ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 квітня 2011 р. № 2а-9762/10/1370
Львівський окружний адмін істративний суд
в складі: головуючої cудді - Потабенко В.А.
за участю секретаря судов ого засідання - Гойни Є.А.,
за участю представників ст орін:
від позивача: ОСОБА_1, ОСОБА_2, згідно довіреності ,
від відповідача: ОСОБА_3 , згідно довіреності,
розглянувши у відкрито му судовому засіданні адміні стративну справу за позовом Приватного підприємства “Ал ьфабудсервіс” до Державної п одаткової інспекції у Пустом итівському районі Львівсько ї області про скасування под аткового повідомлення-рішен ня, -
в с т а н о в и в :
приватне підприємств о “Альфабудсервіс»(далі - ПП “Альфабудсервіс») звернулос я до суду з адміністративним позовом до Державної податк ової інспекції у Пустомитівс ькому районі Львівської обла сті (далі - ДПІ у Пустомитівс ькому районі Львівської обла сті), в якому просить суд визна ти протиправним та скасувати податкове повідомлення-ріше ння від 03.08.2010 року № 0000772350/0.
Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що висновки акту ДПІ у Пустомитівському районі Льв івської області, на підставі якого прийнято оскаржуване податкове повідомлення-ріше ння, не відповідають фактичн им обставинам фінансово-госп одарської діяльності позива ча. Позивач зазначає, що включ ення сум податку на додану ва ртість до податкового кредит у відповідно до податкових н акладних, отриманих від ТзОВ “Індустріальна компанія “Ук рнеобуд” та ТзОВ “Лікмед”, ці лком обґрунтована нормами за конодавства, зокрема Законом України “Про податок на дода ну вартість”. Підставою для н арахування податкового кред иту є податкові накладні, вид ані у відповідності до вимог чинного законодавства, перв инні бухгалтерські документ и, які підтверджують суми под аткового кредиту, оформлені належним чином, а операції, по яких сформовано податковий кредит, пов' язані з власною господарською діяльністю по зивача. “Індустріальна компа нія “Укрнеобуд” та ТзОВ “Лік мед” мали право укладати гос подарські договори та випису вати податкові накладні. Від повідно, ПП “Альфабудсервіс” жодним чином не порушувало н орм законодавства.
В судовому засіданні предс тавники позивача позовні вим оги підтримали повністю, поя снили, що інших документів, ні ж ті, що долучені до матеріалі в справи, суду на підтверджен ня своїх вимог представити н е можуть в зв'язку з їх відсутн істю. Зазначили, що відповідн о до ст. 61 Конституції України , юридична відповідальність носить індивідуальний харак тер. Закон України “Про подат ок на додану вартість” також не передбачає обов' язку аб о права одного платника пода тку контролювати іншого плат ника податку на предмет вклю чення ним сум податку на дода ну вартість до своїх зобов'яз ань. ПП “Альфабудсервіс” не м оже нести відповідальність з а порушення порядку здійснен ня діяльності інших підприєм ств.
Представник відповідача в судовому засіданні проти по зову заперечила з підстав, на ведених у письмових заперече ннях від 07.12.2010 року, суть яких зв одиться до наступного. В проц есі проведення перевірки вст ановлено, що ПП “Альфабудсер віс»безпідставно включило д о складу податкового кредиту податок на додану вартість в розмірі 40224,00 грн. з вартості над аних послуг, отриманих від ТО В “Індустріальна компанія “У крнеобуд” та ТзОВ “Лікмед”. П ри аналізі руху сум податку н а додану вартість по контраг енту ТОВ “Індустріальна комп анія “Укрнеобуд” у відповідн ості до системи автоматизова ного співставлення податков их зобов'язань та податковог о кредиту встановлено, що згі дно реєстраційної інформаці ї ДПА України стан підприємс тва - припинено 28.10.2009 року. До Є ДР внесено запис про відсутн ість за місцезнаходженням. Т акож відповідач зазначає, що при аналізі руху сум податку на додану вартість по контра генту ТзОВ “Лікмед” у відпов ідності до системи автоматиз ованого співставлення подат кових зобов'язань та податко вого кредиту встановлено, що згідно реєстраційної інформ ації ДПА України стан підпри ємства - внесено запис про в ідсутність за місцезнаходже нням. Отже, підприємством пер ераховувались кошти на контр агентів без мети реального н астання правових наслідків, з метою заниження об'єк ту оподаткування, несплати п одатків. Звідси, формування п одаткового кредиту за рахуно к ПДВ, сплаченого в складі вар тості послуг, є безпідставни м, незважаючи на наявність по даткових накладних, які за фо рмальними ознаками відповід ають вимогам чинного законод авства. Просить у задоволенн і позову відмовити повністю. Додатково пояснила, що суми, в іднесені ПП “Альфабудсерві с” до податкового кредиту у р озмірі 40224,00 грн. по розрахунках з ТОВ “Індустріальною компа нією “Укрнеобуд” та ТзОВ “Лі кмед”, вказаними підприємств ами у валові витрати не включ ались. У контрагентів відсут ні необхідні умови для веден ня відповідної господарсько ї діяльності, а саме відсутні основні фонди, виробничі акт иви і транспортні засоби.
Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши подані документи, всебічно і повно з' ясувавши всі факти чні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, об' єктивно оцінивши докази, які мають юр идичне значення для розгляду справи і вирішення спору по с уті, суд дійшов висновку, що по зов не підлягає задоволенню, виходячи з наступних підста в.
Позивач - ПП “Альфабудсерві с” зареєстроване держа вним реєстратором виконавчо го комітету Львівської міськ ої ради як юридична особа, код ЄДРПОУ - 23953493, місцезнаходжен ня юридичної особи: Львівськ а область, Пустомитівський р -н, с. Годовиця, вул. Шевченка, 23. П озивач взятий на облік як пла тник податків в ДПІ у Пустоми тівському районі Львівської області, зареєстрований пла тником ПДВ.
Як вбачається з матеріалів справи, на підставі направле нь від 24.06.2010 року № 293/232 та від 09.07.2010 р оку № 314/232 згідно з п.1 ст. 11-1 Закону України «Про державну подат кову службу в Україні»від 04.12.19 90 року № 509-ХІІ та відповідно до плану-графіку проведення пл анових виїзних перевірок суб 'єктів господарювання, Д ПІ у Пустомитівському районі Львівської області проведе на планова виїзна перевірка ПП “Альфабудсервіс”, код ЄДР ПОУ 23953493, з питань дотримання ви мог податкового законодавст ва за період з 01.04.2007 року по 31.03.2010 р оку, валютного та іншого зако нодавства за період з 01.04.2007 року по 31.03.2010 року, за результатами я кої складено акт перевірки в ід 27.07.2010 року № 908/232/23953493.
Вказаною перевіркою встан овлено порушення позивачем в имог п.1.7, п.п. 7.4.1, п.п. 7.4.4, п.п. 7.4.5 п. 7.4 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість»від 03.04.1997 ро ку № 168/97-ВР, з наступними змінам и та доповненнями, у зв' язку з чим занижено податок на дод ану вартість в сумі 40224,00 грн., в т ому числі: за березень 2008 року - 4060,00 грн.; за липень 2008 року - 8164,00гр н.; за серпень 2008 року - 19667,00 грн. ; за вересень 2008 року - 8333,00 грн.
На підставі акту перевірки від 27.07.2010 року № 908/232/23953493, згідно з п.п. «б»п.п. 4.2.2 п. 4.2 ст. 4, п.п. 17.1.3 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про пор ядок погашення зобов' язань платників податків перед бю джетами та державними цільов ими фондами»від 21.12.2000 року № 2181-І ІІ, ДПІ у Пустомитівському ра йоні Львівської області прий нято податкове повідом лення-рішення від 03.08.2010 року № 0000 772350/0, яким позивачу визначено с уму податкового зобов' язан ня за платежем податок на дод ану вартість в розмірі 60336,00 грн ., у тому числі за основним пла тежем - 40224,00 грн, за штрафними (ф інансовими) санкціями - 20112,00 г рн.
На підставі ст. 5 Закону Укра їни «Про порядок погашення з обов' язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами»від 21.12.2000 року № 2181-ІІІ, позивачем в ад міністративному порядку оск аржено вказане податкове пов ідомлення-рішення, за на слідками якого податкове пов ідомлення-рішення залишено б ез змін, а скарга - без задово лення. За результатами розгляду скарги позивача ДПІ у Пустомитівському районі Л ьвівської області прийнято п одаткове повідомлення-рішен ня від 06.10.2010 р. № 0000772350/1.
В судовому засіданні встан овлено, що ПП “Альфабудсерві с” включило до складу податк ового кредиту в декларації з податку на додану вартість з а березень, липень, серпень та вересень 2008 року податок на до дану вартість в сумі 40224,00 грн., с плачений в складі вартості о триманих від ТОВ “Індустріал ьною компанією “Укрнеобуд” т а ТОВ “Лікмед” послуг.
Відповідно до наданих пози вачем документів, між ПП “Аль фабудсервіс” та ТОВ “Індустр іальною компанією “Укрнеобу д” 11.08.2008 року, 05.08.2008 року, 05.08.2008 року, 18.0 3.2008 року, 05.08.2008 року, 16.07.2008 року уклад ено договори підряду, згідно з якими ПП “Альфабудсервіс” доручає, а ТОВ “Індустріальн а компанія “Укрнеобуд” бере на себе виконання робіт, а сам е реконструкцію приміщень: п о договору від 11.08.2008 р. - реконстр укція приміщень за адресою Л ьвівська обл., Пустомитівськ ий р-н, с. Сокільники; по догово ру від 05.08.2008 року - реконструкці я котельні за адресою м. Львів , вул. Дністерська, 8; по договор у від 18.03.2008 року - реконструкція приміщення за адресою м. Льві в, вул. І.Франка,14; по договору в ід 05.08.2008 року - реконструкція пр иміщення за адресою м. Львів, в ул. Курмановича, 2; по договору від 16.07.2008 року - реконструкція Т ЕЦ-1 за адресою м. Львів, вул. Коз ельницька, 5.
Відповідно до ст. 638 Цивільно го Кодексу України, договір є укладеним, якщо сторони в нал ежній формі досягли згоди з у сіх істотних умов договору. І стотними умовами договору є умови про предмет договору, у мови, що визначені законом як істотні або є необхідними дл я договорів даного виду, а так ож усі ті умови, щодо яких за з аявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Зі змісту вищенаведених до говорів не можливо встановит и, про які істотні умови викон ання робіт сторони дійшли зг оди, а саме: в договорах відсут ній конкретизація та обсяг р обіт, що належало виконати, по рядок розрахунків за такі ро боти, не зазначено, яким чином відбувалось формування ціни на роботи, відсутня відповід альність сторін за невиконан ня договору.
На підтвердження виконанн я договорів від 11.08.2008 року, 05.08.2008 ро ку, 05.08.2008 року, 18.03.2008 року, 05.08.2008 року, 16. 07.2008 року між ТОВ “Індустріальн а компанія “Укрнеобуд” та ПП “Альфабудсервіс” було підпи сано акти здачі-приймання ро біт та видано відповідні под аткові накладні: акт за серпень 2008 року на суму 45115,20 грн. , акт за серпень 2008 року на суму 46234,09 грн., акт за серпень 2008 року н а суму 14520,20 грн., акт за серпень 200 8 року на суму 16630,80 грн., акт за бер езень 2008 року на суму 20299,92 грн., ак т за серпень 2008 року на суму 16205,83 грн., акт за серпень 2008 року на с уму 18345,60 грн. та ПН № 29-08-2 від 29.08.2008 рок у на суму 46234,09 грн.; ПН № 7189 від 31.08.2008 року на суму 14521,20 грн.; ПН № 718/7 від 31.08.2008 року на суму 16630,80 грн., ПН № 3095 від 31.08.2008 року на суму 24359,80 грн., ПН № 6289 від 31.07.2008 року на суму 425322,60 грн .; ПН № 29-08-1 від 29.08.2008 року на суму 16205,83 грн.; ПН № 7188 від 31.08.2008 року на суму 18345,60 грн.; ПН № 29-08 від 29.08.2008 року на су му 174447,28 грн.
Суми податку на додану варт ість по зазначеним податкови м накладним включено до пода ткового кредиту за відповідн і періоди: березень, липень, се рпень та вересень 2008 року.
Крім того, ПП “Альфабудсерв іс” перераховано на розрахун ковий рахунок ТОВ “Індустріа льна компанія “Укрнеобуд” гр ошові кошти, що підтверджуєт ься наступними платіжними до рученнями: № 169 від 19.03.2008 року на с уму 9600,00 грн.; № 186 від 02.04.2008 року на су му 49000,00 грн.; № 231 від 23.05.2008 року на су му 74375,00 грн.; № 230 від 22.05.2008 року на су му 20000,00 грн.; № 235 від 28.05.2008 року на су му 45000,00; № 214 від 14.05.2008 року на суму 15000 ,00 грн.; № 236 від 29.05.2008 року на суму 24000 ,00 грн.; № 253 від 23.06.2008 року на суму 10000 ,00 грн.; № 252 від 20.06.2008 року на суму 24000 ,00 грн.; № 273 від 24.07.2008 року на суму 29764 2,60 грн.; № 294 від 31.07.2008 року на суму 1276 80,00 грн.; № 299 від 08.08.2008 року на суму 336 00,00 грн.; № 321 від 20.08.2008 року на суму 400 00,00 грн.
По взаєморозрахунках ПП “А льфабудсервіс” та ТОВ “Лікме д” суду не надано жодних доку ментів, які б підтверджували договірні правовідносини мі ж сторонами.
З акту перевірки ДПІ у Пусто митівському районі Львівськ ої області від 27.07.2010 року №908/232/23953493 вбачається, і не заперечуєть ся позивачем, що по розрахунк ах з ТОВ “Лікмед”, ПП “Альфабу дсервіс” включило до податко вого кредиту за липень 2008 року суму податку на додану варті сть в розмірі 8164,00 грн.
Суд зазначає, що необхідніс ть підтвердження господарсь ких операцій первинними доку ментами визначена п.1.2 ст.1, п.2.1 с т.2 “Положення про документал ьне забезпечення записів у б ухгалтерському обліку”, затв ердженого наказом Міністерс тва фінансів України від 24.05.95р . № 88 і зареєстрованого в Мініс терстві юстиції України від 05.06.95р. за № 168/704.
Відповідно до п.2.1 ст.2 даного Положення, первинні докумен ти - це письмові свідоцтва, що фіксують та підтверджують го сподарські операції, включаю чи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на ї х проведення.
Господарські операції - це ф акти підприємницької та іншо ї діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'яз ань і фінансових результатів .
В статті 2 Закону України ві д 16.07.99 № 996-ХІУ “Про бухгалтерськ ий облік та фінансову звітні сть в Україні” зазначено, що с фера дії Закону поширюється на всіх юридичних осіб, створ ених відповідно до законодав ства України, незалежно від ї х організаційно-правових фор м і форм власності, а також на представництва іноземних су б' єктів господарської діял ьності (далі - підприємства), я кі зобов' язані вести бухгал терський облік та подавати ф інансову звітність згідно з законодавством.
Відповідно до вимог п.3.2 ст.3 З акону України “Про бухгалтер ський облік та фінансову зві тність в Україні” від 16.07.99 № 996-ХІ У, бухгалтерський облік є обо в' язковим видом обліку, яки й ведеться підприємством. Фі нансова, податкова, статисти чна та інші види звітності, що використовують грошовий вим ірник, ґрунтуються на даних б ухгалтерського обліку.
В “Порядку складання декла рації з податку на прибуток п ідприємства”, затвердженого Наказом ДПА України від 29.03.03 № 1 43 зазначено, що дані, наведені в декларації, повинні підтве рджуватись первинними докум ентами обліку та відповідати податковому обліку (звітнос ті).
Статтею 9 Закону України “Пр о бухгалтерський облік та фі нансову звітність в Україні” від 16.07.99р. встановлено вимоги до первинних документів, які є підставою для бухгалтерсь кого та податкового обліку.
Згідно з даною нормою, підст авою для бухгалтерського обл іку господарських операцій є первинні документи, які фікс ують факти здійснення господ арських операцій.
Первинні документи повинн і бути складені під час здійс нення господарської операці ї, а якщо це неможливо - безпос ередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкуван ня оброблення даних на підст аві первинних документів мож уть складатися зведені облік ові документи.
Такі первинні документи по винні мати обов'язкові рекві зити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені яког о складено документ; зміст та обсяг господарської операці ї, одиницю виміру господарсь кої операції; посади осіб, від повідальних за здійснення го сподарської операції і прави льність її оформлення; особи стий підпис або інші дані, що д ають змогу ідентифікувати ос обу, яка брала участь у здійсн енні господарської операції .
Згідно з п.2.4 Положення про до кументальне забезпечення за писів у бухгалтерському облі ку, первинні документи (на пап ерових і машинозчитуваних но сіях інформації) для надання їм юридичної сили і доказово сті повинні мати такі обов' язкові реквізити: назва підп риємства, установи, від імені яких складений документ, наз ва документа (форми), код форми , дата і місце складання, зміст господарської операції та ї ї вимірники (у натуральному і вартісному виразі), посади, пр ізвища і підписи осіб, відпов ідальних за дозвіл та здійсн ення господарської операції і складання первинного доку мента.
Відповідно до п.2.15 та п.2.16 Поло ження, забороняється приймат и до виконання первинні доку менти на операції, що супереч ать законодавчим і нормативн им актам.
Відповідно до п.1.7 Закону Укр аїни "Про податок на додану ва ртість" від 03.04.19 № 168/97 -ВР, із зміна ми та доповненнями, податков ий кредит - це сума, на яку пла тник податку має право зменш ити податкове зобов'язання з вітного періоду, визначена з гідно з цим Законом.
Зі змісту Закону України «П ро податок на додану вартіст ь»право на податковий кредит , в тому числі на відшкодуванн я податку виникає лише при фа ктичній надмірній сплаті под атку на додану вартість, а не з самого факту існування зобо в'язання по сплаті податку на додану вартість в ціні товар у.
Крім того, згідно з п.п. 7.2.1 п. 7.2 с т.7 Закону України «Про подато к на додану вартість», платни к податку зобов'язаний надат и покупцю податкову накладну , що має містити зазначені окр емими рядками:
а)порядковий номер податко вої накладної;
б)дату виписування податко вої накладної;
в)повну або скорочену назву , зазначену у статутних докум ентах юридичної особи або пр ізвище, ім'я та по батькові фіз ичної особи, зареєстрованої як платник податку на долану вартість;
г)податковий номер платник а податку (продавця та покупц я);
д)місце розташування юриди чної особи або місце податко вої адреси фізичної особи, за реєстрованої як платник пода тку на додану вартість;
е)опис (номенклатуру) товарі в (робіт, послуг) та їх кількіс ть (обсяг, об'єм); є) повну або ск орочену назву, зазначену у ст атутних документах отримува ча;
ж)ціну поставки без врахува ння податку;
з)ставку податку та відпові дну суму податку у цифровому значенні;
и)загальну суму коштів, що п ідлягають сплаті з урахуванн ям податку.
Підпунктом 7.2.6 пункту 7.2 статт і 7 Закону України «Про подато к на додану вартість» передб ачено, що податкова накладна видається платником податку , який поставляє товари (послу ги), на вимогу їх отримувача, т а є підставою для нарахуванн я податкового кредиту. Як вин яток з цього правила, підстав ою для нарахування податков ого кредиту при поставці тов арів (послуг) за готівку чи з р озрахунками картками платіж них систем, банківськими або персональними чеками у межа х граничної суми, встановлен ої Національним банком Украї ни для готівкових розрахункі в, є належним чином оформлени й товарний чек, інший платіжн ий чи розрахунковий документ , що підтверджує прийняття пл атежу постачальником від отр имувача таких товарів (послу г), з визначенням загальної су ми такого платежу, суми подат ку та податкового номера пос тачальника.
Відповідно до пп. 7.4.1 п. 7.4 ст. 7 За кону України «Про податок на додану вартість», податкови й кредит звітного періоду ск ладається із сум податків, сп лачених (нарахованих) платни ком податку у звітному періо ді у зв'язку з придбанням това рів (робіт, послуг), вартість я ких відноситься до складу ва лових витрат виробництва (об ігу) та основних фондів чи нем атеріальних активів, що підл ягають амортизації.
Згідно з пп. 7.4.4 п. 7.4 ст. 7 цього ж Закону у разі коли платник пр идбаває товари (роботи, послу ги), вартість яких не відносит ься до складу валових витрат виробництва (обігу) і не підля гає амортизації, податки, що с плачені у зв'язку з таким прид банням, відшкодовуються за р ахунок відповідних джерел і до складу податкового кредит у не включаються.
У відповідності до п.п. 7.4.5 п. 7.4 ст. 7 Закону України «Про подат ок на додану вартість», не під лягають включенню до складу податкового кредиту суми спл аченого (нарахованого) подат ку у зв'язку з придбанням това рів (послуг), не підтверджені п одатковими накладними чи мит ними деклараціями (іншими по дібними документами згідно з підпунктом 7.2.6 цього пункту).
Проте, згідно з пп. 7.2.6 Закону У країни «Про податок на додан у вартість», підставою для на рахування податкового креди ту є податкова накладна, вида на постачальником товарів (п ослуг), яка оформляється з дот риманням вимог пп. 7.2.1 Закону пр о ПДВ та Порядку заповнення п одаткової накладної (далі - № 1 65). Зокрема, у п. 18 Порядку № 165 зазн ачено, що всі складені примір ники податкової накладної п ідписуються особою, уповнова женою платником податку здій снювати поставку товарів (по слуг), і скріплюються печатко ю такого платника податку - Пр одавця.
На думку суду, представлени х позивачем документів не до статньо для того, що б зробити висновок про реальність опе рацій з “Індустріальна компа нія “Укрнеобуд”. І, як вже зазн ачалось вище, по взаєморозра хунках ПП “Альфабудсервіс” з ТОВ “Лікмед” первинні докум енти відсутні взагалі.
Наявність у ТзОВ “Індустрі альна компанія “Укрнеобуд” л іцензії на право здійснення будівельної діяльності не пі дтверджує факту надання посл уг позивачу.
З довідки з Єдиного державн ого реєстру юридичних осіб т а фізичних осіб-підприємців № 8889327 від 24.02.2011 року вбачається, щ о станом на момент підписанн я більшості довідок ф. КБ-3, акт ів КБ-2в ТзОВ “Індустріальна к омпанія “Укрнеобуд” внесла д о реєстру рішення про припин ення юридичної особи.
Також слід зазначити щодо к онтрагента позивача ТОВ “Лік мед”. У матеріалах справи ная вний вирок Шевченківського р айонного суду м. Львова від 29.1 2.2010 р. (справа № 1-17), відповідно до якого директора ТОВ “Лікмед ” ОСОБА_4 визнано винним у вчиненні злочину, передбаче ного ч.3 ст.212 КК України (ухилен ня від сплати податків, зборі в (обов'язкових платежів), вчин ені особою, раніше судимою за ухилення від сплати податкі в, зборів (обов'язкових платеж ів), або якщо вони призвели до фактичного ненадходження до бюджетів чи державних цільо вих фондів коштів в особливо великих розмірах).
Таким чином, ПП “Альфабудсе рвіс” перераховувались кошт и контрагентам без мети реал ьного настання правових насл ідків, з метою заниження об'єк ту оподаткування та несплати податків.
Тому, суд погоджується з вис новками податкового органу п ро те, що включення ПП "Альфабу дсервіс" ПДВ до складу податк ового кредиту є безпідставни м, оскільки наявність лише от риманої податкової накладно ї без фактичного здійснення господарської операції (опри буткування товару, його опла та, використання у господарс ькій діяльності тощо) не може бути підставою для включенн я визначених у такій накладн ій сум податку на додану варт ість до податкового кредиту.
Стаття 19 Конституції Україн и встановлює, що органи держа вної влади та органи місцево го самоврядування, їх посадо ві особи зобов' язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закона ми України.
Положення ст. 9 КАС України п ередбачає, що суди при виріше нні справи керуються принцип ом законності, відповідно до якого органи державної влад и, органи місцевого самовряд ування, їхні посадові і служб ові особи зобов' язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закона ми України.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 КАС Ук раїни, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та зап еречення, крім випадків, вста новлених статтею 72 цього Коде ксу. В адміністративних спра вах про протиправність рішен ь, дій чи бездіяльності суб'єк та владних повноважень обов' язок щодо доказування правом ірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він запе речує проти адміністративно го позову.
Позивач не довів належними та допустимими доказами обс тавин реальності операцій з контрагентами, на які поклик ався в судовому засіданні.
Таким чином, виходячи з заяв лених позовних вимог, систем ного аналізу положень чинног о законодавства України та м атеріалів справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є необґрунтованими та задовол енню не підлягають.
Відповідно до ст. 94 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, судові витрати зі сторін стягненню не підляга ють.
Керуючись ст.ст. 7-11, 14, 69-71, 86, 94, 158-163, 167 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
у задоволенні позову ві дмовити повністю.
Постанова може бути оскарж ена в порядку та строки, перед бачені ст.ст. 186, 254 КАС України.
Повний текст постанови в иготовлений 10.04.2011 року.
Суддя По табенко В.А.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.04.2011 |
Оприлюднено | 06.06.2011 |
Номер документу | 15903508 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні