ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
10 лютого 2011 р. № 2а-9322/10/1370
Львівський окружний а дміністративний суд,
у складі:
головуючого-судді Ланкевича А.З.
за участі секретаря Гіщинської С.Я.
та представників
позивача Бабух А.Б.
відповідача Копняк Н.Я.,
Возної В.А.,
Тарас О.П.,
Колодія Р.В.
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в м.Львові адміністративну справу за п озовом Львівського комуналь ного підприємства «Збиранка »до Державної інспекції з ко нтролю за цінами у Львівські й області про скасування ріш ення,-
встановив :
Позивач звернувся з позов ом, в якому просить визнати не дійсним та скасувати рішення відповідача №313 про застосува ння економічних санкцій за п орушення державної дисциплі ни цін в розмірі 1 015 456, 89 грн.
Посилається на те, що за рез ультатами проведеної відпов ідачем планової виїзної доку ментальної перевірки складе но Акт перевірки №000452 від 21 вересня 2010 року, на підставі як ого винесено оскаржуване ріш ення №313 від 27 вересня 2010 року, як им застосовано до позивача е кономічні санкції за порушен ня державної дисципліни цін на суму 1 015 456, 89 грн. Однак з висно вками Акта перевірки поз ивач не погоджується, вказує на процедурні порушення, доп ущені при оформленні Акта , зокрема звертає увагу на від сутність в Акті покликан ь на назви додатків та кількі сть аркушів у кожному з них, ві дсутні покликання на первинн і документи, відсутня вказів ка на тип заходу та ін. Крім ць ого, не погоджується з виснов ком перевірки в частині того , що плата повинна нараховува тись лише за ущільнені тверд і побутові відходи, а не за від ходи в їх первиному, тобто неу щільненому, стані. Вказує на т е, що коефіціент ущільнення в законодавстві не передбачен ий. Зазаначає, що жодного зваж ування твердих побутових від ходів підприємство не здійсн ює, натомість при визначенні вартості наданих послуг зас тосовує лише значення об' єм у таких відходів.
Від відповідача надійшли п исьмові заперечення проти по зову, в яких він просить в позо ві відмовити, посилається на те, що жодних процедурних пор ушень при оформленні Акту перевірки таким не допускал ось. Вказує на те, що твердженн я позивача про відсутність о бов' язку при нарахуванні пл ати враховувати коефіціент щ ільності твердих побутових в ідходів не відповідає нормам чинного заканодавства. На пі дтвердження своєї позиції по силається на норми ухвали Ль вівської міської ради від 04 ве рсня 2009 року №22563, рішення виконк ому Львівської міської ради від 28 грудня 2007 року №1223, від 27 бер езня 2009 року №181 та від 26 березня 2010 року №362. Зазначає, що аргумен ти позивача не можуть слугув ати для скасування оскаржува ного рішення.
Представник позивача в суд овому засіданні позов підтри мав в повному обсязі, просить задоволити позовні вимоги з підстав наведених в позовні й заяві та додаткових письмо вих поясненнях.
Представники відповідача, в судовому засіданні, проти п озову заперечили, просять ві дмовити в його задоволенні з підстав викладених в письмо вих запереченнях проти позов у.
Заслухавши пояснення стор ін, дослідивши подані докуме нти, всебічно і повно з'ясував ши всі фактичні обставини сп рави на яких ґрунтуються поз овні вимоги, об'єктивно оціни вши докази, які мають юридичн е значення для розгляду спра ви і вирішення спору по суті, с уд встановив наступні обстав ини справи та надав їм правов у оцінку.
В період з 01 по 21 вересня 2010 рок у на підставі посвідчення №0019 48 від 01 вересня 2010 року працівни ками Державної інспекції з к онтролю за цінами у Львівськ ій області проведена планова перевірка позивача з питань формування, встановлення та застосування тарифів на жит лово-комунальні послуги, дос товірності поданих розрахун кових матеріалів для отриман ня висновків щодо економічно го обгрунтування планових ви трат, відповідності зміни їх розмірів, за період діяльнос ті позивача з 01 липня 2009 року по 01 вересня 2010 року, за результат ами якої складено Акт пер евірки №000452 від 21 вересня 2010 року .
Як вбачається з висновків в ищенаведеного Акту, пере віркою встановлено, що: ЛКП «3б иранка»зайво нараховало пла ту за послуги з розміщення та захоронення ТПВ перевізника м та Львівським комунальним підприємствам (виконавцям по слуг) за період з липня 2009 року по серпень 2010 року включно на с уму 846 287, 71 грн., (в т.ч. з жовтня 2009 ро ку по серпень 2010 року включно н а суму 622 484, 21 грн.) чим порушено рі шення виконавчого комітету Л ьвівської міської ради №181 від 27 березня 2009 року та від 26 берез ня 2010 року №362, в яких передбачен о коефіцієнт ущільнення ТПВ в розмірі 6, 25 куб.м. в 1 тоні (160 кг/к уб.м.), 8 куб.м. в 1 тоні (125 кг/куб.м.), д аний коефіцієнт було врахова но при розрахунку тарифу на п ослуги із розміщення та захо ронення ТПВ; з врахуванням пр оценту проплати необгрунтов ано отримана виручка з жовтн я 2009 року по серпень 2010 року вклю чно складає 290 077, 64 грн.; ЛКП «3бира нка»зайво нарахувало плати з а послуги з вивезення та захо ронення ТПВ за період з липня 2009 року по серпень 2010 року включ но на суму - 76 653, 53 грн., (в т.ч. за пе ріод з жовтня 2009 року по серпен ь 2010 року - 81 770, 26 грн.) чим порушен о рішення виконавчого коміте ту Львівської міської ради № 181 від 27 березня 2009 року, та від 26 б ерезня 2010 року №362 в яких передб ачено коефіцієнт ущільнення ТПВ в розмірі 6, 25 куб.м. в 1 тоні (16 0 кг/куб.м.), 8 куб.м. в 1 тоні (125 кг/куб .м.); з врахуванням проценту фа ктичної проплати необгрунто вано отримана виручка з жовт ня 2009 року по серпень 2010 року вкл ючно становить 48 407, 99 грн.
На підставі Акту переві рки №000452 від 21 вересня 2010 року від повідачем винесено оскаржув ане Рішення №313 від 27 вересня 2010 року, яким застосовано до поз ивача економічні санкції за порушення державної дисципл іни цін на суму 1 015 456, 89 грн.
Основним видом діяльності ЛКП «Збиранка»є надання пос луг по вивезенню та захороне нню побутових і промислових відходів на полігонах тверди х побутових відходів (ТПВ) з жи тлово-комунальних та виробни чих об' єктів м.Львова, що під тверджується Статутом вказа ного підприємства.
Згідно аб.4 п.2 ст.1 Порядку фор мування тарифів на послуги з вивезення побутових відході в, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України в ід 26 липня 2006 року №1010, тарифи на п ослуги - грошовий вираз витра т із збирання, зберігання, пер евезення, перероблення, утил ізації, знешкодження та захо ронення 1 куб. метра або 1 тонни (за наявності вагового облад нання) побутових відходів, ро зрахований на основі економі чно обґрунтованих плановани х витрат з урахуванням плано ваного прибутку та податку н а додану вартість.
Відповідно до ухвали Львів ської міської ради від 04 верес ня 2009 року №22563, як поповнення до статутного фонду, на баланс п ідприємства передано автомо більні ваги. А відтак, прийом т вердих побутових відходів ви везених власними силами та с торонніми перевізниками ЛКП «3биранка»здійснює в тонах в ідповідно до зважування на в агах.
Твердження позивача про те , що таким не здійснюється зва жування твердих побутових ві дходів спростосуються інфор мацією, зазначеною в поданом у ним розрахунку щодо розміщ ення і захоронення ТПВ на міс ькому полігоні за 2010 рік, згідн о якого обсяги вивезених ТПВ визначені в тонах.
Рішенням виконкому Львівс ької міської ради від 28 грудня 2007 року №1223 затверджені тарифи для всіх груп споживачів на т ри види операцій поводження з твердих побутових відходів : вивезення; захоронення; утри мання контейнерів. Вказані т арифи встановлені за 1 куб. мет р твердих побутових відходів .
Для визначення розміру пла ти, за результатами зважуван ня твердих побутових відході в, застосовується коефіцієнт щільності твердих побутових відходів з метою переведенн я ваги таких відходів (тони) в об' єм (куб.м.)
Згідно рішень виконавчого комітету Львівської міської ради №181 від 27 березня 2009 року та від 26 березня 2010 року №362, встано влено коефіцієнти ущільненн я ТПВ в розмірі 6, 25 м.кв. в 1 тоні (16 0 кг/куб.м.) - починаючи з 01 квіт ня 2009 року та 8 м.кв в 1 тоні (125 кг/ку б.м.) - починаючи з 01 квітня 2010 ро ку.
А відтак, твердження позива ча про те, що при нарахуванні п лати ним не повинно враховув атися коефіцієнт щільності т вердих побутових відходів не базується на нормах чинного законодавства.
З урахуванням вищенаведен ого вбачається, що перевірко ю правомірно встановлено фак т завищення позивачем фактич них обсягів прийнятих тверди х побудових відходів внаслід ок того, що підприємство стяг ує плату з розрахунку за 1 куб. м. неущільнених відходів, без врахування ваги та коефіціє нтів ущільнення.
Відповідно до ч.4 ст.70 та ст.86 К одексу адміністративного су дочинства України, обставини , які за законом повинні бути п ідтверджені певними засобам и доказування, не можуть підт верджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім в ипадків, коли щодо таких обст авин не виникає спору. Суд оці нює докази, які є у справі, за с воїм внутрішнім переконання м, що ґрунтується на їх безпос ередньому, всебічному, повно му та об'єктивному досліджен ні. Ніякі докази не мають для с уду наперед встановленої сил и. Суд оцінює належність, допу стимість, достовірність кожн ого доказу окремо, а також дос татність і взаємний зв'язок д оказів у їх сукупності.
Щодо тверджень позивача пр о допущення відповідачем окр емих помилок в процесі оформ лення Акта перевірки, то т акі аргументи не спростовуют ь наявних порушень, зафіксов аних в цьому Акті та відп овідно не можуть бути підста вами для скасування оскаржув аного рішення.
А відтак, позовні вимоги поз ивача до задоволення не підл ягають.
На підставі ст.94 Кодексу адм іністративного судочинства України та з урахуванням тог о, що рішення ухвалене на кори сть відповідача - суб'єкта вла дних повноважень, судові вит рати здійснені позивачем не підлягають до компенсації.
Керуючись ст.ст. 7-14, 69-71, 158-163, 167 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд, -
постановив:
В задоволенні позову Льві вського комунального підпри ємства «Збиранка»до Державн ої інспекції з контролю за ці нами у Львівській області пр о скасування рішення відмови ти.
Постанова суду набирає зак онної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, встановл еного Кодексом адміністрати вного судочинства України, я кщо таку заяву не було подано . Якщо було подано заяву про ап еляційне оскарження, але апе ляційна скарга не була подан а у строк, встановлений вищен аведеним Кодексом, постанова суду набирає законної сили п ісля закінчення цього строку . У разі подання апеляційної с карги постанова, якщо її не ск асовано, набирає законної си ли після повернення апеляцій ної скарги, відмови у відкрит ті апеляційного провадження або набрання законної сили р ішенням за наслідками апеляц ійного провадження.
Апеляційна скарга на поста нову подається протягом деся ти днів з дня отримання копії повного тексту постанови до Львівського апеляційного ад міністративного суду через Л ьвівський окружний адмініст ративний суд. Копія апеляцій ної скарги одночасно надсила ється особою, яка її подає, до Львівського апеляційного ад міністративного суду.
Повний текст постанови виг отовлено 15 лютого 2011 року.
Головуючий Ланкевич А.З.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.02.2011 |
Оприлюднено | 09.03.2011 |
Номер документу | 13973295 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Ланкевич Андрій Зіновійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні