Ухвала
від 03.03.2011 по справі 2а-1888/10/2370
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 2а-1888/10/2370 Головуючий у 1-й ін станції: Гаращенко В.В.

Суддя-доповідач: Вівдич енко Т.Р.

У Х В А Л А

Іменем України

"03" березня 2011 р. м. Київ

Київський апеля ційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді: Вівдиченко Т.Р.

Суддів: Беспалова О.О.

Петрика І.Й.

при секретарі Корженковій І.О.

розглянувши у відкритом у судовому засіданні адмініс тративну справу за апеляційн ою скаргою комунального підп риємства «Комбінат комуналь них послуг»на постанову Черк аського окружного адміністр ативного суду від 10 червня 2010 р оку у справі за позовом Держа вної інспекції з контролю за цінами в Черкаській області до комунального підприємств а «Комбінат комунальних посл уг»про стягнення економічни х санкцій, -

В С Т А Н О В И В :

Позивач - Державна інс пекція з контролю за цінами в Черкаській області звернула сь з адміністративним позово м до комунального підприємст ва «Комбінат комунальних пос луг»про стягнення економічн их санкцій

Постановою Черкаського ок ружного адміністративного с уду від 10 червня 2010 року позов з адоволено.

Не погодившись з постаново ю суду, відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову суду та направити справу на н овий розгляд до суду першої і нстанції.

Сторони, будучи належним чи ном повідомлені про дату, час та місце апеляційного розгл яду справи, в судове засіданн я не з' явилися. Про причини с воєї неявки суд не повідомил и.

Враховуючи, що в матеріалах справи достатньо письмових доказів для правильного вирі шення апеляційної скарги, а о собиста участь сторін в судо вому засіданні - не обов' яз кова, колегія суддів у відпов ідності до ч. 4 ст. 196 КАС України визнала можливим проводити апеляційний розгляд справи з а відсутності представників сторін.

Згідно ст. 41 КАС, України фі ксування судового засідання за допомогою звукозаписувал ьного технічного засобу не з дійснювалося.

Заслухавши у судовому зас іданні суддю-доповідача, дос лідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, к олегія суддів вважає, що апел яційна скарга не підлягає за доволенню з наступних підста в.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, комуналь не підприємство «Комбінат ко мунальних послуг»є юридично ю особою, що зареєстрована 26.03.2 003 року Корсунь-Шевченківсько ю районною державною адмініс трацією Черкаської області. Основним видом діяльності ві дповідача за КВЕД є - збиран ня та знищення побутових від ходів.

Так, 18 березня 2010 року посадов ими особами Державної інспек ції з контролю за цінами в Чер каській області проведено пл анову перевірку комунальног о підприємства «Комбінат ком унальних послуг»з питань дот римання державної дисциплін и цін при формуванні, встанов ленні та застосуванні тарифі в на житлово-комунальні посл уги (вивезення, знешкодження та захоронення твердих і рід ких побутових відходів)за пе ріод з січня 2009 року по лютий 2010 року, за результатами якої ск ладено акт від 18.03.2010 р. № 0470.

Перевіркою встановлено, що підприємством застосовував ся затверджений начальником комунального підприємства « Комбінат комунальних послуг »тариф з вивезення твердих п обутових відходів для інших споживачів в розмірі 41, 89 грн. в т.ч. ПДВ та утилізація твердих побутових відході (сомовиво зом) за 1 т. - 43, 09 грн. в т. ч. ПДВ (10,77 г рн. м. куб.) на вивезення утиліз ацію твердих побутових відхо дів.

На підставі акту перевірки Державною інспекцією з конт ролю за цінами в Черкаській о бласті прийнято рішення від 22.03.2010 р. № 58 про застосування до в ідповідача економічних санк цій за порушення державної д исципліни цін, згідно з яким в ирішено стягнути у КП «Комбі нат комунальних послуг»екон омічні санкції у розмірі 24150,33 г рн.

Копію вказаного рішення, ра зом з вимогою від 22.03.2010 р. № 10067 щод о усунення виявлених порушен ь законодавства про порядок встановлення і застосування цін та претензією від 22.03.2010р. № 10 68 надіслано на адресу КП «Комб інат комунальних послуг».

06 квітня 2010 року відповідаче м надано відповідь про викон ання вимог акту перевірки що до усунення порушень законод авства, а саме - КП «Комбінат к омунальних послуг»з 19.03.2010 р. відмінило застосовуван і тарифи з вивезення та утилі зації твердих побутових відх одів для інших споживачів за тверджені керівником підпри ємства 01.10.2007 р. та продовжило ді ю тарифів затверджених Викон авчим комітетом Корсунь-Шевч енківською міською радою від 05.01.2007 р. за № 1.

Окрім того, відповідачем ча стково погашено економічні с анкції за порушення державно ї дисципліни цін у розмірі 1050,11 грн., що підтверджується плат іжним дорученням від 02.04.2010 р. № 141. А тому стягненню під лягають економічні санкції в сумі 23100,22 грн.

Задовольняючи адміністрат ивний позов, суд першої інста нції дійшов висновку про те, щ о рішення про застосування е кономічних санкцій застосов ано до відповідача правомірн о.

Колегія суддів апеляційно ї інстанції погоджується з д аним висновком суду, з огляду на наступне.

Так, відповідно до пункту 2 с татті 7 Закону України «Про жи тлово-комунальні послуги» ві д 24.06.2004 р. № 1875-IV, до повноважень орг анів місцевого самоврядуван ня у сфері житлово-комунальн их послуг належить встановле ння цін/тарифів на житлово-ко мунальні послуги відповідно до закону.

Згідно з пунктом 3 статті 31 ви щевказаного Закону України № 1875-IV, органи місцевого самовря дування встановлюють тарифи на житлово-комунальні послу ги в розмірі не нижче економі чно обґрунтованих витрат на їх виробництво.

Пунктом 2 статті 28 Закону Укр аїни «Про місцеве самоврядув ання в Україні»від 21.05.1997 р. № 280/97-В Р (в редакції чинній на момент проведення перевірки) визна чено, що до відання виконавчи х органів сільських, селищни х, міських рад належать встан овлення в порядку і межах, виз начених законодавством, тари фів щодо оплати побутових, ко мунальних, транспортних та і нших послуг, які надаються пі дприємствами та організація ми комунальної власності від повідної територіальної гро мади; погодження в установле ному порядку цих питань з під приємствами, установами та о рганізаціями, які не належат ь до комунальної власності.

Дослідженням матеріалів с прави встановлено, що рішенн ям Виконавчого комітету Корс унь-Шевченківською міської р ади від 05.01.2007р. за № 1 «Про затверд ження тарифів на житлово-ком унальні послуги»з 01.01.2007р. затв ерджено тарифи на житлово - комунальні послуги для групи споживачів «Бюджетні устано ви та інші споживачі»(крім на селення), а саме - утилізація в ідходів (самовивозом) за 1 т. - 35,32 грн.; вивезення сміття саночи сткою у розмірі 30 грн. 89 коп. м. ку б. з ПДВ; вивезення нечистот са ночисткою за 1 м3 - 60,43 грн.

Проте, як було зазначено вищ е, перевіркою позивача встан овлено, що з 01.10.2007 р. комунальним підприємством «Комбінат ком унальних послуг»застосовув ався затверджений керівнико м підприємства тариф для інш их споживачів, з вивезення тв ердих побутових відходів (са ночисткою) в розмірі 41 грн. 89 ко п. в т.ч. ПДВ та утилізація твер дих побутових відходів (само вивозом) за 1 т. - 43 грн. 09 коп. в т. ч. ПДВ (10 грн. 77 коп. м. куб).

Тобто, відповідачем у періо ді, що перевірявся застосову вались тарифи, які не відпові дають тарифам встановленим р ішенням Виконавчого комітет у Корсунь-Шевченківською міс ької ради від 05.01.2007 р. за № 1.

Згідно з актом перевірки, пе ревіряючими встановлено, що об' єм наданих послуг за пер іод з 01.03.2009 року по 01.03.2010 року склав - з вивезення твердих побут ових відходів (саночисткою) - 714,04 м. куб. та утилізованого смі ття (самовивозом) - 613,7 м. куб. (вс ього 1327,74 м. куб.).

Внаслідок неправомірного застосування відповідачем т арифів, сума необґрунтовано отриманої виручки відповідн о до наданих та сплачених об' ємів послуг з вивезення та ут илізації твердих побутових в ідходів склала 8050 грн. 11 коп.

Відповідно до статті 13 Зако ну України «Про ціни і ціноут ворення»від 03.12.1990 р. № 507-ХІІ, держ авний контроль за цінами зді йснюється при встановленні і застосуванні державних фікс ованих та регульованих цін і тарифів. При цьому контролює ться правомірність їх застос ування та додержання вимог з аконодавства про захист екон омічної конкуренції.

Статтею 14 Закону України № 507 -ХІІ, визначено, що вся необґру нтовано одержана підприємст вом, організацією сума вируч ки в результаті порушення де ржавної дисципліни цін та ді ючого порядку визначення вар тості будівництва, що здійсн юється із залученням коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республі ки Крим, місцевих бюджетів, а т акож коштів державних підпри ємств, установ та організаці й підлягає вилученню в доход відповідного бюджету залежн о від підпорядкованості підп риємства, організації. Крім т ого, в позабюджетні фонди міс цевих Рад стягується штраф у двократному розмірі необґру нтовано одержаної суми вируч ки.

Також, твердження апелянта про те, що суд першої інстанці ї, приймаючи оскаржуване ріш ення, порушив норми матеріал ьного та процесуального прав а, оскільки у підприємства на явна заборгованість з виплат и заробітної плати, колегія с уддів вважає безпідставним, оскільки відповідач позов визнав в повному обсязі, част ково сплатив економічні санк ції і має право звернутися до суду із заявою про розстроче ння виконання судового рішен ня.

Зважаючи на наведене, колег ія суддів вважає вірним висн овок суду першої інстанції п ро обґрунтованість позовни х вимог позивача та задоволе ння позову.

На підставі викладеного, колегія суддів дійшла висно вку, що суд першої інстанції в ірно встановив фактичні обст авини справи, прийняв рішенн я, з дотриманням норм матеріа льного та процесуального пра ва, а тому підстав для його ска сування не вбачається.

Відповідно до ст. 200 КАС Украї ни, суд апеляційної інстанці ї залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщ о визнає, що суд першої інстан ції правильно встановив обст авини справи та ухвалив судо ве рішення з додержанням нор м матеріального і процесуаль ного права.

Керуючись ст. ст. 160, 198, 200, 205, 206 КАС України суд,

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Ком унального підприємства «Ком бінат комунальних послуг»- залишити без задоволення.

Постанову Черкаського окр ужного адміністративного су ду від 10 червня 2010 року - залиш ити без змін.

Ухвала набирає законної си ли з моменту проголошення та може бути оскаржена протяго м двадцяти днів з дня складен ня в повному обсязі, шляхом по дачі касаційної скарги безпо середньо до Вищого адміністр ативного суду України.

Головуючий суддя:


_____Вівдиченко Т.Р.

Судді:


Б еспалов О.О.


Петрик І.Й.

Повний текст ухвали виготовлений 09 березня 2011 року .

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.03.2011
Оприлюднено26.04.2011
Номер документу15008889
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1888/10/2370

Ухвала від 17.05.2010

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 27.04.2010

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

Ухвала від 03.03.2011

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Т.Р.

Постанова від 10.06.2010

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Гаращенко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні