ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"05" січня 2011 р. Справа № 2a-4178/10/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
Судді Біньковської Н.В.
розглянувши у скороченому провадження адміністративну справу за позовом Головавтотрансінспекції в особі територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області до Малого підприємства В«ЛотосВ» про стягнення фінансових санкцій в сумі 1700,00 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
Головавтотрансінспекція в особі територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області звернулася в суд з адміністративним позовом до Малого підприємства В«ЛотосВ» про стягнення фінансових санкцій в сумі 1700,00 грн.
Позовні вимоги мотивує тим, що працівниками територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області 05.05.2010 року складено акт №1170913 про проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час надання послуг з перевезення вантажу Малого підприємства В«ЛотосВ» , під час якої виявлено відсутність у водія ОСОБА_1 ліцензійної картки та належно оформленого дорожнього листа. В.о. заступника начальника територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області за порушення законодавства про автомобільний транспорт щодо Малого підприємства В«ЛотосВ» 25.05.2010 року винесено постанову №094728 про застосування фінансових санкцій на суму 1700 грн. Фінансові санкції відповідачем в добровільному порядку не сплачені.
26.11.2010 року судом винесено ухвалу про відкриття скороченого провадження по даній адміністративній справі. Ухвалу разом із копією позовної заяви та доданими до неї документами направлено відповідачу.
На адресу суду повернулося рекомендоване повідомлення з відміткою про отримання 09.12.2010 року матеріалів справи відповідачем. Заперечення проти позову чи заяву про визнання позову відповідач суду не подав.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши та оцінивши подані докази, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог, а тому позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що Мале підприємство В«ЛотосВ» зареєстроване Снятинською районною державною адміністрацією Івано-Франківської області як юридична особа.
Під час проведення перевірки 05.05.2010 року державними інспекторами територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області було виявлено порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт МП В«ЛотосВ» під час надання послуг з перевезення вантажу згідно накладної №42 від 05.05.2010 року, Камаз 5320 д.н.з.17-30 ІВА, що належить МП В«ЛотосВ» , а саме: виявлено відсутність у водія ліцензійної картки та належно оформленого дорожнього листа, про що зазначено в акті перевірки.
25.05.2010 року в.о. заступника начальника територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області винесено постанову №094728 про застосування до МП В«ЛотосВ» фінасових санкцій на суму 1700 грн. за порушення, відповідальність за які передбачено ч.1 ст. 60 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» . Зазначену постанову відповідач отримав 16.06.2010 року, в установленному порядку її не оскаржив.
Вказані фінансові санкції відповідачем не сплачені.
Стаття 1 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» передбачено, що автомобільний перевізник -це фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи вантажів транспортними засобами.
Автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються вантажні перевезення. Зокрема, в ч.2 ст. 48 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» N 2344-III від 05.04.2001р. зазначено, що такими документами для юридичної особи, що здійснює вантажні перевезення, є: для автомобільного перевізника -ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; для водія -посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист, товарно-транспортна накладна або інший, визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.
В статті 1 даного Закону зазначено, що дорожній лист -це документ встановленого зразка для визначення та обліку роботи транспортного засобу.
Відповідно до п.11.1 Наказу Міністерства транспорту України №363 від 14.10.97 року В«Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в УкраїніВ» основними документами на перевезення вантажів є товарно-транспортні накладні та дорожні листи вантажного автомобіля. Залежно від виду вантажу та його специфічних властивостей до основних документів додаються інші (ветеринарні, санітарні та якісні-сертифікати, свідоцтва, довідки, паспорти тощо), що визначається правилами перевезень зазначених вантажів. Дорожній лист вантажного автомобіля є документом, без якого перевезення вантажів не допускається (п.11.3).
В ст.48 Закону України В«Про автомобільний траспортВ» передбачено, що у випадку, коли юридична особа здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, або коли вона здійснює вантажні перевезення для власних потреб, то в обох випадках у водія повинен бути наявний дорожній лист.
Статтею 60 Закону України N 2344-III від 05.04.2001р. передбачено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт, зокрема, за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, до автомобільних перевізників застосовується штраф у розмірі ста неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
Від імені центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту розглядати справи про стягнення у вигляді штрафів за порушення, викладені у цій статті, мають право посадові особи урядового органу державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті.
У відповідності до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 року №1567 В«Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспортіВ» фінансова санкція повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування фінансових санкцій.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем здійснювалися вантажні перевезення на договірних умовах, а тому водій зобов"язаний здійснювати вантажні перевезення в такому випадку, зокрема, за наявності ліцензійної картки та належно оформленого дорожнього листа, однак на момент перевірки у водія була відсутня ліцензійна картка, яка повинна містити реєстраційні дані ліцензії та транспортного засобу, а також належно оформлений дорожній лист.
Таким чином, до відповідача правомірно застосовано штрафні санкції на суму 1700 грн. за порушення, передбачені ч.1 ст. 60 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» відповідно до постанови №094728 від 25.05.2010 року, винесеної начальником територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області.
Добровільно сума застосованих фінансових санкцій відповідачем не сплачена, а тому підлягає стягненню в судовому порядку.
Таким чином, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача є обгрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.
Відповідно до ч.1 ст.256 Кодексу адміністративного судочинства України постанова суду прийняті в порядку скороченого провадження виконуються негайно.
На підставі ст.124 Конституції України, керуючись ст. 60 Закону України "Про автомобільний транспорт", ст.ст.183-2, 256 КАС України суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути в дохід Державного бюджету на рахунок №31110106700002, УДК в м. Івано-Франківську, код платежу 21081100, МФО-836014, код одержувача - 20568100 з МП В«ЛотосВ» (код ЄДРПОУ 13659516) фінансові санкції в с умі 1700 (одна тисяча сімсот) гривень 00 копійок за постановою про застосування фінансових санкцій №094728 від 25.05.2010 року.
Постанову суду звернути до негайного виконання.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Біньковська Н.В.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.01.2011 |
Оприлюднено | 18.08.2015 |
Номер документу | 48330301 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Біньковська Н.В.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Біньковська Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні