Справа 2 - 3229 /2010 р.
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
14 вересня 2010 року Таращанський районний суд Київської облас ті в складі:
головуючого: Бабоїд О .М.
при секретарі: Погорі лій І.М.
розглянувши у відкри тому судовому засіданні в м. Т араща цивільну справу за поз овом ОСОБА_1 до Упр авління Пенсійного фонду Укр аїни в Таращанському районі про стягнення недоотриманих сум доплати до пенсії та дода ткової пенсії,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся д о суду з даним позовом, посила ючись на те, що він є громадяни ном, який постійно проживає н а території зони посиленого радіоекологічного контролю , потерпілим внаслідок аварі ї на ЧАЕС 4 категорії, непрацюю чим пенсіонером.
Згідно зі ч. 2 ст. 39 ЗУ «Про стат ус і соціальний захист грома дян, які постраждали внаслід ок Чорнобильської катастроф и» йому, як непрацюючому пенс іонеру, який проживає у зоні п осиленого радіоекологічног о контролю, повинна проводит ися доплата до пенсії в розмі рі однієї мінімальної заробі тної плати, проте виплачуєть ся відповідачем в розмірі 5,20 г рн.
Статтею 51 ЗУ «Про статус і со ціальний захист громадян, як і постраждали внаслідок Чорн обильської катастрофи», йому , як особі, віднесеній до 4 кате горії, передбачена додатков а пенсія за шкоду, заподіяну з доров' ю, в розмірі 15 % мінімал ьної пенсії за віком. Розмір о тримуваної ним додаткової пе нсії за шкоду, заподіяну здор ов' ю, не відповідає 15 % мініма льної пенсії за віком, і випла чується відповідачем в розмі рі 5% мінімальної пенсії за вік ом.
В зв' язку з тим, що відпові дач відмовив йому в проведен ні перерахунку доплати за пр оживання в зоні посиленого р адіоекологічного контролю т а додаткової пенсії, за шкоду , заподіяну здоров' ю, згідно з нормами, встановленими зак онами України, він вимушений звернутися з позовом до суду за захистом своїх прав.
Просить суд визнати неправ омірними дії відповідача щод о виплати у виплаті доплати д о пенсії та додаткової пенсі ї відповідно до постанови КМ У у розмірі 5% мінімальної пенс ії за віком. Зобов' язати від повідача перерахувати та спл атити на його користь недопл ачену додаткову пенсію та до плату до пенсії за 01.09.2009 року по 30.09.2010 року. Допустити рішен ня до негайного виконання. Звільнити від сплати судов ого збору, як потерпілу внасл ідок аварії на ЧАЕС. Судові ви трати покласти на відповідач а.
Позивач в судове засідання не з' явився, про час та місце розгляду справи належним чи ном повідомлений, про причин и неявки суд не повідомив, про те надав до суду заяву в якій з азначив, що просить суд розгл ядати справу без його участі та без фіксування судового п роцесу технічними засобами, позовні вимоги підтримує та просить їх задовольнити.
Представник відповідача у судове засідання не з' явився, по час та місце розгля ду справи належним чином пов ідомлений, про причини неявк и суд не повідомив, проте нада в до суду заяву, в якій зазначи в, що просить суд розглядати с праву без його участі та без ф іксування судового процесу т ехнічними засобами, позов не визнане в повному обсязі.
Крім того, відповідач надав до суду заперечення в якому з азначив, що вважає позов не об ґрунтованим, таким, що не підл ягає задоволенню та просить залишити без задоволення з н аступних підстав.
Відповідно до ст. 49 Закону Ук раїни "Про статус і соціальни й захист громадян, які постра ждали внаслідок Чорнобильсь кої катастрофи" (далі - Закон) п енсії особам віднесеним до к атегорій 1,2,3,4, встановлюється у вигляді державної пенсії та додаткової пенсії за шкоду, з аподіяну здоров' ю, яка приз начається після виникнення п рава на державну пенсію.
Відповідно до ст. 51 Закону до даткова пенсія за шкоду запо діяну здоров"ю, громадянам, ві днесеним до 4 категорії потер пілих, виплачується у розмір і 15% мінімальної пенсії за вік ом.
У ст. 51 зазначено не конкретн ий розмір додаткової пенсії, а відсоток від мінімальної п енсії за віком.
До 01.01.2004 року, тобто до набранн я чинності Законом України « Про загальнообов' язкове де ржавне пенсійне страхування » мінімальний розмір пенсії за віком визначався на рівні мінімального споживчого бюд жету (ч. З ст. 19 ЗУ «Про пенсійне забезпечення).
Відповідно до вимог ч. ч. 1, 3 ст .28 Закону України "Про загальн ообов'язкове державне пенсій не страхування" мінімальний розмір пенсії за віком за ная вності у чоловіків 25, а у жінок - 20 років страхового стажу вст ановлюється в розмірі прожит кового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, і з астосовується виключно для в изначення розмірів пенсій, п ризначених лише за цим Закон ом.
Конкретний розмір додатко вої пенсії, встановленої ст.51 Закону України "Про статус і с оціальний захист громадян, я кі постраждали внаслідок Чор нобильської катастрофи", яка виплачується за рахунок кош тів державного бюджету, визн ачається Кабінетом Міністрі в України, оскільки, за правил ами ст.. 11 Закону України «Про п енсійне забезпечення», саме до відання Уряду належать пи тання, пов»язані з реалізаці єю і додержанням гарантій, пе редбачених пенсійним законо давством.
Згідно Закону України «Про підвищення мінімального роз міру пенсії» № 979 від 15 07.1999 року м інімальний розмір пенсії за віком поширюється тільки на трудові пенсії, що призначаю ться відповідно до Закону Ук раїни «Про пенсійне забезпеч ення».
Порядок підвищення розмір у пенсії не застосовується д о пенсій, призначених відпов ідно до Закону України "Про ст атус і соціальний захист гро мадян, які постраждали внасл ідок Чорнобильської катастр офи", Крім того, такі положення узгоджуються з правилами, ви значеними ст. 62 згаданого Зако ну, де зазначено роз»яснення порядку застосування цього Закону провадиться у порядку , визначеному Кабінетом Міні стрів України, рішення якого є обов»язковими для виконан ня міністерствами та іншими центральними органами держа вної виконавчої влади, всіма суб»єктами господарювання н езалежно від їх відомчої під порядкованості та форм власн ості.
Доводи позивача стосовно з вуження Кабінетом Міністрів України його конституційних прав та свобод не відповідаю ть дійсності, оскільки Конс титуцією України розмір до даткової пенсії не визначаєт ься, а забезпечення проведен ня політики у сфері соціальн ого захисту покладено на Каб інет Міністрів.
Стаття 39 Закону України «Пр о статус та соціальний захис т громадян, які постраждали в наслідок Чорнобильської кат астрофи» (далі Закон) передба чає непрацюючим пенсіонерам у зоні посиленого радіоекол огічного контролю доплату до пенсії у розмірі однієї заро бітної плати.
У Конституції України з азначено, що забезпечення по літики у сфері соціального з ахисту покладено на Кабінет Міністрів України ( п. З ст. 116 Конституції України). А том у УПФУ у Таращанському район і при нарахуванні доплати зг ідно ст. 39 Закону керувалося п остановою КМУ № 836 від 26.07.1996 року, за якою така доплата станови ть 5,20 грн.
З метою законодавчого врег улювання розбіжностей між за конами щодо визначення розра хункової величини мінімальн ої пенсії за віком для обчисл ення додаткової пенсії за шк оду заподіяну здоров"ю Закон ом України «Про державний бю джет на 2008 рік та про внесення з мін до деяких законодавчих а ктів України» внесено зміни до ст. 51 Закону України «Про ст атус та соціальний захист гр омадян, які постраждали внас лідок Чорнобильської катаст рофи", де зазначено" особам, ві днесеним до категорії 4, щоміс ячна додаткова пенсія за шко ду, заподіяну здоров"ю, призна чається в розмірі 5 % прожитков ого мінімуму для осіб, які втр атили працездатність.
Однак, Конституційний суд У країни своїм рішенням від 22.05.20 08 року, визнав неконституційн ими та такими, що втрачають чи нність з дня ухвалення рішен ня КСУ положення ЗУ «Про Держ авний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяки х законодавчих актів України ".
Разом з тим рішення про відн овлення дії вищезазначених з аконодавчих актів України у редакції, чинній до внесення змін до них, Верховною Радою н е приймалося. Внаслідок цьог о порядок обчислення пенсій та підвищень до них, передбач ених вищезазначеними законо давчими актами, залишився не врегульованим.
З метою збереження рівня со ціального захисту окремих ка тегорій громадян обчислення підвищення до пенсії, передб аченого ЗУ «Про статус та соц іальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорно бильської катастрофи» здійс нюється відповідно до постан ови КМУ від 28.05.2008 року № 530 «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян» .
Крім того, Законом України « Про державний бюджет на 2008 рік та про внесення змін до деяки х законодавчих актів України » внесено зміни до ст. 39 Закону відповідно яких ч. 2 ст. 39 набув ає такого змісту «громадянам , які працюють на територіях р адіоактивного забруднення п ровадиться доплата в порядку та розмірах, встановлених Ка бінетом Міністрів України».
Отже, пенсіонери, яким призн ачена пенсія після 01.01.2008 року до плата згідно ст. 39 Закону не пр оводиться. Пенсіонери, що отр имували цю доплату до 01.01.2008 року отримують її в розмірі, перед баченому постановою КМУ № 836 в ід 26.07.1996 року, за якою така допла та становить 5,20 грн.
Фінансування витрат, пов»я заних з реалізацією Закону У країни «Про статус та соціал ьний захист громадян, які пос траждали внаслідок Чорнобил ьської катастрофи", провадит ься за рахунок коштів держав ного бюджету.
Водночас і положення Кон ституції України, зокрема с т. 95 зазначають, що тільки Зако ном про Державний бюджет Укр аїни визначаються будь-які в идатки держави на загальносу спільні потреби, розмір і ціл ьове спрямування цих видаткі в.
Статтею 7 Бюджетного кодекс у України визначено, що основ ним принципом бюджетної сист еми є збалансованість. Виход ячи з цього принципу всі витр ати бюджету на відповідний р ік затверджуються виходячи з можливості його дохідної ча стини.
Згідно з п. 1 ст. 23 зазначеного вище Кодексу будь-які бюджет ні зобов»язання та платежі з бюджету можна провадити лиш е за наявності відповідного бюджетного призначення.
Відповідно до п. 2 ст. 4 Кодекс у під час бюджетного процесу в Україні положення нормати вно-правових актів застосову ються лише в тій частині, в які й вони не суперечать положен ням Конституції України , Бюджетного Кодексу України та Закону України про Держав ний бюджет України.
Вважає, що відповідними ста ттями Закону України «Про де ржавний бюджет на 2008 рік та про внесення змін до деяких зако нодавчих актів України» розм іри соціальних гарантій, пер едбачених Законом України «П ро статус та соціальний захи ст громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської ка тастрофи» встановлювалися в иходячи з обсягу видатків, ви ділених на цю мету під час фор мування показників державно го бюджету на 2008 рік.
Кошти на виплату доплат до п енсії та додаткової пенсії в ідповідно до статтей 39,51 Закон у України «Про статус та соці альний захист громадян, які п остраждали внаслідок Чорноб ильської катастрофи», визнач ених рішеннями судів за мину лі роки в Державному бюджеті України на 2009 рік не передбаче ні.
Відповідно до ч. 2 ст. 197 ЦПК Ук раїни у разі неявки в судове з асідання всіх осіб, які берут ь участь у справі, фіксування судового процесу за допомог ою звукозаписувального техн ічного засобу не здійснюєтьс я.
Згідно з ч. 4 ст. 174 ЦПК України у разі визнання відповідаче м позову суд за наявності до т ого законних підстав ухвалює рішення про задоволення поз ову.
В судовому засіданні вста новлено , що позивач ОСОБА_1 є працюючим пе нсіонером, громадянином, яки й постійно проживає територі ї зони посиленого радіоеколо гічного контролю, потерпілим внаслідок аварії на ЧАЕС 4 кат егорії, що підтверджено копі єю Чорнобильського посвідче ння та пенсійного посвідченн я.
Частиною 2 ст. 39 ЗУ «Про стату с і соціальний захист громад ян, які постраждали внаслідо к Чорнобильської катастрофи ” передбачено, що пенсії непр ацюючим пенсіонерам, які про живають у зоні посиленого ра діоекологічного контролю, пі двищуються на одну мінімальн у заробітну плату.
Дана доплата до пенсії прац юючим пенсіонерам здійснюєт ься за місцем роботи, а тому ви моги позивач в цій частині пр ед' явлені до неналежного ві дповідача і не підлягають за доволенню.
Частиною 3 ст. 51 ЗУ „Про стату с і соціальний захист громад ян, які постраждали внаслідо к Чорнобильської катастрофи ” в редакції, яка діє на да ний час, передбачено, що о собам, віднесеним до 4-ої к атегорії щомісячна додатков а пенсія за шкоду, заподіяну з доров' ю, призначається у ро змірі 15 % мінімальної пенсії з а віком, виплата зазначен ої пенсії відповідно до ст. 53 ц ього Закону здійснюється пов ністю незалежно від заробітк у, пенсії чи іншого доходу, а т акож відповідно до ч. 5 ст. 55 вка заного Закону призначення та виплата пенсій названим кат егоріям (в т.ч. і тим, які віднес ені до 4-ої категорії) провадит ься відповідно до Закону Укр аїни «Про загальнообов' язк ове державне пенсійне страху вання».
Порядок обчислення щом ісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров' ю, визначений поста новою КМУ «Про підвищення ро змірів пенсій та інших соціа льних виплат окремим категор іям пенсіонерів, фінансуванн я яких здійснюється за рахун ок державного бюджету” від 03.0 1.2002 року № 1, внаслідок чого при в изначенні додаткової пенсії позивачу відповідач керував ся встановленим даною постан овою розміром - 5% прожит кового мінімуму, встановлено го законом для осіб, які втра тили працездатність , про те цей розмір суперечить вимогам ч. 3 ст. 51 Закону Ук раїни „Про статус і соціальн ий захист громадян, що постра ждали внаслідок Чорнобильсь кої катастрофи” та іншим нормативним актам.
31.10.2006 року набрав чинності За кон України від 05.10.2006 року « Про внесення змін до Закону Укра їни „Про статус і соціальний захист громадян, що постражд али внаслідок Чорнобильсько ї катастрофи”, у якому визнач ені основні положення щодо р еалізації конституційного п рава громадян, які постражда ли внаслідок Чорнобильської катастрофи, оскільки згідно ст. 50 Конституції України кожен має право на безпечне д ля життя і здоров' я довкілл я та на відшкодування, завдан ої порушенням цього права, шк оди.
Розділ 8 вищевказаного Зако ну передбачає правила призна чення та виплати пенсій і ком пенсацій особам віднесеним д о категорій 1, 2, 3, 4.
Стаття 49 цього розділу визн ачає пенсії особам, віднесен им до вказаних категорій у ви гляді державної пенсії, дода ткової пенсії за шкоду, запод іяну здоров' ю, яка признача ється після виникнення права на державну пенсію.
Позиція відповідача ґрунт ується виключно на Постанова х Кабінету Міністрів України .
Згідно ст.8 Конституції України, в Україні визнаєтьс я і діє принцип верховенства права. Конституція Украї ни має вищу юридичну силу. Зак они та інші нормативно-право ві акти приймаються на основ і Конституції України та повинні відповідати їй. Но рми Конституції України - є нормами прямої дії.
Відповідно до ст. 19 ч. 2 Конс титуції України, органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов' язані діят и лише на підставі, в межах сво їх повноважень та у спосіб, що передбачений Конституціє ю та Законами України.
Статтею 113 Конституції У країни передбачено, що КМ Укр аїни у своїй діяльності керу ється Конституцією Укра їни та Законами України.
Рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 року № 10-рп було визнано неконституційн им п. 28 розділу ІІ «Внесення зм ін до деяких законодавчих ак тів України» Закону України «Про державний бюджет на 2008 рі к та про внесення змін до деяк их законодавчих актів Україн и», яким було внесено зміни до ст. 51 Закону України „Про статус і соціальний захист г ромадян, які постраждали вна слідок Чорнобильської катас трофи” .
Положення Закону України " Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змі н до деяких законодавчих а ктів України", визнані неконс титуційними, втрачають чинні сть з дня прийняття Конститу ційним Судом України цього Р ішення. Рішення Конституційн ого Суду України має преюди ціальне значення для судів з агальної юрисдикції при розг ляді ними позовів у зв'язку з п равовідносинами, які виникл и внаслідок дії положень За кону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та п ро внесення змін до деяких законодавчих актів України ", визнаних неконституційним и. Рішення Конституційного Суду України є обов'язковим до виконання на території У країни, остаточним і не мож е бути оскаржене.
Отже, з 22 травня 2008 року віднов лена дія ст. 51 Закону Украї ни „Про статус і соціальн ий захист громадян, які постр аждали внаслідок Чорнобильс ької катастрофи”, відповідно до якої особам, віднесен им до 4-ої категорії щомісячна додаткова пенсія за шкоду, за подіяну здоров' ю, призначає ться у розмірі 15 % мінімальної пенсії за віком .
Конституційні принципи, на яких базується здійснення п рав і свобод людини і громадя нина в Україні, включаючи і пр аво на пенсійне забезпечення , передбачені ст.ст. 1, 3, ч. 2 ст. 7 , ст . 8, ч. 2 ст. 19, ст.ст. 22, 23, ч. 1 ст. 24 Конст итуції України, набуті у сф ері пенсійного забезпечення , не можуть бути скасовані, зву жені. Правовою гарантією заб езпечення державою даного пр ава є виконання прийнятих на себе зобов' язань, виходячи з положень принципу верхове нства права, закріпленого ст . 8 Конституції України.
У ст. 7 Конституції Украї ни зазначено, що єдиним орган ом законодавчої влади в Укра їні є парламент - Верховна рад а України. Таким чином, при роз гляді даної справи необхідно брати до уваги прожитковий м інімум для осіб, які втратили працездатність та мінімальн у заробітну плату, встано влені Верховною Радою Україн и, а не Постановами КМУ, оскіль ки КМУ не надано право встано влювати прожитковий мінімум для осіб, що втратили працезд атність та мінімальну заробі тну плату.
Виходячи із загального зак онодавства України, закони м ають вищий юридичний статус у порівнянні з нормативними актами КМУ.
Згідно ч.3 ст. 67 ЗУ „Про статус і соціальний захист громадя н, що постраждали внаслідок Ч орнобильської катастрофи” у разі збільшення розміру про житкового мінімуму для осіб, які втратили працездатність , визначеного законом, підвищ ується розмір пенсії, визнач ений відповідно до ст. 51 цього Закону. Перерахунок пенсії з дійснюється з дня встановлен ня нового розміру прожитково го мінімуму.
Починаючи з червня місяця 20 04 року мінімальна пенсія за ві ком в Україні встановлюється на рівні прожиткового мінім уму для осіб, які втратили пра цездатність.
За чинним законодавством р озмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за п равилами, передбаченими ч. 1 ст . 28 ЗУ «Про загальнообов'язков е державне пенсійне страхува ння», іншого нормативно-прав ового акта, який би визначав ц ей розмір або встановлював і нший розмір, немає.
З огляду на викладене суд не приймає до уваги положення ч . 3 с. 28 ЗУ «Про загальнообов'язк ове державне пенсійне страху вання», з якої випливає, що мін імальний розмір пенсії за ві ком, встановлений абз. І ч. 1 ціє ї статті, застосовується вик лючно для визначення розмірі в пенсій, призначених згідно з цим Законом, оскільки наявн ість такої норми за відсутно сті іншого мінімального розм іру пенсії за віком не є підст авою для відмови в реалізаці ї позивачем конституційної г арантії та права на отриманн я додаткової пенсії відповід но до ст. 51 ЗУ „Про статус і соціальний захист громадян, що постраждали внаслідок Чо рнобильської катастрофи”
Аналіз зазначеної норми, як а є імперативною, свідчить, що підставою для перерахунку п енсії є встановлення нового розміру прожиткового мініму му, і цей перерахунок здійсню ється з дня встановлення цьо го мінімуму.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 ЗУ «Про загальнообов'язкове державн е пенсійне страхування» міні мальний розмір пенсій за вік ом встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для ос іб, які втратили працездатні сть, визначеного законом.
Таким чином, новий мінімаль ний розмір пенсії за віком за лежить від нового розміру пр ожиткового мінімуму.
Згідно ст. 46 Конституції України мінімальна пенсія з а віком не може бути нижчою ні ж прожитковий мінімум, ст.ст. 1 7, 19 ЗУ „Про державні соціальні стандарти та державні соціа льні гарантії” наголошують, що мінімальна пенсія за віко м є державною гарантією і вон а визначається виключно Зако ном України.
За таких обставин, суд дійшо в до висновку, що дії відповід ача щодо виплати позивачу до даткової пенсії відповідно д о постанови КМУ «Про підв ищення розмірів пенсій та ін ших соціальних виплат окреми м категоріям пенсіонерів, фі нансування яких здійснюєтьс я за рахунок державного бюдж ету” від 03.01.2002 року № 1 у розм ірі 5% мінімальної пенсії за ві ком є неправомірними.
Відповідно до ст.ст. 54,55 ЗУ «Пр о державний бюджет України н а 2009 рік прожитковий мінімум н а одну особу та для тих, хто відноситься до основних со ціальних і демографічних гру п населення, встановлюється в розмірах, що діяли у груд ні 2008 року, тобто 498 грн, а з 01 листопада 2009 року - 57 3 гр . З 1 січня 2009 року розмір мінімальної заробітної плат и 605 грн, з 1 квітня 2009 року - 625 грн, з 1 липня 2009 року - 630 грн, з 1 жовт ня 2009 року - 650 грн, з 1 листопада 744 грн на місяць.
Відповідно до ст.ст. 52,53 ЗУ «Пр о державний бюджет України н а 2010 рік» прожитковий мінімум на одну особу, яка втрати ла працездатність з 1 січня - 695 грн, з 1 квітня - 706 грн, з 1 липня - 709 грн, 3 1 жовтня - 723 грн, з 1 грудн я - 734 грн. З 1 січня 2010 року р озмір мінімальної заробітно ї плати становить 869 грн, з 1 кві тня - 884 грн, з 1 липня - 888 грн, з 1 жов тня - 907 грн, з 1 грудня - 922 грн на мі сяць.
Відповідно до ст. 257 ЦК Україн и загальна позовна давність встановлюється тривалістю у три роки.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що позовні вимоги позивача підлягають задовол енню, а саме за період з 19.11.2009 рок у по дату винесення рішення, т обто по 14.09.2010 року, з урахування м фактично виплачених сум.
Вимоги позивача в частині д опущення рішення до негайног о виконання в межах суми плат ежу за один місяць відповідн о до ст. 367 ЦПК України не підляг ають задоволенню, оскільки д ана стаття не передбачає, нег айне виконання рішень у спра вах про пенсії.
Позивач при подачі позову до суду поніс судові витрати по оплаті ІТЗ в розмірі 37 грн , які підлягають стягненню з відповідача на його корист ь.
Позивач підлягає звільнен ню від сплати судового збору , як потерпілий від аварії на Ч АЕС.
Відповідач звільняється в ід сплати судового збору на п ідставі п. 34 ст. 4 Декрету КМУ «П ро державне мито».
Указані обставини встанов лено з матеріалів справи, дос ліджених в судовому засіданн і.
Керуючись, ст. ст. 3, 10, 11, 15, 57-61, 88, 174, 197, 213-215, 294-296 ЦПК України, ст. 257 ЦК Украї ни, ст.ст. 2,7,8, 19, 22, 46, 92, 113 Конституці ї України, ст. ст. 39, 49, 51, 55, 67 ЗУ „Про статус та соціальний за хист громадян, які постражда ли внаслідок Чорнобильської катастрофи”, ч. 1 ст. 28, ст. 42 Закону України «Про загальнообов'язкове де ржавне пенсійне страхування », Рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 року № 10-рп , ст.ст. 54,55 ЗУ «Про державний бюд жет на 2009 рік», ЗУ «Про встановл ення прожиткового мінімуму т а мінімальної заробітної пла ти» від 20.10.2009 року № 1646-УІ, ст.ст. 52,53 З У «Про державний бюджет на 2010 р ік», П остановою КМУ в ід 26.07.1996 року № 836, Постановою КМУ від 03.01.2002 року № 1 , Декре том КМУ «Про державне мито», с уд,-
В И Р І Ш И В :
Позов задовольнити частко во.
Визнати неправомірними ді ї Управління Пенсійного фонд у у Таращанському районі Киї вської області щодо відмови ОСОБА_1 у перераху ванні додаткової пенсії за ш коду, заподіяну здоров' ю, з р озрахунку 15 % від прожиткового мінімуму для непрацездатних громадян, відповідно до ч. 3 ст . 51 ЗУ „Про статус та соціальни й захист громадян, які постра ждали внаслідок Чорнобильсь кої катастрофи”.
Зобов' язати Управління П енсійного фонду України в Та ращанському районі провести перерахунок та виплату ОСОБА_1 додаткової пе нсії відповідно до ч. 3 ст. 51 ЗУ „ Про статус та соціальний зах ист громадян, які постраждал и внаслідок Чорнобильської к атастрофи» з розрахунку 15 % ві д мінімальної пенсії за віко м за період з 19.11.2009 року по 14.09.2010 року з урахуванням фактично виплачених сум.
В решті позову відмовити.
Стягнути з Управління Пенс ійного фонду України в Таращ анському районі Київської об ласті на користь ОСОБА_1 37 грн понесен их ним судових витрат.
Звільнити сторони від спла ти судового збору.
Рішення може бути оскаржен е в апеляційному порядку до а пеляційного суду Київської о бласті через Таращанський су д шляхом подачі в 10 - денний с трок з дня проголошення ріше ння апеляційної скарги, а осо бами, які брали участь у спра ві, але не були присутні у судо вому засіданні під час прого лошення судового рішення, мо жуть подати апеляційну скарг у протягом десяти днів з дня о тримання копії цього рішення .
Головуючий:
Рішення не набрало закон ної сили.
Суд | Таращанський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 14.09.2010 |
Оприлюднено | 09.02.2011 |
Номер документу | 13677853 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Таращанський районний суд Київської області
Бабоїд Олена Марківна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні