Постанова
від 05.01.2011 по справі 2а-4178/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИ Й ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"05" січня 2011 р. Справа № 2a-4178/10/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружн ий адміністративний суд у ск ладі:

Судді Біньковської Н.В.

розглянувши у скороченому провадження адміністративн у справу за позовом Головавт отрансінспекції в особі тери торіального управління Голо вавтотрансінспекції в Івано -Франківській області до Мал ого підприємства “Лотос” про стягнення фінансових санкц ій в сумі 1700,00 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

Головавтотрансінспе кція в особі територіального управління Головавтотрансі нспекції в Івано-Франківські й області звернулася в суд з а дміністративним позовом до М алого підприємства “Лотос” п ро стягнення фінансових сан кцій в сумі 1700,00 грн.

Позовні вимоги мотив ує тим, що працівниками терит оріального управління Голов ної державної інспекції на а втомобільному транспорті в І вано-Франківській області 05.05 .2010 року складено акт №1170913 про пр оведення перевірки додержан ня вимог законодавства про а втомобільний транспорт під час надання послуг з перевез ення вантажу Малого підприєм ства “Лотос”, під час якої вия влено відсутність у водія О СОБА_1 ліцензійної картки т а належно оформленого дорожн ього листа. В.о. заступника нач альника територіального упр авління Головної державної і нспекції на автомобільному т ранспорті в Івано-Франківськ ій області за порушення зако нодавства про автомобільний транспорт щодо Малого підпр иємства “Лотос” 25.05.2010 року вин есено постанову №094728 про засто сування фінансових санкцій н а суму 1700 грн. Фінансові санкці ї відповідачем в добровільно му порядку не сплачені.

26.11.2010 року судом винесен о ухвалу про відкриття скоро ченого провадження по даній адміністративній справі. Ухв алу разом із копією позовної заяви та доданими до неї доку ментами направлено відповід ачу.

На адресу суду поверн улося рекомендоване повідом лення з відміткою про отрима ння 09.12.2010 року матеріалів справ и відповідачем. Заперечення проти позову чи заяву про виз нання позову відповідач суду не подав.

Розглянувши матеріал и справи, дослідивши та оціни вши подані докази, суд прийшо в до висновку про обґрунтова ність позовних вимог, а тому п озов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що Мале підприємство “Лотос” з ареєстроване Снятинською ра йонною державною адміністра цією Івано-Франківської обла сті як юридична особа.

Під час проведення пе ревірки 05.05.2010 року державними і нспекторами територіальног о управління Головавтотранс інспекції в Івано-Франківськ ій області було виявлено пор ушення вимог законодавства п ро автомобільний транспорт МП “Лотос” під час надання по слуг з перевезення вантажу з гідно накладної №42 від 05.05.2010 рок у, Камаз 5320 д.н.з.НОМЕР_1, що на лежить МП “Лотос”, а саме: вияв лено відсутність у водія ліц ензійної картки та належно о формленого дорожнього листа , про що зазначено в акті перев ірки.

25.05.2010 року в.о. заступник а начальника територіальног о управління Головної держав ної інспекції на автомобільн ому транспорті в Івано-Франк івській області винесено пос танову №094728 про застосування д о МП “Лотос” фінасових санкц ій на суму 1700 грн. за порушення, відповідальність за які пер едбачено ч.1 ст. 60 Закону Україн и “Про автомобільний трансп орт”. Зазначену постанову ві дповідач отримав 16.06.2010 року, в у становленному порядку її не оскаржив.

Вказані фінансові са нкції відповідачем не сплаче ні.

Стаття 1 Закону Україн и “Про автомобільний транспо рт” передбачено, що автомобі льний перевізник - це фізичн а або юридична особа, яка здій снює на комерційній основі ч и за власний кошт перевезенн я пасажирів чи вантажів тран спортними засобами.

Автомобільні перевіз ники, водії повинні мати і пре д'являти особам, які уповнова жені здійснювати контроль на автомобільному транспорті т а у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі я ких виконуються вантажні пер евезення. Зокрема, в ч.2 ст. 48 Зак ону України “Про автомобільн ий транспорт” N 2344-III від 05.04.2001р. заз начено, що такими документам и для юридичної особи, що здій снює вантажні перевезення, є : для автомобільного перевіз ника - ліцензія та документ, що засвідчує використання т ранспортного засобу на закон них підставах, інші документ и, передбачені законодавство м України; для водія - посвід чення водія відповідної кате горії, реєстраційні документ и на транспортний засіб, ліце нзійна картка, дорожній лист , товарно-транспортна наклад на або інший, визначений зако нодавством документ на ванта ж, інші документи, передбачен і законодавством України.

В статті 1 даного Закон у зазначено, що дорожній лист - це документ встановленого зразка для визначення та обл іку роботи транспортного зас обу.

Відповідно до п.11.1 Нака зу Міністерства транспорту У країни №363 від 14.10.97 року “Про зат вердження Правил перевезень вантажів автомобільним тран спортом в Україні” основними документами на перевезення вантажів є товарно-транспорт ні накладні та дорожні листи вантажного автомобіля. Зале жно від виду вантажу та його с пецифічних властивостей до о сновних документів додаютьс я інші (ветеринарні, санітарн і та якісні-сертифікати, свід оцтва, довідки, паспорти тощо ), що визначається правилами п еревезень зазначених вантаж ів. Дорожній лист вантажного автомобіля є документом, без якого перевезення вантажів не допускається (п.11.3).

В ст.48 Закону України “ Про автомобільний траспорт” передбачено, що у випадку, кол и юридична особа здійснює ва нтажні перевезення на догові рних умовах, або коли вона зді йснює вантажні перевезення д ля власних потреб, то в обох ви падках у водія повинен бути н аявний дорожній лист.

Статтею 60 Закону Украї ни N 2344-III від 05.04.2001р. передбачено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт , зокрема, за надання послуг з перевезень пасажирів та вант ажів без оформлення документ ів, перелік яких визначений с таттями 39 та 48 цього Закону, до автомобільних перевізників застосовується штраф у розм ірі ста неоподаткованих міні мумів доходів громадян.

Від імені центрально го органу виконавчої влади з питань автомобільного транс порту розглядати справи про стягнення у вигляді штрафів за порушення, викладені у цій статті, мають право посадові особи урядового органу держ авного управління з питань к онтролю на автомобільному тр анспорті.

У відповідності до п. 2 8 Постанови Кабінету Міністр ів України від 08.11.2006 року №1567 “Пр о затвердження Порядку здійс нення державного контролю на автомобільному транспорті” фінансова санкція повинна б ути перерахована суб'єктом г осподарювання на зазначений у постанові рахунок не пізні ше ніж протягом п'ятнадцяти д нів після отримання ним копі ї постанови про застосування фінансових санкцій.

Як вбачається з матер іалів справи, відповідачем з дійснювалися вантажні перев езення на договірних умовах, а тому водій зобов"язаний зд ійснювати вантажні перевезе ння в такому випадку, зокрема , за наявності ліцензійної ка ртки та належно оформленого дорожнього листа, однак на мо мент перевірки у водія була в ідсутня ліцензійна картка, я ка повинна містити реєстраці йні дані ліцензії та транспо ртного засобу, а також належн о оформлений дорожній лист.

Таким чином, до відпов ідача правомірно застосован о штрафні санкції на суму 1700 гр н. за порушення, передбачені ч .1 ст. 60 Закону України “Про авто мобільний транспорт” відпов ідно до постанови №094728 від 25.05.2010 р оку, винесеної начальником т ериторіального управління Г оловної державної інспекції на автомобільному транспорт і в Івано-Франківській облас ті.

Добровільно сума зас тосованих фінансових санкці й відповідачем не сплачена, а тому підлягає стягненню в су довому порядку.

Таким чином, суд прих одить до висновку, що позовні вимоги позивача є обгрунтов аними, а позов таким, що підляг ає до задоволення.

Відповідно до ч.1 ст.256 К одексу адміністративного су дочинства України постанова суду прийняті в порядку скор оченого провадження виконую ться негайно.

На підставі ст.124 Конст итуції України, керуючись ст . 60 Закону України "Про автомоб ільний транспорт", ст.ст.183-2, 256 КА С України суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнит и повністю.

Стягнути в дохід Державно го бюджету на рахунок №31110106700002, У ДК в м. Івано-Франківську, код платежу 21081100, МФО-836014, код одержув ача - 20568100 з МП “Лотос” (код ЄДРП ОУ 13659516) фінансові санкції в с ум і 1700 (одна тисяча сімсот) гривен ь 00 копійок за постановою про застосування фінансових сан кцій №094728 від 25.05.2010 року.

Постанову суду зверн ути до негайного виконання.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку. В ідповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинс тва України, апеляційна скар га на постанову суду першої і нстанції подається протягом десяти днів з дня отрима ння копії постанови.

Апеляційна скарга подаєт ься до Львівського апеляційн ого адміністративного суду ч ерез Івано-Франківський окру жний адміністративний суд.

Постанова набирає з аконної сили в порядку та стр оки встановлені статтею 254 Код ексу адміністративного судо чинства України.

Суддя Бінь ковська Н.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.01.2011
Оприлюднено10.02.2011
Номер документу13684484
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4178/10/0970

Постанова від 05.01.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

Постанова від 05.01.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні