Рішення
від 01.04.2011 по справі 22/110
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД мі ста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницьк ого,44-Б тел. 284-18-98

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 22/110 01.04.11

За позовом Заступника Генерального прокурора Укра їни в інтересах держави

в особі Державного коміте ту України із земельних ресу рсів

до 1. Київської міської ради

2. Головного управління земельних ресурсів виконавч ого органу Київської міської ради

(Київської міської держ авної адміністрації)

3. Обслуговуючого коопе ративу житлового кооператив у «Транспортник»

4. Товариства з обмежено ю відповідальністю «Будівел ьна асоціація»

5. Товариства з обмежено ю відповідальністю «Трестбу д»

6. Товариства з обмежено ю відповідальністю «Берегов е»

про визнання недійсним рішення, актів на право власн ості, відсутності прав та зоб овязання

вчинити дії

Суддя Самс ін Р.І.

Представники сторін:

від позивача: О СОБА_1 (довіреність від 26.11.2010р. );

від відповідача 1: ОС ОБА_2 (довіреність № 225-КР-175 від 21.02.2011р.);

від відповідача 2: ОС ОБА_3 (довіреність № 06-34/33784 від 29 .11.2010р.);

від відповідача 4: О СОБА_4 (довіреність № 85 від 17.03.2 011р.);

від відповідачів 3, 5, 6: не з' явились;

від прокуратури: Гнатюк М.М. (посвідчення № 196)

В судовому засіданні 01.04.201 1р. на підставі ст. 85 ГПК України оголошено вступну та резолю тивну частину рішення суду.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Заступник генерального прокурора України звернувся до суду з позовом у якому прос ив:

- визнати недійсним з момен ту прийняття рішення Київськ ої міської ради від 01.10.2007р. № 351/3185 « Про передачу земельних ділян ок обслуговуючому кооперати ву житловому кооперативу «Тр анспортник»для житлової заб удови на 21-ому км Столичного ш осе у Голосіївському районі м. Києва»;

- визнати недійсними видані Обслуговуючому кооперативу житловому кооперативу «Тран спортник»державні акти на пр аво власності на земельні ді лянки серії ЯЖ № 048028, серії ЯЖ № 0 48029, серії ЯЖ № 048030, серії ЯЖ № 048031, за реєстровані 08.01.2008 Головним упр авлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київсько ї міської ради (Київської міс ької державної адміністраці ї) за №№ 07-8-00168, 07-8-00169, 07-8-00170 та 07-8-00171;

- визнати недійсними видані ТОВ «Трестбуд» державні акт и на право власності на земел ьну ділянку серії ЯЖ №№ 011951, 011949, 011 950, зареєстровані 08.09.2010 Головним управлінням земельних ресур сів виконавчого органу Київс ької міської ради (Київської міської державної адміністр ації) за № 07-8-00390, № 07-8-00391, № 07-8-00392;

- визнати недійсним виданий ТОВ «Берегове» державний ак т на право власності на земел ьну ділянку серії ЯЖ № 011929, заре єстрований 08.09.2010 Головним упра влінням земельних ресурсів в иконавчого органу Київської міської ради (Київської місь кої державної адміністрації ) за № 07-8-00401;

- визнати відсутність у обсл уговуючого кооперативу житл ового кооперативу «Транспор тник», ТОВ «Будівельна асоці ація», ТОВ «Трестбуд»і ТОВ «Б ерегове», права власності на земельні ділянки, що розташо вані за адресою:

21-ий км Столичного шосе у Го лосіївському районі міста Ки єва, площею 1,1964 га, кадастровий номер: 8 000 000 000:90:335:0030; вартістю за но рмативною грошовою оцінкою 3 138 373, 42 грн.;

21-ий км Столичного шосе у Гол осіївському районі міста Киє ва, площею 10,9897 га, кадастровий н омер: 8 000 000 000:90:335:0029; вартістю за норм ативною грошовою оцінкою 28 830 37 8,98 грн.;

21-ий км Столичного шосе у Гол осіївському районі міста Киє ва, площею 51,1859 га, кадастровий н омер: 8 000 000 000:90:335:0031; вартістю за норм ативною грошовою оцінкою 139 091 3 56, 30 грн.;

21-ий км Столичного шосе у Гол осіївському районі міста Киє ва, площею 1,5938 га, кадастровий н омер: 8 000 000 000:90:335:0003; вартістю за норм ативною грошовою оцінкою 6 614 497 ,36 грн.;

- зобов'язати Головне управ ління земельних ресурсів вик онавчого органу Київської мі ської ради (Київської місько ї державної адміністрації) в нести до державного земельно го кадастру відомості про пр аво власності територіально ї громади міста Києва в особі Київської міської ради на зе мельні ділянки, що розташова ні за адресою:

21-ий км Столичного шосе у Го лосіївському районі міста Ки єва, площею 1,1964 га, кадастровий номер: 8 000 000 000:90:335:0030; вартістю за но рмативною грошовою оцінкою 3 138 373,42 грн.;

21-ий км Столичного шосе у Гол осіївському районі міста Киє ва, площею 10,9897 га, кадастровий н омер: 8 000 000 000:90:335:0029; вартістю за норм ативною грошовою оцінкою 28 830 37 8,98 грн.;

21-ий км Столичного шосе у Гол осіївському районі міста Киє ва, площею 51,1859 га, кадастровий н омер: 8 000 000 000:90:335:0031; вартістю за норм ативною грошовою оцінкою 139 091 3 56, 30 грн.;

21-ий км Столичного шосе у Гол осіївському районі міста Киє ва, площею 1,5938 га, кадастровий н омер: 8 000 000 000:90:335:0003; вартістю за норм ативною грошовою оцінкою 6 614 497 ,36 грн..

Під час розгляду справи су д не знайшов підстав для забе зпечення позову, як того прос ив прокурор, а заявлене клопо тання судом відхилене через наступне.

Згідно Інформаційного ли ста Вищого господарського су ду України від 12.12.2006р. № 01-8/2776 «Про д еякі питання практики забезп ечення позову»у випадку звер нення до суду з клопотанням п ро забезпечення позову заявн ик повинен обґрунтувати прич ини звернення із заявою про з абезпечення позову. З цією ме тою та з урахуванням загальн их вимог передбачених ст. 33 ГП К України, обов' язковим є по дання доказів наявності факт ичних обставин, з якими пов' язується застосування певно го заходу до забезпечення по зову.

У позовній заяві, прокуроро м не наведено обставин які б с відчили про наявність підста в для вжиття заходів до забез печення позову, суду не надан о жодних доказів того, що невж иття заходів до забезпечення позову якимось чином може ут руднити чи зробити неможливи м виконання рішення суду.

Заявником не зазначено які докази свідчать про намір ві дповідачів вчиняти якісь дії , укладати договори, інші прав очини стосовно земельних діл янок, щодо яких йдеться у позо ві, а припущення про існуванн я можливості, що незастосува ння заходів може утруднити а бо зробити неможливим подаль ше виконання вирішення госпо дарського суду, не є підставо ю для вжиття заходів до забез печення позову шляхом наклад ення арешту та заборони до вч инення дій.

Клопотання ТОВ «Будівельн а асоціація»та Київської міс ької ради про витребування н алежним чином завіреної копі ї проекту землеустрою щодо в ідведення земельної ділянки ОКЖК «Транспортник»для житл ової забудови на 21-ому км Стол ичного шосе у Голосіївському районі визнано обґрунтовани м та було задоволено судом. До кументи про які зазначалось товариством залучені до мате ріалів справи у складі кадас трової справи Щ-0071 (дублікат до справи Д-3048), що надані супрові дним листом Генеральної прок уратури України за вих. № 05/1/2-14506-1 1 від 01.04.2011р..

Заявлене клопотання про за лучення до участі у справі тр етьою особою товариства з об меженою відповідальністю «Т арасівка»судом відхилене з о гляду на відсутність підстав вважати що рішення з господа рського спору може вплинути на його права та обов' язки щ одо однієї з сторін.

При цьому судом враховуєть ся що згідно з п. 10 оспорюваног о рішення у редакції рішення Київської міської ради від 09. 07.2009р. № 798/1854 було визначено товар иству у місячний термін з мом енту набрання чинності рішен ням звернутися до Головного управління земельних ресурс ів із клопотанням щодо орган ізації робіт по внесенню змі н до договору оренди земельн ої ділянки від 25.11.2004р. № 79-6-00259.

В даному випадку права та об ов' язки вказаного товарист ва, в тому числі у відношенні Г оловного управління земельн их ресурсів виникають з дого вору, тобто регулюються дого вором оренди, і вирішення рад ою питання щодо необхідності звернення товариства із кло потанням щодо організації ро біт по внесенню змін до догов ору оренди в будь-якому випад ку не впливає на права та обов ' язки товариства, оскільки звернення з клопотанням про внесення змін до договору ор енди залежить від волевиявле ння самого товариства і не мо же вирішуватись Київською мі ською радою.

Вирішення в судовому поряд ку питання щодо недійсності рішення Київської міської ра ди від 01.10.2007р. № 351/3185 не впливає на п рава та обов' язки ТОВ «Тара сівка»по відношенню до сторі н у справі, а зазначення у оспо рюваному рішенні про необхід ність звернення товариства з клопотанням щодо організаці ї робіт по внесенню змін до до говору оренди не свідчить пр о прийняття Київською місько ю радою рішення, яке впливає н а права та обов' язки ТОВ «Та расівка»за наявності добров ільної відмови вказаного тов ариства від орендованої земе льної ділянки (про листи-згод и зазначено в рішенні).

Клопотання ТОВ «Будівельн а асоціація»про припинення п ровадження у даній справі, з о гляду на непідвідомчість пер еданого на розгляд суду спор у, судом відхилено.

Виходячи з положень ст. 17 Код ексу адміністративного судо чинства України спори з орга ном державної влади, органом місцевого самоврядування, ї хньою посадовою або службово ю особою, предметом яких є пер евірка законності рішень, ді й чи бездіяльності цих орган ів (осіб), відповідно прийняти х або вчинених ними при здійс ненні владних управлінських функцій належать до компете нції адміністративних судів .

Натомість при вирішенні за явлених вимог у даній справі , в тому числі щодо недійсност і рішення Київської міської ради від 01.10.2007р. № 351/3185, остання вис тупає рівноправним суб' єкт ом земельних відносин, дії як ого спрямовані на реалізацію права розпоряджатися землею , і не є суб' єктом владних пов новажень по відношенню до ін шого учасника спірних віднос ин - ОКЖК «Транспортник», ос кільки відсутня підпорядков аність яка має місце під час з дійснення органом місцевого самоврядування владних упра влінських функцій.

В даному випадку, предметом позовних вимог, в тому числі п ри врахуванні підстав з яких заявляється про недійсність оспорюваного рішення Київра ди, є перевірка правильності формування волі однієї із ст орін (Київради) стосовно розп орядження землею та передачі відповідних прав на неї, і так ий спір не може бути розгляну тий за правилами встановлени ми КАС України, що підтверджу ється зокрема і позицією Вер ховного суду України викладе ною у постанові від 27.04.2010р. на як у зроблено посилання прокуро ром у позовній заяві.

В силу положень ст. 111-28 ГПК Укр аїни рішення Верховного Суду України, прийняте за наслідк ами розгляду заяви про перег ляд судового рішення з мотив ів неоднакового застосуванн я судом (судами) касаційної ін станції одних і тих самих нор м матеріального права у поді бних правовідносинах, є обов 'язковим для всіх суб'єктів вл адних повноважень, які засто совують у своїй діяльності н ормативно-правовий акт, що мі стить зазначену норму права, та для всіх судів України.

Про необхідність врахуван ня мотивів постанови Верховн ого суду України прийнятою к олегією суддів Судової палат и в адміністративних справах 27.04.2010р. у справі № 21-2328во09 зазначен о також і у Листі Вищого госпо дарського суду України від 23.0 6.2010р. № 05-05/357.

Заявлене клопотання про пр ипинення провадження у справ і за поданим позовом з підста в наявності рішення суду у сп раві 5/18 що розглядалась за поз овом Заступника прокурора мі ста Києва в інтересах держав и в особі Міністерства охоро ни навколишнього природного середовища України до Київс ької міської ради за участю т ретьої особи без самостійних вимог на предмет спору - Обс луговуючого кооперативу жит лового кооперативу «Транспо ртник», судом відхилене чере з наступне.

Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 80 ГПК Україн и господарський суд припиняє провадження у справі, якщо є р ішення господарського суду а бо іншого органу, який в межах своєї компетенції вирішив г осподарський спір між тими ж сторонами, про той же предмет і з тих же підстав.

До матеріалів справи залуч ено позовну заяву за вих. № 07/1-326в их-07 від 18.12.2007р. та рішення Господ арського суду міста Києва ві д 18.01.2008р., що прийняте за результ атами розгляду вказаної позо вної заяви. В даному випадку, в раховуючи різний склад учасн иків спору що розглядається у даній справі, та спору, який вирішений у справі 5/18, суд відз начає також про різні підста ви заявлених вимог щодо неді йсності рішення Київської мі ської ради від 01.10.2007р. № 351/3185.

За поданою позовною заявою заступника прокурора міста Києва (справа 5/18) ставилось пит ання про недійсність оспорюв аного рішення Київради з під став перевищення повноважен ь Київською міською радою пр и вирішенні питання щодо над ання земельної ділянки, оскі льки таке рішення, з огляду на площу земельних ділянок, яка перевищує допустиму площу з емельної ділянки для винесен ня рішення про їх передачу ор ганом місцевого самоврядува ння, мало прийматись Кабінет ом Міністрів України. Саме пр и зазначених підставах, у поз ові було відзначено, що право на земельну ділянку мало реа лізуватись шляхом продажу її на конкурентних засадах від повідно до ст. 134 Земельного ко дексу України, а тому рішення Київради прийнято в порушен ня норм Земельного кодексу У країни.

Підстави з яких заявляютьс я вимоги про недійсність ріш ення Київської міської ради від 01.10.2007р. № 351/3185 у даній справі не є тотожними зазначеним, а від так підстави для припинення провадження у даній справі в ідсутні.

Заявлене прокурором, при зв ерненні до суду, клопотання щ одо поновлення строку позовн ої давності визнається обґру нтованим з підстав наведених у позовній заяві, а також при врахуванні предмету позову, який зокрема стосується усун ення порушень земельного зак онодавства, що виявлені і в хо ді подальшого переоформленн я права на земельну ділянку щ одо якої прийнято рішення Ки їврадою 01.10.2007р.. Судом зокрема в раховується, що Генеральною прокуратурою України зазнач ені в позовній заяві порушен ня могли бути виявлені саме п ри проведенні перевірки в хо ді реалізації наданих законо м повноважень.

Дослідивши наявні у справі докази, встановивши обстави ни справи, господарський суд ,

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Київської міс ької ради від 01.10.2007р. № 351/3185 затвер джено проект землеустрою щод о відведення земельних ділян ок обслуговуючому кооперати ву житловому кооперативу «Тр анспортник»для житлової заб удови на 21-му км Столичного шо се у Голосіївському районі м . Києва, а також вирішено перед ати обслуговуючому кооперат иву житловому кооперативу «Т ранспортник», за умови викон ання пункту 8 рішення, земельн і ділянки загальною площею 64,9 7 га (ділянка № 1 - площею 10,99 га, діл янка № 2 - площею 1,20 га, ділянка № 3 - площею 51,19 га, ділянка № 4 - площе ю 1,59 га) у власність для житлово ї забудови за рахунок частин и земель сільськогосподарсь кого товариства з обмеженою відповідальністю «Тарасівк а», наданих відповідно до пун кту 31 рішення Київської міськ ої ради від 12.02.2004р. № 43/1253 «Про офор млення права користування зе мельними ділянками», право к ористування якими посвідчен о договором оренди земельних ділянок від 25.11.2004р. № 79-6-00259 (листи-з годи сільськогосподарськог о товариства з обмеженою від повідальністю «Тарасівка»в ід 18.06.2007р. № 18-5/07, від 16.05.2008р. № 01-16/05) (пунк т 7 у редакції рішення Київськ ої міської ради від 09.07.2009р. № 798/1854).

Зазначене рішення прийнят о Київською міською радою за розглядом містобудівного об ґрунтування щодо внесення зм ін до містобудівної документ ації, проекту землеустрою що до відведення земельних діля нок, відповідно до статей 20, 41, 93, 123, 124 Земельного кодексу Украї ни.

З посиланням на порушення в имог закону, зокрема ст. 41, 45, 83, 84, 12 7 Земельного кодексу України , ст. 7, 14, 25, 26 Закону «Про природно -заповідний фонд України»про курор заявляє про недійсніст ь рішення Київської міської ради.

Враховуючи заявлені позов ні вимоги, суд визнає заявлен і доводи обґрунтованими в ча стині, з огляду на наступне.

Відповідно до ст. 3 Земельно го кодексу України земельні відносини регулюються Конст итуцією України, цим Кодексо м, а також прийнятими відпові дно до них нормативно-правов ими актами.

Право розпорядження земля ми територіальної громади мі ста, передача земельних діля нок комунальної власності у власність громадян і юридичн их осіб, надання земельних ді лянок у користування із земе ль комунальної власності в п орядку, передбаченому законо м належить до повноважень Ки ївської міської ради відпові дно до ст. 9 Земельного кодексу України.

Згідно ст. 123 Земельного коде ксу України юридична особа, з ацікавлена в одержанні земел ьної ділянки у постійне кори стування із земель державної або комунальної власності з вертається з відповідним кло потанням до районної, Київсь кої та Севастопольської місь ких державних адміністрацій або сільської, селищної, місь кої ради.

Земельна ділянка, передана обслуговуючому кооперативу житловому кооперативу «Тран спортник»для житлової забуд ови на 21-ому км Столичного шос е у Голосіївському районі м. К иєва згідно оспорюваного ріш ення Київради від 01.10.2007р. № 351/3185 за рахунок частини земель сіль ськогосподарського Товарис тва з обмеженою відповідальн істю «Тарасівка», право кори стування якою посвідчено дог овором оренди земельної діля нки, яка надана відповідно до рішення Київської міської р ади № 43/1253 від 12.02.2004р., площею 121,47 га.

Про отримання згоди на прип инення права користування ТО В «Тарасівка»свідчать листи -згоди від 18.06.2007р. № 18-5/07, від 16.05.2008р. № 0 1-16/05 про які зазначено у спірно му рішенні (при врахуванні зм ін внесених рішенням Київськ ої міської ради від 09.07.2009р. № 798/1854), а відтак Сільськогосподарсь ке товариство з обмеженою ві дповідальністю «Тарасівка» добровільно відмовилось від орендованої земельної ділян ки, що передбачено ст. 141 Земель ного кодексу України однією з підстав припинення права к ористування земельною ділян кою.

Враховуючи доводи прокуро ра про відсутність підстав д ля надання ОКЖК «Транспортни к»земельних ділянок у власні сть та оренду згідно зі ст. 41 ЗК України судом встановлено н аступне.

Земельні ділянки передані у власність ОКЖК «Транспорт ник»безоплатно, у відповідно сті до ст. 41 Земельного кодекс у України, якою передбачено, щ о житлово-будівельним (житло вим) та гаражно-будівельним к ооперативам за рішенням орга нів виконавчої влади або орг анів місцевого самоврядуван ня земельні ділянки для житл ового і гаражного будівництв а передаються безоплатно у в ласність або надаються в оре нду у розмірі, який встановлю ється відповідно до затвердж еної містобудівної документ ації.

Відповідно до ст. 94 Господар ського кодексу України коопе ративи як добровільні об'єдн ання громадян з метою спільн ого вирішення ними економічн их, соціально-побутових та ін ших питань можуть створювати ся у різних галузях (виробнич і, споживчі, житлові тощо).

Законом України «Про коопе рацію»визначено, що відповід но до завдань та характеру ді яльності кооперативи поділя ються на такі типи: виробничі , обслуговуючі та споживчі; а н апрямами діяльності коопера тиви можуть бути житлово-буд івельними, садово-городніми, гаражними, торговельно-заку півельними, транспортними, о світніми, туристичними, меди чними тощо(ч. 2 ст. 6 закону).

Статус житлово-будівельно го кооперативу закріплено в Житловому кодексі України, п орядок його створення, орган ізації, порядок вступу до коо перативу, хто може бути члено м кооперативу

Згідно статей 133, 137 Житлового кодексу Української РСР гро мадяни, які потребують поліп шення житлових умов, вправі в ступити до житлово-будівельн ого кооперативу і одержати в ньому квартиру. Однією із умо в вступу до житлово-будівель ного кооперативу є перебуван ня на квартирному обліку в да ному населеному пункті.

Житлово-будівельні коопер ативи організовуються при ви конавчих комітетах місцевих Рад народних депутатів, при п ідприємствах, установах і ор ганізаціях.

Порядок організації та дія льності житлово-будівельних кооперативів установлюєтьс я законодавством Союзу РСР, Ж итловим кодексом УРСР, Примі рним статутом житлово-будіве льного кооперативу та іншими актами законодавства Україн и.

Житлово-будівельний коопе ратив діє на основі статуту, п рийнятого відповідно до Прим ірного статуту житлово-будів ельного кооперативу загальн ими зборами громадян, які вст упають до організовуваного к ооперативу і зареєстрованог о в установленого порядку. Кі лькість членів кооперативу п овинна бути відповідною кіль кості квартир у будинку. Квар тири, які надаються членам ко оперативу повинні відповіда ти граничному розміру жилої площі, сумі пайового внеску т а кількості членів сім'ї.

В пункті 1 розділу 1 Примірно го статуту житлово-будівельн ого кооперативу встановлено , що житлово-будівельний кооп ератив організовується з мет ою забезпечення житлом члені в кооперативу і членів їх сім ей шляхом будівництва багато квартирного жилого будинку ( будинків), а у випадках, передб ачених законодавством, - одно - і двоквартирних жилих будин ків садибного типу або багат оквартирного блокованого жи лого будинку (будинків) з надв ірними будівлями за власні к ошти кооперативу за допомого ю банківського кредиту, а так ож для наступної експлуатаці ї та управління цим будинком . (будинками).

Відповідно до наданих уста новчих документів, які також містяться у затвердженому с пірним рішенням проекті земл еустрою щодо відведення земе льних ділянок обслуговуючом у кооперативу житловому кооп еративу «Транспортник»для ж итлової забудови на 21-му км Ст оличного шосе у Голосіївсько му районі м. Києва, державну ре єстрацію юридичної особи обс луговуючого кооперативу жит лового кооперативу «Транспо ртник» проведено Печерською районною у місті Києві держа вною адміністрацією 25.06.2007р..

Відповідно до п. 2.1.1 зареєстр ованого статуту ОКЖК «Трансп ортник»метою його створення є забезпечення житлом члені в кооперативу та членів їх сі мей шляхом будівництва багат оквартирного жилого будинку (будинків), будівництва однок вартирних і двоквартирних жи лих будинків садибного типу або багатоквартирних блоков аних жилих будинків з надвір ними будівлями, або котеджів за власні кошти кооперативу або з допомогою банківськог о кредиту, наступної експлуа тації та управління будинкам и кооперативу.

Таким чином, згідно з наведе ними у положеннях статуту ОК ЖК «Транспортник»метою ство рення та основними завданням и, з урахуванням ч. 2 ст. 6 Закону України «Про кооперацію», за напрямом діяльності ОКЖК «Т ранспортник»відповідає пон яттю «житлово-будівельний ко оператив».

Як передбачено ч. 1 ст. 134 ЖК УРС Р, на облік бажаючих вступити до житлово-будівельного коо перативу беруться громадяни , які постійно проживають у да ному населеному пункті і пот ребують поліпшення житлових умов.

Зазначені вимоги при створ енні ОКЖК «Транспортник»бул и порушені, оскільки особи, як і зазначені у п. 3.2 статуту засн овниками кооперативу як на ч ас створення і державної реє страції кооперативу, так і на момент прийняття Київською міською радою оскаржуваного рішення на квартирному облі ку не перебували, про що свідч ать листи-підтвердження нада них даних Голосіївської райо нної у м. Києві державної адмі ністрації вих. № 22-45 від 14.02.2011р. (ст осовно Панченка К.В.), Відділу обліку та розподілу житлової площі Подільської районної у м. Києві державної адмініст рації вих. № 24 від 10.02.2011р. (стосовн о ОСОБА_5), Солом' янської районної в м. Києві державної адміністрації за вих. № 1922/01 від 28.02.2011р. (стосовно ОСОБА_6), Від ділу обліку та розподілу жит лової площі Печерської район ної у м. Києві державної адмін істрації за вих. № 15/012 від 28.02.2011р. (с тосовно Пахалюк Т.В.).

Метою створення ОКЖК «Тран спортник»є, у тому числі, буді вництво одноквартирних і дво квартирних жилих будинків са дибного типу… (п.2.1.1 статуту), то ді як згідно з абзацом 2 п. 3 Прим ірного статуту житлово-будів ельного кооперативу при буді вництві одно- і двоквартирни х жилих будинків садибного т ипу число громадян, необхідн е для організації кооператив у, не може бути менше 5 чоловік .

При створенні та державній реєстрації ОКЖК «Транспортн ик»його засновниками (членам и) виступили 4 особи, що супере чить наведеним вимогам Примі рного статуту житлово-будіве льного кооперативу.

У подальшому при державній реєстрації змін до статуту О КЖК «Транспортник»вищезазн ачені порушення усунуто не б уло, а 17.06.2009 зареєстровано нову редакцію статуту ОКЖК «Транс портник», згідно з якою члена ми кооперативу є ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_5 та ОСОБ А_9.

Як те було встановлено, член и кооперативу - ОСОБА_5 та ОСОБА_9 на квартирному облі ку не перебували і при держав ній реєстрації нової редакці ї статуту ОКЖК «Транспортник »на квартирний облік не стал и. Довідкою відділу обліку та розподілу житлової площі Пе черської районної у м. Києві д ержавної адміністрації за ви х. № 15/012 від 28.02.2011р. підтверджено, щ о новий член ОКЖК «Транспорт ник»ОСОБА_8, який зареєстр ований в Печерському районі м. Києва за адресою: АДРЕСА_1 , також на квартирному облік у не перебував.

Згідно даних п. 3.2 статуту, но вий член кооперативу ОСОБА _7 на час проведення реєстра ції статуту кооперативу не п роживав у м. Києві, зареєстров аний за адресою: АДРЕСА_2, а отже, не міг бути взятий на кв артирний облік у м. Києві.

Наведені обставини свідча ть, що ОКЖК «Транспортник»не створювався як житлово-буді вельний кооператив відповід но до Житлового кодексу УРСР та Примірного статуту житло во-будівельного кооперативу , а відповідно не мав права на отримання безоплатно земель них ділянок у власність відп овідно до ст. 41 ЗК України.

В даному випадку суд прийма є доводи відповідача-4 виклад ені у відзиві на позов, щодо пр авомірності створення та реє страції юридичної особи - ОК ЖК «Транспортник», однак заз начений факт ніким не запере чується. ОКЖК «Транспортник» набув статусу юридичної особ и у встановленому порядку, за організаційно-правовою форм ою є обслуговуючим кооперати вом, його правовий статус рег улюється Господарським коде ксом України, Законом Україн и «Про кооперацію», натоміст ь виходячи з положень закону , зокрема ст. 41 ЗК України при вр ахуванні мети створення житл ово-будівельного кооператив у, земельна ділянка такому ко оперативу надається саме для будівництва будинку (будинк ів) для членів кооперативу та членів їх сімей.

Таким чином враховуючи пол оження ст. 41 ЗК України згідно з якими житлово-будівельн им (житловим) та гаражно-бу дівельним кооперативам за рі шенням органів виконавчої вл ади або органів місцевого са моврядування земельні ділян ки для житлового і гара жного будівництва пере даються безоплатно у власніс ть, при вирішенні питання щод о надання безоплатно земельн ої ділянки слід враховувати саме мету створення кооперат иву, яка має відповідати вста новленим вимогам до порядку створення такого кооператив у.

В свою чергу, відповідно до ч. 2 ст. 127 ЗК України (в редакції, чинній на час прийняття оска ржуваного рішення), продаж зе мельних ділянок державної та комунальної власності грома дянам та юридичним особам зд ійснюється на конкурентних з асадах (аукціон), крім викупу з емельних ділянок, на яких роз ташовані об'єкти нерухомого майна, що є власністю покупці в цих ділянок, в яких відсутні акції (частки, паї), що належат ь державі.

Зазначене не виключає набу ття права на земельну ділянк у правомірно створеною зареє строваною, як ОКЖК «Транспор тник», юридичною особою, одна к в загальному порядку - на к онкурентних засадах.

Про відсутність підстав дл я застосування при вирішенні питання про надання земельн их ділянок у власність ОКЖК « Транспортник»ст. 41 ЗК України , свідчить зокрема містобуді вне обґрунтування, яке місти ться у проекті землеустрою щ одо відведення земельних діл янок ОКЖК «Транспортник», зг ідно з яким на відведених коо перативу землях планується з абудова 290 малоповерхових буд инків котеджного типу, при то му, що засновниками (членами) О КЖК «Транспортник»є лише 4 ос оби.

Встановлені обставини про те, що засновники ОКЖК «Транс портник» ОСОБА_5 і ОСОБА _9 є одночасно засновниками ще десяти обслуговуючих коо перативів житлових кооперат ивів: «Забудовник», «Соцбуді вництво», «Механізатор», «Ос вітянин», «Медтехнік», «Міст обудівник», «Приладобудівни к», «Котміст», «Житлосервіс» , «Житлобуд»є підтвердженням відсутності підстав вважати , що метою отримання ОКЖК «Тра нспортник» спірних земель них ділянок було будівництво та експлуатація житла для чл енів цього кооперативу, як це передбачено статутом зазнач еного кооперативу та ст. 2 Зако ну України «Про кооперацію».

Враховуючи наведене, суд по годжується з доводами виклад еними у позові щодо невідпов ідності вимогам чинного зако нодавства підстав набуття зе мельних ділянок житлово-буді вельними кооперативами при п рийняті оскаржуваного рішен ня Київської міської ради зг ідно ст. 41 ЗК України.

З приводу розташування над аних ОКЖК «Транспортник»зем ельних ділянок в межах об' є кта природно-заповідного фон ду ландшафтного заказника мі сцевого значення «Жуків Остр ів» суд враховує наступне.

В силу положень ст. 43 ЗК Украї ни землі природно-заповідног о фонду - це ділянки суші і во дного простору з природними комплексами та об'єктами, що м ають особливу природоохорон ну, екологічну, наукову, естет ичну, рекреаційну та іншу цін ність, яким відповідно до зак ону надано статус територій та об'єктів природно-заповід ного фонду.

Відповідно до ст. 53 Закону Ук раїни «Про природно-заповідн ий фонд України»рішення про організацію чи оголошення те риторій та об'єктів природно -заповідного фонду місцевого значення та встановлення ох оронних зон територій та об'є ктів природно-заповідного фо нду приймається обласними, К иївською та Севастопольсько ю міськими радами.

Згідно ст. 47 Закону України « Про землеустрій»проектами з емлеустрою щодо організації і встановлення меж територі й природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення… визначаються м ісце розташування і розміри земельних ділянок, власники земельних ділянок, землекори стувачі, у тому числі орендар і, а також встановлюється реж им використання та охорони т ериторій природно-заповідно го фонду та іншого природоох оронного призначення, оздоро вчого (округи і зони санітарн ої (гірничо-санітарної) охоро ни), рекреаційного та історик о-культурного (охоронні зони ) призначення. Порядок розроб ки проектів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-запов ідного фонду та іншого приро доохоронного призначення, оз доровчого, рекреаційного та історико-культурного призна чення встановлюється Кабіне том Міністрів України.

Відповідно до положень пун кту 10 Порядку розроблення про ектів землеустрою з організа ції та встановлення меж тери торій природно-заповідного ф онду, іншого природоохоронно го, оздоровчого, рекреаційно го та історико-культурного п ризначення, який затверджено постановою Кабінету Міністр ів України від 25.08.2004р. № 1094, проект землеустрою з організації т а встановлення меж територій природно-заповідного фонду розглядається та затверджує ться сільською, селищною, міс ькою радою, обласною, районно ю, Київською або Севастополь ською міською держадміністр ацією чи в установленому пор ядку подається іншим органам , до повноважень яких належит ь надання у користування або передача у власність земель них ділянок.

Згідно з п. 1 рішення № 162/1996 від 22.08.2007р. «Про питання створення л андшафтного заказника місце вого значення «Жуків острів» Київською міською радою було схвалено схему ландшафтного заказника місцевого значенн я «Жуків острів»у складі дет ального плану території остр ова Жуків, при цьому радою жод ним чином не встановлено та н е вирішено питання щодо визн ачення його меж та розміру, а п . 3 вказаного рішення Державно му управлінню охорони навкол ишнього природного середови ща в м. Києві доручено забезпе чити розробку проекту створе ння ландшафтного заказника м ісцевого значення «Жуків ост рів».

Зазначене рішення ради має організаційний характер вре гулювання поточних питань і містить в собі лише проект ст ворення ландшафтного заказн ика місцевого значення «Жукі в острів».

В свою чергу, рішенням Київс ької міської ради № 806/3381 від 19.07.2005 р. регламентовано утриматись до встановлення меж ландшаф тного заказника місцевого зн ачення острів Жуків від розг ляду питань відведення земел ьних ділянок, які відповідно до рішення Київської місько ї ради від 02.12.1999р. № 147/649 «Про оголо шення природних об'єктів пам 'ятками природи та заказника ми місцевого значення у м. Киє ві»(згідно якого ландшафтний заказник оголошено заказник ом місцевого значення), можут ь бути включені до складу зак азника.

Даний об'єкт природно-запов ідного фонду створювався без вилучення земельних ділянок , який він займає, а саме: землі лісопаркового господарства «Конча-Заспа»та колективног о сільськогосподарського пі дприємства «Тарасівка», в зв 'язку з чим Державним управлі нням екології та природних р есурсів в м. Києві видано відп овідне охоронне зобов'язання № 4-2-8 від 20.12.2002р..

Згідно із вказаним охоронн им зобов'язанням Положення п ро ландшафтний заказник місц евого значення «Острів Жуків », затвердженого у 2003 році нача льником Державного управлін ня екології та природних рес урсів в м. Києві, погодженого г енеральним директором КО «Ки ївзеленбуд»та директором ре гіонального ландшафтного па рку «Голосіївський», а також наукового обґрунтування нео бхідності оголошення терито рії центральної частини коли шнього заповідника «Конча-За спа»ландшафтним заказником місцевого значення, розробл еного фахівцями біологічног о факультету Київського унів ерситету імені Т. Шевченка, на підставі якого Київською мі ською радою приймалось рішен ня № 147/649 від 02.12.1999 року, територія ландшафтного заказника «Ост рів Жуків», що найменше склад ає 630 га, а за обґрунтуванням на уковців та довідкою від 19.05.2004 ро ку ДП «Інститут Генерального плану міста Києва»ВАТ «Київ проект»площа ландшафтного з аказника «Жуків острів»стан овить 1794,6 га.

На розміщення спірних земе льних ділянок на території з аказника «Острів Жуків»вказ увалось, також і у висновках Д ержавного управління охорон и навколишнього природного с ередовища в м. Києві від 25.07.2007р. № 05-08/4908, Київської міської санепі демстанції від 25.07.2007р. № 5849, держа вної санітарно-епідеміологі чної експертизи від 21.09.2007р. № 05.03.02 -07/47349, Головного управління міс тобудування, архітектури та дизайну міського середовища Київської міської державної адміністрації від 01.08.2007р. № 19-7868, щ о містяться в матеріалах про екту землеустрою щодо відвед ення земельних ділянок ОКЖК «Транспортник».

На підставі наведеного, Киї вська міська рада до встанов лення меж ландшафтного заказ ника місцевого значення остр ів Жуків повинна була утрима тись від розгляду питань від ведення земельних ділянок, я кі відповідно до рішення Киї вської міської ради від 02.12.1999р. № 147/649 «Про оголошення природни х об'єктів пам'ятками природи та заказниками місцевого зн ачення у м. Києві»(згідно яког о ландшафтний заказник оголо шено заказником місцевого зн ачення), можуть бути включені до складу заказника.

При врахуванні встановлен их обставин справи, рішення К иївської міської ради від 01.10.20 07р. № 351/3185 не відповідає вимогам чинного законодавства, що зг ідно з ч. 2 ст. 144 Конституції Укр аїни, ч. 3 ст. 152 ЗК України, ч. 10 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» є підставою для визнання його недійсним в судовом у порядку.

Відповідно до положень ст. 1 55 ЗК України у разі видання ор ганом виконавчої або органом місцевого самоврядування ак та, яким порушуються права ос оби щодо володіння, користув ання чи розпорядження належн ою їй земельною ділянкою, так ий акт визнається недійсним.

Виходячи з вищевикладеног о, та враховуючи, що державні а кти на право власності на зем ельні ділянки серії ЯЖ № 048028, се рії ЯЖ № 048029, серії ЯЖ № 048030, серії Я Ж № 048031, видані Обслуговуючому кооперативу житловому коопе ративу «Транспортник»на під ставі рішення Київської місь кої ради від 01.10.2007р. № 351/3185, яке визн ане недійсним, як таке що прий няте з порушеннями чинного з аконодавства України, вимоги щодо визнання недійсними за значених актів підлягають за доволенню.

Земельні ділянки, право вла сності на які набуто ОКЖК «Тр анспортник»на підставі ріше ння Київської міської ради в ід 01.10.2007р. № 351/3185 з оформленням акт ів на право власності серії Я Ж № 048028, серії ЯЖ № 048029, серії ЯЖ № 0480 30, серії ЯЖ № внесені до статут ного капіталу ТОВ «Будівельн а асоціація». У зв'язку з цим р ішенням загальних зборів уча сників ТОВ «Будівельна асоці ація», оформленим протоколом № 1 від 12.02.2008р., сформовано статут ний капітал товариства, внес ок до якого ОКЖК «Транспортн ик»складається із земельних ділянок площею 1,1964 га, 51,1859 га, 10,9897 г а та 1,5938 га, розташованих на 21-ом у км Столичного шосе у Голосі ївському районі міста Києва.

Оформлення права власност і на земельні ділянки переда ні як внесок ОКЖК «Транспорт ник»до статутного фонду ТОВ «Будівельна асоціація»здій снено шляхом видачі державни х актів від 30.10.2008р. серії ЯЖ № 030319, в ід 30.10.2008р. серії ЯЖ № 030317, від 30.10.2008р. с ерії ЯЖ № 030316, від 30.10.2008р. серії ЯЖ 03 0318 на підставі рішення Господ арського суду міста Києва ві д 26.03.2008р. у справі 34/74, яке скасован о Постановою Вищого господар ського суду України від 14.04.2010р.. За результатами нового розг ляду справи 34/74 позов Товарист ва з обмеженою відповідальні стю «Будівельна асоціація»д о Головного управління земел ьних ресурсів виконавчого ор гану Київської міської ради (Київської міської держадмін істрації) про визнання права власності та зобовязання вч инити дії залишено без розгл яду ухвалою суду від 29.06.2010р. (спр ава 34/74-11/157).

Однак, після скасування заз наченого судового рішення ТО В «Будівельна асоціація»отр имані державні акти на право власності серії ЯЖ №№ 048835, 048836, 048749, 048857, зареєстровані 14.06.2010р. Головн им управлінням земельних рес урсів КМДА за №№ 07-8-00365, 07-8-00364, 07-8-00366 та 07-8-00349, та за рахунок земельних д ілянок площею 10,9897 га, 51,1859 га та 1,1964 га сформовано статутний кап італ ТОВ «Трестбуд», що підтв ерджується рішенням загаль них зборів учасників ТОВ «Тр естбуд», яке оформлене прото колом № 2 від 29.07.2010р..

Відповідно до протоколу № 2 Загальних зборів учасників Т ОВ «Берегове»від 02.08.2010р. земель ну ділянку площею 1,5938 га ТОВ «Б удівельна асоціація» переда но до статутного фонду ТОВ «Б ерегове». Останнім отримано державний акт серії ЯЖ № 011929, за реєстрований 08.09.2010р. Головним у правлінням земельних ресурс ів КМДА за №07-8-00401.

Відповідно до пункту «б»ча стини 1 статті 82 ЗК України юри дичні особи (засновані грома дянами України або юридичним и особами України) можуть наб увати у власність земельні д ілянки для здійснення підпри ємницької діяльності у разі внесення земельних ділянок ї ї засновниками до статутного фонду.

При цьому, у випадку внесенн я земельної ділянки до стату тного капіталу юридичної осо би укладення якихось цивільн о-правової угоди не потребує ться.

Частиною 2 статті 328 ЦК Україн и встановлено, що право власн ості вважається набутим прав омірно, якщо інше прямо не вип ливає із закону або незаконн ість набуття права власності не встановлена судом.

Згідно з ч. 1 ст. 126 ЗК України, п раво власності на земельну д ілянку посвідчується держав ним актом, крім випадків, визн ачених частиною другою цієї статті.

У зв'язку з переоформленням державних актів державні ак ти серії ЯЖ №№ 030316, 030317, 030318 та 030319 від 30.10.2008р. та серії ЯЖ №№ 048835, 048836, 048749, 048857 ві д 14.06.2010р., видані ТОВ «Будівельн а асоціація», повернуто до Го ловного управління земельни х ресурсів КМДА, про що зробле но записи в книзі записів реє страції державних актів на п раво власності на землю.

Згідно з п. 3.10 Інструкції про порядок складання, видачі, ре єстрації і зберігання держав них актів на право власності на земельну ділянку і право п остійного користування земе льною ділянкою та договорів оренди землі, затвердженої н аказом Державного комітету У країни по земельних ресурсах від 04.05.1999 року № 43 (в редакції чин ній до 03.06.2010р.) у випадку припине ння права власності чи корис тування земельною ділянкою д окумент, який посвідчує це пр аво, повертається до архіву д ержавного органу земельних р есурсів, де зберігається дру гий примірник цього документ а.

Таким чином, враховуючи нав едені положення, які були чин ними в періоді до 03.06.2010р. - при виз нанні недійсним рішення, роз порядження, угоди, тощо, на під ставі якої виданий акт, остан ній підлягає поверненню орга ну, що його видав.

Наданою до справи інформац ією з Головного управління з емельних ресурсів від 15.02.2011р. № 07-387/3489 підтверджено, що державні акти видані ТОВ «Трестбуд»с ерії ЯЖ №№ 011951, 011949, 011950, зареєстрова ні 08.09.2010р. та ТОВ «Берегове»- сер ії ЯЖ № 011929, зареєстрований 08.09.2010р ., а також перші примірники вид аних державних актів на прав о власності щодо спірних діл янок до Головного управління земельних ресурсів КМДА не б ули повернуті, а положення п. 3 .10 Інструкції про порядок скла дання, видачі, реєстрації і зб ерігання державних актів на право власності на земельну ділянку і право постійного к ористування земельною ділян кою та договорів оренди земл і, затвердженої наказом Держ авного комітету України по з емельних ресурсах від 04.05.1999 рок у № 43 на час вирішення спору є н ечинним.

Враховуючи, що рішення на пі дставі якого ОКЖК «Транспорт ник»набуто права власності н а земельні ділянки, є недійсн им, оформлення права власнос ті згідно державних актів ви даних ТОВ «Будівельна асоціа ція», ТОВ «Трестбуд»та ТОВ «Б ерегове»відбулось з порушен ням норм чинного законодавст ва, заявлені позовні вимоги щ одо визнання недійсними акті в виданих ТОВ «Трестбуд»та Т ОВ «Берегове»суд визнає таки ми, що підлягають задоволенн ю.

Наведені обставини також є підставою для задоволення з аявлених вимог щодо визнання відсутності у обслуговуючог о кооперативу житлового кооп еративу «Транспортник», Това риства з обмеженою відповіда льністю «Будівельна асоціац ія», Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Трестбуд» і Товариства з обмеженою від повідальністю «Берегове», пр ава власності на земельні ді лянки, щодо яких прийнято ріш ення Київською міською радою від 01.10.2007р. № 351/3185.

При цьому з приводу заявлен их відповідачем-4 заперечень щодо обраного способу захис ту, суд враховує, що згідно зі статтею 20 ГК одним із способів захисту прав суб'єктів госпо дарювання є визнання наявнос ті або відсутності прав.

Порушені права землекорис тувачів підлягають захисту с пособами, передбаченими стат тею 152 ЗК України, з обов'язкови м дотриманням норм чинного з аконодавства. Відповідно до вказаної норми захист прав г ромадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюєть ся, зокрема, шляхом визнання п рав, визнання недійсними ріш ень органів виконавчої влади або органів місцевого самов рядування, а також застосува ння інших, передбачених зако ном, способів, у тому числі шля хом поновлення прав юридични х і фізичних осіб, порушених в наслідок прийняття неправом ірних рішень, дій чи бездіяль ності державних органів або посадових осіб органів місце вого самоврядування (частина 2 статті 77 Закону України «Про місцеве самоврядування в Ук раїні»).

Обраний прокурором спосіб захисту в даному випадку спр ямований на поновлення поруш ених прав, оскільки при визна нні відсутності у ОКЖК «Тран спортник», ТОВ «Будівельна а соціація»і ТОВ «Трестбуд»пр ава власності на спірні земе льні ділянки, підлягає понов ленню порушене внаслідок при йняття неправомірного рішен ня, право власності територі альної громади міста Києва щ одо вказаних ділянок.

Заявлені прокурором вимог и про зобов'язання Головного управління земельних ресурс ів виконавчого органу Київсь кої міської ради (Київської м іської державної адміністра ції) внести до державного зем ельного кадастру відомості п ро право власності територіа льної громади міста Києва в о собі Київської міської ради на земельні ділянки, щодо яки х вирішено спір у даній справ і задоволенню за поданим поз овом не підлягають.

В цій частині права та інтер еси держави, Головним управл інням земельних ресурсів вик онавчого органу Київської мі ської ради (КМДА) не порушені, а норми процесуального закон у не передбачають вирішення спору на майбутнє, і зазначен е прямо визначено у п.4 ч. 1 ст.84 ГП К, де вказується, що резолютив на частина рішення має місти ти висновок про задоволення позову або про відмову в позо ві повністю чи частково по ко жній з заявлених вимог; висно вок не може залежати ві д настання або ненастання як ихось обставин (умовне рішен ня).

Прийняття судом рішення що до визнання недійсним рішенн я Київської міської ради від 01.10.2007р. № 351/3185 «Про передачу земел ьних ділянок обслуговуючому кооперативу житловому коопе ративу «Транспортник»для жи тлової забудови на 21-ому км Ст оличного шосе у Голосіївсько му районі м. Києва»та вирішен ня питання щодо відсутності права власності на вказані з емельні ділянки у ОКЖК «Тран спортник», ТОВ «Будівельна а соціація», ТОВ «Трестбуд»і Т ОВ «Берегове»своїм наслідко м передбачає внесення до дер жавного земельного кадастру відомостей про право власно сті територіальної громади м іста Києва в особі Київської міської ради у встановленом у чинним законодавством поря дку, тому в суду відсутні підс тави вважати, що відповідач-2 б уде порушувати права позивач а, а про зазначене заявляєтьс я самим Головним управлінням земельних ресурсів виконавч ого органу Київської міської ради (КМДА)у поданому суду від зиві на позов.

З урахуванням наведеного п озовні вимоги підлягають час тковому задоволенню.

Згідно положень ч. 3 ст. 49 ГПК У країни державне мито, від спл ати якого позивач у встановл еному порядку звільнений, ст ягується з відповідача в дох од бюджету пропорційно розмі ру задоволених вимог, якщо ві дповідач не звільнений від с плати державного мита. Витра ти на інформаційне технічне забезпечення судового проце су при задоволенні позову по кладаються на відповідача в силу положень ч. 5 ст. 49 ГПК Укра їни.

З відповідачів підлягають стягненню судові витрати у с умі 621, 67 грн. (425 грн. - державне мито; 196, 67 грн. - витрати на інфо рмаційно-технічне забезпече ння судового процесу).

Керуючись ст.ст. 33, 49, 82-85 ГПК Укр аїни, господарський суд, -

В И Р І Ш И В:

1. Позов задовольнити час тково.

2. Визнати недійсним рішення Київської міської ради від 01. 10.2007р. № 351/3185 «Про передачу земель них ділянок обслуговуючому к ооперативу житловому коопер ативу «Транспортник»для жит лової забудови на 21-ому км Сто личного шосе у Голосіївськом у районі м. Києва».

3. Визнати недійсними видані Обслуговуючому кооперативу житловому кооперативу «Тран спортник»(ідент. код 35265442) держа вні акти на право власності н а земельні ділянки серії ЯЖ № 048028, серії ЯЖ № 048029, серії ЯЖ № 048030, се рії ЯЖ № 048031, зареєстровані 08.01.2008р . Головним управлінням земел ьних ресурсів виконавчого ор гану Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за №№ 07-8-00168, 07-8-00169, 07- 8-00170 та 07-8-00171.

4. Визнати недійсними видані Товариству з обмеженою відп овідальністю «Трестбуд»(іде нт. код 37053566) державні акти на пр аво власності на земельну ді лянку серії ЯЖ №№ 011951, 011949, 011950, заре єстровані 08.09.2010р. Головним упра влінням земельних ресурсів в иконавчого органу Київської міської ради (Київської місь кої державної адміністрації ) за № 07-8-00390, № 07-8-00391, № 07-8-00392.

5. Визнати недійсним виданий Товариству з обмеженою відп овідальністю «Берегове» (іде нт. код 37140370) державний акт на пр аво власності на земельну ді лянку серії ЯЖ № 011929, зареєстро ваний 08.09.2010р. Головним управлін ням земельних ресурсів викон авчого органу Київської місь кої ради (Київської міської д ержавної адміністрації) за № 07-8-00401.

6. Визнати відсутність у обс луговуючого кооперативу жит лового кооперативу «Транспо ртник», Товариства з обмежен ою відповідальністю «Будіве льна асоціація», Товариства з обмеженою відповідальніст ю «Трестбуд»і Товариства з о бмеженою відповідальністю « Берегове», права власності н а земельні ділянки, що розташ овані за адресою:

21-ий км Столичного шосе у Гол осіївському районі міста Киє ва, площею 1,1964 га, кадастровий н омер: 8 000 000 000:90:335:0030; вартістю за норм ативною грошовою оцінкою 3 138 373 , 42 грн.;

21-ий км Столичного шосе у Гол осіївському районі міста Киє ва, площею 10,9897 га, кадастровий н омер: 8 000 000 000:90:335:0029; вартістю за норм ативною грошовою оцінкою 28 830 37 8,98 грн.;

21-ий км Столичного шосе у Гол осіївському районі міста Киє ва, площею 51,1859 га, кадастровий н омер: 8 000 000 000:90:335:0031; вартістю за норм ативною грошовою оцінкою 139 091 3 56, 30 грн.;

21-ий км Столичного шосе у Гол осіївському районі міста Киє ва, площею 1,5938 га, кадастровий н омер: 8 000 000 000:90:335:0003; вартістю за норм ативною грошовою оцінкою 6 614 497 ,36 грн..

7. В іншій частині в позові в ідмовити.

8. Стягнути з Київської м іської ради (01044, м. Київ, вул. Хре щатик 36, ідент. код 22883141) в дохо д державного бюджету України (рахунок 31110095700011 банк ГУ ДКУ у м. К иєві, одержувач УДК у Шевченк івському районі міста Києва, код банку 820019, код ЄДРПОУ 26077968, код бюджетної класифікації 22090200, с имвол звітності 095) 42, 50 грн. (сор ок дві гривні 50 копійок) держа вного мита; (рахунок 31218264700001, код 22 050003, одержувач ГУ ДКУ у м. Києві, код ЄДРПОУ 24262621, банк одержувач а ГУ ДКУ у м. Києві, МФО 820019) 39, 33 грн . (тридцять дев' ять гривень 33 копійки) витрат на інформаці йно-технічне забезпечення су дового процесу.

9. Стягнути з Обслуговуючого кооперативу житлового коопе ративу «Транспортник»(01042, м. Ки їв, вул. Чигоріна 18, ідент. код 3526 5442) в доход державного бюджету України (рахунок 31110095700011 банк ГУ ДКУ у м. Києві, одержувач УДК у Шевченківському районі міст а Києва, код банку 820019, код ЄДРПО У 26077968, код бюджетної класифіка ції 22090200, символ звітності 095) 148, 75 грн. (сто сорок вісім гривень 75 копійок) державного мита; (ра хунок 31218264700001, код 22050003, одержувач Г У ДКУ у м. Києві, код ЄДРПОУ 24262621, б анк одержувача ГУ ДКУ у м. Києв і, МФО 820019) 39, 33 грн. (тридцять дев' ять гривень 33 копійки) витрат на інформаційно-технічне заб езпечення судового процесу.

10. Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю «Б удівельна асоціація»(02156, м. Киї в, вул. Братиславська 8, ідент. к од 35734790) в доход державного бюдж ету України (рахунок 31110095700011 банк ГУ ДКУ у м. Києві, одержувач УД К у Шевченківському районі м іста Києва, код банку 820019, код ЄД РПОУ 26077968, код бюджетної класиф ікації 22090200, символ звітності 095 ) 21, 25 грн. (двадцять одну гривню 25 копійок) державного мита; (ра хунок 31218264700001, код 22050003, одержувач Г У ДКУ у м. Києві, код ЄДРПОУ 24262621, б анк одержувача ГУ ДКУ у м. Києв і, МФО 820019) 39, 33 грн. (тридцять дев' ять гривень 33 копійки) витрат на інформаційно-технічне заб езпечення судового процесу.

11. Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю «Т рестбуд»(02166, м. Київ, вул. Жукова 26, ідент. код 37053566) в доход держав ного бюджету України (рахуно к 31110095700011 банк ГУ ДКУ у м. Києві, од ержувач УДК у Шевченківськом у районі міста Києва, код банк у 820019, код ЄДРПОУ 26077968, код бюджетн ої класифікації 22090200, символ зв ітності 095) 106, 25 грн. (сто шість гр ивень 25 копійок) державного ми та; (рахунок 31218264700001, код 22050003, одержу вач ГУ ДКУ у м. Києві, код ЄДРПО У 24262621, банк одержувача ГУ ДКУ у м. Києві, МФО 820019) 39, 33 грн. (тридцять дев' ять гривень 33 копійки) в итрат на інформаційно-техніч не забезпечення судового про цесу.

12. Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю «Б ерегове»(02166, м. Київ, вул. Жукова 26, ідент. код 37140370) в доход держав ного бюджету України (рахуно к 31110095700011 банк ГУ ДКУ у м. Києві, од ержувач УДК у Шевченківськом у районі міста Києва, код банк у 820019, код ЄДРПОУ 26077968, код бюджетн ої класифікації 22090200, символ зв ітності 095) 106, 25 грн. (сто шість гр ивень 25 копійок) державного ми та; (рахунок 31218264700001, код 22050003, одержу вач ГУ ДКУ у м. Києві, код ЄДРПО У 24262621, банк одержувача ГУ ДКУ у м. Києві, МФО 820019) 39, 33 грн. (тридцять дев' ять гривень 33 копійки) в итрат на інформаційно-техніч не забезпечення судового про цесу.

Рішення набирає законної с или в порядку, встановленому ст. 85 Господарського процесуа льного кодексу України. Ріше ння може бути оскаржене в апе ляційному порядку та в строк и, встановлені ст. 93 Господарс ького процесуального кодекс у України.

Суддя Р.І. Самсін

дата підписання рішення 04.04.2011

Дата ухвалення рішення01.04.2011
Оприлюднено18.11.2011
Номер документу14695810
СудочинствоГосподарське
Сутьвизнання недійсним рішення, актів на право власн ості, відсутності прав та зоб овязання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —22/110

Ухвала від 06.08.2010

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Георгієвський В.Д.

Ухвала від 29.04.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Пуппо Лариса Дмитрівна

Ухвала від 16.12.2010

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Желік М.Б.

Ухвала від 19.04.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

Ухвала від 13.04.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

Ухвала від 03.03.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

Ухвала від 09.03.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

Ухвала від 09.02.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

Ухвала від 20.01.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Заверуха С.В.

Ухвала від 10.11.2010

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Малєєва О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні