Рішення
від 01.03.2011 по справі 10/1357
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

10/1357

   

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області

————————————————————————————————————————

* 10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, '481-620

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Від "01" березня 2011 р. Справа № 10/1357

Господарський суд Житомирської області у складі:  

                         судді Прядко О.В.  

за участю представників сторін:

від Сліпчинської сільської ради: не з'явився

від Черняхівської районної ради: Войтович І.П., дов. № 279 від 19.11.10 р.

від Житомирської обласної ради:  Пасічник О.М., дов. № р-5-19/1656

від відповідача: не з'явився 

прокурор: Алексєєв С.М., посв. № 99, дійсне до 11.01.16 р.     

 

розглянув у відкритому судовому засіданні в м.Житомирі справу

за позовом Прокурора Черняхівського району в інтересах держави в особі  Житомирської обласної ради (м. Житомир), Черняхівської районної ради (смт. Черняхів Житомирської області), Сліпчицької сільської ради (с.Сліпчиці Черняхівського району Житомирської області)  

до Відкритого акціонерного товариства "Виробниче об'єднання "Житомирнерудпром" (м.Житомир)

про стягнення 70356,00 грн.

 

 

 Прокурор звернувся з позовом про стягнення з  ВАТ "Виробниче об'єднання "Житомирнерудпром" 70356,00 грн. відшкодування вартості втрат сільськогосподарського виробництва у зв'язку з відведенням відповідачу під розробку кар'єру лабрадориту земель площею 3,7 га із земель Сліпчицької сільської ради Черняхівського району Житомирської області, з яких: 17589,00 грн. на користь Житомирської обласної ради, 10553,00 грн. на користь Черняхівської районної ради, 42214,00 грн. на користь Сліпчицької сільської ради.

Присутні представники позивачів та прокурор в судовому засіданні позов підтримали в повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві.

Представник позивача - Сліпчицької сільської ради свого представника в судове засідання не направив, про причини неявки суд не повідомив, хоча про час та місце судового засідання був повідомлений своєчасно та належним чином (т.2 а.с.15).

Відповідач свого представника в судове засідання не направив, про причини неявки суд не повідомив, хоча про час та місце судового засідання був повідомлений своєчасно та належним чином, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення (т.2 а.с.14)

Присутній в судових засіданнях 23.11.2010р., 13.12.2010р., 11.01.2011р., 25.01.2011р. представник відповідача проти позову заперечила з підстав, викладених у відзиві (вх.№ 11942/10 від 23.11.10 р.) на позовну заяву, а також у додатку до відзиву (вх. № 894/11 від 25.01.11 р.), вказавши, що відповідачем сплачено 42589,00 грн. на відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва, розмір яких було визначено  затвердженою в установленому порядку розрахунковою відомістю визначення сум відшкодування вартості втрат сільськогосподарського виробництва при відведенні земель; що розрахунок проведено у відповідності з Постановою КМУ від 17.11.1997р. № 1279 "Про розміри та порядок визначення втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, які підлягають відшкодуванню"; що визначення вартості втрат лісогосподарського виробництва за лісові угіддя, які повертаються після рекультивації, і врахування їх при визначенні втрат сільськогосподарського виробництва при відведенні земель не суперечить законам України; що розрахункова відомість має природу індивідуально-правового акту, який встановлює права і обов'язки відповідача як землекористувача, тому ВАТ "ВО "Житомирнерудпром" не може бути належним відповідачем у справі, а вимога про стягнення вартості відшкодування втрат без належного проведення органами державної влади розрахунків з обґрунтуванням порядку сплати чи заліку витрат на рекультивацію суперечить законодавству та правовідносинам, які виникли на підставі проекту землеустрою з врахуванням вищевказаної розрахункової відомості; що строки відшкодування втрат відповідно до закону не визначені;  що спір підвідомчий адміністративним судам та має розглядатися за правилами Кодексу адміністративного судочинства України (т.1 а.с. 45-46,135-136).

Присутній в судовому засіданні 14.02.2011р. керівник групи ґрунтових обстежень та землеоціночних робіт ДП "Науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" Воронюк О.М. пояснив, що наявний у матеріалах справи розрахунок визначення сум відшкодування вартості втрат сільськогосподарського виробництва при відведенні земель ВАТ "Виробниче об'єднання "Житомирнерудпром" під розробку кар'єру лабрадориту із земель Сліпчицької сільської ради Черняхівського району Житомирської області був проведений з урахуванням затвердженого в установленому порядку проекту рекультивації земель у відповідності із Порядком визначення втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, які підлягають відшкодуванню, затвердженим Постановою КМУ від 17.11.1997 р. №1279, а також зазначив, що вищевказаний Порядок враховує вимоги Закону України "Про охорону земель" та не суперечить Закону, а адресований Головному контрольно-ревізійному управлінню України лист Державного комітету України із земельних ресурсів від 17.08.2009р. № 11359/13/4-09 не змінює положення абзацу 4 п. 3 вищевказаного Порядку визначення втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, які підлягають відшкодуванню. Письмові пояснення щодо поставлених судом питань надані не були.

Заслухавши пояснення присутніх представників позивачів та прокурора, дослідивши матеріали справи, господарський суд встановив наступне.

Рішенням Житомирської обласної ради народних депутатів від 30.03.1994р. Житомирському обласному виробничому об'єднанню нерудних будівельних матеріалів і виробів “Житомирнерудпром”, правонаступником якого є Відкрите акціонерне товариство "Виробниче об'єднання "Житомирнерудпром" (т.1 а.с.52),  надано дозвіл на підготовку матеріалів попереднього погодження місця розташування земельної ділянки  для розробки гранітного кар'єру із земель КСП “Нове життя” Черняхівського району (т.2 а.с.19).

Рішенням Сліпчицької сільської ради народних депутатів Черняхівського району від 21.10.1994р. вирішено надати виробничому об'єднанню “Житомирнерудпром” земельну ділянку 4,9 га згідно проекту гірничого відводу для видобутку блоків каменю лабрадориту на період розробки кар'єру (т.2 а.с.24).

25.12.1995р. комісією за участі посадових осіб Черняхівського району складено акт вибору земельної  ділянки площею 4,9 га для відводу в довгострокове користування на 20 років  виробничому об'єднанню “Житомирнерудпром” для розробки кар'єру Корчівського родовища лабрадоритів за рахунок земель КСП “Нове життя” с. Сліпчиці Черняхівського району Житомирської області (т.2 а.с.22).  

Черняхівською районною державною екологічною інспекцією, головним архітектором району, Черняхівською районною санепідемстанцією та відділом земельних ресурсів Черняхівського району надано висновки про відвід земельної ділянки площею 4,9 га під кар'єр по видобутку лабрадориту із земель КСП “Нове життя” (т.2 а.с.25-27).

Згідно висновку відділу земельних ресурсів Черняхівського району від 26.12.1995р. попередньо погоджено відведення земельної ділянки за умови: визначення вартості невикористаних витрат господарства і втрат с/г виробництва, якщо вони будуть; зняття з площі земельної ділянки, що відводиться родючого шару ґрунту з використанням його для покращення інших малопродуктивних земель господарства; передбачити кошти на рекультивацію земель, яка повинна виконуватись після закінчення експлуатації гранітного кар'єру (т.2 а.с.27).

12.01.1996р. розпорядженням голови Черняхівської районної державної адміністрації, враховуючи згоду КСП “Нове життя” від 17.10.1995р., Сліпчицької сільської ради народних депутатів від 21.10.1995р. і відповідних районних служб, надано згоду на відведення Житомирському виробничому об'єднанню нерудних будівельних матеріалів і виробів із землекористування КСП “Нове життя” земельної ділянки площею 4,9 га вигону в довгострокове користування на двадцять років, з них: під розробку гранітного кар'єру - 2 га (в межах гірничого відводу) і для розміщення відвалів і виробничих майданчиків - 2,9 га. При цьому, Житомирське виробниче об'єднання нерудних будівельних матеріалів і виробів зобов'язано визначити розміри вартості збитків КСП “Нове життя” і втрат сільськогосподарського виробництва, якщо вони будуть; а також перед початком розробки гранітного кар'єру та будівельних робіт зняти родючий шар ґрунту, де він придатний для землювання і використати його для покращення малопродуктивних земель господарства (т.2 а.с.27 на звороті).

Розпорядженням  обласної  державної адміністрації від 13.03.1996р. № 169 "Про вилучення земельних ділянок для несільськогосподарських потреб та попереднє погодження місць розташування об'єктів"  Житомирському обласному виробничому об'єднанню нерудних будівельних матеріалів і виробів "Житомирнерудпром" під кар'єр по видобутку лабрадориту та розташування відвалів і виробничих майданчиків надано дозвіл на підготовку проекту надання земельної ділянки площею 4,9 га із земель колективного сільськогосподарського підприємства  "Нове життя" Черняхівського району (т.1 а.с.72-81).

Житомирським філіалом Інституту землеустрою Української академії аграрних наук розроблено проект відведення 3,7 га земель в довгострокове користування строком на 20 років Житомирському обласному виробничому об'єднанню  "Житомирнерудпром" під розробку кар'єру по видобутку лабрадориту та розташування відвалів, виробничих майданчиків і під'їздного шляху до нього із земель Сліпчицької сільської ради Черняхівського району Житомирської області.

Як вбачається з пояснювальної записки (т.2 а.с.17) розробленим проектом передбачається відведення земельної ділянки загальною площею 3,7 га, в тому числі: пасовищ - 3,5 га, шляхів - 0,1 га, кам'янистих місць - 0,1 га із земель Сліпчицької сільської ради.

Під розробку кар'єру намічається 2,1 га, розташування відвалів і виробничих майданчиків 1,3 га, під'їздний шлях 0,3 га.

Оскільки згідно висновку про якісну характеристику грунтів, ґрунти на даній земельній ділянці (3,5 га пасовищ) є малопридатними для цілей біологічної рекультивації за фізичними властивостями, тому зняття родючого шару ґрунту з площі сільськогосподарських угідь  з метою використання його для цілей землювання малопродуктивних угідь проектом не передбачається (т.2, а.с.29).

Згідно робочого проекту, після закінчення строку користування, земельна ділянка повинна бути рекультивована: кар'єр під водоймище, відвали — під лісонасадження, і повернена попередньому землекористувачу (т.2 а.с.17 на звороті).

Вартість втрат сільськогосподарського виробництва при відведенні сільськогосподарських угідь в довгострокове користування встановлена в сумі 3553330000 крб. (т.2 а.с.30).

07.05.1996р. Сліпчицька сільська рада народних депутатів Черняхівського району Житомирської області  (сьома сесія ХХІІ скликання) прийняла рішення про вилучення земельної ділянки із земель с. Корчівка Сліпчицької сільської ради загальною площею 3,7 га, з них: 3,5 га пасовищ, 0,1 га шляхів, 0,1 га кам'янистих місць і надання її в довгострокове користування строком на 20 років Житомирському обласному виробничому об'єднанню  "Житомирнерудпром" під розробку кар'єру по видобутку лабрадориту та розташування відвалів, виробничих майданчиків і під'їздного шляху до нього. При цьому, Житомирське обласне виробниче об'єднання  "Житомирнерудпром" зобов'язано після передачі земельної ділянки в натурі перерахувати кошти в сумі  3553330000 крб. на відшкодування вартості втрат сільськогосподарського виробництва, а після закінчення визначеного строку земельну ділянку повернути Сліпчицькій сільській раді у стані, придатному для використання її за призначенням (т.2 а.с.31).

Відповідно до акта від 27.05.1996р., складеного за участі представника Житомирського філіалу інституту землеустрою, начальника відділу земельних ресурсів Черняхівського району, голови Сліпчицької сільської ради, директора Житомирського обласного виробничого об'єднання  "Житомирнерудпром",  встановлено в натурі границі земель, наданих в довгострокове користування цьому підприємству (т.2 а.с.32).

Як вбачається з матеріалів справи, згідно наказу Регіонального відділення Фонду державного майна України по Житомирській області від 21.11.1996р. було створене Відкрите акціонерне товариство “Виробниче об'єднання “Житомирнерудпром” (далі-відповідач) шляхом перетворення державного Житомирського виробничо-територіального госпрозрахункового об'єднання “Житомирнерудпром”. (т.2 а.с.36).  

За клопотанням  ВАТ “ВО “Житомирнерудпром” №04-20 від 30.09.2003р. (т. 2 а.с.35) Сліпчицька сільська рада народних депутатів Черняхівського району Житомирської області  (восьма сесія ХХІV скликання) 29.10.2003р. прийняла рішення про переоформлення матеріалів проекту відведення земель, розробленого в 1996 році Житомирським філіалом інституту землеустрою, на передачу земель в довогострокову оренду терміном на 14 років відкритому акціонерному товариству “Виробниче об'єднання “Житомирнерудпром” під розробку кар'єру Корчаківського родовища лабрадориту, розташування відвалів, виробничих майданчиків і під'їздного шляху площею 3,7 га в межах земель села Корчівка Сліпчицької сільської ради Черняхівського району Житомирської області (т.2 а.с.42).

Одночасно заявою №04-21 від 30.09.2003р.  ВАТ “ВО “Житомирнерудпром” звернулося до Житомирського філіалу інституту “Укрземпроект” про виготовлення проекту на рекультивацію земельної ділянки площею 3,7 га Корчівського родовища лабрадоритів в межах с. Корчівка Сліпчицької сільської ради Черняхівського району (т. 2 а.с.64).

ДП "Житомирський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" розробив робочий проект рекультивації порушених земель при розробці Корчівського родовища лабрадоритів в межах с. Корчівка Сліпчицької сільської ради Черняхівського району Житомирської області (т.2 а.с.45-84). Даний проект рекультивації було погоджено з Черняхівським районним відділом земельних ресурсів.

Вищевказаним проектом передбачається виконання комплексу спеціальних робіт і заходів, направлених на приведення порушених земель в стан, придатний для використання, а саме: ділянку відводу площею 1,8 га, де буде проводитись безпосередня розробка лабрадоритів, використати під водоймище рекреаційного значення, а ділянку площею 1,9 га, що безпосередньо прилягає до кар'єру, рекультивувати під лісонасадження, з них 0,1 га - водоохоронна лісосмуга шириною 10 м біля водоймища. Витрати на проведення технічної рекультивації складають 32371,00грн., а витрати на проведення біологічної рекультивації — 19014,00 грн. Строк проведення технічної рекультивації: після відпрацювання кар'єру, роботи по створенню лісонасаджень (біологічна рекультивація) здійснюються після повного закінчення технічної рекультивації.

Як вбачається з матеріалів справи, проведено новий розрахунок визначення сум відшкодування вартості втрат сільськогосподарського виробництва при відведенні земель ВАТ "Виробниче об'єднання "Житомирнерудпром" під розробку кар'єру лабрадориту із земель Сліпчицької сільської ради Черняхівського району Житомирської області, згідно якого вартість прямих втрат сільськогосподарського виробництва на угіддях сільськогосподарського призначення площею 3,5 га (пасовища) в розмірі 112945,00 грн. було зменшено на 70356,00 грн. втрат лісогосподарського виробництва за лісові угіддя площею 1,9 га, які повертаються після рекультивації. Таким чином, сума відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва склала 42589,00 грн. (112945,00 грн. - 70356,00 грн.) (т.2 а.с.43). Вказаний розрахунок проведено з посиланням на постанову Кабінету Міністрів України від 17 листопада 1997 р. № 1279 "Про розміри та Порядок визначення втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, які підлягають відшкодуванню".

Як вбачається з матеріалів справи, 26.02.2004р. з підприємством укладено договір оренди земельної ділянки (т.1 а.с.145-147).

Суд вважає, що при розрахунку втрат сільськогосподарського виробництва необґрунтовано враховано проект рекультивації земель, а позовні вимоги є правомірними, враховуючи наступне.

Частинами 1, 2 і 5 ст. 207 Земельного кодексу України (в редакції від 01.01.2004р.) передбачено, що втрати сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва включають втрати сільськогосподарських угідь, лісових земель та чагарників, а також втрати, завдані обмеженням у землекористуванні та погіршенням якості земель.

Відшкодуванню підлягають втрати сільськогосподарських угідь (ріллі, багаторічних насаджень, перелогів, сінокосів, пасовищ), лісових земель та чагарників як основного засобу виробництва в сільському і лісовому господарстві внаслідок вилучення (викупу) їх для потреб, не пов'язаних із сільськогосподарським і лісогосподарським виробництвом.

Втрати сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва визначаються у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до ст.209 Земельного кодексу України втрати сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, зумовлені вилученням сільськогосподарських угідь, лісових земель та чагарників, підлягають відшкодуванню і зараховуються на спеціальні рахунки відповідних місцевих рад у таких розмірах: Автономній Республіці Крим, обласним радам – 25 відсотків, районним радам – 15 відсотків; міським, сільським, селищним радам 60 відсотків.

Кошти, які надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, використовуються виключно на освоєння земель сільськогосподарських і лісогосподарських потреб, поліпшення відповідних угідь, охорону земель відповідно до розроблених програм та проектів землеустрою. Використання цих коштів на інші цілі не допускається.

Пунктом 4 Порядку визначення втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, які підлягають відшкодуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 листопада 1997 р. № 1279 (далі-Порядок), передбачено, що відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, спричинених вилученням сільськогосподарських і лісових угідь для цілей, не пов'язаних із веденням сільського і лісового господарства, провадиться юридичними і фізичними особами в двомісячний термін після затвердження в установленому порядку проекту відведення їм земельних ділянок, а у випадках поетапного освоєння відведених угідь для добування корисних копалин відкритим способом - у міру їх фактичного надання.

Як вбачається з матеріалів проекту відведення 3,7 га земель правопопереднику відповідача під розробку кар'єру, земельна ділянка відводилась за умови рекультивації порушених земель після закінчення строку користування: кар'єр використати під водоймище, відвали - під лісонасадження, і повернення попередньому землекористувачу (т.2 а.с.17 на звороті, а.с.27), що знайшло своє відображення у рішенні Сліпчицької сільської ради народних депутатів Черняхівського району Житомирської області  (сьома сесія ХХІІ скликання) від 07.05.1996р. "Про вилучення і надання земельної ділянки", яким зобов'язано правопопередника відповідача після передачі земельної ділянки в натурі перерахувати кошти в сумі  3553330000 крб. на відшкодування вартості втрат сільськогосподарського виробництва, а після закінчення визначеного строку земельну ділянку повернути Сліпчицькій сільській раді у стані, придатному для використання її за призначенням (т.2 а.с.31).

Як вбачається з розрахункової відомості, вартість втрат сільськогосподарського виробництва при відведенні сільськогосподарських угідь в довгострокове користування правопопереднику відповідача встановлена в сумі 3553330000 крб., що є прямими втратами сільськогосподарського виробництва на угіддях сільськогосподарського призначення площею 3,5 га (пасовища) (т.2 а.с.30).

Встановлення обов'язку щодо рекультивації земельної ділянки на час закінчення її користування відповідає приписам ст. 84 ЗК України від 18.12.1990р., ст.166 ЗК України від 25.10.2001р. і ст.52 Закону України "Про охорону земель" щодо відновлення грунтового покриву, поліпшення стану та продуктивності порушених земель, які зазнали змін внаслідок проведення гірничодобувних та інших робіт.

Відповідно до ст. 166 Земельного кодексу України рекультивація порушених земель - це комплекс організаційних, технічних і біотехнологічних заходів, спрямованих на відновлення ґрунтового покриву, поліпшення стану та продуктивності порушених земель.

Згідно ч. 6 ст. 52 Закону України "Про охорону земель" роботи із зняття, складування, збереження та нанесення ґрунтової маси на порушені земельні ділянки здійснюються за рахунок фізичних та юридичних осіб, з ініціативи або вини яких порушено ґрунтовий покрив, а роботи з нанесення знятої ґрунтової маси на малопродуктивні землі здійснюються за бажанням власників або землекористувачів, у тому числі орендарів, цих земельних ділянок за їх рахунок.

Відповідно до ст.55 Закону України "Про охорону земель" заходи щодо відновлення стану еродованих, деградованих і порушених з вини землевласників і землекористувачів земель здійснюються за їх рахунок.

Відповідно до абз. 4 п. 3 Порядку визначення втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, які підлягають відшкодуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 листопада 1997 р. № 1279, у разі повернення сільськогосподарських і лісових угідь, наданих у тимчасове користування, в тому числі на умовах оренди, менш цінними розмір втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва визначається як різниця між розмірами втрат цих угідь.

Суд вважає, що вищевказаний абз. 4 п. 3 Порядку не передбачає його застосування при визначенні сум відшкодування вартості втрат сільськогосподарського виробництва на етапі відведення земельної ділянки, до закінчення робіт по рекультивації порушених земель, тому проект рекультивації землі до закінчення користування земельною ділянкою не може бути використаний при визначенні сум відшкодування вартості втрат сільськогосподарського виробництва.

Виходячи з положень п.6. ч. 1 ст. 12 ГПК України спір підвідомчий господарському суду.

Враховуючи наведене, господарський суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, заявленими відповідно до чинного законодавства та такими, що підлягають задоволенню в сумі 70356,00 грн. втрат сільськогосподарського виробництва, з яких з Відкритого акціонерного товариства виробниче об'єднання "Житомирнерудпром"  слід стягнути на користь Житомирської обласної ради 17589,00 грн., Черняхівської районної ради 10553,00 грн., Сліпчицької сільської ради 42214,00 грн.

Судові витрати по сплаті державного мита та за інформаційно-технічне забезпечення судового процесу покладаються на відповідача.

Керуючись ст.ст. 49, 82-85 ГПК України, господарський суд,-

     

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Відкритого акціонерного товариства виробниче об'єднання "Житомирнерудпром", 10003, м.Житомир, вул. Перемоги, 29, ідентифікаційний код 00292391

на користь  Житомирської  обласної  ради, 10002, м. Житомир, майдан Рад, 1, код 22060617 - 17589,00 грн. втрат сільськогосподарського виробництва.

3. Стягнути з Відкритого акціонерного товариства виробниче об'єднання "Житомирнерудпром", 10003, м.Житомир, вул. Перемоги, 29, ідентифікаційний код 00292391

на користь Черняхівської районної ради, 12300, Житомирська обл., смт. Черняхів,  майдан Рад, 1, код 13577190 -  10553,00 грн. втрат сільськогосподарського виробництва.

4. Стягнути з Відкритого акціонерного товариства виробниче об'єднання "Житомирнерудпром", 10003, м.Житомир, вул. Перемоги, 29, ідентифікаційний код 00292391

на користь Сліпчицької сільської ради, 12334, Черняхівський р-н, с. Сліпчиці, вул.Радянська, 91, код 04344357 - 42214,00 грн. втрат сільськогосподарського виробництва.

5. Стягнути з Відкритого акціонерного товариства виробниче об'єднання "Житомирнерудпром", 10003, м.Житомир, вул. Перемоги, 29, ідентифікаційний код 00292391

- в дохід Державного бюджету України (р/р 31118095700002 ГУДКУ у Житомирській області, ЄДРПОУ 22062319, МФО 811039, код 22090200, отримувач УДК в м.Житомирі) - 703,56 грн. державного мита;

- 236,00 грн. за інформаційно-технічне забезпечення судового процесу (р/р 31217264700002, ГУДКУ у Житомирській області, МФО 811039, код доходу 22050003, ЄДРПОУ 22062319, отримувач - УДК в м.Житомирі).

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня підписання рішення, оформленого відповідно до ст.84 ГПК України.   

  

Суддя Прядко О.В.

Повний текст складено 04.03.2011р.

Віддрукувати:  

1 - в справу

2, 3  позивачам,

4 - Сліпчицькій сільській раді  (рек. з пов. про вруч.)

5 - відповідачу (рек. з пов. про вруч.)

6,7 - прокурору

Дата ухвалення рішення01.03.2011
Оприлюднено12.03.2011
Номер документу14054367
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —10/1357

Ухвала від 21.10.2010

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Прядко О.В.

Ухвала від 18.04.2011

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Дужич С.П.

Рішення від 01.03.2011

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Прядко О.В.

Ухвала від 06.02.2007

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Будішевська Л.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні