Рішення
від 22.04.2011 по справі 53/132
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД мі ста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницьк ого,44-Б тел. 284-18-98

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 53/132 22.04.11

За позовом Заступника Генерального прокурора Укр аїни в інтересах держави в ос обі Державного комітету Укра їни із земельних ресурсів

до відповідача 1: Київс ької міської ради

відповідача 2: Головного у правління земельних ресурсі в виконавчого органу Київськ ої міської ради (Київської мі ської державної адміністрац ії)

відповідача 3: Обслуг овуючого кооперативу житлов ий кооператив "ЖИТЛОБУД"

відповідача 4: Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельне товариство"

відповідача 5: Товариства з обмеженою відповідальністю "Квітучі схили"

треті особи, які не заявляю ть самостійних вимог на пред мет спору на стороні позивач а:

- Міністерство культури і ту ризму України

- Державна службу з питань н аціональної культурної спад щини (Держкультурспадщина)

- Національний музей архіте ктури та побуту України

про визнання недійсними рі шення органу місцевого самов рядування та державних актів на право власності

Суд дя Грєхова О. А.

Представники сторін:

від прокуратури: Сахно Н.В. - посвідчення

від позивача: не з`явилися

від відповідача 1: Ткаченко А.Т. - представник за довірен істю № 225 - КР -181 від 21.02.11

від відповідача 2: Кузьме нкова Ю.М. - представник за до віреністю № 06-34/30442 від

21.10.10;

від відповідача 3: не з`яви лися

від відповідача 4: Іщенко Г.М . - представник за довіреніс тю від 29.03.11

від відповідача 5: не з`явили ся

від третьої особи 1: не з`явил ися

від третьої особи 2: не з`явил ися

від третьої особи 3: Богосла вець Ю.В. представник за довір еністю від 08.12.10

СУТЬ СПОРУ :

Заявлено позов про в изнання недійсним з моменту прийняття рішення Київської міської ради від 01.10.2007 № 340/3174 "Про п ередачу земельної ділянки об слуговуючому кооперативу жи тловому кооперативу "ЖИТЛОБУ Д" для житлової забудови на ву л. Червонопрапорній у Голосі ївському районі м. Києва"; про визнання недійсним виданого обслуговуючому кооперативу житловому кооперативу "ЖИТЛ ОБУД" (вул. Московська, 7, м. Київ , 01010; код ЄДРПОУ 35197598) державного а кту на право власності на зем ельну ділянку серії ЯЖ № 006263, за реєстрованого 08.01.2008 Головним у правлінням земельних ресурс ів виконавчого органу Київсь кої міської ради (Київської м іської державної адміністра ції) (вул. Хрещатик, 32-а, м. Київ, 0104 4; код ЄДРПОУ 26199097) за № 07-8-00182; про виз нання недійсним виданого тов ариству з обмеженою відповід альністю "Квітучі схили" (вул. Маршала Жукова, 26, м. Київ, 02166; код ЄДРПОУ 37140784) державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯЖ № 011925, зареєст рованого 08.09.2010 Головним управл інням земельних ресурсів вик онавчого органу Київської мі ської ради (Київської місько ї державної адміністрації) (в ул. Хрещатик, 32-а, м. Київ, 01044; код Є ДРПОУ 26199097) за № 07-8-00408; про визнання відсутності у обслуговуючог о кооперативу житлового кооп еративу "ЖИТЛОБУД" (вул. Москов ська, 7, м. Київ, 01010; код ЄДРПОУ 35197598), товариства з обмеженою відп овідальністю "Будівельне тов ариство" (вул. Шолом-Алейхема, 3, м. Київ, 02156; код ЄДРПОУ 35735087), товар иства з обмеженою відповідал ьністю "Квітучі схили" (вул. Ма ршала Жукова, 26, м. Київ, 02166; код ЄД РПОУ 37140784) права власності на зе мельну ділянку, що розташова на за адресою: вул. Червонопра порна у Голосіївському район і міста Києва, площею 86,6264 га, кад астровий номер:8000000000:79:128:0059; про зоб ов'язання Головного управлін ня земельних ресурсів викона вчого органу Київської міськ ої ради (Київської міської де ржавної адміністрації) (вул. Х рещатик, 32-а, м. Київ, 01044; код ЄДРПО У 26199097) внести до державного зем ельного кадастру відомості п ро право власності територіа льної громади міста Києва на земельну ділянку,що розташо вана за адресою: вул. Червоноп рапорна у Голосіївському рай оні міста Києва,площею86,6264 га, к адастровий номер: 8000000000:79:128:0059.

Ухвалою Господарського с уду міста Києва від 17.03.2011 поруше но провадження по справі № 53/132, розгляд справи призначено н а 04.04.2011.

Ухвалою Господарського су ду міста Києва від 04.04.2011 залучен о до участі у справі в якості т ретьої особи 1, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Мі ністерство культури і туризм у України, в якості третьої ос оби 2, яка не заявляє самостійн их вимог на предмет спору, на с тороні позивача Державну слу жбу з питань національної ку льтурної спадщини та в якост і третьої особи 3, яка не заявл яє самостійних вимог на пред мет спору, на стороні позивач а Національний музей архітек тури та побуту України. Цією ж ухвалою відкладено розгляд справи на 22.04.2011.

До початку слухання справ и від відповідача 4 до господа рського суду надійшло клопот ання про витребування доказі в.

Розглянувши заявлене клоп отання суд не вбачає підстав для його задоволення, оскіль ки в матеріалах справи місти ться висновок державної сані тарно-епідеміологічної експ ертизи № 05.03.20-07/17960 від 26.09.2007, з якого с лідує, що територія будівниц тва знаходить в охоронній зо ні музею «Народної архітекту ри та побуту»та межує з охоро нною зоною археологічного за повідника «Хотівське городи ще»в межах укріплень скіфськ ого часу, а також природного л андшафту. У висновку Київськ ого науково-дослідного інсти туту судових експертиз № 1416 ві д 02.03.2010 експертного комплексно го культурологічного дослід ження зон охорони Національн ого музею народної архітекту ри та побуту України НАН вбач ається, що архітектурно-етно графічна експозиція указано го музею є пам' яткою та пам' ятковим ансамблем, а відпові дна територія є територією п ам' ятки. Зони охорони встан овлюються навколо території пам' ятки, у тому числі і зони охоронюваного ландшафту. До вкілля, що оточує територію п ам' ятки має виключне значен ня для розкриття змісту пред ставленої в експозиції музею етнокультурної спадщини укр аїнського народу і має істор ико-культурну цінність.

Клопотання ТОВ «Будівель не товариство»про припинен ня провадження у даній справ і, у зв' язку з непідвідомчіс тю переданого на розгляд суд у спору, судом відхилено з огл яду на наступне.

Виходячи з положень ст. 17 Код ексу адміністративного судо чинства України спори з орга ном державної влади, органом місцевого самоврядування, ї хньою посадовою або службово ю особою, предметом яких є пер евірка законності рішень, ді й чи бездіяльності цих орган ів (осіб), відповідно прийняти х або вчинених ними при здійс ненні владних управлінських функцій належать до компете нції адміністративних судів .

Натомість при вирішенні за явлених вимог у даній справі , в тому числі щодо недійсност і рішення Київської міської ради від 01.10.2007 № 340/3174, остання вист упає рівноправним суб' єкто м земельних відносин, дії яко го спрямовані на реалізацію права розпоряджатися землею , і не є суб' єктом владних пов новажень по відношенню до ін шого учасника спірних віднос ин - ОКЖК «ЖИТЛОВИК», оскіль ки відсутня підпорядкованіс ть яка має місце під час здійс нення органом місцевого само врядування владних управлін ських функцій.

В даному випадку, предметом позовних вимог, в тому числі п ри врахуванні підстав з яких заявляється про недійсність оспорюваного рішення Київра ди, є перевірка правильності формування волі однієї із ст орін (Київради) стосовно розп орядження землею та передачі відповідних прав на неї, і так ий спір не може бути розгляну тий за правилами встановлени ми КАС України, що підтверджу ється зокрема і позицією Вер ховного суду України викладе ною у постанові від 27.04.2010р. на як у зроблено посилання прокуро ром у позовній заяві.

В силу положень ст. 111-28 ГПК Укр аїни рішення Верховного Суду України, прийняте за наслідк ами розгляду заяви про перег ляд судового рішення з мотив ів неоднакового застосуванн я судом (судами) касаційної ін станції одних і тих самих нор м матеріального права у поді бних правовідносинах, є обов 'язковим для всіх суб'єктів вл адних повноважень, які засто совують у своїй діяльності н ормативно-правовий акт, що мі стить зазначену норму права, та для всіх судів України.

Про необхідність врахуван ня мотивів постанови Верховн ого суду України прийнятою к олегією суддів Судової палат и в адміністративних справах 27.04.2010р. у справі № 21-2328во09 зазначен о також і у Листі Вищого госпо дарського суду України від 23.0 6.2010р. № 05-05/357.

Клопотання відповідача 4 пр о припинення провадження у с праві за поданим позовом з пі дстав наявності рішення суду у справі 5/8 що розглядалась за позовом Заступника прокурор а міста Києва в інтересах дер жави в особі Міністерства ох орони навколишнього природн ого середовища України до Ки ївської міської ради за учас тю третьої особи без самості йних вимог на предмет спору - Обслуговуючого кооперативу житлового кооперативу «ЖИТЛ ОБУД», не підлягає задоволен ню з огляду на наступне.

Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 80 ГПК Україн и господарський суд припиняє провадження у справі, якщо є р ішення господарського суду а бо іншого органу, який в межах своєї компетенції вирішив г осподарський спір між тими ж сторонами, про той же предмет і з тих же підстав.

До матеріалів справи залуч ено рішення Господарського с уду міста Києва від 18.01.2008 № 5/3, пос танову Київського апеляційн ого господарського суду від 17.06.2008 № 5/3, касаційне подання прок уратури міста Києва від 04.07.2008 № 07/1-386вих-08 та постанову Вищого го сподарського суду України ві д 13.08.2008 № 5/3. В даному випадку, врах овуючи різний склад учасникі в спору що розглядається у да ній справі, та спору, який вирі шений у справі 5/3, суд відзнача є також про різні підстави за явлених вимог щодо недійснос ті рішення Київської міської ради від 01.10.2007 № 340/3174.

За поданою позовною заявою заступника прокурора міста Києва (справа 5/18) ставилось пит ання про недійсність оспорюв аного рішення Київради з під став перевищення повноважен ь Київською міською радою пр и вирішенні питання щодо над ання земельної ділянки, оскі льки таке рішення, з огляду на площу земельних ділянок, яка перевищує допустиму площу з емельної ділянки для винесен ня рішення про їх передачу ор ганом місцевого самоврядува ння, мало прийматись Кабінет ом Міністрів України. Саме пр и зазначених підставах, у поз ові було відзначено, що право на земельну ділянку мало реа лізуватись шляхом продажу її на конкурентних засадах від повідно до ст. 134 Земельного ко дексу України, а тому рішення Київради прийнято в порушен ня норм Земельного кодексу У країни.

Підстави з яких заявляютьс я вимоги про недійсність ріш ення Київської міської ради від 01.10.2007р. № 340/3174 у даній справі не є тотожними зазначеним, а від так підстави для припинення провадження у даній справі в ідсутні.

Представником прокуратури в порядку ст. 22 ГПК України над ано уточнення позовних вимог , а саме виключено позовні вим оги щодо зобов'язання Головн е управління земельних ресур сів виконавчого органу Київс ької міської ради (Київської міської адміністрації) внес ти відповідні відомості до д ержавного земельного кадаст ру про визнання недійсними в ищевказаного рішення Київсь кої міської ради та вищевказ аних державних актів на прав о власності на землю площею 86, 6264 га, розташованою за адресою : вул. Червонопрапорна у Голос іївському районі м. Києва.

Розглянувши уточнення та з аслухавши представника прок уратури, судом приймаються у точнені позовні вимоги, які н е є зміною підстави або предм ету позову та стосуються уто чнення змісту прохальної ча стини позовної заяви.

Представником прокуратури підтримано позовні вимоги, н адано письмові пояснення по справі позову, в яких просить суд задовольнити позовні ви моги в повному обсязі.

Представником позивача на дано письмові та усні поясне ння по справі, в яких підтрима но позовні вимоги в повному о бсязі.

Представником відповідача 1 надано письмовий відзив на п озовну заяву та усні пояснен ня та заперечення по справі, в яких просить суд припинити п ровадження в частині позовни х вимог про скасування держа вних актів на право власност і на земельну ділянку на підс таві п. 1 ч. 1 ст. 80 ГПК України, та в ідмовити в іншій частині поз овних вимог з наступних підс тав. За твердженням відповід ача 1, як встановлено в порядку ст. 35 ГПК України рішеннями с уду у справі № 5/3 відповідач 3 є житловим кооперативом в роз умінні ст. 41 ЗК України, а отже д аний факт не потребує доведе ння в даному судовому провад женні, а отже безпідставним є твердження прокуратури та п озивача про те, що земельна ді лянка, надана оскаржуваним р ішенням, могла бути відчужен а виключно на аукціоні.

Представником відповідача 4 подано письмовий відзив на п озовну заяву та усні пояснен ня по суті відзиву, в яких запе речує проти задоволення позо вних вимог з наступних підст ав. Земельна ділянка, надана у власність відповідачеві-3 ос каржуваним рішенням була над ана виключно за рахунок земе ль сільськогосподарського п ризначення, які знаходились у користуванні Сільськогосп одарського товариства з обме женою відповідальністю агро комбінат "Хотівський", що спро стовує твердження прокурату ри, що спірні земельні ділянк и належать до земель історик о-культурного призначення. Т акож відповідач 4 посилаєтьс я у своїх запереченнях на під стави, зазначені вище відпов ідачем 1.

Відповідач 1 та відповідач 4 також посилалися на пропуск прокуратурою та позивачем с троків позовної давності у с порі.

Заявлене прокурором, при зв ерненні до суду, клопотання щ одо поновлення строку позовн ої давності визнається обґру нтованим з підстав наведених у позовній заяві, а також при врахуванні предмету позову, який зокрема стосується усун ення порушень земельного зак онодавства, що виявлені і в хо ді подальшого переоформленн я права на земельну ділянку щ одо якої прийнято рішення Ки їврадою 01.10.2007. Судом зокрема вра ховується, що Генеральною пр окуратурою України зазначен і в позовній заяві порушення могли бути виявлені саме при проведенні перевірки в ході реалізації наданих законом повноважень.

Судом, у відповідності з вим огами ст. 81-1 ГПК України, складе но протоколи судових засідан ь, які долучено до матеріалів справи.

Розглянувши надані докуме нти і матеріали, заслухавши п ояснення уповноважених пред ставників, всебічно та повно з' ясувавши обставини, на як их ґрунтуються позовні вимог и, об' єктивно оцінивши в сук упності докази, які мають зна чення для розгляду справи і в ирішення спору по суті, суд

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Київської місь кої ради від 01.10.2007 № 340/3174 затвердж ено проект землеустрою щодо відведення земельних діляно к обслуговуючому кооператив у житловому кооперативу «ЖИТ ЛОБУД»для житлової забудови на вул. Червонопрапорній у Го лосіївському районі міста Ки єва, а також вирішено передат и обслуговуючому кооператив у житловому кооперативу «ЖИТ ЛОБУД», за умови виконання пу нкту 8 рішення, земельну ділян ку площею 86,63 га на вул. Червоно прапорній у Голосіївському р айоні міста Києва, - у власніст ь для житлової забудови, за ра хунок частини земель наданих товариству з обмеженою відп овідальністю агрокомбінату «Хотівський»відповідно до п ункту 5 рішення Київської міс ької ради від 23.10.2003 № 117/990 «Про офо рмлення права користування з емельними ділянками»та прав о користування якою посвідче но договором оренди земельно ї ділянки від 29.10.2004 № 79-6-00243.

Зазначене рішення прийнят о Київською міською радою за розглядом містобудівного об ґрунтування щодо внесення зм ін до містобудівної документ ації, проекту землеустрою що до відведення земельних діля нок, відповідно до статей 20, 41, 93, 123, 124 Земельного кодексу Украї ни.

Проведеною Генеральною пр окуратурою України перевірк ою установлено, що вказане рі шення Київської міської ради прийнято з порушенням вимог чинного законодавства, зокр ема ст. 41, 45, 83, 84, 127 Земельного коде ксу України, ст. 7, 14, 25, 26 Закону «П ро природно-заповідний фонд України», у зв'язку з чим Генер альна прокуратура України зв ернулась до суду в інтересах держави в особі Державного к омітету України із земельних ресурсів з позовом про визна ння його недійсним.

Враховуючи заявлені позов ні вимоги, суд визнає заявлен і доводи обґрунтованими, з ог ляду на наступне.

Відповідно до ст. 3 Земельно го кодексу України земельні відносини регулюються Конст итуцією України, цим Кодексо м, а також прийнятими відпові дно до них нормативно-правов ими актами.

Право розпорядження земля ми територіальної громади мі ста, передача земельних діля нок комунальної власності у власність громадян і юридичн их осіб, надання земельних ді лянок у користування із земе ль комунальної власності в п орядку, передбаченому законо м належить до повноважень Ки ївської міської ради відпові дно до ст. 9 Земельного кодексу України.

Згідно зі ст. 123 Земельного ко дексу України юридична особа , зацікавлена в одержанні зем ельної ділянки у постійне ко ристування із земель державн ої або комунальної власності звертається з відповідним к лопотанням до районної, Київ ської та Севастопольської мі ських державних адміністрац ій або сільської, селищної, мі ської ради.

Земельна ділянка, передана обслуговуючому кооперативу житловому кооперативу «ЖИТЛ ОБУД»для житлової забудови н а вул. Червонопрапорній у Гол осіївському районі міста Киє ва, а також вирішено передати обслуговуючому кооперативу житловому кооперативу «ЖИТЛ ОБУД», за умови виконання пун кту 8 рішення, земельну ділянк у площею 86,63 га на вул. Червоноп рапорній у Голосіївському ра йоні міста Києва, - у власність для житлової забудови, за рах унок частини земель наданих товариству з обмеженою відпо відальністю агрокомбінату « Хотівський»відповідно до пу нкту 5 рішення Київської місь кої ради від 23.10.2003 № 117/990 «Про офор млення права користування зе мельними ділянками»та право користування якою посвідчен о договором оренди земельної ділянки від 29.10.2004 № 79-6-00243.

Про отримання згоди на прип инення права користування сі льськогосподарського товар иства з обмеженою відповідал ьністю Агрокомбінату «Хотів ський»свідчить лист-згода ві д 19.06.2007 № 233 про який зазначено у с пірному рішенні, а відтак Сіл ьськогосподарське товарист во з обмеженою відповідальні стю Агрокомбінату «Хотівськ ий»добровільно відмовилось від орендованої земельної д ілянки, що передбачено ст. 141 Зе мельного кодексу України.

Враховуючи доводи прокуро ра про відсутність підстав д ля надання ОКЖК «ЖИТЛОБУД»зе мельної ділянки у власність та оренду згідно зі ст. 41 ЗК Укр аїни судом встановлено насту пне.

Земельна ділянка передана у власність ОКЖК «ЖИТЛОБУД» безоплатно, у відповідності до ст. 41 Земельного кодексу Ук раїни, якою передбачено, що жи тлово-будівельним (житловим) та гаражно-будівельним кооп еративам за рішенням органів виконавчої влади або органі в місцевого самоврядування з емельні ділянки для житловог о і гаражного будівництва пе редаються безоплатно у власн ість або надаються в оренду у розмірі, який встановлюєтьс я відповідно до затвердженої містобудівної документації .

Відповідно до ст. 94 Господар ського кодексу України коопе ративи як добровільні об'єдн ання громадян з метою спільн ого вирішення ними економічн их, соціально-побутових та ін ших питань можуть створювати ся у різних галузях (виробнич і, споживчі, житлові тощо).

Законом України «Про кооп ерацію»визначено, що відпові дно до завдань та характеру д іяльності кооперативи поділ яються на такі типи: виробнич і, обслуговуючі та споживчі; а напрямами діяльності коопер ативи можуть бути житлово-бу дівельними, садово-городніми , гаражними, торговельно-заку півельними, транспортними, о світніми, туристичними, меди чними тощо (ч. 2 ст. 6 закону).

Статус житлово-будівельн ого кооперативу закріплено в Житловому кодексі України, п орядок його створення, орган ізації, порядок вступу до коо перативу, хто може бути члено м кооперативу

Згідно зі ст. ст. 133, 137 Житловог о кодексу Української РСР гр омадяни, які потребують полі пшення житлових умов, вправі вступити до житлово-будівел ьного кооперативу і одержати в ньому квартиру. Однією із ум ов вступу до житлово-будівел ьного кооперативу є перебува ння на квартирному обліку в д аному населеному пункті.

Житлово-будівельні коопер ативи організовуються при ви конавчих комітетах місцевих Рад народних депутатів, при п ідприємствах, установах і ор ганізаціях.

Порядок організації та дія льності житлово-будівельних кооперативів установлюєтьс я законодавством Союзу РСР, Ж итловим кодексом УРСР, Примі рним статутом житлово-будіве льного кооперативу та іншими актами законодавства Україн и.

Житлово-будівельний коопе ратив діє на основі статуту, п рийнятого відповідно до Прим ірного статуту житлово-будів ельного кооперативу загальн ими зборами громадян, які вст упають до організовуваного к ооперативу і зареєстрованог о в установленого порядку. Кі лькість членів кооперативу п овинна бути відповідною кіль кості квартир у будинку. Квар тири, які надаються членам ко оперативу повинні відповіда ти граничному розміру жилої площі, сумі пайового внеску т а кількості членів сім'ї.

В пункті 1 розділу 1 Примірно го статуту житлово-будівельн ого кооперативу встановлено , що житлово-будівельний кооп ератив організовується з мет ою забезпечення житлом члені в кооперативу і членів їх сім ей шляхом будівництва багато квартирного жилого будинку ( будинків), а у випадках, передб ачених законодавством, - одно - і двоквартирних жилих будин ків садибного типу або багат оквартирного блокованого жи лого будинку (будинків) з надв ірними будівлями за власні к ошти кооперативу за допомого ю банківського кредиту, а так ож для наступної експлуатаці ї та управління цим будинком . (будинками).

Відповідно до наданих уста новчих документів, у Печерсь кій районній у місті Києві де ржавній адміністрації 16.06.2007 пр оведено державну реєстрацію юридичної особи обслуговуюч ого кооперативу житлового ко оперативу «ЖИТЛОБУД».

Відповідно до розділу 2 заре єстрованого статуту ОКЖК «ЖИ ТЛОБУД» метою його створення є забезпечення житлом члені в кооперативу та членів їх сі мей шляхом будівництва багат оквартирного жилого будинку (будинків), будівництва однок вартирних і двоквартирних жи лих будинків садибного типу або багатоквартирних блоков аних жилих будинків з надвір ними будівлями, або котеджів за власні кошти кооперативу або з допомогою банківськог о кредиту, наступної експлуа тації та управління будинкам и кооперативу.

Таким чином, згідно з наведе ними у положеннях статуту ОК ЖК «ЖИТЛОБУД»метою створенн я та основними завданнями, з у рахуванням ч. 2 ст. 6 Закону Укра їни «Про кооперацію», за напр ямом діяльності ОКЖК «ЖИТЛОБ УД»відповідає поняттю «житл ово-будівельний кооператив» .

Як передбачено ч. 1 ст. 134 ЖК УРС Р, на облік бажаючих вступити до житлово-будівельного коо перативу беруться громадяни , які постійно проживають у да ному населеному пункті і пот ребують поліпшення житлових умов.

Зазначені вимоги при створ енні ОКЖК «ЖИТЛОБУД»були пор ушені, оскільки засновники (ч лени) ОКЖК «ЖИТЛОБУД» зазнач еним вимогам не відповідають .

Відповідно до п. 3.2 статуту за сновниками кооперативу є О СОБА_1., ОСОБА_2., ОСОБА_3 ., ОСОБА_4. Водночас, за дани ми Голосіївської та Печерськ ої районних у місті Києві дер жавних адміністрацій, ОСОБ А_3. та ОСОБА_1. зареєстров ані в Подільському районі м. К иєва за адресами відповідно: АДРЕСА_1 та АДРЕСА_2, а т акож ОСОБА_4., який зареєст рований у Голосіївському рай оні міста Києва за адресою: АДРЕСА_3, як на час створення і державної реєстрації кооп еративу, так і на момент прийн яття Київською міською радою оскаржуваного рішення на кв артирному обліку не перебува ли.

Крім того, відповідно до абз ацу 1 п. 3 Примірного статуту жи тлово-будівельного кооперат иву число громадян, які вступ ають до організованого коопе ративу, повинно відповідати кількості квартир у житловом у будинку (будинках) кооперат иву, запланованому до будівн ицтва.

Водночас у статуті ОКЖК «ЖИ ТЛОБУД»не визначено кількіс ть квартир у житловому будин ку (будинках), які заплановано до будівництва кооперативом , що може призвести до здійсне ння ОКЖК «ЖИТЛОБУД»діяльнос ті, що суперечить меті створе ння обслуговуючого житлово-б удівельного кооперативу - об слуговування членів коопера тиву шляхом забезпечення жит лом членів кооперативу та чл енів їх сімей, а не будівництв о житла для інших осіб.

Як було зазначено вище, мето ю створення ОКЖК «ЖИТЛОБУД»є , у тому числі, будівництво одн оквартирних і двоквартирних жилих будинків садибного ти пу. Разом з тим згідно з абзацо м 2 п. 3 Примірного статуту житл ово-будівельного кооператив у при будівництві одно- і двок вартирних жилих будинків сад ибного типу число громадян, н еобхідне для організації коо перативу, не може бути менше 5 чоловік.

При створенні та державній реєстрації ОКЖК «ЖИТЛОБУД»й ого засновниками (членами) ви ступили 4 особи, що суперечить зазначеній вимозі Примірног о статуту житлово-будівельно го кооперативу.

Проведеною перевіркою так ож встановлено, що засновник и ОКЖК «ЖИТЛОБУД»ОСОБА_3. і ОСОБА_4. є одночасно засн овниками ще десяти обслугову ючих кооперативів житлових к ооперативів: «Забудовник», « Соцбудівництво», «Механізат ор», «Освітянин», «Медтехнік », «Містобудівник», «Приладо будівник», «Котміст», «Житло сервіс», «Житлобуд»є підтвер дженням відсутності підстав вважати, що метою отримання О КЖК «Транспортник» спірних земельних ділянок було буді вництво та експлуатація житл а для членів цього кооперати ву, як це передбачено статуто м зазначеного кооперативу та ст. 2 Закону України «Про кооп ерацію».

Зважаючи на викладене, ОКЖК «ЖИТЛОБУД»не створювався як житлово-будівельний коопера тив відповідно до Житлового кодексу УРСР та Примірного с татуту житлово-будівельного кооперативу.

ОКЖК «ЖИТЛОБУД»набув стат усу юридичної особи у встано вленому порядку, за організа ційно-правовою формою є обсл уговуючим кооперативом, його правовий статус регулюється Господарським кодексом Укра їни, Законом України «Про коо перацію», натомість виходячи з положень закону, зокрема ст . 41 ЗК України при врахуванні м ети створення житлово-будіве льного кооперативу, земельна ділянка такому кооперативу надається саме для будівницт ва будинку (будинків) для член ів кооперативу та членів їх с імей.

Таким чином враховуючи пол оження ст. 41 ЗК України згідно з якими житлово-будівельн им (житловим) та гаражно-бу дівельним кооперативам за рі шенням органів виконавчої вл ади або органів місцевого са моврядування земельні ділян ки для житлового і гара жного будівництва пер едаються безоплатно у власні сть, при вирішенні питання що до надання безоплатно земель ної ділянки слід враховувати саме мету створення коопера тиву, яка має відповідати вст ановленим вимогам до порядку створення такого кооператив у.

Відповідно до ч. 2 ст. 127 ЗК Укра їни в редакції, чинній на час п рийняття оскаржуваного ріше ння, продаж земельних діляно к державної та комунальної в ласності громадянам та юриди чним особам здійснюється на конкурентних засадах (аукціо н), крім викупу земельних діля нок, на яких розташовані об'єк ти нерухомого майна, що є влас ністю покупців цих ділянок, в яких відсутні акції (частки, п аї), що належать державі.

Аналогічні вимоги передб ачено рішенням Київської міс ької ради від 19.07.2005 № 810/3385 «Про зат вердження Тимчасового поряд ку набуття права на землю на к онкурентних засадах в місті Києві».

Згідно з п. 2.1 цього рішення право власності та право оре нди всіх земельних ділянок в м. Києві, вільних від капіталь ної забудови, а також земельн их ділянок, зайнятих житлови ми будинками або іншими об'єк тами комунальної власності, що підлягають реновації (кап італьному ремонту, реконстру кції чи заміщенню), набуваєть ся на конкурентних засадах ш ляхом продажу земельних діля нок або права їх оренди, за вин ятком випадків, зокрема, набу ття права на землю гаражно-бу дівельними та житлово-будіве льними кооперативами для екс плуатації існуючих об'єктів.

В свою чергу, відповідно до ч. 2 ст. 127 ЗК України (в редакції, чинній на час прийняття оска ржуваного рішення), продаж зе мельних ділянок державної та комунальної власності грома дянам та юридичним особам зд ійснюється на конкурентних з асадах (аукціон), крім викупу з емельних ділянок, на яких роз ташовані об'єкти нерухомого майна, що є власністю покупці в цих ділянок, в яких відсутні акції (частки, паї), що належат ь державі.

Зазначене не виключає набу ття права на земельну ділянк у правомірно створеною зареє строваною, як ОКЖК «ЖИТЛОБУД », юридичною особою, однак в за гальному порядку - на конкур ентних засадах.

Враховуючи наведене, суд по годжується з доводами виклад еними у позові щодо невідпов ідності вимогам чинного зако нодавства підстав набуття зе мельних ділянок житлово-буді вельними кооперативами при п рийняті оскаржуваного рішен ня Київської міської ради зг ідно ст. 41 ЗК України.

З приводу розташування над аної ОКЖК «ЖИТЛОБУД»земельн ої ділянки в зоні охоронюван ого ландшафту Музею народної архітектури та побуту Украї ни (на даний час - Національн ий музей архітектури та побу ту України) суд враховує наст упне.

Спірна земельна ділянка ро зташована в зоні охоронювано го ландшафту Музею народної архітектури та побуту Україн и (на даний час - Національний музей архітектури та побуту HAH України згідно з Указом Пре зидента України від 21.07.2008 № 644/2008), а отже, порушує режим використ ання охоронних зон цього муз ею.

З листа Головного управлін ня охорони культурної спадщи ни Київської міської державн ої адміністрації від 23.07.2007 № 5430 в бачається, що земельна ділян ка, яку передано для забудови ОКЖК «ЖИТЛОБУД»(орієнт овний розмір 99,891 га), знаходить ся в історичному ареалі міст а, зоні охоронюваного ландша фту (рішення Київської міськ ої ради від 28.03.2002 № 370/1804, розпорядж ення КМДА від 17.05.2002 № 979), історичн ій місцевості «Пирогів»поря д із заповідним урочищем «Це рковщина», на території якої виявлено пам'ятки матеріаль ної культури залізного віку - римські монети II-III століття.

У висновку державної саніт арно-епідеміологічної експе ртизи від 26.09.2007 № 05.03.02-07/47960 зазначен о про те, що спірна земельна ді лянка знаходиться в охоронні й зоні музею «Народної архіт ектури та побуту»та межує з о хоронною зоною археологічно го заповідника «Хотівське го родище»в межах укріплень скі фського часу, а також природн ого ландшафту.

Із висновку Київського нау ково-дослідного інституту су дових експертиз № 1416 від 02.03.2010 ек спертного комплексного куль турологічного дослідження з он охорони Національного муз ею народної архітектури та п обуту України HAH України вбача ється, що архітектурно-етног рафічна експозиція указаног о музею є комплексною пам'ятк ою та пам'ятковим ансамблем, а відповідна територія є тери торією пам'ятки. Зони охорони встановлюються навколо тери торії пам'ятки, у тому числі і зони охоронюваного ландшафт у. Довкілля, що оточує територ ію пам'ятки Національного му зею народної архітектури та побуту України НАНУ, має викл ючне значення для розкриття змісту представленої в експо зиції музею етнокультурної с падщини українського народу і має історико-культурну цін ність.

Статтями 1, 32 Закону України « Про охорону культурної спадщ ини» визначено, що об'єктом ку льтурної спадщини є визначен е місце, споруда (витвір), комп лекс (ансамбль), їхні частини, пов'язані з ним рухомі предме ти, а також території чи водні об'єкти, інші збереженості, що донесли до нашого часу цінні сть з археологічного, естети чного, етнологічного, істори чного, архітектурного, мисте цького, наукового чи художнь ого погляду і зберегли свою а втентичність. Зони охорони п ам'ятки є встановлювані навк оло пам'ятки охоронна зона, зо на регулювання забудови, зон а охоронюваного ландшафту, з она охорони археологічного к ультурного шару, в межах яких діє спеціальний режим їх вик ористання.

Відповідно до ст.ст. 54, 112 Земел ьного кодексу України передб ачено, що навколо історико-ку льтурних заповідників, мемор іальних парків, давніх похов ань, архітектурних ансамблів і комплексів встановлюються охоронні зони із забороною д іяльності, яка шкідливо впли ває або може вплинути на доде ржання режиму використання ц их земель. Охоронні зони ство рюються серед іншого навколо об'єктів культурної спадщин и з метою охорони і захисту їх від несприятливих антропоге нних впливів. Правовий режим земель охоронних зон визнач ається законодавством Украї ни.

Пунктами 2.1-2.5, 3.3 Інструкції по організації зон охорони нер ухомих пам'ятників історії і культури СРСР, що затверджен а наказом Міністерства культ ури СРСР № 33 від 24.01.1986, визначено, що зони охорони пам'яток - це с пеціально виділені територі ї, призначені для забезпечен ня збереження пам'ятників і ї х середовища, виявлення їх іс торико-художньої цінності і доцільного використання. Зон а охоронюваного ландшафту вс тановлюється на території, щ о не увійшла до складу охорон них зон і зон регулювання заб удови, для збереження цінног о ландшафту - водоймищ, рельєф у тощо. На території зони охор онюваного ландшафту допуска ється господарська діяльніс ть, якщо ця діяльність не завд ає шкоду і не спотворює ландш афт, не потребує зведення нов их капітальних побудов.

Відповідно до п. 13 Додатку 2 д о розпорядження Київської мі ської державної адміністрац ії від 17.05.2002 № 979 «Про внесення зм ін та доповнень до рішення Ви конкому Київської міської Ра ди народних депутатів від 16.07.19 79 № 920 «Про уточнення меж істори ко-культурних заповідників і зон охорони пам'яток історії та культури в м. Києві»в зонах охоронюваного природного ла ндшафту не дозволяється будь -яке будівництво, що негативн о впливає на характер ландша фту, передбачається збережен ня, регулювання рослинності, заходи щодо зміцнення берег ових територій, схилів ярів, з несення дисгармонуючих буди нків і споруд, що спотворюють історичний ландшафт. Проект ування та будівництво нових житлових районів, промислови х та інших об'єктів обмежуєть ся.

Відповідно до частини п'ято ї статті 23 Закону України «Про планування і забудову терит орій»планування окремої зем ельної ділянки, будівництво на ній будинків і споруд влас никами або користувачами зді йснюється з урахуванням інте ресів інших власників або ко ристувачів земельних діляно к, будинків і споруд.

Сукупний аналіз вищевказа них норм законодавства та ви сновків фахівців свідчить пр о те, що в межах зон охорони не рухомих пам'яток історії і ку льтури, зокрема зон охоронюв аного природного ландшафту, забороняється будівництво. А налогічних висновків дійшов Вищий господарський суд Укр аїни у постанові від 19.10.2010 у спр аві № 4/325-32/257-5/59.

Указом Президента України «Про невідкладні заходи щод о розвитку Державного музею народної архітектури та побу ту України»від 25.06.2007 № 553/2007 з мето ю забезпечення розвитку Держ авного музею народної архіте ктури та побуту України, збер еження історико-культурної с падщини, створення належних умов для зберігання музейних експонатів Кабінету Міністр ів України та Київській місь кій державній адміністрації доручено забезпечити виріше ння до 01.07.2007 відповідно до закон одавства питань щодо впорядк ування землекористування на території цього музею та при леглих до нього територій, ут очнення меж земельних діляно к інших землекористувачів, п рипинення незаконного корис тування земельними ділянкам и на території музею та в його охоронних зонах.

Натомість, усупереч вимога м вищенаведеного законодавс тва, зокрема і зазначеного ви ще Указу Президента, Київськ ою міською радою прийнято рі шення про передачу спірної з емельної ділянки ОКЖК «ЖИ ТЛОБУД»для будівництва о б'єктів, чим фактично вилучен о частину території, передба ченої для розвитку цього муз ею ( надання житловому коопер ативу земель після видачі Ук азу Президента України до на дання в установленому порядк у земельної ділянки та факти чного визначення меж земель ної музею на виконання Указу Президента України є фактич но ігноруванням правових акт ів Голови держави), що призвел о до позбавлення музею надан их відповідачеві-3 земель.

Більше того, відсутні висно вки та згода Міністерства ку льтури і туризму України, Нац іонального музею архітектур и та побуту України та Націон альної академії наук України на забудову охоронних зон му зею.

При врахуванні встановлен их обставин справи, рішення К иївської міської ради від 01.10.20 07 № 340/3174 не відповідає вимогам ч инного законодавства, що згі дно з ч. 2 ст. 144 Конституції Укра їни, ч. 3 ст. 152 ЗК України, ч. 10 ст. 59 З акону України «Про місцеве с амоврядування в Україні»є пі дставою для визнання його не дійсним в судовому порядку.

Відповідно до положень ст. 1 55 ЗК України у разі видання ор ганом виконавчої або органом місцевого самоврядування ак та, яким порушуються права ос оби щодо володіння, користув ання чи розпорядження належн ою їй земельною ділянкою, так ий акт визнається недійсним.

Виходячи з вищевикладеног о, та враховуючи, що державний акт на право власності на зем ельну ділянку серії ЯЖ № 006263 ви даний Обслуговуючому коопер ативу житловому кооперативу «ЖИТЛОБУД»на підставі рішен ня Київської міської ради ві д 01.10.2007 № 340/3174, яке визнане недійсн им, як таке що прийняте з поруш еннями чинного законодавств а України, вимоги щодо визнан ня недійсним зазначеного акт у підлягають задоволенню.

Земельна ділянка, право вла сності на яку набуто ОКЖК «ЖИ ТЛОБУД» на підставі рішення Київської міської ради від 01.1 0.2007 № 340/3174 з оформленням акту на п раво власності серії ЯЖ № 006263 в несена до статутного капітал у ТОВ «Будівельне товариство ».

У зв'язку з цим рішенням заг альних зборів учасників ТОВ «Будівельне товариство», офо рмленим протоколом № 1 від 03.03.2008 , сформовано статутний капіт ал товариства, внесок до яког о ОКЖК «ЖИТЛОВИК»складаєтьс я із земельної ділянки площе ю 86,6264 га, розташованої на вул. Ч ервонопрапорній у Голосіївс ькому районі міста Києва.

Оформлення права власност і на земельну ділянку переда ну як внесок ОКЖК «ЖИТЛОВИК» до статутного фонду ТОВ «Буд івельне товариство»здійсне но шляхом видачі державного акту від 30.10.2008 серії ЯЖ № 030408, заре єстрованого Головним управл інням земельних ресурсів КМД А за № 07-8-00243. У 2010 році зазначене то вариство переоформило держа вний акт на цю землю, у зв' язк у з чим отримало державний ак т на право власності серії ЯЖ № 604198, зареєстрований 14.06.2010 Голов ним управлінням земельних ре сурсів КМДА за № 07-8-00340.

ТОВ «Квітучі схили»також о тримало держаний акт на прав о власності на земельну діля нку серії ЯЖ № 011925, зареєстрова ний 08.09.2010 Головним управлінням земельних ресурсів КМДА за № 07-8-00408.

Відповідно до пункту «б»ча стини 1 статті 82 ЗК України юри дичні особи (засновані грома дянами України або юридичним и особами України) можуть наб увати у власність земельні д ілянки для здійснення підпри ємницької діяльності у разі внесення земельних ділянок ї ї засновниками до статутного фонду.

При цьому, у випадку внесенн я земельної ділянки до стату тного капіталу юридичної осо би укладення якихось цивільн о-правової угоди не потребує ться.

Частиною 2 статті 328 ЦК Україн и встановлено, що право власн ості вважається набутим прав омірно, якщо інше прямо не вип ливає із закону або незаконн ість набуття права власності не встановлена судом.

Згідно з ч. 1 ст. 126 ЗК України, п раво власності на земельну д ілянку посвідчується держав ним актом, крім випадків, визн ачених частиною другою цієї статті.

У зв' язку з переоформленн ям державного акта та подаль шим відчуженням земельної ді лянки державні акти серії ЯЖ № 030408 від 30.10.2008 та серії ЯЖ № 604198 від 14.06.2010, видані ТОВ «Будівельне т овариство», повернуто до Гол овного управління земельних ресурсів КМДА, про що зроблен о записи в книзі записів реєс трації державних актів на пр аво власності на землю.

Згідно з п. 3.10 Інструкції про порядок складання, видачі, ре єстрації і зберігання держав них актів на право власності на земельну ділянку і право п остійного користування земе льною ділянкою та договорів оренди землі, затвердженої н аказом Державного комітету У країни по земельних ресурсах від 04.05.1999 року № 43 (в редакції чин ній до 03.06.2010р.) у випадку припине ння права власності чи корис тування земельною ділянкою д окумент, який посвідчує це пр аво, повертається до архіву д ержавного органу земельних р есурсів, де зберігається дру гий примірник цього документ а.

Таким чином, враховуючи нав едені положення, які були чин ними в період до 03.06.2010 - при визна нні недійсним рішення, розпо рядження, угоди, тощо, на підст аві якої виданий акт, останні й підлягає поверненню органу , що його видав.

За даними Головного управл іння земельних ресурсів КМДА , державний акт серії ЯЖ № 006263, ви даний ОКЖК «ЖИТЛОБУД», держа вний акт серії ЯЖ № 011925, виданий ТОВ «Квітучі схили», не ануль овані, записи щодо їх поверне ння чи анулювання (скасуванн я) записів про їх видачу (реєст рацію) до книги записів реєст рації державних актів на пра во власності на землю не внос ились.

Враховуючи, що рішення на пі дставі якого ОКЖК «ЖИТЛОБУД» набуто право власності на зе мельну ділянку є недійсним, а оформлення права власності згідно державного акту видан ого ТОВ «Квітучі схили»відбу лось з порушенням норм чинно го законодавства, заявлені п озовні вимоги щодо визнання недійсним акту виданого ТОВ «Квітучі схили»суд визнає та кими, що підлягають задоволе нню.

Наведені обставини також є підставою для задоволення з аявлених вимог щодо визнання відсутності у обслуговуючог о кооперативу житлового кооп еративу «ЖИТЛОБУД», Товарист ва з обмеженою відповідальні стю «Будівельне товариство» і Товариства з обмеженою від повідальністю «Квітучі схил и», права власності на земель ні ділянки, щодо яких прийнят о рішення Київською міською радою від 01.10.2007 № 340/3174.

При цьому з приводу заявлен их відповідачем 4 заперечень щодо обраного способу захис ту, суд враховує, що згідно зі статтею 20 ГК одним із способів захисту прав суб'єктів госпо дарювання є визнання наявнос ті або відсутності прав.

Порушені права землекорис тувачів підлягають захисту с пособами, передбаченими стат тею 152 ЗК України, з обов'язкови м дотриманням норм чинного з аконодавства. Відповідно до вказаної норми захист прав г ромадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюєть ся, зокрема, шляхом визнання п рав, визнання недійсними ріш ень органів виконавчої влади або органів місцевого самов рядування, а також застосува ння інших, передбачених зако ном, способів, у тому числі шля хом поновлення прав юридични х і фізичних осіб, порушених в наслідок прийняття неправом ірних рішень, дій чи бездіяль ності державних органів або посадових осіб органів місце вого самоврядування (частина 2 статті 77 Закону України «Про місцеве самоврядування в Ук раїні»).

Обраний прокурором спосіб захисту в даному випадку спр ямований на поновлення поруш ених прав, оскільки при визна нні відсутності у ОКЖК «ЖИТЛ ОВИК», ТОВ «Будівельне товар иство»і ТОВ «Квітучі схили»п рава власності на спірні зем ельні ділянки, підлягає поно вленню порушене внаслідок пр ийняття неправомірного ріше ння, право власності територ іальної громади міста Києва щодо вказаних ділянок.

Суд також відхиляє запереч ення відповідачів про необхі дність відмови у задоволенні позовних вимог з причин проп уску позивачем строків позов ної давності, виходячи з наст упного.

Вимога про поновлення стро ку позовної давності також н е підлягає задоволенню з огл яду на п. 4 статті 268 Цивільного кодексу України, оскільки на заявлені вимоги про визнанн я недійсним органу місцевого самоврядування позовна давн ість не поширюється, а щодо ви мог про застосування наслідк ів нікчемного правочину (пер едачі земельної ділянки в ст атутні фонди товариств) заст осовується позовна давність у десять років (ч. 4 ст. 258 ЦК Укра їни), а отже щодо цих вимог стр ок позовної давності не є про пущеним.

Згідно положень ч. 3 ст. 49 ГПК України державне м ито, від сплати якого позивач у встановленому порядку зві льнений, стягується з відпов ідача в доход бюджету пропор ційно розміру задоволених ви мог, якщо відповідач не звіль нений від сплати державного мита.

Витрати на інформаційне технічне забезпечення судов ого процесу при задоволенні позову покладаються на відпо відача в силу положень ч. 5 ст. 49 ГПК України.

Керуючись ст.ст. 33, 49, 82-85 ГПК Ук раїни, господарський суд,

В И Р І Ш И В:

1. Позов задовольнити пов ністю.

2. Визнати недійсним рішення Київської міської ради від 01. 10.2007 № 340/3174 «Про передачу земельн их ділянок обслуговуючому ко оперативу житловому коопера тиву «ЖИТЛОБУД»для житлової забудови вул. Червонопрапор ній у Голосіївському районі м. Києва».

3.Визнати недійсними видани й Обслуговуючому кооператив у житловому кооперативу «ЖИТ ЛОБУД»(01015, м. Київ, вул.. Лейпцизь ка, 5, код ЄДРПОУ 35197598) державний а кт на право власності на земе льну ділянку серії ЯЖ № 006263, зар еєстрований 08.01.2008 Головним упр авлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київсько ї міської ради (Київської міс ької державної адміністраці ї) за № 07-8-00182 вартістю 122 823 551,36 грн.

4. Визнати недійсним виданий Товариству з обмеженою відп овідальністю «Квітучі схили » (02166, м. Київ, вул. Маршала Жуков а, 26, код ЄДРПОУ 37140784) державний а кт на право власності на земе льну ділянку серії ЯЖ № 011925, зар еєстрований 08.09.2010 Головним упр авлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київсько ї міської ради (Київської міс ької державної адміністраці ї) за № 07-8-00408 вартістю 122 823 551,36 грн.

5. Визнати відсутність у обс луговуючого кооперативу жит лового кооперативу «ЖИТЛОБУ Д», Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Будівельне товариство», Товариства з об меженою відповідальністю «К вітучі схили»права власност і на земельну ділянку, що розт ашовані за адресою: вул. Черво нопрапорна у Голосіївському районі міста Києва, площею 86,626 4 га, кадастровий номер: 8 000 000 000:79:128: 0059; вартістю за нормативною гр ошовою оцінкою 122 823 551,36 грн.

6. Стягнути з Київської міс ької ради (01044, м. Київ, вул. Хреща тик 36, ідент. код 22883141) в доход дер жавного бюджету України (рах унок 31110095700011 банк ГУ ДКУ у м. Києві , одержувач УДК у Шевченківсь кому районі міста Києва, код б анку 820019, код ЄДРПОУ 26077968, код бюдж етної класифікації 22090200, симво л звітності 095) 21 грн. (двадцять о дна 25 коп.) державного мита; (рах унок 31218264700001, код 22050003, одержувач ГУ ДКУ у м. Києві, код ЄДРПОУ 24262621, ба нк одержувача ГУ ДКУ у м. Києві , МФО 820019) 59 грн. (п' ятдесят дев' ять) витрат на інформаційно-т ехнічне забезпечення судово го процесу.

7. Стягнути з Обслуговуючого кооперативу житлового коопе ративу «ЖИТЛОБУД»(01015, м. Киї в, вул.. Лейпцизька, 5, код ЄДРПОУ 35197598) в доход державного бюд жету України (рахунок 31110095700011 бан к ГУ ДКУ у м. Києві, одержувач У ДК у Шевченківському районі міста Києва, код банку 820019, код Є ДРПОУ 26077968, код бюджетної класи фікації 22090200, символ звітності 095) 21 грн. (двадцять одна 25 коп.) де ржавного мита; (рахунок 31218264700001, к од 22050003, одержувач ГУ ДКУ у м. Киє ві, код ЄДРПОУ 24262621, банк одержув ача ГУ ДКУ у м. Києві, МФО 820019) 59 гр н. (п' ятдесят дев' ять) витра т на інформаційно-технічне з абезпечення судового процес у.

8. Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю «Б удівельне товариство»(02166, м. Ки їв, вул. Маршала Жукова, 26, код Є ДРПОУ 35735087) в доход державного б юджету України (рахунок 31110095700011 б анк ГУ ДКУ у м. Києві, одержува ч УДК у Шевченківському райо ні міста Києва, код банку 820019, ко д ЄДРПОУ 26077968, код бюджетної кла сифікації 22090200, символ звітнос ті 095) 21 грн. (двадцять одна 25 коп.) державного мита; (рахунок 31218264700 001, код 22050003, одержувач ГУ ДКУ у м. К иєві, код ЄДРПОУ 24262621, банк одерж увача ГУ ДКУ у м. Києві, МФО 820019) 59 грн. (п' ятдесят дев' ять) ви трат на інформаційно-технічн е забезпечення судового проц есу.

9. Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю «К вітучі схили»(02166, м. Київ, вул. Ма ршала Жукова, 26, код ЄДРПОУ 37140784) в доход державного бюджету Ук раїни (рахунок 31110095700011 банк ГУ ДК У у м. Києві, одержувач УДК у Ше вченківському районі міста К иєва, код банку 820019, код ЄДРПОУ 26 077968, код бюджетної класифікаці ї 22090200, символ звітності 095) 21 грн. ( двадцять одна 25 коп.) державно го мита; (рахунок 31218264700001, код 22050003, о держувач ГУ ДКУ у м. Києві, код ЄДРПОУ 24262621, банк одержувача ГУ ДКУ у м. Києві, МФО 820019) 59 грн. (п' я тдесят дев' ять) витрат на ін формаційно-технічне забезпе чення судового процесу.

10. Рішення господарського с уду набирає законної сили пі сля закінчення строку поданн я апеляційної скарги, якщо ап еляційну скаргу не було пода но. У разі подання апеляційно ї скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи а пеляційним господарським су дом.

11. Після набрання рішенням з аконної сили видати накази.

Суддя О.А.Грєхова

Повне рішення складено 26.04.2011

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення22.04.2011
Оприлюднено04.05.2011
Номер документу15117563
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —53/132

Ухвала від 05.11.2014

Господарське

Господарський суд міста Києва

Лиськов М.О.

Ухвала від 08.10.2010

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Погребняк В.Я.

Ухвала від 15.11.2010

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Погребняк В.Я.

Ухвала від 07.07.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Прохоров С.А.

Ухвала від 25.06.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Прохоров С.А.

Ухвала від 14.06.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Прохоров С.А.

Ухвала від 22.04.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Грєхова О.А.

Ухвала від 26.04.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Грєхова О.А.

Ухвала від 16.01.2015

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Отрюх Б.В.

Рішення від 08.12.2014

Господарське

Господарський суд міста Києва

Лиськов М.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні