Постанова
від 07.02.2008 по справі 33/114-а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

33/114-А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

          

07.02.08                                                                                                       Справа№ 33/114-А

12 год. 20 хв.

79014; м. Львів, вул. Личаківська, 128Зал судових засідань № 205

Господарський суд Львівської області, розглянувши у судовому засіданні справу :

за позовом :Контрольно-ревізійного управління у Львівській області (м. Львів)

до відповідача :Навчально –спортивної бази зимових видів спорту „Тисовець” (с. Тисовець)

третя особа :Територіальне Західне контрольно-ревізійного управляння Контрольно-ревізійного департаменту Міністерства оборони України (м. Львів)

про :зобов'язання посадових осіб навчально –спортивної бази зимових видів спорту „Тисовець” допустити працівників Контрольно-ревізійного управління у Львівській області до планової ревізії

                                                                                        Суддя :                                 Цікало А.І.                                                                                           При секретарі :                  Герасименко В.С.

Представники сторін:

Від прокуратури:Яговдік С. М. –представник (посвідчення № 17 від 05.06.2006)

Від позивача:Дроздов О. В. –представник (довіреність № 06 від 05.12.2007)Назарко В. Г. –представник (довіреність № 13-35/8375 від 26.12.2007 р.)

Від відповідача:Миськів В. В. –представник (доручення № 206 від 17.12.2007 р.)

Від третьої особи: Дегтярьов В.В. –старший інспектор (посвідчення № 050072)

Представникам сторін та іншим учасника,  присутнім у судовому процесі роз'яснено зміст ст.ст. 30, 49, 51  Кодексу адміністративного судочинства України, а саме їх процесуальні права та обов'язки, зокрема, право заявляти відводи.

Суть спору :  До господарського суду Львівської області надійшла позовна заява Контрольно-ревізійного управління у Львівській області (м. Львів) до Навчально –спортивної бази зимових видів спорту „Тисовець” (с. Тисовець) про зобов'язання посадових осіб навчально –спортивної бази зимових видів спорту „Тисовець” допустити працівників Контрольно-ревізійного управління у Львівській області до планової ревізії.

Ухвалою суду від 21.11.2007 р. відкрито провадження у справі та призначено судовий розгляд на 06.12.2007 р. У зв'язку з неявкою представника відповідача, 06.12.2007 р. розгляд справи було відкладено на 18.12.2007 р. В судовому засіданні 18.12.2007 р. було оголошено перерву до 27.12.2007 р. Ухвалою суду від 27.12.2007 р. залучено до участі у справі третю особу та розгляд справи було відкладено на 15.01.2008 р. В судовому засіданні 15.01.2008 р. було оголошено перерву до 07.02.2008 р.

В судовому засіданні 18.12.2007 р., прокурор військової прокуратури Західного регіону України звернувся до суду із заявою про вступ у справу.

Представники сторін проти заяви прокурора про вступ у справу не заперечили.

Заяву прокурора задоволено та його допущено до участі у справі.

Прокурор вимог ухвал суду про відкриття провадження у справі від 21.11.2007 р. та про відкладення розгляду справи від 06.12.2007 р., від 27.12.2007 р. повністю не виконав, явку повноважних представників в судове засідання забезпечив.

27.12.2007 р. до суду за вх. № 28635 від прокурора поступили пояснення по справі.

14.01.2008 р. до суду за вх. № 536 від прокурора поступили пояснення по справі.

Позивач вимог ухвал суду про відкриття провадження у справі від 21.11.2007 р. та про відкладення розгляду справи від 06.12.2007 р., від 27.12.2007 р. повністю не виконав, явку повноважних представників в судове засідання забезпечив.

27.12.2007 р. до суду за вх. № 28642 від позивача поступили пояснення по справі.

01.02.2008 р. до суду за вх. № 2420 від позивача поступили пояснення по справі.

Представники позивача позов підтримали повністю, просили задоволити позовні вимоги з підстав наведених у заяві та поясненнях.

Відповідач вимог ухвал суду про відкриття провадження у справі від 21.11.2007 р. та про відкладення розгляду справи від 06.12.2007 р., від 27.12.2007 р. повністю не виконав, відзив на позов представив, проти позову, у встановленому чинним законодавством України порядку, заперечив, явку повноважного представника в судове засідання забезпечив.

27.12.2007 р. до суду за вх. № 28636 від відповідача поступив відзив на позов, в якому він повністю заперечив позовні вимоги.

Представник відповідача позов заперечив повністю, просив відмовити в задоволенні позовних вимог з підстав наведених у відзиві та поясненнях.

В судовому засіданні 27.12.2007 р. представники прокуратури та відповідача звернулись до суду з клопотанням про залучення в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача –Територіального Західного контрольно-ревізійного управляння Контрольно-ревізійного департаменту Міністерства оборони України (вул. Грекова, 2, м. Львів, 79058).

Представники позивача, присутні в судовому засіданні 27.12.2007 р., проти клопотання представників прокуратури та відповідача, про залучення третьої особи, не заперечили.

Ухвалою суду від 27.12.2007 р. клопотання представників прокуратури та відповідача задоволено і в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача залучено Територіальне Західне контрольно-ревізійного управляння Контрольно-ревізійного департаменту Міністерства оборони України.

Третя особа вимог ухвал суду про відкриття провадження у справі від 21.11.2007 р. та про відкладення розгляду справи від 06.12.2007 р., від 27.12.2007 р. повністю не виконав, явку представника в судове засідання забезпечив.

В судовому засіданні 15.01.2008 р., представник третьої особи представив суду наказ Міністерства оборони України № 234 від 28.04.2006 р. „Про затвердження Положення про Контрольно-ревізійний департамент Міністерства оборони України та Типового положення про Територіальне контрольно-ревізійне управління”, Положення про Територіальне Західне контрольно-ревізійного управляння Контрольно-ревізійного департаменту Міністерства оборони України затверджене Директором контрольно-ревізійного департаменту Міністерства оборони України 30.05.2006 р. та формуляр Територіального Західного контрольно-ревізійного управляння Контрольно-ревізійного департаменту Міністерства оборони України затвердженого Директором Контрольно-ревізійного департаменту Міністерства оборони України 15.11.2007 р. (копії долучено до матеріалів справи).

Відповідно до п.6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України від 06.07.2005 року № 2747-IV, справу розглянуто в порядку, встановленому цим Кодексом.

Розглянувши документи і матеріали подані учасниками процесу, заслухавши пояснення присутніх в судовому засіданні, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, сукупно оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступне:

Згідно листа від 15.05.2007 № 234/5/261 (копія в матеріалах справи), надісланого начальником Територіального Західного КРУ МО України до Контрольно-ревізійного управління у Львівській області, ревізію навчально-спортивної бази зимових видів спорту "Тисовець" (далі НСБ ЗВС "Тисовець") було запропоновано провести сумісно фахівцями позивача та третьої особи. В даному листі було вказано, що терміни проведення ревізії будуть узгоджені додатково.

Враховуючи дане прохання начальника Територіального Західного КРУ МО України, з метою проведення спільного контрольного заходу, контрольно-ревізійним управлінням у Львівській області було погоджено включення НСБ ЗВС "Тисовець" до плану контрольно-ревізійної роботи Територіального Західного КРУ МО України на II півріччя 2007 року, про що було складено відповідний план роботи погоджений із заступником Голови Головного Контрольно-ревізійного управління України 27.06.2007 р. та Затверджений Міністром оборони України 03.07.2007 р.

Відповідно до Плану роботи Контрольно-ревізійного управління у Львівській області на III квартал 2007 року, погодженого з ГоловКРУ України від 08.06.2007 №02-18/971 та затвердженого наказом КРУ у Львівській області від 13.06.2007 № 96, заплановано проведення ревізії фінансово-господарської діяльності НСБ ЗВС "Тисовець" за період з 01.09.2006 р. по 01.09.2007 р.

Працівники Територіального Західного КРУ Міністерства оборони України без узгодження термінів проведення ревізії та робочого плану з КРУ у Львівській області,  15.08.2007 р. приступили до проведення ревізії фінансово-господарської діяльності НСБ ЗВС „Тисовець".

Начальником КРУ у Львівській області були видані направлення від 31 08.2007 р. № 1144 і № 1145 на проведення зазначеного вище контрольного заходу.

Працівники КРУ у Львівській області 03 вересня 2007 року прибули в НСБ ЗВС "Тисовець", про що т.в.о. начальника бази Худіном В.В. зроблено відмітки у направленнях на проведення ревізії.

Т.в.о. начальника НСБ ЗВС "Тисовець" 03.09.2007 вручено під розписку один примірник програми ревізії.

04.09.2007 р. посадовим особам контрольно-ревізійного управління у Львівській області, т.в.о. начальника НСБ ЗВС "Тисовець" Худіном В.В. відмовлено в наданні документів для проведення ревізії фінансово-господарської діяльності. Причину відмови мотивовано тим, що ревізійною групою Територіального Західного КРУ Контрольно-ревізійного департаменту Міністерства оборони України з 15 серпня 2007 року проводиться комплексна ревізія фінансово-господарської діяльності НСБ ЗВС "Тисовець" за період з 01.09.2005 р. по 15.08.2007 р.

Працівниками контрольно-ревізійного управління у Львівській області відповідно до вимог п.23 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку проведення інспектування державною контрольно-ревізійною службою" від 20.04.2006 р. №550, складено акт про недопущення до проведення ревізії від 04.09.2007 р.

Для забезпечення проведення ревізії фінансово-господарської діяльності даної установи, 06.09.2007 р. за вих. № 08-17/5981 направлено відповідну інформацію військовому прокурору Західного регіону (копія в матеріалах справи), яка останнім залишена без відповіді.

Відповідач заперечує позовні вимоги з тих самих підстав, що й обґрунтовував свою відмову допустити позивача до проведення ревізії.

При винесенні постанови суд виходив з наступного :

Відповідно до ст.15 Закону України «Про Збройні Сили України»фінансування Збройних Сил України здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України. Контроль за виконанням Державного бюджету України в частині, що стосується витрат на забезпечення функціонування Збройних Сил України, здійснюється згідно із законом.

Ст.ст. 1, 2 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні" від 26.01.1993 № 2939, визначено статус державної контрольно-ревізійної служби в Україні, її функції та правові основи діяльності, головним завданням державної контрольно-ревізійної служби, яка складається з Головного контрольно-ревізійного управління України, контрольно-ревізійних управлінь в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, контрольно-ревізійних підрозділів (відділів, груп) в районах, містах і районах у містах, є здійснення державного фінансового контролю.

Згідно вимог ст.11 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні", планова виїзна ревізія проводиться за сукупними показниками фінансово-господарської діяльності підконтрольних установ за письмовим рішенням керівника відповідного органу державної контрольно-ревізійної служби не частіше одного разу на календарний рік.

Відповідно до вимог Порядку проведення інспектування державною контрольно-ревізійною службою, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 р. № 550, планова виїзна ревізія повинна бути передбачена у плані контрольно-ревізійної роботи органу служби і проводиться за місцезнаходженням підконтрольної установи не частіше ніж один раз на календарний рік.

Відповідно до п.1 "Порядку здійснення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади внутрішнього фінансового контролю", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.05.2002 № 685, цей Порядок регулює механізм здійснення контрольно-ревізійними підрозділами відповідних міністерств, інших центральних органів виконавчої влади внутрішнього фінансового контролю за роботою підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління відповідних міністерств, інших центральних органів виконавчої влади.

Відповідно до п. 3 зазначеного вище Порядку від 22.05.2002 № 685, для запобігання дублюванню контрольних заходів контрольно-ревізійні підрозділи координують свою роботу з органами державної контрольно-ревізійної служби. Контрольні заходи на одних і тих же запланованих суб'єктах господарювання, які підлягають контролю проводяться одночасно в терміни, визначені органами державної контрольно-ревізійної служби.

Згідно п. 5 "Порядку проведення інспектування державною контрольно-ревізійною службою", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 № 550, планова виїзна ревізія повинна бути передбачена у плані контрольно-ревізійної роботи органу служби і проводиться за місцезнаходженням підконтрольної установи не частіше ніж один раз на календарний рік.

Відповідно до п. 1 „Положення про Контрольно-ревізійний департамент Міністерства оборони України” затвердженого наказом Міністра оборони України № 234 від 28.04.2006 р., Контрольно-ревізійний департамент Міністерства оборони України є структурним підрозділом Міністерства оборони України, який призначений для здійснення відомчого контролю за дотриманням чинного законодавства України у фінансово-господарській діяльності службовими особами органів військового управління, військових частин, військових навчальних закладів, установ та організацій Збройних Сил України, а також державних підприємств, госпрозрахункових установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства оборони України. Департамент координує діяльність Територіальних контрольно-ревізійних управлінь.

Згідно п. 1 „Положення про Територіальне Західне контрольно-ревізійне управління Контрольно-ревізійного департаменту Міністерства оборони України” затвердженого Директором Контрольно-ревізійного департаменту Міністерства оборони України 30.05.2006 р., Територіальне Західне контрольно-ревізійне управління є бюджетною установою, яка підпорядкована Контрольно-ревізійному департаменту Міністерства оборони України і належить до сфери управління Міністерства оборони України. Територіальне Західне контрольно-ревізійне управління призначене для здійснення внутрішнього фінансового контролю за дотриманням чинного законодавства України у фінансово-господарській діяльності службовими особами органів військового управління, військових частин, військових навчальних закладів, установ та організацій Збройних Сил України, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства оборони України, що дислокуються на визначеній території.

Територіальне контрольно-ревізійне управління Контрольно-ревізійного департаменту Міністерства оборони України, згідно з постановою КМУ від 22.05.2002р. № 685 «Про здійснення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади внутрішнього фінансового контролю»та наказу Міністра оборони України від 28.04.2006 № 234 «Про затвердження Положення про Контрольно-ревізійний департамент Міністерства оборони України та Типового положення про Територіальне контрольно-ревізійне управління»є бюджетною установою, яка призначена для здійснення внутрішнього фінансового контролю.

Проведення планової ревізії не частіше одного разу на рік, згідно наведених вище нормативних актів, поширюється виключно на державну контрольно-ревізійну службу, а щодо підрозділів внутрішнього фінансового контролю, то у "Порядку здійснення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади внутрішнього фінансового контролю", затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.05.2002 № 685, такої норми немає.

Ні Законом України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні", ні наведеним вище Порядком не передбачено перенесення планових контрольних заходів органом ДКРС на наступні планові періоди у зв'язку із проведенням внутрішнього фінансового контролю.

Враховуючи наведене суд вважає, що проведення КРУ у Львівській області планової ревізії на НСБ ЗВС „Тисовець” не є повторною, оскільки планова виїзна ревізія проводиться за сукупними показниками фінансово-господарської діяльності підконтрольних установ за письмовим рішенням керівника відповідного органу державної контрольно-ревізійної служби не частіше одного разу на календарний рік, а Територіальне Західне контрольно-ревізійне управління Контрольно-ревізійного департаменту Міністерства оборони України є бюджетною установою, яка призначена для здійснення внутрішнього фінансового контролю  і котра свої контрольні заходи на одних і тих же запланованих суб'єктах господарювання, які підлягають контролю проводять одночасно в терміни, визначені органами державної контрольно-ревізійної служби. Протягом 2007 року КРУ у Львівській області, як орган державної контрольно-ревізійної служби, чи його структурний підрозділ - контрольно-ревізійний відділ, не проводили планових контрольних заходів на зазначеному об'єкті, а повторне проведення ревізії - це її проведення тим же органом, з тих самих питань за аналогічний період.

Згідно ч. 2 ст. 9 КАС України, суд вирішує справи на підставі Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

Згідно ч. 3 ст. 9 КАС України, суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 4 ст. 9 КАС України, у разі невідповідності нормативно-правового акта Конституції України, Закону України, міжнародному договору, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, або іншому правовому акту суд застосовує правовий акт, який має вищу юридичну силу.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ст. 70 КАС України, належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Виконавши вимоги процесуального права, всебічно і повно перевіривши обставини справи в їх сукупності, дослідивши представлені докази, у відповідності з нормами матеріального права, що підлягають застосуванню до даних правовідносин, згідно роз'яснень Пленуму Верховного Суду України, вказаних у пункті 1 Постанови від 29 грудня 1976 року № 11 “Про судові рішення”, суд прийшов до висновку, що позовна заява Контрольно-ревізійного управління у Львівській області (м. Львів) до Навчально –спортивної бази зимових видів спорту „Тисовець” (с. Тисовець), третя особа Територіальне Західне контрольно-ревізійного управляння Контрольно-ревізійного департаменту Міністерства оборони України (м. Львів) про зобов'язання посадових осіб навчально –спортивної бази зимових видів спорту „Тисовець” допустити працівників Контрольно-ревізійного управління у Львівській області до планової ревізії є обґрунтованою і підлягає до задоволення.

Згідно ст. 87 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи.

На підставі наведеного, керуючись п. п. 1, 3 п. 3 розділу VІІ “Прикінцеві та перехідні положення” КАС України, а також, в зв'язку з тим, що спір виник з вини відповідача, судові витрати слід покласти на відповідача.

На підставі наведеного, керуючись ст.15 Закону України „Про Збройні Сили України”, ст.ст. 1, 2, 11 Закону України „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні”, ст.ст. 2, 4, 6, 7, 9, 10, 11, 17, 48, 69, 70, 71, 86, 87, 89, 94, 107,112, 120, 122, 123, 124, 128,138, 139, 140, 151, 152, 153, 154, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, п. п. 1, 3, 6 розділу VII Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, –

                                                                       

                                                                      П О С Т А Н О В И В :

                                                                       

1.           Позов Контрольно-ревізійного управління у Львівській області (м. Львів) до Навчально –спортивної бази зимових видів спорту „Тисовець” (с. Тисовець) про зобов'язання посадових осіб навчально –спортивної бази зимових видів спорту „Тисовець” допустити працівників Контрольно-ревізійного управління у Львівській області до планової ревізії –задоволити повністю.

2.           Зобов'язати посадових осіб навчально – спортивної бази зимових видів спорту „Тисовець” (с. Тисовець, Сколівський район, Львівська область, 82600; код ЄДРПОУ 14303193) допустити працівників Контрольно-ревізійного управління у Львівській області (вул. Костюшка, 8, м. Львів, 79000; код ЄДРПОУ 20779126) до планової ревізії.

3.          Стягнути з Навчально –спортивної бази зимових видів спорту „Тисовець” (с. Тисовець, Сколівський район, Львівська область, 82600; код ЄДРПОУ 14303193) в дохід державного бюджету України (р/р 31112095600006 Банк УДК у Львівській області, МФО 825014, отримувач: ВДК Личаківського району м. Львова, код ЄДРПОУ 22389406, код платежу 22090200, символ звітності банку 092) –3 (три ) грн. 40 коп. судового збору.

4.          Виконавчі листи видати відповідно до ст. ст. 258, 259 КАС України.

Постанова набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена в строк та в порядку, передбаченому ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

          Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення.

          Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя                                                                                                                   Цікало А.І.                     

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення07.02.2008
Оприлюднено20.03.2008
Номер документу1448381
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —33/114-а

Постанова від 24.03.2009

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 04.09.2008

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 12.03.2009

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 24.06.2008

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 13.05.2008

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 15.04.2008

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Постанова від 07.02.2008

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 21.11.2007

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні