Категорія №11.2
ПОСТАНОВА
Іменем України
17 березня 2011 року Справа № 2а-1403/11/1270
Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді:
Головуючого судді: Петросян К.Є.,
за участю секретаря: Ковіної І.В.,
представників сторін:
позивача: Гарбуз К.А. (довірен ість №8/9/10 від 04.01.2011),
Гусак О.Ю. (довірені сть №2858/9/10 від 28.02.2011),
відповідача: не прибув,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд у м. Луганська адміністратив ну справу за позовом Державн ої податкової інспекції в Ар темівському районі у м.Луган ську до прокуратури м.Луганс ька про визнання недійсним т а скасування припису прокуро ра м.Луганська,-
ВСТАНОВИВ:
15 лютого 2011 року до Лугансько го окружного адміністративн ого суду надійшов адміністра тивний позов Державної подат кової інспекції в Артемівськ ому районі у м.Луганську до пр окуратури м.Луганська про ви знання недійсним та скасуван ня припису прокурора м.Луган ська, в обґрунтування якого п озивач зазначив наступне.
До ДПІ в Артемівському райо ні у м.Луганську 02.02.2011 надійшов припис прокурора м.Луганська від 27.01.11 № 07/261 вих. «Про усунення п орушень закону про державну податкову службу в Україні». В даному приписі зазначено п ро неналежне виконання посад овою особою ДПІ в Артемівськ ому районі у м. Луганську функ цій, покладених чинним закон одавством. На думку прокурор а, ДПІ в Артемівському районі у м.Луганську безпідставно б уло знято з ПП «Стратос-Транз ит» (код 36073272) згідно акту переві рки №190/2300/36073272 від 05.05.2010, суми податк ового зобов'язання з подат ку на додану вартість за п еріод з 01.09.2008 по 31.03.2010 в сумі 58579508 г рн. та суми податкового креди ту за період з 01.09.2008 по 31.03.2010 в сумі 58 349 383 грн., та внесено до «Систем и автоматизованого співстав лення податкових зобов'язань і податкового кредиту в розр ізі контрагентів на рівні ДП А України».
Позивач вважає, що вищевказ аний припис не відповідає ви могам, які передбачені чинни м законодавством та законам України, які діяли до 01.01.2011, з огл яду на наступне.
ДПІ була проведена невиїзн а документальна перевірка ПП «Стратос-Транзит» з питань п равомірності нарахування по датку на додану вартість за п еріод з 01.09.08 по 31.03.10. За результа тами перевірки складено а кт №190/2300/36073272 від 05.05.2010. Перевірк ою встановлені порушення ч. 2 с т. 228, ст. 216 ЦК України, п.п. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3, п. 4.1 ст. 4, п.п. 7.3.1 п. 7.3, п.п. 7.4.1, п.п. 7.4.5 п. 7.4, п.п. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 Закону України «П ро податок на додану вартіст ь» від 03.04.1997 №168/97-ВР із змінами та доповненнями, а саме: суми под атку на додану вартість в роз мірі 58349383,00 грн., віднесені до скл аду податкового кредиту, та в розмірі 58579508,00 грн., віднесені д о складу податкових зобов'яз ань підлягають коригуванню в частині визнання відсутност і об'єкта оподаткування, внас лідок чого завищено податок на додану вартість в періоді , що перевірявся, на загальну с уму 248196 грн., тобто за результат ами перевірки ПП «Стратос-Тр анзит» виключено право на фо рмування податкового кредит у та податкових зобов' язань .
У зв'язку з відсутністю об'є кта оподаткування (завищення податкових зобов'язань) пода ткове повідомлення-рішення н е приймалося. Коригування су м податкових зобов'язань в ро змірі 58579508,00 грн. та податковог о кредиту в розмірі 58349383,00 грн. в несено до Системи автоматизо ваного співставлення в розрі зі контрагентів на рівні ДПА України.
Позивач зазначає, що ПП «Стр атос-Транзит» було завищено податкові зобов'язання в роз мірі 58579508,00 грн. Згідно з Законом України «Про порядок погаше ння зобов'язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондам и» №2181-II від 21.12.2000р. (із змінами т а доповненнями) та Наказом ДП А України «Про затвердження Порядку направлення органам и державної податкової служб и України податкових повідом лень платникам податків та р ішень про застосування штраф них (фінансових) санкцій» № 253 в ід 21.06.2001р. не передбачено склада ння податкового повідомленн я-рішення при завищенні пода ткових зобов'язань платників податків.
З урахуванням викладеного , ДПІ вважає, що на даний час ві дсутні законні підставі для відновлення ПП «Стратос-тран зит» суми податкового зобов' язання з податку на додану ва ртість за період з 01.09.2008 по 31.03.2010 в сумі 58 578 508 грн. та суми податков ого кредиту за період з 1.09.2008 по 31.03.2010 в сумі 58 349 383 грн.
Крім того, зазначив, що ПП «С тратос-Транзит» скористало ся своїм законним правом, а саме у жовтні 2010 зверн улось з адміністративним по зовом про визнання неправомі рними дій та скасування ріше ння, але у процесі судового п ровадження по зазначеній спр аві ПП «Стратос-Транзит» зая вило клопотання про залишенн я адміністративного позову без розгляду. Ухвалою Луганс ького окружного адміністрат ивного суду від 24.11.2010 №2а-7644/10/1270 поз овну заяву ПП «Стратос-Транз ит» залишено без розгляду.
З урахуванням вищевикладе ного, позивач просить суд виз нати недійсним та скасувати припис прокурора м. Луганськ а від 27.01.11 № 07/261вих «Про усунення порушень закону про державн у податкову службу в України ».
Представники позивача у су довому засіданні позовні вим оги підтримали у повному обс язі, надали пояснення, аналог ічні зазначеним у позові, про сили задовольнити позов у по вному обсязі.
Представник відповідача у судове засідання не з'явився , про час та місце слухання спр ави повідомлений належним чи ном, заявою від 16.03.2011 зазначив, щ о припис складено відповідно до вимог Закону України «Про прокуратур» та просив розгл янути справу без його участі .
Заслухавши пояснення пред ставників позивача, перевіри вши матеріали справи, розгля нувши справу в межах заявлен их позовних вимог і наданих с торонами доказів, оцінивши д окази відповідно до вимог ст .ст.69-72 КАС України, суд прийшов до такого.
Згідно із ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративног о судочинства є захист прав, с вобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юриди чних осіб у сфері публічно-пр авових відносин від порушень з боку органів державної вла ди, органів місцевого самовр ядування, їхніх посадових і с лужбових осіб, інших суб'єкті в при здійсненні ними владни х управлінських функцій на о снові законодавства, в тому ч ислі на виконання делеговани х повноважень, шляхом справе дливого, неупередженого та с воєчасного розгляду адмініс тративних справ.
У справах щодо оскарження р ішень, дій чи бездіяльності с уб'єктів владних повноважень адміністративні суди відпов ідно до вимог ч.3 ст.2 КАС Україн и перевіряють, чи прийняті (вч инені) вони: на підставі, у меж ах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використ анням повноваження з метою, з якою це повноваження надано ; обґрунтовано, тобто з урахув анням усіх обставин, що мають значення для прийняття ріше ння (вчинення дії); безсторонн ьо (неупереджено); добросовіс но; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед зак оном, запобігаючи несправедл ивій дискримінації; пропорці йно, зокрема з дотриманням не обхідного балансу між будь-я кими несприятливими наслідк ами для прав, свобод та інтере сів особи і цілями, на досягне ння яких спрямоване це рішен ня (дія); з урахуванням права о соби на участь у процесі прий няття рішення; своєчасно, тоб то протягом розумного строку .
Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством. Органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та Закона ми України.
Відповідно до вимог Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого вирішує справи відповід но до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язко вість яких надана Верховною Радою України та застосовує інші нормативно-правові акти , прийняті відповідним орган ом на підставі, у межах повнов ажень та у спосіб, передбачен і Конституцією та законами У країни.
Згідно із ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довес ти ті обставини, на яких ґрунт уються її вимоги та заперече ння, крім випадків, встановле них статтею 72 цього Кодексу.
В адміністративних справа х про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкт а владних повноважень обов'я зок щодо доказування правомі рності свого рішення, дії чи б ездіяльності відповідно до ч .2 ст.71 КАС України покладаєтьс я на відповідача, якщо він зап еречує проти адміністративн ого позову.
Повноваження органів прок уратури визначені Законом Ук раїни «Про прокуратуру» № 1789 від 05.11.1991 року (далі - Закон № 1789) .
Статтею 1 цього Закону перед бачено, що прокурорський наг ляд за додержанням і правиль ним застосуванням законів Ка бінетом Міністрів України, м іністерствами та іншими цент ральними органами виконавчо ї влади, органами державного і господарського управління та контролю, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими Радами, їх виконав чими органами, військовими ч астинами, політичними партія ми, громадськими організація ми, масовими рухами, підприєм ствами, установами і організ аціями, незалежно від форм вл асності, підпорядкованості т а приналежності, посадовими особами та громадянами здійс нюється Генеральним прокуро ром України і підпорядковани ми йому прокурорами.
У відповідності до ст. 19 Зако ну № 1789 предметом нагляду за до держанням і застосуванням за конів, у тому числі є відповід ність актів, які видаються вс іма органами, підприємствами , установами, організаціями т а посадовими особами, вимога м Конституції України та чин ним законам, додержання зако нів, що стосуються економічн их відносин.
Перевірка виконання закон ів проводиться за заявами та іншими повідомленнями про п орушення законності, що вима гають прокурорського реагув ання, а за наявності приводів - також з власної ініціативи п рокурора. Прокуратура не під міняє органи відомчого управ ління та контролю і не втруча ється у господарську діяльні сть, якщо така діяльність не с уперечить чинному законодав ству.
Повноваження прокурора що до нагляду за додержанням і з астосуванням законів передб ачені ст. 20 цього Закону. При ви явленні порушень закону прок урор або його заступник у меж ах своєї компетенції має пра во, у тому числі, давати припис и про усунення очевидних пор ушень закону.
Згідно до ст. 22 Закону № 1789 пис ьмовий припис про усунення п орушень закону вноситься про курором, його заступником ор гану чи посадовій особі, які допустили порушення, або вищ естоящому у порядку підпоря дкованості органу чи посадов ій особі, які правомочні усун ути порушення.
Письмовий припис вноситьс я у випадках, коли порушення закону має очевидний характе р і може завдати істотної шк оди інтересам держави, підпр иємства, установи, організац ії, а також громадянам, якщо н е буде негайно усунуто. Припи с підлягає негайному виконан ню, про що повідомляється про курору. Орган чи посадова осо ба можуть оскаржити припис в ищестоящому прокурору, який зобов'язаний розглянути скар гу протягом десяти днів, або до суду.
Згідно до ст. 25 Закону Україн и «Про прокуратуру» в припис і прокурора обов'язково зазн ачається, ким і яке положення закону порушено, в чому поляг ає порушення та, що і в який ст рок посадова особа або орган мають вжити до його усунення .
З матеріалів справи вбачає ться, що прокуратурою м.Луган ська була проведена перевірк а за зверненням директора пр иватного підприємства «Стра тос-Транзит», код ЄДРПОУ 36073272 ОСОБА_3 щодо проведеної пер евірки старшим державним под атковим ревізором-інспектор ом, інспектором податкової с лужби II відділу перевірок пла тників податків управління п одаткового контролю юридичн их осіб ДПІ в Артемівському р айоні м.Луганська Сердюков им Сергієм Олександровичем , за яким складено акт невиїзн ої документальної перевірки №190/2300/36073272 від 05.05.2010 з питань правом ірності нарахування податку на додану вартість за період з 01.09.2008 по 31.03.2010.
За результатами перевірки прокурором м.Луганська Рєд іним І.А. було винесено прип ис від 27.01.11 № 07/261 вих. «Про усуненн я порушень закону про держав ну податкову службу в Україн і», яким зобов' язано ДПІ в Ар темівському районі у м.Луган ську негайно вжити вичерпних заходів до усунення порушен ь вимог Закону України «Про д ержавну податкову службу в У країні» та відновити ПП «Стр атос-Транзит» суми податково го зобов' язання з податку н а додану вартість за період з 01.09.2008 по 31.03.2010 в сумі 58579508 грн. та суми податкового кредиту за пері од з 01.09.2008 по 31.03.3010 в сумі 58349383 грн. (а.с . 7-10).
У приписі зазначено, що «нас тупного часу старшим державн им податковим ревізором-інсп ектором відділу перевірок пл атників податків управління контролю юридичних осіб ДПІ в Артемівському районі м.Луг анська Сердюковим С.О. пов ідомлення рішення до ПП «Стр атос-Транзит» спрямовано не було».
Правовою підставою для при йняття такого заходу прокуро рського реагування визначен о Закон України від 04 грудня 1990 року №509-ХП «Про державну пода ткову службу в Україні», Зако н України «Про податок на дод ану вартість» № 168/97- ВР від 03.04.1997, а також Закон України «Про пор ядок погашення зобов'язань п латників податків перед бюдж етами та державними цільови ми фондами» №2181-II від 21.12.2000.
Відповідно до ст. 2 Закону Ук раїни «Про державну податков у службу в Україні», на органи державної податкової служби покладено обов' язки щодо з дійснення контролю за додерж анням податкового законодав ства.
Згідно ст. ст. 10, 11 зазначеного Закону, до компетенції держа вних податкових інспекцій ві днесено забезпечення обліку платників податків, контрол ь за своєчасністю подання пл атниками податків бухгалтер ських звітів і балансів, пода ткових декларацій, розрахунк ів та інших документів, пов' язаних з обчисленням податкі в, функцій щодо перевірки дос товірності цих документів ст осовно правильності визначе ння об' єктів оподаткування і обчислення податків.
Спеціальним законом з пита нь оподаткування, який устан овлює порядок погашення зобо в'язань юридичних або фізичн их осіб перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами з податків із борів (обов'язков их платежів), включаючи збір н а обов'язкове державне пенсі йне страхування та внески на загальнообов'язкове державн е соціальне страхування, нар ахування і сплати пені та штр афних санкцій, що застосовую ться до платників податків к онтролюючими органами, у том у числі за порушення у сфері з овнішньоекономічної діяльн ості, та визначає процедуру о скарження дій органів стягне ння є Закон України «Про поря док погашення зобов'язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовим и фондами» №2181-II від 21.12.2000 (далі З акон №2181).
Відповідно до п.1.9 ст.1 Закону №2181, податкове повідомлення - письмове повідомлення контр олюючого органу про обов' яз ок платника податків сплатит и суму податкового зобов' яз ання, визначену контролюючим органом у випадках, передбач ених законом.
Судом встановлено, що 05.05.2010 ДП І в Артемівському районі у м.Л уганську на підставі п.1 статт і 11 Закону України «Про держав ну податкову службу в Україн і» була проведена невиїзна д окументальна перевірка ПП «С тратос-Транзит» з питань пра вомірності нарахування пода тку на додану вартість за пер іод з 01.09.08 по 31.03.10.
За результатами перевір ки складено акт №190/2300/36073272 ві д 05.05.2010. Перевіркою встановлен і порушення ч. 2 ст. 228, ст. 216 ЦК Укр аїни, п.п. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3, п. 4.1 ст. 4, п.п. 7.3.1 п . 7.3, п.п. 7.4.1, п.п. 7.4.5 п. 7.4, п.п. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 За кону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997 №168/97-В Р із змінами та доповненнями , а саме суми податку на додану вартість в розмірі 58349383,00 грн., ві днесені до складу податковог о кредиту, та в розмірі 58579508,00 грн ., віднесені до складу податко вих зобов'язань підлягають к оригуванню в частині визнанн я відсутності об'єкта оподат кування, внаслідок чого зави щено податок на додану варті сть в періоді, що перевірявся , на загальну суму 248196 грн. Отже, за результатами перевірки ПП «Стратос-Транзит» виключено право на формування податко вого кредиту та податкових з обов' язань (а.с. 11-20).
ДПІ в Артемівському районі у м. Луганську від Ленінсько ї МДШ у м. Луганську отримано а кти невиїзних документальни х перевірок ТОВ «Термінал-А» (код 36253203), ТОВ «Бровада-М» (код 36323 447), ТОВ «ТПФ «Відаркет» (код 35937575) , по яким виявлено господарсь кі операції не підтверджені стосовно врахування реально го часу здійснення операцій, місцезнаходження майна, ная вності трудових ресурсів, ви робничо-складських приміщен ь та іншого майна, які економі чно необхідні для виконання постачання або здійснення ді яльності.
На виконання п. 5.8. «Примірног о порядку про організацію вз аємодії органів державної по даткової служби при опрацюва нні розшифровок податкових з обов'язань та податкового кр едиту з податку додатку на до дану вартість в розрізі конт рагентів», затвердженого Нак азом ДПА України №266 від 18.04.2008р. т а врахування в роботі актів д окументальних перевірок про ведених Ленінською МПДІ у м. Л уганську, ДПІ в Артемівськом у районі у м. Луганську було пр оведено наступні заходи.
На підставі п.1, п.4 ст. 11 Закону України «Про державну подат кову службу в Україні», ДПІ в А ртемівському районі у м.Луга нську надіслано засобами пош тового зв'язку запити до ПП «С тратос-Транзит» щодо надання пояснень та їх документальн ого підтвердження з питань відносин з ТОВ «Термінал-А », ТОВ Компанія «Бровада-М», ТО В «ТПФ «Відаркет» (а.с. 26-27), на що отримано відповідь, згідно я кої було відмовлено в наданн і будь-яких документів стосо вно взаємовідносин з ТОВ «Те рмінал-А», ТОВ «Компанія «Бро вада-М» та ТОВ «ТПФ «Відаркет » (а.с. 29-30).
На підставі п. 3 ч. 6 ст. 11-1 Закону України «Про державну подат кову службу в Україні», згідн о наказу ДПІ «Про проведення позапланової виїзної переві рки ПП «Стратос-Транзит» (код за ЄДРПОУ 36073272), та направлення фахівцями відділу перевірок ризикових операцій управлін ня податкового контролю юрид ичних осіб ДПІ (а.с. 31-32) здійснен о вихід за юридичною адресою ПП «Стратос-Транзит» м.Луган ськ, вул.Прикордонна, б.73-А. В ре зультаті проведених заходів не встановлено місцезнаходж ення ПП «Стратос-Транзит», пр о що складено акт про відсутн ість за місцезнаходженням (а .с. 33).
На підставі п.1 статті 11 Зако ну України «Про державну под аткову службу в Україні», ДПІ в Артемівському районі пров едена невиїзна документальн а перевірка ПП «Стратос-Тран зит» з питань правомірності нарахування податку на дода ну вартість за період з 01.09.08 по 3 1.03.10. За результатами перевірки складено акт №190/2300/36073272 від 05.05.2010. Пе ревіркою встановлено відсут ність необхідних умов для ре зультатів відповідної госпо дарської, економічної діяльн ості, технічного персоналу, о сновних фондів, виробничих а ктивів і транспортних засобі в, відсутність поставок това рів.
У зв'язку з відсутністю об'є кта оподаткування (завищення податкових зобов'язань) пода ткове повідомлення-рішення Д ПІ в Артемівському районі у м .Луганську не приймалося. Кор игування сум податкових зобо в'язань в розмірі 58579508,00 грн. та п одаткового кредиту в розмірі 58349383,00 грн. внесено до Системи а втоматизованого співставле ння в розрізі контрагентів н а рівні ДПА України.
Для підписання акта переві рки позивачем надіслано засо бами поштового зв'язку запро шення посадовим особам ПП «С тратос-Транзит» (а.с. 34).
Як вбачається з акту ДПІ в А ртемівському районі у м.Луга нську №4 від 05.05.2010, для підписанн я невиїзної документальної п еревірки директор ПП «Страто с-Транзит» не з' явився (а.с. 35), у зв' язку із чим акт перевір ки було надіслано для підпис ання засобами поштового зв'я зку 06.05.2010.
14.05.2010 акт повернуто до ДПІ в Ар темівському районі у м.Луган ську без підпису із заперече ннями до нього (а.с.36-37). За резуль татами розгляду заперечень Д ПІ в Артемівському районі у м .Луганську висновки, викладе ні в акті перевірки залишено без перегляду, та 19.05.2010 засобам и поштового зв'язку вдруге на діслано для підписання акт п еревірки з письмовою відпові ддю на заперечення (а.с. 38-39).
Акт №190/2300/36073272 від 05.05.2010 про рез ультати невиїзної документ альної перевірки з питань пр авомірності нарахування под атку на додану вартість за пе ріод з 01.09.08 по 31.03.10 було направлен о для врахування в роботі до Д ПС України, згідно з п. 5.8. «Прим ірного порядку про організа цію взаємодії органів держ авної податкової служби пр и опрацюванні розшифровок п одаткових зобов'язань та под аткового кредиту з податку н а додану вартість в розрізі к онтрагентів», затвердженого Наказом ДПА України №266 від 18.04.2 008.
Оскільки, ПП «Стратос-Транз ит» було завищено податкові зобов'язання в розмірі 58579508,00 гр н., відповідно до норм Закону У країни «Про порядок погашенн я зобов'язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами» №2181- II та Наказом ДПА України « Про затвердження Порядку нап равлення органами державної податкової служби України п одаткових повідомлень платн икам податків та рішень про з астосування штрафних (фінанс ових) санкцій» № 253 від 21.06.2001, не пе редбачено складання податко вого повідомлення-рішення пр и завищенні податкових зобов 'язань платників податків. То му суд вважає безпідставними висновки припису прокурора м.Луганська щодо порушення і нспектором Сердюковим С.О. ви мог законодавства щодо не сп рямування на адресу ПП «Стра тос-Транзит» податкового пов ідомлення-рішення за наслідк ами проведеної перевірки.
Крім того, суд враховує ту о бставину, що процедура оскар ження дій органів стягнення, в даному випадку ДПІ в Артемі вському районі у м.Луганську визначена Законом №2181. Зокрем а, відповідно до норм вказано го закону, платник податків м ає право звернутися із скарг ою на рішення контролюючого органу, що суперечить законо давству з питань оподаткуван ня або виходить за межі його к омпетенції, безпосередньо до контролюючого органу або до суду.
Як вбачається із матеріалі в справи, ПП «Стратос- Транзит » скористалося своїм закон ним правом оскарження дій к онтролюючого органу та у жо втні 2010 звернулось з адмін істративним позовом про визн ання неправомірними дій та с касування рішення. Однак, ухв алою Луганського окружного а дміністративного суду від 24.11 .2010 у справі №2а-7644/10/1270, адміністра тивний позов ПП «Стратос-Тра нзит» залишено без розгляду, у зв' язку із відкликанням п озовної заяви.
Оскаржуваний припис не міс тить інформації щодо усуненн я яких саме порушень Закону У країни «Про державну податко ву службу в Україні» необхід но вжити позивачу та, в який ст рок.
Таким чином, суд вважає, що в ідповідачем при прийняті при пису №07/261 від 27.01.2011 було допущено порушення норм законодавств а, що регулює питання оподатк ування, і як наслідок є безпід ставним зобов' язання позив ача вжити заходи щодо усунен ня виявлених порушень.
На підставі ч.3 ст.160 Кодексу а дміністративного судочинст ва України у судовому засіда нні 17 березня 2011 року проголоше но вступну та резолютивну ча стини постанови. Складення п останови у повному обсязі ві дкладено на 22 березня 2011 року, п ро що згідно вимог ст.167 КАС Укр аїни повідомлено після прого лошення вступної та резолюти вної частин постанови у судо вому засіданні.
На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 2, 9, 71, 87, 94, 158-163, 167, 254 Коде ксу адміністративного судоч инства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний поз ов Державної податкової інс пекції в Артемівському район і у м.Луганську до прокуратур и м.Луганська про визнання не дійсним та скасування припис у прокурора м.Луганська, задо вольнити.
Визнати недійсним та скасу вати припис прокурора м.Луга нська від 27.01.2011 №07/261 «Про усуненн я порушень закону про держав ну податкову службу в Україн і».
Постанова суду першо ї інстанції набирає законної сили після закінчення строк у подання апеляційної скарг и, встановленого Кодексом ад міністративного судочинств а України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання ап еляційної скарги судове ріше ння, якщо його не скасовано, на бирає законної сили після по вернення апеляційної скарги , відмови у відкритті апеляці йного провадження або набран ня законної сили рішенням за наслідками апеляційного про вадження.
Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до суду апе ляційної інстанції.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодекс у, а також прийняття постанов и у письмовому провадженні а пеляційна скарга подається п ротягом десяти днів з дня отр имання копії постанови.
Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 цього Кодекс у, було повідомлено про можли вість отримання копії постан ови суду безпосередньо в суд і, то десятиденний строк на ап еляційне оскарження постано ви суду обчислюється з насту пного дня після закінчення п ' ятиденного строку з момент у отримання суб' єктом владн их повноважень повідомлення про можливість отримання ко пії постанови суду.
Повний текст постанови скл адено та підписано 22 березня 2 011 року.
Суддя К.Є. Петросян
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.03.2011 |
Оприлюднено | 01.04.2011 |
Номер документу | 14424192 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
К.Є. Петросян
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні