ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИ ВНИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинн а, 4/6
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
28.02.2008 р. № 9/169
10:31
За позовом Прокурора Святошинськог о району міста Києва в інтере сах держави в особі Київсько го міського центру зайнятост і
До Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Базальтові технології»
про стягнення 3 874,18 грн.
Суддя: Кротюк О.В.
Секретар судового засідан ня: Таран Т.К.
Представники:
Від прокуратури: П' ятецька І.В. (дов.)
Від позивача: Ма лярчук М.П. (дов.)
Від відповідача: н е прибув
Обставини справи:
Позивач звернувся до су ду із адміністративним позов ом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Базальто ві технології»про стягнення заборгованості зі сплати ст рахових внесків у розмірі 3 874,1 8 грн.
Під час судового розгляду 28 .02.2008 р. представник позивача зв ернувся із заявою про зменше ння позовних вимог та просит ь суд стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Базальтові технології»на к ористь Київського міського ц ентру зайнятості до Фонду за гальнообов' язкового держа вного соціального страхуван ня України на випадок безроб іття недоїмку у розмірі 2 874,18 гр н., оскільки відповідач оплат ив частину боргу у розмірі 500,00 грн.
Відповідач в судове засіда ння не з' являвся, неоднораз ово належним чином був повід омлений про час, місце розгля ду справи, докази про це містя ться в матеріалах справи.
Відповідач у відповідност і до положень частини 8 статті 35 Кодексу адміністративного судочинства про час і місце р озгляду справи повідомлявся неодноразово, разом з тим зап еречення проти позову не над ав, явку представників в судо ве засідання не забезпечив.
Справа розглядається судо м за наявними в ній матеріала ми.
Розглянувши подані сторо нами документи і матеріали, з аслухавши пояснення предста вників сторін, всебічно і пов но з' ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуєть ся позов, об' єктивно оцінив ши докази, які мають юридичне значення для розгляду справ и і вирішення спору по суті, су д,
ВСТАНОВИВ:
Відповідач є платником вн есків до фонду загальнообов' язкового державного соціаль ного страхування на випадок безробіття на загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування відповідно до Закон у України «Про загальнообов' язкове державне соціальне ст рахування на випадок безробі ття»від 2 березня 2000 року N 1533-III.
За результатами перевірки , проведеної 23.08.2007 р. Святошинсь ким районним центром зайнято сті Київського міського цент ру зайнятості, складено акт № 323 від 23.08.2007р., згідно з яким виявл ено недоїмку зі сплати страх ових внесків - на виплачену заробітну плату з грудня 2005 р. п о червень 2007 р. не перераховані внески в сумі 4 974,18 грн.
За несвоєчасне перерахува ння страхових внесків відпов ідачу нарахова пеня в розмір і 1 033,30 грн.
20.09.2007 р. відповідачем було спл ачено пеню в розмірі 1 033,30 грн. т а частину недоїмки в розмірі 1 100,00 грн.
22.01.2008 р. відповідачем сплаче но частину недоїмки у розмір і 500,00 грн.
Таким чином, на день розгляд у справи недоїмка до Фонду за гальнообов' язкового держа вного соціального страхуван ня України на випадок безроб іття становить 2 874,18 грн.
Закон України «Про загальн ообов'язкове державне соціал ьне страхування на випадок б езробіття»визначає правові , фінансові та організаційні засади загальнообов'язковог о державного соціального стр ахування на випадок безробіт тя.
Статтею 8 Закону України «Пр о загальнообов'язкове держав не соціальне страхування на випадок безробіття»встанов лено, що Фонд загальнообов'яз кового державного соціально го страхування України на ви падок безробіття (далі - Фонд) створюється для управління с трахуванням на випадок безро біття, провадження збору та а кумуляції страхових внесків , контролю за використанням к оштів, виплати забезпечення та надання соціальних послуг , здійснення інших функцій зг ідно із цим Законом і статуто м Фонду.
Фонд є цільовим централізо ваним страховим фондом, неко мерційною самоврядною орган ізацією. Держава є гарантом з абезпечення застрахованих о сіб та надання їм відповідни х соціальних послуг Фондом.
Діяльність Фонду регулюєт ься Основами законодавства У країни про загальнообов'язко ве державне соціальне страху вання, Законом України "Про за йнятість населення", цим Зако ном та статутом Фонду, який за тверджується правлінням Фон ду.
Усі застраховані особи є чл енами Фонду.
Положеннями статті 35 Закону України «Про загальнообов'я зкове державне соціальне стр ахування на випадок безробіт тя»визначено, що роботодавец ь зобов'язаний: своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески; надавати ви конавчій дирекції Фонду відо мості в установленому порядк у про: прийняття на роботу пра цівників; заробітну плату пр ацівників, використання робо чого часу тощо; сплату страхо вих внесків, у тому числі заст рахованими особами.
Достовірність зазначених у документах даних перевіряє ться виконавчою дирекцією Фо нду. У разі їх недостовірност і роботодавець добровільно ч и на підставі рішення суду по винен відшкодувати страхови ку заподіяну шкоду.
Роботодавець несе відпові дальність відповідно до зако нодавства за шкоду, заподіян у застрахованим особам внасл ідок невиконання або неналеж ного виконання обов'язків, ви значених частиною другою ціє ї статті.
Роботодавцеві забороняєть ся вчиняти будь-які дії, що мож уть призвести до прийняття н им разом із застрахованою ос обою спільного рішення, яке м оже в подальшому зашкодити ц ій особі або членам її сім'ї ре алізувати своє право на забе зпечення та отримання соціал ьних послуг відповідно до ць ого Закону.
Із роботодавця утримуютьс я: сума виплаченого забезпеч ення та вартості наданих соц іальних послуг безробітному у разі поновлення його на роб оті за рішенням суду; незакон но виплачена безробітному су ма забезпечення у разі непов ідомлення про його прийняття на роботу; незаконно отриман а сума допомоги по частковом у безробіттю.
Відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України "Про зайнятість насе лення" ці кошти спрямовуютьс я до Державного Фонду сприян ня зайнятості населення.
Відповідно до п.2 ст.121 Консти туції України, ст.36-1 Закону Укр аїни "Про прокуратуру" на орга ни прокуратури покладено пре дставництво інтересів грома дян чи держави в суді у випадк ах, визначених законом.
Згідно із ст.60 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни у випадках, встановлен их законом, прокурор може зве ртатися до адміністративног о суду із адміністративними позовами про захист прав, сво бод та інтересів інших осіб і брати участь у цих справах.
Відповідно до ст. 36-1 Закону У країни „Про прокуратуру" пре дставництво прокуратурою ін тересів громадянина або держ ави в суді полягає у здійснен ні прокурорами від імені дер жави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у с уді інтересів громадянина аб о держави у випадках, передба чених законом. Формами цього представництва є: звернення до суду з позовами або заявам и про захист прав і свобод інш ої особи, невизначеного кола осіб, прав юридичних осіб, кол и порушуються інтереси держа ви, або про визнання незаконн ими правових актів, дій чи ріш ень органів і посадових осіб .
Статтею 56 Закону України „П ро прокуратуру" передбачено, що під поняттям "прокурор" у с татті 8, частині четвертій ста тті 9, частинах першій, другій, третій статті 12, частині перш ій статті 20, статтях 34, 35, 36, 44, 45, част инах першій, четвертій і шост ій статті 46, частині першій ст атті 46-1, частині першій статті 47, статтях 48, 49, 50, 50-1, частині п'ятій статті 52 і статті 55 цього Закон у слід розуміти: Генеральний прокурор України та його зас тупники, підпорядковані прок урори та їх заступники, старш і помічники і помічники прок урора, начальники управлінь і відділів, їх заступники, ста рші прокурори і прокурори уп равлінь і відділів, які діють у межах своєї компетенції.
Відповідно ч. 1 ст.18 Закону Ук раїни "Про зайнятість населе ння", для реалізації державно ї політики зайнятості населе ння, професійної орієнтації, підготовки і перепідготовки , працевлаштування та соціал ьної підтримки тимчасово не працюючих громадян у порядку , що визначається Кабінетом М іністрів України (вищим орга ном виконавчої влади), створю ється державна служба зайнят ості, діяльність якої здійсн юється під керівництвом Міні стерства праці та соціальної політики України, місцевих д ержавних адміністрацій та ор ганів місцевого самоврядува ння.
Крім того, у відповідності д о ч.2 ст.18 Закону України "Про за йнятість населення", Постано ви Кабінету Міністрів "Про за твердження положень щодо зас тосуванння Закону УРСР "Про з айнятість населення" № 47 від 24.0 6.1991р. державна служба зайнятос ті складається з: державного центру зайнятості Міністерс тва праці та соціальної полі тики України, центру зайнято сті Автономної Республіки Кр им, обласних, Київського та Севастопольського м іських, районних, міськрайон них, міських і районних у міст ах центрів зайнятості тощо.
Відповідно до Положення пр о Київський міський центр за йнятості, затвердженого Дире ктором Державного центру зай нятості Міністерства праці т а соціальної політики Україн и від 03.12.1997 р., Київський міський центр зайнятості є місцевим органом державної виконавчо ї влади та місцевим органом д ержавної служби зайнятості і підпорядковується Державно му центру зайнятості Міністе рства праці та соціальної по літики України та Київській міській держадміністрації.
За таких підстав, органом, у повноваженим державою здійс нювати відповідні функції у даних спірних відносинах є К иївський міський центр зайня тості, який входить до складу державної служби зайнятості .
Вивчивши матеріали справи , суд встановив, що на день роз гляду справи розмір недоїмки зі сплати страхових внесків складає 2 874,18 грн.
Відповідно до ст. 67 Конститу ції України кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збо ри в порядку і розмірах, вста новлених законом.
Беручи до уваги те, що недої мку до Київського міського ц ентру зайнятості у розмірі 2 87 4,18 грн. відповідач у встановле ні законодавством строки не сплатив, доказів погашення в ідповідачем зазначеної суми станом на день розгляду цьог о спору не надано, суд приходи ть до висновку про обґрунтов аність позовних вимог та вва жає їх такими, що підлягають з адоволенню у повному обсязі.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення, крім випадк ів, встановлених статтею 72 цьо го Кодексу.
Доказів, які б спростовувал и доводи позивача, відповіда ч суду не надав.
Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб'єкта владних повноваже нь, пов'язаних із залученням с відків та проведенням судови х експертиз, судові витрати (с удовий збір) стягненню з відп овідача не підлягають.
Керуючись ст. ст. 9, 69-71, 112, 158 - 163 Ко дексу адміністративного суд очинства України, Окружний а дміністративний суд міста Ки єва,
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний п озов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Базальтові технології»(м . Київ, вул. Академіка Туполева , 17, код ЄДРПОУ 31956924) на користь Ки ївського міського центру зай нятості (01033, м. Київ, вул. Жилянсь ка, 47-б, код ЄДРПОУ 03491091) недоїмку у розмірі 2 874 (дві тисячі вісім сот сімдесят чотири) грн. 18 коп .
Постанова суду набирає законної сили після закінче ння строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо заяву про апеляційне оскарж ення не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна с карга не була подана у строк, в становлений статтею 186 Кодекс у адміністративного судочин ства України, постанова суду набирає законної сили після закінчення цього строку. У ра зі подання апеляційної скарг и постанова, якщо її не скасов ано, набирає законної сили пі сля розгляду справи апеляцій ним судом.
Постанова може бути оскар жена до Київського апеляційн ого адміністративного суду ч ерез Окружний адміністратив ний суд міста Києва шляхом по дання заяви про апеляційне о скарження протягом десяти дн ів з дня проголошення постан ови та подання апеляційної с карги на постанову протягом двадцяти днів з дня подачі за яви про апеляційне оскарженн я, або без подання заяви про ап еляційне оскарження шляхом п одання апеляційної скарги на постанову протягом десяти д нів з дня проголошення поста нови.
Суддя О.В.Кротюк
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 28.02.2008 |
Оприлюднено | 12.11.2009 |
Номер документу | 1464663 |
Судочинство | Адміністративне |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Євстигнеєва Надія Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Євстигнеєва Надія Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Загинайко Тетяна Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні