1743-2008А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
Автономна Республіка Крим, 95003, м.Сімферополь, вул.Р.Люксембург/Речна, 29/11, к. 322
ПОСТАНОВА
Іменем України
18.04.2008Справа №2-27/1743-2008А
За позовом – СПД Дунаєва С. А., м. Алушта, вул.. 60 років СРСР, 12-а, кв. 6.
До відповідача – ДПІ в м. Алушта АР Крим, м. Алушта, вул. Леніна, 22-а.
Про визнання недійсним акту перевірки.
Суддя Н.В. Воронцова.
При секретарі Пономаренко Н. О.
представники:
Від позивача – Дунаєва С. А., паспорт ЕЕ 168346.
Від відповідача - Патраш, дор. у справі.
Сутність спору:
Позивач звернувся в суд з позовом до відповідача про визнання недійсним акту перевірки №01020372/000224/23-03 від 30.07.2007 р.
Позивач позовні вимоги обгрунтовує тим, що планова перевірка господарської діяльності позивача відповідачем відбулася з чисельними порушеннями та недотриманням вимог законодавства України, що регулює відносини у сфері державного оподаткування.
Відповідач у запереченнях на позов повідомив про те, що перевірка була проведена у чіткої відповідності до норм чинного законодавства України. Також повідомив про те, що акт перевірки не може бути предметом спору у розумінні Кодексу адміністративного судочинства України. На підставі викладеного, просить у позові відмовити.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши представлені докази, заслухавши пояснення представників сторін, суд, -
В С Т А Н О В И В :
30.07.2007 р. посадовими особами відповідача було проведено перевірку по контролю за здійсненням розрахункових операцій в сфері готівкового та безготівкового обігу господарської одиниці – буфет, що розташований за адресою: м. Алушта, Леніна, 13, що належить СПД Дунаєвої С. А.
По результатам перевірки було складено акт №000224 від 30.07.2007 р.
Даних про те, що на підставі вказаного акту перевірки відповідачем було винесено яке – небудь рішення про застосування фінансових санкцій, сторонами по справі надано не було.
З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку у задоволенні позовних вимоги відмовити, виходячи з наступних підстав.
Під час проведення перевірки було встановлено порушення п. п. 1, 2, 9, 11, 13 ст. 3 Закону України “ Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, а саме:
- проведення розрахункової операції без застсоуання реєстратора розрахункових операцій;
- незабезпечення щоденного друку та зберігання фіскальних чеків РРО;
- незабезпечення режиму попереднього програмування товарів за найменуванням;
- невідповідність суми наявних грошових коштів на місці проведення розрахунків загальній сумі коштів за даними розрахункових книжок з початку робочого дня.
Позивач не надано жодного доказу у підтвердження того факту. що вказані порушення ним допущені не були.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 3 КАСУ справа адміністративної юрисдикції (далі - адміністративна справа) - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до Роз'яснень Президії Вищого арбітражного суду України „Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних з визнанням недійсними актів державних та інших органів” №02-5/35 від 26.01.2000 р. (з наступними змінами та доповненнями) акт державного чи іншого органу — це юридична форма рішень цих органів, тобто офіційний письмовий документ, який породжує певні правові наслідки, спрямований на регулювання тих чи інших суспільних відносин і має обов'язковий характер для суб'єктів цих відносин.
Залежно від компетенції органу, який прийняв такий документ, і характеру та обсягу відносин, що врегульовано ним, акти поділяються на нормативні і такі, що не мають нормативного характеру, тобто індивідуальні.
Нормативний акт — це прийнятий уповноваженим державним чи іншим органом у межах його компетенції офіційний письмовий документ, який встановлює, змінює чи скасовує норми права, носить загальний чи локальний характер та застосовується неодноразово. Що ж до актів ненормативного характеру (індивідуальних актів), то вони породжують права і обов'язки тільки у того суб'єкта (чи визначеного ними певного кола суб'єктів), якому вони адресовані.
П. 1.3 Порядку оформлення результатів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України №327 від 10.08.2005 р., закріплено, що акт - службовий документ, який стверджує факт проведення невиїзної документальної або виїзної планової чи позапланової перевірки фінансово-господарської діяльності суб'єкта господарювання і є носієм доказової інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства суб'єктами господарювання.
Отже, акт перевірки є лише службовим документом, на підставі якого податковий орган приймає відповідне податкове повідомлення-рішення (п. 4. 11 Порядку), а тому він не має обов'язковий характер для суб'єктів господарювання та не породжує для платників податків жодних правових наслідків.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАСУ кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких грунтуються її вимоги і заперечення.
За таких обставин суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача є не обгрунтованими, не підтверджуються матеріалами справи та не підлягають задоволенню.
Вступна та резолютивна частини постанови проголошено і підписано складом суду 18.04.08 р.
23.04.08 р. постанову було виготовлено у повному обсязі.
На підставі викладеного та керуючись ст. ст.. 94, 98, 122, 158 – 164, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
У позові відмовити.
У разі неподання заяви про апеляційне оскарження, Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення.
Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження, апеляційна скарга не подана, Постанова вступає в закону силу через 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова може бути оскаржена в порядку і строки, передбачені ст.. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Господарського суду
Автономної Республіки Крим Воронцова Н.В.
Суд | Господарський суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 18.04.2008 |
Оприлюднено | 05.05.2008 |
Номер документу | 1571995 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Автономної Республіки Крим
Воронцова Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні