.6 цього пункту).

Проведеним аналізом господарських операцій ТОВ „Нафтогазтранс” з ПП „Пром-Мід” та ПП „Преміум-2010” встановлено, що в порушення вимог п. п. 7.4.1, 7.4.5 п. 7.4 статті 7 Закону України від 03.04.1997 № 168/97-ВР „Про податок на додану вартість”, до податкового кредиту ТОВ „Нафтогазтранс” включено суми податку на додану вартість у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у ПП „Пром-Мід” та ПП „Преміум 2010”, які не підтверджені фактичними обставинами справи, чим завищено суму податкового кредиту та як наслідок занижено податок на додану вартість в сумі 1949767,61 грн., а саме: липень 2009 року 229091,47 грн., серпень 2009 року 311760 грн., грудень 2009 року 59783,31 грн., січень 2010 року 93741,16 грн., лютий 2010 року 33333,33 грн., березень 2010 року 111595 грн., квітень 2010 року 328839,48 грн., травень 2010 року 423830,44 грн., червень 2010 року 357793,42 грн.

В ході проведеного аналізу шляхом співставлення даних декларацій з податку на прибуток з даними декларацій з податку на додану вартість ТОВ „Нафтогазтранс” встановлено, що обсяги придбання товарів (робіт, послуг) відображені в декларації з ПДВ відображені й у рядку 4.1 декларації з податку на прибуток. Тобто вартість товарів (робіт, послуг) придбаних у ПП „Пром-Мід” та ПП „Преміум 2010” відображена у складі валових витрат в сумі 9млн.748тис.838грн., а саме ІІІ квартал 2009 року 2704257 грн., ІV квартал 2009 року 298917 грн., І квартал 2010 року 1193347 грн., ІІ квартал 2010 року 5552317 грн.

Відповідно до п.5.1 ст.5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» від 28.12.94р. №334/94-ВР (далі Закон): „Валові витрати виробництва та обігу (далі - валові витрати) - сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних як компенсація вартості товарів (робіт, послуг), які придбаваються (виготовляються) таким платником податку для їх подальшого використання у власній господарській діяльності”.

Згідно з п.п.5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону: „Не належать до складу валових витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку”

Проведеним аналізом господарських операцій ТОВ „Нафтогазтранс” з ПП „Пром-Мід” та ПП „Преміум-2010” встановлено, що в порушення п.5.1 ст.5, п.п.5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону України „Про оподаткування прибутку підприємств” від 28.12.94р. №334/94-ВР, до валових витрат ТОВ „Нафтогазтранс” включено вартість придбаних товарів (робіт, послуг), що непідтверджені фактичними обставинами справи, чим завищено в поданих до Кіровоградської ОДПІ податкових деклараціях з податку на прибуток ТОВ „Нафтогазтранс” суму валових витрат на 9748 838 грн., а саме за ІІІ квартал 2009 року 2704257 грн., ІV квартал 2009 року 298917 грн., І квартал 2010 року 1193347 грн., ІІ квартал 2010 року 5552317 грн. та, як наслідок, занижено податок на прибуток, в звязку з його несплатою до бюджету в сумі 2437209 грн., а саме: за ІІІ квартал 2009 року 676064 грн., за ІV квартал 2009 року 74729 грн., за І квартал 2010 року 298337 грн., за ІІ квартал 2010 року 1388079 грн.

Таким чином, ОСОБА_3 та ОСОБА_4, за попередньою змовою з ОСОБА_6, ОСОБА_2 та ОСОБА_5, створили документально видимість та відобразили у складі податкового кредиту в податковій звітності ТОВ „Нафтогазтранс” взаємовідносини з ПП „Пром-Мід” в розмірі сум ПДВ 777709,27грн. та з ПП „Преміум-2010” в розмірі сум ПДВ 1млн.172тис.058,34грн., що дало змогу зазначеному реально діючому підприємству ТОВ „Нафтогазтранс” за рахунок нібито проведених фінансово-господарських операцій з вказаними субєктами фіктивного підприємництва незаконно сформували податковий кредит з податку на додану вартість за липень, серпень, грудень 2009року та січень, лютий, березень, квітень, травень 2010року на загальну суму 1949767,61грн. та необґрунтовано завищили валові витрати і, як наслідок, занижено податок на прибуток, в звязку з його несплатою до бюджету за ІІІ та ІV квартали 2009року та 1, 2 квартали 2010року в сумі 2437209грн., всього на загальну суму податків 4386976,61грн.

Своїми умисними протиправними діями ОСОБА_2 вчинила умисне ухилення від сплати податків, що входять в систему оподаткування, введених у встановленому законом порядку в особливо великих розмірах, за попередньою змовою групою осіб, тобто злочин, передбачений ст.27, ч.3 ст.212 КК України.

Таким чином , ОСОБА_2 своїми умисними, протиправними діями вчинила фіктивне підприємництво, тобто створення суб”єктів підприємницької діяльності (юридичних осіб) з метою прикриття незаконної діяльності, вчинене повторно, являючись організатором вчинення злочинів, за попередньою змовою групою осіб та умисне ухилення від сплати податків, що входять в систему оподаткування, введених у встановленому законом порядку в особливо великих розмірах, за попередньою змовою групою осіб, тобто злочини, передбачені ст.27 ч.3, ст.28 ч.2, ч.2 ст.205 та ст.27, ч.3 ст.212 КК України.

01 серпня 2010року о 20год.50хв. ОСОБА_2 затримана відповідно до ст.115 КПК України.

Допитана 02 серпня 2010року як підозрювана ОСОБА_2 показала, що доповнити до того, що є в явці з повинною їй нічого не має.

03 серпня 2010року ОСОБА_2 предявлено обвинувачення у скоєнні злочинів, передбачених ст.27 ч.3, ст.28 ч.2, ч.2 ст.205 КК України.

Допитана як обвинувачена ОСОБА_2, свою вину у предявленому їй обвинуваченні визнала частково, показав, що підтримує власноручно написану нею явку з повинною, додати до викладеного в явці з повинною більше нічого не може.

04 серпня 2010року Добровеличківським районним судом Кіровоградської області винесено постанову про продовження строку затримання ОСОБА_2 до 10 діб.

09 серпня 2010року ОСОБА_2 предявлено обвинувачення у скоєнні злочинів, передбачених ст.27 ч.3, ст.28 ч.2, ч.2 ст.205 та ст.27, ч.3 ст.212 КК України.

Допитана як обвинувачена ОСОБА_2, свою вину у предявленому їй обвинуваченні визнала частково, дала покази про те, що наполягає на своїх свідченнях, викладених нею власноручно в явці з повинною.

10 серпня 2010року Добровеличківським районним судом Кіровоградської області винесено постанову про обрання ОСОБА_2 міри запобіжного заходу взяття під варту, строком на 2 місяці.

Слідчим зазначається, що підстави для зміни обраного відносно ОСОБА_2 запобіжного заходу у вигляді взяття під варту відсутні, строк тримання під вартою обвинуваченої закінчується, а досудове слідство закінчити неможливо, оскільки необхідно виконати наступне:

- витребувати матеріали проведених виїмок з реєстраційної палати та податкової

інспекції по ПП „Інтерсервіс-2008”, ПП „Пром-Мід” та ПП „Преміум-2010”;

- витребувати матеріали проведених виїмок в банківських установах по клієнтах банківських установ ТОВ „Нафтогазтранс”, ПП „Транзит-Ойл”, ПП „Інтерсервіс-2008”, ПП „Транзит-Траст”, ПП „Експрес-Хелп” та ТОВ „Терра-Агросвіт”;

- оглянути предмети та документи, які вилучено в ході проведених обшуків за адресами: м. Кіровоград, вул. Бєлінського, буд.2 (офіс); АДРЕСА_2 та 4 (квартира ОСОБА_14); м. Кіровоград, вул. Мурманська, буд.3а (база) та в автомобілях: „Lexus LX 470”, який належить ОСОБА_3 і „Lexus ES 350”, який належить ОСОБА_4 та прийняти рішення про визнання їх речовими доказами по справі;

- провести аналіз вилучених банківських виїмок, для визначення підприємств-контрагентів та сум отриманих (перерахованих) безготівкових грошових коштів підприємствами, задіяними в схемах умисного ухилення від сплати податків;

- підготувати постанови про проведення виїмок на підприємствах-контрагентах ПП „Сервіс-Ком 2007”; ПП „Пром-Мід”; ПП „Самгір”; ПП „Транзит Ойл”; ПП „Інтерсервіс-2008”; ПП „Преміум-2010”; ПП „Транзит-Траст”; ТОВ „ВКФ „Агролан”; ТОВ „ВКФ „Інтерра”; ТОВ „Терра-Агросвіт”; ТОВ „Експрес-Хелп”; ПТ „Ломбард „Єврокредит” та ТОВ „Нафтогазтранс”;

- витребувати матеріали проведених виїмок, відібрані експериментальні зразки почерків та протоколи допитів службових осіб ПП „Сервіс-Ком 2007”, ПП „Пром-Мід”, ПП „Самгір”, ПП „Транзит Ойл”, ПП „Преміум-2010”, ПП „Транзит-Траст”, ТОВ „ВКФ „Агролан”, ТОВ „ВКФ „Інтерра” , ТОВ „Терра-Агросвіт” та ТОВ „Експрес-Хелп”;

- призначити та провести по справі техніко-компютерні, судово-почеркознавчі та судово-технічні експертизи;

- ознайомити обвинувачених з постановами про призначення експертиз та висновками експертиз;

- провести інші слідчі та процесуальні дії, в яких виникне потреба

Прокурор при розгляді подання вважає необхідним його задоволення.

Обвинувачена ОСОБА_2 та її захисник вказують на відсутність передбачених законом підстав для задоволення подання слідчого.

Вивчивши матеріали кримінальної справи, заслухавши пояснення обвинуваченої, її захисника, слідчого, думку прокурора вважаю необхідним відмовити в продовженні строку

тримання ОСОБА_2 під вартою.

При цьому враховано, що ОСОБА_2 обвинувачується в скоєнні тяжкого злочину і злочину середньої тяжкості, з її боку мала місце явка з повинною, у віці 50 років вона є інвалідом 3 групи в зв»язку із захворюванням на гіпертонічну хворобу, заміжня, має постійне місце проживання, раніше до кримінальної відповідальності не притягувалась, характеризується позитивно, на утриманні у неї знаходиться матір 1927 р.н. При оцінці цих обставин враховується, що після проведених в період досудового слідства слідчих дій, передусім обшуків і виїмок, на сьогоднішній день ОСОБА_2 об»єктивно позбавлена можливості знищувати документи, які мають значення для справи, або іншим чином перешкоджати встановленню істини по справі.

При вирішенні подання відзначається і та обставина, що вказані в поданні слідчого як основні організатори скоєння злочинів ОСОБА_15 і ОСОБА_16, незважаючи на присутність при виконанні слідчих дій, не були затримані, в подальшому ухилились від слідства і до сьогоднішнього дня їх місцезнаходження не встановлено, а відносно ОСОБА_2, яка є інвалідом і сама з»явилась до органу слідства з явкою з повинною пропонується продовження строку тримання під вартою.

За вказаних обставин відзначається відсутність достатніх підстав для подальшого утримання ОСОБА_2 під вартою, її належна поведінка може бути забезпечена шляхом застосування органом слідства відносно неї іншого запобіжного заходу.

З урахуванням викладеного і керуючись ст. 165-3 КПК України,

П О С Т А Н О В И В :

Відмовити в продовженні строку тримання ОСОБА_2 під вартою до

01.12.2010 р. за поданням заступника начальника відділення розслідуваня кримінальних справ СВ ПМ ДПА у Кіровоградській області.

На постанову може бути подана апеляція протягом трьох діб з дня її винесення.

Суддя Ленінського районного

суду м. Кіроовграда В.К.Кореняк

СудЛенінський районний суд м.Кіровограда
Дата ухвалення рішення30.09.2010
Оприлюднено19.12.2022
Номер документу13545803
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —4-833-10

Постанова від 30.09.2010

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Кореняк Володимир Клавдійович

Постанова від 30.09.2010

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Кореняк Володимир Клавдійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні