Постанова
від 14.03.2011 по справі 2а/0570/861/2011
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 березня 2011 р. с права № 2а/0570/861/2011

Приміщення суду за адр есою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвар дійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 12 год. 20 хв.

Донецький окружний адміні стративний суд в складі:

головуючого судді Папазов ої Г.П.

при секретарі Скутельник Ю .В.

за участю

представника позивача Петрова А.Г. за дов. від 28.0 1.2011 р.

представника відповідача Чирах О.В. за дов. від 04.01.2011 р.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Дер жавної податкової інспекції у Ворошиловському районі м. Д онецька до Управління держав ної реєстрації Донецької міс ької ради, Державного реєстр атора відділу реєстрації СПД державної адміністрації С олом,янського району м. Киє ва Малай Людмили Йосипівни , за участю третіх осіб, які н е заявляють самостійних вимо г на предмет спору, на стороні відповідачів Товариства з обмеженою відповідальніс тю «Бітіком», Державної пода ткової інспекції у Солом ,янському районі м. Києва про визнання дій протиправними , визнання неправомірним зап ис в Єдиному державному реєс трі стосовно місцезнаходжен ня Товариства з обмежено ю відповідальністю «Бітіком », зобов,язання Управління де ржавної реєстрації Донецько ї міської ради скасувати реє страційні дії від 07 вересня 2009р ., щодо внесення змін до відомо стей про юридичну особу, зобо в,язання внести до Єдиного де ржавного реєстру запису про місцезнаходження Товарис тва з обмеженою відповідал ьністю «Бітіком», зобов,язан ня Управління державної реєс трації Донецької міської рад и повернути реєстраційну спр аву Товариства з обмежен ою відповідальністю «Бітіко м» до державного реєстратора ,-

ВСТАНОВИВ:

Державною податковою інсп екцією у Ворошиловському рай оні м. Донецька заявлено позо в до Управління державної ре єстрації Донецької міської р ади, Державного реєстратора відділу реєстрації СПД держа вної адміністрації Солом ,янського району м. Києва Ма лай Людмили Йосипівни про:

визнання дій Управлі ння державної реєстрації Дон ецької міської ради протипра вними стосовно невизнання не правомірним запису в Єдиному державному реєстрі стосовно місцезнаходження Товарис тва з обмеженою відповідал ьністю «Бітіком» за адресою: 83086, м. Донецьк, пр. Павших Комуна рів, буд. 7, стосовно не скасува ння реєстраційних дій, стосо вно не внесення до Єдиного де ржавного реєстру запису про місцезнаходження підприємс тва за попередньою адресою, с тосовно не повернення реєстр аційної справи підприємства до державного реєстратора з а місцезнаходженням;

визнання неправомірн им запису в Єдиному державно му реєстрі стосовно місцезна ходження Товариства з об меженою відповідальністю «Б ітіком» (ЄДРПОУ 35378191) за адресою : 83086, м. Донецьк, пр. Павших Комун арів, буд. 7;

зобов' язання Управл іння державної реєстрації До нецької міської ради скасува ти реєстраційну дію від 07 вере сня 2009 року за № 10731070003013989 щодо внес ення змін до відомостей про ю ридичну особу Товариства з обмеженою відповідальніс тю «Бітіком»;

зобов' язання внести до Єд иного державного реєстру зап ис про місцезнаходження То вариства з обмеженою відпо відальністю «Бітіком» (ЄДРПО У 35378191) за адресою: 03058, м. Київ, вул. Т етяни Яблонської, 4/69;

зобов' язання Управл іння державної реєстрації До нецької міської ради поверну ти реєстраційну справу Тов ариства з обмеженою відпов ідальністю «Бітіком» (ЄДРПОУ 35378191) до державного реєстратор а відділу реєстрації суб' єк тів підприємницької діяльно сті держадміністрації Сол ом,янського району м. Києва Малай Людмилі Йосипівни .

Представник позивача в с удовому засіданні в обґрунту вання позовних вимог посилає ться на порушення відповідач ами норм, які були чинними на ч ас виникнення спірних правов ідносин, а саме статей 14, 16, 17, 18, 19, 31, 53 Закону України «Про державн у реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців » від 15 травня 2003 року № 755-IV, Закон у України «Про державну пода ткову службу в Україні» від 4 г рудня 1990 року № 509- ХІІ, Закону Ук раїни «Про систему оподаткув ання» від 25 червня 1991 року № 1251-ХІ І.

Представник Управління д ержавної реєстрації Донецьк ої міської ради в судовому за перечував та просив в позові відмовити. В обґрунтування з аперечень зазначив, що реєст раційні дії, зокрема, пов' яз ані з реєстрацією місцезнахо дження юридичної особи, ним з дійсненні у відповідності до вимог Закону України «Про де ржавну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підпри ємців».

Представник Солом,янсько ї районної в м. Києві державно ї адміністрації у судове зас ідання не з,явився, надав заяв у про розгляд справи без його участі та заперечення, в яких посилається на наступне. Дер жавний реєстратор здійснив д ержавну реєстрацію змін до у становчих документів товари ства в порядку та на підставі поданого належного комплект у документів. При цьому, держа вний реєстратор не наділений повноваженнями встановлюва ти достовірність даних, зазн ачених в документах, а тільки зобов,язаний перевірити від повідність відомостей, які в казані в реєстраційній картц і, відомостям, які зазначені в поданих документах. Крім тог о, 27.09.2009р. реєстраційна справа с пірного товариства знята з о бліку в Солом,янській рай онній в м. Києві державній адм іністрації та передана за оп исом державному реєстратору за новим місцезнаходженням юридичної особи.

Інші особи, які приймають уч асть в розгляді справи в судо ве засідання не з' явились, п ро дату, час та місце розгляду справи повідомлялись належн им чином. З урахуванням полож ень ч. 4 ст. 128 КАС України суд виз нав за можливе розглянути сп раву за відсутністю представ ників другого відповідача та третіх осіб.

Суд, заслухавши пояснення п озивача та представника відп овідача, дослідивши матеріал и справи, встановив наступне .

Товариство з обмеженою в ідповідальністю «Бітіком» з ареєстроване як юридична осо ба Солом,янською районно ю у м. Києві державною адмініс трацією 07 вересня 2009 року за но мером 10731070003013989, включене до ЄДРПО У за номером 35378191, місцезнаходж ення: 03058, м. Київ, вул. Тетяни Ябл онської, 4/69.

03.09.2009 року ТОВ «Бітіком» пода но реєстраційну картку на пр оведення державної реєстрац ії змін до установчих докуме нтів юридичної особи та реєс траційну картку на внесення змін до відомостей про юриди чну особу, які містяться в Єди ному державному реєстрі юрид ичних осіб та фізичних осіб-п ідприємців, зокрема, це зміни місцезнаходження юридичної особи. На підставі поданих до кументів державним реєстрат ором Малай Л.Й. здійснено державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особ у стосовно місцезнаходження Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Бітіком» за адресою: 83086, м. Донецьк, пр. По леглих Комунарів, буд. 7.

Відповідно до листа від 15 ве ресня 2009 року № 1824/07 Солом,ян ська районна у м. Києв і державна адміністрація над іслала до виконавчого коміте ту Донецької міської ради ре єстраційну справу Товарис тва з обмеженою відповідал ьністю «Бітіком» на підставі державної реєстрації змін д о установчих документів у зв ' язку зі зміною місцезнаход ження юридичної особи.

З 22.09.2009 року реєстраційна спр ава підприємства взята на об лік Виконавчим комітетом Дон ецької міської ради.

З акту виходу за юридичною а дресою ТОВ «Бітіком» Державн ої податкової інспекції у Во рошиловському районі м. Доне цька від 16 серпня 2010 року № 857/23-2 вб ачається, що по факту виходу з а юридичною адресою 83086, м. Доне цьк, пр. Павших Комунарів, буд. 7 встановлено, що підприємств о за даною адресою не знаходи ться.

Відповідно до статті 2 Закон у України «Про державну реєс трацію юридичних осіб та фіз ичних осіб-підприємців» від 15.05.2003 року № 755 (надалі - Закон № 75 5) відносини, які виникають у с фері державної реєстрації юр идичних осіб та фізичних осі б - підприємців, регулюються К онституцією України, цим Зак оном та нормативно-правовими актами, прийнятими відповід но до цього Закону.

Частиною 1 статті 1 Закону № 75 5 визначено термін місцезнах одження юридичної особи - адр еса органу або особи, які відп овідно до установчих докумен тів юридичної особи чи закон у виступають від її імені.

Відповідно до частини 1 стат ті 4 Закону № 755 державна реєстр ація юридичних осіб та фізич них осіб-підприємців - засвід чення факту створення або пр ипинення юридичної особи, за свідчення факту набуття або позбавлення статусу підприє мця фізичною особою, а також в чинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Зако ном, шляхом внесення відпові дних записів до Єдиного держ авного реєстру.

Частиною 3 статті 4 Закону Ук раїни «Про державну реєстрац ію юридичних осіб та фізични х осіб-підприємців» передбач ено, що зміни до установчих до кументів юридичної особи, а т акож зміна прізвища та/або ім ені, та/або по батькові (далі - і мені) або місця проживання фі зичної особи - підприємця під лягають обов'язковій державн ій реєстрації шляхом внесенн я відповідних змін до записі в Єдиного державного реєстру в порядку, встановленому цим Законом.

Згідно з частиною 1 статті 16 З акону України № 755 єдиний держ авний реєстр створюється з м етою забезпечення органів де ржавної влади, а також учасни ків цивільного обороту досто вірною інформацією про юриди чних осіб та фізичних осіб - пі дприємців з Єдиного державно го реєстру.

З частини 1 статті 17 Закону Ук раїни № 755 вбачається, що відом ості про юридичну особу або ф ізичну особу - підприємця вкл ючаються до Єдиного державно го реєстру шляхом внесення з аписів на підставі відомосте й з відповідних реєстраційни х карток та відомостей, що над аються юридичними особами де ржавному реєстратору за місц езнаходженням реєстраційно ї справи згідно із законодав ством України.

Відповідно до частини 2 стат ті 17 Закону України № 755 в Єдино му державному реєстрі містят ься такі відомості щодо юрид ичної особи, зокрема, відомос ті щодо місцезнаходження юри дичної особи.

За приписами частини 3 статт і 8 Закону України № 755 установч і документи (установчий акт, с татут або засновницький дого вір, положення) юридичної осо би повинні містити відомості , передбачені законом. Відпов ідальність за відповідність установчих документів закон одавству несуть засновники ( учасники) юридичної особи.

Відповідно до частини 1 стат ті 29 Закону України № 755 для про ведення державної реєстраці ї змін до установчих докумен тів юридична особа повинна п одати (надіслати рекомендова ним листом з описом вкладенн я) такі документи: заповнену р еєстраційну картку на провед ення державної реєстрації зм ін до установчих документів юридичної особи; примірник о ригіналу або нотаріально зас відчену копію рішення про вн есення змін до установчих до кументів. Документ, що підтве рджує правомочність прийнят тя рішення про внесення змін до установчих документів; ор игінали установчих документ ів юридичної особи з відмітк ою про їх державну реєстраці ю з усіма змінами, чинними на д ату подачі документів, або ко пія опублікованого в спеціал ізованому друкованому засоб і масової інформації повідом лення про втрату всіх або час тини зазначених оригіналів у становчих документів; два пр имірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків аб о два примірники установчих документів у новій редакції; документ, що підтверджує вне сення реєстраційного збору з а проведення державної реєст рації змін до установчих док ументів.

Згідно частини 7 статті 29 Зак ону України № 755 державному ре єстратору забороняється вим агати документи для проведен ня державної реєстрації змін до установчих документів юр идичної особи, якщо вони не пе редбачені частинами першою - шостою цієї статті.

Відповідно до статті 30 Зако ну України № 755 державний реєс тратор відмовляє у проведенн і державної реєстрації змін до установчих документів юри дичної особи за наявності пі дстав, встановлених частиною першою статті 27 цього Закону.

Частиною 1 статті 27 Закону Ук раїни № 755 передбачено, що підс тавами для відмови у проведе нні державної реєстрації юри дичної особи є: невідповідні сть відомостей, які вказані в реєстраційній картці на про ведення державної реєстраці ї юридичної особи, відомостя м, які зазначені в документах , що подані для проведення дер жавної реєстрації юридичної особи; невідповідність уста новчих документів вимогам ча стини третьої статті 8 цього З акону; порушення порядку ств орення юридичної особи, який встановлено законом, зокрем а: наявність обмежень на зайн яття відповідних посад, вста новлених законом щодо осіб, я кі зазначені як посадові осо би органу управління юридичн ої особи; невідповідність ві домостей про засновників (уч асників) юридичної особи від омостям щодо них, які містять ся в Єдиному державному реєс трі; наявність обмежень щодо вчинення засновниками (учас никами) юридичної особи або у повноваженою ними особою юри дичних дій, які встановлені а бзацом четвертим частини дру гої статті 35 цього Закону; ная вність в Єдиному державному реєстрі найменування, яке то тожне найменуванню юридично ї особи, яка має намір зареєст руватися; використання у най менуванні юридичної особи пр иватного права повного чи ск ороченого найменування орга ну державної влади або орган у місцевого самоврядування, або похідних від цих наймену вань, або історичного держав ного найменування, перелік я ких встановлюється Кабінето м Міністрів України; встанов лена іншими законами заборон а використання у найменуванн і юридичної особи певних тер мінів, абревіатур, похідних т ермінів. Відмова у проведенн і державної реєстрації юриди чної особи з інших підстав не допускається.

Стаття 14 Закону України № 755 р егулює порядок передачі реєс траційних справ, а саме перед ача реєстраційних справ здій снюється в разі, зокрема, змін и місцезнаходження юридично ї особи, зміни місця проживан ня фізичної особи - підприємц я, якщо нове місцезнаходженн я юридичної особи або місце п роживання фізичної особи - пі дприємця розташоване на тери торії іншої адміністративно -територіальної одиниці.

В обґрунтування своїх вимо г позивач посилається на акт , згідно якого підприємство н е знаходиться за юридичною а дресою 83086, м. Донецьк, пр. Павших Комунарів, буд. 7, від 16 серпня 201 0 року. Проте суд вважає, що цей акт не може бути доказом відс утності ТОВ «Бітіком» за вка заною адресою на час внесенн я змін до установчих докумен тів та проведення державними реєстраторами Управління де ржавної реєстрації Донецько ї міської ради та відділу реє страції СПД державної адміні страції Солом,янського р айону м. Києва реєстраційних дій щодо зміни місцезнаходж ення підприємства у 2009 році.

Також судом не приймається до уваги посилання позивача на довідку ВАТ «Донінформце нтр» від 08.06.2010 року № 18/39-01-44, в якій з азначено, що власники будівл і за адресою м. Донецьк, пр. Пав ших Комунарів, буд. 7 ніколи не укладали договорів оренди, з окрема, з ТОВ «Бітіком». З дано ї довідки вбачається, що спів власниками даної будівлі є 6 ю ридичних осіб. При цьому дові дка про відсутність договорі в оренди підписана тільки ВА Т «Донінформцентр». Відомост і щодо відсутності договорів оренди в інших співвласникі в з ТОВ «Бітіком» відсутні.

Судом встановлено, що Держа вною податковою інспекцією у Ворошиловському районі м. До нецька було надіслано повідо млення виконавчому комітету Донецької міської ради про в ідсутність юридичної особи з а місцезнаходженням, з якого вбачається, що стосовно юрид ичної особи ТОВ «Бітіком» за адресою м. Донецьк, Ворошилов ський район, пр. Павших Комуна рів, 7 проведено заходи щодо вс тановлення фактичного місце знаходження, за результатами яких встановлено відсутніст ь юридичної особи за місцезн аходженням та фактичне місце знаходження юридичної особи або адреса, за якою здійснюєт ься зв'язок не встановлено.

02 лютого 2010 року державним ре єстратором виконавчого комі тету Донецької міської ради надіслано лист № 745 керівнику юридичної особи ТОВ «Бітіком » про те, що у зв' язку із отри манням від податкового орган у повідомлення про відсутніс ть юридичної особи за її місц езнаходженням, керівнику нео бхідно підтвердити реєстрац ійні відомості про юридичну особу шляхом надіслання держ авному реєстратору заповнен ої картки підтвердження реєс траційних відомостей (форма № 6).

Відповідно до пункту 12 стат ті 19 Закону України № 755 у разі н адходження державному реєст ратору від органу державної податкової служби повідомле ння встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням дер жавний реєстратор зобов'язан ий надіслати рекомендованим листом протягом п'яти робочи х днів з дати надходження заз наченого повідомлення юриди чній особі повідомлення щодо необхідності подання держав ному реєстратору реєстрацій ної картки. Відповідно до пун кту 13 статті 19 Закону України № 755 державний реєстратор залиш ає реєстраційну картку про п ідтвердження відомостей про юридичну особу без розгляду , про що повідомляє заявника у випадках, передбачених част иною шостою цієї статті, та у п орядку, встановленому частин ою сьомою цієї статті. Згідно з пунктом 14 статті 19 Закону Укр аїни № 755 у разі неподання юрид ичною особою протягом місяця з дати надходження їй відпов ідного повідомлення реєстра ційної картки про підтвердже ння відомостей про юридичну особу державний реєстратор п овинен внести до Єдиного дер жавного реєстру запис про ві дсутність підтвердження заз начених відомостей датою, як а встановлена для чергового подання реєстраційної картк и про підтвердження відомост ей про юридичну особу. Якщо де ржавному реєстратору поверн уто рекомендованого листа, д ержавний реєстратор повинен внести до Єдиного державног о реєстру запис про відсутні сть юридичної особи за її міс цезнаходженням.

Отже, суд дійшов висновку, щ о відповідачами при виконанн і ним своїх посадових обов' язків були дотримані вимоги статті 19 Закону України № 755.

Відповідно до частини 2 стат ті 38 Закону України № 755 підстав ами для постановлення судово го рішення щодо припинення ю ридичної особи, що не пов'язан о з банкрутством юридичної о соби, зокрема є: наявність в Єд иному державному реєстрі зап ису про відсутність юридично ї особи за вказаним її місцез находженням.

Пунктом 17 статті 11 Закону Укр аїни «Про державну податкову службу в України» органи дер жавної податкової служби у в ипадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених за конами України, мають право з вертатися у передбачених зак оном випадках до судових орг анів із заявою (позовною заяв ою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприє мницької діяльності.

З огляду на вищевикладене, с уд дійшов висновку, що відсут ність юридичної особи ТОВ «Б ітіком» за місцезнаходження м не може мати наслідком скас ування або визнання неправом ірним запису в Єдиному держа вному реєстрі стосовно місце знаходження юридичної особи . Відсутність юридичної особ и за місцезнаходженням є під ставою для внесення таких ві домостей до Єдиного державно го реєстру та постановлення судового рішення про припине ння юридичної особи.

Відповідно до частини 2 стат ті 19 Конституції України орга ни державної влади, органи мі сцевого самоврядування, їхні посадові особи зобов'язані д іяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України.

Суд зазначає, що позивач не навів жодної норми діючого з аконодавства, яка б свідчила , що державні реєстратори пов инні були відмовити у провед енні державної реєстрації зм ін щодо адреси юридичної осо би, порушили порядок передач і реєстраційної справи, пови нні були не прийняти до облік у реєстраційну справу та пов ернути її у зв'язку із встанов ленням податковим органом фа ктичної відсутності підприє мства за юридичною адресою, а також визнати неправомірним запис щодо місцезнаходження підприємства. Кожен суб' єк т владних повноважень повине н діяти суворо дотримуючись норм діючого законодавства в межах своїх повноважень та у спосіб, встановлений законо м. Закон України № 755 не передба чає такого повноваження держ авного реєстратора як переві рка фактичного місцезнаходж ення юридичної особи за її юр идичною адресою, так само Зак он не передбачає права чи обо в'язку державного реєстратор а при встановленні податкови м органом факту незнаходженн я підприємства за юридичною адресою, відповідно при змін і ним адреси, скасовувати поп ередні реєстраційні дії та п овертати реєстраційну справ у до державного реєстратора за попередньою адресою.

Таким чином, суд дійшов висн овку, що позовні вимоги Держа вної податкової інспекції у Ворошиловському районі м. До нецька не підлягають задовол енню у повному обсязі, з огляд у на відсутність порушень но рм діючого законодавства від повідачами.

Враховуючи вищевикладене та керуючись статтями 2-15, 17-18, 33-35, 4 1-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 1 85-186, 254 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позову Держа вної податкової інспекції у Ворошиловському районі м. До нецька до Управління державн ої реєстрації Донецької місь кої ради, Державного реєстра тора відділу реєстрації СПД державної адміністрації С олом,янського району м. Киє ва Малай Людмили Йосипівни , за участю третіх осіб, які н е заявляють самостійних вимо г на предмет спору, на стороні відповідачів Товариства з обмеженою відповідальніс тю «Бітіком», Державної пода ткової інспекції у Солом ,янському районі м. Києва про визнання дій протиправними , визнання неправомірним зап ис в Єдиному державному реєс трі стосовно місцезнаходжен ня Товариства з обмежено ю відповідальністю «Бітіком », зобов,язання Управління де ржавної реєстрації Донецько ї міської ради скасувати реє страційні дії від 07 вересня 2009р ., щодо внесення змін до відомо стей про юридичну особу, зобо в,язання внести до Єдиного де ржавного реєстру запису про місцезнаходження Товарис тва з обмеженою відповідал ьністю «Бітіком», зобов,язан ня Управління державної реєс трації Донецької міської рад и повернути реєстраційну спр аву Товариства з обмежен ою відповідальністю «Бітіко м» до державного реєстратора відмовити повністю.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и.

Постанова може бути оскарж ена до Донецького апеляційно го адміністративного суду че рез Донецький окружний адмін істративний суд.

Апеляційна скарга на поста нову суду подається протягом десяти днів з дня її проголош ення. У разі застосування суд ом частини третьої статті 160 К одексу адміністративного су дочинства України, а також пр ийняття постанови у письмово му провадженні апеляційна ск арга подається протягом деся ти днів з дня отримання копії постанови.

Вступну та резолютивну час тини постанови проголошено 1 4 березня 2011 року, повний текст постанови виготовлений 18 бер езня 2011 р.

Суддя Папазова Г.П.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.03.2011
Оприлюднено24.03.2011
Номер документу14329979
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/861/2011

Ухвала від 05.04.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 05.04.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 27.04.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Міронова Г.М.

Постанова від 14.03.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Папазова Г.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні