Постанова
від 21.03.2011 по справі 2а-1401/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8

ПОСТАНОВА

Іменем України

21 березня 2011 року Справа № 2а-1401/11/1270

Луганський окружний адміністративний суд у скла ді:

судді: Кравцової Н.В.,

при секретарі: Бражник В.І.,

за участю:

позивача: не з' явився,

відповідачів: не з' явилися ,

представника третьої особи Яковлевої О.Б .,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативний позов ОСОБА_2 до н ачальника відділу інформати зації процесів оподаткуванн я Державної податкової інспе кції в м. Красний Луч Луганськ ої області Тішакова Романа Олеговича, заступника нача льника Державної податкової інспекції в м. Красний Луч Луг анської області Березниче нка Євгена Миколайовича, тр етя особа, яка не заявляє сам остійних вимог на предмет сп ору - Державна податкова ін спекція в м. Красний Луч Луган ської області про визнання д ій та бездіяльності неправом ірними, -

ВСТАНОВИВ:

14 лютого 2011 року до Луга нського окружного адміністр ативного суду з Краснолуцько го міського суду Луганської області надійшла адміністра тивна справа за позовом ОСО БА_2 до начальника відділу і нформатизації процесів опод аткування Державної податко вої інспекції в м. Красний Луч Луганської області Тішако ва Романа Олеговича, заступ ника начальника Державної по даткової інспекції в м. Красн ий Луч Луганської області Б ерезниченка Євгена Миколайо вича про визнання дій та бе здіяльності неправомірними , скасування акту № 1 від 22.10.2010.

В обґрунтування позо вних вимог позивач зазначила , що у зв' язку з розглядом цив ільної справи № 2-74/10, у якій відп овідачем є колишній роботода вець - Управління освіти Крас нолуцької міської ради Луган ської області, позивач зверн улася до ДПІ у м. Красний Луч про надання відомостей щод о заробітної плати. На зверне ння позивача, ДПІ у м. Красний Луч було надано позивачу відомості на паперовому нос ії з бази даних державного ре єстру ДПА України. Але отрима вши відомості, позивач вияви ла невідповідність даним, як і знаходяться в УПФ України в м. Красний Луч, у зв' язку з чим звернулася до прокурат ури м. Красний Луч із заяв ою від 13.09.2010.

Постановами прокуратури в м. Красний Луч Луганської обл асті від 24.09.2010, 18.11.2010 та 29.11.2010 відмовл ено в порушенні кримінальної справи.

18.11.2010 в ДПА України в Луганськ ій області позивачу було пов ідомлено про розбіжності в д аних, які знаходяться в ДПІ м. Красний Луч та УПФУ у м. Кр асний Луч.

Крім того, позивач вказала, що із відповіді, яка їй була н адана відповідачем стало від омо, що Тішаков Р.О. зверта вся із службовою запискою з м етою проведення корегування бази даних центрального та р айонного рівня шляхом направ лення службового файлу. Пози вач вважає, що документи на як і посилається Тішаков Р.О. є суперечливими, а дії вказан ої особи не відповідають дію чому законодавству заступни х підстав.

Роботодавцями позивача до ДПІ у м. Красний Луч були подані податкові звіти щодо заробітної плати позивача, я кі були направлені до ДПА Укр аїни без зауважень та розбіж ностей. Таким чином, позивач в важає, що Тішаков Р.О. не ма в законних підстав вносити к орегування щодо даних віднос но неї, оскільки відносно про цедури внесення даних, оформ лення та їх корегування існу є певний порядок, як це і було зазначено у акті від 14.12.2010.

Також позивач зазначає, що із документів ДПІ у м. Красний Луч вбачається, що в діях посадової особи Тішакова Р .О. приймала участь посадов а особа - Березніченко Є.М ., яка не маючи компетенції с лідчих органів, затвердила а кт від 22.10.2010 за № 1, який не відпов ідає нормам закону. Тобто, по зивач вважає, що дії Березн иченко Є.М. щодо затверджен ня вказаного акту є незаконн ими та неправомірними.

Крім того, позивач вважає, щ о відповідачами допущена без діяльність щодо перевірки да них, наданих податковими аге нтами.

Просила суд визнати н е чинним акт № 1 від 22.10.2010, складен ий Тішаковим Р.О.; визнати незаконними та неправомірни ми дії Тішакова Р.О. щодо к оригування даних відносно ОСОБА_2 22.10.2010; визнати незакон ними та неправомірними дії Тішакова Р.О. щодо коригува ння даних відносно ОСОБА_2 26.10.2010; визнати незаконними та н еправомірними дії Тішаков а Р.О. щодо складання акту № 1 від 22.10.2010; визнати бездіяльніст ь посадової особи ДПІ в м. Крас ний Луч Луганської області Тішакова Р.О. у період з 21.04.2010 п о 21.10.2010 стосовно невиконання по кладених на нього посадових обов' язків щодо перевірки д аних відносно ОСОБА_2 як ф ізичної особи - платника пода тків, наданих податковими аг ентами; визнати незаконними та неправомірними дії Бере зниченка Є.М. щодо затвердж ення акту № 1 від 22.10.2010; визнати бе здіяльність посадової особи ДПІ в м. Красний Луч Лугансько ї області Березниченка Є.М. у період з 21.04.2010 по 21.10.2010 стосовн о невиконання покладених на нього посадових обов' язків щодо перевірки даних віднос но ОСОБА_2 як фізичної осо би - платника податків, надани х податковими агентами.

Ухвалою суду від 03 бер езня 2011 року залучено до участ і у справі в якості третьої о соби, яка не заявляє самостій них вимог на предмет спору - Державну податкову інспекц ію в м. Красний Луч Луганської області.

Ухвалою суду від 21.03.2010 закрит о провадження у справі щодо в изнання не чинним акт № 1 від 22.1 0.2010, складений Тішаковим Р.О.

Позивач у судове засі дання не з' явилась, на адрес у суду надала заяву про розгл яд справи без її участі.

Відповідачі у судове засід ання не з' явились, на адресу суду надали заяви про розгля д справи без їх участі.

Представник третьої особи у судовому засіданні позовн і вимоги не визнала, підтрима ла надані суду заперечення, п росила відмовити у задоволен і позову.

Вислухавши пояснення пред ставника третьої особи, досл ідивши матеріали справи, вст ановивши фактичні дані, суд д ійшов до висновку, що позов не підлягає задоволенню з наст упних підстав.

Судом встановлено, що 22.10.2010 на виконання вимоги прокуратур и м. Красний Луч № 020-10 від 22.10.2010 (а.с. 41) було проведено зв ірку відомостей з центрально ї бази даних Державного реєс тру фізичних осіб ДПА Україн и про суми виплачених доході в ОСОБА_2 від 02.03.2010 за формою 1 ДФ «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (спл аченого) на користь платникі в податків і сум отриманого з них податку» за період 4 квар тал 2007 року на паперовому носі ї та базі даних ПК «Бест-Звіт» , за результатами якої складе но акт № 1 від 22.10.2010 (а.с. 53-54).

Вказаним актом було встано влено розбіжність у відомост ях ДПА України та формою 1 ДФ:

- по Управлінню освіти Красн олуцької міської Ради Луганс ької області «ЄДРПОУ 2141911) за 4 кв артал 2007 року на паперовій фор мі 1ДФ та у базі даних ПК «Бест -Звіт» зазначені суми нарахо ваного доходу - 3925, 46 грн., випла ченого доходу - 5141, 63 грн., нарах ованого податку -547, 99 грн., перер ахованого податку - 694, 33 грн., т оді як в відомостях ДПА Украї ни суми нарахованого доходу - 7850, 92 грн., виплаченого доходу - 10283, 26 грн., нарахованого пода тку - 1149, 98 грн., перерахованого податку - 1388, 66 грн.;

- по ОВК ТВО № 107 (ЄДРПОУ 35019303) за 4 к вартал 2007 року на паперові фор мі 1 ДФ та у базі даних ПК «Бест -Звіт» зазначені суми нарахо ваного доходу - 126 грн., виплач еного доходу - 126 грн., нарахов аного податку - 18, 81 грн., перер ахованого податку - 18, 81 грн., т оді як в відомостях ДПА Украї ни суми нарахованого доходу - 252 грн., виплаченого доходу - 252 грн., нарахованого податку - 37, 62 грн., перерахованого подат ку - 37, 62 грн.

18.11.2010 на адресу ДПІ в м. Красний Луч було спрямовано вимо гу прокуратури м. Красний Л уч від 18.11.2010 за № 020 про перевірк у інформації, наведеної у від омості з центральної бази да них Державного реєстру фізич них осіб ДПА України про суми виплачених доходів, виданої ОСОБА_2 за 4 квартал 2007 року та з' ясування моменту виник нення розбіжностей між даним и районного та центрального рівня або програмного забезп ечення про формування файлу для центрального рівня, пров ести службову перевірку (а.с. 1 0).

На виконання вимоги прокур атури м. Красний Луч, 22.11.2010 ро зпорядженням начальника ДП І у м. Красний Луч І.В. Ткачо вим № 99-р було створено комісі ю для проведення службової п еревірки (а.с. 49-50).

14.12.2010 ДПІ в м. Красний Луч с кладено акт службової переві рки стосовно перевірки інфор мації, викладеної у зверненн і громадянки ОСОБА_2 та ви моги прокуратури м. Красний Луч щодо розбіжностей сум нарахованих та виплачених до ходів (а.с. 45-48).

Частиною 2 ст. 19 Констит уції України встановлено, що органи державної влади та ор гани місцевого самоврядува ння, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на підставі , в межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України.

Відповідно до положен ь ч.3 ст.2 КАС України у справах щ одо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів вла дних повноважень адміністра тивні суди перевіряють, чи пр ийняті (вчинені) вони: на підст аві, у межах повноважень та у с посіб, що передбачені Консти туцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваженн я надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин , що мають значення для прийня ття рішення (вчинення дії); без сторонньо (неупереджено); доб росовісно; розсудливо; з дотр иманням принципу рівності пе ред законом, запобігаючи нес праведливій дискримінації; п ропорційно, зокрема з дотрим анням необхідного балансу мі ж будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод т а інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у проце сі прийняття рішення; своєча сно, тобто протягом розумног о строку.

Згідно статті 2 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні» завданнями органів державної податково ї служби є:

- здійснення контролю за д одержанням податкового зако нодавства, правильністю обч ислення, повнотою і своєчас ністю сплати до бюджетів, державних цільових фонді в податків і зборів (обов'я зкових платежів), а також неподаткових доходів, уст ановлених законодавством (да лі - податки, інші платежі);

- внесення у встановлен ому порядку пропозицій щодо вдосконалення податко вого законодавства;

- прийняття у випадка х, передбачених законо м, нормативно-правових актів і методичних рекомендацій з питань оподаткування; ф ормування та ведення Держа вного реєстру фізичних осіб - платників податків та Єдино го банку даних про платників податків - юридичних осіб;

- надання податкових кон сультацій;

- запобігання злочинам т а іншим правопорушенням, ві днесеним законом до компет енції податкової міліції, їх розкриття, припинення, р озслідування та проваджен ня у справах про адмініст ративні правопорушення.

Згідно статті 3 вказаного За кону органи державної податк ової служби України у своїй д іяльності керуються Консти туцією України, законами Укр аїни, іншими нормативно-прав овими актами органів держа вної влади, а також рішеннями Верховної Ради Автономної Р еспубліки Крим і Ради мініс трів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з питань о податкування, виданими у ме жах їх повноважень.

Відповідно до Регламенту виконання робіт та взаємодії підрозділів при прийманні і комп'ютерній обробці податк ового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) (Додаток 3 до «Мето дичних рекомендацій щодо цен тралізованого приймання та к омп'ютерної обробки податков ої звітності платників подат ків в ОДПС України», затвердж ених наказом ДПА України № 827 в ід 31.12.2008 зі змінами та доповнен нями регламенту) при прийман ні ДПІ звітності за формою 1ДФ , зокрема, здійснюються насту пні процедури:

п.1. Приймання та реєстрація даних за ф. №1ДФ (візуальний ко нтроль звітного документа ; реєстрація звітного докуме нта);

п.2. Перенесення інформаційн их даних до відокремленого м одуля 1ДФ (при перенесенні дан их, автоматично формуються підсумкові показники; к онтроль окремих показник ів, реалізований через вбудо вані алгоритми контролю).

п. 3 Автоматизований контрол ь введених даних та формуван ня протоколу помилок (при нев ідповідності підсумкових су м до сум на паперовому докуме нті, вивіряються помилки по в ведених сумах по кожному ряд ку; після виправлення помило к вводу ф.№ 1ДФ закривається; т ипи помилок: не 10-значні номер и, невірні ознаки доходу, неві рні ознаки пільг, невідповід ність ознак пільг ознакам до ходу, неспівпадання підсумко вих сум).

п.5 Формування файлів - інфор мації типу РР про доходи та сп лачені фізичними особами под атки, архівація РР - файлів в ф айл DROBrrnn.ddd ( де rr - код ДПІ, nn - номер фа йлу від 51 до 99, ddd - порядковий ном ер дня в році) та передача на о бласний рівень засобами елек тронної пошти до підрозділу реєстрації та обліку платник ів податків (формування файл ів-інформації типу РР про дох оди та сплачені фізичними ос обами податки; архівація РР - ф айлів в файл - передача файлі в DROBrrnn.ddd на обласний рівень).

п.6. Отримання з обласної ДПА VG - файлів про завантаження фа йлів-інформації типу РР до ЦБ Д та передача VG - файлів до підр озділу ведення та захисту по даткової звітності, (втриман ня з обласної ДПА ВР - файлів т а передача ВР - файлів до підр озділу ведення та захисту по даткової звітності для випра влення помилок вводу операто рів.

п.7. Перевірка на повноту зав антаження даних до ЦБД (аналі з кількості надісланих до ЦБ Д та оброблених на центральн ому рівні файлів; перевірка н а повноту завантаження даних до ЦБД)

п.8. Виправлення помилок вво ду операторів, виявлених на ц ентральному рівні і надіслан их в файлах ВР (звірка помилко вих записів з паперовою форм ою для ідентифікації та випр авлення помилки) [помилки, д опущені оператором, виправл яються у робочому порядку; по милки бухгалтера заносяться до протоколу помилок для пер едачі до підрозділу оподатку вання фізичних осіб для пові домлення податкових агентів ].

п.9. Формування протоколів п омилок податкових агентів (формується текстовий файл п ротоколів помилок, зроблених податковим агентом).

п.11. Повідомлення податкови х агентів про помилки у ф.1ДФ (повідомлення податкових аге нтів про помилки; передача пр отоколів помилок на паперови х (магнітних) носіях та засоба ми електронної пошти е-mаіl).

Таким чином, наведений Регл амент передбачає здійснення контролю та виявленням поми лок допущених податковим аге нтом при поданні розрахунку за формою № 1 ДФ.

Як було встановлено у судов ому засіданні, помилок при по данні податкового розрахунк у за формою № 1 ДФ податковим а гентом допущено не було та пр и перевірці даних форми № 1 ДФ ДПІ у м. Красний Луч виявл ено не було.

Як вбачається із пояснень п редставника третьої особи, з аархівовані РР-файли на цент ральний рівень були відправл ені 21.02.2008 та ВР-файлів у зв' язк у з наявністю помилок до ДПІ в м. Красний Луч не надходи ло. Розбіжності між даними бу ли самостійно виявлені позив ачем.

Крім того, представник трет ьої особи зазначила, що розбі жності між даними районного та центрального рівня виникл и в наслідок збою програмно го забезпечення при автом атичному формуванні файлу, для центрального рівня. Обов 'язок ДПІ щодо здійснення кон тролю наявності розбіжносте й між базами даних районного та центрального рівня Регла ментом виконання робіт та вз аємодії підрозділів при прий манні і комп'ютерній обробц і податкового розрахунку сум доходу, нарахованого, (сп лаченого) на користь платник ів податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Пор ядком заповнення та подання податковими агентами податк ового розрахунку за формою N 1Д Ф, затвердженим наказом ДПА У країни від 29.09.2003 N 451, із змінами і доповненнями, зареєстровани м у Міністерстві юстиції Укр аїни 22.10.2003 за N 960/8281, не передбачен ий, наявність модулів програ много забезпечення які б мог ли здійснювати зазначений ко нтроль в автоматичному режи мі також діючим законодавств ом не передбачена. Тобто, такі розбіжності можуть бути вст ановлені лише у разі звернен ня до ДПІ платника податків, я кий виявив такі розбіжності. .

Згідно п.п 5.1 Методичних реко мендацій щодо централізован ого приймання та комп' ютер ної обробки податкової звітн ості платників податків в ОД ПС України», затверджених на казом ДПА України № 827 від 31.12.2008 о бробка та занесення інформац ії до електронних баз викону ється підрозділом ведення та захисту податкової звітност і, у разі відсутності зазначе ного підрозділу - підрозділ ами, на яких покладено цю функ цію.

Під час введення зазначени х у звітності показників до е лектронних баз податкової зв ітності обов' язково провод иться автоматизована перев ірка податкових документів в ідповідно до затверджених та реалізованих алгоритмів кон тролю в ПЗ із приймання та обр обки податкової звітності.

Алгоритми контролю, що заст осовуються при автоматизов аній переробці показників до кументів податкової звітнос ті, затверджено відповідними порядками заповнення.

Згідно п.п 5.4 вказаних Методи чних рекомендацій за відпові дність інформації у базах по даткової звітності даним под аткових документів, наданих платником податків, несуть в ідповідальність підрозділ и введення та захисту податк ової звітності.

Як було встановлено у судов ому засіданні, у зв' язку з вс тановленням актом № 1 від 22.10.2010 р озбіжностей між базами даних районного та центрального р івня, яке виявилося в подвоєн ні даних на центральному рів ні, ДПІ у м. Красний Луч для усунення зазначених розбіжн остей та приведення у відпов ідність даних центрального т а районного рівнів про суми в иплачених доходів на централ ьний рівень 22.10.2010 було направле но службовий файл DROB0861.295 та 26.10.2010 с лужбовий файл DROB0861.299.

Таким чином, суд вважає, що Д ПІ у м. Красний Луч було зд ійснено усунення виявленнях розбіжностей та приведення у відповідність баз податков ої звітності даним податкови х документів у відповідності до вимог законодавства та на виконання вимоги прокуратур и м. Красний Луч, а тому вим оги позивача в частині визна ння незаконними та неправомі рними дії Тішакова Р.О. що до коригування даних відносн о ОСОБА_2 22.10.2010, визнання неза конними та неправомірними ді ї Тішакова Р.О. щодо кориг ування даних відносно ОСОБ А_2 26.10.2010 задоволенню не підляг ають.

Щодо вимоги позивача про ви знання бездіяльності посадо вої особи ДПІ в м. Красний Луч Луганської області Тішако ва Р.О. у період з 21.04.2010 по 21.10.2010 ст осовно невиконання покладен их на нього посадових обов' язків щодо перевірки даних в ідносно ОСОБА_2 як фізично ї особи - платника податків, на даних податковими агентами, то суд вважає її необґрунтов аною виходячи з наступного.

Положенням про відділ інфо рмації процесів оподаткуван ня ДПІ у м. Красний Луч, зат вердженого наказом ДПІ у м. Кр асний Луч від 30.05.2008 № 148 перед бачені основні завдання і фу нкції відділу та визначені п рава керівника структурного підрозділу:

Згідно п. 4 Положення (Права к ерівника структурного підро зділу):

п. 4.1 Вимагати від працівникі в Відділу чіткого своєчасног о та високоякісного виконанн я обов' язків і функцій, пере дбачених трудовим законодав ством, Законом про Державну п одаткову службу в Україні, ци м положенням та посадовими і нструкціями.

п. 4.2 Погоджувати, координува ти та здійснювати організаці йні заходи разом з іншими стр уктурними підрозділами ДПІ в м. Красний Луч з питань ін формаційних технологій та об міну податковою інформацією , по формуванню, веденню і вико ристанню, а також захисту еле ктронної інформації податко вої служби.

п. 4.3 Здійснювати заходи, щодо удосконалення стилю та мето дів роботи спеціалістів, змі цнення службової дисципліни , підвищення професійного рі вня і ділової кваліфікації п рацівників Відділу.

п. 4.4 Представляти ДПІ в м. Кра сний Луч на семінарах, що проводить ДПА в Луганській о бласті з питань інформаційни х технологій та обміну подат ковою інформацією, з питань в едення інтегрованого банку д аних, з питань автоматизації процесів оподаткування.

п. 4.5 Інші права, що не супереч ать Регламенту ДПІ в м. Красни й Луч.

Відповідно до зазначених п унктів Положення про відділ інформації процесів оподатк ування, який очолює начальни к відділу інформації процесі в оподаткування ДПІ у м. Красн ий Луч Тішаков Р.О., до посадових обов' язків відпо відача Тішакова Р.О. не вх одить перевірка даних віднос но фізичних осіб - платника по датків, наданих податковими агентами, зокрема, перевірка даних відносно ОСОБА_2, ос кільки на нього покладені фу нкції керівника, який очолює та контролює роботу відділ у інформації процесів оподат кування.

Таким чином, твердження і ви мога позивача про визнання б ездіяльності посадової особ и ДПІ в м. Красний Луч Луганськ ої області Тішакова Р.О. у період з 21.04.2010 по 21.10.2010 стосовно не виконання покладених на ньог о посадових обов' язків щодо перевірки даних відносно О СОБА_2 як фізичної особи - пла тника податків, наданих пода тковими агентами не знайшли свого підтвердження та докум ентального обґрунтування.

Щодо вимог позивача про виз нання незаконними та неправо мірними дії Тішакова Р.О. щодо складання акту № 1 від 22.10.201 0, визнання незаконними та неп равомірними дії Березниче нка Є.М. щодо затвердження а кту № 1 від 22.10.2010 суд зазначає нас тупне.

Як встановлено у судовому з асіданні 22.10.2010 на виконання вим оги прокуратури м. Красний Луч № 020-10 від 22.10.2010 було проведе но звірку відомостей з центр альної бази даних Державного реєстру фізичних осіб ДПА Ук раїни про суми виплачених до ходів ОСОБА_2 від 02.03.2010 за фор мою 1 ДФ «Податкового розраху нку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платн иків податків і сум отримано го з них податку» за період 4 к вартал 2007 року на паперовому н осії та базі даних ПК «Бест-Зв іт», за результатами якої скл адено акт № 1 від 22.10.2010 (а.с. 53-54).

Як вбачається із пояснень п редставника третьої особи, у зв' язку з покладеними на ві дділ функціональними обов' язками по прийманню, реєстра ції та комп' ютерної обробці звітних документів платникі в податків та на виконання ви моги прокуратури від 22.10.2010, нача льником відділу інформації п роцесів оподаткування Тіш аковим Р.О. та головним держ авним податковим інспекторо м відділу інформації процес ів оподаткування Птициним В.В. було складено акт № 1 від 22.10.2010, яким встановлено розбіж ність у відомостях ДПА Украї ни та формою 1 ДФ. Оскільки нор мами законодавства не передб ачено форми та порядку склад ання акту щодо перевірки Від омостей з центральної бази д аних Дердавного реєстру фізи чних осіб ДПА України про сум и виплачених доходів з формо ю 1 ДФ «Податкового розрахунк у сум доходу, нарахованого (сп лаченого) на користь платник ів податків і сум отриманого з них податку», то вказаний ак т було складено в довільній ф ормі.

Згідно статті 20 Закону Укра їни «Про прокуратуру» при з дійсненні прокурорського н агляду за додержанням і зас тосуванням законів прокуро р має право вимагати від кері вників та колегіальних орган ів проведення перевірок, рев ізій діяльності підпорядко ваних і підконтрольних підп риємств, установ, організаці й та інших структур незалежн о від форм власності, а тако ж виділення спеціалістів дл я проведення перевірок, відо мчих і позавідомчих експер ти.

Враховуючи приписи статті 20 вказаного Закону вимога про курора є обов' язковою до ви конання.

Суд погоджується з доводам и представника третьої особи щодо можливості оформлення перевірки даних, наведених у відомостях з центральної ба зи даних Державного реєстру фізичних осіб ДПА про суми ви плачених доходів у вигляді а кту, складеного у довільній ф ормі, оскільки на законодавч ому рівні не передбачено фор ми та обов' язкових реквізит ів щодо складання даного акт у.

Таким чином, суд не вбачає п ідстав для визнання дій від повідача Тішаков Р.О. щод о складання акту від 22.10.2010 за № 1 н езаконними та протиправними

Щодо вимоги позивача про в изнання незаконними та непра вомірними дій Березниченк а Є.М. щодо затвердження акт у № 1 від 22.10.2010, оскільки, як вказа в позивач, у останнього відсу тня компетенція слідчих орга нів на затвердження даного д окументу, який не відповідає нормам діючого законодавств а, то суд вважає її необґрунто ваною, недоведеною та не підт вердженою жодним доказом у с праві.

Щодо вимог позивача про виз нання бездіяльності посадов ої особи ДПІ в м. Красний Луч Л уганської області Березни ченка Є.М. у період з 21.04.2010 по 21.10. 2010 стосовно невиконання покла дених на нього посадових обо в' язків щодо перевірки дани х відносно ОСОБА_2 як фізи чної особи - платника податкі в, наданих податковими агент ами, то суд вважає їх також без підставними та такими, що не з найшли свого підтвердження п ід час розгляду справи.

Як встановлено у судовому з асіданні, наказом Державної податкової інспекції в м. Кра сний Луч № 250 від 26.08.2010 встано влено розподіл обов' язків п о керівництву роботою самос тійних структурних підрозді лів Державної податкової інс пекції в м. Красний Луч та ким чином, зокрема, заступник начальника ДПІ - Березніч енко Євген Миколайович:

1. Відділ погашення про строчених податкових зобов' язань,

2. Відділ інформації пр оцесів оподаткування;

3. Відділ реєстрації та обліку платників податків;

4. Адміністративно - г осподарський відділ.

Таким чином, на заступника к ерівника ДПІ Березніченка Є.М. покладені обов' язки щ одо здійснення контролю, зок рема, за відділом інформації процесів оподаткування, яки й здійснює перевірку даних ф ізичних осіб - платника подат ків, наданих податковими аге нтами, а тому до обов' язків в ідповідача не входить безпос ередньо здійснювати перевір ку даних відносно позивача - як фізичної особи - платник а податків, наданих податков ими агентами.

Згідно частини1 статті 71 КАС України кожна сторона пови нна довести ті обставини, н а яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадкі в, встановлених статтею 72 цьог о Кодексу.

Відповідно до 2 ст. 71 КАС Укра їни в адміністративних справ ах про протиправність рішень , дій чи бездіяльності суб'єкт а владних повноважень обов'я зок щодо доказування правомі рності свого рішення, дії чи б ездіяльності покладається н а відповідача, якщо він запер ечує проти адміністративног о позову.

З огляду на вищезазна чене суд вважає, що позивачем не було обґрунтовано, доведе но та документально підтверд жено правомірність своїх дов одів, викладених у позовній з аяві, а тому позовні вимоги є незаконними, безпідставними та не підлягають задоволенн ю.

Питання щодо судових витра т судом вирішено у відповідн о до статті 94 КАС України.

Керуючись ст.ст. 158-163 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позовн их вимог ОСОБА_2 до началь ника відділу інформатизації процесів оподаткування Держ авної податкової інспекції в м. Красний Луч Луганської обл асті Тішакова Романа Олего вича, заступника начальник а Державної податкової інспе кції в м. Красний Луч Луганськ ої області Березниченка Єв гена Миколайовича, третя о соба, яка не заявляє самостій них вимог на предмет спору - Державна податкова інспекц ія в м. Красний Луч Луганської області про визнання дій та б ездіяльності неправомірним и відмовити.

Постанова суду може б ути оскаржена до Донецького апеляційного адміністратив ного суду.

Постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення строку пода ння апеляційної скарги, вста новленого Кодексом адмініст ративного судочинства Украї ни, якщо таку скаргу не було по дано.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодекс у, а також прийняття постанов и у письмовому провадженні а пеляційна скарга подається п ротягом десяти днів з дня отр имання копії постанови.

Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає до суду апел яційної інстанції.

Постанову в повному о бсязі складено та підписано 28 березня 2011 року

Суддя Н.В. Кравцова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.03.2011
Оприлюднено19.04.2011
Номер документу14840781
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1401/11/1270

Ухвала від 29.04.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов Володимир Васильович

Ухвала від 29.04.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов Володимир Васильович

Ухвала від 12.05.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Постанова від 21.03.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.В. Кравцова

Ухвала від 21.03.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.В. Кравцова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні