Категорія №14
ПОСТАНОВА
Іменем України
12 квітня 2011 року Справа № 2а-1370/11/1270
Луганський окружний адміністративний суд у скла ді:
судді Качуріної Л.С.
при секретарі Єретиковій К.В.,
в присутності сторін:
представники позивача: Ходаковський В.В., довірені сть 11.02.11.,Покотиленко І.Д., довір еність від 10.02.11.
представника відповідача: Полякова І.О., дові реність №9486 від 08.10.10;
розглянувши у відкритому с удовому засіданні справу за адміністративним позовом Ан трацитівської обласної спец іальної загальноосвітньої ш коли-інтернат до Контрольно- ревізійного управління в Луг анської області про визнання нечинною та скасування вимо ги щодо вимог про стягнення з айво виплачених виплат, -
В С Т А Н О В И В:
14 лютого 2011 року до Лугансько го окружного адміністративн ого суду звернулась Антрацит івська обласна спеціальна за гальноосвітня школа-інтерна т з адміністративним позовом до Об' єднаного контрольно- ревізійного відділу у м. Антр ацит та Антрацитівському рай оні Контрольно-ревізійного у правління в Луганської облас ті про визнання нечинною та с касування вимоги щодо вимог про стягнення зайво виплачен их виплат.
Ухвалою суду від 02 бер езня 2011 року у справі за клопот анням відповідача замінено п ервісного відповідача Об' є днаній контрольно-ревізійні й відділ у м. Антрацит та Антра цитівському районі Контроль но-ревізійного управління в Луганської області на Контро льно-ревізійне управління в Луганської області.
У позовній заяві позивач пр осив суд: 1) визнати нечинним т а скасувати п.2 вимоги Об' єдн аного контрольно-ревізійног о відділу у м. Антрацит та Антр ацитівському районі Лугансь кої області про усунення пор ушень, виявлених внаслідок р евізії №120-14/122 від 02.02.211 року щодо в имоги стягнення 16823,74 грн. зайво виплачених, з осіб які їх отри мали безпідставно; 2) визнати н ечинним та скасувати п.5 вимог и Об' єднаного контрольно-ре візійного відділу у м. Антрац ит та Антрацитівському район і Луганської області про усу нення порушень, виявлених вн аслідок ревізії №120-14/122 від 02.02.2011 р оку щодо вимог про приведенн я у відповідність з Типовими нормативами спеціальних заг альноосвітніх шкіл-інтернат ів для дітей, які потребують к орекції фізичного та розумов ого розвитку, затверджених н аказом Міністерства освіти і науки України від 05.12.2008 року №1105 , штатних одиниць кочегарів ш ляхом приведення штатних роз писів у відповідність до зак онодавства.
В обґрунтування заявленог о позову представник позивач а зазначив, що Об' єднаним ко нтрольно-ревізійним відділо м у місті Антрацит та Антраци тівському районі Луганської області на підставі акту рев ізії від 24.12.2010 року №120-21/001 направл ена вимога, відповідно до п.2 я кої в ході ревізії встановле но, що в порушення умов п.31 «Інс трукції про порядок обчислен ня заробітної плати працівни ків освіти», затвердженої на казом Міністерства освіти Ук раїни від 15.04.1993 року №102 (із зміна ми), інтернатом проведено зав ищених витрат на оплату прац і в наслідок підвищення поса дових окладів на 15% працівника м з числа адміністративно-го сподарського та обслуговуюч ого персоналу, які за характе ром роботи безпосередньо не спілкуються з учнями, на зага льну суму 11266,27 грн. та працівни кам з числа адміністративно- господарського та обслугову ючого персоналу за період лі тніх канікул, тобто в той час , коли діти не знаходились в шк олі-інтернаті в зв' язку з чи м, спілкування з учнями не від бувалося, на загальну суму 5557,47 грн. Контролюючим органом за пропоновано стягнути 16823,74 грн. зайво виплачених виплат з ос іб, які їх отримали безпідста вно, в порядку та розмірах, вст ановлених ст.ст. 127, 136 КЗпП Украї ни. В іншому випадку провести претензійно-позовну роботу щодо повернення зайво виплач ених сум коштів. У разі пропущ ення встановленого строку - відшкодувати порушення за р ахунок керівника, що допусти в зайві грошові виплати згід но ст.133 КЗпП України.
Відповідно до п.5 цієї вимог и зазначено, що в порушення Ти пових штатних нормативів спе ціальних загальноосвітніх ш кіл (шкіл-інтернатів) для діте й, які потребують корекції фі зичного та (або) розумового ро звитку, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 05.12.2008 року №1105, - інт ернатом проведено незаконні витрати коштів, що не призвел и до збитків, а саме: проведенн я витрат бюджетних коштів на утримання понаднормативних одиниць (кочегарів) на загаль ну суму 47973, та запропоновано пр ивести у відповідність штатн і одиниці кочегарів до закон одавства.
Представник позивача вваж ає, що заходи, викладені у пунк тах 2 та 5 вимоги КРУ, підлягают ь визнанню протиправними та скасуванню оскільки не відпо відають чинному законодавст ву України.
Представник відповідача у судовому засіданні проти ад міністративного позову запе речував та просив суд відмов ити позивачеві в задоволенні позовних вимог, оскільки вва жає доводи позивача безпідст авними.
Заслухавши пояснення стор ін, вивчивши матеріали справ и, дослідивши надані сторона ми докази, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наст упних підстав.
У судовому засіданні встан овлено, що позивач - суб' єк т господарювання юридична ос оба Антрацитівська обласна с пеціальна загальноосвітня ш кола-інтернат, зареєстрована виконавчим комітетом Антрац итівської міської ради Луган ської області, адреса місцез находження: 94601, Луганська обла сть, м. Антрацит, вул. Будівель на, будинок 11, ідентифікаційни й код за ЄДРПОУ 20151861, діє на підс таві нової редакції статуту, затвердженого розпорядженн ям голови Луганської обласно ї ради №475 від 25.10.2006 року.
Відповідно п.1.1 Статуту Антр ацитівська обласна спеціаль на загальноосвітня школа-інт ернат є комунальним закладом , який є об' єктом спільної вл асності територіальних гром ад сіл, селищ, міст Луганської області, управління яким зді йснює обласна рада або уповн оважений нею орган згідно рі шенню обласної ради від 23.12.2005 ро ку №22/36.
Школа-інтернат у своїй діял ьності керується Конституці єю України, Законами України «Про освіту», «Про загальну с ередню освіту», Положенням п ро загальноосвітній навчаль ний заклад, Положенням про сп еціальну загальноосвітню шк олу-інтернат України для діт ей з вадами фізичного або роз умового розвитку, рішеннями обласної ради та розпоряджен нями голови обласної ради, ро зпорядженнями голови обласн ої ради, розпорядженнями гол ови обласної державної адмін істрації, іншими нормативно- правовими актами та власним статутом.
Суд установив, що Об' єднан ий контрольно-ревізійний від діл у місті Антрациті та Антр ацитівському районі КРУ в Лу ганській області згідно Поло ження про Контрольно-ревізій ний відділ у районі, місті, рай оні в місті та міжрайонний ко нтрольно-ревізійний відділ б ез статусу юридичної особи, з атвердженого наказом Головн ого КРУ України від 07.02.2001 №11, є ст руктурним підрозділом Контр ольно-ревізійного управлінн я в Луганській області, підпо рядковується йому та не має с татусу юридичної особи.
Судом також встановлено, що Об' єднаним контрольно-реві зійним відділом у місті Антр ациті та Антрацитівському ра йоні КРУ в Луганській област і в період з 08.11.2010 року по 24.12.2010 рок у відповідно до плану роботи КРУ в Луганській області на І V квартал 2010 року та направленн я від 08.11.2010 року №97 проведено пла нову ревізію фінансово-госпо дарської діяльності в Антрац итівській обласній спеціаль ній загальноосвітній школі-і нтернат (надалі - школа-інте рнат), за наслідками якої скла дений акт №120-21/001 від 24.12.2010 року.
02 лютого 2011 року відповідно д о п.7 ст.10 Закону України «Про де ржавну контрольно-ревізійну службу в Україні» від 26.01.1993 рок у №2939-ХІІ об' єднаним контрол ьно-ревізійним відділом у мі сті Антрациті та Антрацитівс ькому районі КРУ в Луганські й області на адресу директор а школи-інтернат направлена вимога «Про усунення порушен ь виявлених в результаті рев ізії» №120-14/122 від 02.02.2011 року (надалі - вимога №120-14/122 від 02.02.2011 року), в я кій з метою повного усунення виявлених порушень, поперед ження їх виникнення в подаль шому передбачено шість пункт ів заходів, що підлягають роз гляду та виконанню.
У п.2 вимоги №120-14/122 від 02.02.2011 року з азначено, що в ході ревізії вс тановлено порушення умов п.31 « Інструкції про порядок обчис лення заробітної плати праці вників освіти», затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 року №102 (із змі нами), а саме школою-інтернато м проведено завищених витрат на оплату праці в наслідок пі двищення посадових окладів н а 15% працівникам з числа адмін істративно-господарського т а обслуговуючого персоналу, які за характером роботи без посередньо не спілкуються з учнями, на загальну суму 11266,27 г рн. та працівникам з числа адм іністративно-господарськог о та обслуговуючого персонал у за період літніх канікул, то бто в той час, коли діти не зна ходились в школі-інтернаті в зв' язку з чим, спілкування з учнями не відбувалося, на заг альну суму 5557,47 грн.
Контролюючим органом запр опоновано стягнути 16823,74 грн. за йво виплачених виплат з осіб , які їх отримали безпідставн о, в порядку та розмірах, встан овлених ст.ст. 127, 136 КЗпП України . В іншому випадку провести пр етензійно-позовну роботу щод о повернення зайво виплачени х сум коштів. У разі пропущенн я встановленого строку - ві дшкодувати порушення за раху нок керівника, що допустив за йві грошові виплати згідно с т.133 КЗпП України.
У п.5 вимоги №120-14/122 від 02.02.2011 року з азначено, що в порушення Типо вих штатних нормативів спеці альних загальноосвітніх шкі л (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізи чного та (або) розумового розв итку, затверджених наказом М іністерства освіти і науки У країни від 05.12.2008 року №1105, - школ ою-інтернатом проведено неза конні витрати коштів, що не пр извели до збитків, а саме: пров едення витрат бюджетних кошт ів на утримання понаднормати вних одиниць (кочегарів) на за гальну суму 47973, 83 грн., у зв' язк у з чим запропоновано привес ти у відповідність з Типовим и штатними нормативами спеці альних загальноосвітніх шкі л-інтернатів для дітей, які по требують корекції фізичного та розумового розвитку, затв ердженого наказом Міністерс тва освіти і науки України ві д 05.12.2008 року №1105 штатні одиниці к очегарів шляхом приведення ш татних розписів у відповідні сть до законодавства.
Суд погоджується з позиціє ю Позивача щодо необґрунтова ності приписів, викладених у пунктах 2, 5 вимоги Відповідач а №120-14/122 від 02.02.2011 року.
Втім, суд сприяв сторонам, я кі брали участь у справі, у док азуванні шляхом витребуванн я та надання доказів, уточнен ня з урахуванням гіпотези но рми матеріального права, яка підлягає застосуванню, кола фактів, які необхідно доказа ти.
Отже, вирішуючи дану справу суд виходить з того, що відпов ідно до п.1.4 Положення про спец іальну загальноосвітню школ у (школу-інтернат) для дітей, я кі потребують корекції фізич ного та (або) розумового розви тку, затвердженого наказом М іністерства освіти і науки У країни №852 від 15.09.2008 року головни ми завданнями спеціальної шк оли (школи-інтернату) є забезп ечення права дітей, які потре бують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, на з добуття певного освітнього р івня загальної середньої осв іти шляхом спеціально органі зованого навчально-виховног о процесу в комплексі з корек ційно-розвитковою роботою, м едичною реабілітацією;
розвиток природних здібно стей і обдарувань, творчого м ислення вихованців, здійснен ня їх допрофесійної та профе сійної підготовки, формуванн я соціально адаптованої особ истості;
сприяння засвоєнню учнями норм громадянської етики та загальнолюдської моралі, мі жособистісного спілкування , основ гігієни та здорового с пособу життя, початкових тру дових умінь і навичок;
сприяння фізичному і психі чному розвитку дітей;
забезпечення у процесі нав чання й виховання системного кваліфікованого психолого-м едико-педагогічного супрово ду з урахуванням стану здоро в'я, особливостей психофізич ного розвитку учнів (вихован ців);
здійснення соціально-педа гогічного патронату: надання психолого-педагогічної допо моги батькам (особам, які їх за мінюють) з метою забезпечен ня їх активної участі в к омплексній навчально-виховн ій, корекційно-розвитковій р оботі.
Відповідно до п. 7.1 зазначено го Положення передбачено, що учасниками навчально-виховн ого та реабілітаційного проц есу у спеціальній школі (школ і-інтернаті) є учні (вихованці ), керівники, педагогічні, меди чні та інші працівники спеці альної школи (школи-інтернат у), батьки або особи, які їх за мінюють.
Статус учасників навчальн о-виховного та реабілітаційн ого процесу, їх права та обов'я зки визначаються чинним зако нодавством України, статутом , правилами внутрішнього роз порядку закладу (п.7.2 цього Пол оження).
Згідно абзацу 16 п.5.2 Статуту А нтрацитівської обласної спе ціальної загальноосвітньої школи-інтернату в редакції в ід 25.10.2006 року директор школи-ін тернату встановлює надбавки , доплати, премії, винагороди т а інші заохочувальні гаранті йні виплати працівникам школ и-інтернату згідно з чинним з аконодавством України.
Згідно п.3.2 Правил внутрішнь ого трудового розпорядку, за твердженого директором Антр ацитівської обласної спеціа льної загальноосвітньої шко ли-інтернату та погодженої з головною профспілкового ком ітету, передбачено, що праців ники школи-інтернату зобов' язані виховувати в учнів бер ежливе ставлення до майна на вчального закладу, а згідно п .3.3 цих Правил усі працівники ш коли-інтернату (педагогічний , адміністративно-господарсь кий, обслуговуючий та навчал ьно-допоміжний персонал) зоб ов' язані постійно спілкува тися з учнями (вихованцями) сп еціальної школи-інтернату, щ об задовольнити потреби діте й з вадами у фізичному або роз умовому розвитку (важкі пору шення мови) у загальній освіт і, спеціальній допомозі і реа білітації.
Таким чином, із аналізу прип исів зазначених Положень і П равил суд приходить до висно вку, що працівники адміністр ативно-господарського та обс луговуючого персоналу Антра цитівської обласної спеціал ьної загальноосвітньої школ и-інтернату є учасниками нав чально-виховного та реабіліт аційного процесу виходячи із загального обов' язку спілк уватися з вихованцями заклад у.
Отже посилання відповідач а, що машиніст з прання та ремо нту спецодягу, підсобний роб ітник, водій, комірник, робітн ик з обслуговуючого та поточ ного ремонту будівель, спору д та обладнання не приймають участь у спілкуванні з дітьм и з вадами у фізичному або роз умовому розвитку, та не прийм ають участі у навчально-вихо вному процесі, а тому і не мают ь права на підвищення посадо вих окладів з 01.01.2009 року по 01.11.2010 ро ку на 15%, є необґрунтованим, оск ільки очевидно, що за характе ром їх роботи та згідно з прип исами як п.3.2, 3.3 Правил внутрішн ього трудового розпорядку, т ак і п. 7.1 Положення про спеціал ьну загальноосвітню школу (ш колу-інтернат) для дітей, які п отребують корекції фізичног о та (або) розумового розвитку зазначені категорії працівн иків адміністративно-господ арського та обслуговуючого п ерсоналу Антрацитівської об ласної спеціальної загально освітньої школи-інтернату пр иймають участь у навчально-в иховному та реабілітаційном у процесі вихованців з навча ння основних соціальних нави чок і таке інше, через спілкув ання з ними.
Згідно п. 2.1, 2.2. розділу 2 Колект ивного договору між адмініст рацією та профспілковим комі тетом Антрацитівської облас ної спеціальної загальноосв ітньої школи-інтернату на 2009-201 3 роки, затвердженого Загальн ими зборами трудового колект иву школи-інтернату згідно п ротоколу №1 від 14.04.2009 року, з пита нь оплати праці адміністраці я школи-інтернату зобов' яза лася забезпечувати гласніст ь умов оплати праці, порядку в становлення доплат, інших за охочувальних та компенсацій них виплат, положення про пре міювання. Оплату праці прово дити згідно зі ставками заро бітної плати (додаток №2). Розм іри посадових окладів (тариф них ставок) працівників школ и інтернату встановлюються в иходячи з розміру посадового окладу (тарифної ставки) прац івника першого тарифного роз ряду 545 грн. Працівникам, розмі ри посадових окладів (тарифн их ставок) яких будуть менші з а визначений розмір мінімаль ної заробітної сплати, посад овий оклад (тарифна ставка) вс тановлюються на рівні мініма льної заробітної плати.
Згідно п. 3.1 Положення про пре міювання працівників Антрац итівської обласної спеціаль ної загальноосвітньої школи -інтернату (додаток №3 до колек тивного договору від 14.04.2009 року ) передбачено, що преміювання для усіх працівників школи-і нтернату проводиться за таки ми показниками: сумлінне вик онання службових обов' язкі в; творче ставлення до праці, д отримання правил внутрішньо го трудового розпорядку, пол ожень колективного договору , особистий внесок працівник а у роботу колективу, створен ня та дотримання працівником безперечних умов праці для ж иття та здоров' я дітей, акти вна участь у громадському жи тті, збільшення обсягу робіт та обов' язків.
Щодо преміювання інших пра цівників школи-інтернату у п .3.5 Положення про преміювання, зокрема, передбачено такі по казники в роботі: за високу як ість виконуваної роботи на с воїй ділянці, роботи при відс утності скарг і чуйному відн ошенні до дітей; за додаткову роботу в екстремальних ситу аціях; зацікавлена й активна участь у рішенні проблем, що с тоять перед школою, усіляке с прияння його нормальній робо ті, ініціативна діяльність н а благо закладу та дітей.
Оцінка виконання показник ів преміювання господарсько го й допоміжного персоналу ш коли-інтернату здійснюється на підставі: обліку учбово-ви ховної роботи; контрольних р обіт; атестації; внутрішньо ш кільного контролю; оглядів-к онкурсів, думки учнів та інші .
Суд установив, що директоро м Антрацитівської обласної с пеціальної загальноосвітнь ої школи-інтернату за погодж енням голови профспілкового комітету у відповідності до положень Колективного догов ору затверджувались ставки з аробітної плати (Додатки №2 до Колективного договору від 14.0 4.2009 року) всім категоріям праці вників школи-інтернату, у том у числі господарського і доп оміжного персоналу (машиніст з прання та ремонту спецодяг у, підсобний робітник, водій, к омірник, робітник з обслугов уючого та поточного ремонту будівель, споруд та обладнан ня), які обґрунтовано передба чали підвищення посадових ок ладів на 15%.
Затверджені ставки заробі тної плати (Додатки №2) відпові дають термінам зміни у часі р озміру мінімальної заробітн ої плати в Україні.
Суд виходить з того що еконо мічні, правові та організаці йні засади оплати праці прац івників, які перебувають у тр удових відносинах, на підста ві трудового договору з підп риємствами, установами, орга нізаціями усіх форм власност і та господарювання, а також з окремими громадянами та сфе ри державного і договірного регулювання оплати праці виз начає Закон України «Про опл ату праці» №108/95-ВР від 24.03.1995 року, із змінами та доповненнями.
Відповідно до вимог ст.8 Зак он України «Про оплату праці » передбачено, що держава зді йснює регулювання оплати пра ці працівників підприємств у сіх форм власності шляхом вс тановлення розміру мінімаль ної заробітної плати та інши х державних норм і гарантій,
встановлення умов і розмір ів оплати праці керівників п ідприємств, заснованих на де ржавній, комунальній власно сті, працівників підприємств , установ та організацій, що фі нансуються чи дотуються з бю джету, регулювання фондів оп лати праці працівників
пі дприємств-монополістів згід но з переліком, що визначаєть ся Кабінетом Міністрів Украї ни, а також шляхом оподаткува ння доходів працівників.
Статтею 11 Закон України «Пр о оплату праці» визначено, що мінімальні розміри ставок (о кладів) заробітної плати, як м інімальні гарантії в оплаті праці, визначаються генераль ною угодою.
Частиною 1 ст. 15 Закону Україн и «Про оплату праці» визначе но, що форми і системи оплати п раці, норми праці, розцінки, та рифні сітки, схеми посадови х окладів, умови запровадже ння та розміри надбавок, допл ат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсацій них і гарантійних виплат вст ановлюються підприємствами у колективному договорі з д отриманням норм і гарантій, п ередбачених законодавством , генеральною та галузевими ( регіональними) угодами.
Отже, адміністрація Антрац итівської обласної спеціаль ної загальноосвітньої школи -інтернату підвищуючи посадо ві оклади у відповідності до умов Колективного договору від 14.04.2009 року чинного законода вства України з питань оплат и праці не порушувало, а висно вок ревізорів про завищених витрат на оплату праці в насл ідок підвищення посадових ок ладів на 15% працівникам з числ а адміністративно-господарс ького та обслуговуючого перс оналу на загальну суму 16823,74 грн ., є не обґрунтованим.
Що стосується висновку Від повідача відносно утримання Позивачем понаднормативни х штатних одиниць (кочегарів ) та порушення Типових штатни х нормативів спеціальних заг альноосвітніх шкіл-інтернат ів для дітей, які потребують к орекції фізичного та (або) роз умового розвитку, затверджен их наказом Міністерства осві ти і науки України №1105 від 05.12.2008 р оку.
Суд установив, що в навчальн ому закладі працюють 8 кочега рів, по 2 кочегари на зміну три валістю 24 години (одна доба). Пі сля зміни працівники мають 72 г одини відпочинку (три доби), що складає 7 робочих змін на міся ць, або 168 годин на місяць та 42 го дини на тиждень відповідно.
Згідно ст. 61 КЗпП України на б езперервно діючих видах робі т за погодженням з профспілк овим комітетом може бути зап роваджено підсумований облі к часу, який застосовується у даному випадку до кочегарів з тим, щоб тривалість робочог о часу за обліковий період не перевищувала нормального чи сла робочих годин відповідно до ст.50 КЗпП України, якою вста новлений 40-годинний робочий т иждень. Відповідно до ст.62 КЗп П України надурочні роботи, я к правило не допускаються, а н адурочними роботами вважают ься роботи понад встановлену тривалість робочого дня (ста тті 52, 53, 61 КЗпП України). Надуроч ні роботи не повинні перевищ увати для кожного працівника чотирьох годин протягом дво х днів підряд і 120 годин на рік з гідно ст.65 КЗпП України. Власн ик або уповноважений ним орг ан повинен вести облік надур очних робіт кожного працівни ка.
З акту ревізії вбачається, щ о Відповідачем у акті ревізі ї (стор.11 акту) розраховано кіл ькість одиниць кочегарів за формулою: 6 (кочегарів) = 2 (кочег ара в зміну) х 3 (зміни з розраху нку 24 години/8 годин (триваліст ь робочого дня) = 3 зміни на добу .
Але суд не погоджується з та ким розрахунком, оскільки це й розрахунок не ґрунтується на вимогах трудового законод авства України, оскільки зді йснений без урахування часу на відпочинок (робота в 3 зміни на добу можлива без вихідних ), що призведе до збільшення тр ивалості надурочних робіт, я кі оплачуються у подвійному розмірі відповідно до ст.106 КЗ пП України.
За таких підстав п.5 вимоги В ідповідача №120-14/122 від 02.02.2011 року п ідлягає визнанню нечинним та скасуванню.
Частиною 2 ст.19 Конституції У країни передбачено, що орган и державної влади та органи м ісцевого самоврядування, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на підставі, в межа х повноважень та у спосіб, що п ередбачені Конституцією та з аконами України.
Це означає, що акти державно го чи іншого органу управлін ня повинні бути в межах компе тенції відповідного органу, не порушувати інтересів держ ави, прав та інтересів фізичн их чи юридичних осіб, відпові дати вимогам діючого законод авства і бути відповідними ф ормі та порядку, визначеному законом.
Тому, з огляду на всі наявні у справі докази та виходячи з аналізу норм чинного законо давства України суд дійшов в исновку, що вимоги позивача щ одо визнання нечинними та ск асування пунктів 2 та 5 вимогу про усунення порушень №120-14/122 ві д 02.02.2011 року відповідають чинно му законодавству України, до кументально обґрунтовані, пі дтверджені матеріалами спра ви і підлягають задоволенню у повному обсязі.
Згідно квитанції №80/95 від 10.02.201 1 року Позивач сплатив судови й збір на рахунок ГУДКУ в Луга нській області за позовом до Об' єднаного контрольно-рев ізійного відділу у м Антраци т в Антрацитівському районі КРУ в Луганській області у су мі 3,40 грн. Судове рішення ухвал ене частково на користь стор они, яка не є суб' єктом владн их повноважень.
Відповідно до ч.1 ст. 94 КАС Укр аїни якщо судове рішення ухв алене на користь сторони, яка не є суб' єктом владних повн оважень, суд присуджує всі зд ійснені нею документально пі дтверджені судові витрати з Державного бюджету України.
Згідно ст. 160 Кодексу ад міністративного судочинств а України у судовому засідан ні, у якому закінчився розгля д справи, оголошено вступну т а резолютивну частини постан ови та повідомлено представн иків сторін про те, що постано ву у повному обсязі буде виго товлено протягом 5-денного ст року.
На підставі викладен ого, керуючись ст. ст. 2, 17, 87, 94, 98, 158, - 163 Кодексу адміністративного с удочинства України, суд
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Ан трацитівської обласної спец іальної загальноосвітньої ш коли-інтернат до Контрольно- ревізійного управління в Луг анської області про визнання нечинною та скасування вимо ги щодо вимог про стягнення з айво виплачених виплат, задо вольнити у повному обсязі.
Визнати нечинним та с касувати п.2 вимоги Об' єднан ого контрольно-ревізійного в ідділу у м. Антрацит та Антрац итівському районі Контроль но-ревізійного управління в Луганської області про усуне ння порушень, виявлених внас лідок ревізії №120-14/122 від 02.02.211 рок у щодо вимоги стягнення 16823,74 гр н. зайво виплачених, з осіб які їх отримали безпідставно.
Визнати нечинним та скасув ати п.5 вимоги Об' єднаного ко нтрольно-ревізійного відділ у у м. Антрацит та Антрацитівс ькому районі Контрольно-реві зійного управління Луганськ ої області про усунення пору шень, виявлених внаслідок ре візії №120-14/122 від 02.02.2011 року щодо ви мог про приведення у відпові дність з Типовими нормативам и спеціальних загальноосвіт ніх шкіл-інтернатів для діте й, які потребують корекції фі зичного та розумового розвит ку, затверджених наказом Мін істерства освіти і науки Укр аїни від 05.12.2008 року №1105, штатних о диниць кочегарів шляхом прив едення штатних розписів у ві дповідність до законодавств а.
Стягнути з Державного бюдж ету України на користь Антра цитівської обласної спеціал ьної загальноосвітньої школ и-інтернат судові витрати у с умі 3,40 грн.
Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду че рез суд першої інстанції шля хом подачі апеляційної скарг и протягом 10днів з дня проголо шення постанови, а в разі скла дення постанови у повному об сязі відповідно до частини т ретьої статті 160 цього Кодексу , а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.
Постанова суду набир ає законної сили після закін чення строку апеляційного ос карження.
Постанову складено у повному обсязі та підписано 18 квітня 2011 року.
Суддя Л.С. Качуріна
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.04.2011 |
Оприлюднено | 27.04.2011 |
Номер документу | 15012046 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Л.С. Качуріна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні