Постанова
від 16.02.2011 по справі 2а-658/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.1.5

ПОСТАНОВА

Іменем України

16 лютого 2011 року Справа № 2а-658/11/1270

Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді:

головуючого-судді: Цицюри О .О.,

при секретарі судового зас ідання: Глазуновій О.О.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в місті Лу ганську справу за адміністра тивним позовом Державної под аткової інспекції в Лутугинс ькому районі Луганської обла сті до Товариства з обмежено ю відповідальністю «Регіон-7 6» про стягнення податкового боргу з податку на додану вар тість в сумі 7227,50 грн., з податку на прибуток приватних підпри ємств в сумі 24847,58 грн., з комунал ьного податку в сумі 685,10 грн., а в сього в сумі 32760,18 грн., -

В С Т А Н О В И В:

17 січня 2011 року позивач - ДПІ в Лутугинському район і Луганської області звернув ся до Луганського окружного адміністративного суду з поз овом, в якому просив стягнути з Товариства з обмеженою від повідальністю «Регіон-76» под атковий борг в загальному ро змірі 32760,18 грн., з яких: з податку на додану вартість в сумі 7227,50 г рн., з податку на прибуток прив атних підприємств в сумі 24847,58 г рн., з комунального податку в с умі 685,10 грн.

В обґрунтування св оїх позовних вимог позивач з азначив, що Товариство з обме женою відповідальністю «Рег іон-76» (код ЄДРПОУ 33758364) є юридичн ою особою, зареєстровано Лут угинською районною державно ю адміністрацією Луганської області 20.01.2006 в якості суб' єкт а підприємницької діяльност і за реєстраційним номером 1367 1020000000303 та взято на податковий об лік в якості платника податк ів у ДПІ в Лутугинському райо ні Луганської області з 23.01.2006 за №4. Згідно з п.3 ч.1 ст.9 Закону Укр аїни „Про систему оподаткува ння” платники податків і збо рів (обов' язкових платежів) зобов' язані сплачувати нал ежні суми податків і зборів у встановлені законом терміни . У зв' язку з несвоєчасною с платою податкових зобов' яз ань станом на 14.01.2011 ТОВ «Регіон- 76» має податковий борг в загал ьній сумі 32760,18 грн. по наступним податкам: з податку на додану вартість в сумі 7227,50 грн. (основн е зобов' язання - 4815,00 грн., штр афна санкція - 2407,50 грн. - згід но податкового повідомлення рішення №0000392301/0 від 29.04.2009, винесен ого на підставі акту докумен тальної перевірки від 29.04.2009 №81/230 1/33758364 та 5,00 грн. - згідно податко вої декларації з податку на д одану вартість від 16.04.2009 №5485, тер мін сплати 20.05.2009), з податку на пр ибуток приватних підприємст в в сумі 24847,58 грн. (основне зобов ' язання - 21537,38 грн., штрафна са нкція - 3310,20 грн. згідно податк ового повідомлення-рішення в ід 29.04.2009 №0000382301/0, винесеного на під ставі акту документальної пе ревірки від 29.04.2009 №81/2301/33758364), з комун ального податку в сумі 685,10 грн. (основне зобов' язання - 5,00 г рн., штрафна санкція - 680,00 грн. з гідно податкового повідомле ння-рішення від 29.04.2009 №0000402301/0, вине сеного на підставі акту доку ментальної перевірки від 29.04.200 9 №81/2301/33758364). З метою погашення под аткового боргу ДПІ в Лутугин ському районі Луганської обл асті на підставі п.п.6.2.1 пункту 6.2 статті 6 Закону України «Про порядок погашення зобов' яз ань платників податків перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами» №2181 були заст осовані заходи щодо його стя гнення шляхом направлення ві дповідачу податкових вимог. Однак, всі прийняті заходи що до повного погашення податко вого боргу бажаних результат ів не дали. На підставі виклад еного, позивач просив стягну ти в судовому порядку з Товар иства з обмеженою відповідал ьністю «Регіон-76» податковий борг в загальному розмірі 32760,1 8 грн., з яких: з податку на додан у вартість в сумі 7227,50 грн., з под атку на прибуток приватних п ідприємств в сумі 24847,58 грн., з ко мунального податку в сумі 685,10 г рн.

Представник позивача в судове засідання не прибув , клопотанням №980/10 від 16.02.2011, надіс ланим факсом до канцелярії Л уганського окружного адміні стративного суду 16.02.2011 за вх.№6325, позовні вимоги підтримав та просив розглянути справу за його відсутності.

Представник відпові дача в судове засідання не пр ибув, про місце, дату та час ро згляду справи повідомлявся н алежним чином. Правом наданн я заперечень проти позову у в становлений судом строк та д оказів на підтвердження свої х доводів не скористався, зая ви про визнання позовних вим ог або про розгляд справи за й ого відсутності суду не нада вав.

Відповідно до част ини 6 статті 71 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни якщо особа, яка бере учас ть у справі, без поважних прич ин не надасть докази на пропо зицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилає ться, суд вирішує справу на ос нові наявних в матеріалах сп рави доказів.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних ви мог і наявних у матеріалах сп рави доказів, оцінивши доказ и відповідно до вимог ст.ст. 69-72 КАС України, суд дійшов висно вку про обґрунтованість заяв лених вимог з огляду на таке.

Частиною 1 ст.2 Кодексу а дміністративного судочинст ва України встановлено, що за вданням адміністративного с удочинства є захист прав, сво бод та інтересів фізичних ос іб, прав та інтересів юридичн их осіб у сфері публічно-прав ових відносин від порушень з боку органів державної влад и, органів місцевого самовря дування, їхніх посадових і сл ужбових осіб, інших суб' єкт ів при здійсненні ними владн их управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегова них повноважень, шляхом спра ведливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміні стративних справ.

Справи за участю Держа вних податкових інспекцій є адміністративними, оскільки відповідають вимогам статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України стосовн о визначення адміністративн ої справи.

Статтею 17 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни визначено, що до юрисд икції адміністративних суді в відносяться спори за зверн еннями суб'єкта владних повн оважень у випадах, встановле них Конституцією та законами України.

Окрім того, такі справи не підпадають під перелік пу блічно-правових справ, визна чених частиною третьою статт і 17 Кодексу адміністративног о судочинства України, на які не поширюється компетенція адміністративних судів.

Згідно зі ст. 6 Конститу ції України органи законодав чої, виконавчої та судової вл ади здійснюють свої повноваж ення у встановлених цією Кон ституцією межах та відповідн о до законів України.

Статтею 19 Конституції Ук раїни встановлено, що правов ий порядок в Україні ґрунтує ться на засадах, відповідно д о яких ніхто не може бути прим ушений робити те, що не передб ачено законодавством.

Органи державної влад и та органи місцевого самовр ядування, їх посадові особи з обов' язані діяти лише на пі дставі, в межах повноважень т а у спосіб, що передбачені Кон ституцією та законами Україн и.

01 січня 2011 року набув чин ності Податковий Кодекс Укра їни від 02.12.2010 №2755-VI, який встановлю є перелік податків та зборів , що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборі в, їх права та обов'язки, компе тенцію контролюючих органів , повноваження і обов'язки їх п осадових осіб під час здійсн ення податкового контролю, а також відповідальність за п орушення податкового законо давства.

Проте, оскільки право відносини щодо наслідків нес плати платником податків - відповідачем у даній адмініс тративній справі - ТОВ «Рег ін-76» податкового боргу з пода тку на додану вартість в сумі 7227,50 грн., з податку на прибуток приватних підприємств в сумі 24847,58 грн., з комунального податк у в сумі 685,10 грн., виникли до набр ання чинності Податковим Ко дексом України від 02.12.2010 №2755-VI, суд приходить до висновку, що в да ному випадку при розгляді сп рави слід застосувати норми раніше діючого законодавств а.

Спеціальним законом , який визначає статус держав ної податкової служби в Укра їні, її функції та правові ос нови діяльності є Закон Укра їни «Про державну податкову службу в Україні».

Згідно ч.1 ст. 11 вказано го Закону органи державної п одаткової служби у випадках, в межах компетенції та у поря дку, встановлених законами У країни, мають право здійснюв ати документальні невиїзні п еревірки (на підставі подани х податкових декларацій, зві тів та інших документів, пов' язаних з нарахуванням і спла тою податків та зборів (обов' язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїз ні перевірки своєчасності, д остовірності, повноти нараху вання і сплати податків та зб орів (обов' язкових платежів ), додержання валютного закон одавства юридичними особами , їх філіями, відділеннями, інш ими відокремленими підрозді лами, що не мають статусу юрид ичної особи, а також фізичним и особами, які мають статус су б' єктів підприємницької ді яльності чи не мають такого с татусу, на яких згідно із зако нами України покладено обов' язок утримувати та/або сплач увати податки і збори (обов' язкові платежі), крім Націона льного банку України та його установ (далі - платники пода тків).

Відповідно до ч.1 ст. 13 З акон України «Про державну п одаткову службу в Україні» п осадові особи органів держав ної податкової служби зобов' язані дотримувати Конституц ії (254к/96-ВР) і законів України, ін ших нормативних актів, прав т а охоронюваних законом інтер есів громадян, підприємств, у станов, організацій, забезпе чувати виконання покладених на органи державної податко вої служби функцій та повною мірою використовувати надан і їм права.

Порядок нарахування т а справляння податку на приб уток підприємств визначений Законом України «Про оподат кування прибутку підприємст в» №334-94-ВР від 28.12.1994.

Порядок нарахування та сплати податку на додану в артість визначений Законом У країни «Про податок на додан у вартість» №168/97-ВР від 03.04.1997.

Порядок нарахування та справляння комунального п одатку визначений Декретом К абінету Міністрів України «П ро місцеві податки і збори» № 56-93 від 20.05.1993.

Зазначеними вище Зако нами встановлено, що суб' єк ти господарювання зобов' яз ані у встановленому порядку сплачувати податки, визначен о розміри та порядок сплати ц их податків, відповідальніст ь платників податків та конт роль за правильністю обчисле ння їх справляння.

Судом встановлено, під тверджується матеріалами сп рави, що Товариство з обмежен ою відповідальністю «Регіон -76» (код ЄДРПОУ 33758364) зареєстрова но Лутугинською районною дер жавною адміністрацією Луган ської області 20.01.2006 в якості юри дичної особи за реєстраційни м №1 367 102 0000 000303 та взято на податко вий облік в якості платника п одатків у ДПІ в Лутугинськом у районі Луганської області з 23.01.2006 за №4, згідно свідоцтва №16 810045 від 06.02.2006 є платником податку на додану вартість (аркуші с прави 7,9,10).

Згідно ст. 67 Конституці ї України кожен зобов' язани й сплачувати податки та збор и в порядку і розмірах, встано влених законом.

Згідно з п.3 ч.1 ст.9 Закону України „Про систему оподат кування” платники податків і зборів (обов' язкових плате жів) зобов' язані сплачувати належні суми податків і збор ів у встановлені законом тер міни.

Станом на 14.01.2011 за Товари ством з обмеженою відповідал ьністю «Регіон-76» рахується п одатковий борг перед бюджето м, загальна сума якого станов ить 32760,18 грн., з яких:

- з податку на додану вартість в сумі 7227,50 грн. (основн е зобов' язання - 4815,00 грн., штр афна санкція - 2407,50 грн. - згід но податкового повідомлення рішення №0000392301/0 від 29.04.2009, винесен ого на підставі акту докумен тальної перевірки від 29.04.2009 №81/230 1/33758364 та 5,00 грн. - згідно податко вої декларації з податку на д одану вартість від 16.04.2009 №5485, тер мін сплати 20.05.2009);

- з податку на прибуто к приватних підприємств в су мі 24847,58 грн. (основне зобов' яза ння - 21537,38 грн., штрафна санкці я - 3310,20 грн. згідно податковог о повідомлення-рішення від 29.0 4.2009 №0000382301/0, винесеного на підстав і акту документальної переві рки від 29.04.2009 №81/2301/33758364);

- з комунального подат ку в сумі 685,10 грн. (основне зобов ' язання - 5,00 грн., штрафна сан кція - 680,00 грн. згідно податко вого повідомлення-рішення ві д 29.04.2009 №0000402301/0, винесеного на підс таві акту документальної пер евірки від 29.04.2009 №81/2301/33758364).

Наявність податковог о боргу у відповідача підтве рджується податковими повід омленнями-рішенням №0000392301/0 від 29.04.2009, №0000382301/0 від 29.04.2009, №0000402301/0 від 29.04.2009, о триманими головою ліквідаці йної комісії у день їх винесе ння, податковою декларацію з податку на додану вартість № 5485 від 16.04.2009, корінцем першої под аткової вимоги форми «Ю1» №1/71 в ід 18.05.2009, отриманої ліквідаторо м ТОВ «Регіон-76» 22.05.2009 (аркуші сп рави 11,12,13,14-15,16).

Законом України «Про п орядок погашення зобов' яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами» від 21.12.2000р. № 2181-І ІІ визначений порядок погаш ення податкового боргу платн ика податків та порядок звер нення стягнення на активи пл атника податків, який відпов ідно до ввідної частини є спе ціальним законом з питань оп одаткування, та встановлює п орядок погашення зобов' яза нь юридичних або фізичних ос іб перед бюджетами та держав ними цільовими фондами з под атків і зборів (обов'язкових п латежів), нарахування і сплат и пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків контролюючими орга нами.

Також, цим Законом зап роваджене поняття податково го боргу, як податкового зобо в' язання, узгодженого платн иком податків або встановлен ого судом, але не сплаченого у встановлений строк, а також п ені, нарахованої на суму тако го податкового зобов' язанн я.

Крім того, ним же визначено, що органами, уповноваженими здійснювати заходи з погаше ння податкового боргу, є викл ючно податкові органи.

Згідно до п.5.1 ст.5 Закону У країни «Про порядок погашенн я зобов'язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами» ві д 21.12.2000р. № 2181-ІІІ податкове зобов ' язання, самостійно визначе не платником податків у пода тковій декларації, вважаєтьс я узгодженим з дня подання та кої податкової декларації.

Зважаючи на те, що борж ник не сплатив узгоджені сум и податкових зобов' язань у встановлені строки, податков им органом відповідно до ст.6 З акону України «Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами» від 21.12.2000р. № 2181-ІІІ відпов ідачу було сформовано та нап равлено першу податкову вимо гу №1/71 від 18.05.2009, яка була отриман а 22.05.2009 ліквідатором ТОВ «Регіо н-76» (аркуш справи 16).

Відповідно до п.п. 6.2.1. п. 6.2 ст. 6 Закону № 2181, у разі коли пла тник податків не сплачує узг оджену суму податкового зобо в' язання в установлені стро ки, податковий орган надсила є такому платнику податків п одаткові вимоги.

6.2.3. Податкові вимо ги надсилаються:

а) перша податкова вим ога - не раніше першого робочо го дня після закінчення гран ичного строку сплати узгодже ної суми податкового зобов' язання. Перша податкова вимо га містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов' язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків, об ов' язок погасити суму подат кового боргу та можливі насл ідки непогашення його у стро к;

б) друга податкова вимо га - не раніше тридцятого кале ндарного дня від дня направл ення (вручення) першої податк ової вимоги, у разі непогашен ня платником податків суми п одаткового боргу у встановле ні строки. Друга податкова ви мога додатково до відомостей , викладених у першій податко вій вимозі, може містити пові домлення про дату та час пров едення опису активів платник а податків, що перебувають у п одатковій заставі, а також пр о дату та час проведення публ ічних торгів з їх продажу.

П.п. 6.2.4 вказаної статт і визначено, що податкова вим ога вважається надісланою (в рученою) юридичній особі, якщ о її передано посадовій особ і такої юридичної особи під р озписки або надіслано листом з повідомленням про врученн я.

Податкова вимога вва жається надісланою (врученою ) фізичній особі, якщо її вруче но особисто такій фізичній о собі або її законному предст авникові чи надіслано листом на її адресу за місцем прожив ання або останнього відомого місця її знаходження із пові домленням про вручення.

Податкова вимога, отри мана ліквідатором ТОВ «Регіо н-76», не оскаржена та вважаєть ся узгодженою.

Даних про добровільну с плату відповідачем податков ого боргу судом не встановле но.

Відповідно до п.п.5.2.1, 5.2.2. с т.5 Закону України «Про порядо к погашення зобов' язань

платників податків перед б юджетами та державними цільо вими фондами» від 21.12.2000р. № 2181-ІІІ податкове зобов' язання вва жається узгодженим у день от римання податкового повідом лення, якщо воно протягом 10 дн ів з дня отримання не оскарже но платником податків.

Факту оскарження від повідачем податкових зобов' язань судом не встановлено.

Відповідно до п. 5.3.1 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами» платник податків зоб ов' язаний самостійно сплат ити суму податкового зобов' язання, зазначену у поданій н им податковій декларації, пр отягом десяти календарних дн ів, наступних за останнім дне м відповідного граничного ст року, передбаченого підпункт ом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього За кону для подання податкової декларації.

Згідно ст.ст. 9,11 Закону Ук раїни “Про систему оподаткув ання”, платники податку несу ть обов' язки щодо сплати по датків і зборів (обов' язков их платежів) та відповідальн ість за порушення відповідно до законів України.

Пунктом 11 ст.10 Закону Укра їни „Про державну податкову службу в Україні” зазначено, що органи державної податко вої служби мають право стягу вати заборгованість перед бю джетом та державними цільови ми фондами за рахунок їх майн а.

Відповідно до п. 1.7 ст. 1 За кону України «Про порядок по гашення зобов' язань платни ків податків перед бюджетами та державними цільовими фон дами» активи платника податк у - це кошти, матеріальні та н ематеріальні цінності, що на лежать юридичній або фізичні й особі за правом власності а бо повного господарського ві дання.

Відповідно до пп. 3.1.1 п . 3.1 ст. 3 Закону України «Про пор ядок погашення зобов' язань платників податків перед бю джетами та державними цільов ими фондами» від 21.12.2000р. № 2181-ІІІ активи платника податків мо жуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його под аткового боргу виключно за р ішенням суду.

Оскільки позивач відн оситься до суб' єкта владних повноважень, вказаними вище Законами йому надано право н а звернення до суду з позовам и у зазначених випадках про с тягнення податкового боргу шляхом звернення стягнення на активи боржника, при цьому передбачено, що таке стягнен ня можливе тільки виключно н а підставі рішення суду, тому суд вважає, що виниклі правов ідносини носять характер пуб лічно-правових, а тому адміні стративний суд має право роз глядати такі спори та прийма ти відповідні рішення з цьо го приводу.

Таким чином, позовні вимоги ДПІ в Лутугинському р айоні Луганської області зна йшли своє обґрунтування нада ними суду доказами та нормам и чинного законодавства. У зв 'язку з цим, суд вважає за можл иве стягнути з Товариства з о бмеженою відповідальністю « Регіон-76» податковий борг в за гальному розмірі 32760,18 грн., з яки х: з податку на додану вартіст ь в сумі 7227,50 грн., з податку на пр ибуток приватних підприємст в в сумі 24847,58 грн., з комунальног о податку в сумі 685,10 грн. з розра хункового рахунку платника п одатків в установі банку.

На підставі частини 3 ста тті 160 КАС України у судовому з асіданні 16 лютого 2011 року прого лошено вступну та резолютивн у частини постанови. Складен ня постанови у повному обсяз і відкладено на 21 лютого 2011 рок у, про що згідно вимог частини 2 статті 167 КАС України повідом лено після проголошення всту пної та резолютивної частин постанови в судовому засідан ні.

Питання по судових витр атах не вирішується, оскільк и позивач звільнений від їх с плати у встановленому порядк у, а ст.94 Кодексу адміністрати вного судочинства України не передбачено їх стягнення у д аних випадках.

Керуючись ст. ст. 2, 9, 17, 18, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позо в Державної податкової інспе кції в Лутугинському районі Луганської області до Товари ства з обмеженою відповідаль ністю «Регіон-76» про стягненн я податкового боргу з податк у на додану вартість в сумі 7227,5 0 грн., з податку на прибуток пр иватних підприємств в сумі 2484 7,58 грн., з комунального податку в сумі 685,10 грн., а всього в сумі 327 60,18 грн., задовольнити повністю .

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Регіон-76» (код ЄДРПОУ 33758364; місц езнаходження: 92000 Луганська об ласть, м.Лутугине, пров.Октябр ьський, буд.3; р/р 2600107746 у Лутуг инському відділенні №2 Луган ської філії ВАТ АБ «Укргазба нк», МФО 304621, код 21794412) податковий б орг з податку на додану варті сть в сумі 7 227,50 грн. (сім тисяч дв істі двадцять сім грн. 50 коп.) на р/р 31117029700170 ГУ ДКУ в Луганській об ласті, МФО 804013, одержувач УДК в Л утугинському районі, код 23487074, з податку на прибуток приватн их підприємств в сумі 24 847,58 грн. (двадцять чотири тисячі вісі мсот сорок сім грн. 58 коп.) на р/р 01115009700170 ГУ ДКУ в Луганській обла сті, МФО 804013, одержувач УДК в Лут угинському районі, код 23487074, з ко мунального податку в сумі 685,10 г рн. (шістсот вісімдесят п' ят ь грн. 10 коп.) на р/р 33218828700171 ГУДКУ в Л уганській області, МФО 804013, оде ржувач УДК в Лутугинському р айоні, код 23487074, а всього в сумі 32 760,18 грн. (тридцять дві тисячі сі мсот шістдесят грн. 18 коп.).

Постанова може бути ос каржена в апеляційному поряд ку до Донецького апеляційног о адміністративного суду.

Апеляційна скарга пода ється до Донецького апеляцій ного адміністративного суду через Луганський окружний а дміністративний суд. Копія а пеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її п одає, до суду апеляційної інс танції.

Апеляційна скарга на по станову суду першої інстанці ї подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У р азі застосування судом части ни третьої статті 160 КАС Украї ни, а також прийняття постано ви у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних п овноважень у випадках та пор ядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС Україн и, було повідомлено про можли вість отримання копії постан ови суду безпосередньо в суд і, то десятиденний строк на ап еляційне оскарження постано ви суду обчислюється з насту пного дня після закінчення п 'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення пр о можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає зако нної сили після закінчення с троку подання апеляційної ск арги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скарг у не було подано.

У разі подання апеляцій ної скарги судове рішення, як що його не скасовано, набирає законної сили після поверне ння апеляційної скарги, відм ови у відкритті апеляційного провадження або набрання за конної сили рішенням за насл ідками апеляційного провадж ення.

Повний текст постанови складено та підписано 21 лютог о 2011 року.

Суддя О.О. Цицюра

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.02.2011
Оприлюднено05.04.2011
Номер документу14434930
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-658/11/1270

Постанова від 16.02.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.О. Цицюра

Ухвала від 02.03.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.О. Цицюра

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні