Постанова
від 27.12.2010 по справі 2а-7181/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

27 грудня 2010 року 09:22 № 2а-7181/10/2670

Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі г оловуючого судді Шрамко Ю.Т. при секретарі судового засід ання Четвертак Я. І., розгляну вши у відкритому судовому за сіданні адміністративну спр аву

за позовом Державної податкової інс пекції у Печерському районі м. Києва

до Товариства з обмеженою від повідальністю "ЛКС"

про припинення юридичної особ и

за участю представників с торін:

від позивача: Рябов А.І ., довіреність № 1451/9/10-209 від 19.08.2010 р .;

від відповідача: не приб ув;

На підставі ч. 3 ст. 160 КАС України, в судовому засіданн і 27.12.2010 р. проголошено вступну т а резолютивну частини постан ови.

В С Т А Н О В И В:

Державна податкова ін спекція у Печерському районі м. Києва (надалі Позивач) звер нулась до Окружного адмініст ративного суду м. Києва з позо вною заявою до Товариства з о бмеженою відповідальністю "Л КС" (надалі Відповідач) про при пинення юридичної особи.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду м. Києва від 12 .05.2010 р. відкрито провадження в а дміністративній справі № 2а-718 1/10/2670.

В судовому засіданні 27.12.2010 р. п редставник Позивача пояснил а, що позовні вимоги обґрунто вані тим, що Відповідач відсу тній за адресою свого місцез находження. Це унеможливлює здійснення контролю та нагля ду за його діяльністю з боку у повноважених державних орга нів, в тому числі, органів держ авної податкової служби, а та кож, що неповідомлення про фа кт зміни адреси є порушенням законодавства.

З урахуванням зазначеного , Позивач просить припинити ю ридичну особу Товариство з о бмеженою відповідальністю "Л КС".

Відповідач в судове засіда ння не прибув, про причини не п рибуття суд не повідомив. Зая ва про розгляд справи за відс утності представника Відпов ідача до суду не надходила. Су дові повістки, направлені на адресу Відповідача, поверну лися до суду з відміткою відд ілення поштового зв' язку пр о незнаходження за зазначено ю адресою. Відповідно до витя гу з Єдиного державного реєс тру юридичних осіб та фізичн их осіб підприємців станом н а 09.06.2010 р., наявного в матеріалах справи, місцезнаходження Ві дповідача співпадає з адресо ю Відповідача вказаною у поз овній заяві. Інформації щодо зміни місцезнаходження, Від повідач до державного реєстр у не надав.

Відповідно до ч. 8 ст. 35 Кодекс у адміністративного судочин ства України вважається, що п овістку вручено юридичній ос обі, якщо вона доставлена за а дресою, внесеною до відповід ного державного реєстру, або за адресою, яка зазначена її п редставником, і це підтвердж ується підписом відповідної службової особи.

Враховуючи наведене , суд вважає Відповідача нале жним чином повідомленим.

Розглянувши подані п озивачем документи і матеріа ли, заслухавши пояснення пре дставника позивача, всебічно і повно з' ясувавши всі факт ичні обставини, на яких ґрунт ується позов, об' єктивно оц інивши докази, які мають юрид ичне значення для розгляду с прави і вирішення спору по су ті, суд встановив наступне.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстр у юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 09. 06.2010 р., копя якого наявна в матер іалах справи, Товариство з об меженою відповідальністю "ЛК С" зареєстроване Печерською районною державною адмініст рацією м. Києва 25.07.1995 р. за адрес ою: м. Київ, Арсенальна площа, б . 1-Б.

Відповідно до довідк и про взяття на облік платник а податків № 5568 від 04.02.2010 р., надан ої Позивачем, Відповідач зар еєстрований як платник подат ків у ДПІ у Печерському район і м. Києва з 28.07.1995 р.

Як вбачається з надан ого Позивачем витягу з Єдино го державного реєстру юридич них осіб та фізичних осіб-під приємців станом на 09.06.2010 р. щодо Товариства з обмеженою відп овідальністю "ЛКС", у реєстрі м іститься запис про відсутніс ть Відповідача за вказаним ї ї місцезнаходженням.

Відповідно до змісту ч. 1 ст. 33 Закону України «Про де ржавну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємці в»юридична особа припиняєть ся за судовим рішенням, підст авою для прийняття якого, згі дно з ч. 2 ст. 38 Закону України «П ро державну реєстрацію юриди чних осіб та фізичних осіб-пі дприємців», зокрема, є наявні сть в Єдиному державному реє стрі юридичних осіб та фізич них осіб-підприємців запису про відсутність юридичної ос оби за вказаним її місцезнах одженням.

Відповідно до п. 17 ст. 11 З акону України «Про державну податкову службу в Україні» органи державної податкової служби у випадках, в межах ком петенції та у порядку, встано влених законами України, маю ть, зокрема, право звертатися у передбачених законом випа дках до судових органів із за явою (позовною заявою) про ска сування державної реєстраці ї суб'єкта підприємницької д іяльності.

Статтею 2 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні» визначено з авдання органів державної по даткової служби, якими є:

здійснення контролю за додержанням податкового з аконодавства, правильністю о бчислення, повнотою і своєча сністю сплати до бюджетів, де ржавних цільових фондів пода тків і зборів (обов'язкових пл атежів), а також неподаткових доходів, установлених закон одавством (далі - податки, інші платежі);

внесення у встановле ному порядку пропозицій щодо вдосконалення податкового з аконодавства;

прийняття у випадках , передбачених законом, норма тивно-правових актів і метод ичних рекомендацій з питань оподаткування;

формування та веденн я Державного реєстру фізични х осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів та Єдиного банку даних про пл атників податків - юридичних осіб;

роз'яснення законода вства з питань оподаткування серед платників податків;

запобігання злочинам та іншим правопорушенням, ві днесеним законом до компетен ції податкової міліції, їх ро зкриття, припинення, розслід ування та провадження у спра вах про адміністративні прав опорушення.

З системного аналізу вказаних норм Закону Україн и "Про державну податкову слу жбу в Україні" вбачається, що д о компетенції органів держав ної податкової служби віднес ено контроль за додержанням податкового законодавства.

Водночас, відповідно до ч. 2 ст. 7 Закону України «Про державну реєстрацію юридичн их осіб та фізичних осіб-підп риємців» державний нагляд за дотриманням законодавства у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних о сіб-підприємців здійснює спе ціально уповноважений орган з питань державної реєстрац ії.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Консти туції України органи державн ої влади, їх посадові особи зо бов' язані діяти лише на під ставі, в межах та у спосіб, що п ередбачені Конституцією та З аконами України.

Таким чином, оскільки до компетенції органів держ авної податкової служби не в іднесено контроль за дотрима нням законодавства у сфері д ержавної реєстрації юридичн их осіб та фізичних осіб-підп риємців, в тому числі контрол ь за достовірністю даних, які містяться в Єдиному державн ому реєстрі юридичних осіб т а фізичних осіб-підприємців, звернення до суду з вимогою п рипинити юридичну особу на п ідставі її відсутності за вк азаним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців місц езнаходженням виходить за ме жі повноважень органів держа вної податкової служби, що є п ідставою для відмови у задов оленні позову.

Поряд з цим, суд зверта є увагу Позивача на наявніст ь у нього права на звернення д о суду з позовом про припинен ня юридичних осіб та фізични х осіб-підприємців у зв' язк у з неподанням ними податков ої звітності.

Крім того, твердження Позивача про те, що відсутніс ть Відповідача за вказаним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних о сіб-підприємців місцезнаход женням унеможливлює здійсне ння контролю та нагляду за йо го діяльністю з боку органів державної податкової служби , спростовується фактом пода ння Відповідачем податкової звітності до ДПІ у Печерсько му районі м. Києва, що підтвер джено представником Позивач а в судовому засіданні та під тверджується матеріалами сп рави, а саме: наявними в матері алах справи довідкою б/н про п одання Відповідачем звітнос ті, згідно якої Відповідач ос танню звітність подав за 3 ква ртал 2010 р. 1з податку на прибуто к підприємств та довідкою № 177 77/9 від 30.12.2009 р. про відсутність у В ідповідача заборгованості з податків і зборів, що контрол юються Позивачем.

Відповідно до вимог ч . 1 ст. 71 КАСУ кожна сторона пови нна довести ті обставини, на я ких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, в становлених статтею 72 цього К одексу.

Враховуючи викладені обставини, дослідивши матер іали справи та оцінивши дока зи, які є у справі, за своїм вну трішнім переконанням, що ґру нтується на їх безпосередньо му, всебічному, повному та об' єктивному дослідженні, суд п рийшов до висновку, що позовн і вимоги задоволенню не підл ягають.

Частина 5 ст. 94 Кодексу а дміністративного судочинст ва України визначає, що у разі відмови у задоволенні позов них вимог позивача, звільнен ого від сплати судових витра т, а також залишення адмініст ративного позову без розгляд у судові витрати, понесені ві дповідачем, компенсуються за рахунок Державного бюджету України. Таким чином, судові в итрати не підлягають стягнен ню з Відповідача.

Керуючись вимогами с т. ст. 69-71, 158-163, 167 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, Окружний адміністративний суд міста Києва

П О С Т А Н О В И В:

1. У задоволенні п озову Державної податкової і нспекції у Печерському район і м. Києва відмовити повністю .

Постанова на бирає законної сили після за кінчення строку подання заяв и про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адмі ністративного судочинства У країни, якщо таку заяву не бул о подано. Якщо було подано зая ву про апеляційне оскарження , але апеляційна скарга не бул а подана у встановлений стро к постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційн ої інстанції протягом десяти днів за правилами, встановле ними ст. ст. 185-187 КАС України, шля хом подання через суд першої інстанції апеляційної скарг и.

Повний текст поста нови складений та підписаний 27 грудня 2010 р.

Суддя Ю.Т. Шрамко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.12.2010
Оприлюднено08.02.2011
Номер документу13610655
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7181/10/2670

Ухвала від 12.05.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

Ухвала від 21.04.2011

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

Постанова від 27.12.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні