Ухвала
від 10.03.2011 по справі 3/214
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА



 

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  міста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б     тел. 284-18-98

УХВАЛА

Справа №  3/214

10.03.11

За позовом   Приватного підприємства «Трансбуд»

До                    Управління приватизації комунального майна району Солом‘янської районної у

                      місті Києві державної адміністрації

Про                      зобов’язання здійснити заходи щодо приватизації

Суддя Сівакова В.В.

Представники сторін:

Від позивача        Педан О.Т. –по дов. № б/н від 09.03.2011

Від відповідача    не з‘явився

СУТЬ СПОРУ :

Рішенням Господарського суду міста Києва № 3/214 від 01.07.2008 повністю задоволенні позовні вимоги Приватного підприємства «Трансбуд» та зобов’язано Фонд приватизації комунального майна Солом’янського району міста Києва здійснити заходи щодо приватизації нежилого приміщення по вул. Борщагівській, 143-Б, літ. А в м. Києві, загальною площею 115,30 кв. м. в термін передбачений ст. 8 ЗУ «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)»; стягнуто з Фонду приватизації комунального майна Солом’янського району міста Києва   на користь Приватного підприємства «Трансбуд»85 грн. витрат по сплаті державного мита та 118 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.

14.07.2008 після набрання рішенням законної сили Господарським судом міста Києва були видані відповідні накази, зі строком пред‘явлення до виконання до 14.07.2011.

02.11.2010 позивач звернувся до господарського суду з заявою про видачу дублікату наказу Господарського суду міста Києва у справі № 3/214 від 14.07.2008, при цьому посилаючись на те, що виданий судом наказ позивачем був втрачений та до виконання не пред‘являвся, що підтверджується довідкою № 120 від 01.11.2010.

05.11.2010 позивачем подано заяву про уточнення, відповідно до якої просить видати дублікат наказу про зобов’язання Фонд приватизації комунального майна Солом’янського району міста Києва  здійснити заходи щодо приватизації нежилого приміщення по вул. Борщагівській, 143-Б, літ. А в м. Києві, загальною площею 115,30 кв. м. в термін передбачений ст. 8 ЗУ «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)».

Ухвалою Господарського суду міста Києва № 3/214 від 09.11.2010 заяву Приватного підприємства «Трансбуд»задоволено та видано дублікат наказу Господарського суду міста Києва у справі № 3/214 від 14.07.2008 про зобов’язання Фонд приватизації комунального майна Солом’янського району міста Києва  здійснити заходи щодо приватизації нежилого приміщення по вул. Борщагівській, 143-Б, літ. А в м. Києві, загальною площею 115,30 кв. м. в термін передбачений ст. 8 ЗУ «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)».

10.12.2010 на адресу суду надійшло подання Відділу державної виконавчої служби Солом‘янського районного управління юстиції у місті Києві № 123806 від 07.12.2010 про заміну сторони виконавчого провадження. Подання мотивовано тим, що на виконанні у відділі державної виконавчої служби знаходиться наказ-дублікат № 3/124, виданий 09.11.2010 Господарським судом міста Києва, про зобов'язання Фонд приватизації комунального майна Солом‘янського району міста Києва здійснити заходи щодо приватизації нежилого приміщення по вул. Борщагівській, 143-Б, літ. А в м. Києві, загальною площею 115,30 кв. м. в термін передбачений ст. 8 ЗУ «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)». Згідно з рішенням Солом‘янської районної у м. Києві ради XIV сесії V скликання від 19.12.2007 № 228 Фонд приватизації комунального майна Солом‘янського району м. Києва реорганізовано в Управління приватизації комунального майна Солом‘янської районної у м. Києві державної адміністрації. Вказане підтверджується листом Управління приватизації комунального майна Солом'янської районної у м. Києві державної адміністрації № 594 від 22.11.2010 та витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців № 7717167 від 03.12.2010.

Ухвалою Господарського суду міста Києва № 3/214 від 11.01.2011 здійснено правонаступництво відповідача - Фонду приватизації комунального майна Солом’янського району міста Києва замінивши його правонаступником Управлінням приватизації комунального майна району Солом‘янської районної у місті Києві державної адміністрації.

28.02.2011 голова комісії з припинення Управління приватизації комунального майна району Солом‘янської районної у місті Києві державної адміністрації звернувся до господарського суду з заявою про визнання наказу Господарського суду міста Києва у справі № 3/214 від 09.11.2010., виданого на виконання рішення  Господарського суду міста Києва № 3/214 від 01.07.2008 таким, що не підлягає виконанню.

Заява мотивована наступним.

09.11.2010 Господарським судом міста Києва видано наказ № 3/214 про примусове виконання рішення Господарського суду м. Києва від 01.07.2008 № 3/214, яке набрало законної сили 14.07.2008. Наказом зобов'язано Фонд приватизації комунального майна Солом'янського району міста Києва здійснити заходи щодо приватизації нежилого приміщення по вул. Борщагівській, 143-Б літ. А в м. Києві.

31.01.2011 до комісії з припинення Управління приватизації комунального майна району Солом'янської районної державної адміністрації надійшла Постанова відділу державної виконавчої служби Солом'янського районного управління юстиції у місті Києві про закінчення виконавчого провадження відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 37 Закону України «Про виконавче провадження» у зв'язку з тим, що Управління приватизації комунального майна району Солом'янської районної державної адміністрації знаходиться в стадії припинення.

Відповідно до ст. 65 Закону України «Про виконавче провадження» у випадку ліквідації  боржника - юридичної особи, виконавчий документ передається до ліквідаційної комісії для вирішення питання про подальший порядок виконання рішення у встановленому законодавством порядку.

Відповідно до ст. 117 Господарського процесуального кодексу України господарський суд, який видав наказ, може за заявою стягувана або боржника визнати наказ таким, що не підлягає виконанню.

Відповідно до рішення Київської міської ради від 09.09.2010 № 7/4819 «Про питання організації управління районами в місті Києві»з 31.10.2010 припинено шляхом ліквідації Солом'янську районну у м. Києві раду та виконавчий орган Солом'янську районну у м. Києві державну адміністрацію. Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.09.2010 №787 «Про організаційно-правові заходи, пов'язані з виконанням рішення Київської міської ради від 09.09.2010 №7/4819 «Про питання організації управління районами в м. Києві»з 31.10.2010 утворено комісію з припинення Солом‘янської районної у м. Києві ради та Солом‘янської районної у м. Києві державної адміністрації.

Відповідно до наказу голови комісії з припинення Солом‘янської районної у м. Києві державної адміністрації від 31.10.2010 № 6 «Про ліквідацію структурних підрозділів районної у м. Києві державної адміністрації, що мають статус юридичної особи»з 02.11.2010 утворено ліквідаційну комісію з припинення Управління приватизації комунального майна району Солом'янської районної у м. Києві державної адміністрації.

Відповідно до ч. 2 ст. 105 Цивільного кодексу України орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, призначає комісію з припинення юридичної особи (ліквідаційну комісію) та встановлює порядок і строки припинення юридичної особи.

Вищезазначеним наказом голови комісії з припинення Солом‘янської районної у                  м. Києві державної адміністрації від 31.10.2010 № 6 передбачено повноваження ліквідаційних комісій стосовно вжиття організаційно-правових заходів щодо припинення юридичної особи, що ліквідується Управління приватизації комунального майна району Солом'янської районної у м. Києві державної адміністрації.

Отже, з моменту призначення ліквідаційна комісія набуває повноваження щодо управління справами юридичної особи, які пов‘язані з припиненням юридичної особи.

Виконання функцій стосовно здійснення заходів щодо приватизації нежилого приміщення по вул. Борщагівській, 143-Б літ. А в м. Києві не передбачені в повноваженнях комісії з припинення Управління приватизації комунального майна району Солом‘янської районної у м. Києві державної адміністрації.

Ухвалою Господарського суду міста Києва № 3/214 від 02.03.2011 заяву  призначено до розгляду на 10.03.2011.

Позивачем в судовому засіданні 10.03.2011 подано письмові заперечення на заяву відповідача, в яких зазначає наступне. Відповідно до рішення Київської міської ради від 09.09.2010 № 7/4819 «Про питання організації управління районами в місті Києві»з 31.10.2010 припинено шляхом ліквідації Солом‘янську районну у м. Києві раду та виконавчий орган Солом'янську районну у м. Києві державну адміністрацію. Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.09.2010 № 787 «Про організаційно-правові заходи, пов‘язані з виконанням рішення Київської міської ради від 09.09.2010 № 7/4819 «Про питання організації управління районами в м. Києві»з 31.10.2010 утворено комісію з припинення Солом‘янської районної у м. Києві та Солом‘янської районної у м. Києві державної адміністрації. Відповідно до ч. 3 ст. 105 Цивільного кодексу України з моменту призначення комісії до неї переходять повноваження, щодо управління справами юридичної особи. Відповідно до ст. 65 Закону України «Про виконавче провадження»у випадку ліквідації боржника - юридичної особи виконавчий документ передається до ліквідаційної комісії для вирішення питання про подальший порядок виконання рішення у встановленому законодавством порядку. Таким чином позивач вважає, що ліквідаційній комісії нічого не заважає укласти договір купівлі-продажу нежитлового приміщення, розташованого за адресою: м. Київ, вул. Борщагівська 143 Б, літ. Л площею 115,3 кв. м. між ПП «Трансбуд»та Управління приватизації комунального майна району Солом‘янського району у місті Києві, і тим самим виконати наказ Господарського суду м. Києва у справі № 3/214 від 09.11.2010.

Відповідач в судове засідання не з‘явився.

Відповідно до ч. 3 ст. 117 Господарського процесуального кодексу України неявка стягувача і боржника  в судове засідання не є перешкодою для розгляду заяви.

Розглянувши подану заяву та заслухавши пояснення представника позивача, Господарський суд міста Києва відзначає

Рішенням Київської міської ради № 7/4819 від 09.09.2010 «Про питання організації управління районами в місті Києві»вирішено не утворювати районні у місті Києві ради та припинити з 31.10.2010 шляхом ліквідації районні в місті Києві ради, зокрема й Солом‘янську району у м. Києві раду та виконавчі органи рад, в тому числі Солом‘янську районну у м. Києві державну адміністрацію.

Пунктом 5 згаданого рішення виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) було доручено у 10-денний термін з дня набрання чинності цим рішенням утворити ліквідаційні комісії районних у місті Києві рад та виконавчих органів районних в місті Києві рад (районних в місті Києві державних адміністрацій) затвердивши їх персональний склад.

30.09.2010 Київською міською державною адміністрацією видано розпорядження  за № 787 «Про організаційно правові заходи, пов‘язані з виконанням рішення Київської міської ради від 09.09.2010 № 7/4819 «Про питання організації управління районами в місті Києві»(далі –розпорядження № 787).

Згідно п. 5 розпорядження № 787 доручено утворити з 31.10.2010 комісії з припинення, зокрема й Солом‘янської районної у місті Києві ради та Солом‘янської районної у місті Києві державної адміністрації.

Пунктом 8.1. розпорядження № 787 ліквідаційним комісіям встановлено строк до 01.05.2011 завершити заходи з ліквідації юридичних осіб, що ліквідуються.

Статтею 33 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців»(далі - Закон) встановлено, що юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Дата внесення до Єдиного державного реєстру запису про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації є датою державної реєстрації припинення юридичної особи (ст. 36 Закону).

Відповідно до ч. 5 ст. 111 Цивільного кодексу України, юридична особа є ліквідованою з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

Частина 2 ст. 104 Цивільного кодексу України встановлює, що юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

Пункт 7 ст. 59 Господарського кодексу України, визначає, що суб’єкт господарювання вважається ліквідованим з дня внесення до державного реєстру запису про припинення його діяльності.

Згідно п. 3 ст. 17 Закону в Єдиному державному реєстрі зокрема містяться такі відомості щодо органів державної влади і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб:

- дані про перебування юридичної особи в процесі припинення;

- дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, підстава для його внесення;

Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді витягу з Єдиного державного реєстру (ч. 2 ст. 20 Закону).

Доказів того, що в ЄДР містяться відомості про дату припинення Управління приватизації комунального майна району Солом‘янської районної у місті Києві державної адміністрації (код ЄДРПОУ 26315907) не подано.

Частиною 3 статті 105 Цивільного кодексу України визначено, що з моменту призначення комісії до неї переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Комісія виступає в суді від імені юридичної особи, яка припиняється.

Пунктом 9.1. розпорядження № 787 визначено, що з 31.10.2010 ліквідаційні комісії набувають всіх повноважень щодо прийняття кадрових, управлінських та розпорядчих рішень, розпорядження коштами та іншим майном, координації діяльності створених або підпорядкованих підприємств, установ, організацій та інших повноважень, які належали юридичним особам, що ліквідуються.

Отже не відповідають дійсності твердження заявника про те, що виконання функцій стосовно здійснення заходів щодо приватизації приміщень в повноваженнях ліквідаційної комісії відповідача не передбачені.

Частина 2 статті 117 Господарського процесуального кодексу України передбачає право суду вчинити такі процесуальні дії:

- виправити помилку, допущену при його оформленні або видачі наказу;

- визнати наказ таким, що не підлягає виконанню;

- стягнути на користь боржника безпідставно одержане стягувачем за наказом.

Зазначені процесуальні дії суд вчиняє за заявою боржника або стягувача.

Частина 4 статті Господарського процесуального кодексу України містить підстави визнання наказу таким, що не підлягає виконанню повністю або частково, за заявами стягувача або боржника, поданими в порядку зазначеної статті:

- якщо його видано помилково;

- якщо обов‘язок боржника відсутній повністю чи частково у зв‘язку з його припиненням добровільним виконанням боржником чи іншою особою або з інших причин.

Наведений перелік підстав є вичерпним.

Підстави вважати, що наказ суду, який заявник просить визнати таким, що не підлягає виконанню, видано помилково у суду відсутні.

Доказів того, що наказ  Господарського суду міста Києва № 3/214 від 09.11.2010 виконано повністю або частково, не подано.

Відповідно до ст. 115 Господарського процесуального кодексу України рішення, ухвали, постанови господарського суду, що набрали законної сили, є обов’язковими на всій території України.

Стаття 124 Конституції України встановлює, що судові рішення ухвалюються іменем України і є обов‘язковими до виконання на всій території України.

Оскільки відповідач не є таким, що припинився ліквідаційна комісія, яка є уповноваженою щодо управління справами відповідача не звільнена від обов‘язку виконати рішення суду.

Обов’язок доказування та подання доказів відповідно до ст. 33 Господарського процесуального кодексу України розподіляється між сторонами виходячи з того, хто посилається на певні юридичні факти, які обґрунтовують його вимоги та заперечення.

Це стосується заявника, який мав довести наявність тих обставин, на підставі яких він звернувся до суду з заявою.

Враховуючи наведене, заява не підлягає задоволенню в зв’язку з її необґрунтованістю та безпідставністю.

Керуючись  ст. ст. 86, 117 ГПК України, -

У Х В А Л И В:

В задоволенні заяви Комісії з припинення Управління приватизації комунального майна району Солом‘янської районної у місті Києві державної адміністрації про визнання наказу Господарського суду міста Києва № 3/214 від 09.11.2010 таким, що не підлягає виконанню відмовити.

Суддя

В.В.Сівакова

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення10.03.2011
Оприлюднено01.04.2011
Номер документу14426595
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —3/214

Ухвала від 05.08.2024

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ніколаєва Лариса Вікторівна

Ухвала від 10.07.2024

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ніколаєва Лариса Вікторівна

Ухвала від 13.08.2018

Господарське

Господарський суд Донецької області

Л.В. Ніколаєва

Ухвала від 13.08.2018

Господарське

Господарський суд Донецької області

Л.В. Ніколаєва

Ухвала від 01.08.2018

Господарське

Господарський суд Донецької області

Л.В. Ніколаєва

Ухвала від 04.01.2018

Господарське

Господарський суд Донецької області

Л.В. Ніколаєва

Ухвала від 26.12.2017

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Кротінова

Судовий наказ від 30.06.2016

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Кротінова

Ухвала від 07.06.2016

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Кротінова

Ухвала від 16.01.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні