Постанова
від 25.03.2011 по справі 2а-1858/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.1.5

ПОСТАНОВА

Іменем України

25 березня 2011 року Справа № 2а-1858/11/1270

Суддя Луганського о кружного адміністративного суду Чернявська Т.І., розгляну вши у м. Луганську у порядку ск ороченого провадження адмін істративну справу за позовом Ленінської міжрайонної держ авної податкової інспекції у м. Луганську до приватного ак ціонерного товариства „Вугл еприлад” про стягнення кошті в у сумі 52478,19 грн. в рахунок пога шення податкового боргу,

ВСТАНОВИВ:

02 березня 2011 року на ад ресу Луганського окружного а дміністративного суду наді йшов адміністративний позов Ленінської міжрайонної держ авної податкової інспекції у м. Луганську до приватног о акціонерного товариства «В углеприлад» про стягнення ко штів у сумі 52478,19 грн. в рахунок п огашення податкового боргу п о орендній платі за землю за п одатковими повідомленнями-р ішеннями від 26.10.2010 № 0005931520/0 та від 08. 12.2010 № 0008111520/0.

В обґрунтування позо вних вимог позивач зазначив таке.

Приватне акціонерне товар иство «Вуглеприлад» знаход иться на обліку в Ленінській міжрайонній державній подат ковій інспекції у м. Луганськ у як платник податків.

Приватне акціонерне товариство «Вуглеприлад» са мостійно податковий борг з о рендної плати за землю не спл атило, тому позивач просить с тягнути кошти за податковим боргом у судовому порядку, ос кільки відповідно до пункту 95.3 статті 95 Податкового кодекс у України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих тако го платника податків, здійсн юється за рішенням суду, яке н аправляється до виконання ор ганам державної податкової с лужби, у розмірі суми податко вого боргу або його частини.

Відповідач повідомлений н алежним чином про відкриття провадження у скороченому пр овадженні (арк. справи 23). У вста новлений судом строк відпові дачем подано заперечення на адміністративний позов (арк. справи 40), яке зареєстровано 24 березня 2011 року за вхідним реє страційним номером 11384. В запе реченнях на адміністративни й позов приватне акціонерне товариство «Вуглеприлад» за значило, що податкове повідо млення, не оскаржене в устано вленому законом порядку, сві дчить лише про узгодження гр ошового зобов' язання та не підтверджує факт наявності у відповідача своєчасно неспл аченого грошового зобов' яз ання (податкового боргу). На ду мку відповідача, документом, що засвідчує наявність пода ткового боргу, є лише податко ва вимога, однак в порушення н орм Податкового кодексу Укра їни позивач у позовній заяві від 28 лютого 2011 року не посилає ться на податкову вимогу, в до кументах доданих до адмініст ративного позову, податкова вимога також відсутня. Крім т ого, відповідач зазначив, що п одаткові зобов' язання, узго джені податковими повідомле ннями - рішеннями від 26.10.2010 № 0005931520/ 0 та від 08.12.2010 № 0008111520/0, були своєчасн о сплачені, у зв' язку з чим ос танній вважає, що податковий борг відсутній, а тому адміні стративний позов не підлягає задоволенню.

Розглянувши заперечення в ідповідача на адміністратив ний позов, суд прийшов до висн овку про можливість ухваленн я законного і обґрунтованого судового рішення без провед ення судового засідання та в иклику осіб, які беруть участ ь у справі, а тому справа у від повідності із частиною 4 стат ті 183-2 Кодексу адміністративн ого судочинства України розг лянута в порядку скороченого провадження одноособово, бе з проведення судового засіда ння та виклику осіб, які берут ь участь у справі.

Дослідивши матеріали спра ви, суд вважає, що позов підляг ає задоволенню повністю з та ких підстав.

Приватне акціонерне товар иство «Вуглеприлад» як платн ик податків знаходиться на о бліку в Ленінській міжрайонн ій державній податковій інсп екції у м. Луганську, про що св ідчить довідка про взяття на облік платника податків від 12 травня 2010 року № 509 (арк. справи 15).

Відповідно до статті 67 Конс титуції України кожен зобов' язаний сплачувати податки і збори, в порядку і розмірах, вс тановлених законом.

Відповідно до статті 1 Закон у України від 06 жовтня 1998 року № 161-ХІV „Про оренду землі” оренд а землі - це засноване на дого ворі строкове платне володін ня і користування земельною ділянкою, необхідною орендар еві для проведення підприємн ицької та інших видів діяльн ості.

Згідно статті 21 Закону Укра їни від 06 жовтня 1998 року № 161-ХІV „П ро оренду землі” орендна пла та за землю - це платіж, який ор ендар вносить орендодавцеві за користування земельною д ілянкою.

Розмір, форма і строки внес ення орендної плати за землю встановлюються за згодою ст орін у договорі оренди.

Статтею 2 Закону Укра їни від 03 липня 1992 року № 2535-ХІІ „П ро плату за землю” (який був чи нним на момент виникнення сп ірних правовідносин) передба чено, що плата за землю справл яється у вигляді земельного податку або орендної плати, щ о визначається залежно від г рошової оцінки земель.

Відповідно до частини 2 стат ті 5 Закону України від 03 липня 1992 року № 2535-XII «Про плату за земл ю» приватне акціонерне товар иство «Вуглеприлад» є суб'єк том плати за землю (платником ) на підставі договору оренди .

Податкове зобов' язання п о земельному податку, а також по орендній платі за землі де ржавної та комунальної власн ості, визначене у податковій декларації на поточний рік, в ідповідно до частини 1 статті 17 Закону України від 03 липня 1992 року № 2535-ХІІ «Про плату за земл ю» сплачується рівними частк ами власниками та землекорис тувачами земельних ділянок з а місцезнаходженням земельн ої ділянки за базовий податк овий (звітний) період, який дор івнює календарному місяцю, щ омісячно протягом 30 календар них днів, наступних за останн ім календарним днем звітного (податкового) місяця. Податко ве зобов' язання по земельно му податку, а також по орендні й платі за землі державної та комунальної власності, визн ачене у новій звітній податк овій декларації, у тому числі і за нововідведені земельні ділянки, сплачується власни ками та землекористувачами з емельних ділянок за місцезна ходженням земельної ділянки за базовий податковий (звітн ий) період, який дорівнює кале ндарному місяцю, щомісячно п ротягом 30 календарних днів, на ступних за останнім календар ним днем звітного (податково го) місяця.

Контроль за правильністю о бчислення і справляння земел ьного податку, а також орендн ої плати за земельні ділянки державної та комунальної вл асності здійснюється органа ми державної податкової служ би (стаття 27 Закону України ві д 03 липня 1992 року № 2535-XII «Про плат у за землю»).

Пунктами 1, 2, 3 частини 1 статті 9 Закону України від 25 червня 19 91 року № 1251-XII «Про систему опода ткування» (який був чинним на дату виникнення спірних пра вовідносин) передбачені обов ' язки платників податків і зборів (обов' язкових платеж ів), а саме: вести бухгалтерськ ий облік, складати звітність про фінансово-господарську діяльність і забезпечувати ї ї зберігання у терміни, встан овлені законами, подавати до державних податкових органі в та інших державних органів відповідно до законів декла рації, бухгалтерську звітніс ть та інші документи і відомо сті, пов' язані з обчислення м і сплатою податків і зборів (обов' язкових платежів); спл ачувати належні суми податкі в і зборів (обов' язкових пла тежів) у встановлені законам и терміни.

Порядок, строки та умови над ання декларацій та фінансово ї звітності встановлені спец іальним податковим законода вством.

Згідно із статтею 16 Податко вого кодексу України платник податків зобов'язаний: вести в установленому порядку обл ік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обч ислення і сплати податків та зборів (підпункт 16.1.2 пункту 16.1 с татті 16); подавати до контролю ючих органів у порядку, встан овленому податковим та митни м законодавством, декларації , звітність та інші документи , пов'язані з обчисленням і спл атою податків та зборів (підп ункт 16.1.3 пункту 16.1 статті 16); спла чувати податки та збори в стр оки та у розмірах, встановлен их цим Кодексом та законами з питань митної справи (підпун кт 16.1.4 пункту 16.1 статті 16).

Відповідно до статті 20 Пода ткового кодексу України орга ни державної податкової служ би мають право визначати у ви значених цим Кодексом випадк ах суми податкових та грошов их зобов'язань платників под атків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); за стосовувати до платників под атків фінансові (штрафні) сан кції, стягувати до бюджетів т а державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та /або податкового боргу у випа дках, порядку та розмірі, вста новлених цим Кодексом, стягу вати суми простроченої забор гованості суб'єкта господарю вання перед державою (Автоно мною Республікою Крим чи тер иторіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залучен им державою (Автономною Респ ублікою Крим чи територіальн ою громадою міста) або під дер жавну (місцеву) гарантію, а так ож за кредитом з бюджету в пор ядку, визначеному цим Кодекс ом (підпункт 20.1.28 пункту 20.1); зверт атися до суду щодо стягнення коштів платника податків, як ий має податковий борг, з раху нків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму пода ткового боргу або його части ни (пункт 20.1.18 пункту 20.1).

До набрання чинності Подат ковим кодексом України спеці альним законом з питань опод аткування, який установлював порядок погашення зобов' яз ань юридичних або фізичних о сіб перед бюджетами та держа вними цільовими фондами з по датків і зборів (обов' язков их платежів), включаючи збір н а обов' язкове державне пенс ійне страхування та внески н а загальнообов' язкове держ авне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосо вуються до платників податкі в контролюючими органами, у т ому числі за порушення у сфер і зовнішньоекономічної діял ьності, та визначав процедур у оскарження дій органів стя гнення, був Закон України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами».

Відповідно до вимог підпун кту 17.1.7 пункту 17.1 статті 17 Закону України від 21 грудня 2000 року № 21 81-III «Про порядок погашення зоб ов' язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами» у раз і коли платник податків не сп лачує узгоджену суму податко вого зобов'язання протягом г раничних строків, визначених цим Законом, такий платник по датку зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарн их днів, наступних за останні м днем граничного строку спл ати узгодженої суми податков ого зобов'язання, - у розмірі д есяти відсотків погашеної су ми податкового боргу;

- при затримці від 31 до 90 кален дарних днів включно, наступн их за останнім днем гранично го строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язанн я, - у розмірі двадцяти відсотк ів погашеної суми податковог о боргу;

- при затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої су ми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотк ів погашеної суми податковог о боргу.

Відповідно до вимог пункту 17.1 статті 17 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами» штрафні санкції (шт рафи) за порушення податково го законодавства накладають ся на платника податків у роз мірах, визначених цією статт ею, контролюючими органами, а у випадку, передбаченому пун ктом 17.2 цієї статті, самостійн о нараховуються та сплачують ся платником податків.

За несплату протягом грани чних строків узгодженої суми податкового зобов' язання з орендної плати за землю до п риватного акціонерного това риства „Вуглеприлад” у відпо відності із підпунктом 17.1.7 пун кту 17.1 статті 17 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про по рядок погашення зобов' язан ь платників податків перед б юджетами та державними цільо вими фондами» Ленінською між районною державною податков ою інспекцією у м. Луганську з астосовано штрафні (фінансов і) санкції, а саме:

- податковим повідомленням - рішенням від 26 жовтня 2010 рок у № 0005931520/0 з орендної плати за зем лю в сумі 39878,71 грн. на підставі а кта перевірки від 18 жовтня 2010 р оку № 593/152-214 (арк. справи 13, 14);

- податковим повідомленням - рішенням від 08 грудня 2010 рок у № 0008111520/0 з орендної плати за зем лю в сумі 12599,48 грн. на підставі а кта перевірки від 29 листопада 2010 року № 811/152-214 (арк. справи 10, 11).

Згідно повідомлень про вру чення поштового відправленн я податкові повідомлення-ріш ення від 26 жовтня 2010 року № 0005931520/0 т а від 08 грудня 2010 року № 0008111520/0 отри мані відповідачем відповідн о 01 листопада 2010 року та 13 грудня 2010 року (арк. справи 9 на звороті , 12).

Відповідно до підпункту 5.2.1 п ункту 5.2 статті 5 Закону Україн и від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про п орядок погашення зобов' яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами» податкове зоб ов'язання платника податків, нараховане контролюючим орг аном відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вваж ається узгодженим у день отр имання платником податків по даткового повідомлення, за в инятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.

Згідно із підпунктом 5.2.2 пунк ту 5.2 статті 5 Закону України ві д 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про поря док погашення зобов' язань п латників податків перед бюдж етами та державними цільовим и фондами» у разі коли платни к податків вважає, що контрол юючий орган невірно визначив суму податкового зобов'язан ня або прийняв будь-яке інше р ішення, що суперечить законо давству з питань оподаткуван ня або виходить за межі його к омпетенції, встановленої зак оном, такий платник податків має право звернутися до конт ролюючого органу із скаргою про перегляд цього рішення, я ка подається у письмовій фор мі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які платник податк ів вважає за потрібне надати .

Абзацом 6 підпункту 5.2.4 пункт у 5.2 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами» регламентовано, що день закінчення процедури а дміністративного оскарженн я вважається днем узгодження податкового зобов'язання пл атника податків. При звернен ні платника податків до суду з позовом щодо визнання неді йсним рішення контролюючого органу податкове зобов'язан ня вважається неузгодженим д о розгляду судом справи по су ті та прийняття відповідного рішення.

Податкові повідомле ння - рішення Ленінської мі жрайонної державної податко вої інспекції у м. Луганську в ід 26 жовтня 2010 року № 0005931520/0 та від 0 8 грудня 2010 року № 0008111520/0 відповіда ч ні в адміністративному, ні в судовому порядку не оскаржу вав, тому визначені ними пода ткові зобов' язання згідно і з підпунктом 5.2.1 пункту 5.2 статт і 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погаш ення зобов' язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и» вважаються узгодженими у день отримання платником под атків податкових повідомлен ь-рішень.

В порушення вимог підпункт у 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону Ук раїни від 21 грудня 2000 року № 2181-III « Про порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами» сума штраф них (фінансових) санкцій прот ягом десяти календарних днів від дня отримання відповідн их податкових повідомлень-рі шень відповідачем не сплачен а.

Відповідно до статті 6 Закон у України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зо бов' язань платників податк ів перед бюджетами та держав ними цільовими фондами» у ра зі коли платник податків не с плачує узгоджену суму податк ового зобов' язання в устано влені строки, податковий орг ан надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

Податкові вимоги також над силаються платникам податкі в, які самостійно подали пода ткові декларації, але не пога сили суму податкових зобов' язань у встановлені законом строки, без попереднього нап равлення (вручення) податков ого повідомлення.

Податкові вимоги надсилаю ться:

а) перша податкова вимога - н е раніше першого робочого дн я після закінчення граничног о строку сплати узгодженої с уми податкового зобов' язан ня. Перша податкова вимога мі стить повідомлення про факт узгодження податкового зобо в' язання та виникнення прав а податкової застави на акти ви платника податків, обов' язок погасити суму податково го боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;

б) друга податкова вимога - н е раніше тридцятого календар ного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення пл атником податків суми податк ового боргу у встановлені ст роки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, вик ладених у першій податковій вимозі, може містити повідом лення про дату та час проведе ння опису активів платника п одатків, що перебувають у под атковій заставі, а також про д ату та час проведення публіч них торгів з їх продажу.

На виконання вищезазначен их положень Закону України в ід 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про по рядок погашення зобов' язан ь платників податків перед б юджетами та державними цільо вими фондами» Ленінською між районною державною податков ою інспекцією у м. Луганську п риватному акціонерному това риству „Вуглеприлад” було на діслано першу податкову вимо гу від 07 липня 2009 року № 1/1925 та дру гу податкову вимогу від 22 люто го 2010 року № 2/380 (арк. справи 7, 8).

Відповідно до підпункту 10.1.1 пункту 10.1 статті 10 Закону Украї ни від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов' яз ань платників податків перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами» у разі коли і нші, передбачені цим Законом , заходи з погашення податков ого боргу не дали позитивног о результату, податковий орг ан здійснює за платника пода тків та на користь держави за ходи щодо залучення додатков их джерел погашення суми под аткового боргу шляхом стягне ння коштів, які перебувають у його власності, а за їх недост атності - шляхом продажу інши х активів такого платника по датків.

Стягнення коштів та продаж інших активів платника пода тків провадяться не раніше т ридцятого календарного дня з моменту надіслання йому дру гої податкової вимоги.

Стягнення безготівкових к оштів здійснюється шляхом на діслання банку (банкам), обслу говуючому платника податків , платіжної вимоги на суму под аткового боргу або його част ини, а при стягненні готівков их коштів - у порядку, визначе ному Кабінетом Міністрів Укр аїни. Продаж інших активів зд ійснюється на підставі рішен ня податкового органу, підпи саного його керівником та ск ріпленого гербовою печаткою податкового органу.

02 квітня 2010 року Ленінською м іжрайонною державною податк овою інспекцією у м. Луганськ у відносно приватного акціон ерного товариства „Вуглепри лад” прийнято рішення № 18 про стягнення коштів та продаж і нших активів платника податк ів в рахунок погашення його п одаткового боргу (арк. справи 6).

Але зазначені заходи не при звели до погашення податково го боргу відповідача.

Пунктом 95.1 статті 95 Податков ого кодексу України регламен товано, що орган державної по даткової служби здійснює за платника податків і на корис ть держави заходи щодо погаш ення податкового боргу таког о платника податків шляхом с тягнення коштів, які перебув ають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом про дажу майна такого платника п одатків, яке перебуває у пода тковій заставі.

Підпунктами 87.1 та 87.2 статті 87 П одаткового кодексу України в изначено, що джерелами самос тійної сплати грошових зобов 'язань або погашення податко вого боргу платника податків є будь-які власні кошти, у том у числі ті, що отримані від про дажу товарів (робіт, послуг), м айна, випуску цінних паперів , зокрема корпоративних прав , отримані як позика (кредит), т а з інших джерел, з урахування м особливостей, визначених ц ією статтею, а також суми надм іру сплачених платежів до ві дповідних бюджетів. Джерелам и погашення податкового борг у платника податків є будь-як е майно такого платника пода тків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а та кож іншими законодавчими акт ами.

Стягнення коштів з рахункі в платника податків у банках , обслуговуючих такого платн ика податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарни х днів з дня надіслання таком у платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до ви конання органам державної по даткової служби, у розмірі су ми податкового боргу або йог о частини (підпункти 95.2 та 95.3 ста тті 95 Податкового кодексу Укр аїни).

Оскільки перша податкова в имога від 07 липня 2009 року № 1/1925 та друга податкова вимога від 22 лютого 2010 року № 2/380 є чинними (до казів про відкликання податк ових вимог суду не надано), суд прийшов до висновку, що орган ом державної податкової служ би при зверненні до адмініст ративного суду з позовом про стягнення коштів за податко вим боргом дотримані вимоги пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу України.

Внаслідок того, що приватне акціонерне товариство „Вугл еприлад” станом на дату розг ляду та вирішення справи под атковий борг з орендної плат и за землю (штрафні санкції) у загальному розмірі 52478,19 грн. не сплатило, що підтверджуєтьс я обліковою карткою платника (арк. справи 27-33), позовні вимоги визнаються судом обґрунтова ними, доведеними і такими, що п ідлягають повному задоволен ню.

Враховуючи вимоги частини 4 статті 94 КАС України, а також те, що позивач відповідно до п ункту 15 частини 1 статті 4 Декре ту Кабінету Міністрів Україн и від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про дер жавне мито» від сплати держа вного мита (судового збору) зв ільнений, судові витрати у ці й справі не підлягають стягн енню з відповідача, оскільки у справах, в яких позивачем є суб' єкт владних повноважен ь, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витра ти, здійснені позивачем, з від повідача не стягуються.

Керуючись статтями 16, 20, 57, 87, 95, 102 Податкового кодексу України , статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 87, 94, 158-163, 183-2, 256 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний по зов задовольнити повністю.

Стягнути кошти прива тного акціонерного товарист ва „Вуглеприлад” (ідентифіка ційний код 05400885, місцезнаходже ння: 91002, м. Луганськ, вул. Робочая , буд. 24) у сумі 52478,19 грн. (п' я тдесят дві тисячі чотириста сімдесят вісім гривень дев' ятнадцять копійок) з рахункі в у банках, обслуговуючих так ого платника податків, за под атковим боргом з орендної пл ати за землю в доход Державно го бюджету України на р/р 3321 5812700005 в ГУДКУ у Луганській облас ті, одержувач - УДК у м. Луган ську ГУДКУ у Луганській обла сті, код одержувача 24046582, МФО 804013, к од бюджетної класифікації пл атежу 13050200.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, кр ім випадків її оскарження в а пеляційному порядку, є остат очною та підлягає негайному виконанню.

Постанова за результатами скороченого провадження мож е бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку до Дон ецького апеляційного адміні стративного суду.

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку також іншими особами у зв 'язку з тим, що суд вирішив пит ання про їхні права, свободи, і нтереси чи обов'язки.

Строк для подання апе ляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участ ь у справі, обчислюється з мом енту отримання копії постано ви.

Апеляційна скарга подаєть ся протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

У разі оскарження в а пеляційному порядку постано ви, прийнятої у скороченому п ровадженні, ухвала суду апел яційної інстанції по такій с праві є остаточною і оскарже нню не підлягає.

Суддя Т.І. Чернявська

Дата ухвалення рішення25.03.2011
Оприлюднено05.04.2011
Номер документу14434856
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1858/11/1270

Ухвала від 06.05.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Ухвала від 06.05.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Ухвала від 16.06.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Постанова від 25.03.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні