ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
21 квітня 2011 року № 2а-4979/11/2670
за позовом Державної податкової інсп екції у Печерському районі м . Києва
до відповідача Товариства з обмеженою від повідальністю «Ліон-Т»
третя особа Печерська районна у м. Києві державна адміністрація
про припинення державної реєс трації юридичної особи
суддя Добрянська Я.І.
представники:
від позивача: не прибув (клопотання про ро згляд справи за відсутності представника)
від відповідача: не прибув
від третьої особи: не прибув
Справу розглянуто в поря дку письмового провадження, відповідно до ч.6 ст.128 КАС Украї ни.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
До Окружного адмініст ративного суду м. Києва зверн улася Державна податкова інс пекція у Печерському районі м. Києва з позовом до Товарист ва з обмеженою відповідальні стю «Ліон-Т», третя особа Пече рська районна у м. Києві держа вна адміністрація, про припи нення державної реєстрації ю ридичної особи.
В обґрунтуванні позову пре дставник позивача зазначив, що відповідач відсутній за а дресою свого місця знаходжен ня, що унеможливлює здійснен ня контролю та нагляду за йог о діяльністю з боку уповнова жених державних органів.
Позивач в судове засідання не прибув, проте подав клопот ання про розгляд справи за ві дсутності представника пози вача.
Відповідач про час, дату та місце проведення судового за сідання повідомлений, запере чень на позов не надав, в судов е засідання свого представни ка не скерував, заяви про розг ляд справи за його відсутнос ті не подав. Процесуальні док ументи направлялись Окружни м адміністративним судом м. К иєва на адресу, яка зазначена у Витягу з Єдиного державног о реєстру юридичних осіб та ф ізичних осіб-підприємців, од нак відомостей щодо отриманн я чи неотримання відповідаче м судової кореспонденції до суду не надходило.
Відповідно до ч.8 ст. 35 КАС Укр аїни вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщ о вона доставлена за адресою , внесеною до відповідного де ржавного реєстру, або адресо ю, яка зазначена її представн иком, і це підтверджується пі дписом відповідної службово ї особи, а тому позивач про дат у, час та місце проведення суд ового засідання був повідомл ений належним чином.
Третя особа в судове засіда ння не прибула та не скерувал а свого представника, хоча на лежним чином була повідомлен а про дату, час та місце судово го засідання.
Відповідно до ч.6 ст.128 КАС Укр аїни, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому з асіданні, визначених цією ст аттею, але прибули не всі особ и, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином по відомлені про дату, час і місц е судового розгляду, суд має п раво розглянути справу у пис ьмовому провадженні у разі в ідсутності потреби заслухат и свідка чи експерта.
Згідно до ч. 1 ст.41 КАС України , у разі неявки у судове засіда ння всіх осіб, які беруть учас ть у справі, чи якщо відповідн о до положень цього Кодексу р озгляд справи здійснюється з а відсутності осіб, які берут ь участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядк у письмового провадження), фі ксування судового засідання за допомогою звукозаписувал ьного технічного засобу не з дійснюється.
За таких обставин, суд розгл ядає справу в письмовому про вадженні без здійснення фікс ування судового засідання за допомогою звукозаписувальн ого технічного засобу.
Розглянувши подані сторон ою документи і матеріали, зас лухавши пояснення представн ика позивача, всебічно і повн о з' ясувавши всі фактичні о бставини, на яких ґрунтуєтьс я позов, об' єктивно оцінивш и докази, які мають юридичне з начення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окр ужний адміністративний суд м іста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмежено ю відповідальністю «Ліон-Т»( код ЄДРПОУ 31992187) зареєстроване Печерською районною державн ою адміністрацією м. Києва 19.04.2 002 року за № 10000834171, місцезнаходже ння: 01103, м. Київ, вул. Кіквідзе, 18.
Відповідно до довідки про в зяття на облік платника пода тків № 10577 від 17.11.2010р., відповідач п еребуває на обліку в ДПІ у Печ ерському районі м. Києва з 30.04.2002 р. за № 29227.
В Єдиному державному реєст рі юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців зроблен о запис про відсутність юрид ичної особи за місцезнаходже нням.
В ході судового розгляду вс тановлено, що відповідач вик онує покладені на нього обов 'язки та подає до органів держ авної податкової служби звіт и про фінансово-господарську діяльність, що підтверджуєт ься наявною в матеріалах спр ави службовою запискою Держа вної податкової інспекції у Печерському районі м. Києва № 8288/15-5 від 21.04.2011 р., з якої вбачаєтьс я, що відповідачем подано зві тність з податку на прибуток за 3 квартал 2010 року та подано з вітність з податку на додану вартість за жовтень 2010 року.
Щодо порушення платником п одатків зобов' язання про по дання звітності позивачем ін формації до суду надано не бу ло. Не надано також позивачем відомостей щодо подачі звіт ностей без оподаткованих опе рацій протягом року і більше .
Із зазначеного, суд приходи ть до висновку про відсутніс ть порушень відповідачем вим ог податкового законодавств а.
Відповідно до ч. 1 ст. 42 Консти туції України кожен має прав о на підприємницьку діяльніс ть, яка не заборонена законом . При цьому статті 67, 68 Конститу ції України встановлюють, щ о кожен зобов'язаний сплачув ати податки і збори в порядку і розмірах встановлених зак оном (ст. 67), кожен зобов' язани й неухильно додержуватися Ко нституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність ін ших людей. Незнання законів н е звільняє від юридичної від повідальності (ст. 68).
Статтею 9 Закону України «Пр о систему оподаткування»пер едбачені обов' язки платник ів податків і зборів (обов' я зкових платежів), а саме платн ики податків і зборів (обов'яз кових платежів) зобов'язані:
1) вести бухгалтерський облі к, складати звітність про фін ансово-господарську діяльні сть і забезпечувати її збері гання у терміни, встановлені законами;
2) подавати до державних под аткових органів та інших дер жавних органів відповідно до законів декларації, бухгалт ерську звітність та інші док ументи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою пода тків і зборів (обов'язкових пл атежів);
3) сплачувати належні суми п одатків і зборів (обов'язкови х платежів) у встановлені зак онами терміни;
4) допускати посадових осіб державних податкових органі в до обстеження приміщень, що використовуються для одержа ння доходів чи пов'язані з утр иманням об'єктів оподаткуван ня, а також для перевірок з пит ань обчислення і сплати пода тків і зборів (обов'язкових пл атежів).
Керівники і відповідні пос адові особи юридичних осіб т а фізичні особи під час перев ірки, що проводиться державн ими податковими органами, зо бов'язані давати пояснення з питань оподаткування у випа дках, передбачених законами, виконувати вимоги державних податкових органів щодо усу нення виявлених порушень зак онів про оподаткування і під писати акт про проведення пе ревірки.
Обов'язок юридичної особи щ одо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) припи няється із сплатою податку, з бору (обов'язкового платежу) а бо його скасуванням або спис анням податкової заборгован ості відповідно до Закону Ук раїни "Про відновлення плато спроможності боржника або ви знання його банкрутом". У разі ліквідації юридичної особи заборгованість з податків і зборів (обов'язкових платежі в) сплачується у порядку, вста новленому законами України. У разі укладення мирової уго ди у процедурі провадження у справі про банкрутство забо ргованість з податків і збор ів (обов'язкових платежів) спл ачується у розмірах, визначе них мировою угодою, укладено ю у порядку, встановленому за конами України.
Згідно зі статтею 247 Господа рського кодексу України, у ра зі здійснення суб'єктом госп одарювання діяльності, що су перечить закону чи установчи м документам, до нього може бу ти застосовано адміністрати вно-господарську санкцію у в игляді скасування державної реєстрації цього суб'єкта та його ліквідації.
Як встановлює норма п. 6 ст. 58 Г осподарського кодексу Украї ни, суб'єкт господарювання лі квідується: - за ініціативою о сіб, зазначених у частині пер шій цієї статті; - у зв'язку із з акінченням строку, на який ві н створювався, чи у разі досяг нення мети, заради якої його б уло створено; - у разі визнання його в установленому порядк у банкрутом, крім випадків, пе редбачених законом; - у разі ск асування його державної реєс трації у випадках, передбаче них законом.
В пункті 2. ст. 38 Закону Україн и «Про державну реєстрацію ю ридичних та фізичних осіб-пі дприємців»вказано, що порядо к державної реєстрації припи нення юридичної особи на під ставі судового рішення, що не пов'язане з банкрутством юри дичної особи передбачено під стави для постановлення судо вого рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'яза но з банкрутством юридичної особи:
- визнання недійсним запису про проведення державної ре єстрації через порушення зак ону, допущені при створенні ю ридичної особи, які не можна у сунути;
- провадження нею діяльнос ті, що суперечить установчим документам, або такої, що забо ронена законом;
- невідповідність мінімаль ного розміру статутного фонд у юридичної особи вимогам за кону;
- неподання протягом року ор ганам державної податкової с лужби податкових декларацій , документів фінансової звіт ності відповідно до закону;
- наявність в Єдиному держав ному реєстрі запису про відс утність юридичної особи за в казаним її місцезнаходження м.
Частиною 7 статті 19 із зміна ми, внесеними згідно із Закон ом України від 03.03.2005р. № 2452-IV перед бачено, що не пізніше тринадц яти місяців з дня подачі (наді слання рекомендованим листо м) останньої реєстраційної к артки, що містить відомості п ро юридичну особу, юридична о соба зобов'язана подати (наді слати рекомендованим листом ) державному реєстратору реє страційну картку встановлен ого зразка про підтвердження відомостей про юридичну осо бу.
Крім того, слід зазначити, щ о на податкові органи поклад ається контроль за додержанн ям платниками податків закон одавства лише у сфері податк ового законодавства.
Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізич них осіб - підприємців регул юються Законом України «Про державну реєстрацію юридичн их осіб та фізичних осіб-підп риємців».
Стаття 38 Закону України “Пр о державну реєстрацію юридич них осіб та фізичних осіб-під приємців»визначає підстави для прийняття судового ріше ння щодо припинення юридично ї особи.
Зокрема ч.2 ст.38 Закону Україн и «Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців»від 15.05.2003р. №75 5-IV, підставою для постановлен ня судового рішення щодо при пинення юридичної особи непо дання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, доку ментів фінансової звітності відповідно до закону.
Пункт 1 ст. 33 зазначеного Зак ону встановлює, що юридична о соба припиняється в результа ті передання всього свого ма йна, прав та обов' язків інши м юридичним особам-правонаст упникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетвор ення (реорганізації) або в рез ультаті ліквідації за рішенн ям, прийнятим засновниками (у часниками) юридичної особи а бо уповноваженим ними органо м, за судовим рішенням або за р ішенням органу державної вла ди, прийнятим у випадках, пере дбачених законом.
Статтею 10 Закону України «П ро державну податкову службу в Україні»№ 509-ХІІ від 04.12.1990 р. пер едбачені функції державних п одаткових інспекцій в района х, містах без районного поділ у, районах у містах, міжрайонн их та об'єднаних державних по даткових інспекцій.
Так, зокрема п.1, 3, 4, 9, 11, 11-1 ч. 1 вищ езазначеної статті Закону, д ержавні податкові інспекції в районах, містах без районно го поділу, районах у містах, мі жрайонні та об'єднані держав ні податкові інспекції викон ують такі функції: - здійснюют ь контроль за своєчасністю, д остовірністю, повнотою нарах ування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежі в); - контролюють своєчасність подання платниками податків бухгалтерських звітів і бал ансів, податкових декларацій , розрахунків та інших докуме нтів, пов'язаних з обчислення м податків, інших платежів, а т акож перевіряють достовірні сть цих документів щодо прав ильності визначення об'єктів оподаткування і обчислення податків, інших платежів; - зді йснюють у межах своїх повнов ажень контроль за законністю валютних операцій, додержан ням порядку проведення готів кових розрахунків за товари (послуги) у встановленому зак оном порядку, за наявністю св ідоцтв про державну реєстрац ію суб'єктів підприємницької діяльності, ліцензій на пров адження видів господарської діяльності, що підлягають лі цензуванню відповідно до зак ону, з наступною передачею ма теріалів про виявлені поруше ння органам, що видають ці док ументи, за наявністю торгови х патентів; - за дорученням спе ціальних підрозділів по боро тьбі з організованою злочинн істю проводять перевірки сво єчасності подання та достові рності документів, пов'язани х з обчисленням і сплатою под атків, інших платежів в поряд ку, встановленому законом; - по дають до судів позови до підп риємств, установ, організаці й та громадян про визнання уг од недійсними і стягнення в д оход держави коштів, одержан их ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одерж аних без установлених законо м підстав, а також про стягнен ня заборгованості перед бюдж етом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна; - подають до судів позови про з астосування санкцій, пов'яза них із забороною організації і проведення азартних ігор н а території України.
Згідно з п. 2 ст. 9 Закону Украї ни "Про систему оподаткуванн я", платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов 'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідн о до законів декларації, бухг алтерську звітність та інші документи і відомості, пов'яз ані з обчисленням і сплатою п одатків і зборів (обов'язкови х платежів).
Права органів державної п одаткової служби передбачен і статтею 11 Закону України «Пр о державну податкову службу в Україні»№ 509-ХІІ від 04.12.1990 р.
Зокрема, п. 17 ч. 1 статті 11 цього Закону встановлено, що орган и державної податкової служб и у випадках, межах компетенц ії та у порядку, встановлених законами України, мають прав о звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною з аявою) про скасування держав ної реєстрації суб' єкта під приємницької діяльності.
Таким чином, зважаючи, на те , що державна податкова служб а здійснює контроль за дотри манням законодавства що пов' язане із обчисленням та спла тою податків і зборів обов' язкових платежів, подачею зв ітності, а відтак при порушен ні платниками податків подат кового законодавства вправі звертатися з позовом до суду .
Однак, позивачем не надано с уду доказу щодо порушення ві дповідачем податкового зако нодавства або наявності у нь ого заборгованості по податк овим зобов' язанням.
Суд звертає увагу, що Закон України «Про державну реєстр ацію юридичних осіб та фізич них осіб - підприємців»є спе ціальним та регулює відносин и, які виникають у сфері держа вної реєстрації юридичних ос іб, а також фізичних осіб - під приємців.
Відповідно до ст. 5 зазначен ого Закону державна реєстрац ія юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців проводит ься державним реєстратором в иключно у виконавчому коміте ті міської ради міста обласн ого значення або у районній, р айонній у містах Києві та Сев астополі державній адмініст рації за місцезнаходженням ю ридичної особи або за місцем проживання фізичної особи - п ідприємця.
Таким чином, суд приходить д о висновку, що з позовом про пр ипинення юридичної особи на підставі наявності в Єдиному державному реєстрі запису п ро відсутність юридичної осо би за вказаним її місцезнахо дженням мають право звертати сь районні державні адмініст рації, а не податкові органи.
Так, Законом України «Про де ржавну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підп риємців»передбачено право о сіб на зміну свідоцтва про де ржавну реєстрацію у зв' язку із змінами місцезнаходженн я юридичної особи.
Відповідно до ч.6 ст. 9 вищезаз наченого Закону заміна свідо цтва про державну реєстрацію проводиться у разі, зокрема в несення змін до відомостей п ро юридичну особу, якщо ці змі ни пов'язані із зміною місцез находження юридичної особи.
Статтею 19 Закону України «П ро державну реєстрацію юриди чних осіб та фізичних осіб - підприємців»визначена проц едура внесення змін до відом остей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державн ому реєстрі.
Так, відповідно до п. 1 ст. 19 заз наченого Закону у разі якщо з міна відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдином у державному реєстрі, не пов'я зана із змінами, що вносяться до установчих документів юр идичної особи, або не підляга є державній реєстрації, особ а, уповноважена діяти від іме ні юридичної особи (виконавч ого органу), подає (надсилає ре комендованим листом з описом вкладення) державному реєст ратору за місцезнаходженням реєстраційної справи юридич ної особи заповнену реєстрац ійну картку про внесення змі н до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдином у державному реєстрі.
Однак, Печерська районна у м . Києві державна адміністрац ія свого представника до суд у не направила, пояснень щодо підстав задоволення позову не надала.
Також Законом України від 21.12.2000 р. № 2181- III «Про погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами», з окрема п.1.1. ст.17 передбачено, що платник податків, що не подає податкову декларацію у стро ки, визначені законодавством , сплачує штраф у розмірі деся ти неоподатковуваних мініму мів доходів громадян за кожн е таке неподання або її затри мку.
А відтак законодавець пер едбачив відповідальність пл атника податку за невчасну п одачу або не подачу податков ої декларації у Законі Украї ни «Про погашення зобов' яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами». Також законо давцем передбачено підстави для скасування державної ре єстрації, зокрема неподання декларації протягом 12 місяці в.
Слід зазначити, що Держава с прияє розвитку малого підпри ємництва, створює необхідні умови для цього та здійснює Д ержавний контроль та нагляд за господарською діяльністю суб' єктів господарювання. Відповідно до ст. 19 Господарсь кого кодексу України:
1. Суб'єкти господарювання м ають право без обмежень само стійно здійснювати господар ську діяльність, що не супере чить законодавству.
2. Суб'єкти господарювання п ідлягають державній реєстра ції відповідно до цього Коде ксу та закону.
3. Держава здійснює контроль і нагляд за господарською ді яльністю суб'єктів господарю вання.
Зокрема ч.5 ст.19 ГКУ передбаче но, що незаконне втручання та перешкоджання господарські й діяльності суб'єктів госпо дарювання з боку органів дер жавної влади, їх посадових ос іб при здійсненні ними держа вного контролю та нагляду за бороняються.
В ч.6 вказаного Кодексу зазн ачено, що органи державної вл ади і посадові особи зобов'яз ані здійснювати інспектуван ня та перевірки діяльності с уб'єктів господарювання неуп ереджено, об'єктивно і операт ивно, дотримуючись вимог зак онодавства, поважаючи права і законні інтереси суб'єктів господарювання.
Суб'єкт господарювання має право на одержання інформац ії про результати інспектува ння і перевірок його діяльно сті не пізніш як через тридця ть днів після їх закінчення, я кщо інше не передбачено зако ном. Дії та рішення державних органів контролю та нагляду , а також їх посадових осіб, як і проводили інспектування і перевірку, можуть бути оскар жені суб'єктом господарюванн я у встановленому законодавс твом порядку.
Податкова політика, спрямо вана на забезпечення економі чно обґрунтованого податков ого навантаження на суб'єкті в господарювання, стимулюван ня суспільно необхідної екон омічної діяльності суб'єктів , а також дотримання принципу соціальної справедливості т а конституційних гарантій пр ав громадян при оподаткуванн і їх доходів.
Згідно ч.1 ст.48 ГКУ, Державою с творюються сприятливі орган ізаційні та економічні умови для розвитку підприємництва органи влади на умовах і в пор ядку, передбачених законом.
Тобто контроль щодо відпо відності юридичної адреси і місця знаходження юридичної особи здійснюється органами реєстрації відповідно до За кону України «Про державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Крім того, суд звертає увагу, що існує порядок стягнення б оргу з платників податку, тоб то законодавством України вс тановлено відповідальність платників податку за неспла ту зобов' язань до державно го бюджету України. І тільки при взаємодії органів податк ової служби і органів реєстр ації при підставі відсутност і особи за юридичною адресою можна припинити юридичну ос обу. Однак позивачем та треть ою особою в судовому засідан ні не надано доказів що відпо відач не має заборгованості перед бюджетом України та до казів щодо дотримання порядк у внесення запису про відсут ність за місцем реєстрації в єдиний державний реєстр від повідно до чинним законодавс твом України.
Відповідно до пп.20.1.12 п.20.1 ст.20 По даткового кодексу України, о ргани державної податкової с лужби мають право, зокрема, у в ипадках, встановлених законо м, звертатися до суду щодо при пинення юридичної особи та п ідприємницької діяльності ф ізичної особи - підприємця пр о визнання недійсними устано вчих (засновницьких) докумен тів суб'єктів господарювання .
Виходячи з положень пп.20.1.12 п.2 0.1 ст.20 Податкового кодексу Укр аїни, ст. 10 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” стосовно функцій п одаткової служби з контролю за своєчасністю подання плат никами податків податкових з вітів, декларацій, розрахунк ів та інших документів, пов' язаних з обчисленням податкі в, інших платежів, в кореспонд енції з положеннями ч. 2 ст. 38 За кону України “Про державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців”, органи державної податкової служби можуть звертатися з в имогами про припинення юриди чної особи не в усіх випадках , визначених статтею 38 зазначе ного закону, а лише в тих, коли податкові органи діють на ре алізацію своєї владної компе тенції.
Тому органи державної пода ткової служби вправі звертат ися з вимогою про припинення суб' єктів господарювання л ише в разі, якщо підставою поз ову є неподання таким суб' є ктом протягом року до органі в державної податкової служб и податкових декларацій, док ументів фінансової звітност і згідно із законодавством.
Водночас, відповідно до ч. 2 с т. 7 Закону України “Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємці в”, державний нагляд за дотри манням законодавства у сфері державної реєстрації юридич них осіб та фізичних осіб-під приємців здійснює спеціальн о уповноважений орган з пита нь державної реєстрації, яки м відповідно до постанови Ка бінету Міністрів України від 26.04.2007р. № 667 є Державний комітет У країни з питань регуляторної політики та підприємництва.
Відповідно до ст. 19 Конститу ції України, органи державно ї влади та органи місцевого с амоврядування, їх посадові о соби зобов' язані діяти лише на підставі, в межах повноваж ень та у спосіб, що передбачен і Конституцією та законами У країни. Компетенція органів державної податкової служби поширюється саме на відноси ни в сфері оподаткування.
Таким чином, оскільки до ком петенції органів державної п одаткової служби не віднесен о контроль за дотриманням за конодавства у сфері державно ї реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців , в тому числі контроль за дост овірністю даних, які містять ся в Єдиному державному реєс трі юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців, звернен ня до суду з вимогою скасуван ня державної реєстрації юрид ичної особи на підставі її ві дсутності за вказаним у Єдин ому державному реєстрі юриди чних осіб та фізичних осіб-пі дприємців місцезнаходження м виходить за межі повноваже нь органів державної податко вої служби, що є підставою для відмови у задоволенні позов у.
Поряд з цим судом не запе речується право органів держ авної податкової служби на з вернення до суду з позовом пр о скасування державної реєст рації юридичних осіб та фізи чних осіб-підприємців у зв' язку з неподанням податкової звітності.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги задоволенню не підлягають.
Згідно з ч.3 ст. 2 Кодексу адм іністративного судочинства України у справах щодо оскар ження рішень, дій чи бездіяль ності суб' єктів владних пов новажень адміністративні су ди перевіряють, чи прийняті (в чинені) вони:
1) на підставі, у межах пов новажень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та закон ами України;
2) з використанням повнова ження з метою, з якою це повнов аження надано;
3) обґрунтовано, тобт о з урахуванням усіх обстави н, що мають значення для прийн яття рішення (вчинення дії);
4) безсторонньо (неупередж ено);
5) добросовісно;
6) розсудливо;
7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запо бігаючи несправедливій диск римінації;
8) пропорційно, зокрема з д отриманням необхідного бала нсу між будь-якими несприятл ивими наслідками для прав, св обод та інтересів особи і ціл ями, на досягнення яких спрям оване це рішення (дія);
9) з урахуванням права ос оби на участь у процесі прийн яття рішення;
10) своєчасно, тобто протяг ом розумного строку.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 К АС України кожна сторона пов инна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги т а заперечення крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС Укр аїни в адміністративних спра вах про протиправність рішен ь, дій чи бездіяльності суб' єкта владних повноважень обо в' язок щодо доказування пра вомірності свого рішення, ді ї чи бездіяльності покладаєт ься на відповідача, якщо він з аперечує проти адміністрати вного позову.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 К АС України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до як ого органи державної влади, о ргани місцевого самоврядува ння, їхні посадові і службові особи зобов' язані діяти ли ше на підставі, в межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України.
Зважаючи на викладен е, суд дійшов висновку, що в за доволенні позовних вимогах с лід відмовити повністю, оскі льки позивач, як суб' єкт вла дних повноважень не надав су ду достатніх доказів в підтв ердження позовних вимог та н е довів правомірність вказан ого позову.
Враховуючи викладене та к еруючись ст. ст. 41, 69, 71, 94, 97, 128, 158-163 Коде ксу адміністративного судоч инства України, Окружний адм іністративний суд м. Києва, -
ПОСТАНОВИВ:
1. В позові відмовити.
Постанова набирає зак онної сили відповідно ст. 254 КА С України.
Постанова може бути оскар жена до суду апеляційної інс танції протягом десяти днів з дня її складення в повному о бсязі за правилами, встановл еними ст. ст. 185-187 КАС України.
Суддя Я.І.Добрянська
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 21.04.2011 |
Оприлюднено | 10.05.2011 |
Номер документу | 15135752 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Добрянська Я.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні