Ухвала
від 26.01.2011 по справі 2а-6532/10/6/0170
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІ ЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

Іменем України

Справа № 2а -6532/10/6/0170

26.01.11 м. Севастополь

Севастопольсь кий апеляційний адміністрат ивний суд у складі колегії су ддів:

головуючого судді Кур апової З.І.,

суддів Щепансько ї О.А. ,

Яковенко С.Ю.

секретар судового засід ання Яіцкова К.М.

за участю сторін:

представник позивача, Кр имського республіканського відділення Фонду соціальног о захисту інвалідів- не з' яв ився, про час та місце розгляд у справи повідомлений належн им чином та своєчасно, про при чину неявки суд не повідомив ,

представник відповідача, Товариства з обмеженою від повідальністю "Сиваш - Енерго "- не з' явився, про час та місц е розгляду справи повідомлен ий належним чином та своєчас но, про причину неявки суд не п овідомив,

розглянувши апеляційну скаргу Товариства з обме женою відповідальністю "Сива ш - Енерго" на постанову Окруж ного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Латинін Ю.А. ) від 01.07.10 по с праві № 2а-6532/10/6/0170

за позовом Кримськог о республіканського відділе ння Фонду соціального захист у інвалідів (вул. Крилова, 133, м. С імферополь, Автономна Респуб ліка Крим,95001)

до Товариства з обмежен ою відповідальністю "Сиваш - Е нерго" (Промзона, 7, м. Армянськ, Красноперекопський район, Ав тономна Республіка Крим,96012)

про стягнення заборговано сті

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду АР К рим від 01.07.2010 у справі № 2а-6532/10/6/0170 (су ддя Латинін Ю.А.) позовні вимог и задоволени повністю.

Стягнуто з Товариства з обм еженою відповідальністю "Си ваш-Енерго" (96012, АР Крим, м. Армян ськ, Промзона, 7, ЄДРПОУ 33201591, МФО 3 84920, ФКДАБ "Клірінговий дім" м. Сі мферополь п/р 260070524503) на користь К римського республіканськог о відділення Фонду соціально го захисту інвалідів (95001, АР Кр им, м. Сімферополь, вул. Крилов а, 133, одержувач: Держбюджет м. А рмянськ, 50070000, банк одержувача: У правління Державного казнач ейства в АР Крим м. Сімферопол ь, МФО 824026, ЄДРПО України 34740976; п\р 31 217230700022; призначення платежу; ЄДР ПОУ платника; 50070000; 01; адміністра тивно-господарські санкції з а робочі місця не зайняті інв алідами за 2009 рік) у розмірі 11 000,0 0 грн.

Не погодившись з постаново ю суду, Товариство з обмежено ю відповідальністю "Сиваш-Ен ерго" звернулося з апеляційн ою скаргою, в якій просить ска сувати постанову Окружного а дміністративного суду АР Кри м від 01.07.2010 у справі № 2а-6532/10/6/0170 та пр ийняти нову постанову, згідн о якої Кримському республіка нському відділенню Фонду соц іального захисту інвалідів у позові відмовити.

Апеляційна скарга мотивов ана тим, що судом порушені нор ми матеріального права.

У судове засідання 26.01.2011року сторони не з' явилися, явку с воїх представників не забезп ечили, про місце, день та час й ого проведення повідомлени н алежним чином.

Чинне законодавство не обм ежує коло представників осіб , які беруть участь у справі, п ри апеляційному розгляді адм іністративної справи.

Відповідно до пункту 4 статт і 196 Кодексу адміністративног о судочинства України, непри буття у судове засідання сто рін, належним чином повідомл ених про дату, час та місце апе ляційного розгляду, не переш коджає судовому розгляду спр ави.

На підставі та за правилами статті 195 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, колегія суддів, обговоривши доводи апеляційної скарги, п еревіривши юридичну оцінку о бставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши пр авильність застосування су дом першої інстанції норм ма теріального та процесуально го права, вважає, що апеляційн а скарга не підлягає задовол енню з наступних підстав.

Кримське республіканське відділення Фонду соціальног о захисту інвалідів звернуло сь до Окружного адміністрати вного суду АР Крим з адмініст ративним позовом до Товарист ва з обмеженою відповідальні стю "Сиваш-Енерго" із вимогами про стягнення адміністратив но-господарських санкцій в р озмірі 11 000,00 грн. за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів за 2009 рік.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач відповідн о до Закону України “Про осно ви соціальної захищеності ін валідів в Україні” зобов' яз аний виконувати норматив роб очих місць для працевлаштува ння інвалідів, при цьому якщо середньооблікова чисельніс ть працюючих інвалідів менша , ніж установлено нормативом , то відповідач зобов' язани й сплатити відповідним відді ленням фонду адміністративн о-господарські санкції, які д орівнюють середньорічній за робітній платі роботодавця з а кожне робоче місце, признач ене для працевлаштування інв алідів та не зайняте ними. При ймаючи до уваги, що відповіда ч повинен був забезпечити у 200 9 році працевлаштування одно го інваліду на даному робочо му місці, однак, цього не зроби в, що підтверджується відомо стями наданого відповідачем звіту за формою №10-ПІ. Отже, від повідач повинен сплатити адм іністративно-господарську с анкцію в розмірі 11 000,00 грн., що до рівнює одній середньорічній заробітній платі роботодавц я на підприємстві.

Відповідно до статті 19 Зако ну України “Про основи соціа льної захищеності інвалідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 для підприємств, установ, органі зацій, у тому числі підприємс тв, організацій громадських організацій інвалідів, фізич них осіб, які використовують найману працю, установлюєть ся норматив робочих місць дл я працевлаштування інваліді в у розмірі чотирьох відсотк ів середньооблікової чисель ності штатних працівників об лікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб - у кілько сті одного робочого місця.

Підприємства, установи, орг анізації, у тому числі підпри ємства, організації громадсь ких організацій інвалідів, ф ізичні особи, які використов ують найману працю, самостій но розраховують кількість ро бочих місць для працевлаштув ання інвалідів відповідно до нормативу, встановленого ча стиною першою цієї статті, і з абезпечують працевлаштуван ня інвалідів. При розрахунка х кількість робочих місць ок руглюється до цілого значенн я.

Підприємства, установи, орг анізації, у тому числі підпри ємства, організації громадсь ких організацій інвалідів, ф ізичні особи, які використов ують найману працю, самостій но здійснюють працевлаштува ння інвалідів у рахунок норм ативів робочих місць виходяч и з вимог статті 18 цього Закон у. Виконанням нормативу робо чих місць у кількості, визнач еній згідно з частиною першо ю цієї статті, вважається пра цевлаштування підприємство м, установою, організацією, у т ому числі підприємством, орг анізацією громадських орган ізацій інвалідів, фізичною о собою, яка використовує найм ану працю, інвалідів, для яких це місце роботи є основним.

Відповідно до частини 9 стат ті 19 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 підприємства, установи, ор ганізації, у тому числі підпр иємства, організації громадс ьких організацій інвалідів, фізичні особи, в яких за основ ним місцем роботи працює 8 і бі льше осіб, реєструються у від повідних відділеннях Фонду с оціального захисту інваліді в за своїм місцезнаходженням і щороку подають цим відділе нням звіт про зайнятість та п рацевлаштування інвалідів.

Відповідно до частини 1 стат ті 20 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 підприємства, установи, ор ганізації, у тому числі підпр иємства, організації громадс ьких організацій інвалідів, фізичні особи, які використо вують найману працю, де серед ньооблікова чисельність пра цюючих інвалідів менша, ніж у становлено нормативом, перед баченим статтею 19 цього Закон у, щороку сплачують відповід ним відділенням Фонду соціал ьного захисту інвалідів адмі ністративно-господарські са нкції, сума яких визначаєтьс я в розмірі середньої річної заробітної плати на відпові дному підприємстві, установі , організації, у тому числі під приємстві, організації грома дських організацій інваліді в, фізичної особи, яка викорис товує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом.

Частиною 4 статті 20 Закону вс тановлено, що адміністративн о-господарські санкції розра ховуються та сплачуються під приємствами, установами, орг анізаціями, у тому числі підп риємствами, організаціями гр омадських організацій інвал ідів, фізичними особами, зазн аченими в частині першій ціє ї статті, самостійно в строк д о 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося пору шення нормативу, встановлено го частиною першою статті 19 ць ого Закону. При цьому до право відносин із стягнення адміні стративно-господарських сан кцій, передбачених цим Закон ом, не застосовуються строки , визначені статтею 250 Господа рського кодексу України.

Відповідно до частини 8 стат ті 20 Закону Порядок сплати адм іністративно-господарських санкцій і пені до відділень Ф онду соціального захисту інв алідів, їх акумуляції, обліку , а також з урахуванням пропоз ицій всеукраїнських громадс ьких організацій інвалідів - використання цих коштів зат верджується Кабінетом Мініс трів України.

Відповідно до пункту 2 Поряд ку сплати підприємствами, ус тановами, організаціями та ф ізичними особами, що викорис товують найману працю, суми а дміністративно-господарськ их санкцій та пені за невикон ання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалі дів, затвердженого Постаново ю Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року №70, роботода вці сплачують суму адміністр ативно-господарських санкці й відділенням Фонду соціальн ого захисту інвалідів до 15 кві тня року, що настає за роком, в якому відбулося порушення н ормативу робочих місць для п рацевлаштування інвалідів.

Обчислення суми адміністр ативно-господарських санкці й проводиться роботодавцями самостійно згідно з порядко м заповнення звіту про зайня тість і працевлаштування інв алідів, затвердженим Мінпрац і за погодженням з Держкомст атом.

Товариство з обмеженою від повідальністю "Сиваш-Енерго" використовує найману працю, та відповідно до Закону пода є Кримському республіканськ ому відділенню Фонду соціаль ного захисту інвалідів звіт про зайнятість та працевлашт ування інвалідів.

Звітом про зайнятість та пр ацевлаштування інвалідів за 2009 рік за формою № 10-ПІ, затвердж еною наказом Міністерства пр аці і соціальної політики Ук раїни від 10.02.2007р. № 42, відповідач визначив норматив робочих мі сць для працевлаштування інв алідів у кількості одного ро бочого місця. Він зазначив се редньооблікову чисельність штатних працівників обліков ого складу, що працювали у 2009 ро ці у кількості 19 осіб, з них сер едньооблікова кількість шта тних працівників, яким відпо відно до чинного законодавст ва встановлена інвалідність склала 0 осіб; кількість інвал ідів - штатних працівників, які повинні працювати на роб очих місцях, створених відпо відно до вимог ст. 19 Закону Укр аїни “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Укра їні” склала 0 осіб; фонд оплати праці штатних працівників с клав 209 тис. гривен, при цьому се редньорічна заробітна плата штатного працівника станові ть - 11 000,00 гривень. (а.с.8).

Таким чином, відповідач був повинен до 15 квітня 2009 року сам остійно визначити та сплатит и адміністративно-господарс ьку санкцію за невиконання н ормативу робочих місць для п рацевлаштування інвалідів у розмірі 11 000,00 грн.

Відповідачем до Армянсько го міського центру зайнятост і за період з 01.01.2009 року по 01.01.2010 ро ку звіт “Про наявність вакан сій” по формі 3-ПН із зазначенн ям вакансій для працевлаштув ання інвалідів надавався оди н раз станом на 18.11.2009 року.

Однак, у відповідності до по ложень ч. 4 статті 20 Закону "Про зайнятість населення" підпри ємства, установи і організац ії незалежно від форми власн ості реєструються у місцевих центрах зайнятості за їх міс цезнаходженням як платники з бору до Фонду загальнообов'я зкового державного соціальн ого страхування України на в ипадок безробіття, щомісяця подають цим центрам адмініст ративні дані у повному обсяз і про наявність вільних робо чих місць (вакансій), у тому чи слі призначених для працевла штування інвалідів, та про пр ацівників, які працюють непо вний робочий день (тиждень), як що це не передбачено трудови м договором, або не працюють у зв'язку з простоєм виробницт ва з не залежних від них причи н, і в десятиденний строк - про всіх прийнятих працівників у порядку, встановленому зак онодавством. Несвоєчасна реє страція або відмова від неї, п орушення порядку подання адм іністративних даних тягне за собою відповідальність, пер едбачену законом. Приймаючі до уваги, що створення робочо го місця та працевлаштування інваліду можливо лише після виконання відповідачем обов ' язку, передбаченого частин ою 4 ст. 20 Закону України “Про за йнятість населення” про необ хідність подання до центру з айнятості відповідних звіті в, які подаються щомісячно, то ді як цього обов' язку відпо відач виконав не виконав в по вному обсязі не подавав звіт ів № 3-ПН, яки повинен був подав ати щомісячно.

Судова колегія погоджуєть ся з висновками суду першої і нстанції, який вважає, що не мо же погодиться із доводами ві дповідача стосовно того, що у 2009 році відповідачем виконув ались усі вимоги діючого зак онодавства стосовно здійсне ння заходів для працевлаштув ання інвалідів, у тому числі п одавались усі необхідні звіт и, та не було працевлаштоване необхідне кількість інвалід ів не з вини підприємства, оск ільки, відповідачем не довед ено належним чином інформува ння відповідних державних ор ганів з працевлаштування про вільні робочі місця, признач ені для працевлаштування інв алідів відповідно до діючого законодавства.

Відповідно до частини 1 стат ті 200 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд а пеляційної інстанції залиша є апеляційну скаргу без задо волення, а постанову або ухва лу суду - без змін, якщо визнає , що суд першої інстанції прав ильно встановив обставини сп рави та ухвалив судове рішен ня з додержанням норм матері ального і процесуального пра ва.

Судова колегія дійшла до ви сновку, що судом першої інста нції правильно встановлені о бставини справи, рішення суд у ухвалене з додержанням нор м матеріального та процесуал ьного права, тому підстав для задоволення апеляційної ска рги та скасування судового р ішення не вбачається.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів вважає, що апе ляційна скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "Сиваш-Енерго" на постанову Ок ружного адміністративного с уду АР Крим від 01.07.2010 у справі № 2а -6532/10/6/0170 задоволенню не підлягає .

Керуючись статтями 195, 196, п.1 ч.1 ст.198, 200, п.1 ч.1 ст.205, 206, 212, 254 Кодексу ад міністративного судочинств а України, суд -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Товарис тва з обмеженою відповідальн істю "Сиваш-Енерго" на постано ву Окружного адміністративн ого суду АР Крим від 01.07.2010 у спра ві № 2а-6532/10/6/0170 залишити без задов олення.

Постанову Окружного адмін істративного суду АР Крим ві д 01.07.2010 у справі № 2а-6532/10/6/0170 залишит и без змін.

Ухвала набирає законн ої сили з моменту проголошен ня згідно з частиною п' ятою статті 254 Кодексу адміністрат ивного судочинства України.

Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу ад міністративного судочинств а України, згідно з якою касац ійна скарга на судові рішенн я подається безпосередньо до Вищого адміністративного су ду України протягом двадцяти днів після набрання законно ї сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим К одексом, а в разі складення ух вали в повному обсязі відпов ідно до статті 160 цього Кодекс у - з дня складення ухвали в по вному обсязі.

Повний те кст судового рішення виготов лений 31 січня 2011 р.

Головуючий суддя підпис З.І.Курапова

Судді підпис О.А.Щепанська

підпис С .Ю. Яковенко

З оригіналом згідно

Суддя З.І.Курапова

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.01.2011
Оприлюднено27.04.2011
Номер документу15021323
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6532/10/6/0170

Ухвала від 26.01.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Курапова Зоя Іллівна

Постанова від 01.07.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Латинін Ю.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні