Постанова
від 13.04.2011 по справі 2-а-3184/11
ВОРОШИЛОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ДОНЕЦЬКА

2-а-3184/11

ПОСТАНОВА

Іменем У к р а ї н и

13 квітня 2011 року Ворошиловсь кий районний суд м. Донецька в складі:

головуючого - судді Алтухов ої О.С.,

при секретарі - Шнирьові й О.П.,

за участю представників п озивача ОСОБА_2., ОСОБА_3 ., представника відповідача ОСОБА_4,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд у в м. Донецьку адміністратив ну справу за позовом Товари ства з обмеженою відповіда льністю «АЛЬФА-РЕНТ»до Управ ління державної реєстрації Д онецької міської ради про ви знання дій протиправними та незаконними, зобов'язання вч инити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач Товариство з о бмеженою відповідальністю « АЛЬФА-РЕНТ»звернулося до Упр авління державної реєстраці ї Донецької міської ради про визнання дій протиправними та незаконними, зобов'язання вчинити певні дії.

В обґрунтування позовних в имог ТОВ «АЛЬФА-РЕНТ»посилає ться на те, що Товариством подано необхідні документи для здійснення реєстраційни х дій у відповідності до поло жень частин першої та третьо ї статті 29 Закону України «Про державну реєстрацію юридичн их осіб та фізичних осіб - підп риємців».

Просили суд визнати дії Упр авління державної реєстраці ї Донецької міської ради щод о залишення без розгляду док ументів, поданих для проведе ння державної реєстрації змі н до установчих документів Т ОВ «АЛЬФА-РЕНТ» стосовно змі ни складу учасників ТОВ «АЛЬ ФА-РЕНТ»противоправними та н езаконними та зобов' язання Управління державної реєстр ації Донецької міської ради провести реєстрацію змін до установчих документів ТОВ «А ЛЬФА-РЕНТ»стосовно зміни скл аду учасників ТОВ «АЛЬФА-РЕН Т»на підставі документів, по даних за описом документів, щ о надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної ді ї «Державна реєстрація змін до установчих документів юри дичної особи»від 30 березня 2011 р оку.

В судовому засіданні предс тавники позивача ОСОБА_3 т а ОСОБА_2, що діють на підст аві довіреностей, підтримал и вимоги позову, надали поясн ення аналогічні, викладеним в позовній заяві. Просили зад овольнити позов в повному об сязі.

Представник відповідача ОСОБА_4, діюча за довіреніст ю, в судовому засіданні позов ні вимоги не визнала, запереч увала проти задоволення позо ву посилаючись на те, що части ною третьою статті 29 Закону Ук раїни «Про державну реєстрац ію юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців»встанов люється перелік додаткових д окументів, які подаються у ра зі внесення змін до установч их документів, пов' язаних з і зміною складу засновників (учасників). Поданню підлягає один із зазначених у частино ю третьою статті 29 Закону доку ментів, виходячи зі змісту ді ї та порядку їх оформлення. За положеннями цієї статті та в иходячи з фактичних обставин в даному випадку ТОВ «АЛЬФА-Р ЕНТ»повинен бути поданий нот аріально посвідчений догові р про перехід чи передання ча стки учасника у статутному к апіталі товариства. Одн ак, згідно опису від 30 березня 2011 року Позивачем було подано тільки нотаріально засвідче ну копію Договору купівлі-пр одажу (відчуження) частки у ст атутному капіталі ТОВ «АЛЬФА -РЕНТ», а не нотаріально посві дчений договір, як це вимагає ться частиною третьою статті 29 Закону. В задоволенні позов у просив відмовити.

Суд, вислухавши доводи пред ставника позивача, представн ика відповідача, дослідивши матеріали справи в їх сукупн ості, вважає, що позов підляга є задоволенню з наступних пі дстав.

Судом встановлено.

Протоколом Загальних збор ів учасників Товариства з обмеженою відповідальніст ю «АЛЬФА-РЕНТ»від 28 березня 2011 року № 5 учасниками прийняті р ішення щодо продажу частини частки ТОВ «ЕСТА ХОЛДИНГ»у с татутному капіталі ТОВ «АЛЬФ А-РЕНТ»у розмірі 275,00 гривень, щ о складає 0,04% статутного капіт алу Товариства на корист ь особи, що не є учасником То вариства, а саме Товарист ву з обмеженою відповідаль ністю «КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ ТА АДМІНІСТРАТОР ПЕНСІЙНИХ ФОНДІВ «ТЕССЕРА КАПІТАЛ»(код ЄДРПОУ 35093832), що ді є як компанія з управління ак тивами в інтересах та за раху нок Пайового недиверсифіков аного венчурного інвестицій ного фонду закритого типу «У КРАЇНСЬКІ ВЕНЧУРНІ ІНВЕСТИЦ ІЇ»(код за ЄДРІСІ 2331490), на відчуж ення якої надана згода ТОВ «С КМ СЕРВІС», яке одночасно з на данням згоди на такий правоч ин відмовилась від належного їй першочергового права на п ридбання частки ТОВ «АЛЬФА-Р ЕНТ», запропонованої належни м чином за тією ж ціною та на т их же умовах; включення до скл аду учасників ТОВ «АЛЬФА-РЕН Т»Товариства з обмежено ю відповідальністю «КОМПАНІ Я З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ ТА АДМІНІСТРАТОР ПЕНСІЙНИХ Ф ОНДІВ «ТЕССЕРА КАПІТАЛ»(код ЄДРПОУ 35093832), що діє як компанія з управління активами в інте ресах та за рахунок Пайового недиверсифікованого венчур ного інвестиційного фонду за критого типу «УКРАЇНСЬКІ ВЕН ЧУРНІ ІНВЕСТИЦІЇ»(код за ЄДР ІСІ 2331490); затвердження нового р озподілу часток у статутному капіталі ТОВ «АЛЬФА-РЕНТ», а с аме ТОВ «ЕСТА ХОЛДИНГ»володі є часткою у розмірі 51 700,00 (п' ятд есят одна тисяча сімсот) грив ень, що дорівнює 7,88% відсотків с татутного капіталу Товари ства, ТОВ «СКМ СЕРВІС»волод іє часткою у розмірі 604 223,78 (шіст сот чотири тисячі двісті два дцять три гривні 78 копійок) гр ивень, що дорівнює 92,08% відсоткі в статутного капіталу Това риства, Товариство з об меженою відповідальністю «К ОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМ И ТА АДМІНІСТРАТОР ПЕНСІ ЙНИХ ФОНДІВ «ТЕССЕРА КАПІТАЛ »(код ЄДРПОУ 35093832), що діє як комп анія з управління активами в інтересах та за рахунок Пайо вого недиверсифікованого ве нчурного інвестиційного фон ду закритого типу «УКРАЇНСЬК І ВЕНЧУРНІ ІНВЕСТИЦІЇ»(код з а ЄДРІСІ 2331490) - 275,00 гривень (двісті сімдесят п' ять гривень), що д орівнює 0,04% статутного капіта лу Товариства; внесення з мін до Статуту ТОВ «АЛЬФА-РЕН Т»та затвердження його у нов ій редакції.

Водночас ТОВ «ЕСТА ХОЛДИНГ »та ТОВ «КОМПАНІЯ З УПРАВЛІН НЯ АКТИВАМИ ТА АДМІНІСТРАТ ОР ПЕНСІЙНИХ ФОНДІВ «ТЕССЕ РА КАПІТАЛ»28 березня 2011 року ук ладено Договір купівлі-прода жу (відчуження) частки у стату тному капіталі ТОВ «АЛЬФА-РЕ НТ» б/н.

30 березня 2011 року ТОВ «АЛЬФА-Р ЕНТ»подано до Управління дер жавної реєстрації Донецької міської ради пакет документ ів для реєстрації змін до уст ановчих документів, пов' яза них зі зміною складу засновн иків юридичної особи, а саме з аповнену реєстраційну картк у на проведення державної ре єстрації змін до установчих документів, оригінал Протоко лу Загальних зборів учасникі в ТОВ «АЛЬФА-РЕНТ»від 28 березн я 2011 року №5, оригінал Статуту Т ОВ «АЛЬФА-РЕНТ», два примірни ки Статуту ТОВ «АЛЬФА-РЕНТ»у новій редакції, квитанцію пр о сплату реєстраційного збор у за проведення державної ре єстрації змін до установчих документів, нотаріально засв ідчену копію Договору купівл і-продажу частки у статутном у капіталі ТОВ «АЛЬФА-РЕНТ»в ід 28 березня 2011 року б/н.

Перелік документів підтве рджується описом документів , що надаються юридичною особ ою державному реєстратору дл я проведення реєстраційної д ії «Державна реєстрація змін до установчих документів юр идичної особи»від 30 березня 20 11 р., підписаним зі сторони Поз ивача. Поданий Позивачем пер елік документів Сторонами ць ого спору не заперечується.

Відповідач розглянувши пр едставлені документи листом від 30 березня 2011 року № 3019 повідо мив про залишення документів без розгляду у зв' язку з неп овним поданням документів у відповідності до вимог та пр иписів частин першої та трет ьої статті 29 Закону України «П ро державну реєстрацію юриди чних осіб та фізичних осіб - пі дприємців».

Позивачем зазначається, що рішення про залишення докум ентів без розгляду прийнято Управлінням державної реєст рації Донецької міської ради безпідставно, необґрунтован о та не відповідає вимогам за кону.

Відповідно до ст.205 ЦК Україн и правочин може вчинятися ус но або в письмовій формі. Стор они мають право обирати форм у правочину, якщо інше не вста новлено законом.

Положення ст. 208 ЦК України вс тановлюють вичерпний перелі к правочинів які належить вч иняти у письмовій формі якій містить правочини між юриди чними особами, правочини між фізичною та юридичною особо ю, крім правочинів, передбаче них частиною першою статті 206 цього Кодексу, правочини фіз ичних осіб між собою на суму, щ о перевищує у двадцять і біль ше разів розмір неоподаткову ваного мінімуму доходів гром адян, крім правочинів, передб ачених частиною першою статт і 206 цього Кодексу, інші правоч ини, щодо яких законом встано влена письмова форма.

Вимоги закону, щодо нотаріа льного посвідчення правочин у встановлені положеннями ст . 209 ЦК України та передбачають , що правочин, який вчинений у письмовій формі, підлягає но таріальному посвідченню лиш е у випадках, встановлених за коном або домовленістю сторі н. Договір про закупівлю, який укладається відповідно до З акону України "Про здійсненн я державних закупівель", на ви могу замовника підлягає обов 'язковому нотаріальному посв ідченню. Нотаріальне посвідч ення правочину здійснюється нотаріусом або іншою посадо вою особою, яка відповідно до закону має право на вчинення такої нотаріальної дії, шлях ом вчинення на документі, в як ому викладено текст правочин у, посвідчувального напису. Н отаріальне посвідчення може бути вчинене на тексті лише т акого правочину, який відпов ідає загальним вимогам, вста новленим статтею 203 цього Коде ксу. На вимогу фізичної або юр идичної особи будь-який прав очин з її участю може бути нот аріально посвідчений.

Виходячи з аналізу вимог ви щезазначених норм цивільног о законодавства обов' язко вість нотаріального посвідч ення правочину встановлюєть ся на підставі положень Зако ну або ж за вимогою однієї з ст орін за правочином.

Ст.657 ЦК України передбачаєт ься, що договір купівлі-прода жу земельної ділянки, єдиног о майнового комплексу, житло вого будинку (квартири) або ін шого нерухомого майна уклада ється у письмовій формі і під лягає нотаріальному посвідч енню та державній реєстрації , крім договорів купівлі-прод ажу майна, що перебуває в пода тковій заставі.

Судом встановлено, що при ук ладанні Договору купівлі-про дажу (відчуження) частки у ста тутному капіталі ТОВ «АЛЬФА- РЕНТ»б/н від 28 березня 2011 року С торони за Договором - ТОВ «ЕСТ А ХОЛДИНГ»та ТОВ «КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ ТА АДМ ІНІСТРАТОР ПЕНСІЙНИХ ФОНД ІВ «ТЕССЕРА КАПІТАЛ»не зазна чали про необхідність уклада ння вказаного договору у нот аріальній формі та не висува ли відповідних вимог.

Таким чином суд дійшов до ви сновку, що як у відповідності до положень діючого законод авства України, так і врахову ючи позицію Сторін за Догово ром при його укладанні, Догов ір купівлі-продажу (відчужен ня) частки у статутному капіт алі не вчиняється у нотаріал ьній формі в обов' язковому порядку. Як наслідок вимоги У правління держаної реєстрац ії Донецької міської ради що до надання нотаріально засві дченого Договору купівлі-про дажу (відчуження) частки у ста тутному капіталі є безпідста вними, необґрунтованими та т акими, що не відповідають вим огам закону.

Посилання відповідача по с праві на обов' язковість над ання саме нотаріального офор мленого Договору купівлі-про дажу (відчуження) частки у ста тутному капіталі у відповідн ості до положень ст. 29 Закону У країни «Про державну реєстра цію юридичних осіб та фізичн их осіб - підприємців»суд вва жає безпідставними та необґр унтованими виходячи з наступ ного.

Положення ч.3 ст. 29 Закону Укр аїни «Про державну реєстраці ю юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців»встанов люють, що у разі внесення змін до установчих документів, як і пов'язані із зміною складу з асновників (учасників) юриди чної особи, крім вищезазначе них документів додатково под ається або копія рішення про вихід юридичної особи із скл аду засновників (учасників), з авірена в установленому поря дку, або нотаріально засвідч ена копія заяви фізичної осо би про вихід зі складу заснов ників (учасників), або нотаріа льно засвідчена копія докуме нта про перехід чи передання частки учасника у статутном у капіталі товариства, або но таріально посвідчений догов ір про такий перехід чи перед ання, або рішення уповноваже ного органу юридичної особи про примусове виключення зас новника (учасника) зі складу з асновників (учасників) юриди чної особи, якщо це передбаче но законом або установчими д окументами юридичної особи.

Тобто Законом визначено пе релік додаткових документів один з яких може бути поданий юридичною особою на її вибір виходячи з фактичних обстав ин оформлення зміни складу з асновників (учасників) товар иства. При цьому, жодних обмеж ень, щодо того який саме докум ент повинен бути поданий в то му чи іншому випадку Законом не встановлено.

До того ж вимоги преамбули З акону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців »встановлюють, що цей Закон р егулює відносини, які виника ють у сфері державної реєстр ації юридичних осіб, а також ф ізичних осіб - підприємців. Ви ходячи з вказаного суд прихо дить до висновку, що в даному в ипадку Закон відповідно до с фери дії не може встановлюва ти певні обмеження стосовно форми правочинів, та, в даному випадку, положення Цивільно го кодексу України є обов' я зковими для застосування при укладанні договорів не зваж аючи на вимоги Закону Україн и «Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців».

Посилання відповідача по с праві на позицію Державного комітету України з питань ре гуляторної політики та підпр иємництва, щодо питання обов ' язковості надання саме нот аріального оформленого Дого вору купівлі-продажу (відчуж ення) частки у статутному кап італі, яка викладена у листах від 9 лютого 2010 року № 1491, від 8 кві тня 2010 року № 4332, від 24 квітня 2010 ро ку № 5410 не приймається судом до уваги виходячи з наступного .

Державній комітет України з питань регуляторної політ ики та підприємництва у відп овідності Положення про Держ авний комітет України з пита нь регуляторної політики та підприємництва затверджено го Постановою Кабінету Мініс трів України від 26 квітня 2007 ро ку № 667, забезпечує реалізацію державної політики у сфері п ідприємництва, є спеціально уповноваженим органом з пита нь державної регуляторної по літики, державної реєстрації , ліцензування та дозвільної системи у сфері господарськ ої діяльності, у межах своїх п овноважень організовує вико нання актів законодавства Ук раїни і здійснює контроль за їх реалізацією, узагальнює п рактику застосування законо давства з питань, що належать до його компетенції, розробл яє пропозиції щодо вдосконал ення законодавства і в устан овленому порядку вносить їх на розгляд Кабінету Міністрі в України.

Основними завданнями Держ авного комітету України з пи тань регуляторної політики т а підприємництва є, участь у ф ормуванні та реалізації держ авної регуляторної політики , політики у сфері державної р еєстрації, ліцензування та д озвільної системи у сфері го сподарської діяльності, коор динація діяльності органів в иконавчої влади, пов'язаної з розробленням та здійсненням заходів щодо проведення дер жавної регуляторної політик и, політики у сфері державної реєстрації, ліцензування та дозвільної системи у сфері г осподарської діяльності, спр ияння формуванню системи фін ансово-кредитної, консультац ійної та інформаційної підтр имки підприємництва, організ ація роботи, пов'язаної із зді йсненням державного нагляду (контролю) у сфері господарсь кої діяльності.

Виходячи з вищезазначених функцій та завдань Державни й комітет України з питань ре гуляторної політики та підпр иємництва за своїм статусом не має повноважень щодо норм отворчої діяльності та його роз' яснення носять факульт ативний характер і не можуть застосовуватись у випадку ї х протиріччя загальними норм ам права та як наслідок не мож уть бути прийняти до уваги су дом при розгляді даної справ и.

Також суд зазначає, що у від повідності до вимог ч.7 ст. 29 Зак ону України «Про державну ре єстрацію юридичних осіб та ф ізичних осіб підприємців»де ржавному реєстратору заборо няється вимагати документи д ля проведення державної реєс трації змін до установчих до кументів юридичної особи, як що вони не передбачені части нами першою - шостою цієї стат ті. В даному випадку Управлін ням державної реєстрації Дон ецької міської ради для здій снення реєстраційних дій дій сно вимагається документ що передбачено частиною третьо ю статті 29 Закону, однак в силу альтернативності вимог вказ аної норми щодо подання одно го з документів передбачених Законом вказана вимога відп овідача, на думку суду, є нічим іншим як додатковою вимогою , що не відповідає положенням ч.7 ст. 29 Закону.

Відповідно до ч.3 ст. 2 КАС Укр аїни у справах щодо оскаржен ня рішень, дій чи бездіяльнос ті суб'єктів владних повнова жень адміністративні суди пе ревіряють, чи прийняті (вчине ні) вони на підставі, у межах п овноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та зак онами України; з використанн ям повноваження з метою, з яко ю це повноваження надано; обґ рунтовано, тобто з урахуванн ям усіх обставин, що мають зна чення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (н еупереджено); добросовісно; р озсудливо; з дотриманням при нципу рівності перед законом , запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно , зокрема з дотриманням необх ідного балансу між будь-яким и несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (д ія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення; своєчасно, тобто пр отягом розумного строку.

Положення ч.1 ст. 9 КАС України встановлюють, що суд при вирі шенні справи керується принц ипом законності, відповідно до якого суд вирішує справи в ідповідно до Конституції та законів України, а також міжн ародних договорів, згода на о бов'язковість яких надана Ве рховною Радою України; суд за стосовує інші нормативно-пра вові акти, прийняті відповід ним органом на підставі, у меж ах повноважень та у спосіб, пе редбачені Конституцією та за конами України.

Суд приходить до висновку, щ о у відповідності до положен ь КАС України Управлінням де ржавної реєстрації Донецько ї міської ради прийнято ріше ння про залишення документів без розгляду поданих ТОВ «АЛ ЬФА-РЕНТ»за описом документі в, що надаються юридичною осо бою державному реєстратору д ля проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація зм ін до установчих документів юридичної особи»від 30 березн я 2011 року, а саме реєстраційної картки на проведення держав ної реєстрації змін до устан овчих документів, оригіналу Протоколу Загальних зборів у часників ТОВ «АЛЬФА-РЕНТ»від 28 березня 2011 року №5, оригіналу С татуту ТОВ «АЛЬФА-РЕНТ», двох примірників Статуту ТОВ «АЛ ЬФА-РЕНТ» у новій редакції, кв итанції про сплату реєстраці йного збору за проведення де ржавної реєстрації змін до у становчих документів, нотарі ально засвідченої копії Дого вору купівлі-продажу частки у статутному капіталі ТОВ «А ЛЬФА-РЕНТ»від 28 березня 2011 року б/н, яке не відповідає положен ням Конституції та законів У країни.

Відповідно до вимог ч.2 ст. 162 К АС України у разі задоволенн я адміністративного позову с уд може прийняти постанову п ро визнання протиправними рі шення суб'єкта владних повно важень чи окремих його полож ень, дій чи бездіяльності і пр о скасування або визнання не чинним рішення чи окремих йо го положень, про поворот вико нання цього рішення чи окрем их його положень із зазначен ням способу його здійснення та зобов'язання відповідача вчинити певні дії.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 209, 657 ЦК України , ст.29 Закону України «Про держ авну реєстрацію юридичних ос іб та фізичних осіб - підприєм ців», ст.ст. 2, 6-11, 158, 159, 160, 161, 162, 163 КАС Укр аїни, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позов Товариства з обм еженою відповідальністю «АЛ ЬФА-РЕНТ»до Управління держа вної реєстрації Донецької мі ської ради про визнання дій п ротиправними та незаконними , зобов'язання вчинити певні д ії - задовольнити.

Визнати дії Управління дер жавної реєстрації Донецької міської ради щодо залишення без розгляду документів, под аних для проведення державно ї реєстрації змін до установ чих документів ТОВ «АЛЬФА-РЕ НТ»стосовно зміни складу уча сників ТОВ «АЛЬФА-РЕНТ»проти правними та незаконними.

Зобов'язати Управління дер жавної реєстрації Донецької міської ради провести реєст рацію змін до установчих док ументів ТОВ «АЛЬФА-РЕНТ»стос овно зміни складу учасників ТОВ «АЛЬФА-РЕНТ»на підставі документів, поданих за описо м документів, що надаються юр идичною особою державному ре єстратору для проведення реє страційної дії «Державна реє страція змін до установчих д окументів юридичної особи»в ід 30 березня 2011 року, а саме реєс траційної картки на проведен ня державної реєстрації змін до установчих документів, ор игіналу Протоколу Загальних зборів учасників ТОВ «АЛЬФА -РЕНТ»від 28 березня 2011 року №5, ор игіналу Статуту ТОВ «АЛЬФА-Р ЕЕІТ», двох примірників Стат уту ТОВ «АЛЬФА-РЕНТ»у новій р едакції, квитанції про сплат у реєстраційного збору за пр оведення державної реєстрац ії змін до установчих докуме нтів, нотаріально засвідчено ї копії Договору купівлі-про дажу частки у статутному кап італі ТОВ «АЛЬФА-РЕНТ»від 28 бе резня 2011 року б/н.

Постанова може бути оскарж ена до Донецького апеляційно го адміністративного суду че рез Ворошиловський районний суд м. Донецька протягом деся ти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційно ї скарги надсилається особою , яка її подає до суду апеляцій ної інстанції.

Постанова надрукована у н арадчій кімнаті в одному при мірнику.

Суддя Ворошиловського

районного суду м. Донецька О.С.Алтухова

Дата ухвалення рішення13.04.2011
Оприлюднено04.06.2011
Номер документу15271113
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-3184/11

Ухвала від 30.06.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 24.11.2010

Адміністративне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Завгородній Є. В.

Постанова від 04.05.2011

Адміністративне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Городецький Д. І.

Ухвала від 18.06.2011

Адміністративне

Глобинський районний суд Полтавської області

Свістєльнік Ю. М.

Ухвала від 22.09.2011

Адміністративне

Дубровицький районний суд Рівненської області

Гордійчук І.О.

Ухвала від 20.07.2011

Адміністративне

Буринський районний суд Сумської області

Міщенко В. М.

Ухвала від 22.07.2011

Адміністративне

Ярмолинецький районний суд Хмельницької області

Грох Л. М.

Ухвала від 31.03.2011

Адміністративне

Краснолиманський міський суд Донецької області

Мороз Л. І.

Ухвала від 15.09.2011

Адміністративне

Варвинський районний суд Чернігівської області

Семенченко О. М.

Ухвала від 13.05.2011

Адміністративне

Саксаганський районний суд м.Кривого Рогу

Чернова Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні