Постанова
від 03.04.2008 по справі 9/36
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

9/36

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Кіровоградської області

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

          "03" квітня 2008 р.       Справа №  9/36

Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Шевчук О.Б., при секретарі судового засідання Безчасній Н.Г., розглянув у відкритому судовому засіданні справу

за адміністративним позовом: управління Пенсійного фонду України в м. Кіровограді, м. Кіровоград, вул. 50 років Жовтня, 4

до відповідача: товариства з обмеженою відповідальністю "Кімо-Сервіс", м. Кіровоград, пр. Інженерів, 15

про стягнення 16736,76 грн.

Представники сторін:

від позивача - Білоус С.В., довіреність №3 від 03.01.2008 р.;

від відповідача - Власюк Р.В., довіреність №2 від 05.02.2008 р.

Час прийняття постанови: 9 год. 40 хв.

Управління Пенсійного фонду України в м. Кіровограді звернулося до господарського суду Кіровоградської області з адміністративним позовом про стягнення з товариства з обмеженою відповідальністю "Кімо-Сервіс" заборгованості по страховим внескам на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в сумі 21736 грн. 76 коп.

В судовому засіданні 03.04.2008 року представник позивача подав суду заяву про зменшення суми позовних вимог до 16736 грн. 76 коп. у зв'язку з частковим погашенням суми боргу відповідачем.

Представник відповідача в даному судовому засіданні позовні вимоги управління Пенсійного фонду України в м. Кіровограді визнав в повному обсязі.

Розглянувши матеріали справи, надані докази, заслухавши пояснення представників сторін, господарський  суд

                                          В С Т А Н О В И В:  

Відповідно до Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента України від 01.03.01 року №121/2001, Пенсійний фонд України є центральним органом виконавчої влади, що здійснює керівництво та управління солідарною системою загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, провадить збір, акумуляцію та облік страхових внесків.

Пунктом 4 цього ж Положення визначено, що Пенсійний фонд відповідно до покладених на нього завдань організовує, координує та контролює роботу органів Пенсійного фонду України щодо стягнення, з метою накопичення коштів в бюджеті Пенсійного фонду України, у передбаченому законом порядку несплачених сум збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, та з метою недопущення утворення дефіциту бюджету та використання акумульованих коштів для виплати пенсій одній з самих незахищених верств населення.   

Відповідно до Положення про управління Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30.04.2002 року № 8-2 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.05.02 року за № 442/6730 (далі - Положення), управління Пенсійного фонду України в м. Кіровограді є органом Фонду, підвідомчим головному управлінню Фонду в Кіровоградській області, що разом утворюють систему органів Фонду, яке здійснює управління фінансами пенсійного забезпечення в межах міста.

Згідно п. 6 ч. 2.2 Положення, управління контролює надходження збору та інших платежів до Фонду від підприємств, установ, організацій та громадян, збирає у встановленому порядку відповідну звітність, проводить планові та позапланові перевірки фінансово-господарської діяльності платників щодо правильності нарахування і сплати страхових внесків та цільового використання  коштів Фонду в організаціях, що здійснюють виплату і доставку пенсій.

В силу п. 6 та п. 7 ч. 2.3 Положення, управління має право стягувати з платників страхових внесків несплачені суми страхових внесків; застосовувати фінансові санкції, передбачені законом.

Таким чином, управління Пенсійного фонду України в м. Кіровограді, звертаючись із позовом до суду про стягнення заборгованості по виплатах сум збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, діє як орган державної влади при здійсненні управлінських функцій і відповідно, як суб'єкт владних повноважень.

Відповідно до вимог п. 4 ст. 18 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (надалі - Закон), страхові внески не включаються до складу податків, інших обов'язкових платежів, що складають систему оподаткування. На ці внески не поширюється податкове законодавство.

До страхових внесків згідно статті 1 Закону, відносяться кошти відрахувань на соціальне страхування та збір на обов'язкове державне пенсійне страхування, сплачені згідно із законодавством, що діяло раніше; кошти, сплачені на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування відповідно до цього Закону.

Згідно п. 2 ст. 20 Закону сплата страхових внесків здійснюється виключно в грошовій формі  шляхом внесення відповідних сум страхових внесків до солідарної системи на банківські рахунки виконавчих органів Пенсійного фонду України.

Відповідно до статей 18, 19, 20 п.п. 1 п. 8 розділу 15 Закону страхові внески, що перераховуються до солідарної системи, сплачуються страхувальниками та застрахованими особами на умовах і в порядку, визначеному цим Законом, та у розмірах, передбачених Законом України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування", тобто платник нараховує та сплачує страхові внески у встановлений граничний термін за визначеною ставкою відповідно до Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування" (до 31.03.2005р. - 32%, з 31.03.2005р. - 32,3%, з 01.01.2006р. - 31,8%) від суми фактичних витрат на оплату праці найманих працівників і відраховує та перераховує страхові внески від об'єкта оподаткування застрахованих осіб - найманих працівників за ставкою 1-2 % від їх сукупного оподатковуваного доходу.

Згідно з пунктами 6 та 12 ст. 20 Закону, страхувальники зобов'язані сплачувати страхові внески нараховані за відповідний базовий звітний період (календарний місяць), не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду. Базовий період дорівнює 1 календарному місяцю. Страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків.

В силу п. 2 ст. 106 Закону, суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальником у визначені строки вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків.

Як вбачається із матеріалів справи, заборгованість відповідача по страхових внесках на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, згідно останньої заяви позивача про зменшення суми позовних вимог, складає 16736 грн. 76 коп.

Викладене підтверджується розрахунком внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, карткою особового рахунку відповідача та вимогами про сплату боргу №28-У від 02.03.2006 року, №Ю-910 від 02.10.2007 року та №Ю-1003 від 01.11.2007 року, які були отримані відповідачем відповідно 14.03.2006 року, 11.10.2007 року та 13.11.2007 року, про що свідчать копії повідомлень про вручення поштового відправлення.

Заявою від 19.02.2008 року управління Пенсійного фонду України в м. Кіровограді повідомило господарський суд про те, що вимоги про сплату боргу №28-У від 02.03.2006 року, №Ю-910 від 02.10.2007 року та №Ю-1003 від 01.11.2007 року на виконання до органів державної виконавчої служби не пред'являлись та відповідачем не оскаржувались.

Відповідач в судовому засіданні адміністративний позов визнав в повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 136 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідач може визнати адміністративний позов протягом всього часу судового розгляду, зробивши усну заяву. Якщо визнання позову викладено в адресованій суду письмовій заяві, ця заява приєднується до справи.

Згідно приписів ч. 3 ст. 136 Кодексу адміністративного судочинства України, судове рішення у зв'язку з визнанням адміністративного позову ухвалюється за правилами, встановленими ст. 112 цього Кодексу.

Відповідно до вимог ч. 3 ст. 112 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі повного визнання відповідачем адміністративного позову та прийняття його судом приймається постанова суду про задоволення адміністративного позову.

Враховуючи те, що визнання адміністративного позову відповідачем не суперечить закону та не порушує чиї-небудь права, свободи або інтереси, господарський суд вважає за можливе прийняти визнання відповідачем адміністративного позову та з огляду на наявні в матеріалах справи докази задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Керуючись ст. ст. 71, 112, 136, 160, 162, 163, 167, 186, 254, пунктом 6 розділу 7 "Прикінцеві та перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд

                                        П О С Т А Н О В И В:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Кімо-Сервіс", (25006, м. Кіровоград, пр-т Інженерів, 15, ідентифікаційний код 30566997) на користь управління Пенсійного фонду України в м. Кіровограді (25001, м. Кіровоград, вул. 50 років Жовтня, 4, ідентифікаційний код 20650088) - 16736,76 грн.  заборгованості по страхових внесках на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.

Після набрання постановою законної сили за заявою стягувача видати виконавчий лист.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку заяву не було подано.

Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи ухвала суду не набрала законної сили.

Постанову може бути оскаржено в апеляційному порядку шляхом подання заяви про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції протягом десяти днів з дня її виготовлення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Копії постанови направити сторонам.

 

           Суддя

  О.Б. Шевчук

Дата виготовлення постанови

в повному обсязі: 04.04.2008 р., 14:00

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення03.04.2008
Оприлюднено18.04.2008
Номер документу1541964
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —9/36

Ухвала від 12.08.2020

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Войтюк В.Р.

Ухвала від 23.10.2020

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Войтюк В.Р.

Ухвала від 12.08.2020

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Войтюк В.Р.

Ухвала від 20.07.2020

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Войтюк В.Р.

Ухвала від 30.06.2020

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Войтюк В.Р.

Ухвала від 09.06.2020

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Войтюк В.Р.

Ухвала від 09.06.2020

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Войтюк В.Р.

Ухвала від 21.05.2020

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Войтюк В.Р.

Ухвала від 03.01.2020

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Войтюк В.Р.

Ухвала від 24.12.2019

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Войтюк В.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні