Постанова
від 22.03.2011 по справі 12558/10/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний ад міністративний суд

61004 м. Харків вул. Мар'їнс ька, 18-Б-3

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

22 березня 2011 р. № 2-а- 12558/10/2070

Харківський окружний адм іністративний суд

в складі головуючої судді Б ілової О.В.,

за участю секретаря судово го засідання Романенко Т.С.,

за участю представників: п озивача - Михайлюкова В.В., Ст анаєва Д.І., відповідача - Мак ієнка М.Ю., Фрундіної К.О.,

розглянувши у відкри тому судовому засіданні в за лі суду в м. Харкові справу за адміністративним позовом Об ласного об'єднання сільськог о комунального господарства "Облсількомунгосп" до Контро льно-ревізійного управління в Харківській області, треті особи - Товариство з обмежено ю відповідальністю “Пересув на Механізована Колона № 1”, То вариство з обмеженою відпові дальністю Близнюківський “Р айсількомунгосп”, Приватне п ідприємство “Укрпроектпром буд”, Товариство з обмеженою відповідальністю “Сількому нсервіс”, Товариство з обмеж еною відповідальністю “Агро буд”, Товариство з обмеженою відповідальністю “Теплотех нік - 2”, Орендний колектив “Ра йсількомунгосоп” Харківськ ого облсількомунгоспа, Товар иство з обмеженою відповідал ьністю “Райсількомунгосп”, М але колективне підприємство “Україна”, Товариство з обме женою відповідальністю “Рай комунгосп”, Шевченківський р айонний колективний комбіна т по наданню комунальних пос луг сільському населенню “Ра йсількомунгосп”, Орендний ко лектив “Кегичівський райсіл ькомунгосп”, Товариство з об меженою відповідальністю “Б орівський райсількомунгосп ”, Одноробівське житлове-ком унальне підприємство, Товари ство з обмеженою відповідаль ністю “Богодухівсількомсер віс”, Приватна виробничо-ком ерційна фірма “Лусінє”, Това риство з обмеженою відповіда льністю “Спецтеплобуд -X”, про визнання вимоги неправомірн ою,-

В С Т А Н О В И В:

Обласне об' єднання с ільського комунального госп одарства «Облсількомунгосп » звернулося до суду з адміні стративним позовом до Контро льно-ревізійного управління в Харківській області про ви знання неправомірною вимоги № 07-21/2065 від 26.03.2010 року. Позовні вим оги обґрунтовували тим, що ві дповідно до положень Порядку використання коштів державн ого бюджету, що спрямовуютьс я для реформування та розвит ку комунального господарств а у сільській місцевості, зат вердженого Постановою Кабін ету міністрів України від 6 тр авня 2005 р. № 325, кошти, передбачен і у державному бюджеті для фі нансової підтримки комуналь ного господарства у сільські й місцевості, на думку позива ча, можуть бути витрачені на п отреби комунальної сфери сел а для потреб підприємств буд ь-якої форми власності, в тому числі для надання робіт (посл уг) та придбання основних фон дів підприємствам, які входя ть до структури Обласного об ' єднання сільського комуна льного господарства «Облсіл ькомунгосп». Посилаючись на п.8 ст. 7 Бюджетного кодексу Укр аїни та п. 3 Порядку використан ня коштів державного бюджету , що спрямовуються для реформ ування та розвитку комунальн ого господарства у сільській місцевості, позивач вважав, щ о ним не допущено нецільовог о витрачання бюджетних кошті в, з огляду на що вважав вимогу КРУ в Харківській області не правомірною.

Представником відповідача в ході судового розгляду спр ави були надані заперечення до позовної заяві, відповідн о до яких Контрольно-ревізій не управління не погоджуєтьс я з позовом та просить відмов ити у його задоволенні, посил аючись на те, що з урахуванням нормативних документів, що р егулюють використання кошті в державного бюджету, які спр ямовуються для реформування та розвитку комунального го сподарства у сільській місце вості, видатки здійснюються за об' єктами, переданими у к омунальну власність. Втім, су му в розмірі 1034967,85 грн., про яку йд еться в позовній заяві ООСКГ «Облсількомунгосп», було ви трачено на забезпечення госп одарської діяльності підпри ємств, які мають приватну фор му власності, що є порушенням норм чинного законодавства.

Представники позивача - О бласного об' єднання сільсь кого комунального господарс тва «Облсількомунгосп» Миха йлюков В.В., Станаєв Д. І.- в суд ове засідання з' явились, по зов просили задовольнити з п ідстав, зазначених у позовні й заяві.

Представники відповідача - Контрольно-ревізійного упр авління в Харківській област і Макієнко М.Ю., Фрундіна К.О.- в судовому засіданні просили в ідмовити в задоволені позову , з підстав, що зазначені в зап ереченнях до адміністративн ого позову.

Представники третіх осіб - Товариство з обмеженою відп овідальністю “Пересувна Мех анізована Колона № 1”, Товарис тво з обмеженою відповідальн істю Близнюківський “Райсіл ькомунгосп”, Приватне підпри ємство “Укрпроектпромбуд”, Т овариство з обмеженою відпов ідальністю “Сількомунсерві с”, Товариство з обмеженою ві дповідальністю “Агробуд”, То вариство з обмеженою відпові дальністю “Теплотехнік - 2”, Ор ендний колектив “Райсільком унгосоп” Харківського облсі лькомунгоспа, Товариство з о бмеженою відповідальністю “ Райсількомунгосп”, Мале коле ктивне підприємство “Україн а”, Товариство з обмеженою ві дповідальністю “Райкомунго сп”, Шевченківський районний колективний комбінат по над анню комунальних послуг сіль ському населенню “Райсілько мунгосп”, Орендний колектив “Кегичівський райсількомун госп”, Товариство з обмежено ю відповідальністю “Борівсь кий райсількомунгосп”, Однор обівське житлове-комунальне підприємство, Товариство з о бмеженою відповідальністю “ Богодухівсількомсервіс”, Пр иватна виробничо-комерційна фірма “Лусінє”, Товариство з обмеженою відповідальністю “Спецтеплобуд -X”- про дату, ча с та місце судового розгляду повідомлені належним чином, у судове засідання не прибул и.

Від представників третіх о сіб - Товариства з обмеженою в ідповідальністю “Теплотехн ік - 2”, Приватного підприємств а “Укрпроектпромбуд”, Товари ства з обмеженою відповідаль ністю Близнюківський “Райсі лькомунгосп”, Товариства з о бмеженою відповідальністю “ Райсількомунгосп” Товарист ва з обмеженою відповідальні стю “Райкомунгосп”, Малого к олективного підприємства “У країна”, Товариства з обмеже ною відповідальністю “Богод ухівсількомсервіс”, Товарис тва з обмеженою відповідальн істю “Пересувна Механізован а Колона № 1”, Товариствао з об меженою відповідальністю “А гробуд”, Орендного колектив “Райсількомунгосоп” Харків ського облсількомунгоспа - ч ерез канцелярію суду надійшл и клопотання про розгляд спр ави за їх відсутності.

Суд, вислухавши пояснення п редставників сторін, досліди вши матеріали справи, встано вив наступне.

Відповідно до п. 1.3.5.1 Плану кон трольно - ревізійної роботи К онтрольно-ревізійного упра вління в Харківській обла сті (далі по тексту - КРУ в Харківській області) на ІV кв артал 2009 року, на виконання дор учень УДСБЕЗ ГУМВС України в Харківській області від 30.07.2009 р . №44/6008 та СБУ в Харківській обла сті від 19.10.2009 р. №70/8-10044 проведено пл анову виїзну ревізію законно сті отримання та використанн я бюджетних коштів Обласним об'єднанням сільського комун ального господарства "Облсіл ькомунгосп" (далі - ООСКГ „Облс ількомунгосп", Об'єднання) за 2 007- 2008 роки та завершений звітни й період 2009 року, по окремих пит аннях - поточний період 2009 року .

За результатами ревізії на адресу Обласного об' єднанн я сільського комунального го сподарства «Облсількомунго сп» була надіслана Вимога ві д 26.03.2010 року.(т.1, а.с.10) про повернен ня Обласним об' єднанням сіл ьського комунального господ арства «Облсількомунгосп» б юджетних коштів, що використ ані не за цільовим призначен ням,в якій зазначено, що на під ставі п.7 ст.10 Закону України "Пр о державну контрольну ревізі йну службу в Україні" та п. 12 Пор ядку зменшення бюджетних аси гнувань та повернення коштів у разі нецільового використ ання бюджетних коштів у пото чному чи минулих роках, затве рдженого постановою Кабінет у Міністрів України від 13.04.2006 №4 92, до Обласного об' єднання сі льського комунального госпо дарства «Облсількомунгосп» пред'являються вимоги щодо п ерерахування коштів у сумі 1043 634,70 грн., протягом 10 днів після н адходження вимоги, що викори стані не за цільовим признач енням, у дохід загального фон ду державного бюджету за код ом бюджетної класифікації «І нші надходження».

Зазначена вимога ґрунтуєт ься на встановлених під час п роведення ревізії нижчепере лічених обставинах.

В періоді, який ревізувався , Обласне об' єднання сільсь кого комунального господарс тва «Облсількомунгосп» фіна нсувалось по бюджетній прогр амі КПКВ 2801300 „Реформування та розвиток комунального госпо дарства у сільській місцевос ті", загальний фонд (далі - КПКВ 2801300).

Ревізією виділених сум бюд жетних асигнувань встановле но, що за ревізуємий період ОО СКГ „Облсількомунгосп" затве рджено кошторисами по загаль ному фонду на загальну суму 414 3500,00 грн., в тому числі: на 2007 рік - н а суму 864500,00 грн., на 2008 рік - 1634500,00 грн. , на 2009 рік - 1644500,00 гривень.

Ревізією фактичного викон ання кошторисів встановлено , що за ревізуємий період ООСК Г „Облсількомунгосп" надійшл о коштів по загальному фонду на суму 4138998,91 грн., в тому числі: з а 2007 рік - 864500,00 грн., за 2008 рік -1634500,00 грн ., за 2009 рік в сумі 1639998,91 грн., із них за 9 місяців 2009 року -1009075,65 гривень .

По КПКВ 2801300 по загальному фон ду затверджувались видатки к ошторису тільки по коду екон омічної класифікації видатк ів 1171 «Дослідження і розробки , окремі заходи по реалізації державних (регіональних) про грам», по КЕКВ 1310 „Субсидії та п оточні трансферти підприємс твам (установам, організація м)'' та 2410 «Капітальні трансферт и підприємствам (установам, о рганізаціям). Також складали сь та затверджувались плани використання бюджетних кошт ів та плани асигнувань за кож ний бюджетний період.

Затвердження кошторисів, п ланів асигнувань та лімітних довідок про бюджетне авансу вання та кредитування провод илось на 2007, на 2008, та на 2009 рік нача льником Укрсількомунгоспу П етраш А.Д.

По бюджетній програмі КПКВ 2801300 „Реформування та розвиток комунального господарства у сільській місцевості", паспо рти бюджетної програми затве рджені наказами Міністерств а аграрної політики України та Міністерства фінансів Укр аїни на кожний рік.

Відповідачем під час прове дення ревізії було встановле но, що відповідно до Паспорта бюджетної програми КПКВ 2801300, м етою бюджетної програми є фі нансова підтримка комунальн ого господарства в сільській місцевості. Завданням бюдже тної програми згідно Паспор тів є зменшення собівартості житлово - комунальних послуг за рахунок впровадження ене ргозберігаючих технологій, з більшення обсягів послуг на одного сільського жителя, по ліпшення умов побуту та прац і селян.

Напрямками використання б юджетних коштів згідно Паспо ртів є:

1. Зміцнення виробничо - те хнічного потенціалу обслуго вуючих сільської комунально ї служби (реконструкція, техн ічне переоснащення, оновленн я обладнання, ремонт, відновл ення робочого стану, утриман ня та експлуатація водопрові дно - каналізаційних та теп лових мереж і споруд).

2. Фінансування розвитку сіл ьського комунального господ арства (заміна обладнання, ко тлів, насосів з низьким коефі цієнтом корисної дії на біль ш ефективні, виконання робіт і реконструкції, капітально го ремонту та відновлення ро бочого стану об'єктів інжене рного облаштування сіл, мере ж тепло - водопостачання і вод овідведення, ліквідації авар ійних ситуацій), що підтвердж ується копіями паспортів бюд жетних програм та копіями ко шторисів та планів використа ння бюджетних коштів на 2007- 2009 ро ки.

Судом встановлено, що в ході ревізії було досліджено пла нові, фактичні та касові пока зники виконання кошторисів О ОСКГ "Облсількомунгосп" за 2007, з а 2008 рік та за 2009 рік.

Ревізією виділених загаль них сум бюджетних асигнувань встановлено, що за ревїзуєми й період ООСКГ "Облсількомун госп" затверджено кошториси по КПКВ 2801300 "Реформування та ро звиток комунального господа рства у сільській місцевості " за загальним фондом затверд жено кошториси на загальну с уму 4130000,0 грн., в тому числі: на 2007 р ік - на суму 860000,0 грн., на 2008 рік - 1630000,0 грн., на 2009 рік - 1640000,0 гривень.

Ревізією фактичного викон ання кошторису встановлено, що за ревізуємий період по КП КВ 2801300 за загальним фондом Об'є днанню надійшло коштів на за гальну суму 4129998,91 грн., в тому чис лі за 2007 рік - 860000,0 грн., за 2008 рік - 1630000,0 грн., за 2009 року - 1639998,91 гривень.

Ревізією обґрунтованості потреби в бюджетних асигнува ннях за загальним фондом кош торису встановлено, що на 2007 рі к є в наявності розрахунки ра йонних рад чи районних держа вних адміністрацій по орієнт ованим обсягам потреби фінан сування об'єктів соціальної сфери в сільській місцевості .

На 2008 рік розрахунки потреби у вигляді викладу запиту вид атків за бюджетною програмою „Реформування та розвиток к омунального господарства у с ільській місцевості" затверд жено першим заступником голо ви Харківської обласної держ авної адміністрації Бабаєви м В.М, та погоджено начальнико м головного управління агр опромислового розвитку обла сної державної адміністраці ї Жорником М.І. та начальником об'єднання „Укрсількомунгос п" Петрашем А.Д.

На 2009 рік „Виклад запиту вида тків за бюджетною програмою „Реформування та розвиток ко мунального господарства у сі льській місцевості'' затверд жено начальником об'єднання „Укрсількомунгосп" Петрашем А.Д. та погоджено першим засту пником голови Харківської об ласної державної адміністра ції Бабаєвим В.М.

Аналіз зазначених розраху нків свідчить, що до них включ ені лише видатки на проведен ня поточних та капітальних р емонтів, реконструкцію внутр ішніх будинкових систем водо постачання, каналізаційних т а водопровідних мереж, тощо. Т обто, погоджені органами вла ди розрахунки включали в себ е витрати на реформування та розвиток комунального госпо дарства у сільській місцевос ті, що відповідає вимогам і па спортів бюджетних програм. З азначені розрахунки не перед бачали видатки на придбання основних засобів для проведе ння ремонтів приватним струк турам.

Втім, під час проведення рев ізії встановлено та підтверд жено в ході судового розгляд у справи, що ООСКГ „Облсілько мунгосп" в порушення вимог чи нного законодавства та погод жених органами влади розраху нків, які є підставою для отри мання бюджетних коштів, вико ристовував отримані з бюджет у гроші для придбання основн их засобів, проведення ремон тів та іншого для приватних с труктур. в сумі 1034967,85 грн. на наст упні цілі:

- здійснено придбання та передачу матеріальних ці нностей приватним підприємс твам на загальну суму 868161,7 грн. ( автомобіль ГАЗ, установку га зо - балонного обладнання, фор ми для виготовлення заборів, бордюрів і іншого, обладнанн я для виробництва металево - п ластикових вікон, пневмоінст румент, перфоратори, лісопил ка, деревообробні та інші ста нки, бетонозмішувач, та інше);

- оплачено за поточний ремонт крівлі даху автомобі льного гаража та переобладна ння його в столярний цех, пров едено ремонт покрівлі виробн ичої бази приватних структур на загальну суму 63998,88 гривень;

- проведено роботи по п оточному ремонту водопровід них мереж, які знаходяться на балансі приватних структур на загальну суму 75990,98 гривень;

- оплачено ремонт техн іки, що належала приватним ст руктурам - на загальну суму 26816, 29 гривень.

Зазначені обставини підтв ерджені довідками зустрічни х звірок, копії яких містятьс я в матеріалах справи. (т.3 а.с.156- т.6 а.с.237) та викладено в узагаль неній довідці відповідача по всіх об' єктах приватної фо рми власності, по яких здійсн ено витрати. (т.4, а.с. 53-63)

Суд зазначає, що Порядком ви користання коштів державног о бюджету, що спрямовуються д ля реформування та розвитку комунального господарства у сільській місцевості, затве рдженим Постановою Кабінету міністрів України від 6 травн я 2005 р. № 325, на яке посилаються ст орони по справі, визначений м еханізм використання коштів , передбачених у державному б юджеті Мінагрополітики за пр ограмою "Реформування та роз виток комунального господар ства у сільській місцевості" передбачені наступні положе ння:

Згідно п.п. 2,3 одержувачами бю джетних коштів є об'єднання "К римсількомунгосп", обласні ф ормування сільського комуна льного господарства (далі - об лсількомунгоспи), управління виробничо-технологічної ком плектації, що входять до скла ду Укрсількомунгоспу та нада ють житлово-комунальні послу ги в сільській місцевості. Мі нагрополітики затверджує на прями розвитку комунального господарства у сільській мі сцевості у розрізі регіонів та за об'єктами. Розподіл бюдж етних коштів здійснюється з урахуванням обсягів робіт і послуг, виконаних і наданих в ласними силами підприємств, що входять до складу облсіль комунгоспів; обсягу житлово- комунальних послуг, наданих сільському населенню; кілько сті сільського населення в к ожному з регіонів; протяжнос ті мереж водо-, теплопостачан ня та водовідведення, що експ луатуються підвідомчими орг анізаціями, на які спрямовує ться не менш як 70 відсотків пе редбачених бюджетних коштів . Видатки здійснюються за об'є ктами, переданими у комуналь ну власність.

Пунктом 5 вказаного Порядку передбачено, що бюджетні кош ти спрямовуються на:

- реформування підприємств з ремонту, технічного обслуг овування та експлуатації інж енерних мереж і споруд, їх тех нічне переоснащення та оновл ення обладнання;

- заміну обладнання, котлів, насосів з низьким коефіцієн том корисної дії на більш ефе ктивні - з меншим обсягом енер госпоживання і матеріаломіс ткості та більш високим коеф іцієнтом корисної дії, а тако ж малоефективних теплових ме реж великої протяжності і зн ачними втратами тепла та гар ячої води - на місцеві локальн і, автоматизовані котельні;

- виконання робіт з реконстр укції, капітального ремонту та відновлення робочого стан у об'єктів інженерного облаш тування сіл, житлового фонду , об'єктів соціальної інфраст руктури села, зовнішніх мере ж, тепло-, водопостачання і вод овідведення, ліквідації авар ійних ситуацій.

З системного аналізу норм з азначеного порядку суд прихо дить до висновку, що спрямува ння коштів на вказані цілі по винно здійснюватися за умови додержання встановлених нап рямків здійснення видатків, а саме виключно за об'єктами, п ереданими у комунальну власн ість, через що суд прийшов до в исновку, що Порядком не перед бачено бюджетного фінансува ння витрат по об' єктах, які н е належать до комунальної вл асності.

З огляду на викладене, довод и представників позивача про можливість здійснення закуп івель товарів, робіт, послуг д ля підприємств не комунально ї власності ґрунтуються на п омилковому розумінні зазнач ених норм.

Також суд зазначає, що згідн о ст.21 Бюджетного кодексу Укра їни від 21.06.01 №2542-Ш кошти бюджету, які отримують фізичні особи та юридичні особи, що не мають статусу бюджетної установи (одержувачі бюджетних коштів ), надаються їм лише через розп орядника бюджетних коштів.

Зазначена норма є загально ю для визначення порядку вит рачання бюджетних коштів, ді я якої поширюється в тому чис лі на спірні правовідносини по використанню коштів, які н адавалися з бюджету позивачу .

Крім того, суд бере до уваги , що представниками позивача в судовому засіданні підтве рджено, що підприємства, які в ходять до складу ООСКГ „Облс ількомунгосп", використовуют ь результати робіт та придба ні за бюджетні кошти основні засоби у власній господарсь кій діяльності, а не виключно на потреби реформування та р озвитку комунального господ арства у сільській місцевост і.

Таким чином, висновки акту р евізії та вимога відповідача від 26.03.2010 р. щодо використання н е за цільовим призначенням б юджетних коштів та, відповід но, необхідності їх відшкоду вання що, є правомірними.

На підставі викладеного, су д прийшов до висновку, що відс утні підстави для задоволен ня позову адміністративного позову Обласного об'єднання сільського комунального гос подарства "Облсількомунгосп " до Контрольно-ревізійного у правління в Харківській обла сті, треті особи - Товариство з обмеженою відповідальністю “Пересувна Механізована Кол она № 1”, Товариство з обмежено ю відповідальністю Близнюкі вський “Райсількомунгосп”, П риватне підприємство “Укрпр оектпромбуд”, Товариство з о бмеженою відповідальністю “ Сількомунсервіс”, Товариств о з обмеженою відповідальніс тю “Агробуд”, Товариство з об меженою відповідальністю “Т еплотехнік - 2”, Орендний колек тив “Райсількомунгосоп” Хар ківського облсількомунгосп а, Товариство з обмеженою від повідальністю “Райсількому нгосп”, Мале колективне підп риємство “Україна”, Товарист во з обмеженою відповідальні стю “Райкомунгосп”, Шевченкі вський районний колективний комбінат по наданню комунал ьних послуг сільському насел енню “Райсількомунгосп”, Оре ндний колектив “Кегичівськи й райсількомунгосп”, Товарис тво з обмеженою відповідальн істю “Борівський райсільком унгосп”, Одноробівське житло ве-комунальне підприємство, Товариство з обмеженою відпо відальністю “Богодухівсіль комсервіс”, Приватна виробни чо-комерційна фірма “Лусінє” , Товариство з обмеженою відп овідальністю “Спецтеплобуд -X”, про визнання вимоги непра вомірною.

Відповідно до ст. 94 КАС Украї ни судовий збір позивачу не п овертається.

На підставі вищевикладено го, керуючись ст.ст. 2, 10 Закону У країни «Про державну контрол ьно-ревізійну службу в Украї ні» від 26.01.1993 р. № 2939-XII, ст.ст. 2, 8-14, 17, 50, 70, 71 , 86, 94, 159, 160-163, 167, 186 Кодексу адміністра тивного судочинства України ,-

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний поз ов Обласного об'єднання сіль ського комунального господа рства "Облсількомунгосп" до К онтрольно-ревізійного управ ління в Харківській області, треті особи Товариство з обм еженою відповідальністю “Пе ресувна Механізована Колона № 1”, Товариство з обмеженою в ідповідальністю Близнюківс ький “Райсількомунгосп”, При ватне підприємство “Укрпрое ктпромбуд”, Товариство з обм еженою відповідальністю “Сі лькомунсервіс”, Товариство з обмеженою відповідальністю “Агробуд”, Товариство з обме женою відповідальністю “Теп лотехнік - 2”, Орендний колекти в “Райсількомунгосоп” Харкі вського облсількомунгоспа, Т овариство з обмеженою відпов ідальністю “Райсількомунго сп”, Мале колективне підприє мство “Україна”, Товариство з обмеженою відповідальніст ю “Райкомунгосп”, Шевченківс ький районний колективний ко мбінат по наданню комунальни х послуг сільському населенн ю “Райсількомунгосп”, Орендн ий колектив “Кегичівський ра йсількомунгосп”, Товариство з обмеженою відповідальніст ю “Борівський райсількомунг осп”, Одноробівське житлове- комунальне підприємство, Тов ариство з обмеженою відповід альністю “Богодухівсільком сервіс”, Приватна виробничо- комерційна фірма “Лусінє”, Т овариство з обмеженою відпов ідальністю “Спецтеплобуд -X” , про визнання вимоги неправо мірною - залишити без задов олення.

Постанова набирає законн ої сили після закінчення стр оку подання апеляційної скар ги, якщо скаргу не було подано . У разі подання апеляційної с карги постанова, якщо її не ск асовано, набирає законної си ли після повернення апеляцій ної скарги, відмови у відкрит ті апеляційного провадження або набрання законної сили р ішенням за наслідками апеляц ійного провадження.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Харківського апеляційного адміністративного суду чере з Харківський окружний адмін істративний суд шляхом подач і апеляційної скарги протяго м десяти днів з дня її проголо шення. У разі застосування су дом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийня ття постанови у письмовому п ровадженні апеляційна скарг а подається протягом десяти днів з дня отримання копії по станови.

Повний текст постано ви складено 28.03.2011 року

Суддя Білова О.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.03.2011
Оприлюднено29.04.2011
Номер документу15103287
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —12558/10/2070

Ухвала від 26.01.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Білова О.В.

Ухвала від 20.12.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Білова О.В.

Ухвала від 11.10.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Білова О.В.

Постанова від 22.03.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Білова О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні