Постанова
від 29.04.2011 по справі 2а-2186/11/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

29 квітня 2011 р. (15:22) Справа №2а-2186/11/0170

Окружний адміністративн ий суд АР Крим у складі голову ючого судді Кузнякової С.Ю.,

при секретарі Устіновій І. В .,

за участю представника поз ивача Матяша Р. В., предста вника відповідача Рогозін а Є. В.,

розгляну у відкритому судо вому засіданні адміністрати вну справу

за позовом Товариства з об меженою відповідальністю "Шл яхове-будівельне управління -49"

до Красноперекопської об 'єднаної державної податково ї інспекції в АР Крим

про визнання протиправним та скасування податкового п овідомлення-рішення

Суть спору: позивач звернув ся до Окружного адміністрати вного суду АР Крим з позовом д о відповідача, у якому просит ь визнати протиправним та ск асувати податкове повідомле ння-рішення Красноперекопсь кої об'єднаної державної под аткової інспекції в АР Крим № 0000302304/0 від 15.11.2010 р., яким ТОВ "Шляхов е-будівельне управління-49" виз начено податкове зобов'язанн я на загальну суму 364078,27 грн., де 24 2718,84 грн. основний платіж, 121359,43 грн . штрафні (фінансові) санкції. Позовні вимоги мотивовані ти м, що висновок відповідача, ви кладений в акті перевірки № 140 3/23-04/32188239/118, щодо порушення п.п. 7.2.1, 7.2.6 п. 7.2, п.п. 7.4.5 п. 7.4, п.п. 7.7.1 п. 7.7 ст. 7 Закону України "Про податок на додан у вартість" в результаті чого занижено податок на додану в артість, який підлягає сплат і до бюджету на загальну суму 469 224,43 грн. і завищене від'ємне зн ачення ПДВ в сумі 19 707,00 грн. є хиб ним. ТОВ "ШБУ-49" податок на дода ну вартість сплачено в варто сті товару по договору купів лі-продажу від 02 січня 2007 року м іж ТОВ "ШБУ-49" та ПП "Нива-Буд", тов ар отримано повністю, що підт верджується накладними, яки оформлені відповідно до вимо г законодавства.

У судовому засіданні 29.04.2011 ро ку представник позивача напо лягав на позовних вимога, з пі дстав викладених у позовній заяві та просив задовольнити позов у повному обсязі.

Представник відповідача п озовні вимоги не визнав з під став викладених у запереченн ях на адміністративну позовн у заяву та пояснив, що угода мі ж ПП "Нива-Буд" та ТОВ "ШБУ-49", на я ку посилається позивач має о знаки нікчемності.

Розглянув матеріали справ и, дослідив докази, надані сто ронами, всебічно і повно з'ясу вавши всі фактичні обставини , на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши д окази, які мають юридичне зна чення для розгляду справи і в ирішення спору по суті, суд -

ВСТАНОВИВ:

28.10.2010 року Красноперекоп ською ОДПІ було проведено до кументальну невиїзну переві рки ТОВ "Шляхове-будівельне у правління - 49" (код за ЄДРПОУ 32188239) з питань дотримання вимог по даткового законодавства з по датку на додану вартість в ре зультаті здійснення фінансо во-господарських взаємовідн осин з Приватним підприємств ом "Нива-Строй" (код ЄДРПОУ 34720677) з а період з 01.04.2007 року по 31.12.2007 року.

За результатами перевірки було складено акт від 28.10.2010 рок у № 1403/23-04/32188239/118.

Згідно з висновками зазнач ено вище акту, перевіркою вст ановлено, що ТОВ "Шляхове-буді вельне управління - 49" у поруше ння п.п. 7.2.6, п. 7.2, п.п. 7.4.5 п. 7.4, п.п. 7.7.1 п. 7.7. с т. 7 Закону України "Про подато к на додану вартість" від 03.04.1997 р оку № 168/97-ВР, зі змінами та допов неннями, в результаті віднес ення до складу податкового к редиту податкової накладної оформленої з порушенням п.п. 7 .2.1 п. 7.2 ст. 7 Закону України "Про по даток на додану вартість" від 03.04.1997 року № 168/97-ВР, зі змінами та д оповненнями, занижено подато к на додану вартість, який під лягає сплаті до бюджету на за гальну суму 469 224, 43 грн., у т. ч. у кві тні у сумі 5 813,33 грн., у травні у су мі 109378,25 грн., у червні у сумі 48 933,34 г рн., у вересні у сумі 62 380,67 грн., у л истопаді у сумі 140 464,67 грн., у груд ні у сумі 102 254,17 грн. та завищено в ід'ємне значення ПДВ ( рядок 18.2 декларації за вересень 2007 рок у) у сумі 19707,00 грн. ( а. с. 30-47).

На підставі акту перевірки № 1403/23-04/32188239/18 від 28.10.2010 року Краснопе рекопською ОДПІ було визначе но податкове зобов'язання (з у рахуванням штрафних (фінансо вих) санкцій ТОВ "Шляхове-буді вельне управління № 49" з подат ку на додану вартість із виро блених в Україні товарів ( роб іт, послуг) на загальну суму 36407 8,27 грн., де 242718,84 грн. основний плат іж, 121359,43 грн. штрафні (фінансові ) санкції, про що було винесено податкове повідомлення - ріш ення від 15.11.2010 року № 0000302304/0 ( а. с. 51).

Відповідно до частини 3 стат ті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи без діяльності суб' єктів владн их повноважень, адміністрати вні суди перевіряють, чи прий няті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України, обґрунтовано , тобто з урахуванням усіх обс тавин, що мають значення для п рийняття рішення; безсторонн ьо (неупереджено); добросовіс но; розсудливо.

Згідно з ч. 3 статті 2 КАС Укра їни у справах щодо оскарженн я рішень, дій чи бездіяльност і суб'єктів владних повноваж ень адміністративні суди пер евіряють, чи прийняті (вчинен і) вони: 1) на підставі, у межах п овноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та зак онами України; 2) з використанн ям повноваження з метою, з яко ю це повноваження надано; 3) об ґрунтовано, тобто з урахуван ням усіх обставин, що мають зн ачення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно ; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед зако ном, запобігаючи несправедли вій дискримінації; 8) пропорці йно, зокрема з дотриманням не обхідного балансу між будь-я кими несприятливими наслідк ами для прав, свобод та інтере сів особи і цілями, на досягне ння яких спрямоване це рішен ня (дія); 9) з урахуванням права о соби на участь у процесі прий няття рішення; 10) своєчасно, то бто протягом розумного строк у.

Стаття 19 Конституції Україн и зобов' язує орган влади ді яти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, пере дбачені Конституцією та зако нами України.

Отже “на підставі” означає , що суб' єкт владних повнова жень повинний бути утворений у порядку, визначеному Конст итуцією та законами України та зобов' язаний діяти на ви конання закону, за умов та об ставин, визначених ним.

“У межах повноважень” озна чає, що суб'єкт владних повнов ажень повинен вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов ' язків, встановлених закона ми.

“У спосіб” означає, що суб'є кт владних повноважень зобов ' язаний дотримуватися вста новленої законом процедури в чинення дії, і повинен обират и лише встановлені законом с пособи правомірної поведінк и при реалізації своїх владн их повноважень.

Суд з' ясовує, чи використа не повноваження, надане суб' єкту владних повноважень, з н алежною метою; обґрунтовано, тобто вчинено через вмотиво вані дії; безсторонньо, тобто без проявлення неупереджено сті до особи, стосовно якої вч иняється дія; добросовісно, т обто щиро, правдиво, чесно; роз судливо, тобто доцільно з точ ки зору законів логіки і зага льноприйнятих моральних ста ндартів; з дотриманням принц ипу рівності перед законом, з апобігаючи несправедливій д искримінації, тобто з рівним ставленням до осіб; пропорці йно та адекватно; досягнення розумного балансу між публі чними інтересами та інтереса ми конкретної особи.

Тому вирішуючи справу стос овно позовних вимог позивача про визнання протиправним т а скасування податкового пов ідомлення-рішення Краснопер екопської об'єднаної державн ої податкової інспекції в АР Крим № 0000302304/0 від 15.11.2010 р., яким ТОВ "Ш ляхове-будівельне управлінн я-49" визначено податкове зобов 'язання на загальну суму 364078,27 гр н., де 242718,84 грн. основний платіж, 1 21359,43 грн. штрафні (фінансові) сан кції, суд зобов' язаний вста новити чи діяв відповідач на підставі закону, чи являютьс я його дії обґрунтованими, бе зсторонніми, добросовісними та розсудливими.

Суд вважає за необхідне заз начити, що оскільки платник п одатків має право звернутись до суду з вимогою щодо протип равності податкового повідо млення-рішення протягом 1095 дн ів з моменту його отримання, а дміністративний позов ТОВ "Ш ляхове-будівельне управлінн я-49" подано в межах строку звер нення до адміністративного с уду.

На момент виникнення спірн их правовідносин, Закон Укра їни “Про податок на додану ва ртість” № 168/97-ВР від 03.04.1997 року (да лі Закон України “Про подато к на додану вартість”) визнач ав платників податку на дода ну вартість, об'єкти, базу та с тавки оподаткування, перелік неоподатковуваних та звільн ених від оподаткування опера цій, особливості оподаткуван ня експортних та імпортних о перацій, поняття податкової накладної, порядок обліку, зв ітування та внесення податку до бюджету.

Згідно з п.п. 1.6 та 1.7 ст. 1 Закону України “Про податок на дода ну вартість” податкове зобов ' язання це загальна сума п одатку , одержана ( нарахована ) платнику податку у звітному ( податковому) періоді , визна чена згідно з Законом, а подат ковий кредит - це сума, на як у платник податку має право з меншити податкове зобов' яз ання звітного періоду, визна чена цим законом. При цьому да тою виникнення права платник а податку на податковий кред ит вважається, зокрема, дата с писання коштів з банківськог о рахунку платника податку в оплату товарів (робіт, послуг ) (пп. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 Закону).

Порядок обчислення та спла ти податку визначений у ст.7 вк азаного Закону.

У п.п .7.2.1 п. 7.2. ст. 7 Закону Україн и “Про податок на додану варт ість” визначено, що платник п одатку зобов'язаний надати п окупцю податкову накладну, щ о має містити зазначені окре мими рядками: а) порядковий но мер податкової накладної; б) д ату виписування податкової н акладної; в) повну або скороче ну назву, зазначену у статутн их документах юридичної особ и або прізвище, ім'я та по бать кові фізичної особи, зареєст рованої як платник податку н а додану вартість; г) податков ий номер платника податку (пр одавця та покупця); д) місце ро зташування юридичної особи а бо місце податкової адреси ф ізичної особи, зареєстровано ї як платник податку на додан у вартість; е) опис (номенклату ру) товарів (робіт, послуг) та ї х кількість (обсяг, об'єм); є) пов ну або скорочену назву, зазна чену у статутних документах отримувача; ж) ціну поставки б ез врахування податку; з) став ку податку та відповідну сум у податку у цифровому значен ні; и) загальну суму коштів, що підлягають сплаті з урахува нням податку.

Податкова накладна склада ється у момент виникнення по даткових зобов'язань продавц я у двох примірниках. Оригіна л податкової накладної надає ться покупцю, копія залишаєт ься у продавця товарів (робіт , послуг). Для операцій, що опод атковуються і звільнені від оподаткування, складаються о кремі податкові накладні. По даткова накладна є звітним п одатковим документом і одноч асно розрахунковим документ ом. Податкова накладна випис ується на кожну повну або час ткову поставку товарів (робі т, послуг). У разі коли частка т овару (робіт, послуг) не містит ь відокремленої вартості, пе релік (номенклатура) частков о поставлених товарів зазнач ається в додатку до податков ої накладної у порядку, встан овленому центральним органо м державної податкової служб и України, та враховується у в изначенні загальних податко вих зобов'язань. Платники под атку повинні зберігати подат кові накладні протягом строк у, передбаченого законодавст вом для зобов'язань із сплати податків. ( п. 7.2.3. п. 7.2 ст.7 Закону).

Відповідно до п.п. 7.4.1. п. 7.4. ст.7 З акону України “Про податок н а додану вартість” податкови й кредит звітного періоду ви значається, виходячи із дого вірної (контрактної) вартост і товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі як що договірна ціна на такі тов ари (послуги) відрізняється б ільше ніж на 20 відсотків від з вичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із с ум податків, нарахованих (спл ачених) платником податку за ставкою, встановленою п. 6.1 ст. 6 та ст.8-1 цього Закону, протягом такого звітного періоду, зок рема, у зв'язку з придбанням аб о виготовленням товарів (у то му числі при їх імпорті) та пос луг з метою їх подальшого вик ористання в оподатковуваних операціях у межах господарс ької діяльності платника под атку, а також зв'язку з придбан ням (будівництвом, споруджен ням) основних фондів (основни х засобів, у тому числі інших н еоборотних матеріальних акт ивів та незавершених капітал ьних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому чис лі при їх імпорті, з метою пода льшого використання у виробн ицтві та/або поставці товарі в (послуг) для оподатковувани х операцій у межах господарс ької діяльності платника под атку.

У п.п. 7.4.5. п. 7.2. ст. 7 Закону Україн и “Про податок на додану варт ість” визначено, що не підляг ають включенню до складу под аткового кредиту суми сплаче ного (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені пода тковими накладними чи митним и деклараціями (іншими подіб ними документами згідно з пі дпунктом 7.2.6 цього пункту).

Датою виникнення права пла тника податку на податковий кредит вважається дата здійс нення першої з подій:

або дата списання коштів з б анківського рахунку платник а податку в оплату товарів (ро біт, послуг), дата виписки відп овідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з ви користанням кредитних дебет ових карток або комерційних чеків;

або дата отримання податко вої накладної, що засвідчує ф акт придбання платником пода тку товарів (робіт, послуг) ( п.п . 7.5.1. п. 7.5 ст. 7 Закону).

Відповідно до п.п. 7.7.1 п.7.7. ст. 7 З акону України “Про податок н а додану вартість” сума пода тку, що підлягає сплаті ( пере рахуванню) до бюджету або бюд жетному відшкодуванню, визна чається як різниця між сумою податкового зобов' язання з вітного податкового періоду та сумою податкового кредит у такого звітного податково го періоду. При від' ємному з наченні суми розрахованої з гідно з п.п. 7.7.1 цього пункту зак ону, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з цього податку, що вини к за попередні податкові пер іоди , а при його відсутності - зараховується до складу под аткового кредиту наступного податкового періоду.

Якщо у наступному податков ому періоді сума, розрахован а згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, має від' ємне значен ня, то:

а) бюджетному відшкодуванн ю підлягає частина такого ві д' ємного значення, яка дорі внює сумі податку, фактично с плаченій отримувачем товарі в (послуг) у попередньому пода тковому періоді постачальни кам таких товарів (послуг);

б) залишок від' ємного знач ення після бюджетного відшко дування включається до склад у податкового кредиту наступ ного податкового періоду (пп . 7.7.2 Закону).

Таким чином, виходячи із при писів вищевказаної норми зак ону, лише відсутність податк ової накладної позбавляє пла тника податку права на включ ення до податкового кредиту сплачених (нарахованих) сум п одатків у звітному періоді у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг), вартість яких відноситься до складу валов их витрат.

До того ж, відповідно до ч. 1 с т. 9 Закону України "Про бухгал терський облік та фінансову звітність в Україні", підстав ою для бухгалтерського облік у господарських операцій є п ервинні документи, які фіксу ють факти здійснення господа рських операцій. Первинні до кументи повинні бути складен і під час здійснення господа рської операції, а якщо це нем ожливо - безпосередньо після її закінчення.

Згідно з ч. 2 зазначеної стат ті, первинні документи повин ні мати такі обов'язкові рекв ізити як: назву документа (фо рми); дату і місце складання; н азву підприємства, від імені якого складено документ; змі ст та обсяг господарської оп ерації, одиницю виміру госпо дарської операції; посади ос іб, відповідальних за здійсн ення господарської операції і правильність її оформленн я; особистий підпис або інші д ані, що дають змогу ідентифік увати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

З матеріалів справи вбачає ться, що ТОВ "ШБУ-49" отримувало в ід ПП "Нива-Строй" продукцію у вигляді мазуту, бітуму, пічно го палива.

При постачанні товару на ад ресу ТОВ "ШБУ-49" постачальник в идавав податкові накладні на фактичну кількість вказаног о товару (податкові накладні № 02/04-07 від 02.04.2007 року, № 07/05-07 від 07.05.2007 р. , № 08/05-07 від 08.05.2007 р., № 29/05-07 від 29.05.2007 р., № 31/ 05-07 від 31.05.2007 р., № 01/06-07 від 01.06.2007 р., № 02/06-07 в ід 02.06.2007 р., № 03/06-07 від 03.06.2007 р., № 04/06-07 від 0 4.06.2007 р., № 25/07-07 від 25.07.2007 р., № 03/09-7 від 03.09.2007 р ., № 05/09-7 від 05.09.2007 р., № 20.09.2007 р. від 20.09.2007 р., № 28/09-7 від 28.09.2007 р., № 26/10-07 від 26.10.2007 р., № 01/11- 07 від 01.11.2007 р., № 05/11-07 від 05.11.2007 р., № 11/11-07 ві д 12.11.2007 р., № 10/12-07 від 24.12.2007 р., № 11/12-07 від 11.12 .2007 р., № 12/11-07 від 12.11.2007 р., № 18/12-07 від 18.12.2007 р ., № 20/12-07 від 20.12.2007 р. ), а споживач при ймав його по відповідним вит ратним накладним (витратні н акладні № 02/04-07 від 02.04.2007 року, № 07/05-07 в ід 07.05.2007 р., № 08/05-07 від 08.05.2007 р., № 29/05-07 від 2 9.05.2007 р., № 31/05-07 від 31.05.2007 р., № 01/06-07 від 01.06.2007 р., № 02/06-07 від 02.06.2007 р., № 03/06-07 від 03.06.2007 р., № 04/06-07 від 04.06.2007 р., № 25/07-07 від 25.07.2007 р., № 03/09-7 в ід 03.09.2007 р., № 05/09-7 від 05.09.2007 р., № 20.09.2007 р. ві д 20.09.2007 р., № 28/09-7 від 28.09.2007 р., № 26/10-07 від 26.10. 2007 р., № 01/11-07 від 01.11.2007 р., № 05/11-07 від 05.11.2007 р. , № 11/11-07 від 12.11.2007 р., № 10/12-07 від 24.12.2007 р., № 11/ 12-07 від 11.12.2007 р., № 12/11-07 від 12.11.2007 р., № 18/12-07 в ід 18.12.2007 р., № 20/12-07 від 20.12.2007 р. ( а. с. 140- 161).

Оплата товару проводилась за безготівковими розрахунк ами, про що свідчать платіжні доручення № 171 від 05.04.2007 року, № 215 в ід 24.04.2007 року, № 282 від 18.05.2007 р., № 285 від 18.05.2007 р., № 283 від 18.05.2007 р., № 284 від 18.05.2007 р., № 303 від 31.05.2007 р., № 304 від 31.05.2007 р., № 320 від 04 .06.2007 р., № 321 від 04.06.2007 р., № 318 від 04.06.2007 р., № 319 від 04.06.2007 р., № 358 від 20.06.2007 р., № 461 від 30 .07.2007 р., № 458 від 30.07.2007 р., № 460 від 30.07.2007 р., № 459 від 30.07.2007 р. (а. с. 162-173).

На підтвердження того, що ТО В "ШБУ-49" використало придбані товарно-матеріальні цінност і у контрагента ПП "Нива-Строй " (мазут, бітум дорожній та роз ігрів, пічне паливо), позиваче м надані договорами підряду, довідки про вартість викона них робіт за відповідними до говорами, акти прийняття вик онаних підрядних робіт (а. с. 17 4-258 т.с. 1 та а. с. 1-10 т. с. 2).

Податкові накладні № 02/04-07 від 02.04.2007 року, № 07/05-07 від 07.05.2007 р., № 08/05-07 від 08.05.2007 р., № 29/05-07 від 29.05.2007 р., № 31/05-07 від 31.05.200 7 р., № 01/06-07 від 01.06.2007 р., № 02/06-07 від 02.06.2007 р., № 03/06-07 від 03.06.2007 р., № 04/06-07 від 04.06.2007 р., № 25/07-07 від 25.07.2007 р., № 03/09-7 від 03.09.2007 р., № 05/09-7 від 05.09.2007 р., № 20.09.2007 р. від 20.09.2007 р., № 28/09-7 від 28 .09.2007 р., № 26/10-07 від 26.10.2007 р., № 01/11-07 від 01.11.2007 р ., № 05/11-07 від 05.11.2007 р., № 11/11-07 від 12.11.2007 р., № 10 /12-07 від 24.12.2007 р., № 11/12-07 від 11.12.2007 р., № 12/11-07 в ід 12.11.2007 р., № 18/12-07 від 18.12.2007 р., № 20/12-07 від 2 0.12.2007 р. ), які підтверджують відн осини позивача з ПП "Нива-Стро й" у період з 01.04.2007 року по 31.12.2007 рок у містять визначені законом реквізити, тобто оформлені в ідповідно до Закону України “Про податок на додану варті сть” та відповідають основни м принципам організації та в едення бухгалтерського облі ку на підприємстві, що були вр егульовані Законом України “ Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україн і” від 16.07.1999 року № 996-ХІV.

Відповідач посилається на те, що до податкової міліції К расноперекопської ОДПІ наді йшов матеріал відокремлений з кримінальної справи № 02/10/9028 п о взаємовідносинах ТОВ "Шлях ове-будівельне управління - 49" з ПП "Нива-Строй". З постанови п ро порушення кримінальної сп рави вбачається, що засновни к ПП "Нива-Строй" не має ніяког о відношення до ведення фіна нсово-господарської діяльно сті ПП "Нива-Строй", статут під приємства, реєстраційні доку менти, печатка, штамп, а також усі банківські документи бул и передані засновником невід омій особі. Усі зібрані матер іали свідчать про те, що угода між ПП "Нива-Строй" та ТОВ "ШБУ-4 9" має ознаки нікчемності.

Однак, суд не може прийняти до уваги зазначені доводи, ос кільки їх не можна визнати на лежними доказами у адміністр ативній справі, тому що доказ и, отримані під час оперативн о - розшукової або слідчої дія льності, підлягають оцінці в їх сукупності компетентним судом під час розгляду кримі нально справи.

Відповідно до ч. 4 ст. 72 КАС Укр аїни для адміністративного с уду є обов' язковим та не пот ребує доказуванню лише вирок у кримінальній справі, а не по станова про порушення кримін альної справи.

Суд також зазначає, що відп овідно до ст.71 КАС України кож на сторона повинна довести т і обставини, на яких ґрунтуют ься її вимоги та заперечення , крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справа х про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкт а владних повноважень обов'я зок щодо доказування правомі рності свого рішення, дії чи б ездіяльності покладається н а відповідача, якщо він запер ечує проти адміністративног о позову.

Суб'єкт владних повноважен ь повинен подати суду всі ная вні у нього документи та мате ріали, які можуть бути викори стані як докази у справі.

Доказів того, що надані пози вачем документи не відповіда ють дійсності, чи містять під робні реквізити, відповідаче м не надано.

Посилання представника ві дповідача на те, що угода між П П "Нива-Строй" та ТОВ "Шляхове б удівельне управління - 49" має о знаки нікчемності, суд не мож е прийняти до уваги, оскільки відповідачем не надано дока зів того, що зазначене господ арське зобов' язання визна не нікчемним у передбаченому законом порядку.

З огляду на зазначене вище, суд вважає, що податковий орг ан не довів правомірності пр ийнятого спірного рішення, а тому позовні вимоги підляга ють задоволенню у повному об сязі.

Відповідно до частини 1 стат ті 94 КАС України, якщо судове р ішення ухвалене на користь с торони, яка не є суб' єктом вл адних повноважень, суд прису джує всі здійснені нею докум ентально підтверджені судов і витрати з Державного бюдже ту України. Позивач при зверн енні до суду сплатив 3,40 грн. суд ового збору, який і підлягає п оверненню.

Під час судового засідання , яке відбулось 29.04.2011 р. були огол ошені вступна та резолютивна частини постанови.

Відповідно до ст. 163 КАСУ пост анову складено 04.05.2011 р.

На підставі викладеного, ке руючись ст. ст. 94, 160-163 КАС Україн и, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити у пов ному обсязі.

2. Визнати протиправним та с касувати податкове повідомл ення-рішення Красноперекопс ької об'єднаної державної по даткової інспекції в АР Крим № 0000302304/0 від 15.11.2010 р. на загальну сум у 364078,27 грн., де 242718,84 грн. основний п латіж з податку на додану вар тість, 121359,43 грн. штрафні (фінанс ові) санкції з податку на дода ну вартість.

3. Стягнути з Державного бюд жету України на користь Това риства з обмеженою відповіда льністю "Шляхове-будівельне управління-49" судовий збір у р озмірі 3,40грн.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Ку знякова С.Ю.

Докази того, що договір ... та податкові накладні, видана п озивачу його контрагентом є такими, що не відповідають ді йсності, у матеріалах справи відсутні.

Дата ухвалення рішення29.04.2011
Оприлюднено31.05.2011
Номер документу15853638
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2186/11/0170

Ухвала від 20.11.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Постанова від 29.04.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кузнякова С.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні