Постанова
від 22.03.2011 по справі 2а/0570/1677/2011
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 березня 2011 р. справа № 2а/0570/1677/2011

Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17

час прийняття постанови:

Донецький окружний адмін істративний суд в складі:

головуючого судді Скріпні ка А.І.

при секретарі Чумарі ній Д.В.

Донецький окружний адмін істративний суд у складі: гол овуючого судді Скріпніка А.І ., при секретарі судового засі дання Чумаріній Д.В., за участю представника позивача Ска кун С.О. - згідно довіренос ті; розглянувши у відкритому судовому засіданні адмініст ративну справу за позовом уп равління пенсійного фонду Ук раїни у Ворошиловському райо ні м. Донецька до товариства з обмеженою відповідальністю „Атлантіда” про зобов' язан ня надати дозвіл на проведен ня перевірки,

ВСТАНОВИВ:

31 січня 2011 року управління пе нсійного фонду України у Вор ошиловському районі м. Донец ька звернулося до суду із поз овом до товариства з обмежен ою відповідальністю „Атлант іда” про зобов' язання надат и дозвіл на проведення перев ірки.

В обґрунтування своїх позо вних вимог позивач зазначив, що 30 червня 2010 року управління м пенсійного фонду України у Ворошиловському районі м. До нецька була запланована доку ментальна планова перевірка з питань додержання вимог за конодавства щодо правильнос ті обчислення, повноти нарах ування та своєчасності сплат и страхових внесків на загал ьнообов' язкове державне пе нсійне страхування товарист ва з обмеженою відповідальні стю „Атлантіда” за період фі нансово-господарської діяль ності з 01.04.2009 року по 01.05.2010 року. Пі дприємство систематично пор ушує термін сплати страхових внесків, у зв' язку з чим відн оситься до суб' єктів господ арювання з високим ступенем ризику згідно до Постанови К абінету Міністрі України від 03.09.2008 року №775 „Про затвердження критерію, за яким оцінюється ступінь ризику від провадже ння господарської діяльност і та визначається періодичні сть проведення планових захо дів, пов' язаних з державним наглядом у сфері загальнооб ов' язкового державного пен сійного страхування”. Прибув ши на підприємство 30.06.2010 року, г оловним спеціалістом відділ у обліку надходження платежі в управління пенсійного фонд у України у Ворошиловському районі м. Донецька ОСОБА_2 та головним спеціалістом ві дділу контрольно - перевіро чної роботи за нарахування т а сплатою платежів управлінн я пенсійного фонду України у Ворошиловському районі м. До нецька ОСОБА_3 у присутнос ті свідків був складений акт № 03-19/4 про не допуск співробітн иків ТОВ «Атлантіда» для про ведення документальної пере вірки з питань додержання ви мог законодавства щодо нарах ування, обчислення та сплати внесків на загальнообов' яз кове державне пенсійне страх ування, інших платежів та над ання достовірних відомостей до органів пенсійного фонду України.

На підставі вищевикладено го, позивач просив суд надати дозвіл на проведення переві рки з нарахування, обчисленн я та сплати страхових внескі в на загальнообов' язкове де ржавне пенсійне страхування , інших платежів та надання до стовірних відомостей до орга нів пенсійного фонду України товариства з обмеженою відп овідальністю „Атлантіда” в п римусовому порядку.

У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав та просив їх зад овольнити.

Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, про час і місце розгляду сп рави повідомлявся належним ч ином. Причин неявки суду не по відомив, заяв про відкладенн я розгляду справи не надсила в. Заперечень проти адмініст ративного позову не надавав.

Відповідно до довідки з державного комітету статист ики України Головного Управл іння статистики у Донецькій області станом на 04.10.2010 року, ад реса юридичної особи товарис тва з обмеженою відповідальн істю „Атлантида” визначена н аступним чином: 83001, місто Донец ьк, пр. Маяковського, 23, тобто як і було зазначено пенсійним о рганом у позовній заяві.

Відповідно до ч. 4 ст. 33 КАС Укр аїни, у разі ненадання особам и, які беруть участь у справі, інформації щодо їх поштової адреси судовий виклик або су дове повідомлення надсилают ься: юридичним особам та фізи чним особам - підприємцям - за адресою місцезнаходження (мі сця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстр і юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; фізичним о собам, які не мають статусу пі дприємців, - за адресою їх місц я проживання чи місця перебу вання, зареєстрованою у вста новленому законом порядку. У разі відсутності осіб, які бе руть участь у справі, за такою адресою вважається, що судов ий виклик або судове повідом лення вручене їм належним чи ном.

Відповідно до ч. 4 ст. 128 КАС Укр аїни, у разі неприбуття відпо відача - суб'єкта владних повн оважень, належним чином пові домленого про дату, час і місц е судового розгляду, без пова жних причин або без повідомл ення ним про причини неприбу ття розгляд справи не відкла дається і справу може бути ви рішено на підставі наявних у ній доказів. Ці ж наслідки зас тосовуються у разі повторног о неприбуття за таких самих у мов відповідача, який не є суб 'єктом владних повноважень. З а таких обставин, суд вважає з а можливе розглянути справу за його відсутності на підст аві наявних у справі доказів .

Перевіривши матеріали спр ави, заслухавши пояснення пр едставника позивача, вирішив ши питання чи мали місце обст авини, якими обґрунтовувалис я вимоги та заперечення, та як ими доказами вони підтверджу ються, чи є інші фактичні дані , які мають значення для виріш ення справи, та докази на їх пі дтвердження, яку правову нор му належить застосувати до ц их правовідносин, суд приход ить до висновку про те, що позо в підлягає задоволенню з так их підстав.

Стаття 159 КАС України передб ачає, що судове рішення повин но бути законним і обґрунтов аним. Законним є рішення, ухва лене судом відповідно до нор м матеріального права при до триманні норм процесуальног о права. Обґрунтованим є ріше ння, ухвалене судом на підста ві повно і всебічно з' ясова них обставин в адміністратив ній справі, підтверджених ти ми доказами, які були дослідж ені в судовому засіданні.

Згідно до приписів ст. 9 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд при вирі шенні справи керується принц ипом законності, відповідно до якого: суд вирішує справи в ідповідно до Конституції та законів України, а також міжн ародних договорів, згода на о бов'язковість яких надана Ве рховною Радою України; суд за стосовує інші нормативно-пра вові акти, прийняті відповід ним органом на підставі, у меж ах повноважень та у спосіб, пе редбачені Конституцією та за конами України. У разі невідп овідності нормативно-правов ого акта Конституції України , закону України, міжнародном у договору, згода на обов'язко вість якого надана Верховною Радою України, або іншому пра вовому акту суд застосовує п равовий акт, який має вищу юри дичну силу.У разі виникнення в суду сумніву під час розгля ду справи щодо відповідності закону чи іншого правового а кта Конституції України, вир ішення питання про конституц ійність якого належить до юр исдикції Конституційного Су ду України, суд звертається д о Верховного Суду України дл я вирішення питання стосовно внесення до Конституційного Суду України подання щодо ко нституційності закону чи інш ого правового акта. Якщо міжн ародним договором, згода на о бов'язковість якого надана В ерховною Радою України, вста новлені інші правила, ніж ті, щ о встановлені законом, то зас тосовуються правила міжнаро дного договору. У разі відсут ності закону, що регулює відп овідні правовідносини, суд з астосовує закон, що регулює п одібні правовідносини (анало гія закону), а за відсутності т акого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (анало гія права).

Відповідно до ст. 5 Закону Ук раїни "Про основні засади дер жавного нагляду (контролю) у с фері господарської діяльнос ті", планові заходи здійснюют ься відповідно до річних або квартальних планів, які затв ерджуються органом державно го нагляду (контролю) до 1 груд ня року, що передує плановому , або до 25 числа останнього міс яця кварталу, що передує план овому. Орган державного нагл яду (контролю) визначає у відн есеній до його відання сфері критерії, за якими оцінюєтьс я ступінь ризику від здійсне ння господарської діяльност і. З урахуванням значення при йнятного ризику всі суб'єкти господарювання, що підлягаю ть нагляду (контролю), віднося ться до одного з трьох ступен ів ризику: з високим, середнім та незначним. Залежно від сту пеня ризику органом державно го нагляду (контролю) визнача ється періодичність проведе ння планових заходів державн ого нагляду (контролю). Критер ії, за якими оцінюється ступі нь ризику від здійснення гос подарської діяльності і пері одичність проведення планов их заходів, затверджуються К абінетом Міністрів України з а поданням органу державного нагляду (контролю). Залежно ві д ступеня ризику органом дер жавного нагляду (контролю) ви значаються переліки питань д ля здійснення планових заход ів, які затверджуються його н аказом. У межах переліку пита нь кожен орган державного на гляду (контролю) залежно від ц ілей заходу має визначити ті питання, щодо яких буде здійс нюватися державний нагляд (к онтроль). Уніфіковані форми а ктів, в яких передбачається п ерелік питань залежно від ст упеня ризику, затверджуються органом державного нагляду (контролю) і публікуються в ме режі Інтернет у порядку, визн аченому законодавством. Орга н державного нагляду (контро лю) оприлюднює критерії та пе ріодичність проведення план ових заходів із здійснення д ержавного нагляду (контролю) шляхом розміщення інформаці ї в мережі Інтернет у порядку , визначеному законодавством . Щорічно до 1 квітня орган дер жавного нагляду (контролю) го тує звіт про виконання річно го плану (квартальних планів ) державного нагляду (контрол ю) суб'єктів господарювання з а попередній рік і оприлюдню є його в мережі Інтернет. Орга ни державного нагляду (контр олю) здійснюють планові захо ди з державного нагляду (конт ролю) за умови письмового пов ідомлення суб'єкта господарю вання про проведення планово го заходу не пізніш як за деся ть днів до дня здійснення цьо го заходу. Повідомлення пови нно містити: дату початку та д ату закінчення здійснення пл анового заходу; найменування юридичної особи або прізвищ е, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяль ності яких здійснюється захі д; найменування органу держа вного нагляду (контролю). Пові домлення надсилається реком ендованим листом чи телефоно грамою за рахунок коштів орг ану державного нагляду (конт ролю) або вручається особист о керівнику чи уповноваженій особі суб'єкта господарюван ня під розписку. Суб'єкт госпо дарювання має право не допус кати посадову особу органу д ержавного нагляду (контролю) до здійснення планового зах оду в разі неодержання повід омлення про здійснення плано вого заходу.

Суд зазначає, що згідно при писів ст. 71 Кодексу адміністра тивного судочинства України , за загальним правилом, що вип ливає з принципу змагальност і, кожна сторона повинна нада ти докази на підтвердження о бставин, на які вона посилаєт ься, або на спростування обст авин, про які стверджує інша с торона.

Як вбачається з матеріалів справи, всі передбачені зако нодавством вимоги, позивачем були виконані, а тому позов пі длягає задоволенню в повному обсязі.

Керуючись ст. ст. 8, 9, 10, 11, 23, 94, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 186, 254 Кодексу адміністрати вного судочинства України, Д онецький окружний адміністр ативний суд,

П О С Т А Н О В И В:

Позов управління пенсійно го фонду України у Ворошилов ському районі м. Донецька до т овариства з обмеженою відпов ідальністю „Атлантида” про з обов' язання надати дозвіл н а проведення перевірки - задо вольнити.

Надати управлінню пенсійн ого фонду України у Ворошило вському районі м. Донецька до звіл на проведення перевірки з нарахування, обчислення та сплати страхових внесків на загальнообов' язкове держа вне пенсійне страхування, ін ших платежів та надання дост овірних відомостей до органі в пенсійного фонду України т овариства з обмеженою відпов ідальністю „Атлантида” (код ЄДРПОУ 23172134) в примусовому поря дку.

Вступну та резолютивну час тини постанови виготовлено у нарадчій кімнаті і проголош ено 22 березня 2011 року у присутн ості представника позивача.

Повний текст виготовлено 25 березня 2011 року.

Постанова може бути о скаржена до Донецького апеля ційного адміністративного с уду через Донецькій окружний адміністративний суд у поря дку, визначеному статтею 186 КА С України. Апеляційна скарга на постанову суду першої інс танції подається протягом де сяти днів з дня її проголошен ня. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цьо го Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому пров адженні апеляційна скарга по дається протягом десяти днів з дня отримання копії постан ови.

Суддя Скріпнік А.І.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.03.2011
Оприлюднено01.04.2011
Номер документу14423693
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/1677/2011

Ухвала від 14.02.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Скріпнік А.І.

Постанова від 22.03.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Скріпнік А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні