Постанова
від 31.01.2011 по справі 2а-3745/10/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 січня 2011 р. № 2а-3745/10/1370

у складі: головуючого - судді Кузьмича С. М.

при секретарі Залуцькій І. І.

за участю представника поз ивача - Копняк Н. Я.

представника відпов ідача - Тимощука О. І.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в м. Львові адміністративну справу за п озовом державної інспекції з контролю за цінами у Львівсь кій області до управління Де ржкомзему в Яворівському рай оні Львівської області про с тягнення заборгованості,

В С Т А Н О В И В :

Державна інспе кція з контролю за цінами у Ль вівській області звернулась в суд із позовом до управлінн я Держкомзему в Яворівському районі Львівської області п ро стягнення заборгованості в сумі 277 830,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтов ує тим, що державною інспекці єю з контролю за цінами у Льві вській області було проведен о перевірку порядку встановл ення, формування та застосув ання тарифів (плати) на землев порядні роботи та послуги, в р езультаті чого виявлено пору шення державної дисципліни ц ін, в зв'язку з чим прийнято рі шення про застосування еконо мічних санкцій, яке на даний ч ас самостійно не виконано. Пе ревіркою встановлено, що від повідачем надавались юридич ним та фізичним особам послу ги з видачі висновків про від сутність (наявність) обмежен ня та сервітути на земельній ділянці містобудівного обґр унтування, складання технічн ого завдання на виконання зе млевпорядних робіт. Проте на дання таких видів послуг дер жавними органами земельних р есурсів на платній основі по становою Кабінету Міністрів України №1619 від 01.11.2000 року не пер едбачено.

В судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав з мотивів, зазна чених у позовній заяві та дав аналогічні пояснення по спр аві і просить суд позов задов ольнити.

Представник відпові дача в судовому засіданні пр оти позову заперечив, поясни вши те, що Рішення №98 про засто сування економічних санкцій за порушення державної дисц ипліни цін є незаконне, безпі дставне та не обґрунтоване, а також вилучення з управлінн я Держкомзему в Яворівському районі у Львівській області в дохід Державного бюджету Я ворівського району Львівськ ої області коштів в сумі 277 830,00 г рн. є безпідставні та незакон ні, а тому просить в позові від мовити.

Заслухавши пояснення пре дставників сторін, дослідивш и матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактич ні обставини, на яких ґрунтую ться позовні вимоги, об'єктив но оцінивши докази, суд даючи правову оцінку спірним прав овідносинам, виходив з насту пного.

Відповідно до акту №000156 від 15. 03.2010 року, з якого вбачається, що внаслідок порушення Закону України "Про дозвільну систе му у сфері господарської дія льності" №2806-ІV від 06.09.2005 року та по станови Кабінету Міністрів У країни №1619 від 01.11.2000 року "Про зат вердження Порядку виконання земельно-кадастрових робіт та надання послуг на платній основі державними органами земельних ресурсів" загальна сума завищення плати за вида чу висновків про відсутність (наявність) обмежень та серві тутів на земельній ділянці, в исновків містобудівного обґ рунтування на земельну ділян ку, складання технічного зав дання на виконання землевпор ядних робіт, стягнутої управ лінням Держкомзему в Яворівс ькому районі Львівської обла сті із замовників за період з вересня 2008 року по 15.03.2010 року скл ала 133 835,00 грн. Не обґрунтовано о тримана виручка за період з 01. 04.2009 року по 15.03.2010 року склала 92 610,00 г рн.

Згідно із рішенням №98 від 19.03.2 010 року про застосування еконо мічних санкцій за порушення державної дисципліни цін, з в ідповідача за порушення вимо г постанови Кабінету Міністр ів України від 01.11.2000 року №1619 вир ішено вилучити в дохід Держб юджету Яворівського району 2 77 830,00 грн.

Як вбачається з претензії № 98 від 19.03.2010 року, перевіркою упра вління Держкомзему у Яворівс ькому районі Львівської обла сті проведеною державною інс пекцією з контролю за цінами у Львівській області встано влено порушення щодо одержан ня необґрунтованої виручки в результаті справлення плати за послуги, що надаються безо платно, чим було порушено вим оги постанови Кабінету Мініс трів України №1619 від 01.11.2000 року.

Пунктом 5 "Порядку виконан ня земельно-кадастрових робі т та надання послуг на платні й основі державними органами земельних ресурсів" встанов лено види, а не вичерпний пере лік земельно-кадастрових роб іт та послуг, які можуть надав атися на платній основі держ авними органами земельних ре сурсів, а також п.5 додатку до с пільного наказу Держкомзем у, Міністерства фінансів Укр аїни, Міністерства економіки України від 15.06.2001 року №97/298/124 вста новлено рекомендовані розмі ри оплати земельно-кадастров их робіт та послуг.

Відповідно до ч.1 ст.9 Закону У країни "Про ціни і ціноутворе ння" державні фіксовані та ре гульовані ціни і тарифи вста новлюються на ресурси, які сп равляють визначальний вплив на загальний рівень і динамі ку цін, на товари і послуги, що мають вирішальне соціальне значення, а також на продукці ю, товари і послуги, виробницт во яких зосереджено на підпр иємствах, що займають монопо льне (домінуюче) становище на ринку.

В пункті 4 Положення про дер жавну інспекцію з контролю з а цінами вказано, що відповід но до покладених на неї завда нь зокрема, вживає відповідн о до законодавства заходів з а порушення суб'єктами гос подарювання порядку форм ування, встановлення і засто сування цін і тарифів, а також невиконання вимог органів д ержавного контролю за цінами , застосовує відповідно до за конодавства адміністративн о-господарські санкції за по рушення порядку формування, встановлення та застосуванн я цін (тарифів).

Згідно п.7 Порядку виконання земельно-кадастрових робіт та надання послуг на платній основі державними органами земельних ресурсів, який зат верджено Постановою Кабінет у Міністрів України №1619 від 1 ли стопада 2000 року (в редакції Пос танови КМУ №844 від 05.08.2009 року) кош ти, отримані за виконання зем ельно-кадастрових робіт та н адання послуг на платній осн ові, зараховуються до спец іального фонду державного бю джету і використовуються на відшкодування витрат, пов 'язаних із виконанням робіт з ведення державного земельно го кадастру, на здійснення за ходів, пов'язаних з організац ією виконання земельно-кадас трових робіт і наданням плат них послуг державними органа ми земельних ресурсів і орга нами Держземінспекції та зах одів з утримання таких орган ів.

Рішенням №98 від 19.03.2010 року держ авної інспекції з контролю з а цінами у Львівській област і вилучається 277 830,00 грн. доході в Державного бюджету України як не обґрунтованої виручки внаслідок справляння плати за послуги, що надаються безо платно внаслідок порушення в имоги ст.39 вимоги Закону Украї ни "Про Держекспертизу" та Пос танови Кабінету Міністрів Ук раїни №1619 від 01.11.2000 року.

Пунктом 3.4 Інструкції про по рядок застосування економіч них та фінансових (штрафних) с анкцій органами державного к онтролю за цінами затверджен ої наказом Міністерства екон оміки та з питань європейськ ої інтеграції України, Мініс терства фінансів України №298/5 19 від 3 грудня 2001 року зареєстро вано в Міністерстві юстиції України за №1047/6238 від 18 грудня 2001 р оку рішення про вилучення су м економічних та фінансових (штрафних) санкцій може прийм атися Державною інспекцією з контролю за цінами, державни ми інспекціями з контролю за цінами в Автономній Республ іці Крим, областях, містах Киє ві та Севастополі також: на пі дставі матеріалів перевірок , здійснених іншими контроль ними органами.

Державною інспекцією з кон тролю за цінами у Львівській області вилучаються 277 830,00 грн. доходів Державного бюджету України як необгрунтованої в иручки внаслідок справляння плати за послуги з проведенн я державної експертизи земле впорядної документації в той час, як відповідачем було над ано платних послуг з проведе ння державної експертизи зем левпорядної документації за період з 01 квітня 2009 року по 15 бе резня 2010 року у сумі 92 610,00 грн. Отж е, сума визначена Державною і нспекцією з контролю за ціна ми у Львівській області у Ріш енні №98 від 19.03.2010 року є абсолютн о безпідставною та необгрунт ованою.

Враховуючи викладене, суд вважає, що позовні вимоги без підставні і необґрунтовані, а тому адміністративний позо в не підлягає до задоволення .

Відповідно до вимог ст. 94 КАС України судові витрати у фор мі судового збору, з відповід ача не підлягають стягнення.

Керуючись ст.ст. 7 - 14, 18, 19, 70, 71, 86, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 167 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

В позові відмовити п овністю.

Апеляційна скарга н а постанову суду першої інст анції подається протягом дес яти днів з дня отримання її ко пії. Апеляційна скарга подає ться до адміністративного су ду апеляційної інстанції чер ез суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної с карги одночасно надсилаєтьс я особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. У раз і подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішення за наслідками апеля ційного провадження.

Повний текст постанови ви готовлено 05.02.2011 року.

Суддя Кузьм ич С.М.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.01.2011
Оприлюднено22.04.2011
Номер документу14995102
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3745/10/1370

Ухвала від 22.08.2011

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Н.М.

Постанова від 31.01.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 30.04.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 30.04.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні