Рішення
від 19.05.2011 по справі 5020-420/2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД М. СЕВАСТОПОЛЯ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

Іменем України

РІШЕННЯ

19 травня 2011 року справа № 5020-420/2011

За позовом Севастополь ського транспортного прокур ора

(99011, м. Севастополь , вул. Вороніна, 11)

в інтересах держави в особі Севастопольської міської Ради

(99011, м. Севастополь , вул. Леніна, 3),

Державної подат кової інспекції у Нахімовськ ому районі міста Севастополя

(99001, м. Севастополь , вул. Г. Севастополя, 74)

до Товариства з о бмеженою відповідальністю А втотранспортне підприємств о

«Севмортранс» (99012, м. Севастополь, вул. Паршин а, 29)

про розірвання до говору оренди земельної діля нки та стягнення 233497,76 грн.,

Суддя Лазарев С.Г.

Представники:

прокурор - Радулов А.Д., по свідчення №684;

позивача (Севастопольська міська Рада) - ОСОБА_1., дов іреність №03-15/1124 від 01.04.2011;

позивача (Державна податко ва інспекція у Нахімовському районі міста Севастополя) - ОСОБА_2., довіреність №3922/9/10-0 в ід 27.09.2010;

відповідача - ОСОБА_3., д овіреність б/н від 31.03.2011; ОСОБА _4., довіреність б/н від 31.03.2011.

СУТЬ СПОРУ:

Севастопольський т ранспортний прокурор зверну вся до суду в інтересах держа ви в особі Севастопольської міської Ради, Державної пода ткової інспекції у Нахімовсь кому районі міста Севастопол я з позовною заявою до Товари ства з обмеженою відповідаль ністю Автотранспортне підпр иємство «Севмортранс»про ро зірвання договору оренди зем ельної ділянки та стягнення 233497,76 грн.

Ухвалою від 21.03.2011 суд пр ийняв позовну заяву до розгл яду та порушив провадження у справі.

Позовні вимоги обґру нтовані тим, що відповідач не виконує свої зобов' язання за договором оренди земельно ї ділянки в частині внесення орендної плати, у зв' язку з ч им утворилася заборгованіст ь в розмірі 233497,76 грн., яку п рокурор просить стягнути з в ідповідача на користь Держав ної податкової інспекції у Н ахімовському районі міста Се вастополя та розірвати догов ір оренди земельної ділянки на підставі статті 651 Цивільно го кодексу України та статей 31,32 Закону України «Про оренду землі».

В судовому засіданні 19.05.2011 прокурор позовні вимоги п ідтримав з мотивів, викладен их у позовній заяві, просить ї х задовольнити.

Позивач (Севастополь ська міська Рада) у своїх пояс неннях по суті спору просить суд припинити провадження п о справі в частині стягнення заборгованості за договором оренди земельної ділянки на підставі пункту 1 частини пер шої статті 80 Господарського п роцесуального кодексу Украї ни, оскільки, як вважає позива ч, зобов' язання по сплаті ор ендної плати за земельну діл янку є податковим зобов' яза нням, контролюючим орган ом та органом стягнення забо ргованості з орендної плати є Державна податкова інспекц ія у Нахімовському районі мі ста Севастополя, а тому спір є публічно-правовим та має роз глядатися за правилами адмін істративного судочинства. Що до вимог про розірвання дого вору земельної ділянки, пози вач зазначив, що відповідно д о пункту 34 частини першої стат ті 26 Закону України «Про місце ве самоврядування в Україні» вирішення питань регулюванн я земельних відносин провади ться виключно на пленарних з асіданнях сільської, селищно ї, міської ради. Питання про ро зірвання договору оренди зем ельної ділянки від 06.06.2005, укладе ного між Севастопольською мі ською Радою та Товариством з обмеженою відповідальністю Автотранспортне підприємст во «Севмортранс», на пленарн ому засіданні Севастопольсь кої міської Ради не розгляда лося, рішення з цього приводу не виносилось. Позивач проси ть позов в частині розірванн я договору залишити без розг ляду, оскільки прийняття суд ом рішення про розірвання до говору без наявності рішення Севастопольської міської Ра ди, прийнятого на пленарному засіданні, є втручанням у вик лючні повноваження місцевог о органу самоврядування.

Позивач (Державна под аткова інспекція у Нахімовсь кому районі міста Севастопол я) у своїх поясненнях до позов ної заяви зазначив, що у відпо відача в зв' язку з невикона нням умов договору оренди зе мельної ділянки виникла забо ргованість з орендної плати в розмірі 233497,76 грн., а також те, що дану справу можливо розглян ути у господарсько-процесуал ьному порядку.

Відповідач у відзиві на позов щодо вимог про стягн ення заборгованості за догов ором оренди земельної ділянк и зазначив, що провадження по справі в цій частині підляга є припиненню на підставі пун кту 1 частини першої статті 80 Г осподарського процесуально го кодексу України у зв' язк у з тим, що спір має розглядати ся за правилами адміністрати вного судочинства. Проти поз ову в частині розірвання дог овору оренди земельної ділян ки, укладеного між Севастопо льською міською Радою та Тов ариством з обмеженою відпові дальністю Автотранспортне п ідприємство «Севмортранс», з аперечує, просить в його задо воленні відмовити.

Розгляд справи відкладав ся за правилами статті 77 Госпо дарського процесуального ко дексу України.

Прокурору, представникам с торін в судовому засіданні р оз'яснені їх процесуальні пр ава і обов'язки, передбачені с таттями 20, 22, 29 Господарського п роцесуального кодексу Украї ни.

Заслухавши пояснення пре дставників сторін, розглянув ши матеріали справи, досліди вши надані докази, суд -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до пункт у 2 статті 121 Конституції Украї ни на органи прокуратури пок ладається представництво ін тересів держави у випадках, п ередбачених законом.

Статті 20, 36-1 Закону Укра їни «Про прокуратуру»передб ачають право звернення проку рора до суду в інтересах держ ави.

Згідно статей 13, 14 Конст итуції України земля є основ ним національним багатством , що перебуває під особливою о хороною держави, власні повн оваження по розпорядженню зе млею здійснюють від імені Ук раїнського народу органи дер жавної влади та місцевого са моврядування.

Відповідно до пункту 12 Пер ехідних положень Земельного Кодексу України до розмежув ання земель державної та ком унальної власності повноваж ення по розпорядженню землям и (окрім земель, наданих у прив атну власність) у межах насел ених пунктів, здійснюють від повідні сільські, селищні, мі ські ради.

Згідно з частиною другою статті 4 Закону України «Про о ренду землі»орендодавцями з емельних ділянок, що перебув ають у комунальній власності є сільські, селищні, поселков і, міські ради в межах їх повно важень, визначених законом.

Статтею 2 Закону України « Про оренду землі»та статтею 206 Земельного Кодексу України встановлено, що використанн я землі в Україні є платним. Пл ата за землю справляється у в игляді земельного податку аб о орендної плати, що визначає ться залежно від грошової оц інки земель. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка.

06.06.2005 між Севастопольсь кою міською Радою (орендодав ець) та Товариством з обмежен ою відповідальністю Автотра нспортне підприємство «Севм ортранс»(орендар) укладений договір оренди земельної ді лянки (далі - Договір), відпов ідно до якого відповідачеві надано у термінове платне ко ристування земельну ділянку площею 4.2858 га, яка розташована за адресою: м. Севастополь, ву л. Паршина, 29, в тому числі:

- ділянку №І площею 1,4193 га для благоустрою, озеленіння та

утримання території колиш нього кладовища;

- ділянку №2 площею 2,8665 га для о бслуговування гаража з

ві дкритою автостоянкою.

Пунктом 4.1 Договору встано влено, що річна орендна плата за користування земельною д ілянкою встановлюється згід но з Методикою визначення ро змірів орендної плати при ук ладенні договорів оренди зем лі, затвердженої рішенням мі ської Ради від 14.10.2003 №1348 в розмір і:

- на земельну ділянк у №1 - 1,3% від нормативної грошов ої оцінки земельної ділянки;

- на земельну ділянку № 2 - 1,3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Згідно з пунктом 4.2 Д оговору розмір річної орендн ої плати за користування зем ельною ділянкою складає:

• ділянка №1 - 2059727 х 0,013=26776,45 г рн.;

• ділянка№2 - 4375848 х 0,013=56886,02 г рн.

25.09.2006 між Севастопольською міською Радою та Товариством з обмеженою відповідальніст ю Автотранспортне підприємс тво «Севмортранс»укладено д оговір про внесення змін в до говір оренди земельної ділян ки.

Згідно пунктів 2, 3 вказаного Договору, у пункті 4.2. Договору оренди земельної ділянки від 06.06.2005 внесено зміни в час тині розміру орендної плати та строків її погашення. Таки м чином, розмір річної орендн ої плати, з урахуванням внесе них змін склав:

• ділянка №1 - 1868345 х 0,0ІЗх 0,1=2428,85 грн.;

• ділянка №2 - 5500804 х 0,013=71510,45 г рн.

Відповідно до пунктів 4.4, 4.5 Д оговору орендна плата вносит ься орендарем щомісячно прот ягом 30 календарних днів, що сл ідують за останнім календарн им днем звітного періоду. Нар ахування розміру орендної пл ати здійснюється з урахуванн ям індексів інфляції.

Підпунктом «д»пункту 9.2.2 Дог овору визначено, що орендар з обов'язаний вчасно вносити о рендну плату у відповідності із розділом 4 Договору і щоріч но надавати орендодавцю дові дку про платежі по орендній п латі за минулий рік, завірену податковою інспекцією.

Договір укладений строком до 01.10.2028 (пункт 3.1 Договору).

Згідно зі статтею 21 Закону У країни «Про оренду землі»оре нда плата за землю - це платіж, якій орендар вносить орендо давцю за користування земель ною ділянкою. Розмір, форма та строки внесення орендної пл ати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі о ренди

Відповідно до Закону Укра їни «Про державну податкову службу в Україні», Державна п одаткова адміністрація Укра їни є центральним органом ви конавчої влади. Державна под аткова адміністрація у місті Севастополі підпорядкована Державній податковій адміні страції України та є органом виконавчої влади.

Спільним наказом Міністе рства фінансів України, Держ авного казначейства України , Державної податкової адмін істрації України від 31.03.00р. №68/27/1 46 на органи Державної податко вої служби покладено здійсне ння контролю за перерахуванн ям орендної плати за користу вання земельними ділянками.

Контроль за надходженням коштів, що підлягають внесен ню до бюджету, на території На хімовського району міста Сев астополя здійснює Державна п одаткова інспекція у Нахімов ському районі міста Севастоп оля.

22.01.2010 відповідачем над ано до Державної податкової інспекці у Нахімовському рай оні міста Севастополя податк ову декларацію з орендної пл ати за земельні ділянки, в як ій відповідачем самостійно в изначено суму зобов'язання з орендної плати на2010 рік з а користування земельною діл янкою, загальною площею 4, 2858 га , розташованою по Паршина, 29 в м істі Севастополі. Згідно заз наченої декларації

річни й розмір орендної плати ск лав 277255,48 грн., розмір щомісячно го

платежу ТОВ АТП «Севмор транс»склав 23104,62 грн.

25.01.2010 відповідачем нада но до Державної податкової і нспекції у Нахімовському рай оні міста Севастополя податк ову декларацію з орендної пл ати за земельні ділянки, в які й відповідачем самостійно ви значено суму зобов'язання з о рендної плати на 2011 рік за кори стування земельною ділянкою , загальною площею 4, 2858 га, розта шованою по Паршина, 29 в місті С евастополі. Згідно зазначено ї декларації

річний розм ір орендної плати склав 277255,4 8 грн., розмір щомісячного

платежу Товариства з обмеже ною відповідальністю Автотр анспортне підприємство «Сев мортранс»склав 23104,62 грн.

Відповідачем з квітня 2010 ро ку орендна плата своєчасно н е вноситься, що призвело до ви никнення заборгованості з ор ендної плати, на загальну сум у 233497,76 грн., в тому числі - заборго ваність з орендної плати в су мі 231046,27 грн. та пеня - 2451,49 грн., що і с тало причиною звернення до с уду з даним позовом.

Відповідно до статті 43 Госп одарського процесуального к одексу України суд, провівши оцінку доказів по справі, вва жає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню част ково.

Судом встановлено, що між по зивачем Севастопольською мі ською Радою та відповідачем Товариством з обмеженою відп овідальністю Автотранспорт не підприємство «Севмортран с»був укладений договір орен ди земельної ділянки.

Предметом спірних правові дносин є орендна плата, сплат а якої визначена умовами дог овору землі.

Доводи Севастопольської м іської Ради про порушення пр авил підвідомчості справ гос подарським судам України при розгляді даного спору є поми лковими, оскільки з огляду на приписи статей 1, 12 Господарсь кого процесуального кодексу України, враховуючи суб' єк тний склад учасників спору т а характер спірних правовідн осин щодо виконання умов гос подарського договору, справа підвідомча господарському с уду.

Дана правова позиція викла дена у постанові Вищого госп одарського суду України від 27.04.2010 по справі №6/147 та у постанов і Вищого господарського суду України від 09.11.2010 по справі №25/287-0 9.

Прокурор у позовній заяві п росив суд стягнути з відпові дача заборгованість з орендн ої плати за земельну ділянку на користь Державної податк ової інспекції у Нахімовсько му районі міста Севастополя.

Сторонами Договору є Севас топольська міська Рада та То вариство з обмеженою відпові дальністю Автотранспортне п ідприємство «Севмортранс», н а Державну податкову інспекц ію у Нахімовському районі мі ста Севастополя покладений л ише обов' язок контролю за н адходженням коштів, що підля гають внесенню до бюджету, на території Нахімовського рай ону міста Севастополя.

Захисту судом підлягає цив ільне право, яке порушене, не в изнається чи оспорюється.

Юридична зацікавленість п озивача у вирішенні спору су дом покладає на нього обов' язок довести, що його цивільн е право порушене, не визнаєть ся чи оспорюється відповідач ем і що саме йому належить пра во вимоги.

Державна податкова інспек ція у Нахімовському районі м іста Севастополя не може зая вляти до відповідача вимоги про стягнення заборгованост і з орендної плати, оскільки н е є стороною договору.

Відсутність факту порушен ня права позивача чи взагалі суб' єктивного права, на зах ист якого подано позов, тягне за собою відмову в позові.

Дана правова позиція викла дена у постанові Вищого госп одарського суду України від 17.02.2011 по справі №2-16/5139-2008.

Таким чином, позов Севастоп ольського транспортного про курора в частині стягнення з відповідача заборгованості з орендної плати за договоро м оренди земельної ділянки, у кладеним між Севастопольськ ою міською Радою і Товариств ом з обмеженою відповідальні стю Автотранспортне підприє мство «Севмортранс», на кори сть Державної податкової інс пекції у Нахімовському район і міста Севастополя, задовол енню не підлягає.

Зазначені вище вимоги ма є право заявляти Севастополь ська міська Рада.

Відповідно до статті 21 Закону України «Про оренду землі»оренда плата за землю - це платіж, якій орендар вноси ть орендодавцю за користуван ня земельною ділянкою. Розмі р, форма та строки внесення ор ендної плати за землю встано влюються за згодою сторін у д оговорі оренди (крім строків внесення орендної плати за з емельні ділянки державної та комунальної власності, які в становлюються відповідно до Податкового кодексу України ).

Згідно зі статтею 24 Закону України «Про оренду землі»о рендодавець має право вимага ти від орендаря своєчасного внесення орендної плати.

Відповідно до пункту «в»ст атті 96 Земельного Кодексу Укр аїни землекористувачі зобов 'язані своєчасно платити зем ельний податок або орендну п лату.

В процесі розгляду справи в ідповідачем частково була по гашена заборгованість з орен дної плати за договором в роз мірі 162212,12 грн., що підтверджуєть ся платіжними дорученнями, к опії яких містяться в матері алах справи (арк. с. 53, 54, 79, 80, 93, 94).

На підставі викладе ного, з відповідача підлягає стягненню на користь Севаст опольської міської Ради забо ргованість з орендної плати за договором оренди земельно ї ділянки, укладеним між Сева стопольською міською Радою і Товариством з обмеженою від повідальністю Автотранспор тне підприємство «Севмортра нс», в розмірі 68834,15 грн. і пеня в р озмірі 2451,49 грн.

Прокурором також заяв лена вимога про розірвання д оговору оренди земельної діл янки від 06.06.2005, укладеного між С евастопольською міською Рад ою і Товариством з обмеженою відповідальністю Автотранс портне підприємство «Севмор транс».

Згідно зі статтею 124 Зем ельного кодексу України пере дача в оренду земельних діля нок, що перебувають у державн ій або комунальній власності , здійснюється на підставі рі шення відповідного органу ви конавчої влади або органу мі сцевого самоврядування чи до говору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у р азі продажу права оренди) шля хом укладення договору оренд и земельної ділянки.

Таким чином, для виник нення права орендного корист ування необхідна наявність ю ридичного складу, а саме - рі шення компетентного органу м ісцевого самоврядування чи д ержавної виконавчої влади та договір оренди земельної ді лянки, який укладається на пі дставі вказаного рішення.

Відповідно до статті 202 Цивільного кодексу України правочином є дія особи, спрям ована на набуття, зміну або пр ипинення цивільних прав та о бов' язків. В свою чергу, згід но статті 203 Цивільного кодекс у України волевиявлення учас ника правочину має бути віль ним і відповідати його внутр ішній волі.

Отже, згідно норм чинн ого законодавства, для вчине ння правочину, у тому числі до говору, необхідне волевиявле ння сторін. При цьому, оскільк и місцеві ради, як орендодавц і землі, є колегіальними орга нами, а відповідно до вимог чи нного законодавства договор и оренди земельних ділянок д ержавної чи комунальної влас ності укладаються на підстав і рішення відповідного орган у місцевого самоврядування, таке рішення є способом воле виявлення цієї особи (органу ) на укладення договору.

Припинення договору шляхом його розірвання також є правочином в силу норм стат ті 202 Цивільного кодексу Украї ни. Відтак, для вчинення право чину щодо розірвання договор у оренди земельної ділянки з а згодою сторін має бути воле виявлення обох сторін такого договору, а щодо розірвання д оговору на вимогу однієї сто рони - волевиявлення цієї ст орони договору.

Відповідно до пункту 12.3 Дог овору дія Договору припиняєт ься шляхом його розірвання з а:

- взаємною згодою ст орін;

- за рішенням суду на ви могу однією із сторін внаслі док невиконання другою сторо ною обов'язків, передбачених договором;

- з інших підстав, визна чених законами України.

Згідно з пунктом 12.4 Догово ру орендодавець може розірва ти договір в односторонньому порядку, зокрема, у випадку не сплати орендарем протягом З місяців орендної плати в пов ному обсязі.

Пунктом 13.7 Договору також вс тановлено, що у випадку, якщо о рендар протягом строків, виз начених в договорі не викона в частину чи всі умови та обов 'язки, передбачені в ньому, то договір розривається з вини та за рахунок орендаря в поря дку, зазначеному у вказаному договорі.

Відповідно до частин и другої статті 651 Цивільного кодексу України, договір мож е бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу од нієї із сторін у разі істотно го порушення договору другою стороною та в інших випадках , встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору , коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при ук ладенні договору.

Істотність порушення визначається виключно за об ' єктивними обставинами, що склалися у сторони, яка вимаг ає розірвання договору, прич ому вина сторони, що припусти лася порушення договору, не м ає будь-якого значення і для о цінки порушення як істотного , і взагалі для виникнення пра ва вимагати розірвання догов ору на підставі частини друг ої статті 651 ЦК України.

Згідно з рекомендація ми президії Вищого господарс ького суду України від 02.02.2010 №04-06 /15 «Про практику застосування господарськими судами земел ьного законодавства»у виріш енні спорів про розірвання д оговору оренди з підстав заб оргованості з орендної плати слід виходити з того, що згідн о зі статтями 1, 13 Закону Україн и «Про оренди землі»основною метою договору оренди земел ьної ділянки та одним із визн ачальних прав орендодавця є своєчасне отримання останні м орендної плати у встановле ному розмірі.

Частиною першою стат ті 32 Закону України «Про оренд у землі»передбачено, що на ви могу однієї із сторін догові р оренди землі може бути дост роково розірваний за рішення м суду в разі невиконання сто ронами обов'язків встановлен их умовами договору.

Порядок розірвання г осподарських договорів вста новлений у статті 188 Господарс ького кодексу України, згідн о якої зміна та розірвання го сподарських договорів в одно сторонньому порядку не допус каються, якщо інше не передба чено законом або договором. С торона договору, яка вважає з а необхідне змінити або розі рвати договір, повинна надіс лати пропозиції про це другі й стороні за договором. Сторо на договору, яка одержала про позицію про зміну чи розірва ння договору, у двадцятиденн ий строк після одержання про позиції повідомляє другу сто рону про результати її розгл яду. У разі якщо сторони не дос ягли згоди щодо зміни (розірв ання) договору або у разі неод ержання відповіді у встановл ений строк з урахуванням час у поштового обігу, заінтерес ована сторона має право пере дати спір на вирішення суду.

Орендодавцем за дого вором оренди земельної ділян ки від 06.06.2005 є Севастопольська м іська Рада. Позов про розірва ння цього договору було пода но Севастопольським транспо ртним прокурором. Рішення ра ди з цього приводу не приймал ося.

Згідно зі статтею 19 Ко нституції України органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов' язані діят и лише на підставі, в межах пов новажень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та закон ами України.

Відповідно до пункту 34 частини першої статті 26, пунк ту 21 частини першої статті 43 За кону України «Про місцеве са моврядування в Україні»викл ючно на пленарних засіданнях ради вирішуються відповідно до закону питання регулюван ня земельних відносин.

Пунктом «а»частини п ершої статті 9 Земельного код ексу України визначено, що до повноважень Київської і Сев астопольської міських рад у галузі земельних відносин на їх території належить, зокре ма, розпорядження землями те риторіальної громади міста.

Як встановлено у статт і 46 Закону України «Про місцев е самоврядування в Україні», сільська, селищна, міська, рай онна у місті (у разі її створен ня), районна, обласна рада пров одить свою роботу сесійно. Се сія складається з пленарних засідань ради, а також засіда нь постійних комісій ради.

Згідно статті 59 Закону України «Про місцеве самовр ядування в Україні»рада в ме жах своїх повноважень прийма є нормативні та інші акти у фо рмі рішень. Рішення ради прий мається на її пленарному зас іданні після обговорення біл ьшістю депутатів від загальн ого складу ради, крім випадкі в, передбачених цим Законом.

Таким чином, рішення (в олевиявлення) про розірвання договору оренди земельної д ілянки має бути прийняте без посередньо Севастопольсько ю міською радою, як стороною с пірного договору оренди земе льної ділянки, на пленарному засіданні в передбаченому з аконом та регламентом ради п орядку.

Оскільки відсутнє ріш ення заінтересованої особи п ро дострокове розірвання дог овору, таке волевиявлення не могло бути заперечене (не при йняте) іншою стороною догово ру.

Відтак прокурор зверн увся до суду за захистом прав а, яке не виникло, і внаслідок цього не могло бути порушене відповідачем. В свою чергу, ві дсутність порушеного права є підставою для відмови у задо воленні позовних вимог.

Дана правова позиція в икладена у постановах Вищого господарського суду України по справі №5020-4/125-1/060-6/108-3/378 від 14.06.2010, №2-2 1/2725.1-2006 від 26.07.2006, №2/441 від 17.11.2009, №38/204-08 від 22.01.2009.

Отже, враховуючи те, що відповідач приймає заходи щ одо погашення заборгованост і з орендної плати, а також те, що сторона по договору - Сев астопольська міська Рада не підтримує вимогу прокурора п ро розірвання договору, вваж ає її передчасною і такою, що б ула заявлена прокурором з пе ревищенням його повноважень , суд вважає що позов Севастоп ольського транспортного про курора в частині розірвання договору оренди земельної ді лянки від 06.06.2005, укладеного між Севастопольською міською Ра дою і Товариством з обмежено ю відповідальністю Автотран спортне підприємство «Севмо ртранс», задоволенню не підл ягає.

Керуючись статтями 43, 49, 80, 82- 85, 115, 116 Господарського про цесуального кодексу України , суд, -

ВИРІШИВ :

1. Позов задов ольнити частково.

2. В позові Севастоп ольському транспортному про курору в частині стягненн я з Товариства з обмеженою відповідальністю Автотранс портне підприємство «Севмор транс»на користь Державно ї податкової інспекції у Нах імовському районі міста Сева стополя заборгованост і з орендної плати за догов ором оренди земельної ділянк и, укладеним між Севастополь ською міською Радою і Товари ством з обмеженою відповідал ьністю Автотранспортне підп риємство «Севмортранс», в ідмовити.

3. Стягнути з Товариств а з обмеженою відповідальніс тю Автотранспортне підприєм ство «Севмортранс» (99012, м. С евастополь, вул. Паршина, 29, код ЄДРПОУ 30394093, р/р 26009255581051 в СФ КБ «При ватБанк», МФО 324935) на користь Севастопольської міської Ра ди (99011, м. Севастополь, вул. Ле ніна, 3, ідентифікаційний код 2 4872845, відомості про розрахунков і рахунки відсутні) 71285,64 грн., з яких: 68834,15 грн. - заборгова ність з орендної плати за дог овором оренди земельної діля нки, укладеним між Севастопо льською міською Радою і Това риством з обмеженою відповід альністю Автотранспортне пі дприємство «Севмортранс», 2451, 49 грн. - пеня.

Видати наказ після на брання рішенням законної сил и.

4. В позові С евастопольському транспорт ному прокурору в частині р озірвання договору оренди зе мельної ділянки, укладено го між Севастопольською місь кою Радою і Товариством з обм еженою відповідальністю Авт отранспортне підприємство « Севмортранс», відмовити.

5. Стягнути з Товариств а з обмеженою відповідальніс тю Автотранспортне підприєм ство «Севмортранс» (99012, м. С евастополь, вул. Паршина, 29, код ЄДРПОУ 30394093, р/р 26009255581051 в СФ КБ «При ватБанк», МФО 324935) в дох од Державного бюджету Україн и (р/р 31113095700007, отримувач: Держа вний бюджет, Ленінський райо н в м. Севастополі, банк отриму вача: ГУ ДКУ в м. С евастополі, МФО 824509, код ЄДРПОУ 24035598, код платежу: 22090200) державне м ито в розмірі 712,85 грн.

Видати наказ після набран ня рішенням законної сили.

6. Стягнути з Товарис тва з обмеженою відповідальн істю Автотранспортне підпри ємство «Севмортранс» (99012, м . Севастополь, вул. Паршина, 29, к од ЄДРПОУ 30394093, р/р 26009255581051 в СФ КБ «П риватБанк», МФО 324935) в доход Д ержавного бюджету України (р/р 31212264700007, отримувач: Державни й бюджет, Ленінський район м. С евастополя, банк отримувача: ГУ ДКУ в м. Сев астополі, МФО 824509, код ЄДРПОУ 2403559 8, код бюджетної класифікації : 22050003) витрати на інформаційно-т ехнічне забезпечення судово го процесу в сумі 236,00 грн.

Видати наказ піс ля набрання рішенням законно ї сили.

Суддя С.Г . Лазарев

Рішення оформлено від повідно до вимог ст. 84 Господа рського

процесуального кодексу Ук раїни і підписано 23.05.2011

СудГосподарський суд м. Севастополя
Дата ухвалення рішення19.05.2011
Оприлюднено25.05.2011
Номер документу15656394
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5020-420/2011

Постанова від 04.10.2011

Господарське

Севастопольський апеляційний господарський суд

Заплава Лідія Миколаївна

Ухвала від 27.09.2011

Господарське

Севастопольський апеляційний господарський суд

Заплава Лідія Миколаївна

Ухвала від 27.09.2011

Господарське

Севастопольський апеляційний господарський суд

Заплава Лідія Миколаївна

Рішення від 19.05.2011

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Лазарев Сергій Геннадійович

Ухвала від 26.04.2011

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Лазарев Сергій Геннадійович

Ухвала від 05.04.2011

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Лазарев Сергій Геннадійович

Ухвала від 21.03.2011

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Лазарев Сергій Геннадійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні